„Apple Watch umožní uživateli zničit dvě zařízení naráz, až bude do záchodu sahat pro utopený iPhone.“ Další džouky uvnitř.
Tohle nejsou vtipy, přesto myslím, že do tohoto článku patří. Jsou to reakce na velké iPhony od konkurentů. Šťouchnutí do Applu si neodpustili HTC, OnePlus a Sony. První přivítali Apple na party, druzí rovnou do rodiny a Japonci si přihřívají polívčičku na disfunkčním videostreamu z tiskové konference.
Větší displej. Vyšší výkon. Elegantní design. Vítej na party #iPhone6.
Hej Apple, vítej do PLUS rodiny!
Pro ty z vás, kdo při streamu zaznamenali problémy s bateriemi, přišli jste o VELKÉ noviny... bit.ly/SwitchToSony
Oficiální videokampaň od Samsungu jste viděli v minulé kapitole, ale samostatné šťouchání do mrtvoly (v tomto případě Steva Jobse) si na Twitteru neodpustila filipínská pobočka Samsungu:
„Guess who surprised themselves and changed their minds.“
„Hádejte, kdo překvapil sám sebe a změnil názor.“
To je reakce na výrok Steva Jobse z roku 2010: „Nikdo nikdy nekoupí velký telefon.“ Apple nějakou dobu držel Jobsovu linii, dokonce vypustil následující reklamu, kterou ne až tak dávno nadřazeně sděloval světu, že jedině 4" displej pohodlně ovládnete jedním palcem. Letošní zářijovou premiérou se ale něco změnilo a Apple to pochopitelně „dostal sežrat i s navijákem“.