Mam uplne stejnou zkusenost i s tim naslednym uctovanim, navic dodam, ze slecny operatorky maji take vypadky pameti, nejsou sto odpovedet jak se veci skutecne maji a mnohdy nemaji zakladni znalosti telefonu natoz pak datovych sluzeb, narazit trikrat za sebou na neco podobneho je unikum, reknete-li co po nich chcete, po druhe vete si to jiz nejsou schopny pamatovat - coz nejsou ani po z opakovani pri rekapitulaci co maji udelat. Pri reklamaci to popreli a teprve vse vratili pote co jsem jim zaslala nahrane rozhovory s operatory!!! Omluva? Pry bych mela pochopit, ze jsem mela stesti na novacky - novacci mne staly 2*860 a asi 1000 protoze od nasledujici pujnoci proste sluzba nesla. Jeste se mi libilo jak se mne pokousela slecna na hlavni pobocce peskovat, ze nahravat hovory je trestne aniz by ji doslo, ze oni souhlas take nemaji a upozorneni na to operatori tak jak uklada zakon byli.
Myslim, ze u tohoto operatora je jedno jak se bude jmenovat, politiku jednani se zakazniky maji od pocatku stejnou a kroky ktere jsem nucena pri komunikaci s nimi cinit jsem zacala konat pote, kdy mne jejich sluzby staly mnoho a reklamace neuznana, odvolani nikde pokud to nechce clovek hnat pres soud.
Nerku-li co predvadi a jsou nejmene ochotni pomoci, kdyz mate telefon, ktery neprodavaji (vodafon i T-mobile vam i reknou co telefon posila za data a kde je chyba, pripadne se podivaji jaka nastaveni maji u svych zahranicnich kolegu), nikde neni psano, ze musim k jejich sluzbe koupit jejich telefon - nevim proc bych kupovala zbytecne predrazeny telefon, kdyz v obchode vyjde podstatne levneji, uz pro to upsani na smlouve.
Proste klasicke jednani monopolniho podniku, kdy hresi na to ze tu byli prvni, kolik maji zakazniku v ramci pevnych linek a podobne...