Nejcennější značkou zůstává Apple. Top 100 znovu ovládly technologické firmy

Nejvyšší hodnotu mají firmy z oblasti technologií. Až za nimi následují společnosti z oblasti automobilového průmyslu. Potvrdil to letošní žebříček Best Global Brands 2018 společnosti Interbrand, který nehodnotí pouze skutečnou hodnotu firem založenou na jejich jmění, ale i jejich roli na trhu s ohledem na předpovědi a budoucí vývoj. Na základě toho vzniká hodnota značky. O metodologii Interbrandu si více můžete přečíst zde.

První místo si udržel Apple, jehož značku a logo nakousnutého jablka ohodnotil Interbrand na 214,5 miliardy dolarů (cca 4,8 bilionu korun). S uctivým odstupem následuje Google s hodnotou značky 155,5 miliardy dolarů. Samsung je zhruba se třetinovou hodnotou na šestém místě. Sony skončilo na 59. místě a Huawei si proti loňsku polepšil na 68. příčku.

Jak Interbrand posuzuje hodnotu značky:

Diskuze (6) Další článek: Alcatel LinkZone je 4G modem na cesty. K internetu připojí až 15 zařízení

Témata článku: Apple, Huawei, Samsung, Sony, , Značka, Brands, Uctivý odstup, Nakousnuté jablko, Interbrand, F +, Hodnota, První místo, Dolar, Portrait, Následující společnost, Nejvyšší hodnota, Budoucí vývoj, Hodnota značky, Šesté místo, Technologická firma, Vimeo, TOP, Automobilový průmysl