Nokia 3510: ta, která si na nic nehraje (test)

Diskuze čtenářů k článku

Martin Gg  |  17. 01. 2004 21:07

mam ji rok a nemam problemy krome pocatecniho firmwaru delal neplechu  a ated tam mam5.02 a je to wpoho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warial  |  01. 08. 2003 17:57

Taqy se mi wypíná wypadáwaj zvuqy kláwes 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxa  |  22. 07. 2003 01:03

N3510 mam asi uz mesic a jsem vcelku spokojena.Ikdyz ze zacatku se mi pri ukazani casu volani u neprijatych hovoru sama vypla a zase zapla.Dala jsem prehrat firmware a je to fpoho.

Vada na krase snad v tichych zvonenich a dlouho i trva nez se oteviraji slozky pro zpravy a zpravy samotne.

Ale funkce,pro ktere jsem si jej poridila,ma a navic si stezoat nemuzu.Proste OK phone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumak  |  10. 12. 2002 23:35

Chci se zeptat jestli se na 3510 da napsat SMS s pouzitim slovniku T9 bez hacku a carek. Pokud ne, tak jestli se da zprav alespon odeslet bez diakritiky, proste tak aby 1 sms mela plnych 160 znaku a dala se napsat s T9.  díky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mar  |  13. 11. 2002 01:30

mam N3510 par dni a rad bych se na neco zeptal, funguje vam normalne ton ohlaseni zpravy ???
Ja at si vyberu jakykoli tak porad slysim to tiche pipnuti jak od zamykani klaves  mam firmware 3.37 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZeXxeL  |  13. 11. 2002 12:48

Presne tento problem jsem mel u moji 3510 vsiml jsem si kdyz jsem nastavil STANDARTNI ton ohlaseni SMS tak kdyz jsem odeslal SMS tak kazda odpoved na ni mi jen tak tiche pipla jak to popisujes TY a pak treba uz mi pipal normalka. Tak jsem s tim zasel do prodejny tam je i servis a prehrali mi na ZARUKu ZADARMO Firmware a uz je to v pohode §!!!!!§

ale preditm jsem tam mel nizsi verzi nez mas ty...a prehratim na v3.37 se mi to spravilo !!!!!§

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oranger  |  18. 11. 2002 19:19

Je to tim, že když edituješ profil tichý, tak to můžeš nastavit jak chceš a vždycky to bude pípat stejně, to dělala i moje 7110 zkus editovat jiný profil. Mě zase deptá že nějak nejdou zapnout normální melodie a musim poslouchat tyhle polyfonní. Je to sice zpestření ale přeci jenom mám raději klasické....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZeXxeL  |  18. 11. 2002 22:32

zas tak blbej nejsem abych neumel zmenit profil hele. A to jak rikas tiiim to u moji 3510 nebylo....jestli to u 72xx tak je tak to jooo...ale tady to byla....vada a pak naslednej FLASH....na zaruku.....heh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renda  |  18. 10. 2002 23:42

Mám ji doma už 3 dny a zatím žádný problém. Prodlevy při používání archivu jsou stejné jako u Nokie 7110, asi je to problém všech Nokií. Firmware mám 3.37. Žádné restarty, žádné problémy, snad jen ty zvuky jsou trochu míň slyšitelné .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  18. 09. 2002 06:33

Nejdriv jsem mel Alcatel, pak Ericsson. Premejslel jsem hodne o T200, ale nakonec jsem se nechal trosku ovlivnit kamosem a ozkousel jsem Nokii. Jsem nadsenej z ovladani, i kdyz prehlednost menu u Ericssonu byla perfektni. Ale hlavne ta rychlost, na to z Erika nejsem zvyklej a zkousel jsem T65, ktera byla k mani pod 5 tis., ale to ukrutne pomale menu. 3510 mohla bejt trosku mensi. Slicovani plastu atd. to je v pohode, v tom byl Erik taky spicka. Vydrz baterie zatim nemohu posoudit, ale myslim, ze bude v poho. Nokia ma malou vadu na krase a to je podle meho reproduktor, zvuk pri telefonovani a taky zvuk zvoneni (i kdyz treba hezke polyfonicke melodie) je oproti Ericssonu horsi. Eriky maj proste dobry repraky. Dale ocenuju citac odeslanych dat GPRS (ale to maj asi i jiny GPRS telefony), trosku chybi citac odeslanych SMS oproti Eriku. Proste kazdej telefon ma mensi mouchy. Mam ho za 6 tis, v pripade, ze nebudu spokojenej muzu vratit. Ale asi si ho necham, mozna casem ozkousim T200, to je funkcne temer stejny, T200 ma navic akorat data a je mensi a lehci.

Tak at vam ty telefonky vsem fungujou k plne spokojenosti.

 

Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  18. 09. 2002 06:33

Nejdriv jsem mel Alcatel, pak Ericsson. Premejslel jsem hodne o T200, ale nakonec jsem se nechal trosku ovlivnit kamosem a ozkousel jsem Nokii. Jsem nadsenej z ovladani, i kdyz prehlednost menu u Ericssonu byla perfektni. Ale hlavne ta rychlost, na to z Erika nejsem zvyklej a zkousel jsem T65, ktera byla k mani pod 5 tis., ale to ukrutne pomale menu. 3510 mohla bejt trosku mensi. Slicovani plastu atd. to je v pohode, v tom byl Erik taky spicka. Vydrz baterie zatim nemohu posoudit, ale myslim, ze bude v poho. Nokia ma malou vadu na krase a to je podle meho reproduktor, zvuk pri telefonovani a taky zvuk zvoneni (i kdyz treba hezke polyfonicke melodie) je oproti Ericssonu horsi. Eriky maj proste dobry repraky. Dale ocenuju citac odeslanych dat GPRS (ale to maj asi i jiny GPRS telefony), trosku chybi citac odeslanych SMS oproti Eriku. Proste kazdej telefon ma mensi mouchy. Mam ho za 6 tis, v pripade, ze nebudu spokojenej muzu vratit. Ale asi si ho necham, mozna casem ozkousim T200, to je funkcne temer stejny, T200 ma navic akorat data a je mensi a lehci.

Tak at vam ty telefonky vsem fungujou k plne spokojenosti.

 

Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P3TR  |  29. 08. 2002 23:34

mam ho a je to cool a  v pohode mooobil

Je  to proste prost 6210 ve sportovnim kabatku !! no bez infra... ale ma jine paradicky.....

KRITICI zalezte do NOR !!! a kritizujte jiné masinky.....hlavne ty co jste nikdy nevlastnili....a mate plnou hubu kecu ! pochycenych od kamaradů......vekslaku-dovozcu....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P3TR  |  25. 08. 2002 23:28


Zdarec !!
 
 bych se chtěl zeptat na baterku jak vydrží,a jak se třeba dlouho nabijí? Vím že má Lionku 950ku tak to je slušný né? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  26. 08. 2002 06:31

Vydrží týden když: měsíčně cca 300SMS, 2h hovoru, nějaký ten čas strávený na WAPu. S originální ACP-7 nevím ale dle dokumentace 3h45min, používám ACP-8 a s tou necelé 2h.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P3TR  |  26. 08. 2002 11:03

ACP-7 to je standart ktery tam je od vyrobce ?? to je ta 950 Li-Ion

a ACP-8 ?? je co za nastandart....to se ptám jenom tak,když jste se i ní zmínil.

Jinak si myslím,že 950ka to už je slušny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  28. 08. 2002 14:43

950 LI-Ion je standartní baterie pro 3510

ACP-7 je standartní nabíječka pro 3510

ACP-8 je dle návodu doporučené příslušenství. Nabíjí rychleji (2h) a je lehčí. Cena cca 500Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 08. 2002 18:02

zdravim, ma to vubec datovej kabel nebo jsem nahranej?????  jinak k sehnani je, jsem vesel do druheho obchodu a meli tam dve(Praha).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  19. 08. 2002 06:49

Standartne bohuzel ne. Ocekavam, ze se zase objevi nejake udelatko jako pro 3310/30, protoze pod baterkou je konektor se sesti pinama. Zatim jsem ale zadnou nabidku nepotkal, tak si myslim, ze je to hozena rukavice pro vyrobce, bo zajemcu se asi najde dost - ten telefonni seznam bych rucne prepisovat nechtel. A vzhledem k tomu, ze pinu je 6, oproti 3310/30 ktere mely 4, tak doufam, ze GPRS pujde pouzit i pro data. To je ale pouze a jen zbozne prani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  07. 08. 2002 13:16

Tak jsem se odhodlal, zakoupil a vsem kdo nemaji ambice pro pripojeni k PC mohu vrele doporucit.

Odpovim si take sam (a mozna jeste nekomu koho to zajima) na otazku tloustky baterie: Je tensi 7mm a to znamena ze baterky nabizene pro 3310/30 nejdou pouzit - telefon nezavrete. Vydrz je ale solidni (5dni pri silnem naporu, jinak to vidim pres tyden, uvidim, zatim nevim, casem napisu zkusenosti) i s originalni 950kou a telefon se chova naprosto korektne az do uplneho vybiti.

Pokud se tyce ruznych hlasek o chybach firmwaru v teto diskusi tak vsem doporucuju kupovat Ceske telefony a ne dovozy z Polska a podobne s prehranym firmwarem, coz ma za nasledek vetsinu takovych potizi. Neco je ale preci jen pravda viz. Archiv, volby odesilani ... atd. Nevim ale jestli jde o restart, nebot to trva cca 1s, kazdopadne to vypada jako chyba, ale nemyslim ze zadna zasadni a jako berlicka pro nahrani ZADARMO nektereho z novych fw. ktery treba nabidne neco zajimaveho (vzpomenme na T9 u 3310/30) se to muze hodit. Jinak spolecnym ukazatelem planych poplachu o chybach fw. jsou myslim vulgarismy v prispevcich.....

A jeste jedna pripominka k cenam: Nokia byva o neco drazsi, ale opravdu jdu do kolen, kdyz tady nekdo srovnava ceny 3510ky a bere v uvahu GO sadu za cca 10000 a proti tomu vyrukuje s nejakym Siemensem(nic proti Siemensu-je dost dobrej) na podobne urovni vybavenosti za tretinovou cenu, coz je ale cena o ktere tak maximalne slysel od kamose ze BY to jeho bracha mohl dotahnout z Polska, nebo se jedna o dotak a jen tak mimochodem je opomijen aktivacni poplatek cca 3000 a zavazek na 2 roky s pausalem tak minimalne kolem petikila. 3510ka dnes stoji bezne ve znackovych kamennych obhodech 7000 a kdo nevi kde tak at se podiva doprava (nechci nikomu delat reklamu). Kdyz k tomu pripoctu cenu kterekoliv SIM predplacenky, tak nidy nejdu pres 8000. Kdo si koupi GO3510 za 9995, tak pro nej opravdu nemam slov...

Az budou dalsi zkusenosti tak napisu. Kdo prisel na nejake vychytavky tak necht je prosimvrhne do placu. Prispevky tipu: ...kdyby mel Javu, bylo by to mnohem lepsi... mne fakt neberou, to vime vsichni, kdyby mnel barevnej displej bylo by to jeste lepsi, ale holt ho nema.

Takze jedna (pro nekoho) vychytavka ode mne na uvod: Pri vkladani symbolu napr. pri psani SMS funguji klavesy 2,4,6 a 8 jako kurzorove klavesy a 5kou lze znak vlozit. Tot pro tuto chvili vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr S.  |  17. 08. 2002 16:28

KONECNE prispevek na  UROVNI §!!!!!!

jo jo z teda POLAKAMA a jejich cenama a CHYBAMA je to pravda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIKDY NEKUPOVAT TELEFON z pochybnych zdroju a za pochybne ceny.  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  05. 09. 2002 11:36

Myslim se ji nemam z Polska - original obal, zarucak s hologramem, cesky navod, chybu v Archivu mi to dela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr S.  |  05. 09. 2002 18:36

NO ! ja kdyz jsem kupoval svoji 3310ku tak ji mel taky z CZ navodem, se zarucnim listem EUROTEL, s krabici,proste ze vsim všuy z kamenýho obchodu...a ne z internetu nebo pochybneho obchudku by se dalo rict.

No a pak po case se vsechno zjistlo,kdyz jsem nahodou dosel do autorizovaneho servisu NOKIA,tam mne s tim doslova vyhodili ze je to polak,hned to zjistili,kdyz ho napichli na PC,prehranej soft, odblokovanej pochybne !!

"telefon urcen pro PL trh!! pak jsem zjistil jeste ze byl sfalsovenej zarucak a to velmi dobre,proste ze ten tip zarucniho listu uz v ty dobe nemel platit. CZ manual byl neupllnej tj. ze mel maly chybicky (chybelo par stranek)

JAK RIKAM!!!!!

NIKDY NEKUPOVAT TELEFON z pochybnych zdroju a za pochybne ceny.  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

uz to blika na INTERNETU NOKIA 3510 za 5550-6000 Kč !!!!!

no NEKUPTE TO §!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  06. 09. 2002 10:11

Taky bych ho nekoupil za 5000, to bude kradenej nebo z dovozu.

Mimochodem, jak se pozna podle IMEI, jetli je urcene pro CR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr S.  |  06. 09. 2002 18:27

no me to zjistili v opravne...asi taky podle IMEI u ty 3310ky..

Mam z toho protokol. a myslim si ze to hledali po netu bud na domovskych strankach nebo maji naky svoje servisni,z omezenym pristupem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  12. 09. 2002 06:56

To souhlasi, viz muj predchozi prispevek "...Neco je ale preci jen pravda viz. Archiv, volby odesilani ... atd. Nevim ale jestli jde o restart, nebot to trva cca 1s, kazdopadne to vypada jako chyba, ale nemyslim ze zadna zasadni ..."

Ja se tady nesnazim tvrdit, ze nema zadne chyby, ale to ze se zasekavani pri psani SMS, restartuje kdykoliv ji¨jen vemu do ruky a tak podobne, tak to jsou jen pohadky a budto je sem nekdo pise zamerne jen aby skodil, nebo pochazeji prave od majitelu takovychto pochybnych telefonu. Osobne jsem jich videl nekolik a nebyla to jen Nokia a vsechny mely problemy tohoto charakteru. (restarty, zadna odezva na klavesnici, padani hovoru atd.) A kdyz pak takovy clovek s novou Nokii 3510 jde do servisu a tam mu sdeli, ze zaruka neni a zaplati 450Kc za diagnostiku a ani nedostane novy fw. tak pochopitelne dojde k nazoru, ze nokia je na prd. Asi by mu ale melo byt spise divny ze "za svou tisicikorunu dostal ctyry tristakoruny a ze tento obchod mozna nebyl az tak vyhodny jak se zprvu zdalo."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  12. 09. 2002 09:25

Jo jo, uz to vidim. Predtim jsem to pochopil presne naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Klika  |  01. 08. 2002 18:14

rozhodl jsem se, že si tento telefon koupím, protože mi vyhovují jeho funkce a má 3330 se rozbila. dostal jsem za ní peníze, ale... v krámě ho neměli a v jiných obchodech také ne. volal jsem i do prahy, ale všude je vyprodaný... to bude zas originalita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alice Ecila  |  31. 07. 2002 12:40

Dobry den.

Nenasel by se nekdo, kdo vlastni NOKII 3510 a je chytrej? :o))) Ja bych se potrebovala zeptat na par veci ohledne tohoto mobilu. Mam ho, ale s par vecmi si nevim rady.  Kdo je ochoten mi poradit tak mi muze napsat na Aliceback@centrum.cz Ď. Alice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  25. 07. 2002 16:50

N3510 je urcite zajimavej telefon, ale kdyz ma GPRS, vymene herni kryty - dokonce s blikatkama, tak proc proboha nema Javu???? A N3410??? ta sice Javu ma, ale chybi ji vsechny ostatni veci. Ja vim odpovim si sam, proste je to marketing a vochcavani lidi. Nekdo by uz konecne mohl udelat open-source firmware nebo vyzkoumat v cem je delanej a to by panecku byly vychytany telefony!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef slany  |  23. 07. 2002 19:22

3,11.pri nastaveni poznamky v kalendari typu narozeniny se tato zobrazi pri zapnuti founu, bez ohledu na nastavenou hodinu a datum, tedy vzdy pri zapnuti. servis a nokia hraji mrtveho brouka. jiny soft. neni k dispozici.pri vyp. a zap se rovnez nastavi hlasitost sluch. na střed. takže reklamace, jste bez founu, lhuta 30dnu na opravu , novy soft. zatim neni, cekejte......... znama pisen u NOKIE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Endres  |  22. 07. 2002 20:17

Chtěl bych se zeptat, jaká je hlasitost vícehlasného zvonění u 3510 v porovnání například s  Sony CMD J-6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doležel Josef  |  16. 07. 2002 17:41

Nevěřtte tvrzení ,že 3510 nemá opakované buzení!!!!!!

Já ji vlastním a ubezpečuji Vás,že poakované buzení funguje! Opakovaně budí za 10min!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Termik  |  20. 07. 2002 18:00


 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  31. 07. 2002 14:33

Asi bylo mysleno opakovane buzeni kazdy den. Abych budik nemusel nastavovat pokazde, kdyz jdu spat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  16. 07. 2002 11:53

Muze mi nekdo prosim seriozne zodpovedet prosty dotaz?

Jaka je PRESNA tloustka baterie v 3510?

DIKY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KvB  |  17. 08. 2002 20:43

Asi jako u 33x0,nevim nechce se mi jí vyndavat......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Air  |  15. 07. 2002 01:44

Lidi, zajimala by me jedna vec. Kdyz ma ta nokie cesky ale opravdu doslova cesky slovnik, jak se to objevi treba kdyz to poslu nekomu na nejakyho starsiho siemense??? Myslite, ze ten prichozi telefon bude TAK CHYTREJ aby z textu z nokie 3510 dokazal orezat hacky a carky a napsat to normalne, tedy bez diakritiky??? Ja myslim, ze ne. A proto se mnohem radsi spokojim s "obycejnym" telefonem, ktery neumi tu nasi specialni diakritiku... je to jen na obtiz!

Jo a taky, s delkou textovky je to jako u siemense nebo muzete normalne v plnohodnotnem ceskem jazyce napsat 160 znaku do 1 textovky?

Diky za odpovedi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 07. 2002 07:41

Na obtiz to IMHO sice je, ale jen proto, ze s diakritikou mas na jednu SMS jen 70 znaku. Vetsina novejsich telefonu (tim ted vyrazuji jen ty opravdu nejstarsi) umi cist tohle kodovani UNICODE a diakritiku zobrazi korektne, tj. dokonce ani nic neorezava (osobne testovano na Siemens C35i, Motorola T2288R, Ericsson T10s a asi i dalsi na ktere si uz ovsem nevzpominam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  16. 07. 2002 11:03

Doplním další modely, které zvládají zobrazit "diakritické" SMS: Siemens S25 a Panasonic GD90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 07. 2002 21:03

Znamená to tedy, že skutečně nelze psát plnohodnotné (tj. 160 znaků) textovky pomocí T9. Nelze vyprodukovanou diakritiku nějak ořezat? Pokud ne, domnívám se, že se s implementací ani nemuseli namáhat...nebo myslíte, že se posílání oháčkovaných SMS stane u nás hitem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  31. 07. 2002 14:31

Pri odesilani diaktriku oseka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 08. 2002 10:35

Pozná tedy při odesílání, jestli mám ve volbách zapnutý UNICODE a podle toho buď pošle bez diakritiky nebo s ní? To by bylo hodně chytré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  01. 08. 2002 11:23

Nevim nevim, spis si myslim, ze to automatickz oseka. Nikde jsem nenasel, ze by se dal nastavit UNICODE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wendigo  |  13. 07. 2002 20:59

Btw. nejmenovalo se to náhodou NaviKey?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BelZeBub  |  13. 07. 2002 12:50

Ano, tohle je z hlediska designu jeden z nejodpornějších telefonů co jsou na trhu!!!!!! Ta příšerná tlačítka!! Uděluji designérům Nokie pekelnou cenu za hrůzostrašný design.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tidliphon  |  14. 07. 2002 21:27

Nahodou me se tvar klavesnice docela libi,konecne je tady taky neco jineho nez porad opakujici se nudne klavesnice.Kazdemu se libi neco jineho...Ja nemam rad stereotyp tak tuhle zmenu vitam.To by me zajimalo co mas ty za klavesnici a telefon,me tato vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  13. 07. 2002 08:13

Ne nepletu, nechám to několikrát zazvonit a nezmáčknu žádné tlačítko, na telefonu není žádné info o nějaké události, a v menu v nepřijatých hovorech stále žádná čísla, v manuálu píšou že tuto funkci musí podporovat síť, ale to je asi blbost, mám T-Mobile

fw 2.93 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  12. 07. 2002 19:18

Tak nechápu, právě jsem koupil 3510 a nefungujou zmeškané hovory, všechny nepřijaté hovory zaznamenávají do přijatých ?

HELP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  12. 07. 2002 22:59

Možná si to pleteš s rovnou odmítnutými hovory červeným telefonem. Ty se berou jako přijaté. Jinak nevím, mám jiný model

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKK  |  12. 07. 2002 15:49

Nevim, kdo by moh koupit tuhle obstarozni sunku, kdyz v dohledne dobe zacne prodej SE T300. To je aspon telefon!!!

Nokia me posledni dobou velmi zklamala. Porad dokola ten samy zaklad 3310, na tu 3510 se uz ani neda diva, tlacitka, hmotnost, rozmery...proste hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 07. 2002 18:41

Docela me pobavilo, kdyz jsem se koukl na GSMTELEFONY koli stoji 3510 - 6499 Kč.

Zvlášť, když jsem si kupoval asi pred 14 dny Siemens S45 za 5999 Kč.

Btw nevite proc se S45 zdrazuje? (Ted stoji zase 6499)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuldin  |  11. 07. 2002 20:08

mozna proto ze siemens prichazi s S45i ktera me mit stejnou nebo hodne podobnou cenu tak se trochu zvysi cena a postupne bude S45i nahrazovat S45..........

asi tak nejak........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 15:34

Na zacatku a na konci melodie je slyset lupnuti. Jako kdyz se zapne a vypne napajeni u kazetaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sash  |  11. 07. 2002 15:06

Ježíš to je tak odpornej design, fuuuuuj, jak to mohli vypustit ven, fuuuuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcelus Walas  |  16. 07. 2002 23:19

Ty seš ale dement! Design má dost vychytanej a mě se rozhodně líbí víc než 33xx. Větším už to napsat nešlo? Trotle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskarkiller  |  11. 07. 2002 13:17

"dvě zobrazení času – analogické a digitální"   

 aneb - nepoužívejte cizí termity, je to velké rizoto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  11. 07. 2002 11:12

Funkčně nabitá , vzhled hrůza , GPRS jenom na wap - Nokia - Problémy ,probémy , problémy.

Ke mě domů určitě nesmí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo7607  |  11. 07. 2002 13:19

myslím, že nokia si v poslední době dost sere na hlavu tím, že telefony, který pouští na trh nedotahuje, klasika sou věčný problémy s fw. a to ani nemluvím o aféře 6310 x 6310i , NOKIA už žije jenom ze zašlé slávy, kdyby někdo jinej dával na trh takový šmejdy tak by po něm dávno neštěkl ani pes. Jenže každej komu je kolem 15ti let holt musí mít nokii jinak není in.  A o nějakým vývoji v řadě 3xx0 už léta nemůže být ani řeč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  11. 07. 2002 18:24

S tím musím souhlasit. Nokia si vychovala skupinu zákazníků tak, že udělá o malinko lepší telefon, nasadí na něj o zhruba 2000 Kč vyšší cenu a typický uživatel Nokie řady 3 nebude klidně spát, dokud si nekoupí nejnovější model, aby byl zas "IN" než přijde další model.

Posun ve vývoji řady 3 by byl, pokud by Nokia sloučila telefony 3410 a 3510. Výborně se funkčně doplňují. Ale to přijde až u o další dva tisíce dražší Nokie 3610!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 07. 2002 19:07

Já bych netvrdil, že každý, komu je 15 let musí mít NOKII. Mě je také patnáct a jsem zapřísáhlý odpůrce nokii (koneckonců všichni moji přátelé taky). Preferuji Eriky a Siemense (měl jsem c35, teď mám S45). NOKIA je spíš v povědomí všech lidi, kteří se nezajímají o IT, nebo mobily -> "všichni maj NOKII já ji teda musim mit taky" (treba pripad me sestry). Btw po dlouhé době jsem prolistoval PCWORLD  4/02 (mimochodem o kvalite tohoto casopisu bych take radeji pomlcel) a v clanku o mobilech bylo uvedeno ze pohyb ciselnou volbou v menu umi pouze NOKIE a nekteré Panasoniky (o Siemensu ani zminka ) Nebo jsem se také dočetl, že když chci telefon, který má pamet na 500 mist, adresar a GPRS tak nejlepsi volba je N6310. Mozna kvuli takoveto neprime propagaci NOKIA ma stale takovy uspech.

Howk

Cicmon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  11. 07. 2002 22:06

No, ale uvedom si koľko je takých pätnásťročných s podobným zmýšľaním ako ty. Napriek tomu, že Nokiu ako značku nemám rád, prajem jej vysokú predajnosť, aby sa naši favoriti - SonyEricsson a Siemens - viacej snažili vyrábať kvalitnejšie telefóny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 07. 2002 22:27

Hmm, ale možná to bude mít jiný vliv. Teď mám na mysli Siemens, který má horší marketing než NOKIA a teď se to snaží změnit. Docela mě mrzí, že teď uvolnil víc finančních prostředků na reklamní kampan než na výzkum. A také mi připadá, že se některým přístupem přibližuje NOKII (např. u MT/M 50 lze stahovat Java midlety jen přes wap) Nebo mi na Siemensu také vadí, že v divizi pro výpočetní techniku všemožně podporuje Bluetooth a do mobilů ho neimplementuje. Uvidíme co přinese nástupce S45.

Ale pořád každopádně zůstává SonyEricsson, jen škoda, že T65 nemá CZ T9 a infra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  12. 07. 2002 01:20

Na tej CZ/SK T9 usilovne pracujem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  19. 07. 2002 17:19

To Lead520m: Si děláš kozy???Nebo fakt???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  19. 07. 2002 17:36

Úplne vážne. Slovenskú T9 som už do R520 dostal (z Nokie 3410), ale má to zatiaľ nejaké nedostatky. Najväčším je asi to, že interpunkčné znamienka nefungujú ako majú a treba ich vkladať cez "Add Symbol". Rovnakým spôsobom sa dá CZ/SK T9 dostať aj do T39m a T65s, ale tieto zatial neviem flashovať, resp. nemám na to potrebný hardware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  15. 07. 2002 11:02

Já jsem (podle mě) nestranný hodnotitel situace a jsem rád, že se ještě rodí lidi se zdravým rozumem. A ta propagace Nokií v médiích v celé škále modelů je skutečně hodně okatá. Od člověka který píše články (nebo nedej bože recenze) bych za nejdůležitější vlastnosti považoval dokonalou znalost situace v oboru a hlavně nestrannost, nezaujatost a objektivnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woody  |  11. 07. 2002 10:32

Koupil jsem pred 14 dny tetno telefon pritelkyni a jako s kazdou Nokii jsou i s touto problemy !!  Telefon obcas prestane uplne vydavat zvuky. Pomuze jen restart telefonu. Obcas se take sama vypina. No proste parada. To jsem zase dal darek, jen co je pravda. Doufam, ze pomuze novy fw., jestli uz nejaky je. Tak opet hura do servisu. Pravidelne jsem tam byl s 7110, 6210 a i ted s 6310

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  11. 07. 2002 10:53

S tym servisom na tom nieco pravdy bude. Mam N6310 s fw4.20 no nefunguje mi tam penazenka, inak moja vyhladavana funkcia v telefonoch. Riesi to az novsi fw, na taketo chyby by si N mala dat pozor hlavne ked pusta do predaja fw pomerne dlhu dobu a nefunguje tam nieco, co tak ospevuje v uputavkach a reklamach na tento typ MT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marekmc  |  11. 07. 2002 11:25

Ja mam 35100 tiez uz dkoro 2 tyzdne a samovolne sa mi resetuje hlavne pri Wapovani a pisani SMS.!!!! JE TO NOKIA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 11:56

Mam ji pres 3 tydny a tak jak popisujes se mi neresetuje. Ale vzdy kdyz vlezu do ARCHIVu sms, VOLBY POSILANI, VICE PRIJEMCU (nebo SMS PROFIL)a pak hned bez odeslani sms vlezu zpet. Objevij jsem to nahodou a prenest pres srdce se to da. Aspom mi nahrajou bez odmlouvani novy software. Mam v 3.02

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  11. 07. 2002 10:20

---

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:56

Fakt Ď.Ý.K. za narušení formátování celé diskuse .

Nemohli byste prosím někdo tu hrůzu vymazat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:58

Díky moc. Nedalo by se tomu nějak automaticky předcházet automatickým omezením délky slova na kupříkladu takových 30 znaků?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  11. 07. 2002 09:53

I tak stary mobil, jako je Alcatel OT501 jich ma 8!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 07. 2002 11:52

S45, ktera je za skoro i levnejsi ma 5,5 radku po 18 znacich
IRDA, GPRS i na Net, hlasite handsfree, na rozdil od MMS pouzitelne EMS, nevypada jako hracka z trznice ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  11. 07. 2002 09:34

Proc 3510 preskocila EMS? Asi se mnou nebudete souhlasit, ale Nokia ma svuj standard - Smart Messaging, a ten je EMS velmi podobny, a pusobi to na me, ze v nem Nokia vidi spis konkurenta svych Nokiovskych SM. A proc by mela do svych telefonu nahravat konkurencni standard? A mam pocit, ze EMS, jak to s nema ze zacatku vypadalo fantasticky, nejak skoncily fiaskem . Tedka je nahradi MMS, a ty snad skonci nadejneji.......

Bye

 Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chrochronicek  |  11. 07. 2002 09:27

Ahoj,

prosím pány z MobilManie o odpověď: Má N 3510 displej jako N 6210 nebo jako N6310? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  11. 07. 2002 10:47

Ma dispej ako N6310!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tidliphone  |  11. 07. 2002 09:15

Ja osobne vlastnim Nokii 3510 asi tyden a sem s ni zatim docela spokjen.Ma takove funkce ktere pozaduji od mobilniho telefonu.Je fakt ze polyfonni vyzvaneni trochu pokulhava,ale da se z toho neco vybrat.Ocenuji vice polozkovy tel. seznam a hlavne pamet na 500 cisel.A take velice prehledny kalendar.Co se tyce sporice tak sem si nastavil analogove hodiny,protoze ostatni sporice se vzdy po chvili zastavi nebo zaseknou?? nevim!
Jen je skoda ze tu neni GPRS s JAVOU a infra port ,ale to by asi cena telefonu byla uplne nekde jinde nez je ted.Jedine co me na 3510 neuchvatilo jsou barvy krytu ,ktere jsou dodavany.Ja sem zvolil ten tmave modry se svetle modrym zadnim krytem,ale jak mile bude sance poridit si jiny tak nebudu vahat ani minutu.
Nejsem skalni fanousek nokie,protoze tady ta je moje prvni.Do ted sem mel SAGEMA  a to se neda srovnavat Ted mam konecne poradny telefon jakym je 3510.Je fakt dobra!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 08:37

Tlacitka jsou hosri nez u 3310. Snad se sezene jiny kryt s lepsimi tlacitky. Hlavne sipka dolu mi casto vynecha.
Slovnik t9 nabizi uplne nesmyslny slova. Napriklad kdyz pisu lounovice, nabizi lovnougad. Treba to je nejaky mesto, ale jindy tam jsou holy nesmysly.
Automaticke zamykani klaves funguje jen v pohotovostnim stavu. Takze kdyz telefon davam do kapsy nezamcen a stisknu nechtene nejakou klavesu, uz se nezamkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gobi  |  11. 07. 2002 14:05

Co to je lounovice?

Tak takovyhle slova, kdyby tam mely byt vsechny, tak na to potrebujes asi tak 10x vetsi pamet slovniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 15:30

A co je to lovnougad? Porad lepsi lounovice. Ale nejde mi o to, ze tam nejsou, muzu je tam doplnit. Ale jde o to, ze tam jsou nesmyslny slova. Obnažs, pokadsiv, litrstic, stilst. Misto nich by tam mohli byt beznejsi slova v ruznych padech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor2002  |  11. 07. 2002 07:41

Nemuzu si pomoci, ale pokud by Nokia spojila 3410 a 3510 v jeden MT udelala by mnohem lepe (napr.preci jen GPRS a Java, by bylo lepsi pohromade).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Hlawiczka  |  11. 07. 2002 06:29
Roman  |  11. 07. 2002 03:29

Som rad, ze ste v recenzii poukazali na tiche polyfonicke melodie. Nielenze po zakryti prstom skoro nic nepocujete, to by nebol problem, lebo ked drzim telefon v ruke, vacsinou mi zvuky aj tak vadia. Horsie je, ze ak telefon lezi vo vrecku nohavic, tak otvor na melodie s najvacsou pravdepodobnostou zakryjete a tak velmi rychlo zmeskate hovor Mam N3510 uz asi 10 dni, kupil som si ju hlavne preto, lebo som bol zvedavy aka v skutocnosti je. Uz od prvych recenzii sa mi pozdavala ako v danej kategorii jeden z najlepsich mobilnych telefonikov, ak nie najlepsi. Preco? Ma vsetko co N6210 a ovela lepsie spracovane, da sa povedat ze je to trosku ochudobnena N6310, nie stara 6210 s horsim rozlisenim. Vlastnim uz dlhsiu dobu 6310, ktorej nedam dopustit na ergonomiu ovladania. Pisete, ze ergonomia 3510 je v dobrej kvalite, nemam nic proti tomu, ale mohlo byt aj lepsie. Rozpisovat by som sa mohol na dlhsie, ale uz teraz mozem napisat, ze ten kto si kupi N3510 nemusi banovat. Cena je primerana a dokonca u Vas velmi dobra. Skoda len, ze nema infra, mozno aj Javu, ale nemoze mat vsetko, ze? Ja vyzadujem trosku uhladenejsi dizajn, preto vlastnim N6310 a N3510 ostava mojmu kamaratovi. No skoda, ze Nokia manazerske telefony natvrdo ochudobnila o i pre tuto skupinu uzivatelov podla mna oblubene SETRICE DISPLEJA (napr. ten s hodinami a datumom, to by som uvital ale aj rozne vlastne, ved ked ma tak dobru komunikaciu s PC, gif by nebol problem. Mozno v 6310i bude alebo aj je aplikacia?) So mnou je to tazke chcem funkcie, ktore vyrobca urcuje hlavne tinedzerom v manazerskom mobile, ale nepotesilo by to? A co take polyfonne melodie?

Este nieco. Nie som skalnym fanusikom Nokii, ale ked je nieco dobre viem to ocenit. Ved dlhu dobu som vlastnil A501 a keby mal infra, alebo aspon lepsiu komunikaciu s PC tak stale nemenim.

Roman

Este otazocka do diskusie! Uvitali by ste viac zabavnych funkcii v telefonoch vyssej kategorie?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  11. 07. 2002 07:00

Jiste! Proto mam T68 a ne N6310

Jinak si ale opravdu myslim ze N3510 zaujme jen a pouze priznivce Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
superpata  |  11. 07. 2002 07:24

sestra i švagr mají T68. Moc sympatická věcička, ale ten display je UBOHÝ!!! Taky není nejlepvnější, ale cenu kompenzují funkce a těch tam taky není málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marko  |  11. 07. 2002 07:45

No, castecne souhlasim. Lidi si teď hrozně moc vychvalují T68, ale nevím, je to zvláštní telefon, ale kdybych na něj měl, tak bych si pořídíl něco jiného, a více stylového a reprezentačního. Funkce má sice všechny, ale ten display je fakt ubohý. Zkoušel jsem tam nahrát své obrázky na pozadí, povedlo se to, ale výsledek byl fakt chudy.

Teď si budu asi kupovat nového mobila, tak mi doporučte co si mám vybrat- Nokia 3510 (o ní jsem předtím než jsem přečetl tento článek vůbec neuvažoval, nebo NK 5510, Ericsson T65 nebo Motorola V66. Hodně se uchyluji k té motorole a myslím si že je fakt dobrá, ale každý z těchto telefonů má své zválštní funkce.

Prosím poraďte mi. Dík

Marko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  11. 07. 2002 09:07

No rozhodoval jsem se podobne (jen nokia 3510 tenkrat nebyla a nokia 5510 sem neuvazoval)

Kdyz porovnas 5510 s v66 nebo t65 - tak neni co resit - snad leda 5510 kvuli cene, ale jinak - na ulici bych s 5510 nesel.

A kdyz porovnas v66 x t65, tak ta t65 je sice lepsi, ale je to telefon pro zeny.

Takze nam zbyla v66 a 3510.

Ta v66 dobra, ale ma chybky - nevis kdo ti vola - display je zavrenej, a zvonit podle prichoziho cisla  neumi. Nema profily (i kdyz ty profily napul ano).

Zase na druhou stranu - je to styl - tak v66 je ...  ... no proste jinde . Podle meho vzhledove 3510 a v66 je pri srovnavani urazkou pro v66.

Proste kdyz podle vhledu a reprezentace tak v66, kdyz podle pouzitelnosti tak 3510.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  11. 07. 2002 10:38

Suhlasim, mas to tazke, lebo N5510 je naozaj za skvelu cenu. V66 skor reprezentativna zalezitost ale inac konecne jedno z lepsich V-ciek. No s 3510 sa Ti bude dobre pracovat, nie je zbytocne malicka a ani moc velka. Vydrz je na urovni a pamat velmi postacujuca. Je zabavna, ale kludne posluzi ako pracovny nastroj, len prepojenie s PC si vyziada dalsiu investiciu. Ked prihliadneme na cenu, doporucil by som N3510! ps. T65 v pohodicke, ale ta klavesnica......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  04. 09. 2002 11:06

Zaznamenal jsem vetu:" len prepojenie s PC si vyziada dalsiu investiciu. " N3510 se da pripojik k PC? Mohl by jste mi poradit jak?. Doufam ze nejsem taky mimo misu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marko  |  12. 07. 2002 17:39

Díky, přesně takovouhle odpoveď jsem čekal, já se taky hodně uchyluji k V66, je to fakt fešácký telefon, a i ty funkce má dobrý, patří do telefonů úplně jiné třídy, takže špatná určitě nebude. Dík za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  11. 07. 2002 09:52

Dneska za ty prachy vyhrava podle me jasne Erik T65. - za 5500Kc neni co resit , ale byla to akce jen asi na tyden. N5510 bych nechtel, ale zase, ta cena...... To uz je uchazejici, a co se mi na ni libi nejvic, tak je ta flash karta o pameti 64MB, takova disketa se hodi . Motoroly ja nemusim, ale jde jen o sugestivni dojem, nekdo vdolky, jinej holky . A N3510 - opet muj sugestivni nazor - nelibi se mi, mozna az Nokia udela nejake hezci kryty..... Par naznaku uz by tam bylo, ale furt to neni ono. A ta barva, co je nejznamejsi - hneda - des a hruza. A to radsi nemluvim o tech hracich krytech - prisernost. Na tom bych chtel psat SMS....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 07. 2002 18:48

A co Siemens S45, má více funkcí jak telefony, o kterých si psal (jedině HSCSD chybí - ale to by tě mohlo mrzet jen u ET).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  11. 07. 2002 10:26

T68 nie je fakt zly, nehovorim uz o i-cku, no MMS u nas este chvilku nebudu a fotacik nie je tiez lacna zalezitost. (Pravdou je, ze sa predava aj komplet, ale cena je skoro rovnaka ako ked kupis bez fotaku a ten si neskor dokupis samostatne!) Ovladanie je typu Ericsson a na to si treba zvyknut. Vstup je super ale potom, som skoro v R520 vo farbach - nic moc. Nerobi mi to problem, len je tu fakt, ze nema tak ergonomicku klavesnicu ako N6310, zle sa mi ovlada. Vobec to nie je kvoli tomu, ze je to Nokia, mohla by to byt uplne ina znacka, ale malokto robi tak dobre klavesnice. Teraz hovorim cisto subjektivne, lebo napr. u Teba moze byt opak pravdou. No nezvykol by som si na ten kalendar Ericssonu a takisto pracu s sms. Potrebujem pomenovavat, triedit a inak pracovat s sms, to mi on neumozni. Je to prvy pokus s farebnym displejom, no radsej si pockam na kvalitnejsi. Este velkym kriteriom vyberu je cena, u nas bezi ET68 od 24.000, zatial co N6310 od 15500, a oba patria do tej istej kategorie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  11. 07. 2002 17:56

Přiměřená cena, a že je v pohodě? Je to blázen, hoďte na něj sítě! Za ty prachy radši Ericsson T65 (7990,- Kč), Sony J70 (6990,- Kč), Siemens S45/ME45 (7990,-Kč) a tak dále... To je slušná cenová konkurence, o funkčním srovnání ani nemluvím! Vzhledově a velikostně je na tom tato Nokie taky dost bídně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tidliphon  |  15. 07. 2002 09:20

Tak nevim na koho tady chces hodit site?kdo je tady blazen?Ale kdyz budes dobre hedat a nebudes 3510 kupovat ve znackove prodejne tak ji stejne jako ja sezenes za 6900.- a to sem ji uz videl jeste levnejsi (ovsem az po tom co sem si ji koupil)U NOKIE stoji nedotovana 10000.- to je cena ze kterou bych ji taky nekoupil .Ale za 6900.- uz je to prijatelne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  15. 07. 2002 10:52

Já jsem srovnával ceny ve značkových prodejnách právě proto, že se mi nechtělo hledat na stránkách neznačkových a kvůli tomu procházet hromady stránek neznačkových prodejců.(Většina mých cen je ze stránek T-MO a OS.) Všechny mnou jmenované telefony se taky dají sehnat výrazně pod cenou. A myslím si, že ta cena bude 90 % případů vždy nižší než cena této Nokie. Nokie stojí téměř vždy víc než na kolik si je cení nestranní uživatelé mobilních telefonů. Zvláště low-endové Nokie, kam se 3510 nepochybně řadí už svým typovým označením. A cena 6900,- je opravdu přijatelná, ale mě by nepřesvědčila o tom, abych si ji koupil. Já na Nokie totiž moc nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  21. 07. 2002 23:46

Není pravda že polyfonické melodie jsou tiché !!!

Hudba má také silnější a slabší pasáže, takže ta melodie nemůže řvát ve všech tonech jako u jiných mobilů. Zvuk z Nokie 3510 je dost, a to i přes džínové kalhoty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sputnik  |  23. 07. 2002 10:13

Souhlasim s tebou, hlasitosti je dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KvB  |  17. 08. 2002 20:35

Jojo to je pravda.řve to na celej autobus a to tam mám jenom 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  11. 07. 2002 01:30

diky, pokud odpovite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  11. 07. 2002 09:30

Soubory, které na Váš počítač ukládají některé webové stránky, pokud to v nastavení povolíte. Slouží zpravidla k Vaší identifikaci při následujících návštěvách dané stránky. Věřte, že jich tam máte spoustu .

P.S.: Se svým (pro někoho možná stupidním) dotazem jste naprosto mimo mísu, nebo spíš "mejdlo" zvané N3510. A vůbec - celá trojková řada jsou takový mejdla, dobrý do ruky, tak dobrý, že mě to svádí prohodit je oknem... (nejdřív otevřít - škoda skla)..

..a teď:

...jen do mě, NokiaLovers, jen do mě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:35

Mně za na Nokiích vadí ta nepřiměřená cena. Za 3499,- by se to možná dalo i koupit
(vždyť kdo chce mobilek s GPRS pouze pro W@P, sáhne po Motorce T192 za 2799,-
a ušetřil několik litrů při zachvání podobné funkcionality, s pouhým snížením komfortu).

Proč lumpové severští nedali GPRS i pro připojení přes kabel k notebooku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq.  |  11. 07. 2002 00:13

No, Nokia 3510 pro mne byla jasnym favoritem,GPRS,pamet na SMS. atd. Jen ale nez jsem uvidel siemens MT 50. Proč?

Siemens je:

Levnější, Má Javu, GPRS nejen pro WAP!!,a pamět na textovky minimálně cca 35 zpráv,což postačuje.

Když jsem viděl poprvé v obchodě nokii  3510, ještě větší, než je NK 3310,tak mne ale opravdu zklamala. Taková obrovská bedna.

 Siemens má pro mně,jako člvoěka jedinou nevýhodu. Není to Nokia.

Nokia: Ty polyfonní vyzvánění opravdu jsou horzne, ne horší,než obycejné,ale telefony jich zvládají již 24 hlasu nebo rozhodně více než 4!! A já nevidím důvod, proč si nekoupit malýho stylovýho siemense za 5000 místo 7000 za NK 3510 v podstate bez ničeho _((

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN3510  |  11. 07. 2002 01:25

Pro me jasny favorit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blue Anglel  |  11. 07. 2002 09:03

Go to hell !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:25

GPRS jen pro W@P by mi nestačilo, mám služebního notebooka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 01:56

Já teď váhám nad MT50 a S45, protože se k sobě přiblížily cenama snad jen o pár kil . A hlavně S45 má rovnou v ceně datový kabel + CD se softem, kteréžto BůhVíKde bych pro MT50 a hlavně za BůhVíKolik sháněl . Nebo se mýlím? Poradí někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  11. 07. 2002 08:09

Datový kabel seženeš snadno a poměrně levně - 390,- na www.exit99.cz. Jinak ale doproučuju S45, větší display, více funkcí, lepší klávesnice a cena jen o málo vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq.  |  11. 07. 2002 08:26

JJ , ale cena je stejna v predplacenkach - si myslim, jinak v obycejnych obchodech se da novy MT 50 sehnat pod 5000 s DPH. A Dale po kabelu se do MT50 dají nahrávat melodie z MIDI, což mne take prekvapilo. Kamarád má S45 a je maximálně spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:24

Moc děkuju fffšem za názory. S45 se dá sehnat občas i kolem 5999,- a MT50 zhruba 5499,- a časem jistě i méně . Asi se opravdu přikloním k S45. Ještě mám čas na rozmyšlenou  a taky můžu malinko počkat jak se zhoupnou ceny . U S45 mě varovali, ža prý zase z5 nahoru .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 10:53

Ještě jeden argumentík k mému rozhodování  : MT50 jistě půjde rychle pod 4999,-  a také mě napadlo, že podpora Javy možná nebude k zahození?  Jenže ten malý display  a modré podsvícení  (studené barvy mi nějak nesednou ) asi nepřekousnu  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxim  |  11. 07. 2002 19:59

Ericsson R600 nebo S45 poraď..............

dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  11. 07. 2002 12:04

Mám stejný problém, u většího množství služebních telefonů...... Myslím, že přece jen vítězí S45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  11. 07. 2002 18:33

MT50 se dá sehnat za 5299 a S45 za 5999. Taky bych doporučil S45 (z vlastnich zkušenosti) -> vic funkci, lepsi display a klavesnice, ale jestli moc touzis po Jave a bude se ti chtit midlety stahovat pres wap tak ber MT50. Vyber si podle toho, ktery telefon ti vyhovuje podle funkci, designu, ceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuldin  |  11. 07. 2002 19:56

proc si rovnou nepockas na S45i ten je promakanejsi a cena ma bejt skoro stejna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 07:41

Je o neco vyssi nez 3310, ale zase tenci.
K tem melodiim. Vetsina je hroznych, ale ty co jsou lepsi, jsou fakt povedene. Asi neco jako klasicky midi. Vetsinou nevyrazny, ale najdou se, co se daj poslouchat spolecne s MP3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Veselý  |  11. 07. 2002 09:35

Je to MIDI, přesněji řečeno SP-MIDI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 07. 2002 10:54

Neslo mi o to, jestli to jsou midi nebo jiny format, ale o to, ze nejake jsou povedene a nejake ne. Proto to prirovnani k midi z PC. Vetsina s nich je 'uhozenych', nudnych, ale najdou se svetle vyjimky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  11. 07. 2002 11:51

chtěl bych se zeptat, jestli jiz mate nekdo prakticke zkusenosti s "Javou" v Siemensu MT50 (ale i obecne), jde mi hlavne o ICQ (kolik stoji komunikace via GPRS-prenesena data) atd...popripade, kde tyto aplikace ziskat, nejaky ten link. Skoda, ze na Mobilmanii neni (treba jsem si nevsiml... ) nejaky clanek  zabyvajici se blize touto problematikou a mozna i praktickymi zkusenostmi.

diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq.  |  11. 07. 2002 12:46

Když budeš používat telefon jen na ICQ a budeš ho mít non-stop cely měsíce, tak při VELMi častém psaní  zaplatíš maximálně 300,-, ale myslim, že ještě 199 korun paušál... nejsem si jist. Jinak i s paušálem se tam vejdeš.. na 3 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nightleader  |  28. 07. 2002 21:22

no siemens MT 50 jma sice javu ale je divnej lepsi je A sem zapomel cislo myslim A 60 ten je muj favorit ale lepci je Nokia 3510

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor