Vítězové jsou dva Za Android je to Google Pixel. Za iOS je to Apple iPhone. Druhé místo má Korejský Samsung Galaxy.Koupi čínských padělků s chyby v SW by si měl každý rozumný člověk promyslet, pro koho bude svou peněženkou hlasovat. 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2024 21:33
😂😂😂😂😂
Stále se jedná o takzvané cvakátko! Velký rozdíl je v tom co kdo nazývá focením! Pro někoho je to pouze tvoření obrázků, netuší nic o souvislosti clona čas ISO, všechny snímky spáchá na automat.... V lepším případě si alespoň nastuduje něco o " zlatem ořezu" a kompozici! Někteří pak na foto webech rozdávají své hloupé rady,....😀
To je komplex chudého majitele Androida. Když na něco nemá, musí se vztekat a dupat nožičkama vykřikovat bláboly o “zahazování zrcadlovek” 😂
Já měl nejhorší fotografický zkušenosti s iPhonem, neboť on nejlépe ví co a jak chcete fotit 🫡👎 pokročilé aplikace kde je možno uplatnit i nastavení jsou placené..... Ale na zrcadlovku se setovým objektivem žádný mobil mít nebude...
Mobilem fotíš, protože má automatiku. Proč bys něco nastavoval ručně? To dělá jen zoufale chudý majitel Androida, který nemá na kvalitní fotoaparát ve snaze něco “vylepšit”. Ale protože nemá ani ZNALOSTI, je to ještě mnohem horší. 😀
Jestli Android nemá kvalitní fotoaparát, co má pak IP? 😀
Hloupý a neznalý nikdy dobrou fotku neudělá. Ani s mobilem ani s EOS 1. Vzdělání si koupí GR III nebo Fuji. Proto jsou na ně pořadníky. Na telefony s Android nejsou pořadníky, ale jen nekonečné slevy. Proč asi.
1. ANO. proto neuděláš NIKDY dobrou fotku. Bohužel, mrzí mě to.2. Protože lidi s Androidem jsou v průměru mnohem chytřejší, než ty a ví JAKOU CENU MÁ DANNÝ VÝROBEK a nehodlají přeplácet jako třeba majitele iSHITU, jako ty.Rád jsem ti zase odpověděl na elementární věci.
Souhlasím, mazanice Mléčné dráhy v protisvětle je nejlepší fotka a tu já nikdy neudělám. A lidi s Androidem jsou nejchytřejší na světě, protože kupovat si mobil za 40,000 který veškerá data nechá zpeněžit Google a zastavit to může až nějaký malware, který majiteli vykrade účet. 😉
a jéjé ryju do živého, tolik slziček z tebe teče, tolik fňůůů se jen tak nevidí. V tom případě se Ti omlouvám, nechtěl jsem se tě dotknout ty mléčná dráho v proti světle😀😀😀
Slzičky máš pouze ty, protože svůj úvěrový kredit jsi vyčerpal na čínský Android a na fotoaparát ti nezbylo. Proto budeš za každou cenou a vlastníma prsama bránit tzv. kvality mobilního fotoaparát, i když trh říká naprostý opak. 😀
Joooo tak to jsem ti musel mooc ublížit 😀😀😀 Takové legrační útoky a těch slziček😀 Jen tak ze srandy, kde braním kvality fotoaparátu z mobilu: COŽE? NIKDE? Zase jsem tě dostal jak lžeš. Bohužel ani lži a mentální gymnastika ti nestačí. JÁ JSEM PÁN FAKTU. Každopádně tolik pláče se jen tak nevidím a proto se ti zase omlouvám, nechci tě tak psychicky rujnovat. Dost už, že máš iPhone, to je dostatečná trest😀😀😀 Jojo legrace musí být ale Jelimánek brečet nemusí
PÁN FAKTU s Androidem. 😀
Všechny fotky jsem poctivě prošel, věnvoal tomu skoro hodinu, porovnával fotky jako celek i detaily a jako fotografovi, který se snažil být opravdu objektivní a nezáleželo mu na tom kdo vyhraje nebo prohraje mi vyšel tento výsledek, čísla jsou počet bodů:S24 8Pixel 6Vivo 5Xiaomi 4Iphone 2Honor 1
To teda ako fotograf asi za veľa nestojíte 😀
1+2. Pixel a Vivo3. Xiaomi4-5. Samsung a iPhone6. Honor a ne o kousek, takže spíš tak 8 místo 😀
Zajímavé, co web to jiné pořadí a hlavně i kvalita fotek! Macro u Viva je přesný opak toho co je běžně vidět, něco bude špatně!
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 17:16
Prostě jedna se povede a tři ne. Hurá, zahoď zrcadlovku 😀😀😀
Škoda, že tam není Nubia Z60 Ultra.....Ale ta už je vlastně loňská.., tak to potom jo....Nazdar!!!
Nubia sa foťákmi nechytá na najlepších 😉
Předně chci pochválit autora za opravdu mravenčí práci a detailní srovnání. Druhak chci ovšem dodat, že HDR fotky dělá i iPhone. Stačí se podívat na vyfocenou fotku na displeji, kde je vidět, že jde o HDR. A ano, myslím to HDR, kdy jasné body svítí naplno a tmavá místa jsou tmavá, stejně jako HDR video.
iPhone uměl HDR jako první.
🤣🤣🤣 A já od dob chytrych lefonů mám jen vlajky od Samsungu. Jak jsem jen mohl být tak hloupý 🤦
A co to mění na tomto jednoduchém FAKTU?
Za mě je nejlepší Vivo, protože v dobrých podmínkách umí dnes fotit hezký mobil za 10k. Nejhorší je protisvětlo a tma. A tam je Vivo nejlepší.
Ve tmě fotí jen d3m3nt a v protisvětle taky skoro nikdo.
Ty fotíš jenom ve tmě...prej😀
Argument ajfoňáka 😀
Argument fotografa.
Zrovna hvězdné nebe, mléčná dráha atd. se blbě fotí v pravé poledne. Ano, Apple se k tobě hodí, nic složitějšího radši nekupuj. Čert vem, že ani smazat fotky neumí, kalkulačka byla podupaná několikrát ostatně jako budík. Hlavně že si sám navrhuje soft i hw, má par modelů a stejně to nefunguje😀😀😀 APPLE LIFE
Jo, hvězdné nebe a mléčná dráha se určitě fotí z mobilu z ruky. Dělá to i NASA.Prostě NIC nevíš 😀
"Ve tmě fotí jen d3m3nt a v protisvětle taky skoro nikdo."píšeš tam něco o mobilu? NE? To asi nebudeš mudrý ako sova, zase jen lžeš a předvádíš mentální gymntastiku.A v protisvětle fotí kdekdo a když to někdo umí, lze s tím kouzlit i v mobilu ale to bohužel nevíš, neznáš a neumíš. Netrap se tím, jsem proti tobě velký guru a znalec ale i tak tě mám rád a budu k tobě i nadále shovívavý.Jsem za tebe rád, že umíš googlit a házet tady "odborné" wiki fráze. I to je na majitele iPhone solidní výsledek.Měj se krásně a VŽDY se na mne můžeš obrátit pro radu. Vím o VŠEM více než ty. Jen, prosím, tak moc nelži. Děkuji
Ukážte nám pár fotek s mobilem v protisvětle jak kouzlíte. Pěkně prosíme pane odborníku, ať můžeme žasnout. Děláte to často a musíte jich mít stovky 🙂
Máš asi problém s chápáním psaného textu. On nepíše, že on kouzlí. Zkus použít Google a najdeš. Hledej různé foto soutěže, ve kterých se fotilo mobilem. Popř. Články kde fotografové zkoušejí místo třeba zrcadlovky používat telefon. Je toho hodně. Kdo chce najde, kdo nechce dělá ze sebe troubu jako třeba ty 😀
Takových videí je milion. A co jako? Ty zrcadlovko 😀Mám teď hledat soutěže v jízdě na koloběžce, a díky tomu zahodím auto?
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2024 09:59
A co jako? ZASE jsem tě porazil, nejen já. Už ZASE předvádíš mentální gymnastiku, trapnýý 😃😃 Tady tě někdo odkáže na google, ať si to můžeš sám lehce dohledat, že to jde a ty tu začneš mluvit o zahazování auta. Mě p*ser. Totál vygumováno. Typiše epliše 😀😀😀 Tvá zoufalost, když nevíš kudy kam mě tady drží, fakt komické 😀 Hloupý mezi hloupými. APPLE LIFE.budu se znova opakovat ale klidně mi napiš, rád ti poradím. VE VŠEM jsem chytřejší a znalejší než ty😉😀
Fakta no. Tak už se Frery nerozčiluj. Fotografování, mobilním telefonům, ani ničemu jinému NEROZUMÍŠ.
Zase už NEVÍŠ KUDY KAM😀😀 Jak jsem psal, ROZUMÍM VŠEMU LÉPE NEŽ TY. Mnohokrát jsem to dokázal. Ty hned měníš téma a kroutíš se jak žížala😀😀😀
Ano, fotit Mléčnou dráhu mobilem v protisvětle je jasný důkaz, že VŠEMU rozumíš NEJLÉPE. 😀
Ty ses nějak zasekl, už ani google nepomáhá? Nenajdeš ŽADNÉ pseudo argumenty? Nebo si zjistil co je tzv. "ohraná deska" ? a teď to zoušíš? 😃 😀 Lžeš aby ses z toho dostal, což se ti ovšem nepovede.😀Tvůj GURU a RÁDCE - VELKÁ KLOBÁSA. Majitel podprůměrného iShitu 14P
FAKTA se nedají změnit 😀 Jsi buď chudý a musíš si nákup mobilního telefonu pořád dokola odůvodňovat nebo si na focení koupíš skutečný fotoaparát. Jiná možnost není. 😀
NEDAJÍ a proč se o to tedy snažíš? 😀 HA! zase jsem tě dostal😀😀😀
Píšete v úvodu zachycování rodinných okamžiků a přitom tam není test focení objektů v pohybu, zejména chaotickém jako děti a domácí mazlíčci. Osobně mám na cca 3/4 fotkách děti.
Přesně, se statickými fotkami si vlajkové telefony poradí dobře, ale pohyb (hlavně za horšího světla) už je o něčem jiném. Na DxO se v recenzích zaměřují i na ghosting, tak kdyžtak kouknout tam…
Mam iphone 15pro a fotim prevazne moje pejsky. Co jsem zjistil, tak portrety, kdy je pejsek staticky a na vzdalenost cca 2-5m jsou ty fotky dobre a pri lehke uprave v LrC/PS vypadaji fotky pekne i na 4K TV. Diky iPhonu 15pro mam konecne vlastni fotky na pozadi na PC, telefonu. A krome post produkce (nejsem zadny profik s PS), uzasnych scen se zapadem slunce nad oceanem (zatimco ja mam pejska "na louce za barakem") tam nevidim rozdil.(pouziti fotek myslim na domaci pouziti, nikoliv jako zaplacene foceni, tisk fotek apod.)Jakmile je, ale vzdalenost vetsi, nebo je pejsek v pohybu, tak to uz telefon neumi (asi zadny soucasny smartphone). Ale co je dobre, tak smartphony se rok od roku zlepsuji, takze ten rozdil mezi klasickou zrcadlovkou a telefonem je rok od roku mensi a mensi. Verim ve vyvoj technologii a jednoho dne telefon bude schopen to co umi soucasne zrcadlovky. Otazka je jestli takovy telefon si budu moci koupit jeste ja, nebo bude az pro dalsi generace.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 12:14
1. Zrcadlovky nejsou současné a nikdo už je nevyrábí2. Telefony už se 2-3 roky v ničem nezlepšily3. Systémový fotoaparát bude mít VŽDY výhodu ergonomie, objektivů a výdrže
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 13:05
Telefony se za 3 roky sakra zlepšily
Tak se pochlub 😀
To musí dát zabrat, mít 100 falešných účtů a naklikávat si z každého plusy. Kolik času to tak sežere? 😀
To musíš vědět sám, když jich tu máš hned několik 😀
Dosť úbohé, tie vlastné lajky 🙂
Koukám 😀
Akorát než vypije 1 Braník nebo fronta na dávky😀
1. 😀2. Myslíš iPhone se v ničem nezlepšil3. Obecně jo ale někdy se potká malá ženská ruka a velkej foťák a už to není ono, takže VŽDY NE.
Ženská s malou rukou si koupí foťák, který jí ergonomicky padne do ruky.Vždycky když si tady někdo stěžuje na kvalitu článků, tak si přečtu něco od zdejší Android úderky, která je ÚPLNĚ mimo ÚPLNĚ ve všem a i ten nejhorší článek o AI holkách mi připadá jako laureát Pulitzerovy ceny 😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 22:05
Nechápu - to je o řeč o tom, že foťák s delším ohniskem ("zoom") má horší kvalitu? Doporučuji podívat na Vivo x100 ultra. Tam je v tomhle ohledu slušný pokrok kupředu. Asi nedává smysl si jej pořizovat místo iphonu, ale je to dobrý příslib do budoucna.
Zoom není ohnisko. Ohnisko není kvalita. A pak se tu máme bavit na nějaké úrovni. Ne, pro frustráty s Androidem z Číny s NULOVÝMI znalostní stačí megapixely a GB a články s mizerně přeloženým obsahem že zahraničí.
Protože tohle je na tvé poměry ještě relativně inteligentní poznámka, tak odpovím.Píšu ohnisko do závorky aby to pochopil každý píšu zoom.. protože někteří lidé, kteří se o fotografování nezajímají tak zkrátka nazývají "přiblížení" což je často fotka z delšího ohniska.A ano, u mobilu je ohnisko kvalita, protože do foťáků s ultraširokým, nedejbože s dlouhým ohniskem dávají menší snímače a tomu odpovídá kvalita.Nemusíš děkovat, rád jsem ti rozšířil obzory .)
Zoom NENÍ ohnisko, je to schopnost plynule MĚNIT ohnisko.Ohnisko NENÍ kvalita, protože s ohniskem 1000000mm by byla ta nejkvalitnější kvalita, ale ve skutečnosti tím NIC nevyfotíš.Kvalita fotky je dána její uměleckou hodnou.TECHNICKÁ kvalita fotky je dána ostrostí, podáním barev, mírou zkreslení, mírou optických vad, mírou šumu, mírou vinětace apod.Velikost snímače je dána omezením konstrukce mobilu (placatost) a NIKDY nedosáhne velikosti i těch nejlevnějších systémových fotoaparátů, protože je to fyzikálně NEMOŽNÉ.Proto prodeje fotoaparátů stoupají a mobilem si ZKUŠENÝ fotograf fotí jen v případě, že s sebou nemá fotoaparát, což je NIKDY.
Aha, kde píšu, že zoom je ohnisko? Kde píšu, že kvalita je ohnisko? Ty uvozovky u zoomu jsem vysvětlil způsobem, který pochopí i natvrdlý člověk.Pokud si vymýšlíš kdo co tvrdí, jen potvrzuješ, že veškerá diskuze s tebou nemá smysl a vystačíš si na ní sám.Nevím jaký máš důvod minimálně rok tady zaspamovávat diskuze (s více profily). Ale vzhledem k tomu, kolik to stojí času, tak vážně pochybuji o tvém duševním zdraví a je mi tě líto...
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 5. 2024 22:21
foťák s delším ohniskem ("zoom"). 😀u mobilu je ohnisko kvalita 😀Jako správný Android fanatik máš problém s FAKTY.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 5. 2024 22:28
V uvozovkách zoom, protože lidé v mém okolí, kteří se o fotografování nezajímají tak označují fotky z delších ohnisek.Jsi fakt ubožáček :) Sbohem.
Mě je jedno jak nějaký dezolát označuje "fotky z delších ohnisek". Prostě to není zoom, ani kdyby tomu říkali třeba KOLOTOČ nebo PÁREK.Prostě jsi neunesl FAKTA, cože je pro NEZNALÉ fanatiky příznačné.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 22:30
Jako Zoom to označují sami výrobci, mrkni třeba na web Samsungu a na popis s24 Ultra. My zkušenější víme, jak to se "zoomem" je doopravdy, ale z pohledu marketingu a běžného uživatele to takto používají všichni výrobci. Takže je zbytečné kohokoliv uražet.
Když ti výrobce nakuká, že mobil má křídla, tak s ním skočíš z okna? 😀Všichni se tu chlubíte, jak všemu rozumíte, ale výsledek je, že jen opakujete marketingové bláboly :)
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 6. 2024 10:57
Protože by to nedopadlo dobře a ještě by to dalo práci. 😀
U Vivo je v článku chybná interpretace SuperRAW, jedná se o HDR multiexpozici v rawu. Naopak, ten obyčejný RAW je ten bez zásahu softwaru mobilu.
Myslím, že autor tím naráží na to, že software neodstraňoval optické vady (minimálně vinětaci) apod. O fungování RAWu ve Vivu tu psal v samostatném článku o fotoschopnostech x100 pro. Multiexpozice to být může, ale myslím, že se to úplně nevylučuje s tím, co píše.
Právě v tom zmiňovaném článku byla ta stejná chyba. Jde o to, že u Vivo je SuperRAW softwarově upravený a obyčejný RAW je bez úprav a z jedné expozice. Do nějaké diskuze jsem o tom už psal, ale v tom konkrétním článku jsem to nenašel, tak to bylo asi jinde…
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2024 08:59
Musím říct, že mě výsledné pořadí trochu překvapilo, protože mi z textu přišlo, že Vivo vyhraje s mírným náskokem. No budiž. Každopádně bych u Viva více rozmázl fialové/oranžové a někdy červené fleky na místě přepalů. Viz třeba snímek 8 v recenzi. Vcelku ostuda a v některých situacích (třeba u táboráku) to dokáže vyrobit dost šílené psychedelické snímky. To je velké mínus spolu s trochu moc akčními "HDR" úpravami (nejlepší je, že se na displeji objeví krásně přirozený snímek a pak se najednou promění po aplikaci úprav na o dost méně přirozený). Nicméně! Tady je fascinující chování telefonu - on tak blbne ať je HDR v menu zapnuté nebo ne. Ale jakmile člověk zapne momentku (rozuměj sportovní režim), zpracování obrazu funguje trochu jinak než na automatiku a po deaktivování HDR pak působí výrazně přirozeněji (což na automatický režim moc nefunguje) a odpadá i to občasné šílené zmatkování u přepalů. Ale občas je to na úkor jemných detailů (sportovní režim - vyšší citlivost - vyšší šum)Jinak... iphone má pěkné video, Samsung ostrý ultraširokáč a Pixel jej má taky povedený... pixel s iphonem nejspíš budou mít stabilnější výsledky. Ale s dalšími a dalšími testy čím dál méně pochybuji o své volbě (x100 pro), byť má k dokonalosti daleko. No, mít tele z Ultry (ve dne +- podobné jako pro, v noci rozdíly dost(!) rostou), čtečku otisků z Ultry a nastavitelnou clonu (třeba jako Ultry od konkurence), brblal bych o dost méně.
Ohledne te fialove a jinych "psycho" prepalu. Fotte v RAWu a nasledne ve photoshopu si to muzete snadno odstranit. Dulezite je jestli je fotka zaostrena nebo ne. Barvy jdou zmenit na cokoliv v LrC/PS.Jinak souhlasim s postrehem, ze iphone ma stabilni vysledky ve vsech kategoriich, zatimco ostatni znacky maji treba nejlepsi portret a nejhorsi fotku v noci.
Takže největší výhodu mobilu, tedy software který za tebe všechno udělá zahodíš a degraduješ nejmodernější přístroj na kompakt z roku 2008 😀😀😀😀😀
Takhle, pokud víte, že ve skládaném RAWu tahle deformace skutečně není, pak děkuji za informaci. Ale jinak to moc nedává smysl. RAW se dá pořizovat jen v pro režimu. Z toho vyplývají výhody a nevýhody. Mimochodem, třeba u lightroomu na tohle trpí můj Canon G7X2, když jsem tam skládal z více RAWů "HDR". Celé (vypálené) nebe bylo u jistého procenta snímků fialové. Dělalo to jen u tohohle foťáku, ostatní modely od Canonu v pohodě. A nedalo se s tím pak už pracovat, resp. eliminovat tu anomálii.Problém je, že jakmile se to nahraje do skládaného RAWu, už to není přepal a víceméně skončím u nutnosti retušovat (a to už si oproti JPG zase o tolik nepomůžu). Zaostření na to nemá vliv a největší potíž je, že člověk dopředu nikdy neví, kdy se ta anomálie projeví.
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 5. 2024 17:26
Škoda že chybí zastoupení Huawei. Buď P60 PRO nebo nová Pura 70 ultra.
Já do teď nedokážu pochopit skore P70U na DxO. Viděl jsem srovnávací testy s Xiaomi 14 Ultra a Vivo X100 Pro. Netvrdím, že P70 Ultra byla špatná, to vůbec(!), ale nijak oba modely nepřevyšovala. Někde byl lepší jeden model, někde další... Osobně si nemyslím, že má cenu platit takovou vysokou částku za P70U bez google služeb, zvlášť když další dva jmenované lze oficiálně koupit i u nás.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2024 20:23
Ono je vidět, že nevidíš spoustu věcí. 😀 To je tak, když se pouštíš do hodnocení něčeho, v čem máš NULOVÉ znalosti. 😀
Zdravím místního trolla, kterému jsem tady opakovaně prokázal jeho mezery v oblasti světa fotografie. Přeji pěkný den :)
Říká někdo, kdo si plete zoom a telefoto a kvalitu fotky z ohniskovou vzdáleností. 😀😀😀
Jako když ty mluvíš😀 No nic, jdu zkontrolovat co mi zase na IP14P nejde a budu doufat, že mě vzbudí 😀
Ty fotíš na Androidu budíkem? Tím se vše vysvětluje 😀
nejen, že si pleteš slova Android a Apple ale i budík a focení. Ano, iShit se k tobě hodí😀
Já si nic nepletu, Frery. 😀
pleteš se i v nepletení se😀😀 jako PÁN fotograf se ti mohu už jen smát😀
Jenom 75 mínusek? ZASE JSEM TĚ SETŘEL 😀😀😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.