Neúspěch na ostrovech: Britové o iPhone nestojí

Diskuze čtenářů k článku

sx  |  21. 01. 2008 20:39

ano opravdu tam zvykli dostavat telefon zdarma,tady bylo zminovano o2 v v.b. ale vodafone tam
jeste levneji nabizeji telefony krome nejnizsiho pausalu
jinak sem rad ze maji rozum,aby neutraceli zbytecne tolik penez kdyz za stejnou celkovou cenu
muzou koupit dva tak stejne vybavene telefony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibes  |  21. 01. 2008 19:10

ani to mat velky uspech nemohlo ved za £35/mes. bezne dostanete v UK 600min (napr. u T-Mobile 900min), Platit £35 18 mes. a dostat za to ubohych 200min je velka drzost od Applu & O2. 200min. tam mate za £15/mes. O samotnej cene toho kramu ani nehovorim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibes  |  21. 01. 2008 22:28

len ako priklad - Nokiu N95 8GB ponuka na 18 mes kontrakt operator 3 zadarmo za £30/mesiac za co mam od nich 300min+150video minut + 300sms. Od Vodafone ju mate 'zadarmo' za £35/18mes. a 750min/100sms alebo 500min/500sms k tomu. Cenova politika Apple je vazne k 'zbliti'..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soul  |  21. 01. 2008 23:01

Vcera sem si s tou revolucni hrackou mel moznost hrat celou noc, ale omrzelo me to po 10 minutach a radsi sem se sel koukat na TV -> vubec nechapu co na tom ty lidi vidi, podle me je to jenom o tom ze to je dnes trend, akorat nevim co na tom kdo vidi kdyz ma IPhone kazdej druhej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lafarico  |  21. 01. 2008 15:26

úspěch iPhonů v Čechách bych řekl tak 50 na 50 . Kdy by prodávali iPhone za 1kč + paušal 500kč /neomezené stahování data / tak uspěch je 100%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Sychra  |  21. 01. 2008 16:01

jenze takovy pausal je smesny. Jak muzes dat do ceny 500kc, kdyz to ani nepokryje cenu mobilu? Takovy pausal by musel byt na 6 let, coz je nemozne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452_  |  21. 01. 2008 17:02

To je utopie i bez iPhonu. Ja bych byl stastnej kdyby udelali nejakej rozumnej balicek k tarifu, rekneme treba 10-50 MB do netu do 50 korun... Na ICQ, obcas majl, vyjimecne treba web by mi to bohate stacilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  21. 01. 2008 09:48

a ocekavam, ze u nas bude prubeh naprosto obdobny. nejake reklamni masazi asi tezko cesi naleti, aby kupovali itelefon po statisicich, i ja se rad povrtam ve svem pocketu a momentalne v nem jiz pouzivam veskerou funkcionalitu co ma iphone (az na ten multitouch, ale bez toho se da zit uplne krasne :P)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  21. 01. 2008 11:00

Mne by se Iphone libil, kdyby:
- se dal koupit neblokovany nezavisle na operatorovi
- bylo pro nej mozno psat bez omezeni aplikace a tudiz se daly nahradit ty parodie, ktere ma v sobe standardne.
Pak bych si jej klidne i poridil, protoze jeho hardware i OS se mne opravdu libi. Ovsem bez vyseuvedenych podminek o nej naprosto nemam zajem a o jeho porizeni nezauvazuji ani na chvili. Nechapu co je k tak uchylne omezenemu zpusobu prodeje vede. Podle me by jich za normalnich podminek prodali daleko vice. Pravdepodobne je to opravdu cilene predevsim na tak trochu manipulovatelne americany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  21. 01. 2008 12:51

mozna se budes divit, ale znam nekolik lidi , kteri jsou uz tak zblbly marketingovou kampan na iphona, ze jakmile se tu objevi jdou do nej.
fakt je, ze jsou to spis trochu snobove, kteri si zakladaj na tom, ze mej neco extra...i kdyz popravde, iphone me nicim jinym nez tou kampani nepresvedcil..oproti jinym smartfounum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2008 15:57

Po zkusenostech s S60 jsem z iPhonu nadsen uz mnoho mesicu - predevsim diky snadnemu pouziti. Aplikaci mam doinstalovanych hafo. Ma sve chyby, nektere nechapu, ale ty ma kazdy telefon.
Ad zpusob prodeje: muj soukromy nazor je, ze pokud by Apple nevymlatil z AT&T exkluzivitu, tak by se mu nepodarilo telefon zacit prodavat u zadneho US operatora. A v okamziku, kdy udelal exklizivitu pro AT&T v USA, tezko mohl zvolit jinou strategii v Evrope a jinde.Taky se podivejte, jak se prodavaji telefon u operatoru - logo operatora na obalu, upravena menu a podobne, jinak operator telefon nenabidne. Na to by Apple nepristoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c  |  21. 01. 2008 19:03

....muj soukromy nazor je, ze...>
upgradni si na 1.1.3
a můžeš svou teorii, PROČ, dále rozvíjet ;)
p.s. proč píšeš "cesky"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiBi  |  23. 01. 2008 01:14

Maler i MiBi si to zase downgradnou , nejsou lamy , vime , Khon ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark3423  |  29. 01. 2008 01:00

no tak zrovna microsoft platformu bych nevytahoval jako argument, je po vsech strankach horsi volbou a to jak z kratkodobeho tak z dlouhodobeho hlediska. Je to uzavrene ms only, a stoji to za starou belu nemluve o tom ze je licence za to draha takze to prodrazuje i koncova zarizeni takrka na mez tech iphonu ... chce to spis androida ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  21. 01. 2008 08:51

190 tisíc nebo 200 tisíc mi zase jako moc velkej rozdíl nepřijde (odhaduju 5%). Stejně tak by se dalo napsat, že prodej splnil očekávání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  21. 01. 2008 09:23

Ale tobe unikla tato veta:
"což je zhruba o deset tisíc méně než odhadovali opatrní konzervativní analytici."
Tzn . jedna se o absolutne minimalni odhad. A ani ten se nepovedlo splnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mibi  |  22. 01. 2008 08:47

to cislo znamena, ze britove prdi na nabidku iPhonu s dvouletym kontraktem . Nicmene to vubec neznamena, ze iPhone by nemel na ostrovech uspech - statisice telefonu tam funguji jako odblokovane sede importy z USA / stejne, jako ve vetsine statu sveta ...
Zase dalsi clanek , ktery ma vyvolat flame, protoze to snad ani redaktor nemohl myslet vazne ...
BTW> v cechach se oficialne iPhone vubec neprodava, a presto je v CR v provozu uz nekolik tisic kusu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c  |  22. 01. 2008 15:55

a v Británii statisíce, heh, asi ses rozhorlil ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiBi  |  23. 01. 2008 01:11

-- skoro 200.000 je prodanych ofiko , kolik myslite, ze je neofiko unlocku ? britanie je ipody /iphony znacne penetrovana
-- oficialne se odhaduje , ze zhruba 25% vsech dosud prodanych iPhonu v USA jde na unlock , IMHO to cislo je vetsi , ale i tak se bavime MINIMALNE o 1M , spise vsak 1.5M telefonu, ktere nemaji aktivaci v sitich AT&T , popripade v SRN /F /GB
- vsadim boty , ze pomer iPhonu v GB je minimalne fifty / fifty s oficialnima telefonama
francie se lisi , tam bude penetrace oficialnich vyssi ,
no a vsude jinde ney v USA / F/ GB a DE , tedy i u nas je to 0 ofiko /100 hack ( zanedbam li raritni jednotlivce, co koupili odblokovane ofika za 750 EUR ve Francii nebo podepsali smlouvu ve Statech )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark3423  |  29. 01. 2008 00:58

to bohuzel nemeni nic na tom ze je iPhone jako prukopnik naprosto predrazeny mastodonty ktery proste neni svoji cenou urcen pro masy ... chtelo by to uz vyrukovat s Google Phonem postavenym na androidu ... ten ma mit dokonce specialni ekonomicky model tzv. samofinancovani. Tzn. ze ho dostanete naprosto zadarno s tim ze na nem bude jako vychozi vyhledavac google a ve vysledcich vyhledavani se zobrazuji adwords .... parada ne ? NAvic je android pomerne luxusni platforma zalozena na JAVE a Linuxu pro kterou uz ted je hafo softu a to aniz by vysel oficialne prvni telefon na ni zalozeny .. bude to pecka. Kam se na to hrabe apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gRis  |  21. 01. 2008 01:26

Je zjevne, ze s uzavrenou a monopolistickou strategii Apple nemuze v Evrope uspet. Americani maji naprosto jinou mentalitu a jaou lini, chteji to mit v pohode a fungujici. Zato Evropane se chteji ve vsem hrabat a hrat si s tim, coz je presne to, co iPhone neumoznuje. At tomu daji cenu odpovidajici lidske slusnosti, zrusi vazani na operatora a zrusi vazanost na sve proprietarni systemy a bude to trhak. Evropani chteji svobodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matus201  |  21. 01. 2008 03:36

S tymto len suhlasim, som tu v kanade (je to podobne ako usa, i ked za toto tvrdenie by ma polka kanadanov ukamenovalo ) a musim povedat ze tu su technicky "nezdatny".. radi si sice kupia to co je najdrahsie a je in, ale nepozeraju na funkcie. Priklad: radsej si kupia ipod shuffle ako sansa clip, aj ked sansa clip je lacnejsia (a mensia..) to napr. znamena ze nokie tu skoro vobec niesu (az na take vynimky ako ta trojuholnikova nokia alebo niake lacne vyklapacky..) ale motoroly tu su vsade- hlavne RAZR a ROKR.. jedine co tu vidim ako tak technicky "na urovni" je Black Berry ktore tu je caste..
a hlavne, vsetko co sa tyka hudby sa vola ipod, takze ak na hodine pocuvam hudbu, tak ucitel mi povie odloz si IPOD.. a kto nema ipod nepocuva hudbu.. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  21. 01. 2008 14:20

nedávno jsem něco takového psal a byl jsem postavený na pranýř...
Asi angláni nedosahují inteligence čechu kteří jsou z iphonu úplně mimo a to ho nikdo (až na pár vyjímem) v ruce neměl ... a nebo nepodléhají vymývání mozku reklamou na průměrný mobil nadprůměrně zablokovaný a podmiňovaný vším možným okolo s distribucí na příděl...
PS: pro šťouraly>>>> ve státech jsem měl iphon možnost vyzkoušet a trvám na svém NIC MOC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  22. 01. 2008 21:56

Nemyslim si, ze medzi mentalitou Americanov a Anglicanov je nejaky zasadny rozdiel a to aj co sa tyka technickej vyspelosti. Anglicania tiez maju velmi radi iPod.
Problem ale je v sposobe predaja, ktory sa do Anglicka vobec nehodi - iPhony sa predavaju bez realneho pravneho zavazku (nikto nemoze donutit kupcu iPhonu si ho aj aktivovat) ale praktickeho ano (blokacia) a preto je cena neporovnatelna s klasickymi pausalmi, kde sa da dostat aj N95 "zadarmo". No a potom pragmaticky zaujemca o iPhone si ho kupi radsej odblokovany a pouziva ho s pausalom kde dostal N95, ktoru predal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark3423  |  29. 01. 2008 00:52

Take bych to tak rad videl, ackoliv mam spis pocit ze si to malujete mozna prilis ruzove ... nicmene pokud mate pravdu pak telefony na Google Android platforme budou v evrope totalni trhak, a feomen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  21. 01. 2008 00:44

hmm..ale ked su briti na founy zadara zvyknuti, mali by to teoreticky o2 analytici predpokladat a stavat kampan inac - pochybujem ze uk o2 nevie co ich zakaznik chce....faktom ale je, ze apple to ale tiez poriadne podcenil - keby ho uviedli v uk s mensim oneskorenim, urcite by iphone mania na zaciatku vystrelila predaje na zaujimavejsie cisla...oneskorenie by som pochopil jedine ze by do europy dorazila rovno v2....
njn...po vojne kazdy general, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aston  |  21. 01. 2008 04:50

No nie su vsetky tel zadarmo, ale nad pausal 45£ uz definitivne su a kto da za iphone 269£(pri rovnakom pausali), ked moze mat HTC TyTN II, T-Debile Ameo, proste hocico co je na trhu za tie peniaze s cca 800 min, unlimited txt, dobry datovy program(T-mobile unlm data v cene) a pod. Tie iphony su vsade vystavene kazdy sa s nimi pohra a a kasle na to a teraz uz ani to...
A zabudli napisat, ze kolko ludi tu ping-pongovu raketku vratilo, lebo v UK sa da vratit tel. bez udania dovodu od 7 dni do 14 zavisi od predajcu, a co som zatial pocul o 5tich, tak najdlhsie vydrzal iphone jednemu 4 dni(3 bol na sluzobke).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor