Nejvíce novinek s WP7 ukázalo HTC

Diskuze čtenářů k článku

Jan  |  13. 10. 2010 13:36

No pěkný, jen tomu chybí pořádnej OS. WP7 ať si strčej za klobouk. Lepší by bylo dát tam android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skála  |  12. 05. 2011 22:41

ahoj, chtěl sem se zeptat jak to je s tou češtinou ve windows 7 phone? Je tam potřeba doinstalovat nebo je mezi možnými jazyky už v mobilu?díky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blahi  |  13. 10. 2010 00:13

to si děláte legraci ?????? když opominu celý WP7 a nebudu se k němu vyjadřovat a vezmu v potaz jen tyto 3 přístroje... je rok 2010 a jako ohromně propagovaná novinka vyjde telefon (tedy 3 telefony) s 8GB pamětí bez možnosti rozšíření?? a ještě nějaký z nich nazvat multimediální? To je vtip?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zmura  |  12. 10. 2010 09:59

Nechci žalovat, ale hlásit se to musí...na stránkách HTC jsem dnes objevil další dva telefony s WP 7... Hodně zajímavě vypadá hlavně HTC 7 PRO... Mohli byste prosím zjistit, jak to bude s dostupností u nás? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 12. 10. 2010 12:16
Toman  |  12. 10. 2010 18:37

Přátelé, mě je blbě!!! Kde to sme, že se celá společnost může po... z toho nejrestriktivnějšího a nejpitomějšího konceptu jabkařů? Microsoft provedl podle mě masochistickej kousek. Telefony, u kterejch nejde mass storage - jedna z nejjednodušších způsobů, jak tam něco nahrát, multitasking, copy/paste a rozšiřitelnost, si snad koupí jen magor. O tom, že sou ty telefony krávy velký a těžký a že by telefon mohl mít i něco jako telefonní klávesnici, už radši ani nemluvim. Je mi z toho smutno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanous  |  12. 10. 2010 09:30

Zajímalo by mne kdy se na náš trh dostane XP Phone loni jsem to tady viděl na mobilmánii a od té doby ticho po pěšině pro ty co nevědí o co se jedná tak si dejte do googlu XP PHONE tento super telefon by valcoval to si pište

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanous  |  12. 10. 2010 08:44

No čekal jsem víc a jsem sklamán takže ještě rok vydržím u svého tytna jedničky koukám výsuvné klávesnice už se nenosí a pamětové sloty taky né jsou to krámy bez možnosti rozšíření to nikdo nekoupí a nebo to zas hodně rychle prodá jestli to někdo bude chtít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  12. 10. 2010 10:12

a videl si Dell Venue?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:45

"Specifikace systému například vyžadují, aby daný telefon měl pouze pevně vestavěnou uživatelskou paměť, žádný z představených modelů nenabízí slot na paměťové karty. USB Mass Storage režim totiž Microsoft zrušil, telefony budou s počítačem spolupracovat, podobně jako iPhone přes iTunes, pouze přes Zune software."
Kdybych chtel, aby muj mobil mel takova omezeni, koupim si iphone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:46

Mimochodem, redakce, mohli byste nastavit, kdyz prispevek z nejakeho duvodu nesplnuje PRAVIDLA DISKUSE, aby TEXT NEZMIZEL? Protoze kdyz zmizi, nejradeji bych vam vse PORADNE NAFACKOVAL ZA TAKOVOU FEATURU!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  12. 10. 2010 02:45

napada niekoho racionalny dovod preco kupovat wp7?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:42

Reknu ti tak... stejne otazky si kladli jini pri uvedeni prvniho iphone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:42

Reknu ti tak... stejne otazky si kladli jini pri uvedeni prvniho iphone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  12. 10. 2010 08:05

Tak ti poviem, dvovod je asi taky, ze napr. svk na kazdy clovek mobilny telefon co je okolo 5 milionov ludi a z tých 5 mega cita fora o telefonoch asi tak par tisic ludi. Keby som prehnal max 10% ludi vie co vobec kupuje zvysok si vybera v predajni u operatora podla toho co maju a co sa mu paci.
Pred rokom som na vianoce chcel telefon, cakal som ale 2 tyzdne pred vianocami nemalií NIC - naozaj nic volal som na infiolinku na celom slovenksu nemali ziadny lepsi telefon a ludia brali co videli, nejaky win andoid alebop symbian absolutne nik neriesil.
95% ludi nevie co je mass storage, multitasking o copy a paste v telefone nemaju ani sajnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  12. 10. 2010 11:09

ja som sa nepytal na pocet obyvatelov slovenska ani na situaciu na nasom trhu, ja som sa pytal na RACIONALNY dovod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asco  |  11. 10. 2010 22:27

Ten Mozart nevypadá úplně marně... možná by mi stačil i 3,5´ displej a ocenil bych spíš alespoň 2x větší paměť a 1500mAh baterii, ale i tak to není špatný. Jako jediný se alespoň trochu vymyká i designem a o trochu lepším foťákem (pokud má opravdu i xenon), což potěší. Ze zatím uvedených Windows phone je dle mého názoru určitě nejlepší... ještě uvidíme s čím se blýskne Dell (případně SE).
Hlavní problém Windows phone vidím právě v tom, že jsou všechny skoro stejné... konzervativní design, 1Ghz procesor, 576MB RAM, 8GB ROM, foťák 5Mpx s diodou (Mozart výjimkou), absence paměťovky, displej jako plachta, vždy kapacitní a vždy s rozlišením WVGA a ještě bych mohl dlouho pokračovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sherpa  |  11. 10. 2010 22:38

s poslednym odstavcom do bodky suhlasim. Tie telefony su skoro identicke, nikto neprejavil ani naznak snahy sa trochu odlisit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sherpa  |  11. 10. 2010 22:51

este ma napadla jedna nepristojna myslienka - to uz mohli rovno podpisat zml iba s htc, ktore by vyrabalo len jeden jediny model a wp7 by boli iba na nom. vsetko by tak mohli optimalizovat na jeden kus hw. ale to uz by bolo asi prilis podobne iphonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  11. 10. 2010 22:40

Ano, jsou to takové netbooky smartphonů. Tedy až na tu cenu - jsou dražší, než netbooky.
Tohle byl záměr - ovšem přece jen jsem doufal ve větší variabilitu designu. Je jeden kus s 8 M foťákem, několik jich má 16 M paměti, jeden má rozšiřitelnou paměť, 3 mají HW klávesnici atd. Ale to je málo.
HD7 mi připadá asi nejméně zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 10. 2010 22:45

a ktory to ma rozsiritelnu pamat ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  12. 10. 2010 00:08

Rozšiřitelná možná není správné slovo, spíš upgradeovatelná.
Samsung Focus vypadá, že má interní 8GB paměť řešenou jako SD kartu, která jde po sejmutí zadního krytu vyměnit za větší.
Není potvrzeno, zda to bude fungovat, ale je šance, že si takto půjde rozšířit paměť na 16, možná i 32 či 64 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  12. 10. 2010 08:54

To určitě půjde hacknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PoliceCollector  |  11. 10. 2010 22:19

Microsoft se zbláznil - spadla lžička do kafíčka udělala bááác ! Co to je ? Co to je ? A potřetí - Co to f*ck je ? V poslední době mám pocit že softwarový gigant nedělá nic jiného než kopíruje od konkurence - ovšem - blbě. Začalo to na jaře tím že zmenšili Xbox a zatímco konkurenční Sony přešlo rok zpátky na tmavou barvu s matnou povrchovou úpravou Xbox 360 Mk. II se leskne jako - zrcadlo...
Nyní vydají systém pro mobilní telefony který víc než cokoliv jiného připomíná OS od toho druhého (zatím v EU minoritního) výrobce počítačů a vlastních OS. Ovšem zatímco Apple přidal v poslední verzi svého systému multitasking, MS vydává telefon bez této vlastnosti. Apple má v nabídce (v EU) minimálně 16GB iPhony (v USA se prodávalo i 8GB 3GS ale nemýlím li se iPhone 4 je už pouze 16 a 32GB, ne a ne MS (HTC) uvede just 8GB WMP aniž by tam byl slot na kartu... Apple OS X,Android i Symbian jsou v češtině, ze všech obchodů jdou stahovat aspoň dema...
Co na to říct ? Microsoft se zbláznil - spadla lžička do kafíčka udělala - iPhone první generace... Bravó Microsofte to se ti opravdu povedlo (vlastně nepovedlo...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 10. 2010 22:40

Mozna to souvisi s tim, ze nove PS3 maji proti starsim modelum celkem laciny vzhled, kdy u novych Xbox 360 je to ve srovnani s puvodnimi modely spis naopak.
HTC 7Pro, Optimus 7(Q), Focus atd. maji 16GB ... proste je to o vyrobcich mobilu, nebo se snad u kazdeho Androidu rozcilujete na Google, ze nema parametry jako iPhone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hoticeman  |  11. 10. 2010 22:44

Coto plácáš? Leskelej starej PS3 je mnohem hezčí než ta hnusoba slimko a že je lesklej? Čemu to vadí tyhle konzole nejsou na každodenní přenášení, a jestli ti de o otisky prstů tak já sem na svůj xbox už dlouho nešáhnul zapínám přes ovladač a vysouvám/zasouvám mechaniku nabídkou v menu taky přes ovladač. A jestli se ti zdá metro v WP7 podobný iOS tak by sis měl dojít k očnímu ty lžičko v kafíčku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PoliceCollector  |  11. 10. 2010 23:58

To je hezké že máš ovladač ale lesklé plasty jsou spíš na vztek.
Windows Mobile 7 jsou ziPhonizované. Všechno čím dřív trpěl iPhone tu je ! Wake up, vždyť tahle věc nemá se starými Windows mobile nic společného ! Je to do detailu okopírovaný koncept Applu, jen s jiným grafickým prostředím (jestli je pěkné nebo ne nechám na vás) a jsou tam dokonce stejné chyby - první iPhony taky nebyly česky... Proč tam není copy-paste, multitasking atd... anebo jen blbej slot na paměťové karty !? Ne, nikdo mi nevymluví že se MS rozhodl okopírovat do detailů "princip iPhone" ale udělal to neuvěřitelně nešťastně, takže vznikl podivná věc která se sice střídmými barvami snaží vyhnout srovnáním s "jablečnou" předlohou ale přitom má stejné chyby jako konkurence ! Když už uvádím na trh nový produkt, který lidé zákonitě budou srovnávat s konkurencí - a já si od konkurence beru princip - tak proč není můj produkt vyspělejší ? Proč se podobá prvnímu "oťukávání" konkurence ? Pamatujete si jak se Windows mobile příznivci v době uvedení iPhonu smáli tomu že nemá multitasking a copy-paste ? (Vlastně až donedávna...pravda...) A nyní MS, který byl vždy pověstný tím že windows mobile byly prostě wokna ve founu - vydá systém který nemá multitasking a copy - paste. Vždyť je to směšné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 10. 2010 22:17

no ako MS zase musel zmrzacit celkom schopny produkt ... absencia copy/paste, nemoznost pouzit pam. karty, Office som cakal prepracovanejsi, Market nepouzitelny, lokalizacia pre nase konciny tiez nic a ten CPU spolu s malou internou pamatou ... mam z neho zmiesane pocity ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 10. 2010 22:29

to CPU tam nemalo byt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kingjim  |  11. 10. 2010 20:58

Komentář redakce Chipu mě dostal...jak jsem si to přečetl, tak určitě dlouho bude trvat než u nás uchytí(Chip byl na konferenci).
...Windows Phone 7 nebudou v češtině. Jistě, chápeme, český trh je příliš nezajímavý pro amerického giganta, to má logiku. Market nebude dostupný pro uživatele z českých zemí. No jistě, nákupy aplikací jsou problém, i když konkurenční platformy je mají vyřešené, ale ne zase tak dlouho. René Keyzlar pokračoval dál: ani bezplatné aplikace nebude možné z marketu stahovat. Cože? To opravdu nelze stahovat ani bezplatné aplikace?...
http://www.chip.cz/novinky/komunikace/2010/1... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hoblina  |  11. 10. 2010 21:33

Tak tohle mne dost mrzí. Ten systém se mi líbí, je svižný, zajímavý a půjde pro něj krásně programovat. Ale nemožnost stahovat free aplikace, nepřítomnost MicroSD karty a multitaskingu??? Navíc ceny jsou hodně přešvihlý. Skoro to vypadá, že je trh zaplaven hromadou předražených chytrých mobilů, jejichskutečná hodnota by měla být vyjádřena částkou tak poloviční. A to vůbec nemluvím o extrémně předraženém iPhonu, který nenabízí dnes už nic extra oproti konkurenci. Hmmm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DRGman  |  12. 10. 2010 01:14

uplne suhlasim. wm7 by vyzerali aj fajn, dalo by sa zvyknut ale neexistencia multitaskingu, copy-paste, nemoznostrozsirit pamat su proste veci , ktore u mna neprejdu. takze wm7 u mna tymto nedostatkom koncia - nehladiac aj na to ,ze seru na nas v suvislosti s marketom.
a ceny dnes fakt su premrstene, uz by mali byt niekde na polke tejto sumy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  13. 10. 2010 17:06

Jestliže na něj nedostanete žádnou aplikaci, tak s možností psát pro něj aplikace to bude u nás podle mě ještě horší. Nevím, jak je tam dostaneme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  11. 10. 2010 22:31

Píšu to celou dobu v bledě-modrém.. Operační systém od Microsoftu bohužel nebyl, není a ani nebude žádná bomba..! Dávám mu rok, maximálně dva - potom přijdou rádoby vylepšené verze 7.1, 7.5 (jak už známe z dřívějška) a nakonec nebude Windows Phone či Mobile vůbec žádný, protože tohle bude THE END.
Absence multitaskingu, (nejen) češtiny, marketu, copy/paste a dalších klíčových funkcí, vlastností a podpory...tenhle systém akorát rychle pošle ke dnu. Trpělivosti bylo už dost, trvalo to dlouho, doposud jsme slyšeli akorát omluvy, odkládání, protahování....a čeho jsme se dočkali?!?!
iPhone si podobné divadýlka mohl dovolit, protože přišel se zcela něčím novým a jeho fanoušci to byli ochotni přetrpět a počkat. Ale Microsoft? Doposud to bylo jen faux-pas a v tomhle směru to i dál pokračuje. Taky nepřichází s ničím revolučním, jen se snaží dohnat konkurenci, která už je dávno za zenitem.
Kdyby Apple či Google přišli s plnohodnotným operačním systémem pro PC, který by se dal instalovat "na každé železo" (jako Windows) a byl by na podobné úrovni jako v případě mobilů (smartphonů), tak kluci z Microsoftu jsou dnes v evidenci nezaměstnaných..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  11. 10. 2010 22:34

Takže u nás to bude feature phone? Bez marketplace na to nejde legálně nainstalovat nic. A smartphone bez aplikací není smartphone. Proč to tedy chtějí u nás prodávat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  11. 10. 2010 20:56

Výbavově nejsou špatné (taky jak jinak dle min. požadavkůMS), cenově taky ne, ale ta ingrovaná paměť! 8GB je prostě v dnešní době málo, kdyby tam dali aspoň 16GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 10. 2010 22:31

8GB je snad minimum od Microsoftu a HTC se minimalnich pozadavku zrejme (na rozdil od jinych vyrobcu) dost drzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  11. 10. 2010 19:40

Tramtaradáá, virbl! Z pracovního OS se stala multimediální hračka pro puboše na Facebooku:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 19:48

Divíte se? takových lidí je víc...(users) a právě proto se tímhle směrem Windows Phone 7 ubírají...
A je fajn že je tu něco u čeho si lidi nebudou muset číst manuál (ti méně chápavý), jde o to že člověkam má sice OS, kde je využito každý místečko, ale za jakou cenu? je to jen Phone, který má lidem pomáhat ne je děsit svoji přemrštěnou grafikou :) a proto je skvělý jak Windows Phone 7 vypadají a chovají se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  11. 10. 2010 21:04

Nesmysl, sundejte si klapky z oci. Hodne bude zalezet na dodatecnych aplikaci, muze z nej byt vynikajici nastroj jako z iPhone ci Androidu. Pokud nekdo chce opravdu pracovat na telefonu (byt je to jakkoli uchylne), potrebuje spolehlivost a ne moznost se vrtat v OS a jeho registrech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dirk  |  11. 10. 2010 22:10

Houby, to vůbec není o registrech. Je to o tom, jak telefon pracuje s activesync, zda plně jako WM6 nebo napůl jako android či iphone. Jde o to, jak pracuje s doc/docx/xls/xlsx/ppt/pps/pdf. Jde o to jak si poradí se soubory vektorové grafiky, například dwg nebo dwf nebo dxf. Jde o to, jaké aplikace pro něj jsou k dispozici, jaké navigace, jestli kvalitní plnohodnotné (například TT, iGo8, Navigon pro WM....) nebo polovičaté pro děti jako navngo, navigon pro android či iphone. A vůbec nejde o to, jestli a jak přehraje 720p, protože to uživatele, který pracuje a nehraje si, vůbec nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  11. 10. 2010 22:38

Jak rikam, me pracovani na telefonu prijde uchylne (dwg ci gwf? na to je snad notebook ne?). Co se navigace tyce, zjevne jste nevidel Navigon na iPhone ani z rychliku, je zcela nekde jinde, nez mylne predpokladate. Pracovani na mobilu jsem ochoten akceptovat jako vetsina normalnich lidi a to v urovni mailu, PIM + mozna tak nejakou bojovku na vzdalene plose/terminalu. Neumim si predstavit, ze bych na mobillu kontroloval projektovou dokumentaci ci financni analyzu nektereho z projektu. Na tabletu ano, ale na telefonu to nedela nikdo (mimo tech, co upravuji xls tabulky na houbach, vykresy z CADu v lese a podobni "nice to have" hujeri, kteri uz na mnoha forech perlili).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samsungwave.cz  |  12. 10. 2010 00:19

Souhlas 100%. Tohle je bezvadně napsané.
Ono je to na českých fórech plné strašných dělníků co strašně moc potřebují na telefonu "pracovat" , a proto jim mohly vyhovět pouze archaické sekající se nestabilní WM zařízení, kde byl úspěch už to, že telefon zazvoní, když Vám někdo volá
7 luke com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  12. 10. 2010 07:34

Nehádej se, jsou v naprosté většině a vždycky si svůj názor "obhájí". Samozřejmě moc dobře vědí co děláš a co všechno na telefonu nepotřebuješ, protože by to používal jen blázen... Ony kdyby ty jejich telefony neuměly pracovat např. s e-maily, tak by e-mail taky používal jen zvrhlík...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  11. 10. 2010 19:07

Hm.., dalšího nástupce HDčka jsem si představoval trochu jinak..
Tohle není nic extra - CPU Qualcomm 1GHz, 576MB Ram, klasické LCD, 5MPx foťák a "pouze" 1230mAh baterie.. Prakticky je to až na drobné mouchy srovnatelné s HTC HD2, jen to na spodní straně nemá 5 tlačítek ale 3 a bude to stát neuvěřitelných 14 tisíc..
Takže i kdyby byl WP7 bůh ví jak úžasný, nevyplatí se ani přecházet ze staršího HDčka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
io  |  11. 10. 2010 19:05

www.youtube.com ...
- doporucuju konec, to nabourane auto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2010 18:59

Mám pocit že ta HD7 je jen další překrytované HD2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  11. 10. 2010 19:18

Tohle jsi ale skutečně trefil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 18:39

Tak kdy si ho budu moc objedna (HTC HD7) aspoň z UK říkalo se že Evropký trch má prioritu?! tak jak to je?! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myshak  |  11. 10. 2010 18:34

no já myslím že designéři těchto ´hátécéček´ by měli dostat minimálně pochvalu za ten design

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  11. 10. 2010 20:35

Jo to souhlasím (jako umělec - designer) se mi taky líbí i když na těch prvních neofiko videích vypadaly příšerně. doufal sem že to bude lepší, ale je to ještě lepší než sem si myslel. sem zvědavý jaký budou naživo.
jen tak mimochodem, nemá někdo rozměry těch zařízení ? zajímá mě hlavně hloubka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trophy  |  11. 10. 2010 18:29

Me se po vzhledove strance libi nejvic Trophy.Proc je o 1000kc levnejsi nez Mozart?4,3palce displej je uz pro me moc.V cem se krom vzhledu a velikosti displeji odlisuji?Jaka je tam pamet?Taky jen 8Gb jako u Samsungu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  11. 10. 2010 18:09

preco vsetky nove WP7 mobily maju ten stary snapdragon a nie novy rychlejsi ako Desire HD so 3x lepsim GPU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacek  |  11. 10. 2010 18:22

to proto, aby mohli v příštím roce, s velikou slávou a patřičnou dávkou inovací představit nová zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 10. 2010 23:08

MSM8250 snad pouziva stejne GPU...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Potkan  |  11. 10. 2010 18:00

Dnes jsem mel v ruce HTC HD7 na a musim rict, ze se jedna o velmi zdarily produkt. Touchscreen ma rychlejsi odezvu nez Desire HD a celkeove graficke zpravocani je o mnoho peknejsi a prehlednejsi nez u 6.5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacek  |  11. 10. 2010 18:23

Kde? a další dojmy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Potkan  |  11. 10. 2010 23:02

Pracuji pro HTC a WP jsme obdrzeli na testy az dnes odpolende, zitra napisu vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 10. 2010 17:17

Mě se líbí všechny 3 jak vzhledově, tak vybaveností . Nejvíce mne zaujal Trophy, podle výbavy je to něco jako Desire s hrstkou novinek - třeba zvuk, ale cena je podle mně hrozně nízko. Ale jde o to, jestli to je pravda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 17:19

Podle mě je cena akorát ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  11. 10. 2010 17:13

Podivné - Samsung Wave má lepší výbavu a procesor dokonce Hummingbird 1GHz.
A taky to omezení paměti u WP7? Nemožnost paměťových karet? Nemožnost copy/paste?
Ve finále všichni kopíruje iPhone. A na marketech je to vidět taky. Apple = App Store. Nokia = OVi. Samsung = Samsung Apps. WP7 = Marketplace. Android = Android Market.
Smáli jste se iPhone a teď ho všichni kopírují.... ve všem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  11. 10. 2010 17:15

oprava: všichni kopírují iPhone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam Sung  |  11. 10. 2010 17:21

Budeš s tím opruzovat u každyho článku? Koho to zajímá? Jdi si kvákat na nějakej iPhone web, tady na to neni nikdo zvědavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrsina  |  11. 10. 2010 20:45

A proc ma v sobe iPhone 3G cip od samsungu? Kdyz vsichni kopiruji od iphonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurkau  |  11. 10. 2010 21:28

nejde o technologii...ale o napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thr  |  11. 10. 2010 23:17

mozna to bude tim, ze samsung to CPU jenom vyrabi, ale patenty atd kolem nej vlastni apple.. tim padem v samsungach mas apple CPu - zas sme u toho kopirovani ze jo ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  12. 10. 2010 11:52

Troufnu si tvrdit, ze Samsung se podilel uz na samotnem navrhu cipu. Patenty pak vlastni spis firmy jako ARM a Imagination, cimz se dostavame od kopirovani k licencovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 17:18

copy/paste bude ... brzo v roce 2011. Bylo to řečeno na keynote ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  11. 10. 2010 17:51

v reci MS konec roku 2011

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 10. 2010 17:56

Fuj, to je strašný jak Apple fanboys píšou, že jejich telefon copy/paste nepotřebuje a že to přijde, až to Apple vyladí. Furt jenom Steva omlouvaj... Oh, wait!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rik  |  11. 10. 2010 22:55

iPhone už copy/paste má dávno tak nevim co kvákáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  12. 10. 2010 06:58

Kvákám, že ho na začátku neměl. Mně to třeba nevadilo, protože ho nepoužívám. Když jsem řekl v diskuzi, že v iPhone bude, až to Apple vyladí, tak jsem byl nazýván ovcí a že Steva jen omlouvám. A hle, najednou u WM 7 je to samé a zastánci Windows najednou říkají, že to nevadí, že to tam není od začátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:37

NIc takoveho zastanci WP7 nerikaji. Naopak to kritizuji. Nepodsouvej chovani apple ovci fandum WP7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 10. 2010 08:22

No tak ještě mi řekněte, jaktože neřvete kvůli nemožnosti rozšířit paměť na víc jako 8GB. Nebo alespoň v jednoduchých specifikacích telefonů od HTC je napsáno - není možnost rožšířit.
Pamatuji si, že vám strašně na iPhonu vadilo, že to nemá sloty a já nevím co. Nakonec HTC nabízí to, co iPhone už nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2010 09:23

Ber to tak, ze pro nekoho uz windowsi umiraj a me osobne treba nemoznost copy/paste a nemoznost mit pametovku hodne vadi. Pro me uz je jednicka android. Widle jdou presne tim smerem jako iphone a tam do tech koncin ja nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rewolwer  |  12. 10. 2010 09:52

Ale houby, obhajuji to a snazi se tvrdit, ze homescreen je ten podstatny rozdil mezi skutecnym "smart" a "non-smart" phonem. Mam kamose - velmi schopny IT clovek, naprosty MS fanatik, pred kterym by byl i Hulan malej a ten je neskutecnej. Uplne vsechno kvuli cemu se jeste loni vysmival iPhone ted "dostal" od MS, ale on to bere - tak to proste je/nepotrebuju/homescreen zachranuje svet a diky rychlemu prehledu se na WP7 nic nehrabe :)))) MS fanatici jsou stejne xmichu jako Apple/Android fanatici... kdyby si tu propagandu nechali aspon zaplatit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  11. 10. 2010 19:16

No ale i tak je to katastrofa.. Kdyby mi někdo před rokem řekl, že WINDOWS Phone nebude umět copy/paste (opakuji WINDOWS!!!), tak se mu vysměju do obličeje..
Ti co měli rádi Windows, tak s brekem odejdou a ti co hledají něco nového, tak se většinou kloní k Androidu (vidím to ve svém okolí).. Až bude Microsoft za rok opět zpívat tu pořád stejnou písničku, že něco zanedbali a ujel jim vlak, tak už bude úplně pozdě..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  11. 10. 2010 19:42

No zatím pojedu na WM, dokud budou v Číně nový a v bazarech použitý telefony :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dirk  |  11. 10. 2010 22:00

MS si touhle hloupostí bohužel opravdu přímo říká o to, aby WP7 uživatelé ve spolupráci s XDA přehrávali starými dobrými WM6,5, která nejsou napodobeninou iphonu, dá se s nimi pracovat, existují na ně tisíce smysluplných aplikací a jejich jedinou nevýhodou je, že se ne úplně dobře ovládají prstem. Vyzkoušel jsem 3GS i 4G, vyzkoušel jsem Desire s Eclairem i Froyo a pokorně jsem se vrátil k HD2 s WM6.5 a doufám, že se dožije ve zdraví doby, než u microsoftu či googlu se někomu rozsvítí v hlavě a vrátí se k myšlence, že někteří uživatelé nepotřebují smartphone pro puberťáky ale na práci..... Je mi fuk, jestli to bude android 3, nebo WP7.2, ale hlavně aby to už nastalo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 10. 2010 23:02

obavam se, ze na WP7 mobily si stare "dobre" WM6.5 nikdo tahat nebude (teda krom par lidi, kteri budou chtit dokazat, ze to jde), proc take?
co treba RIM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 10. 2010 23:39

Co je u vás "smartphone na práci" ? To nemáte kancelář nebo notebook? Nechápu, o co byly dřívější telefony lepší na práci... každej strašně nadává, jak se na nových mobilech nedá pracovat a tak podobně, ale nějak nedokážu pochopit, co na těch vašich zařízeních tak světobornýho vytváříte... k práci je snad potřeba dobrej adresář, kalendář, posílání e-mailů a dostatečná výdrž.. a navíc jsou telefony jako BlackBerry... možná jsem blbec, ale když mi vysvětlíte to vaše pracování, budu jedině rád a budu mít pro vás pochopení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  12. 10. 2010 07:23

Někdo potřebuje k práci jen telefonovat, někdo e-mail, někdo jen kalendář někdo potřebuje mít přehlednou úvodní obrazovku...někdo všechno. Na WM 6.x není problém na úvodní obrozovku umístit výpisy úkolů, poznámek, kalendáře + spoustu dalších informací - byť s pomocí třeba SPB MS, ale jde to a snadno. Tohle je důvod, proč bych například já downgadoval systém (je mi jasné, že naprostá většina lidí tuto potřebu mít nebude). Neodsuzujte něčí názor jen proto, že máte jiné potřeby.
Jinak, nikdy jsem nenašel zmínku o HTC 7 Pro s qwerty, myslel jsem si, že už byl také představen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2010 09:29

Ackoliv je to zvlastni, muj tata ma ted taky WM6.5 s SPB MS a tvrdi to same co ty. Do doby, nez mu telefon neumre ho nevymeni a az ho vymeni, bude se snazit do toho nacpat SPB MS protoze to je na praci fakt vyborna vec. Me osobne to moc nezaujalo, je to takovy... nepekny rekneme. Ale na praci fakt vyborny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kingjim  |  11. 10. 2010 17:22

Nebylo OVI před App Storem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 17:53

Ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  11. 10. 2010 21:06

Apple: The App Store opened on July 10, 2008. (otevreno)
Nokia: The public beta was released on August 28, 2008. (jen BETA!!)
co dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurdiska  |  11. 10. 2010 21:25

Nic. V podstatě to je stejný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  11. 10. 2010 17:46

A? Podle tve logiky Apple zkopiroval celej mobilni telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  11. 10. 2010 18:31

Lukášku Vy jste ale chytrý. Už máte přítele ? jestli ne tak se hlásím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 10. 2010 05:55

blbost MS nic nekopíruje, zatímco ostatní mají v Marketu sta tísíce aplikací, MS má novinku a to je Market s nulou aplikací, do vánoc jich možná bude 100 (což trochu skazí image a přiblíží MS k te trapné konkurenci), což je stále vlastní inovativní cesta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  12. 10. 2010 11:55

Pro launch WP7 by melo byt k dispozici nekolik tisic aplikaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  13. 10. 2010 16:59

Možná, ale ne pro ČR, stejně jako lokalizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2010 07:36

Ne, smali se uzivatele, kopiruji firmy, v tom je jaksi rozdil
A nezlobte se, ale prvnim iphonum bylo opravdu zahodno se smat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2010 17:05

No s tou dostupností, to se týká ČR nebo jenom těch hlavních států, pakliže hlavních tak OK, ale pokavaď i nás tak kdy budou tyto Smartphony dostupné už v zahraničí. Mělo by to být dřív jestli se nepletu. Tomhle by mě docela zajímalo. Zná někdo odpověď? Bylo by pěkné už mít aspoň jasno kdy jak a kde :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor