Nejlevnější mobily: za kolik se prodávají v bazarech

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  17. 07. 2001 19:16

Vše o A2618s. Výroba datového kabelu, technické údaje, příslušenství, recenze telefonu, problémy s telefonem, tipy a triky, odkazy a downloady vše na A2618.http://www.sweb.cz/Ericsson_A2618s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:16

Nakoupi za 300 a chteji 900

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

no takovy je uz svet... honi se za penezi (jak nechutne)...

Kazdopadne, pokud vy kupujete za 900 a prodavate za 300, rad si od Vas neco koupim a cinil bych tak casteji... Takovych hodnych lidi je malo )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:16

Jste zjevne mimo, kdyz neumite udelat ani negaci vyroku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

inu umim. Avsak chtel jsem ukazat naivnost a hloupost Vaseho prispevku!

Proc by nekdo prodaval neco za 300 kdyz to koupil za 900? Verim, ze by se Vam to libilo. Ale vetsinou, ten prodavajici neni uplny blbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:16

Co je na to naivniho ?
Podle me je provize 66% na prodeji dost zlodejna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Ne vzdy a vsude tomu tak je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

ja s vami souhlasim. ale konkurence je velika. vzdyt si prece cokoli muzete koupit kdekoli. pokud vite kde neco koupit za 300, tak to proste za 900 nekupujte. Nikdo Vas preci nenuti!!!

Studoval jste nekdy ekonomii? Zakon nabidky a poptavky? Proste kdyz jsou lide ochotni za neco zaplatit o 200% vice, tak proc by to ten prodejce za tolik neprodaval!

Naivni je se nad timto vztekat! Tak nakupujte za 300 a prodavejte za 400. Vydelate dost, budete levnejsi... budete za chvilku milionar... ja vam to preji. Vzdyt Vam nic nebrani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:16

Cauky Remete,
no s tou ekonomii jsi to trosku prehnal ne? Teorie je neco jineho nez praxe, a jak tak koukam kam jsi se dneska dostal, tak u te teorie to zustalo.

P.S. Eminem psal Facko - tim asi myslel toho tvyho Favorita ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

neprehnal. realita je uplne stejna. kdyz se najde blbec ochotny za to takovou cenu zaplatit, tak je to realita. treba oskarty 10kc/hovor...
no nestaly ani korunu... a ted se prodavaji za 2000 a vic. Je to zlodejina? Svym zpusobem. Ale proc by na tom nevydelali, kdyz muzou! A kdyz to za tu cenu lidi koupej.

PS: Kam jsem se dostal, to si moc rad prectu... Kdyz se tak zamyslim, jsem na tom spatne... nemam propichnuty ucho, nechodim v teplakach od Adidase a nemam dvoukilovej zlatej retez
PS2: Nevim nastesti s kym mluvim. Je to tak mozna lepsi, ale. Nerad bych zjistil, ze se jedna o cloveka o kom jsem mel vetsi mineni, nez o cloveku, ktery se tu projevuje jako satan8210...
PS3: Favorit neni muj, ale budu ho mit jeste dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:16

Ano to mate pravdu, kdyz se totiz najde "nejaky blbec", ktery inzeruje na vasem slavnem XBazaru, tak je to realita...

PS: no myslim, ze to vime oba dva, kam jsi se dostal ;o)
PS2: nevim proc do toho pletes novy PlayStation 2
PS3: ani me to neprekvapilo, takze hura na svou hlinikovou kolobezku ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

No abych teda jako rekl svuj nazor na "eminem" a "satan8210"... No dost ubohe prispevky. Neni divu, ze se stydite se pod to podepsat pravym jmenem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

No vase prispevky take nejsou nejakej slagr zrovna k pocteni, protoze narvat do jednoho prispevku tolik slov o tom jak ten ruhy lze a jak ta vase cesta a pravda je jedina spravna, to take jen tak nekdo nesvede
No ja sem Franta Vonasek a Satana bude asi Jarda Pazout ) Ze vam ty jmena hodne rikaji, co Proste je to naprosto jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Zámečník  |  17. 07. 2001 19:16

Pánové, velmi zajímavá přestřelka, ale už se to trošku zvrhlo. Nechcete si jít zastřílet jinam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Jo strelnice je volna tak pojdte s nama. Budete nam delat zivej terc )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swamp  |  17. 07. 2001 19:16

sli by sme radi - ale musite napsat nejaky dalsi kontroverzni clanek (plny chyb a nepravd :)) ) a mi pujdem strilet o clanek dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:16

Ubohe mozna jsou, ale jsou vystizne. Ono totiz potrefena huse se vzdycky ozve .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:16

trochu ste me zklamali, clanek byl o nicem(co takhle uvest nejakou konkurenci?)Chapu ze chcete do svyho bazaru nahnat lidi, ale takhle okate? ... doufal sem ze to je pod vasi uroven .. zjevne ne ... pro penize clovek udela cokoli.
v clenku chybely minimalne dva linky: pcbazar.kontakt.cz www.aukce.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:16

To se mýlíte. Článek byl především o cenách bazarových mobilů, nikoliv o tom, abychom dělali reklami reklamu jiným inzertním serverům. Proč bychom nemohli využít data získaná z našeho bazaru? Co se vám na tom konkrétně nelíbí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:16

Z meho pohledu ten clanek byl predevsim o vasem bazaru.
Pro ty, co chtějí jít s dobou a na nový mobil zkrátka nemají, nebo pro ty, co chtějí poslední novinku a starší se jim nechce vyhazovat, tak pro takové je tu bazar
Nelibi se mi, ze clanek vyzniva jako kdyby byl prave ten vas bazar jedinej na ceskym, ne-li celosvetovym internetu. A doporuceni typu at lide nemichaji nabidku a poptavku ... zjevne s timto mate problem a chcete si sve nakupujici "vychovat".

Mozna sem s tim puvodnim prispevkem o kousek prestrelil (vas bazar asi je vcelku navstevovanej ... teda v pripade, ze onech 500 inzeratu za posledni tyden neni ovlivneno jejich opakovanym vkladanim od uzivatelu), ale stejne si myslim, ze sou i lepsi, ktery by stali za zminku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:16

Náš bazar využívá databázi několika dalších bazarů, takže v něm jsou vidět i inzeráty, které byly vloženy jinde a naopak.

Především je ten článek o cenách bazarových mobilů - a ty ceny byly čerpány z našeho bazaru. To je jediná zmínka o našem bazaru, žádná reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:16

ja to proste vidim jinak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Nelze souhlasit. Pokud vim, tak MM musi z neceho bychazet, aby tento clanek mel i realnou podporu a to se deje diky tomu, ze MM ma bazar, tudiz z tohoto bazaru udaje cerpaji
Mimochodem bazar MM, je vlastne XBazar, je to tak? Protoze XBazar, zrovna nepovazuji za nejak extra system, diky represim vuci komercnim inzeratum, blokacim cisla atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Zámečník  |  17. 07. 2001 19:16

Emineme, díky za podporu.

Ano, je to vpodsatě XBazar.

Represe proti komerčním inzerátům plně chápu. Když jsem připravoval článek, tak jsem z nich byl taky na větvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

No popravde, nejsem priznivcem "reklamnich" clanku, takze na jednu stranu souhlasim.

Na druhou k Vasemu nesouhlasu s politikou vyzadovani placeni komercni inzerce a k blokovani kontaktnich udaju podvodniku a lidi kteri se neumeji chovat... Muj nazor je takovy (a jako spravce systemu Xbazar smerodatny ):

Nekomercni inzerce je zdarma

Komercni inzerce, inzerentovi vydelava penize a inzeruje prave za ucelem vydelat penize, pak si muze dovolit za inzerci zaplatit! Stejne jako ma moznost si koupit, treba placenou bannerovou reklamu. Pokud tohle nekomu pripada nefer, at si naprogramuje vlastni inzertni system a bez ohledu na provozni naklady dava veskerou inzerci zdarma (vcetne treba te bannerove). Ja osobne si u nej velmi rad zacnu zadarmo delat kseftiky...

Nehlede na to, ze poplatky za komercni inzerci, slozi i k jeji regulaci! Jiste mi date za pravdu - nebo Vy mozna ne, ale vetsina ano - ze premnozeni komercnich nabidek vede jen k tomu, ze inzerce v takovem systemu je k nicemu. Prikladem takoveho "na nic" systemu je kuprikladu konkurencni Jarmark. (barevnost a mnozstvi komercni inzerce tento system odsuzuje do role nepouzitelneho bazaru)

Jinak jako konkurenci bych jeste mozna uvedl mobil.bazar.cz a pripadne www.anonnce.cz. Ale co do nabidky mobilnich telefonu, neni anonnce zadny specialista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Kučera  |  17. 07. 2001 19:16

mobil.bazar.cz ani neni moc konkuretece, potreboval jsem koupit 3690 a prodat 5110 a dal jsem inzeraty na oba dva weby. A odkud se lide ozvali? Z mobilmanie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

To me velmi tesi

Ale dle meho nazoru to konkurence je, ci se snazi byt. Ale nic to nemeni na tom, ze reklamni clanky nemam rad (ac je v tomto pripade v nas prospech). Proto se ani moc nesnazim hyrit ve svych prispevcich superlativy... Neni problem rici, ze Xbazar a bazary ktere na jeho systemu jedou jsou nejlepsi, ale rozpouta to maximalne jen vasnivou diskuzi, ktera bude IMHO nesmyslna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Ano za komercni inzeraty je nutne platit, to jiste, jinak byste asi tezko byl ziv (byl byste charita na nespravnem miste). Ale blokovani cisla a emailu, kvuli tomu, ze jste regitrovan jako komercni clen je opravdu velmi hrube. I jako komercni clen muzete prodavat ciste soukrome zbozi, na kterem proste nevydelate (nebo nechcete vydelat). Napr.prodavat mobily a chcete mezitim treba prodat dejme tomu hrnce Zepter a i tento inzerat musite vkladat jako komercni? Nevidim jeidny duvod.

No a s Jarmarkem s vami bohuzel nesouhlasim, ale je to vec nazoru a jiste pokud jste spravce XBazaru, tak nevidim jediny duvod proc byste neobhajoval jeho system.

Jarmakr me pripadne systemove lepsi a lepe pro dane ucely zalozeny

Mimochodem co dela Faval, jeste stale na nem mate napisy Remet ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

Vazeny pane Eminem, LZETE!

Komercni inzerenti nejsou blokovani. Tedy, nejsou blokovani ti co za svou komercni inzerci plati. Ti kteri se snazi podvadet a obchazet system, aby par penez usetrili... Tak ty musi stihnout samosebou trest. A trest ma lidi ucit. Tudiz pokud si takovy podvodnik a vychytralek neumi zvyknout, ze za komercni inzerci musi platit, musime ho to naucit. A tim, ze bude moci po urcitou dobu podavat jen komercni inzerci a ta bezplatna mu je zablokovana, se to velmi dobre nauci.

Takze abych to rekl jasne. Pokud mate ciste svedomi a nepodvadite, nejste a nemuzete byt blokovan! Samosebou pokud jste podvodnik, ktery si mysli, ze na nas vyzral, tim ze si zaplatil dva inzeraty (lidove nam "zacpal hubu"), tak jste na omylu. Platit se musi za KAZDY komercni inzerat!

ad Jarmark: Jiste, je to Vas nazor. Necham Vam ho, ikdyz s Vami vskutku nesouhlasim

ad posledni veta: Nevim co je Faval? Nevim o tom, ze bych Vas znal. A s ohledem na Vase projevy v diskuzich na mobilmanii, pokud Vas znam, tak se k Vam neminim hlasit!

A to je pro zmenu muj osobni nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Nemate pravdu,

Zaregitrujete se jako komercni clen a od te doby vas to nuti vkladat pouze komercni inzeraty, pritom opravdu na prodej neceho co prodava jako soukroma osoba, prece nechci platit jako, ze to je komercni inzerat, nevidim jediny duvod. Je to diskriminace i platicich komercnich clenu. Ma to jediny efekt, ze dany subjekt, jde jinam, kde tyto represe nejsou, kde u nich upustily, napr. Jarmark.

To je me jasne

To mate jedno, ja se k vam take neminim hlasit, to tak jeste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

Mam pravdu,
narozdil od Vas jsem ten system naprogramoval a dovolim si tvrdit, ze vim podstatne lepe nez vy, jak funguje!
To zda se jedna o komercni inzerat, urcuje inzerent sam - a to zaskrtnutim prislusneho policka! Pokud jej nezaskrtne podava inzerat bezplatny jako vzdy. Pokud jej zaskrtne, uznava, ze jeho inzerat je komercni a plati za nej. Jak vidite, platebni system je znacne benevolentni a umoznuje delat podvody. (Podate komercni inzerat bezplatne)

Proste bud zamerne lzete, nebo proste nevite a jen se domnivate! To druhe je mozna horsi!

Pokud nekdo tento benevolentni system zneuziva (tj. za svou komercni inzerci neplati), a pokud se na to prijde - coz priznavam, ne vzdy - je zablokovan. Podle toho, co tu pisete, myslim, ze to byl jiste Vas pripad. Nerad "cejchuji" lidi na prvni pohled, ale mam pocit, ze Vy jste zrovna ten typ cloveka, ktery teto benevolence zneuzil a byl samosebou i potrestan. A to ze utekl podvadet ke konkurenci. To mne vskutku nemrzi! On zrovna ten Jarmark, take podle toho vypada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

No je zvlastni, ze to vnucuje komercni inzeraty, i kdyz to vase policko nezatrhnete, takze nevim, nevim. A samozrejme, ze sem to neprogramoval, protoze takovou slataninu, bych ani na internetu neuverejnil, nehlede na pomalost celeho systemu, zatezovaneho nesmyslne hodne grafikou

Ano ja tady zamerne lzu, no to urcite a co bych z toho asi mel ???? NIC

Ale vy jste pridelil urcity pocet kreditu zdarma pokud vim. Kdyz teto nabidku vyuzijete a pote nebudete jiz chtit vkladat komercni inzeraty, ale presto mu je stale vnucuje.
Hmm a asi ten vas system je opravdu velice dokonaly, kdyz vi predem, ze inzerat, ktery tam chci vlozit je komercni, to teda tleskam
Hmm je zajimave jak vsechno vite, (asi jste nejaky deda vseveda) a pouzivat slova "podvadeni" a "potrestan" to je opravdu hodne nadsazene U jinych systemu to jako podvod brano neni a nikdo tam nikoho netresta, takze to vztahujte pouze na svoje stranky ne na zadne jine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

Pane (zamerne nepisu vazeny),
zadne komercni inzeraty vam to nevnucuje! Pokud s tim mate problem, obratte se, prosim na nas emailem s konkretnim pripadem. ZATIM SE TAK NESTALO. NIKDY A NIKOMU! Nikdy si na takovouto disfunkci nestezoval. A ani takova chyba neni. Zrejme jste velmi mimo misu, jelikoz nechapu o jake grafice mluvite! Na vsech strankach jsou jen 4 GIFy a nekolik reklamnich banneru.

O tom jak je system naprogramovan, se dovoluji ohradit. Zatim jsem nevidel nic co jste naprogramoval Vy a zrejme jste ani nic nenaprogramoval. Nikdy jste zdrojove kody nevidel a tudiz jsou to jen lzi a je pochopitelne proc se neumite podepsat. Bojite se zaloby. Nebojte, ja Vas u soudu zalovat nebudu - existuje lepsi reseni sporu.

Prectete si laskave specifikaci slova podvod treba v naucnem slovniku. Jedna se o podvod.

No a na zaver (nadale se zde s Vami neminim bavit, neuvedl jste jediny konkretni pripad, ktery by prokazoval Vase lzive tvrzeni), stale si omilate svou vymyslenou teorii o jakemsi nuceni ke komercni inzerci. Neni to pravda! Neumite, nechcete ci nemuzete sve tvrzeni prokazat. Pak to neni fakt, ale pomluva! Predlozte jediny konkretni pripad. Zadny takovy ovsem neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Pane Nemete,
To, ze se to nestalo to si myslite vy. Mimo misu nejsme, vim o cem mluvim, to jste jedine vy. Jo s tou grafikou se omlouvam, to je moje chyba

Ano ja jsem nic neprogramoval. Jsem totiz toho nazoru, ze kazdy ma delat to co umi, proto bytostne nesnasim lidi, kteri si mysli, ze umi vsechno a to vsechno jeste nejlepe. Pokud jste dobry programator, tak nemusite byt dobry obchodnik atd. Coz je asi vas pripad

Ano, ale za podvod to povazujete vy a vas system. Jine systemy ne na to nemusim mit slovnik No a kdyz se u vas jedna o podvod, tak si sve budovatelske vykriky "musi byt potrestan" hrrr na ne nase delnicka trida s vama zatoci.

Ja sem priklad neuvadel, ale mam s tim osobni, presne popisovane zkusenosti. No a kde jste vy prisel k tomu, ze je to lzive tvrzeni nevim, to stejne mohu prohlasit i o vasem tvrzeni, takze jsme si kvit

Jo a tom, ze existuje lepsi reseni sporu, to si myslim take, ale rozhodne to nebude lepsi pro vas ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

A pro dokresleni, jak je ta konkurence skvela: takze na www.jarmark.cz v prvnich 50 inzeratech na mobilni telefony NENI ANI JEDEN INZERAT NEKOMERCNI!!!! JEN SAME FIREMNI NABIDKY!!! K tomu nemusite chodit na bazar, staci se podivat do letaku! Takze on ten Jarmark, vlastne ani neni konkurence. Je to vyveska komercnich firem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Ano kdyz nechcu, nebrani me nikdo ve cteni vami zminovanych 50 inzeratu, v podobe firemni nabidky a muzu preskocit k inzeratum beznych lidi
Nehlede na to, ze tyto inzeraty na Jarmarku jsou komercni, takze za ne platite, ale rozhodne vam nejsou jakymkoliv zpusobem vnucovany ba dokonce nejste nuceni k jejich vkladani.
A zalozeny ucet muzete pouzivat, jak ke komerci, tak k cele sprave svych, vlozenych inzeratu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

ZADNE VNUCOVANI NENI. ZAMERNE LZETE. NEUMITE SVE TVRZENI ANI NIJAK DOLOZIT. NEUMITE ANI PRIZNAT SVE JMENO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Samozrejme, ze neumim, resp. nemuzu, protoze spravce jste vy, takze vam nic nebrani v pripadnem manipulovani a spraveni chyby po predneseni konkretniho pripadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel.rada  |  17. 07. 2001 19:16

No ja tedy nevim o co presne tu jde, ale co se tyce "ZADNE VNUCOVANI NENI" - musim uznat ze zde svuj nazor VNUCUJETE s obdivuhodnou vehemenci.

S pozdravem

Rada

PS - jen tak dal :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel.rada  |  17. 07. 2001 19:16

No ja tedy nevim o co presne tu jde, ale co se tyce "ZADNE VNUCOVANI NENI" - musim uznat ze zde svuj nazor VNUCUJETE s obdivuhodnou vehemenci.

S pozdravem

Rada

PS - jen tak dal :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:16

Pro dokresleni to jste asi nejakej Picasso ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swamp  |  17. 07. 2001 19:16

Ano a proto jsou na VASEM xbazaru jen socali a jim podobni se svyma otlucenyma dancalama - zatimco u konkurence jsou obchodnici - s novyma telefonama a daleko pestrejsi nabidkou.

Tomu taky odpovida navsevnost

S pozdravem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Cerveny  |  17. 07. 2001 19:16

Mila bazino,
Navrhuji ti bahenni koupele... Pry leci i komplexy. Na tvuj prispevek se neda nic rici. Navstevnost systemu Xbazar neni verejna a neni nikde k docteni. Tudiz je mi zcela jasne z jakych zdroju mila bazino cerpas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Radsi nemate ani dostupne statistiky
Jednoduchy test inzerujete zbozi tejden na XBazaru a potom tejden na Jarmarku Je to jednoduche a proste, v tomto pripade jasne vytezi Jarmark, tudiz z toho uzuzujeme ze ma pevnejsi zakladnu a je vice navstevovan, lidmi, ktery o to maji zajem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swamp  |  17. 07. 2001 19:16

To ze neni navstevnost verejna - to chapu - s takovyma mizernyma vysledkama bych se taky nechlubil.

Kdyz vite z jakych zdroju cerpam tak to ste asi nejaky TELEpat - jestli umite i vestit tak by me zajimalo kdy bude oslabeni dolaru ke ceske korune - moc by mi to pomohlo.

DIK

PS - baheni koupele jsou fajn - taky je zkuste, pomuzou vam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:16

Mimochodem, o dražení mobilů na aukci budeme psát příště. Tento článek byl jen o bazarových mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:16

pokud sem si dobre vsiml tak vetsina mobilu na aukcnich serverech ... no spis na tom jednom kterej v cechach prakticky funguje ... jsou jiz pouzite tedy bazarove ... pouze jina forma prodeje, sem fakt zvedavej co "zajimaveho" se o tom doctu.

P.S.: nesplacate nahodou do vydani pristiho clanku na vasem serveru nejakou aukci ... aby bylo vubec o cem psat?? :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:16

Mimochodem, server Aukce (www.aukce.cz) je také aktivitou Computer Pressu, stejně jako MobilMania.cz, takže žádný nový server "splácávat" nemusíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:16

tato souvislost mi unikla, ale to splacavani samozrejme nebylo mysleno vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:16

Nejdriv je dobre nashromazdit fakta potom nejakym zpusobem delat dusno )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swamp  |  17. 07. 2001 19:16

tak proč to teda "splacáváte"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Zámečník  |  17. 07. 2001 19:16

Dobrý den pane xaxa,

o co vám jde? Fajn, článek se vám nelíbí. Každej máme svůj názor. Mně taky nepřipadá úplně nejlepší.

Je pravda, že na světovém Internetu jsou takových bazarů stovku možná tisíce, ale o to mi nešlo.

Článek měl čtenáře především seznámit s možností nákupu v internetovém bazaru a ne vyjmenovávat, kde všude bazary jsou. Pravda mohl jsem je vyjmenovat, ale to bych dělal reklamu zas někomu jinému.

Náš bazar byl uvedeno z toho důvodu, že jsem z něj čerpal data. Samozřejmě se nabízí čerpat z tohoto bazaru, proč chodit k sousedům, když u nás je dostatečně reprezentativní vzorek.

Mimochodem díky za reklamu. Aukce spadá pod Computer Press. Neděláte náhodou pro Computer Press?

Přeji vám pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor