Souhlasím, ale pro příště už půjdu do jiné značky. Zklamalo mě chování Samsungu. Koupil jsem si u nich zařízení za 50 tisíc, které mělo z výroby vadný fotoaparát a při výměně pak byl problém s paragonem a uznáním předobjednávkového bonusu. Měsíc jsem se s něma dohadoval než mi poslali s-pen a nabíječku a když mi pak poslali kód, ať si to objednám, tak dodali, že na to mám jen 2 dny, jinak mi to propadne 🤦. Ještě teď čekám na peníze z telefonu za protiúčet a samsung care+ my vytvořili místo na 12 měsíců jen na 11, aby toho nebylo málo 😄 takže samé starosti a chyba nebyla na mé straně. Tato značka u mě hodně klesla a i přes většinu spotřebičů, které od nich mám, tak už nebudu další produkt kupovat od nich. Přece neni vše jen o prodeji, ale i o postoji k zákazníkovi a nějaká zpětná vazba. Takže ostuda Samsungu 👎
Názor byl 3× upraven, naposled 24. 11. 2021 16:19