Nokia 3200: Finové musí být šílení (test)

Diskuze čtenářů k článku

dj cmx  |  27. 04. 2005 15:36

je to proste a nezamenitelne bomba vsech bomb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
¨Vild  |  26. 05. 2004 15:26

Nevíte někdo jestli se dá sehnat k 3200 jiný (normální) kryt? Třeba jako má 6100, hlavne ne takovej jako ma ted s tema zdvojenejma tlacitkama..Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  26. 06. 2004 11:03

ja som zo slovenska z trnavy.tu take kryty mame,a to stoja iba 200sk 1ks+1ks zadara su kvalitne a je ich vela na vyber

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip  |  18. 03. 2004 10:49

dotaz na pana Lutonskeho: Chci se zeptat, jestli je u 3200 mozne vymenit klavesnici - nejspis i s krytem - za  nejakou "normalnejsi". Takovehle rozlozeni tlacitek mi pripada ponekud krkolomne, pochybuju ze bych si zvykl. Diky

Filip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seb.a.stian  |  17. 02. 2004 20:57

Dobrý den

Tak doufam, ze uz brzy se usmeje stesti i na me a telefon si konecne zakoupim... moc se na nej tesim! Chtel jsem se zeptat(kdyz vam teda uz ta rezacka obeme dosla) zda funguje tak jak ma a jake s ni mate zkusenosti???

Taky by neuskodila treba jen malinka fotecka do diskuse - vubec si nedokazu predstavit, jak to vypada...

Diky!

ps: Az ji budu mit, urcite se ozvu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aceribrahim  |  07. 01. 2004 13:55

6000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mendn  |  07. 01. 2004 13:54

4850

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
henda  |  07. 01. 2004 13:52

3500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beni  |  07. 01. 2004 13:51

2500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keni  |  07. 01. 2004 13:50

1500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  19. 12. 2003 00:18

Tak mám 32ku už asi týden doma, a až na malé chybičky si nemohu stěžovat. Bohužel s ní budu muset do servisu, protože trošku zlobí - jen malinko, ale ten telefon nestál zrovna málo a tak má šlapat jako hodinky. Dělá totiž to, že občas náhle ztmavne displej a za chvíli se zase rozjasní, a to i při práci s mobilem (většinou jsem právě na hlavní obrazovce nebo v menu), takže se nejedná o šetření baterie kdy se displej po asi 15 vteřinách sám zhasíná.

A ten mnoha lidmi zavrhovaný design není zas tak hrozný, telefon opravdu není fotogenický, ve skutečnosti vypadá lépe. A psát se na něm dá po chvíli zvykání také docela dobře.

Chci se jen zeptat, koupil si ještě někdo tenhle telefon, nebo jsem na celé mobilmánii jediný? Protože když jsem ho byl kupovat tak jsem musel obejít čtyři prodejny než jsem ho sehnal, byl totiž všude vyprodaný.

Jelikož je to můj první MMS telefon který jsem měl v ruce déle než pár minut, docela jsem se divil, že v jedné MMS jde odeslat jen jeden obrázek - to docela nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 12. 2003 00:25

Pokud si dobře vzpomínám, u 3200 můžete do MMS vložit další stránky a na každou z nich další obrázky nebo zvuky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  19. 12. 2003 19:34

Ano máte pravdu, je to tam nazvané snímek. Ale já si myslel, že tím z jedné MMS udělám "2 v 1", podobně jako můžete poslat třeba dvě SMS "v jedné", ale platíte je obě. A myslel jsem si že to obdobně funguje i u MMS. Pokud tomu tak není tak to je fajn. Ale jde o to, jestli poslanou MMS s několika "snímky" "schroustá" i jiná Nokie nebo jiná značka telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  17. 02. 2004 00:51

Dobrý den pane Lutonský,
jen jsem vám chtěl říci že mi dnes dorazila řezačka, a zároveň jsem se chtěl zeptat jestli už ji máte taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 02. 2004 01:03

Zrovna dnes mi přišla taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  17. 02. 2004 23:22

A co na ní říkáte? Myslím si že se jim docela povedla, i když ty řezací části by mohly být z nějakého lepšího materiálu než plastu. Ještě jsem sice nic nevystřihoval, ale obávám se, že to bude docela okousané, takže to pak bude nutné ještě upravit.

Ještě jsem se chtěl zeptat - budete dělat nějakou recenzi, nebo alespoň bleskovku? Hlavně kvůli těm, kterým ještě nepřišla, ať alespoň vědí jak vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  10. 12. 2003 21:59

Pane Lutonský, mám na vás jeden dotázek. Dnes jsem si v jedné prodejně vazvedl propagační leták k NK 3200 - takový ten dvojlist, je na něm spousta okecávání a na zadní straně technické specifikace a dokoupitelné originální příslušenství.

Tam mě docela udivilo několik věcí, cituji: Momentální paměť až 8 MB Paměť RAM 1,5 MB (na požádání komukoliv naskenuji a pošlu, abyste mi uvěřili že si nevymýšlím). U té momentální paměti je hvezdička, a u ní je uvedeno že se jedná o dynamickou paměť, a že ji mohou sdílet funkce telefonu jako např.: tel. seznam, MMS, obrázky, tóny apod.

Netušíte náhodou co to má znamenat? V obchodě jsem se na tu 3200 koukal, a má necelý 1 MB paměti. Pokud tušíte o co jde, byl bych rád kdyby jste mi to objanil.

A dále je tam uvedeno, že telefon umí HSCSD - přitom v ceníku Eurotelu je zase pro změnu uvedeno, cituji: Nokia 3200 nepodporuje data (HSCSD) - je to uvedeno na papíru s aktualitami vloženém na začátku ceníku.

Byl bych rád, kdybyste mě i ostatním čtenářům Mobilmánie pokud možno objasnil o co vlastně jde a jak to je doopravdy.

Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli už vám dorazila řezačka na kryty. Předem děkuji za odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  10. 12. 2003 22:04

Paměť je megabajt, HSCSD má, ale telefon nelze použít pro připojení k internetu z počítače. Řezačka ještě nedošla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  11. 12. 2003 17:35

Děkuji za odpověď, pak by mě tedy zajímalo, co těmi 8 MB myslí. Docela by mě zajímalo jak by se k tomu vyjádřili. Určitě by řekli, že jde o tiskovou chybu (nebo tak něco), a čistě náhodou zrovna u velikosti paměti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  08. 12. 2003 21:36

Dnes jsem si 32ku zkoušel v P.H. na I.P. Pavlova (prý se od minulého týdne prodaly už 2 kusy), a musím říci že tento MT vypadá ve skutečnosti opravdu lépe než na obrázcích. Je menší než se mi zdál z obrázků, klávesy jsou opravdu malé, ale zvykl bych si, když je člověk používá, tak mačká spíše vyvýšené okraje kláves, než samotné klávesy, takže s tím že se klávesy vlastně "překlápějí" zase takové potíže nejsou. Displej se mi zdál trošku "vyblitý", ale to může být tím že kontrast i jas (nebo se tam nastavuje) jsou z výrobu nastaveny na nižší úroveň. Jinak se mi displej zdá perfektní, až na to trochu pomalejší překleslování (např. při focení), které ale zas až tak hrozné.

V telefonu jsem měl svou GO kartu, která normálně funguje, a i přijímá zprávy (jedna mi totiž zrovna v tu chvíli přišla), ale jiné věci jsem nezkoušel (volat atd.), ale předpokládám že by to ani nešlo. Jen tak na zkoušku jsem si vyfotil slečnu prodavačku, a fotografie vypadala tak jak jsem čekal - průměrně, akorát pro MMS (nevím jaká kvalita tam byla nastavena), akorát díky odraženému zářivkovému osvětlení bala trochu "do šeda".

Hodně se mi líbila svítilnička. I v hodně osvětlené místnosti svítí docela jasně, při posvícení do tváře oslní, prostě minibaterka.

Já osobně jsem byl spokojen, a do tohoto telefonu půjdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 12. 2003 09:25

Co ty prispevky tady delaji? Presouvaji se uplne mezi ruznejma, udelejte s tim neco ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Altmann  |  01. 12. 2003 18:37

Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak tento telefon má EDGE jen pro brouzdání WAPem. Pominu teďka to, že u nás EDGE není. Proč Nokia takový telefon vůbec pouští na svět. Jaký má význam vyšší rychlost EDGE, když si k telefonu nepřipojím notebook a nemůžu serfovat po netu? Taková řešení nám příchod EDGE asi neurychlí. Nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr fiser  |  01. 12. 2003 17:12

Hodne pekny telefon. Sice ne spicka, ale design je nadherny. Mozno jiz koupit. (Příspěvek zkrácen kvůli nepovolené reklamě. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meda  |  01. 12. 2003 13:57

a když na chvilku zapomenu na uživatele předplacené služby Eurotel Go, kteří telefon nemohou používat, nenašel jsem žádný zásadní nedostatek, kvůli němuž bych před Nokií 3200 varovat.

Tohle je asi pokus o vtip.. že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 12. 2003 14:06

Kdybyste byl konkrétnější, mohl bych vám odpovědět. Nic jsem jako vtip nemyslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meda  |  01. 12. 2003 18:43

Konkretneji..
Je mozne u mobilniho telefonu "zapomenout" na takovou cast predplacenkaru? Myslim, ze to je podobne jako kdybych napsal: a kdyz na chvilku zapomenu na cestujici, kteri se do automobilu nemohou dostat, nenasel jsem zadny zasadni nedostatek, kvuli nemuz bych pred novym xy mel varovat. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 12. 2003 18:55

Není na ni možné zapomenout - ale pro ostatní je to perfektní telefon. Mně se to z toho výroku zdá být jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  01. 12. 2003 11:39

...dalsi Nokie a opet smula s GO. Nekdo by mel ET nakopat, at uz se probudej a zacnou to resit. Bud at donutej nafoukany Finy zaradit zpet podporu pro jejich archaicke SIM karty nebo (lepe!) at zacnou delat normalni SIMky jako ostatni operatori.  U N6600 to okecavali tim, ze prej nikdo s GO poradny mobil nechce, schvalne, jak se budou vymlouvat u tohohle celkem lidoveho modelu...  Zjevne to vypada tak, ze zadna novejsi Nokie z GO nepujde, ET ma uz asi zakazniku dost, ze je takhle posila ke konkurenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  08. 12. 2003 21:20

Ptal jsem v Phone Housu na I.P. Pavlova (to není reklama, přesto pokud to chcete vystřihnout, tak tam nechte alespoň to I.P. Pavlova, to snad každému dojde o které prodejně mluvím), a PRÝ bude 3200 podporovat GO (ale neřekli kdy), a ti kteří si telefon koupili teď ( a používají jinou než GO SIM kartu), a chtěli by v něm používat GO bude přehrán firmware nebo vyměněn vnitřek (podle toho jak "hluboko" úpravy půjdou), a to samozřejmě zdarma protože telefon je v záruce.

Toto není můj výmysl, řekla mi to jedna příjemná slečna ve výše zmíněné prodejně, za tu informaci tedy neručím, ale nevěřím že by mi to řekla jen tak ze srandy. Já osobně jsem uživatelem GO, a tento MT si hodlám koupit (případně bych i přestoupil na jiného operátora), a toto je pro mě vítaná zpráva - nemusím přecházet a ještě k tomu zařizovat věci ohledně GSM Bankingu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  01. 12. 2003 11:08

 Moc pěknej telefonek,hlavně multimedialnimi funkcemi. Neznam mobil,který má radio,fotak,lucernu atd. za 8490 Kč s roční zarukou. Možna se to nezda ,ale to radio je pro mně super vec a je určitě využitelnější než třeba fotak aspoň z meho pohledu.

rebel -  Ostrava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 11:56

S jakou rocni zarukou? Zjevne ti uteklo, ze zaruka uz je docela dlouho 2 roky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  01. 12. 2003 12:30

Tu roční záruku jsem si nevymyslel ja,ale prodavajici co ho nabízí !!! Pravděpodobně je to dovoz PL a tomu odpovídá i cena. Když jsem se ho ptal na zaruku 2roky tak mi zdělil,že jstli se mi nelíbí tak mužu jít ... !!!

rebel - Ostrava  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 14:21

Ano, vim kam muzes jit, na ulici Provozni 1, kde to muzes ohlasit a potom si dotycneho vychutnat.

http://www.coi.cz/Kontakty/ostrava.html

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
For You  |  01. 12. 2003 08:33

Tak jsem si přečetl Vaši obsáhlou recenzi a myslím si, že tento telefon na tom bude stejně jako když uvedl Ford na trh poslední model Scorpio. Zástupce Forda řekl: " Tohle auto se buď bude líbit šíleně moc a nebo vůbec, nic mezi tím není". To je případ i této Nokie. Myslím si, že Nokia těží z minulosti, kdy její telefony byly asi tím nej na trhu. Teď se situace ale změnila a její pozice střídá hlavně Siemens a SE. Jejich telefony jsou elegantní a nabité funkcemi. Cena k poměru s funkcemi a designem je přemrštěná. Já osobně patřím k těm lidem co se tento telefon nelíbí vůbec.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 12. 2003 08:45

Teď se situace ale změnila a její pozice střídá hlavně Siemens a SE.

Jak to myslíte? Nokia má za třetí čtvrtletí celosvětový podíl 35 %, Siemens jen 8,7 % a Sony Ericsson se nevešel do první pětky, má podíl menší než 5,8 %. Kde tito výrobci střídají pozici Nokie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 10:34

No prece v cervenych cislech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  02. 12. 2003 07:43

Marku, docela zajimave vam to radi prispevku do diskuse. Tenhle Satanuv prisvevek byl puvodne odpoved na nejakeho Marka Lutonskeho z 1. 12. 8:45 a najednou je pod mym prispevkem (coz pri pohledu na casy vlozeni obou prispevku zavani silnou dilataci casu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  01. 12. 2003 17:54

Ja sice Nokie zrovna moc nemusim a ani jejich drtivou prodejnost prilis nechapu, ale to o tom stridani bych si teda nikdy tvrdit nedovolil ... neni zde spise jen zbozne prani otcem myslenky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 12. 2003 08:26

Uz ponekolikate si musim nad novymi vytvory Nokie odplivnout, proste hnus. Kdy uz tu fabriku konecne zavrou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 09:08

Az takovy jako ty dostanou rozum ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nounejm  |  01. 12. 2003 03:27

První!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GOGO23  |  30. 11. 2003 21:46

Proč od 8210 není Nokia schopná udělat malý stylový mobil, který by nevypadal jako hračka z tržnice. Něco ve stylu N8890 s funkcema které by odpovídali současnosti. Dělají modelů, že jim nestačí čísla přitom to je všechno na jedno brdo. Nejsem žádný vyšinutý nokiář jako ten úchyl co si chtěl T610 vytírat zadek, ale celkem rád bych si nějakou koupil. Prostě se mi zdá, že Nokia na nás fajšmekry kašle. Kousek s podařeným designem nabitý funkcema prostě nokia nedělá. Mám T610 ale za ty peníze co se prodává ji bude mít za chvíli každý. Teď čekám na P900 ale jako druhý mobil by to chtělo nějaký styl.GOGO23

   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 23:38

Když chcete stylovku, proč si nekoupíte nějakého Samsunga? Myslím, že těch drahých jako je E700 je mezi lidmi málo a je to opravdu nadupaná stylovka. A nebo LG. Nedávno se u nás začali prodávát, vypadají hodně dobře, jsou drahé a tak je bude mít málokdo. Copak styl = Nokia?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GOGO23  |  01. 12. 2003 07:42

Ano máte pravdu, styl opravdu nerovná se Nokia. E700 je skutečně pěkný stylový telefon ale chybí mu bluetoot, e-mail, a ovládání Samsungu mi taky zrovna moc nesedí. Prostě buď má ten telefon super design a chybí mu funkce které by podle mě telefonu nad 10tisíc chybět neměly, nebo ma vše a vypadá hrozně. U S500 jsem měl problém sehnat kabel a stahování vyzvánění a tapet taky nebylo zrovna jednoduché. LG jsem zatim neměl žádný v ruce, tak nevím a experimentovat jestli mi bude sedět mobil za 15-20k je trochu drahý špás. Přecejenom u SE a Nokie vim co se dá čekat. Moc lidí řekne, že BT je blbost a email klienta nepotřebují. Já si myslím, že kdo někdy vyzkoušel v autě BT sluchátko, má Notebook spojený přes BT a DataNonstop a chodí mu celé maily do telefonu i když nemá u sebe PC, tak už nikdy nebude chtít jinak.

Dík za tip GOGO23  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  08. 12. 2003 21:10

2GOGO23: E-mailového klienta můžetemít v každém mobilu který umí Javu. Sice ho musíte stahovat, a nemá takovou implementaci v telefonu jako vestavěný klient, ale myslím že spoustě lidí (např. mě) to bohatě stačí a nemusím si kvůli tomu kupovat dražší mobil s vestavěným klientem. Stejné je např. i s úkolovníkem a podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  30. 11. 2003 19:54

To že N3200 nemá hw. modem a tím datové přenosy je vcelku pochopitelná...  Kdo by si pak koupil 6220 ???  

Ale počkejte až bude reklama a tam bude: jít na WAP pomocí EDGE je strašně in.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  30. 11. 2003 20:16

Žádný telefon z trojkové (a nižší) řady Nokia nemá hw modem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 23:35

I kdyby 3200 měla HW modem, tak nebude 6220 konkurovat. To je dáno už jen designem, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  01. 12. 2003 12:21

Ne, nemyslim. 6220 bude (je) minimálně 2× dražší.  A ten kdo chce využívat EDGE sáhne po lepší ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 12:29

Ano, to je pravda, ale nemyslím si, že by manažer v perfektně padnoucím sáčku i přes cenovou výhodnost 3200 oproti 6220 sáhl pro 3200. Nějak mi to nesedí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  01. 12. 2003 12:42

Takhle:  Bral jsem hypoteticky, že 3200 umí na net přes EDGE.  Ten kdo by se pomocí mobilu chtěl připojit k rychlému netu, by si spíš koupil 3200 než 6220.  Manažer v sáčku stejně drahým jako 6220 je trochu něco jiného.  Skutečnost je zatím taková, že tedy na internet jen s 6220.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 17:12

To, že 3200 se umí připojit na net jsem uvažoval taky. Ten kdo by se chtěl připojovat jen na net, asi by díky ceně sáhl po 3200, ale pokud by dotyčný chtěl telefon na jiné využití, myslím, že by se našla spousta lidí, kteří by kvůli designu raději vzali 6220 cena necena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terbo  |  30. 11. 2003 18:39

...protoze EDGE pri absenci datovych prenosu je nepochopitelny ulet. Vasemu srovnavani s T610 ale - priznam se - taky nerozumim. N3200 je o trochu levnejsi, pritom T610 zase o tolik vybavenejsi  neni. Pokud by N3200 mela uplne EDGE, tak by uz nebylo vubec co resit, bluetooth a opakovany budik nebo co to nezachrani. Jenze nejde jen o funkce: displej T610 byl pro mne venku skoro necitelny, telefon je to opravdu pomaly a mnoha lidem se proste nelibi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 21:12

Bluetooth a opakovaný budík to nezachrání? Já myslím, že v tomhle případě rozhodně. V současnosti si radši koupím telefon s BT a opakovaným budíkem než s EDGE. Protože telefon s EDGE je teď akorát tak na vytahování. Nebo je snad EDGE u nás k něčemu?
A až bude k dispozici EDGE, tak si koupím telefon s EDGE, Bluetooth a opakovaným budíkem
T610 opravdu není pomalý. Nevím jak dlouho jste ho měl v ruce. Mám fw. R3C002 a vážně není pomalý. Třeba Nokia 6100, kterou jsem měl v ruce byla pomalejší než moje T610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terbo  |  30. 11. 2003 22:12

V ruce kratce. Ja si chtel T610 vazne koupit, ale po velmi spatnych zkusenostech kdysi s T68 jsem si ho schvalne zkousel v obchode. Je rychlejsi nez T68, jenze to je uplne kazdej mobil. Srovnani s rychlosti 6100 me teda hodne prekvapuje. Tu jsem totiz nahodou nakonec tehdy koupil, i kdyz ne pro sebe. Zkratka mame uplne opacny zkusenosti, takze to bylo asi tim blbym firmwarem. Kdyz odhlidnu od menu a seznamu, coz se da resit zkratkama, na T610 jsem nedokazal skoro napsat slovo, protoze jsem tri znaky pred displejem a plete me to. A pisu spis nespisovne, takze T9 nepouzivam. N6100 je naprostej chrt.

Jinak ostatni je samozrejme pravda. Jen rikam, ze 3200 nemusi byt spatnej ani predrazenej mobil. Podle mne je 40series jednoducha, rychla, pohodlna a citelna - a tyhle vlastnosti zadnej katalog ani recenze neoboduji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 23:11

Mě osobně srovnání s 6100 taky překvapilo a nevěřil jsem tomu, že je tak pomalá. Tak jsem si ji od kamaráda půjčil na dýl a trochu provnával s T610 a ten byl opravdu rychlejší. Bohužel nevím co v tom má kamarád za firmware.
Neříkám, že 3200 je špatnej mobil. Líbí se mi. Design má nápad, funkce nejsou špatné a EDGE je bomba, za kterou se modlím už docela dlouho Už aby si to jeden z operátorů rozmyslel a začal z implementací.
Na druhou stranu si myslím, že 3200 je opravdu moc drahá. Uvidíme jak se bude její cena vyvíjet. Soudím, že takových 7000 je přijatelná cena, vzhledem ke konkurenci a nepoužitelnosti EDGE u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrabantTurbo  |  01. 12. 2003 19:02

Ona T610 opravdu byla pomalejší s firmware R1L a dřívějšími, nicméně s dnešním R3C002 běhá až zázračně rychle (a to bez ohledu na to, jak graficky náročné je její menu). Vůbec, celý telefon působí dojmem, že v něm, interně, běží jeden z nejrychlejších procesorů (a zde to myslím s ohledem nato, jak na navrženo uživatelské rozhraní).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 19:23

Kamarád má T610 někdy od srpna s vámi zmiňovaným firmwarem. Já mám R3C002 a je to vážně neporovnatelnej rozdíl. U té první verze bych asi zešedivěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OldPalmUser  |  30. 11. 2003 16:05

Bozinku, zase novej predrazenej kram od Nokie! OPU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  30. 11. 2003 15:57

Souhlasim ze cena je velka,ale kdo ho chce  tak si bud pocka,nebo si ho kkoupi i za tu cenu ja chtel 7210v dobe kdy stala 15000 a ja si koupili za tu cenu.Protoze sem mel Legendu vsech legend 3310.A 7210 semi libila stejne jako semi libi i tato3200.A dovolim si nesouhlasit stim ze nema nic co by konkurence nemela,ale ma a to2 funkce,Rádio a svitilnu.A vrcholem hnusu neni 3200 ale Se T610 to je tak hnusnej tel,ze bych honectel ani zadarmo.Mel sem ho v ruce protoze ho ma bracha,a jeho menu je tak tak debilni ze se Nokii v zivote rovnat nemuze.A myslim si ze vetsina z vas co na Nokii nadavaji  tak ji stejne ma.Anebo to jsou reci Blbcu ktery si v zivote Nokii nemuzou dovolit,protoze sou to vesmes chudaci.Já bych si nekoupil treba ,Siemense nebo Sony Ericsson ty sou tak hnusny ze bych je nepouzil na zachode ani jako papir.Skoda ze nema bluetooth,a lepsi fotak,Mp3 prehravaca lepsi display :o(Ale na co bluetooth kdyz se stejne nic jineho nez hands free ne vyrabi:o(a dokud se nebudou vyrabet nejake jine veci nez jen hands free tak pro me bluetooth neexistuje.tak to je vsechno cau a dik Lubos Zdarsky Zatec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.F.K.  |  30. 11. 2003 17:11

No to je pekny prispevek! Dle autorova psaneho projevu odhaduji jeho mentalni vek na zakladni skolu. Jinak pravo na vlastni nazor ma kazdy blbec a tim padem i Lubos. Menu je subektivni oblast, me treba ve wapu absolutne nevyhovuje menu Nokie (tam se clovek uklika) a naopak SE je na tom mnohem lepe. A celkove prehlednejsi menu ma taky SE, tam clovek aspon vidi co tam vsechno je a neceka copak bude za polozku kdyz jednou klikne...K tomu bluetooth: Dela se pousta prislusenstvi a treba zrovna MP3 prehravac a mnohe jine, nejen HF.

Jinak tady nikomu nehusti do hlavy ze je chudak kdyz si nekoupil Nokii, ty nemas ve srovnani s nima ani vlastni strechu nad hlavou, ale hlavne ze mas Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  30. 11. 2003 21:42

2J.F.K.: fak je,že to Luboš napsal dost neotesaně,ale v zásadě má pravdu. T610 podle mě taky neni vůbec žádná bomba,ale holt někdo zase řek "je supr" a ted bude zase určitá skupina lidí žít jen pro T610.Takhle je to i s Nokiema a Siemensama atd...,ale chce to spíš konkrétní argumenty a ne jen takový výkřiky do tmy typu: Nokie je šit atd..-to se snad shodnu s většinou diskutujících(nebo alespoň s těma,co maj mozek v hlavě.

zdravim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 23:01

Nikdo neříká, že T610 je bomba, jen je to v současnosti nejvybavenější mobil na trhu. To nemůžete popřít. A zatím mu nikdo ani nešlape na paty, kromě Z600, což je T610 ve "véčkovém" hábitu.
Docela by mě zajímalo co vám SE, resp. T610 provedl, že proti němu tak brojíte.
A ke konkrétním argumentům? Ať hledám jak hledám, tak jsem v této diskusi od vás žádný nenašel. Spíš jen ty výkřiky do tmy viz. T610 podle mě taky neni vůbec žádná bomba,ale holt někdo zase řek "je supr" a ted bude zase určitá skupina lidí žít jen pro T610
To je argument jak má být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  01. 12. 2003 20:28

Tak znova a pomalu,Telefon,který nedokáže paměť sim+mobil dohromady,není rozhodně nic Hi-tech

Dál display, velký tak 8 řádků a z nepochopitelně na sms jsou kvůli grafickým zbytečnostem jen 4.proč?wapovej prohlížeč pevně na joystiku při pohybu nahoru,prečo?aby se člověk mohl ukliknout a platit?Proč neni třeba na 0 jako u Nokie?Neni zde skutečný vícepožkový seznam.Vyhledávání v seznamu pouze podle prvního znaku-nic moc,dá se to obejít přes "volat kontakt" vim,ale neni to přímá cesta.Javabenchmark-škoda mluvit... a bonus na závěr na simku prakticky nelze uložit číslo-tzn.pokazí se mi foun a přicházim o kontakty.(da se sice zálohovat na PC,ale například pokud u sebe nemam PDA a sem mimo domov,kancelář... tak sem právě v Prd..i )

-takže to podtrhneme:simku nepoužíváte,sms skoro nepíšete,vícepoložkový seznam stačí ošizený,java nic moc,uklikávání taky nevadí..tak to se omlouvám, pro vás je to opravdu perfektní mobil-pro mě ne.Tyto věci mi vadí ..

-k designu-proč není povrch matný,takhle je na něm vidět každý otisk-to designu nepřidá..

(jedna moje známá ho má,takže si ty argumenty necucám z prstu)

Přeju dobrý večer.

*proti T610 přímo nic nemam,jenom nevidim rád,když někdo zamlčí tyto nedostatky a u Nokii se pak probere každej s prominutím PRD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 20:47

Jak říkáte vy: Tak znova a pomalu

Nevím jak dlouho to ještě budu opakovat, než to někteří lidé pochopí. Žádný mobil není ideální a každý má své chyby. Stejně tak jako má chyby SE má je i Nokie, Siemens, Alcatel, Motorola....

Nikdo vám T610 nevnucuje, máte možnost volby a na trhu je myslím víc než dost mobilů na to, aby si vybral ke své spokojenosti každý z nás. Bohužel žádný z nich není ideální, takže každý na tom svém vždy najdeme nějaké chyby.

Někdo je přizná a někdo zase ne a bude ten svůj hájit jako ten nejlepší až do roztrhání těla.

Už jsem řekl, že s vámi souhlasím a že vámi vyjmenované chyby T610 má a zároveň jsem dodal, že tyto chyby mě ve většině případů netrápí, protože dané funkce nepoužívám.

Seznam na SIM jsem nepoužil ani nepamatuju, addresář v T610 mi stačí. Mám v něm jména, čísla a mejlové adresy. Víc nepotřebuju, ostatní mám v PDA a v PC. 4 řádky mi na psaní SMS stačí, osm by bylo příjemnějších, ale zobří se kvůli tomu svět. atd...

Každý jsme jiný a každému vyhovuje něco jiného. Uznávám, že jsou lidé, jako třeba vy, kteým tyto chyby vadí a tak si T610 nekoupí.

Steně tak můžu já vám oponovat, proč nemá Nokie opakovaný budík, proč nemá Bluetooth, EMS, proč až do teď bylo možné přes IrDA přenášet v podstatě jen vizitku a melodii, k obrázek či cokoliv jiného jste nepřenesl a spousta jinýc věcí....
Někomu tyhle věci chybí, někomu ne. Komu chybí koukne se jinde, komu ne, vezme si Nokii.

Nepřijde vám tohle trochu jako žabomyší války? Mě tedy ano

Nepropgauji T610, nepropaguji žádný jiný mobil ani značku, jen nechápu proč T610 hned odsuzujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  01. 12. 2003 21:06

Máte pravdu...sou to žabomyší války.

Ale svět nezboří ani absence opakovaného budíku,souhlas?

Mimochodem,já nejsem,žádnej zarputilej Nokiář,měl sem na chvíli i Siemens M35 před nějakým časem..a ok..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 21:16

No a nakonec jsme se dohodli a našli kompromis, to je super.

Svět se nezboří kvůli ničemu co v mobilech chybí. Budík jsem uvedl pouze jako argument, že Nokii je taky co vyčítat, protože jsou tu tací, kteří za jakoukoli výtku Nokii vás nazvou blbcem a chudákem, viz. Lubos někde okolo tohohle příspěvku.

Já taky nejsem zarputilej "SEčkář". T610 je pořadové číslo 19. a měl jsem vše možné z celého spektra mobilních telefonů. I Nokie jsem měl, nebojte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  08. 12. 2003 20:39

Souhlasím s ATOGEM, redakce by mohla uznat že se trošku spletla. Neříkám že je ten telefon špatnej, ale nejlepší rozhodně není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  08. 12. 2003 20:59

Omlouvám se, můj příspěvek přišel trošku s "křížkem po funusu" - na vině je mé špatné připojení, nebo můj "lajdák" Počítač, který občas zobrazuje příspěvky jak se mu zachce.

Jen sjem chtěl vyjádřit svůj souhlas ATOGovi, se kterým sdílím v podstatě totožné názory. Jelikož jste se dohodli, nemám už co dodat, s výsledkem debaty souhlasím i já.

Jen kdyby takto slušně a v pohodě končily všechny debaty.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 17:49

Nedá mi to a musím ragovat. Než příště něco vypustíte, tak si to radši ještě jednou přečtěte a promyslete, protže to co jste teď napsal, to je děs. Pominu chyby ve vašem příspěvku. Podle vašeho příspěvku usuzuji, že jste zarytý "Nokiák", který opět nadává na ostatní značky. Je-li to jinak, vyvraťte mi to.

A vrcholem hnusu neni 3200 ale Se T610 to je tak hnusnej tel,ze bych honectel ani zadarmo každý máme jiný vkus a již zde někdo zmínil na účet 3200, že aspoň máme proč obdivovat elaganci T610. 3200 se mi líbí, ale na T610 designově opravdu nemá, o T630 nemluvě. Ale jak říkám, každý máme jiný vkus, to ale neznamená, že se budu vyjadřovat jako "magor" na úkor ostatních značek a jejich uživatelů.

jeho menu je tak tak debilni ze se Nokii v zivote rovnat nemuze to samé jako design, každému vyhovuje něco jiného. To že vám nevyhovuje neznamená, že ostatní, kterým vyhovuje jsou méněcenní

A myslim si ze vetsina z vas co na Nokii nadavaji tak ji stejne ma.Anebo to jsou reci Blbcu ktery si v zivote Nokii nemuzou dovolit,protoze sou to vesmes chudaci jestli tohle myslíte vážně, tak by mě zajímalo, z kterého ústavu jste utekl. Jestli lidi dělíte na dvě kategorie podle toho jestli mají Nokii nebo ne, tak jste blbec a chudak vy a Nokií si řešíte nějaký svůj problém.

Já bych si nekoupil treba ,Siemense nebo Sony Ericsson ty sou tak hnusny ze bych je nepouzil na zachode ani jako papir a nutí vás někdo si je kupovat? Myslím, že ne. Tak si prosím vás nechte tyhle úbohý výkřiky do tmy někam jinam, třeba na ten záchod, tam vás aspoň nikdo neuslyší.

Skoda ze nema bluetooth,a lepsi fotak,Mp3 prehravaca lepsi display a uz jsme u toho, neco se vam na ni nelibi, ale zahy si to omluvite tim, ze je to blbost (Bluetooth)

viz. Ale na co bluetooth kdyz se stejne nic jineho nez hands free ne vyrabi:o(a dokud se nebudou vyrabet nejake jine veci nez jen hands free tak pro me bluetooth neexistuje Vyrabi se takových Bluetooth věcí, že by vám přecházeli oči kolem. Např. Bluetooth USB moduly, Bluetooth MP3 přehrávač, Bluetooth autíčko a k PC klávesnice, myši, BLuettoh tiskárny. Už jsem viděl i Bluetooth foťák a kameru, myslím že to bylo od Sony.

tak to je vsechno cau a dik Lubos Zdarsky Zatec Tak to jsme rádi I když jsem docela zvědav na vaše protiargumenty.

Opravdu některý lidi nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  30. 11. 2003 15:00

Vcelku pěkný telefon. Ve skutečnosti vypadá mnohem, mnohem líp než na obráZcích.

V článku jsem Zachytil a v manuálu je to také napsané, že je možné konečně posílat a přijímat melodie, nahrávky a obráZky přes infraport. Že by se Nokia konečně polepšila. Chtěl bych vědět jestli jste to Zkoušeli a jjestli už to konečně funguje.

Za odpověď předem děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 15:25

Opravdu to funguje! V článku jste to nezachytil, protože mě to ani nenapadlo vyzkoušet, ale teď jsem do 3200 poslal obrázek a zvonění (MID) z počítače i z Panasonicu GD87. S javovými programy to bohužel nejde - telefon je stáhne, lze je uložit, ale nedají se z něj nainstalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 01. 2004 22:00

no co se týče infraportu, tak pomocí pc suite jsem dokázal vše, kromě stažení jakékoli fotografie. A i když menu přímo vybízí k odeslání fotografie pomocí infraportu, vždy  když se o to pokusím nahlásí to chybu. Pokud někdo už dokázal dostat fotku z telefonu přes infraport do noťasu, budu rád když mi poradí jak. Předem dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lelek  |  05. 06. 2004 19:32

Mně se to teda povedlo, posílal jsem zprávu z třicet dvojky na 6230 a vše v pohodě. Ohledně počítače ale opravdu nevím.


Jo a mimochodem, mobil je pěknej, jenom blbě vypadá na fotkách... Jenom je tam malá paměť.


J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ejb  |  30. 11. 2003 14:48

fakt nevim proc tam cpou fotak kdyz je na ... vzdyt vite na co 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 14:57

Pokud nepotřebujete vestavěný fotoaparát, můžete v této řadě vybírat z Nokií 3100, 5100, 6100, 6610 a 7210.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 15:09

Proč by byl na "to"? Pokud někdo posílá MMS svým přátelům, tak je foťák dobrá věc. Nebo se podívejte na www.mobileasses.com a tam uvidíte, že foťák je opravdu dobrá věc
Ale pokud někdo chce fotit víc, ať si koupí digitál, protože na nějaké větší focení jsou integrované foťáky nepoužitelné.
A pokud chcete Nokii bez foťáku, máte možnost vybrat si jinou, nebo foťák v telefonu nepoužívat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novice  |  30. 11. 2003 14:47

Jak muzou u Nokie implementovat EDGE a zaroven nevrazit do founu hardware-ovy modem. vzdyt je to postavene na hlavu. Mohl to byt dobry telefon(kdyz pominu vzhled, ale na ten ma kazdy jiny nazor), ale toto je hodne nepovedena nabidka. Jestli Eurotel prijde s EDGE, tak se budu muset poohlidnout po nejakem normalnim founu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pomeranč  |  30. 11. 2003 20:11

Až některý z našich operátorů přijde s EDGE, bude tu už na trhu nejméně 10 telefonů s EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hfdfdlkjsf  |  30. 11. 2003 14:30

Dalsi designovy vrchol hnusu od Nokie... alespon se naucime obdivovat krasnou eleganci T610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer Wolverine  |  30. 11. 2003 13:53

U sv.Spitfira! Ten článek se měl jmenovat u Nokie se zase zbláznili! Tohle je stylový telefon? Uznávám že ten pohled na holé vnitřnosti je originální - i ta lampička je cool nápad ale to menu - no vypadá jako by se desinger zkouřil. Proč Nokia nemůže udělat po dlouhé době normální,hezký,obyčejný telefonek? Všichni konkurenti vypadají líp než tohle....  Ty funkce jsou dobré,no což - ale pardon - tohle není stylový telefon - stylovým telefonem rozumím hezký a elegantní - a tohle je - no divný. Jo,samsung X nebo C-100 - to jsou podle mě stylové telefony.Tohle je přinejmenším divný,velmi divný.Ale což. Nokia už asi nikdy hezké telefony dělat nebude. Teda já doufám že jo,snad - u Tutatise!!!! A ta cena- kdyby byla do 6500  tak to jde - ale tohle je předražené. Jo a víte za kolik jsem viděl Nokii 1100 ? Za 4500 ! A to se tu psalo že odhadem bude cena okolo 2500... Ale není- škoda....  Jsem docela zvědav jak tenhle foun vypadá v reálu - 6600 se ´mi na obrázku nelíbí a v reálu to jde.Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave_Voodoo  |  30. 11. 2003 19:24

Ja myslim, ze celkovy vzhled telefonu spis odpovida tomu, ze se designer zapomel zkourit  To uz se u nokie parkrat stalo, ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:59

Na oficiálních stránkách 3200 se ve specifikaci telefonu píše, že má "Aktivní displej o velikosti 27,3 mm x 27,3 mm". Velikost nedokážu posoudit, ale ten aktivní displej mi tam nějak nesedí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 13:04

Velikost zhruba sedí, ale displej není aktivní - má hlavně pozorovatelné zpoždění, které u aktivního displeje nenajdeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 13:47

To mě přesně trklo. To že displej není aktivní, to vím a proto se mi to zdálo divný. Je to docela ostuda, že má Nokia u nového telefonu takovou podstatnou chybu, ale pořád lepší než chyby, které jsou na webu českého SE.
Všiml jste si jich? V obrázkové nabídce telefonu je u několika telefonů fotka CMD-Z5 a chybí tam T610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
support  |  30. 11. 2003 19:55

Na Nokia.com je to správně:
"...High-resolution, passive Matrix Color Display "

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 21:03

Ano, to máte pravdu, ale na Nokia.cz to tak není.
A myslím, že víc čechů kouká na Nokia.cz než na Nokia.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
support  |  01. 12. 2003 10:02

Ano, na Nokia CZ je to špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 12:27

Omlouvám se, zapomněl jsem uvést, na kterém webu je to špatně. Hlavně, že jsme si nakonec rozuměli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:12

No, nejdřív musím pochválit opravdu pěknou recenzi.
Tohle je po dlouhé době zase Nokie, která se mi líbí, ještě bych k ní přidal 6220 a 3100. Panasonic měl s průhledným krytem dobrý nápad, ale Nokie ho dobře dotáhla do konce a je to slušnej úlet

2 p.Lutonský? Měl jste k recenzi všechny druhy papírků pod kryt, které zmiňujete? Jestli ano, škoda, že jste neudělal fotky i s nimi. Přece jen oficiální fotky Nokie jsou docela "umělé".

Displej už by možná mohl být lepší, když ne aktivní, tak aspoň 65tisíc barev by bodlo. Ještě otázka na pana Lutonského: Z Sereis 40 se mi nejvíc líbíl displej na 3100. Když srovnáte 3100 a 3200, která má lepší displej?

A GPRS, to je kapitola sama pro sebe. Nějak nechápu Class 10 a přítomnost GPRS v kombinaci s nemožností použít telefon k připojení na net na PC nebo PDA.

Ale jinak, až na tu cenu, se mi ten telefon vážně líbí a nemít ten svůj kousek, se kterým jsem spokojenej, možná bych do 3200 šel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 12:27

Všechny tři originální "papírky" mám k dispozici, ale bohužel jsem je v krabici objevil až po focení ve studiu. Ještě je nafotím, snad to u stolní lampičky dopadne dobře.

Displej má odhadem stejnou kvalitu jako 3100. Nemohu to ale srovnat vedle sebe, 3100 nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:48

Super, jsem na ně zvědavej, jak budou vypadat na normálních fotkách. Nejvíc se mi líbí asi ta modrá verze.

Viděl jsem vedle sebe 3100, 6100 a 6610 a 3100 měla z nich bezkonkurenčné nejlepší displej, tak jsem zvědavej, jak je na tom 3200.

Zajímalo by mě, čím to je, vždyť ty displeje jsou všechny stejné, ne? Dělá to třeba firmware?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:45

To je divný, mejlem mi přišel příspěvek od pana Lutonského, ale tady v diskusi ho nevidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:45

No a teď už je tady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 12:48

Nějak divně se nám to kešuje - e-maily se posílají dřív, než se příspěvky objeví v diskusi :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 12:55

Teď už to je v pořádku. Nejdřív se objevil Váš příspěvek a teprve potom mi přišel mejl.
A já si myslel, že mám nějaky halucinace, nebo že jsem ve špatné diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 13:08

Nové obrázky jsem přidal do první kapitoly článku, ale objeví se tam, až se MobilMania překešuje.

Zkusím je dát i sem:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


Klepněte pro větší obrázek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 13:45

Obrázky jsou super, děkuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 14:59

Jak tak koukám na ten bílý papír pod kryt, tak mě napdá, že majitel 3200 by si mohl nakreslit i vlastní klávesnici, pokud by se mu povedlo ty papírové "klávesy" nejak připevnit na klávesnici.

Stejně tak by si mohl udělat i displej... Ale to už je trochu moc velkej úlet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Janda  |  30. 11. 2003 12:09

a je to pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  30. 11. 2003 10:32

K čemu je tam teda to EDGE když se s tím přes kabel nepřipojím na internet. Když sem o ní slyšel první informace tak to funkčně vypadalo líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 11. 2003 10:30

Udělat GPRS 4+2, edge a k tomu neumožnit datové přenosy, to je opravdu na makovici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemike  |  30. 11. 2003 10:25

Blueeeeeeeeeeee........

Bože nech zbankrotovat NOKII !

Takovej Hajzl a za 9 litrů.........zlatej SE T610....ten nestojí ani 9 litrů a má ale mnohem wíce funkcí v sobě !

Této nokii dávám osobní ohodnocení 4 z 5 kadibudek

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 10:30

Co se vám na telefonu tak hrozně nelíbí, že musíte psát takové příspěvky? Měl jste ho už v ruce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  30. 11. 2003 10:36

Mně se na něm nelíbí cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 10:42

Souhlasím s vámi - i když je Nokia 3200 funkčně dost dobře vybavena, cena je v současném kontextu hodně vysoká. Ale to se nedá napsat slušně? Je kvůli tomu nutné zvracet, jako to předvádí příspěvek v úvodu tohoto vlákna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemike  |  30. 11. 2003 10:52

Design - divný,ten bych ještě přehryzl ale CENU NE !

Nokia zase ukazuje svoji předraženost.......tady to ale tuplem přehnala.

Nemá nic co nemá levnější konkurence.

Jednoznačně nyní 5 z 5 kadibudek !!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  30. 11. 2003 12:03

No ono totiz Nokie nepotrebuje prodavat za kazdou cenu (rozumej nejlevnejsi). Proto treba T610 stoji tolik kolik stoji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  30. 11. 2003 16:24

A on te nekdo nuti to za tu cenu kupovat? Mas nuz na krku, ze kdyz nebudes mit zrovna tuhle Nokii, tak ti unesou babicku nebo co? Vzdyt srovnatelnych telefonu je na trhu habadej za mnohem nizsi cenu (vim to, minuly tyden jsem jeden takovy kupoval manzelce k Vanocum) a je kazdeho osobni vec, jestli si chce priplatit za dobry (ovsem pro mne osobne silne pofiderni) pocit, ze ma Nokii (a treba je dokonce i ochoten verit te marketingove mlze o spolehlivost a jednoduchem ovladani Nokii ) anebo radeji sahne po (treba mnohdy mnohem spolehlivejsi) nabidce s o par tisic nizsi cenou od konkurence, jez ovsem nedokazala zpracovat masy spotrebitelu tak kvalitne jako prave marketing Nokie

PS: Abych byl verny svemu nicku, tak musim dodat, ze totez co si myslim o marketingu Nokie si myslim i o Glocku ... take je kazdeho vec, jestli si to koupi, prestoze ja o podle me predrazenou zbran vyrobenou z recyklovanych prezervativu fakt nestojim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j@kommo  |  30. 11. 2003 19:57

Hele to s tim tvym nickem mi trochu vysvetli, podle toho kodu bych tipoval, ze jsi reditel hvezdnejch valek (bez urazky). Jinak s tema mobilama mas pravdu, ale treba je ten clovek akcionar nejake znacky, tak za ni bojuje tim, ze pomlouva jinou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  30. 11. 2003 20:06

Reditel fakt nejsem niceho A ten "kod" si zkus zadat treba do Google a mozna ti pak bude jasnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 08:57

Teda porovnavat Glock a takovou splichacku, to si snad delas legraci ne? Proc si myslis, ze je vyrobenej z tvrzeneho polymeru? Ja ti to povim, abys pri kazdodennim noseni nemel z patere osmicku. Navic bezpecnost cele zbrane atd. Nenutim ti Glock, ale mel by ses zamyslet, nez neco placnes. U laiku mozna ziskas obdiv, ale kdo se vyzna, se ti vysmeje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  01. 12. 2003 17:43

Cekal jsem, ze se ozves prave ty jako znamy milovnik Nokii i Glocku (je videt, ze oba vyrobci maji opravdu podobny marketing ). Je to myslim presne naopak Ostatne cituji pana Balcara (a jestli je on laik, tak uz nevim kdo je pro tebe odbornik pres zbrane ):

Nezlobte se, Glockaři, ale plastiková pistole je jako papírová pí*a.

Ovsem jak pisu vyse, nikomu nebranim dat vice penez za dobry pocit ze ma neco "lepsiho" ovsem at naopak me nikdo neodsuzuje za to, ze nestojim o telefon s kvalitou a funkcemi srovnatelnymi s konkurenci ovsem s cenou konkurenci prevysujici stejne jako mam pravo neverit pro me zbytecne predrazene plastove pistolce jen pro par usetrenych deka (stejne jsou tam dulezite dily kovove a nejvetsi podil hmotnosti stejne delaji naboje ). Ja mam naopak lepsi pocit bezpecnosti prave s celokovovou pistoli (ta co nosim vazi bez naboju kilo coz myslim zdravy clovek na opasku ani neciti obzvlast kdyz na opacne strane ma dva nahradni plne zasobniky po desiti knedlikach raze .45 ACP, ovsem pokud ty mas s pateri problemy, tak plne chapu, ze je ti mily kazdy usetreny gram).
Tady toho uz nechme. Pochybuji, ze by to zde zajimalo jeste nekoho jineho a hlavne to sem vubec nepatri. Pokud chces v te polemice pokracovat, je ti muj mail plne k disposici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 12. 2003 07:10

Kazdy clovek ma pravo na svuj nazor. Podivej se zpatky do minulosti, proste polymer je pokrok a smir se s tim, pokrok nezastavis. Osobne davam prednost fukcnosti, bezpecnosti a dalsim parametrum (jako i prave treba hmotnost) pred tim, abych tahal nejakej krumpl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  02. 12. 2003 07:26

   ... pobavilo me v tvem prispevku mnohe, odpovedel bych ti soukrome mailem, ale bohuzel mi tu moznost nedavas, tak teda holt nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 12. 2003 18:55

A to me chces poslat fotky, kde si hrajes na sedm statecnych? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  04. 12. 2003 10:57

Ne, jen svoji odpovedi uz nechci zatezovat tuhle diskusi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  30. 11. 2003 08:16

Nemůže to být stejná elektronika,kdyz to umi GPRS 4+2 a EDGE.  AoC jde používat také na kontrolu zbylych volných minut na displeji u Oskarových tarifu Odepiš,Slyším vás atd.,nechápu,proč o tom zde ani v jiných článcích o AoC není ani zmínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  30. 11. 2003 16:57

Odpověď na dotaz pana Sau jak mít neustále na displeji přehled o zbývajících volných minutách pomocí funkce AoC .Funguje bezvadně u Oskarových tarifů Odepiš a Slyším vás. Toto konkrétní nastavení platí pro telefony Nokia ,které podporují AoC.(Samozřejmě je toto sledování možné i u Siemensů  atd.,jen nastavení je malinko jiné,kvůli odlišnostem v menu těchto přístrojů)

1.Je nutno zavolat na operátora *077 a požádat o zapojení Informací o ceně hovoru. (Operátor  vám bude vnucovat,jak si máte telefon nastavit,ale to pusťte jedním uchem tam a druhým ven.)

2.Je zapotřebí si zjisti PIN 2 k dané sim kartě.

3.V menu telefonu jděte na VÝPIS VOLÁNÍa potom do NASTAVENÍ CENY HOVORU (u některých typů Nokií se ty položky menu mohou malinko lišit,ale mělo by to být v zásadě podobné).

4.Dále v menu běžte do UKÁZAT CENU HOVORU V - vložte PIN 2, vyberte MĚNA a zadejte SAZBA 0,01 a potom dále NÁZEV MĚNY zadejte cokoliv (já mám zadáno $).

     Nastavení pro tarif Slyším vás u tohoto bodu:

                 u MĚNA zadejte 35.71 

5.Teď běžte do LIMIT CENY HOVORU, zadejte PIN 2 a běžte do NASTAVIT.Zde zadejte LIMIT 24.00   (Možná se někdo ozve,ale je zde záměrně dáno toto číslo,aby na displeji byla viditelná menší částka a tím telefon zbytečně nelákal loupežníky).

           Nastavení u tarifu Slyším vás u tohoto bodu:

              u LIMIT zadejte 400000

6.Když se teď vrátíte do klidového stavu,tak budete mít na displeji napsáno

$ 24.00

u tarifu Slyším vás budete mít na displeji napsáno

$ 399987.71

7.Pokud toto vidíte na displeji,je vše v pořádku a displej vám ukazuje,kolik vám zbývá volných impulsů (pokud si to snad budete chtít převést na minuty,stačí číslo na displeji bez tečky vydělit 60ti). Po vyčerpání těchto jednotek telefon sám přeruší hovor,takže se vám nestane,že provoláte víc než kolik máte volných minut. (Platí zde podmínka,že z tarifu Odepiš nevoláte do jiné sítě než do Oskara). Pokud budete volat s tohoto tarifu i do jiných sítí (Eurotel,T-Mobile,pevné linky),pak tuto funkci AoC nepoužívejte (můžete volat na zelené/bezplatné linky).

U tarifu Slyším Vás vidíte na displeji údaj o zbývajících volných minutách,pokud budete brát v potaz první dvě čísla zleva.

Sami si už musíte jen pohlídat provolání 5 volných minut ve špicce a 35 volných minut mimo špičku.

8.U Oskara platí,že zákazníci jsou rozděleni do dvou skupin podle začátku fakturačního období,takže je zapotřebí vždy druhý den po počátku fakturačního období (např. 16tého každý měsíc nastavit znovu LIMIT na hodnotu uvedenou v návodu - t.j. na nový celkový počet volných minut).

Pokud už máte nějaké volné minuty v období,kdy toto nastavení začnete používat provolané,berte údaje na displeji jen jako orientační.Přesný počet zbývajících volných minut bude displej ukazovat poté,co si nastavíte znovu hodnotu LIMIT první den nového fakturačního období.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 12. 2003 09:24

ahoj, porad mi prosim jak nastavit AoC, aby mi ukazovalo zbyvajici volne minuty, predem dik, honza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  01. 12. 2003 11:11

A co konkrétně potřebujete poradit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim(ak)  |  30. 11. 2003 05:59

...kto iny by si dovolil pustit na trh taky hnusny telefon za cenu manazerskej T610 a inych 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  30. 11. 2003 12:04

A proto taky jako jedna z mala neni v cervenych cislech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim(ak)  |  30. 11. 2003 15:26

...to Ti nikto neberie, holt su ludia bez vkusu ktori nelutuju peniaze davat do takych... radsej sa nebudem vyjadrovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrabantTurbo  |  30. 11. 2003 20:38

No, někteří lidé jezdí ve Škodovce (Nokia) a pár vyvolených, s mozkem, a penězi, v Mercedesu (SonyEricsson).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 08:50

No nevim, ten primer by mel byt spise naopak, podivej se, kolik ted stoji T610, S55 oproti Nokii ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrabantTurbo  |  01. 12. 2003 17:25

Nejde jen o cenu, ale o funkce a výbavu... A tu má třeba i Mercedes A170CDI lepší než Škoda Superb... A včetně prostoru pro nohy, počtu airbagů, či nabízených stabilizačních systémů. Nehledě na to, že ještě existuje třída C, CL, E, G, ML, S, SL a pár dalších..

Ale to je jedno -- objektivně Nokie nenabízí telefon, který má tolik funkčnosti jako T610. Stejně tak jako dříve nemohla funkčností konkurovat T68i. Její variace 10ti stejných telefonů se Series 40 už jsou opravdu trapné, a jejich cenová politika taky. Například 7210 je skutečně mizerný telefon, nemá prakticky žádnou funkčnost, a přitom se stále prodává dráž než T610.

Nesvědčí to o ničem jiném než, že Nokia je schopna a ochotna investovat stovky miliónů USD do REKLAMY. Prostě lidem vmasíruje do toho jejich mozku, že jen Nokia je ta nejlepší a nikdy jinak. A lidi tomu věří, protože nejsou telefonní fandové a prostě nemají čas a zájem se zabývat parametry všech telefonů na trhu. Tak jdou a koupí si "dejte mi tu Nokii". A jakou? "To je jedno, ale Nokii". Nicméně, lidé co přemýšlejí, tak si volí spíše SonyEricsson, nebo i jiné značky, i třeba takový Siemens je v řadě věcí podstatně lepší než Nokia, a navíc, opět levnější.. Obě firmy investují spíše do vývoje než do reklamy.

Ono třeba 90% uživatelů používá Internet Explorer od monopolu Microsoftu s mamutí reklamou. Je nejlepší? Rozhodně ne! Taková Mozilla (Firebird) má 100x více funkcí, veškeré stránky se v ní zobrazí dobře, podporuje standardy, a navíc je BEZPEČNÁ. Sbohem virům. A cena? Zadarmo. Ale vysvětlete to masám.. Těm je to jedno. Ti znají Microsoft. A nic jiného je nezajímá. Odtud popularita Nokie.

A pokud mi ukážeš JEDINY telefon od Nokie pod 10t Kč který je lepší než SE T610, nebo pod 6t Kč, který je lepší Siemens S55, tak budu rád. Nejsem anti-Nokiista, či anti-Microsoftí člověk. Jen rád používám to nejlepší a vybírám si to MOZKEM, ne na základě reklam.

On třeba i takový 7250i JE slušný telefon, a chápu lidi co jej používají, ale JEN proto, že se jim prostě více líbí, ono te není o funkcích.. Tam T610 vede. Ale pokud se někomu víc líbí třeba design Nokie a nevadí mu to primitivní pomalé ovládání, nepřizpůsobitelnost a absence pár funkcí, proč ne.. Je to pro něj nejlepší volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrabantTurbo  |  01. 12. 2003 17:45

Mimochodem, můj vůbec první telefon byla Nokia, ještě pro systém NMT, stála mě asi 50t Kč a platilo se i za příchozí hovory... Pak jsem měl těch telefonů asi 30-40 dalších, včetně Siemense, Ericsson, Samsung, Sony, SonyEricsson, Nokie, Motoroly, Philipse, Bosche. Proč? Protože na to mám a vždy si vybírám to nejlepší... A ona ta volbe NEJLEPŠÍ pro mě znamená především možnost perfektní organizace času, přizpůsobení, napojení na počítač a synchronizace na Outlook, rychlosti, funkčnosti, stability. Poslední tři Nokie (8310, 7210, 7250i) se mi dost sekaly, padaly. 8310 se doslova po 2 měsících rozpadla, i s tím papírkem pod baterkou. Nejdéle vydržely SonyEricssony, počínaje T39m (už s bluetooth, triband, Nokie v té době ještě nevěděla co to je), T68i a nakonec T610 (prokládaném ještě telefony jiné značky, například Siemens S55). Dnes nedám dopustit na T610, skutečně nemá v oblasti funkčnosti, kvality, a i subjektivního "líbí se mi" pocitu konkurenci. Nekupuji si NOkii, protože je horší a mít pocit, že protože je 7250i dražší tak budu mít lepší image je tak primitivní... Měl jsem ji. Prodal jsem ji. Ty první dvě věci (nejlepší funkčnost a kvalita) jsou u SE objektivní. Prostě, SE je Mercedes. A navíc cenově dostupný pro masy... To je perfektní kombinace, ne?!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrabantTurbo  |  01. 12. 2003 17:53

PS: z toho by mělo vyplývat, že nejsem, absolutně, žádný "přívrženec značky". Vždy si vybírám to nejlepší. Tak si to "Nokiisté" (ano, toto je hanlivé označení, je to popis člověka, co je zmanipulován k jednomu výrobku, či značce a postrádá schopnost racionálního úsudku) přeberte a pochopte, že Nokia:
1. dělá slušné telefony
2. dělá a dělala *některé* dost poruchové telefony
3. má obvykle nižší funkčnost než konkurence
4. je předražená, takže pro některé lidi vypadáte jako hlupák, když si kupujete něco s nižší funkčností za vyšší cenu
5. její produkce v poslední době, tj. variace serie 40, hraničí s totální úsporou nákladů a DOBRÝM marketingem, ne s invencí
6. přes to všechno, pokud se vám líbí a vyhovuje vám, KUPTE SI JI - viz bod 1!! Udělali jste dobře
7. neskandujte, že je Nokia nejlepší.. Jaká Nokia? 5110? Oproti čemu? V čem? Jen ze sebe děláte hlupáky... Vidím sám sebe ve 12 letech. Taky jsem byl nadšen z každé pi**viny a dnes to vidím o dost jinak. Logicky. Neemočně. Kvůli "nokiistům" jsou tyto diskuse k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  01. 12. 2003 18:03

Plne souhlasim se vsemi body. Techto 7 bodu by melo byt tlustym cervenym pismem na zacatku kazde diskuse o mobilech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  30. 11. 2003 21:18

Slimáku vůbec se ani v nejmenším neoháněj s T610 okolo Nokií,až budeš mít telefon od SE s možností zobrazit SIM a paměť tel. najednou a možností opravdovýho výcepoložkovýho seznamu-ne jen dohromady sdílenýho,tak přijd.(nemluvim radši ani o těch řádcích na psaní sms).A to,že T610 stojí pořád okolo 10000 se ani nechlub.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgo  |  30. 11. 2003 21:53

A až ty se naučíš psát vícepoložkový, tak se ozvi.
Že bys byl typickej příklad uživatelů Nokií ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  30. 11. 2003 22:13

ok ujelo mi to íčko,se stane...

Ale kdybys přidal nějaký protiargumenty tak bych tak bych to možná řešil,takhle seš mi úplně volnej

Co, kontrolo pravopisu dobrý????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georgo  |  01. 12. 2003 08:15

To bylo jen takový pošťouchnutí, ale když chceš argumenty, máš je mít.

Chybí ti zobrazení obou seznamů současně ? No já nevím, už hodně dávno jsem seznam na SIM nepoužil. - Osobně mi 510 čísel v seznamu stačí a používat ještě čísla na SIM ????

Má ta tvoje skvělá Nokia Bluetooth, asi ne zatím ho pořádně neumí žádnej model

Je ještě moc dalších věcí co jeden telefon má a druhej ne, ale podle mě to už je věc názoru co kdo potřebuje a využije.

BTW. Mám soukromou T68i a služební 6310i ( tu mám jenom proto, že v autech jsou pevné HF sady ).

Nokia mi vadí nejvíc asi v tom, že nabízí srovnatelné funkce v telefonu za mnohem vyšší cenu než ostatní výrobci.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 08:52

Holt za kvalitu si musis priplatit, tak to bylo, je a bude ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  01. 12. 2003 18:07

Nevim proc bych si zrovna ja mel priplacet za vysokou kvalitu marketingu nejake uplne cizi firmy At si priplati ti co jim ta firma patri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 22:27

No teda, vy jste proti T610 pořádně zaujatej a ještě k tomu se ohánite pitomostma. Kdy už konečně lidi jako jste vy pochopí, že každej mobil nemůže mít všechno? SE neumí zobrzit SIM a paměť tel. najednou, má málo řádku pro psaní SMS, co ještě?
A Nokie zase nemá Bluetooth, opakovanej budík a já nevim co ještě?
Je to pro vás pochopitelný, nebo jste s prominutím takovej blb, že to nepochopíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 12. 2003 08:53

Prominte, o jake Nokii se to bavite, ze nema BT ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 12:21

ATOG vyčítá SE, že nemá tohle, tohle, tohle a tohle...
Já říkám, že stejně jako SE se dá vyčítat spousta věcí, tek stejně tak lze vyčítat spoustu věcí Siemensu, Alcatelu, Nokii, Motorole...
U Nokie mimo jiné to, že do svých modelů nedává BT (nebavíme se o telefonech na Symbianu) i když po tom hodně lidí volá.

Přemýšlím, jakým vaším pádným argumentem mě teď odpálkujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  01. 12. 2003 20:39

Ach jo

Já jenom nechtěl psát trapný: SE SUCK-Nokia rulez,řekl sem,co mě OSOBNĚ vadí,aby nezasvěcenej nemyslel,že třeba SE T610 je úplně bezchybná a ty nokie sou jen nepovedený šity-teď jsem trochu vyrovnal rovnováhu..nic víc sem taky ani nechtěl.

(už vidim,jak někdo píše: "jakou rovnováhu? a blablabla..")

Nic,nemá to cenu,asi radši čtete připomínky typu:viz. můj 2.řádek-jen tak dál-to bude supr debata

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  01. 12. 2003 20:54

Slimáku vůbec se ani v nejmenším neoháněj s T610 okolo Nokií,až budeš mít telefon od SE s možností zobrazit SIM a paměť tel. najednou a možností opravdovýho výcepoložkovýho seznamu-ne jen dohromady sdílenýho,tak přijd.(nemluvim radši ani o těch řádcích na psaní sms).A to,že T610 stojí pořád okolo 10000 se ani nechlub.

Omlovám se, ale tohle mi nepřijde jako příspěvek na úrovni. Přirovnal bych ho k vámi zmiňovanému "SE suck, Nokia rulez", o kterém tvrdíte, že ho čtu asi radši.

Pokud píšete jen a pouze svůj názor a to co vám osobně vadí, tak to zdůrazněte. Třeba jsem hodně ktrátkozrakej, ale z tohohle vašeho příspěvku jsem to nepoznal.

Nikdo netvrdí a nebo už jsem to dlouho neviděl, že by T610 byla bezchybá. Možná jsem to jen přehlédl, tak mi prosím dejte vědět kde se v poslední době takový příspěvek objevil. Jsem teď na MM pořád a už mám v diskusích docela guláš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rys  |  30. 11. 2003 03:52

Jak muzete recenzovat 6220, kdyz po trech mesicich neni jeste v prodeji? By me zajimalo jake telefony recenzujete? Nejake predvyrobni vzorky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  30. 11. 2003 09:31

Vy snad nejste rád, když si můžete přečíst recenzi telefonu ještě před jeho prodejem?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 10:34

Abychom mohli připravit recenze včas, máme od výrobců telefony většinou dřív, než se začnou prodávat. Někdy to nevyjde a potom těžko vysvětlujeme čtenářům, že Siemens nám C62 ještě nepůjčil, že telefony LG pro testování zatím české zastoupení nemá k dispozici apod. Dříve jsme měli k testu i 6220, která se už podle mého názoru měla prodávat - už velmi dlouho je i v cenících. Nokia nebo distributoři se ale zřejmě rozhodli, že tento telefon nakonec neuvedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rys  |  30. 11. 2003 14:42

V zari jsem nestastnou nahodou prisel o 7250 se kterou jsem byl vcelku spokojeny. Poridil jsem si k ni repracky a data kabel, takze jsem si chtel koupit skoro stejny mobil - 7250i, avsak take hlavne diky vasi recenzi jsem se rozhodl, ze radeji pockam na 6220. Designove se mi libi vic.  Az nyni se od vas dovidam, ze se mozna nebude prodavat vubec. Nezda se mi fer, ze se neobtezujete s touto informaci dodatecne zminit i v recenzi ci nejake bleskovce. Jaka je tedy pravdepodobnost, ze 6220 nebude? Temer stoprocentni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 11. 2003 14:56

Nemám bližší oficiální informace. Když jsem se na Invexu bavil s jedním distributorem, dozvěděl jsem se, že se ještě váhá - je to drahý telefon a pokud u nás nefunguje EDGE, nemusel by být konkurenceschopný. V ceníku jednoho prodejce jsem ale viděl termín leden 2004.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor