Nokia 6230: obří zkušenosti

Diskuze čtenářů k článku

Pruda  |  19. 02. 2007 20:45

Cože? Javovská aplikace může mít jen 128kB? Máte to odzkoušený? Mám doma anglicko-český slovník, JAR soubor má 1.5MB, takže na tomhle telefonu si neškrtnu? To už pádný důvod proč si ho nekoupit :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1,5MB java v mobile ???  |  14. 12. 2007 02:00

Priatelu ty mas asi nejak omezene informacie, to co tam chces narvat neaky subor z Windows XP.
Opera-Mini pre Nokiu6230 ma asi 120KB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Utrejch  |  30. 07. 2006 15:14

Zadej hvězdičku,104,hvězdičku,dvojitý křížek a odešli jako hovor. Vzápětí se ti zobrazí aktuální kredit.čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 01. 2006 00:31

Při množství mých schůzek a úkolů mě překvapilo, že se z Outlooku nepřetahlo zřejmě více jak 196 plánovaných schůzek do Kalendáře v Nokii. Je možné to někde v nastavení změnit, nebo mám na N6230 enormní nárok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouja  |  06. 01. 2006 15:44

ale ale ! barva písma dipslaye změnit JDE ! jmenuje se to barva písma neaktivní ! já mám třeba červený ato i na tmavym pozadí je prima no jinak je pravda ze teda volbama nastvaeni tento mobil zbytecne neplytva ato by teda naopak mel !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MRK  |  21. 10. 2005 17:05

Jak prosímvás zamknu klávesnici při přehrávání hudby? Ať dělám, co dělám, při každém pokusu o zamčení si to přehrávání stopnu.
Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  03. 08. 2005 17:05

Ahoj lidi,
potřeboval bych pomoct kamarád má N6230 a když tam chci poslat melodie tak se tam vejdou tři a dál mě to tam nepustí potřebuju poradit jak mám nastavit ukládání na kartu.(Vše při prázdnym telefonu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzana  |  21. 07. 2005 19:52

Mám nokii 6230 a můžu říct, že jsem spokojena se vším až na jeden háček: Když mi někdo zavolá tak slyším chrčení a každé 4slovo někdy. Teprve až zapnu reproduktory,slyším perfektně. Baterii mám v pořádku. Čím to je a kolik stojí oprava? PS: fo´ták je suchý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niki  |  08. 06. 2005 17:25

Jak ziskam  program na prenaseni obrazku z mobilu napocitac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kristian  |  04. 05. 2005 17:20

dobry den, prosim vas o radu: pasuje seriovy kabel z 3100 na 6230? dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  04. 05. 2005 09:25

6230 je hodně dobrej telefon jen má  dvě nevýhody baterie se musí často nabíjet připoslechu hudby a volání, a kryt se rychle odírá není moc kvalitní nápisi nokia se rychle smažou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie  |  16. 02. 2005 18:59

Dejte pokoj s NOKII 6230. Jak ho mohl někdo pojmenovat "manažerský telefon". Už asi půl roku pátrám, co je na něm manažerského. Předně onemu manažerskému telefonu chybí připomínkovač ve vypnutém stavu. To mi chybí velmi. E- mail bez příloh je průšvih. Fotoaparát ??? No nevím, nevím. Už vidím vyrcholového manažera např. Škodovky, nebo Telecomu, jak si pořizuje fotky na Kanárských ostrovech pomocí Nokie Stejně tak si např v Audi A6 bude pouštět Mp3, nebo si nacpe do uši sluchátka a bude poslouchat radio. Krásné hry a po jednáni o miliardovém rozpočtu si zahrajou manažeři nejako skákavou debilní hru. Když si do kontaktů nedáte číslo v mezinárodním formátu, tak se vám nezobrazí jméno. Velká pomoc pro manažery. Ti se pohybují po zahraníčí a tak je to alespoň nutí zadávat kompletní číslo. Bluetooth se sám nevypína a infraport naopak ano. Ono by si ti seveřané mohli v tom udělat nějaký pořádek. Displej super - malinký, poškrábaný a za chvíli ušpiněný. No vydrž opravdu okouzlující. I ten nejmizernější foun za pár stovek vydrží min. 10 dnů a to ho ani v noci nemusíte vypínat. Tahle Nokie i při nočním vypínání ani týden. Bezva. A těch funkcíííííííí. A hlavně že je žádný manažér vůbec nepotřebuje. To je věc. připojit se přes bluetooth na interner mi dává zabrat. Někdy hned někdy vůbec. Tak to se dá skutečně nazvat mobil pro manažeara.
Schválně jsem neuváděl žádný jiný foun od jiného výrobcxe, jelikož je nijak zvlášť netestuji. Ale někdy dám na megarecenze o manažerských telefonech a po půl roce skončí pod ženským podpadkem. Bohužel ale vracím se k E t39m. je to starý krám, funkci ma omezeně, ale připojit se na internet je rychle a funguje vždy.
Co kdyvy pisatele těch negarecenzí nechali těch superlativů do doby, než si přečtou zkušenosti a poznatky od uživatelů, kteří je otestují daleko lépe, než oni autoři na zapůjčených founech.
Rozviňte diskuzi o tom, co je vlastně manažerský telefon. Co by měl umět určitě a co by naopak mohl klidně postrádát. Určitě ale nelze nazvat  telefon "manažerským", když se jeho cena přehoupne přes 10 nebo i 20 tis.
Hezký den a dobrou náladu přeje Charlie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie  |  20. 02. 2005 11:12

Jo a ještě jsem zapomněl pochválit to bezvadné osvětlení displeje. je to super. Když nějaký manažer třeba neaplatí faktury za elektřinu a oni mu ji odpojí, tak na nějakou dobu si může prohlížet další nezaplacené faktury a při tom si svítit mobilem. To nemá žádná značka.
když ješte na nějakou super fajnovost narazím, dám vědět.
Zdarec od Charlieho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  16. 04. 2005 06:51

O.K. budeme se tesit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakubzky  |  21. 01. 2005 18:25

ahoj,mam jeden takovej problem
1.mam 6230 a (asi je to chyba firmwaru) kdys chci zapnout BT, tak dam zapnout a skoci mi to do menu bluetooth a nic se nezapne? nevite co stim
2. mam problem s pam.kartou: telefon mi tu originalni nechce precis: stalo se to tak,ze sem pracoval s obraskama na karte a vypnul se mi zniceho nic mobil.od ty doby mi to pise abych tu kartu naformatoval a kdys to formatuju tak se napise chyba operace.
jestli nekdo nato mate nakej figl tak mi ho reknete,ale stejne si myslim ,ze bude muset do servisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin.seb  |  03. 01. 2005 19:16

Mám dotaz. Pro synchronizaci dat mezi mob. tel. Nokia 6230 a dvěma PC (jedno doma a druhé v kanceláři) využívám Bluetooth adaptér MSI BToes USB dongle (MS-6970), který přenáším mezi oběma PC. Synchronizace pracuje bez problémů vždy mezi jedním PC a telefonem. Jakmile potřebuji synchronizovat data mezi telefonem a druhým PC, musím vždy provést novou autentifikaci (autentizaci). Lze popsaný problém nějak vyřešit? Umí si telefon nějak „zapamatovat“, že má spolupracovat se dvěma PC (umí si „pamatovat“ dvě autentifikovaná zařízení – počítače prostřednictvím jednoho Bluetoth adaptéru)? Pokud ano, tak jak problém vyřešit? Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@jkl_l  |  29. 01. 2005 15:23

chtěl bych tu pohovořit o dvou problémech a budu se opírat o jednu zásadní věc a tou je FIRMWARE - bacha ne něj... některý dělaj opravdu svinstva... já mám 315 a až na sem tam restart telefonu při přehlcení nebo přetížení si nemůžu stěžovat... fakt je to že s některejma novějšíma FW BT strašně zlobí...
problém s BT u dvou počítačů mám taky... řešil jsem to tím způsobem, že jsem oba stroje stejně pojmenoval a teď jsem s e k tomu ještě naučil připojovat se k telefonu ne z počítače, ale z telefonu - jasně - sice to furt chce kód na spárování, ale už to nemusím mazat a nastavovat že se při připojení ptá jestli můžu se připojit kdykoliv nebo ne... navíc, až budete chotid mezi 4mi počítači jako já ze začátku (můj, otcův, bratrův a u přítekyně) a budete jedinej, kdo má net a pokaždé se ty počítače nesejdou, aby se to po LANce nasdílelo, tak se ozvěte a můžeme si o tom promluvit...
BTW: kdyby něco, tak mi dejete echo... 172406543 (pro ty, kdo tomu nerozumí tak to je ICQ  a pro ty, který ani nevědí co to je, tak: m_lukac_4@seznam.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 01. 2005 01:54

- pri psani sms displej neukazuje znaky, ktere klavesa umi.  Dobre reseno u Siemensu.
- displej neni tak perfektni jak se zda . V porovnani napriklad s T630 jsou barevne odstiny velmi studene a jiz samotna zmena barevnych palet to jasne ukazuje. Jsou mezi nima male rozdily.
- jas displeje nejde stahnout. V noci je to o oci a zere to zbytecne baterku.
- baterie vzdrzi o dost mene  nez napriklad S55
- prace s SMS o dost horsi nez u Siemensu. Text stare SMS zustava v pameti i po odeslani. Pri kazde dalsi SMS se musi smazat a zacit psat novou SMS. Mazani nekolika starych SMS najednou se provadi v jinem menu nez mazani zprav o doruceni.
- i kdyz ma telefon pokrocile funkce, presto neni schopen setridit seznam podle skupiny (napr.VIP) tak, jak to umela stara ME45.
- prostredni tlacitko pro aktivaci menu je problematicke a vznika velke mnozstvi chybnych stisku.
- fotoaparat ma velky problem s bilou barvou. Zkuste si treba vyfotit papir nebo neco na snehu.
- mam verzi 4.28 a obcas se mi pri stisku leve definovatelne klavesy stane, ze se zhasnou znaky pri plnem jasu displeje. Telefon se jakoby na oko zresetuje, ale kdyz chvilku pockate, nejede vse jak pri logovani do site. Obcas mi to hlasi chybu SIM a nektere z prichozich SMS mi prijdou naprosto necitelne, coz se mi v zivote u zadneho mobilu nestalo.
- nepovedlo se mi poslat kratkou MP3 jako MMS do druhe N6230
- jinak je telefon opravdu dost dobry a take musim pochvalit PC Suite jak slapou s notebookem, kdyz sem na Vanoce odesilal asi 150 SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faaic  |  28. 12. 2004 09:06

Nazdárek. Jak zapnout připomínkovač, aby připomínkoval i když je telefon vypnutý? Nevíte někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  26. 12. 2004 10:57

Nevíte někdo jak z telefonu Nokia 6230 smazat obrazky,které jsem nahrál z pc a zjistil jsem ža v  jejich atributách je SOUBORY POUZE PRO ČTENÍ ?????
Předem moc dík
paces.p@atlas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rph  |  08. 01. 2005 14:26

řešit jedině čtečkou karet nebo přes dig. fotoaparát kterej má mmc/sd (např panasonic). tohle se mi stalo s nějakejma mp3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paces  |  09. 01. 2005 11:55

Problém je v tom že já ty soubory mám v telefonu a ne na kartě... Takže mam asi smůlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ffff  |  26. 12. 2008 10:23

pres datovy kabel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ditri  |  19. 12. 2004 17:01

Zdravim. Nevite nekdo zdali lze nastavit velikost prijimanych emailu v 6230N ? ja mel s 55 a tam s tim nebyl problem. takhle si na mobil poslu mejl s minimalnim obrazkem a stahne mi to jenom hlavicku. Pokud se tato skutecnost ukaze byti nemenou pak je mi ten telefon pekne na houby.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ditri  |  19. 12. 2004 17:01

Zdravim. Nevize nekdo zdali lze nastavit velikost prijimanych emailu v 6230N ? ja mel s 55 a tam s tim nebyl problem. takhle si na mibil poslu mejl s minimalni obrazkem a stahne mi to jenom hlavicku. Pokus se tato skutecnost ukaze biti nemenou pak je mi ten telefon pekne na houby.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viper  |  17. 12. 2004 20:17

Neví někdo, jak připojit nokii 6230 k Pc přes Bluetooth

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  09. 01. 2005 10:35

pres instalacní cd to jde samo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vinš  |  11. 12. 2004 10:04

Zablokoval jsem klavesnici bezpecnostnim kodem a kamos mi ho nekolikrat spatne zadal. Tedka uz mi to spravnym kodem nejde odblokovat. Zrejme to chce nejaky jiny kod. Nevite nekdo jak z toho ven bez ztraty dat a bez platby servisnimu stredisku nokie?
Diky Petr
vinsovi@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yankee  |  17. 10. 2004 20:46

Už jste někdo také slyšel o nástupci? "6230i" prý by to mělo být v dohledné době, kamarád to někde četl, ale já na to zatím nikde nenarazil. Předpokládal bych tam vychytání těch několika mušek a myslím že by to mohla být správná volba, pokud je to pravda a né nějaká kachna. Díky Yankee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jax  |  04. 10. 2004 16:00

Zdravim, mam par dotazu:


1) jake zvukove formaty lze nastavit na vyzvaneni hovoru (wav,mp3)?
2) lze nastavit take treba nejaky wav jako zvoneni prichodu SMS (wav,mp3)?
3) lze predefinovat pravou klavesu, ktera ma defaultne t-zones?
4) lze sehnat nejaky dat. kabel s dobijenim baterie?


Diky, Jax

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:08

1) mp3 urcite, midi taky
2) mp3 urcite, midi taky
3) to nevim, ale ja mam mobil od Tmobile a bezproblemu jsem to predefinoval. Nastaveni - Osobni klavesove zkratky
4) to nefim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  30. 09. 2004 11:59

Lze koupit i 512 MB MMC, má někdo odzkoušené že tam bude fungovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:07

512 funguje. 1 GB uz ne :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hawke  |  20. 09. 2004 18:02

Potreboval bych poradit... Myslite, ze by v Nokii 6230 fungovala i pametova karta SD? Z vlastni zkusenosti vim, ze tyto karty lze v nekterych pripadech zamenit. Muj fotak funguje jak na karty MMC, tak SD. Zajimalo by me, jestli by Nokia 6230 byla toho taky schopna. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maho  |  28. 10. 2004 13:56

SD NEFUNGUJE - SD karty su o trochu hrubsie a to uz nezacvaknes pod baterku.
V drvivej vacsine fotakov na nejakom tom milimetriku hrubky karty nezalezi, preto sa tam daju pchat MMC aj SD.
Osobne som SD kartu skusal "narvat" - ale fyzicky sa to nedalo (a nehovorim o tom, ako by na to reagoval mobil po spusteni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumir  |  15. 07. 2004 22:48

lidi myslite si ze se vyplati 6230 koupit v obdobi vanoc????nebude uz zastaraly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark.oh  |  23. 07. 2004 14:24

 zajímavá otázka....vzledem k rychlosti s jakou se ubírá vývoj technologii a mobilů, by svým způsobem již zastaralá být mohla. Nicméně je to telefon, který má všechny podstatné funkce, poměrně zdařilý vzhled a dost možná bude i v tom období Vánoc poměrně zajímavou volbou...Ukáže čas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  30. 06. 2004 09:24

 256 MMC 100% funguje od firmy PRETEC. Pouzivam ju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vesly  |  27. 06. 2004 22:26

Ahoj lidi.Jen Vás chci varovat před případným nákupem čehokoliv v Electroworldu, konkrétně na Černém mostě. Před měsícem a půl jsem si tam za 13890,-Kč koupil Noki 6230 a za nějakých 1700,- Kč, Bluetooth na 100 m. Telefon jsem jim hodil na hlavu již po 10 dnech s tím, že mi vypíná hovory,některé přesměrovává, ikdyž to moje OSKARTA neumožňuje, rovněž hlasovou schránku mám deaktivovanou. Některé hovory trvají dokonce jen 3s a pak konec. SIM je ok Oscar mi to dnes potvrdil. Telefon dále nekomunikuje s Bluetooth a ty inteligenti mi po již druhé reklamaci řekli, ať si koupím jiný telefon, jinou SIM a že chyba je stejně v mé SIM a oni nevrátí peníze ani nevymění telefon. Samozřejmě na to mají vyjádření servisu,že je vše OK. Když jsem jim to ukázal na místě, že to nefunguje a jakémkoliv jiném telefonu SIM funguje, tak řekli,že je to nezajímá. Nevím jak postupovat dál. Vidím to jedině na právníka a žalovat je o telefon + ušlý zisk. Pokud s tím máte někdo zkušenosti, tak  mi dejte vědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joro  |  05. 08. 2004 08:19

Nebav se s těma pičusama v prodejně, zjisti si šéfa a pak pohroz - média atd, poté budeš jako v peřince

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejf  |  03. 09. 2004 00:51

obcansky judo ti poradí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejf  |  03. 09. 2004 00:51

obcansky judo ti poradí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  09. 06. 2004 16:07

pujde mi do tohohle telefonu 256MB MMC karta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Self-Killer  |  15. 07. 2004 22:38

bouzel ne...maximalni velikost je 128MB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:06

Placate nesmysly. V telefonu mam 512 MB MMC kartu a funguje zcela bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaso  |  08. 06. 2004 11:59

Pri pocuvani MP3 v Prehravaci hudby s pripojenym HeadSet-om je vo volbach Prehravaca hudby moznost prepnut vystup na Reproduktor. Pri zvoleni Reproduktor, telefon oznami, ze prehrava do reproduktoru, ale nie je to pravda - MP3 stale hra len do sluchadiel. Moznost Reproduktor sa potom vo volbach Prehravaca hudby zmeni na HeadSet. Ak nie je HeadSet pripojeny k telefonu, tak logicky hra reproduktor a moznost prepnutia vystupu v menu nie je. Mam FW 3.15. Skuste to niekto a dajte vediet ako to chodi u vas please ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.G.  |  08. 06. 2004 19:53

hm ač mě to mrzí máš recht je to tak myslím že spoustu nedostatků by vyřešil new SW skusim ho splašit .nu stejně ho budu dávat do servisu tak by tam mohli novej nakopat oni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Jonáš  |  28. 06. 2004 13:52

Mám telefon starej asi měsíc a půl od Eurotelu a dělá mi to taky. Zřejmě chyba ve firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  06. 06. 2004 21:19

ahoj, potrebuju poradit, nemuzu stahnout data z telefonu do pocitace, kdyz pripojim mobil pres infarport, otevru slozku NOKIA 6230 pak galerie, ale v galerii nic neni. Cim to je????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.G.  |  06. 06. 2004 23:09

tak mam skoro podobnej porblém,ale ně se už povedlo něco zkopčit asi 3 MP3  a pár nějakejch krátkejch tonu.skoro pokáždý když kopčim tak se mě objeví hláška že byl přístup odepřen.ael někdys e zadaří jeedu přes MA-620.nejde to kopčit jak přes PC suite ,tak přes ten prográmek kterej je automaticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majo  |  15. 07. 2004 16:18

Prosím Vás o radu. Potrebujem dostať fotky z mobilu. Nejde mi to. Kontakty som dostal do počítača ale iné nič. Pořadíte mi prosím Vás. Používal som i BT i IR.


Ďakujem za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.G.  |  06. 06. 2004 11:42

Zdarvim nevim čim to je ale když chvilku se hrabu v menu tak se telefon jakoby restaruje čim to muže bejt????jo je tam SW 3.15 . A další porblém když kopíruju MP3 do moba tak zničeho nic se kopírování přeruší a naskočí nějaká hláška že není možno skopírovat že se začalo koppíroavat něco jinýho. jedu přes IRDA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
progressway  |  02. 06. 2004 12:40

100% fungující paměťové karty MMC pro mobily nokia, především pro model 6230


Pokud někdo máte zájem o paměťové karty za dobrou cenu, fungující v telefonech nokia, především v telefonu nokia 6230, tak mě kontaktujte na adrese rubin@progressway.cz


přeji pěkný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  27. 05. 2004 22:57

Zdravím všechny,


mám 6230 něco málo přes měsíc. Přišel jsem na jednu podstatnou závadu , software 3.14 ani novější 3.15 si moc nerozomí s Eurotel Kombi kartou. Vše funguje jak má, až na jednu dost podstatnou maličkost. Nelze přepnout v menu z jednoho čísla na druhé. Pokud zvolíte "PREPNOU UCET" telefon provádí nějakou záhadnout činnost. Je pravda že se změní název účtu (pracovní číslo - osobní číslo), ve skutečnosti se ale účty nepřepnou. Telefon neprovede jednu podstatnou věc a to že neodešle požadavek do ústředny. Jediná možnost jak přepnou mezi čísly je že vypnete a zapnete telefon. Pak zadáte PIN čísla které chcete mít aktivní. A to zrovna moc pohodlné není.


Až na tuto chybu jsem s ním velice spokojen.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal křák  |  24. 05. 2004 14:49

Je to nejlepší mobil na světě a kdo rika ze ne je p..a 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seal  |  22. 05. 2004 13:48

Chci se zeptat jestli jdou do tohohle mobilu použít kromě karet MMC i karty SD mají prý stejnou velikost a hlavně mají vyrazně větší kapacitu. A pokud to nejde tak proč??? díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:05

Nejdou. A stejne SD karty k niemu zde nejsou. 1 GB karta MMC mi nefunguje, 512 MB ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mista  |  21. 05. 2004 15:50

Lidicky zkouseli jste fotit papir A4 ??? pls zkuste to nekdo zajimalo by me to..


Na jednu fotku to asi nepujde klidne na dve tri fotky...


diky


Jinak ten mob vypada zajimave ale z tech fotek se mi delalo nevolno.. (zkuste se na ne podivat z blizka :) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 05. 2004 09:45

Chci se zeptat, jak se Vám přes BT připojuje N6230 v Suite 6.1.


Nevim, jestli je to chyba meho BT adapteru (MSI) nebo dělám něco špatně. Při prvním spojení dojde ke spárování tlf a BT adaptér a vše funguje jak má. Při dalších spojeních si  jednotlivé programy Suite najdou N6230  sami, bez dalšího hledání v Connection manageru. To je bohužel tak v jednom ze tří případů. V těch ostatních je třeba tlf vyhledat právě v Connetion manageru a připojit jej ručně.


Je to standardní chování MSI BT adaptéru nebo opravdu dělám něco špatně?


Děkuji za odpovědi


Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMC @ 6230  |  20. 05. 2004 11:10

Zdravim.


Prosim vas, ti co mate kladne skusenosti s MMC kartou 256MB a viac v N6230, napiste aku znacku pouzivate.


Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:04

512 MB - A-data, OK
1 GB Adata nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GangBoy  |  18. 05. 2004 23:47

Chcem sa opytat ako je to s videom. Skusal som nahodit do mobilu cez infra zopar videi, nebol problem ak boli vo formate mpg(avi mi neslo spustit), ale problem bol v tom ze mi to vzdy ulozilo len prvych 10 sekund z videa. Da sa to vyriesit citackou pamatovych kariet??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandy  |  24. 05. 2004 11:24

A ako si to tam ladoval? Skus to cez Nokia Multimedia Player (dalej len NMP): Otvor si NMP, roletove menu ZOBRAZIT -- Moznosti -- Formaty, tam si odfajkni pripony, ktore chces, teda aj *.avi, potom otvor SUBOR.AVI, chod do relotoveho menu SUBOR -- Ulozit ako -- nazvi si subor s koncovkou SUBOR.3GP, ALE HLAVNE: nezabudni dole pri moznostiach konverzie: rozlisenie a obmedzenie velkosti: BEZ OBMEDZENIA VELKOSTI!!! (pozn: tych 10sec je standardne nastavene preto, aby sa video dalo zasielat ako MMS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fantomas  |  18. 05. 2004 15:08

Už se těším na S65, jak tý Vaší Nokii natrhne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  18. 05. 2004 15:45

Jo, přesně tak. Moje slova......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vepr  |  19. 05. 2004 08:25

Muze bejt - ona za tri ctvrte roku uz N6230 bude asi trochu zastarala.
Jenze i tak: porad to bude Nokie a nebudes s ni ani potom vypadat jako nejaka socka, v tom je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simako  |  24. 05. 2004 10:00

bez MP3 asi sotva!!!!! podle německech servrů bude jen na doinstalování, tak si to užij!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  18. 05. 2004 14:46

Chtěl bych se zeptat, jakým způsobem dostanu z mobilu do PC fotky a video.


Dík Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ktonda  |  17. 05. 2004 21:05

Mám Nokii 6230 (firm.3.15) asi 5 dní a dnes jsem narazil na problém z vibrováním. Telefon vibruje pouze u originál melodií.  Melodie, které jsem si stáhnul z netu a poté přes BT nahrál do telefonu (mid i mp3) vibrují pouze pokud nejsou přiřazeny k žádné skupině volajících. (Při přístupu z Menu/Nastavení/Nastavení tónů/Vyzváněcí tón vybrují, ale při přístupu přes Menu/ Kontakty/Skupiny volajících/atd. a při příchozím hovoru vibrují pouze originál melodie dodané s telefonem.)
Narazil už někdo na tento problém? Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Jonáš  |  28. 06. 2004 14:00

Taky mě to dělá, takovýchhle chybiček bude firmware dělat asi víc. Nokie prostě neumí nikdy dobře odladit telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Prikryl  |  15. 05. 2004 22:14

Proc sakra ten emailovej klient neumi poslat obrazek jako prilohu? To jako abych musel platit za MMS ?
Jestli to tak doopravdy je, tak to me dost stve..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Louda  |  15. 05. 2004 17:33

Ahoj lidi, potrebuju poradit, jak mam nahrat pomoci Nokia audio manager mp3 rovnou na pametovou kartu. Kdyz pustim Nokia A.M., tak tam mam navyber vse, co mam ve slozce Galerie v mobilu, je zde take jedna slozka, ktera nema zadne jmeno. To je asi jako ta pametova karte, ne? Ale kdyz na ni kliknu a dam Prenos do telefonu, tak se nic nestane. Ta mp3 mi jde vzdy jen nahrat do slozek ktere jsou v telefonu. Prosim pomoc....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanaB  |  17. 05. 2004 09:03

Mě pomohlo MMC přejmenovat. Pak se objevila jako složka galerie. Kopírování přímo na ní probíhá bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  18. 05. 2004 14:25

Zkoušel jsem to a taktéž mě to nešlo. Zatím jediný způsob, který jsem našel je to nacpat do telefonu a potom to jde v telefonu přesunout na kartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanaB  |  18. 05. 2004 15:50

Také jsem kartu nejprve neviděla a nahrávala jsem soubory přesně jako Vy, přes telefon. Připadlo mi to velmi nepraktické, protože musí být hodně volné paměti. Přejmenovala jsem kartu v telefonu. V menu Galerie je jako složka. V možnostech je volba přejmenovat. Pak jsem telefon vypnula. Po zapnutí jsem se spojila přes BT a v Průzkumníku už byla vidět jako běžný adresář. Zkoušela jsem najednou 4 soubory MP3. Trvalo to sice cca 8min, ale spojení fungovalo perfektně. Mám BToes MSI /Micro-Star/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 08. 2005 10:44

mám stejný dotaz,prosím pošlete na futurum@atlas.cz.Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Šolberg  |  14. 05. 2004 03:12

Můžete mi někdo poradit, zda Nokia 6230 umožňuje přiřadit k různým kontaktům různé vyzváněcí melodie? Nebo to jde jen obejít přes Profily?


Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  17. 05. 2004 12:30

melodie jdou přiřadit jen profilům, ne jednotlivým kontaktům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  17. 05. 2004 12:54

Nejen profilum; i skupinam volajicich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WEWERKA  |  12. 05. 2004 22:26

Ted jak TMO spustil TWISTa unlimited se mi hodi mobil s EDGE a tahle krabicka se mi hodi...


Nevite nekdo za kolik by se dala sehnat v zastavarne??? Dik


WEWERKA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  12. 05. 2004 10:39

Mám takový problém.. Přes čtečku jsem nahrál na kartu 20 MP3-jek. Bláhově jsem se domníval, že donutím Přehrávač hudby k tomu, aby načetl písničky i z jiného adresáře než jen z Hudebních souborů v Galerii. Pokud někdo zná na to nějaký trik, rád si to přečtu..


Dále jsem přišel na to, že jediné jak donutit Phone Browser z PC Suitu, aby zobrazil soubory v telefonu (připojuji se přes IR) a začít normálně pracovat, je vytvořit v dané složce adresář a ejlhe, najednou funguje vše jak má. Podotýkám, že mám pořád starý firmware. Asi je to ohraná písnička, ale rád bych věděl, jestli tento nedostatek změní upgrade firmwaru...


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
totojepast  |  11. 05. 2004 22:13

Jde to i u jinych znacek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza J  |  11. 05. 2004 10:41

Je to má nejoblíbenější funkce u T610, tak jen doufám, že to jde i na této Nokii.


Někomu se to možná bude znát jako blbost, ale já to mám prostě rád  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anthony  |  12. 05. 2004 21:41

Zdravim! Telefon N6230 mam uz hrube pres mesic a krome malinkych nedostatku, ktere se daji prehlednout (nebo upravit telefon tak, aby se s tim nedostatkem dalo zit), a je to super telefon.


A identifikace volajiciho podle fotky FUNGUJE, pouzivam tuhle funci a je super!!! :o) Sam fotoaparat telefonu podporuje format fotky PORTRET, ktery si potom lze priradit k jednotlivemu zaznamu v telefonnim seznamu...


Jen do toho telefonu jdi, vrele doporucuji (z vlastni zkusenosti)...


ANT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostislav Matzner  |  10. 05. 2004 07:55

Zdravím,


mám momentálně 6610 a 6310i.K 6310i mám originální kabel datový a chci teď koupit 6230.


Zajímalo by mě kdo má praktickou zkušenost s 6230 a spojení s PC přes bluetooth.


Funguje přes to vše ? Práce s PC suite, natahování nových melodii, přetahování fotek a případně i internet přes gprs do pc ??


 


Díky za odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostislav Matzner  |  10. 05. 2004 08:21

Jo a používáte někdo externí USB bluetooth modul ? Jaky je no problem se všema nokiema - konkrétně 6310i a 6230 ?Za dobrou cenu mám možnost koupit






Bluetooth USB modul MSI BToes MS-6970 20m - Class 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palec  |  10. 05. 2004 15:16

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  08. 05. 2004 17:00

Aniž jsem zadal kód klávesnice u N6230, potvrdil jsem volbu u funkce "zabezpečená klávesnice" a teď se do telefonu nemohu dostat. Nepomáhá ani kód telefonu, který vím. Neví někdo nějaký kod Nokie, kterým se do telefonu dostanu?!?!? Děkuju. (to je tak když nečtu návody).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 05. 2004 12:28

Pokud jste předtím nepřepsal "originální" Nokia kód, tak je přednastaven velice "originálně" - 12345 :o) .... pokud jste jej nějakou nešťastnou náhodou přepsal .... pak už nezbývá než odborné servisní středisko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Don  |  08. 05. 2004 12:30

Nokia 6230 se opravdu povedla.Má snad všechno: přehrává MP3,rádio,fotak,videorekordér,9 MB,MMC karty (vadími že se vyměńuní se pod baterkou),65 tis. barev a nakone c ta cena (kolem 14 000,- Kč). V současnosti nejlepší mobil (podle žebříčku Mobilit).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alf  |  06. 05. 2004 17:19

Dobry den,


zajimalo by me, zda lze prostrednictvim bt prenaset data primo na kartu v telefonu. Napr. dokumenty, ci jine soubory, treba pres open obex, nechci pouzivat software od nokie k prenosu souboru. Ocenim jakoukoliv informaci.


Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ada  |  07. 05. 2004 11:27

jde to bez problemu. BT MSI BToes, WinXP - pravym mysitkem na soubor>odeslat>Nokia 6230


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  05. 05. 2004 16:01

Kdo uvažuje o koupi N 6230 - pak moje skromné zkušenosti - velikost ideální, vzhled pro někoho nudný, pro mně elegantní, nevtíravý,diplej dobrý,mol být větší, ovládání naprosto luxusně intuitivní,rychlost reakcí telefonu výborná ( pomalý mobil-mobil na...),paměť dostatečná - zvláště s kartou 128,256M, rádio hraje výborně,organizér přehledný, foťák žádný zázrak,kamera příjemná, ale lepší zvuk než obraz,práce se zprávami přehledná.Zkrátka vylepšil bych foťák - ale je to mobil a ne fotoaparát a já osobně mu nemám co vytknout.

Jen dotaz na P.Brožu- možná dělám chybu,už jsem to zkoušel zjistit, ale stažené melodie - i od operátora- mi nejdou přiřadit skupině volajících.Jako vyzvánění profilu ano. Otevřu li galerii levým tlačítkem, objeví se mi melodie v seznamu tónů a mohu jimi vyzvánět, pokud vška chci tímto tónem vybavit skupinu - pak v nabídce tóny vůbec nejsou?? Je to chyba firmware?? Setkal se s tím někdo?? Je už vyšší firm než 03.14??? Díky a zdravím.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  06. 05. 2004 16:36

Vam v mobilu slape MMC 256MB? A jaka znacka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:02

Funguje i 512 MB. Nejaka neznackova, A-data.
1 GB mi uz ale nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  05. 05. 2004 13:57

Malý displej, klávesnice naprd, celkově nepěkný s vadným software. Nedoporučuji ani nepříteli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  05. 05. 2004 08:54

Zadní kryt po pátem vysunutí rozbitý. Taková ta malá pojistka mi zajela pod kryt a teď nevím co s tím. Navíc velké problémy s velkým navigačním tlačítkem. Nikdy nevím, když ho mačkám, jak to vlastně dopadne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 05. 2004 16:26

Poradí mi někdo, prosím? Mam N 6230 a nějak jsem se zakousl u nastavení melodie.Konkretně, stáhl jsem si nějaké nové, uložil do složky tóny a pokud zvonění přiřadím profilu, pak žádný problém.Ale..pokud chci to stažené zvonění přiřadit ke skupině volajících, najedou ve slož¨ce tóny nefiguruje a tudíž ke skupině přiřadit nelze.Asi na to jdu špatně,ale nepřišel jsem na to, kde je pes- v daném případě tón zakopán...Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  05. 05. 2004 07:25

Když byla uvedena 6610, měla stejný problém. Já bych řekl, že je to jen otázka času, nová verze firmware by to měla vyřešit. A protože mám nějaký zkušenosti s 6610. tuším, že to bude co nevidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  05. 05. 2004 07:29

Jo - a pokud jde jen o vlastní přitažené melodie, navrhuju nahrát je všechny do kompjůtru a potom je přes PC Suite opět natáhnout do telefonu. To by mělo pomoci.

BTW ta první rada se týkala všech tónů v galerii. Tady jde skutečně jen o ty nové "neoriginální". Taxem snad pomohl...

Ščorda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  05. 05. 2004 15:45

Díky moc, zkusím to s PC ev novým firmware,zkoušel jsem i obnovit tovární nastavení jelikož tam avizovali u skipun volajících nějakou chybu, ale nepomohlo to. Takže díky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  06. 05. 2004 07:21

Obnovit tovární nastavení nepomůže, v tom ta chyba není. Dokonce nejde ani o chybu firmwaru. Zřejmě to bude jednoduše chtít nahrát ty melodie do telefonu z počítače přes program Nokia Sound Converter z balíčku PC Suite. Mě to tak aspoň na 6610 šlapalo...

Ščorda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stezi  |  03. 05. 2004 08:48

Proč v tomto telefonu nechodí GO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostislav  |  03. 05. 2004 13:59

Taky by mě zajímalo jestli nechodí se vším všudy, nebo prostě go jede, ale třeba jen neukazuje kredit.

Momentálně mám 6610 a 6310i ( 6310i nedám z ruky, do auta super telefon a k vodě a tak), ale do kapsy saka je lepší něco menšího a tak chci změnit 6610 za 6230. Go sice používám zcela vyjímečně, jinak služební paušál u ET, ale pro jistotu bych rád věděl jestli telefon totálně neakceptuje Go nebo prostě volá, ale nezobrazuje kredit.

Co twist a oskarta ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  04. 05. 2004 08:31

ET pouziva pro Go AoC, Oskar a TM ne. U Go cislo vytocite a hovor vam hned spadne. Nokia proste vypustila funkci, ktera tan, podle me, vubec nezavazela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stezi  |  04. 05. 2004 11:45

Jde to vyřešit přehráním softu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  04. 05. 2004 16:15

Myslim, ze ne. A i kdyby, pochybuji, ze by Nokia pro par cechacku a jejich "zastaralou" technologii udelala specialni software na zakazku. Tuhle technologii proste uz moc opu nevyuziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  19. 05. 2004 08:55

Čau lidi. Tak , jak to je s těma simkama. Mám oskartu speciální edice + druhý číslo paušál. To mi chcete říct, že mi ta oskarta v tom telefonu nepojede  L ? a co v 6600 ?  Dík za odpovědi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 17:01

Proc by oskarta nemela fungovat??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Specimen  |  22. 02. 2005 12:00

No to jsou kecy.Oskarta i Go tam jedou, jak je to s ukazovanim kreditu nevim.Na Go jel bracha, o tomhle se nezminil...
U starsich verzi FW tomu tak skutecne bylo (GO nejela), ale to uz je minulosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KMB  |  02. 05. 2004 21:49

     Podle mého názoru nekritický jásot nad "vynikající" klávesnicí vzbuzuje pocit, že autor nikdy nepsal na N 3330, 6310 a jiných telefonech. Klávesnice je možná vynikající, ale nepochybně ztrácí v porovnání s jinými telefony, zdaleka si nečinícími nárok na přední umístění v různých hodnoceních. Zejména "pohodlí" ovládání klávesnice a několik mm scházejících do rozměrů akceptovatelných konkretní cílovou skupinou uživatelů, ztěžuje Nokii 6230 možnost nahradit Nokii 6310i. Je to škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  03. 05. 2004 18:44

vy máte 6230? pokud ano, rád bych se zeptal právě na kvalitu klávesnice (v porovnání s 6310i, o jejíž kvalitách myslím není sporu) a také na výše zmiňovaný zvuk sluchátka. mám 6310i a nerad bych si koupil něco, co nebude umět volat a psát (hlavní činnosti mého telefonu) jako 6310i. už jsem se takto spálil s 6100 a se SE T610 ten raději ani nekomentuji, dal bych za něj po zkušenostech tak max. 1500 kč).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  04. 05. 2004 08:32

Klavesnice na 6310i je urcite lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bb  |  02. 05. 2004 21:20

NOKIA je SHIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 05. 2004 00:29

máte-li někdo zkušenosti z přechodu z 6310i, dejte vědět, jak je to se zvukem ve sluchátku (series 40 jsou na tom podle mě docela bídně) a jak se na 6230 v porovnání s poměrně velkou klávesnicí 6310i píšou sms. díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostislav  |  03. 05. 2004 14:01

Taky by mě enormně zajímal zvuk ve sluchátku.

N6310i super, ale 6610 mi připadá podstatně horší, nemluvě o tom (doufám že nepíšu volovinu), že se stejný reprák používá jako klasické sluchátko i jako repro pro hlasité hands free.

 

Jak je to u 6230 ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  05. 05. 2004 07:18

I kdepak... sluchátko na nás kouká zepředu nad displejem. Z něho jdou ty tišší zvuky - kromě použití při volání se z něj linou tóny kláves a ty tóny informační a potvrzovací.

No a pak je tam hlasitý reproduktor. Ten je umístěn na pravém boku. Je tam škvírka, která má stejný tvar, jako dvojtlačítko pro úpravu hlasitosti z druhé strany. A z něj jdou všeckny ty vyzváněcí tóny a tóny výstrahy. A taky se využívá jako hlasité hands-free.

Ty repráčky jsou tedy skutečně dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  05. 05. 2004 07:20

Tedy... myslím tím teď 6610, aby nedošlo k mýlce. Ale 6230 to asi bude mít stejný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jannis  |  01. 05. 2004 03:38

ale prvni polovina clanku mi spis pripada, jako vycteni vsech chyb, ktere ten telefon ma, plusu jsem tam moc nenasel."?

BTW: nechci aby mi nekdo vytykal, ze stranim nektere znacce, ale stejne se tomu asi nevyhnu.

Po dlouhe dobe , cca od 6310i nebo komunikatoru je to vcelku povedeny kousek od Nokie. Tesim se na novy komunikator,verim ze mi pomuze zpatky ziskat vztah ke znacce.
Pravdou je, ze 6230 je az prekvepive velmi rychla. Je prijemna do ruky, skvele plni funkce telefonu. Pravdou je , ze synchronizace je krome komunikatoru takhle zpackana u vsech nokii. Proc nedokaze nokia implentovat funkci, tak jako treba SE, kde si zvolite v telefonu podle ceho se ma synchronizovat. Mam moc kontaktu, je jich neco kolem tisice, ne opravdu je vsechny aktivne nepouzivam, ale stale jsou to vice ci mene aktivni lide (zakaznici, pravnici apod ...) ktere potrebujete. No a ted si vzpomente, jednal jsem s doktorem xyz, treba od jmena Prokop mam v seznamu 23 lidi a ted hledejte, kdyz neznate ktestni jmeno ... peklo.
Co mi ale nejvic vadi, je zkratka stale ten prapodivny stav menu. Pripadam si jako bych mel v ruce 5110, vypada to stejne, vim ze mnoho lidi si to prave proto kupuje, ale bohuzel me je z toho menu nevolno. Komunikator to je spicka, proti nemu ani slovo a ten novy ... uz se tesim.

Zatim asi setrvam u sve P900 a T630. 6230 je opravdu vyborny telefon, ale jestli se najde nekdo komu pohled na menu nokie privola tak jako me pocit potu na cele, protoze je to uz temer 7 let stejne, tak pochopi o cem mluvim. To usporadani me nudi, a i kdyz je ten telefon funkcne perfektni, tohle je duvod pro ktery jej nemohu mit a to jsem se nan tak tesil ...... :(

Vse dobre
J

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vintros  |  07. 05. 2004 12:24

Jo, jo. Ten telefon nemám a ani mít nebudu, dokud nezmění spůsob synchronizace. Zajímalo by mě, jak funguje plná synchronizace, kdy se nové kontakty z telefonu přenášejí do Outlooku a naopak. To se v Outlooku vytvoří "nové" záznamy, které jsou ale vlastně duplicitní, jen mají jinak zapsané jméno? Rozsáhlý seznam a kvalitní synchronizace je pro mě skoro nejdůležitější funkce telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 04. 2004 20:30

Ikdyz ruzne mobilni telefony vlastnim jiz par let, vic nez telefonovat, psat SMS a neco z „extras“ jsem se s nima nenaucil. Presto jsem si ve stredu koupil 6230-ku a asi jsem precenil sve schopnosti.
Zajimalo by me, jestli by byl nekdo tak laskav a vysvetlil mne, jak dostanu z pocitace napriklad hudbu a obrazky na mobil /pres kabel/.
 
Prvne napisu co jsem provedl a jestli ma nekdo chut, necht mne prosim vysvetli, jak to delat spravne.
Koupil jsem si datovy kabel DKU-2 a instaloval software – snad vse v poradku a pres PC Suite jsem si stahl dve pisnicky. Ty se mne ukazaly v hudebnich souborech. Kdyz sem chtel stahnout treti, tak to uz nejde...
V telefonu je prece pametova karta, sice ta nejmensi, ale prece si myslim, za by tam melo byt misto pro vic nez dve pisnicky.
Me otazky: „Co delam spatne? Daji se tyto dve pisnicky presunout nekam jinam, kde je vice mista – jestli ano, pak kam a jak?
 
Prosim o laicky vyklad, odbornym terminum moc nerozumim.
 
Za odpoved dekuji Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubca  |  30. 04. 2004 21:54

mel jsem ten samej problem, musis udelat toto po nahrani do telefonu otevri galerii zvol hudebni soubor,najed kurzorem na pisen "nedavej otevrit",a ve volbach najdi presun,pote se ti otevre galerie najed kurzorem na symbol pametove karty a zmackni volby a presunout sem.pote vypni a zapni foun a muzes vesele dal nahravat.toto musis udelatpokazde kdzz zaplnis dostupnou pamet v sound menageru .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 04. 2004 22:45

Moc dik, ono to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  30. 04. 2004 18:55

Nevíte nahodou někdo, zda lze přes JAVA doinstalovat do N6230 ICQ?? Dík za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 16:59

Pouzijte cMESSENGER - ten vam bude fungovat.
cmessenger.cleverlance.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
555  |  30. 04. 2004 17:27

Za třináct a půl tisíce v ní máte vše mimo otevřeného operačního systému a i ten vám částečně nahradí Java.

?

 

Mozna v budoucnu, ale v nejbliššich letech rozhodne NEAni castecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKy  |  30. 04. 2004 16:49

Proč při projíždění v seznamu obracíte oči v sloup ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIZ  |  30. 04. 2004 15:01

Protoze Siemensy maji problem v siti TMo pri dlouhych pripojenich k Inetu pres GPRS, cekal jsem na foun kterekoliv jine znacky s GPRS 4+2, IR a BT. Jako prvni se bohuzel objevila tato 6230 a ja ji koupil.
Spojeni je ovsem bida - Siemens sice casem vytuhne, vypne se apod., ale do te doby jede. Nokia sice nevytuhne ani se nevypne, ale par minut to jede, par minut zase ne. Zkousel jsem nastavovat uz ledacos, ale nonstop pripojeni porad nemam. Vracim se k S55 a toto prodam...

Taky me prekvapuje, ze nekde o rok novejsi top model top znacky neumi nektere veci, ktere - jsa poznamenan S45 a S55 - jsem povazoval za samozrejme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  03. 08. 2004 19:39

programování kláves, nastavení intenzity posvětlení, clipboard, narozeniny u jména v adresáři, vlastní barevná schemata, hromadné posílání adresáře přes IR, ...?
také mi budou chybět. čekal jsem na S65tku. 6230 má EDGE, tak nevím, jestli mám jít do ní, nebo počkat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  30. 04. 2004 13:35

Hlavni ovladaci tlacitko neni zrovna pravy orechovy.
Volba na prave tlacitko je opravdu uboha.
Sporic je divnej - spori vubec???
Telefon neprijima vizitky z S55.
Klavesove zkratky - proc je Nokia konecne nemuze dovest k dokonalosti?
DataSuite - skoda mluvit!
Problem je s prehazovanim zvuku hrajiciho radia ze sluchatek do reproduktoru.
N6310i byla lepsi v komunikaci s BT sluchatkem, N6230 je proste v tomhle blbejsi.
Takova ta "sponka" na krytu a vzadu s fotakem je fakt skareda. Fuj!
Mohla by mit konecne seznam preferovanych operatoru a lepsi nastavovani WAPu.
Mohla by taky byt polozka "Firma" v adresari. A taky narozeniny (a la S55).
Mohlo by se take regulovat podsvetleni - je to o oci v uplne tme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 16:58

- ovladac je ok
- je uboha, ale je tam toho vice nez ve clanku. Mam tam nastaveny budik
- vizitky z S55 prijima.
- na zadny problem s prehazovanim jsem nenarazil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  30. 04. 2004 09:12

Teď jsem objevil na stránkách Nokie nové PC Suite 6.1.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kucho  |  30. 04. 2004 10:54

Konečně funguje Phone Browser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kucho  |  30. 04. 2004 09:04

Ještě k synchronizaci s Outlookem. Zkoušel jsem MobilEdit a je tam tlačítko prohodit jméno a příjmení. Stačí v telefonu označit kontakty, které je třeba otočit a zmačknout tlačítko. V nastavení programu je možné rovnou tohle prohození nastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kucho  |  30. 04. 2004 08:59

Zkuste otevřít Phone browser, nic neuvidíte. Vyrobte nějaký adresář, pak ho smažte a ejhle. Vidíte správně obsah telefonu, ale pouze do odpojení. To samé s kontakty. Vložte kontakt, spustí se synchronizace a uvidíte všechny kontakty v telefonu, ale pouze do odpojení. Korektně chodí jedině OBEX přes BT. Někdo zkoumal, proč mu nechodí 3Com BT. U Nokia data suite je jasně napsané, že chodí jen adaptéry, které používají sw od Widcomm a to ve verzi 1.4 a vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misok  |  29. 04. 2004 23:41

Jeeee super. Ted jsem si vsiml ze to psal p. Broza!!!! A ja uz myslel ze tu neni!! SKvele!! Jen tak dal. SKvele ze jste tady pane Broza. Jsem Vas fanousek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corpse  |  29. 04. 2004 20:57

mam 6230 uz par tydnu zatim v pohode, jen jak se nekdo zminil...kdyz si dam obrazek jako tapetu pak ho jako tapetu zrusim, nejde vymazat pomuze jen vypnout tel. byl jsem v lipsku na autosalonu : udelal jsem 245 fotek + 36 cca 1 min. video klipu, az na delsi nacitani karty vse v poradku mile me to prekvapilo myslel jsem ze to bude o dost horsi..., jsem opravdu s tel. spokojenej..dobry clanek p. Broza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JD  |  29. 04. 2004 19:10

Konečně solidní náhrada za legendární SL45... Možná jen ten displey by moh být krapet větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfons  |  29. 04. 2004 17:43

Je to osekany smejd. Nema to v sobe zabudovanou ledku pro pouziti jako svitilna. Nakonec co chcete po Nokiich? Jsou to amateri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2004 17:49

Tvuj prispevek chapu to jako dobrej for
Jinak Te muzu ujistit ze podsviceni displeje je natolik intenzivni (i v porovnani s LED privesky-svitilnami) ze se s timhle telefonem da v pohode svitit na cestu, zvonky apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2004 17:41

jeste k zadnimu krytu, opravdu se po chvili pouzivani mele (cca. par desetin milimetru, ale pohyb to je). Reseni je nasledujici: staci prilepit na zadni kryt v miste kde je baterie kousek mechovky (v mem pripade cca. 8x12mm) a je po pohybu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 04. 2004 16:23

obavam se, ze na vine neni telefon, jako spis outlook, schvalne se totiz kouknete, jestli ono nahodou si outlook nepamatuje vase Novaka Petra jako jmeno: novak, prijmeni: petr ... muj tip je, ze temer na 100% ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 16:26

Outlook si pamatuje jména správně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 04. 2004 20:38

ja jen abych se ujistil: outlook Vam je v kontaktech zobrazi jako "Novak Petr", tomu verim, ale v polozce "cele jmeno" jsou polozky "krestni" a "prijmeni" take spravne? Ono totiz mne se osvedcilo, ze jedine jiste, je to cele narvat do prijmeni v poradi "Novak Petr, Ing." jinak to vzdycky nejaky program rozseral (sorry, ale jinak to nejde) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  03. 08. 2004 19:26

A proč to neudělat jednoduše?
Místo Novak Petr, Ing. třeba NovakPetr,Ing.
Myslím, že oželím mezery, ale zůstanu v klidu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frost  |  29. 04. 2004 16:10

Zdravim kazdy zde chvali opakovany budik, ale me by zajimalo zda lze nastavit dva budiky jeden opakovany a druhy jednoduchy. Pokud ne tak je to zase jen dalsi zklamani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 16:19

Bohužel ne; pokud si pamatuji, tak toto má dobře zmáknuté SE; mám ještě T68i a tam to funguje přesně takto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frost  |  29. 04. 2004 16:31

Ja mam Ericssona T39m, ten tyto dva budiky ma take a zivot bez nich si nedokazu predstavit a asi to bube jediny duvod proc si tuto nokijku neporidim (skoda). At zije SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 19:29

T39m jsem používal také, tuším že více než rok, než jsem přešel na kombinaci S55 a T68i. Nyní mám měsíc 6230 a už bych se k S55, ani T68i asi nevrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrata  |  29. 04. 2004 15:34

Mohu se zeptat, zda se při výměně krytu nechá odejmout plast kolem sluchátka ? Tento plast je u tmavé varianty černý a u světlé světlý. Vzhledem k tomu, že je dostupný pouze jeden typ krytu, tak se mi to zdá rozhodující pokud je chci používat pro obě barevné varianty. Předem díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2004 14:44

Chtel bych se pana Brozi zeptat jestli zkousel kopirovat udaje z telefonu (konkretne 6210, 6310i) do telefonu (6230) pomoci Content Copieru, staci treba seznam....
PROTOZE ackoliv NOKIA drze tvrdi ze lze prenest udaje ze starsich telefonu do noveho tak to nejde!
Connection manager VUBEC nenajde 6210. 6310i ANO, ALE o te zase tvrdi Content Copier : No supported phone connected...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  29. 04. 2004 15:14

tak si těch pár čísel přepiště ručne - vzdyt to zas takovou praci neda - nokia nemuze taky zvladat vsechno a idealni mobil neexistuje - coz je ovsem dobre, nebot, pokud by vzniknul - nemel by se uz nikdo nad cim rozcilovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2004 15:31

Hm, to bych Vas chtel videt jak budete prepisovat rucne tech 'par' cisel... muj seznam cita 448 zaznamu .

A argument ze NOKIA nemuze zvladat vsechno zasadne odmitam, protoze kdyz si za to necha platit (minimalne v cene telefonu), tak by to melo fungovat, ANEBO nema deklarovat kompabilitu se starsimi telefony...

To je jako kdyby Vam prodali auto a rekli, ze kola a dvere uz nestihli namontovat, dali Vam je extra a rekli: Tak si to DOdelejte DOma... (a tuhle eru uz snad mame za sebou, ne?!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 16:25

Po pravdě jsem Content Copie použil jednou, a to na zálohování dat před flashem. Všechny kontakty, úkoly atd. mám v Outlooku, takže když vyměním telefon, jen spustím synchronizaci a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  26. 12. 2004 13:34

jo, jo - co nejde pres Cont. Copier, jde urcite pres Sync

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tsunami  |  29. 04. 2004 17:06

Taky by se to dalo zkopírovat přes infra mezi telefony, ale bude to taky na dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2004 17:26

Jo, pres infra to samo s sebou jde, ale jen po jednom zaznamu ... a to je vazne na dlouho.
Ale uz jsem to vyresil (zpusobem o kterem vim od zacatku, ale neni uplne 'koser' ), nainstaloval jsem stary PC Suite 4.05 k 6210, nacpal Kontaky do Otlouka...
potom nainstaloval novy PC Suite 5.8 k 6230 a Kontakty 'prelil' do telefonu...
Nevyhoda tohoto reseni je v tom ze jsem prisel o rozdeleni Kontaktu do skupin jako Rodina apod., ale je to podstatne mensi zlo nez prepisovat cca. 450 cisel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
support  |  29. 04. 2004 18:33

Přes Content Copier přenesete obsah z N6310i do 6230 bez problému (pokud tedy použijete správnou verzi PC Suite).
Nesmíte ale použít "Zálohovat/Obnovit", ale "Přenést data".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  29. 04. 2004 21:45

Ha keby si mal SE mohol si dat odoslat vsetko cez IrDA/Bluetooth  a mal by si to hotove tak do 5 minut

.....no ale ked nemas...............tak sa bav...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  30. 04. 2004 13:24

Tak to jsem chtel vyzkouset taky, ale nakonec to skoncilo tak, ze PC bylo podelany od Data Suite a vsechny udaje z 6310i jsem 3 dny presouval do 6230.
Zlatej XTND Connect!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lesů Pán  |  06. 06. 2004 14:22

Přec CC to fakt nejde, ale přesunout seznam na SIMku a SIMku do N6230 a z ní do paměti telefonu. Když máš v seznamu cca 480 jmen tak to uděláš jen třikrát a dost. Jinak jak tu psal někdo chytrej tak z 6310 do Outlooku a pak z OE do N6230. Trošku opruz, nicméně za deset minut hotovo než se patlat s CC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kutiss  |  12. 08. 2004 20:09

Hojda vsem,

tak jsem byl pomerne v rozpacich kdyz jsem svoji novou 6230ku prinesl do officu a procital tuto diskuzi..Predstava ze budu muset kontakty poresit pres Outlook nebo jinym pomerne nepohodlnym a velice neprijemnym zpusobem me mirne vydesila... (nechci rozpoutat diskuzi o tom zda Outlook a synchro ano ci ne apod.!)

Nicmene neprijemne bylo zjisteni ze "novy" Content Copier prilozeny k 6230 nepouziva ani *.csv ani (neprijemna zmena) *. tusim ncc ale nejaky novy hodne moc specificky format..


Ale reseni je nasledovne:
nainstalovat "novy" ContentCopier - udelal jsem preneseni dat z Telu do PC (NOKIA 6100)
nasledne jsem tato data presunul ze ulozeneho souboru do 6230 a ejhle - funguje!!

Omezeni:
Pouze se jedna o data z telefonu - SIMcu nezkousnul... Takze pak uz stacilo vzit SIM a dat kopirovat primo v telefonu ze SIM na Tel a je to

ContentCopier dokonce dokazal i nahrat nastaveni WAP (nekoukal jsem do detailu ale zalozky tam mam) a dale i zpravy SMS..

Nastaveni profilu, vyzvaneni a zrychlenych voleb atd je samozrejme nefunkcni ale to uz je malickost

enjoy it

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubík  |  29. 04. 2004 13:51

..ja mam nokii 6230 zhruba 2 tydny a jsem nad miru spokojen.Je pravdou ze neco mi nefugovalo napriklad kdyz jsem vyfotil fotku a nastavil ji jako tapetu a pak tapetu zmenil tak fotka nesla uz vymazat.Ale pomohlo vypnuti telefonu vytazeni baterky a pametove karty a pak uz to slo vymazat.

Chtel bych se ale zeptat jestli nekdo nevi jak nastavit spravne mobil na streamovani videa a jestli to vubec funguje . Nikde jsem o tom necetl a take jestli jsou nekde adrey rtsp:// ... co lze stahovat.

Musim se tam nahravat neco podobneho jako je u 6600 videozone?Dik za odpoved .

Co se tyce MMS tak mi vpohode prichazi a odchazi (pouze)na email,ale kdyz chci poslat MMS na jiny mobil tak mi to odejde ale dotycny to nemuze prijmout nevite cim to bude?

A jeste jeden proble.Mam nastaveneho emailoveho klienta a prijmani emailu vpohode ale odeslat nelze zadny email.SMTP serv jsem nastavoval nekolikrat a i overeni autorizace,ale porad to neodesila,tak uvitam kazdou radu.

Co se tyce MMC karet zkousel uz nekdo kartu 256M nebo vyssi ?

Uvitam kazde namety,rady a zkusennosti.

Cao.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zofre  |  29. 04. 2004 14:39

K tem MMS to mozna bude tim,ze jsou moc velike (kB)... Mam tu samou zkusenost, jakmile je velikost do 30k, vse dojde v pohode... Nekde na strankach operatora jsem se docetl, ze garantuje prenos do velikosti prave 30k...

K tomu e-mail klientu: Odchozí (SMTP) server: adresa SMTP serveru; sem se zadává SMTP server operátora, jehož přístupový bod na Internet použijete (Eurotel: "smtp.etmail.cz", T-Mobile "smtp.t-email.cz", Oskar: "smtp.mujoskar.cz") - bez autorizace...

Ted jsem to testoval a v pohode, mam T-mobile pausal...

Zofre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tygr 77  |  29. 04. 2004 19:14

Moc díky za smtp. Já idiot jsem nebyl schopnej vyrazit tuhle informaci ani z jednoho operátora. Nikdo nevěděl, proč můžu maily přijímat, ale posílat ne. Ještě jednou dík!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maho  |  28. 10. 2004 13:19

v Orange SK mi to na cisle sluzieb zakaznikov povedali hned na prvykrat (tiez som zadaval SMTP server "non-operator"), takze maily funguju v pohode...
Vydrz baterky je jedina vada (jeden den za castejsieho vyuzivania WAPu a radia), bez pouzivania neviem, to som zatial neskusal )
Ozaj - niekto tu pisal, ze mobil ma zly design a specialne s ciernym krytom. Ja mam presne opacny nazor - navyse cierna klavesnica je vyrazne ergonomickejsia ako povodna strieborna, kedze na tej podsvietenie niektorych klaves (t.j. vysvietene pismena) mali rovnaky jas ako strieborna cas klaves a vysledok bol, ze sa dalo len velmi tazko rozoznat o aku klavesu ide. Preto som okamzite kryt predal a kupil cierny a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xuannguyen  |  22. 07. 2004 00:53

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JD  |  29. 04. 2004 19:18

Zkoušel jsem 256 MB MMC a běhá. Mimochodem jsem ji úspěšně vyzkoušel i na mém SL45 s fw56...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 16:54

Max 512 MB.
 
1 GB MMC kartu mi uz mobil nenalezl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polov  |  29. 04. 2004 13:38

takovy maly mutlitasking mam i ve svem siemensu SL45i :) prehravam si mp3 a prijimam smsky a brouzdam v menu :) MMS a GPRS u telefonu nepotrebuju :) Ale jinak se mi zda, ze se jedna po dlouhe dobe o super mobil od nokie:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyle  |  29. 04. 2004 15:37

Akorat ti tuhle funkci musel odblokovat jeden sikovnej programator z Indonesie. Vyrobce to neumoznoval .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JD  |  29. 04. 2004 19:28

Po flashnuti noveho fw56 do SL45 se mi zatim nepodařilo rozběhnout Javu... nevite jak na to? (údajně se má použít Java Aktivator,ale ten prý funguje jen s fw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  29. 04. 2004 12:39

velké rozměry a větší hmotnost.

...N6600 VS N6230: 109×58×24mm VS 103×44×20mm a 122g VS 97g mi neprijde jako propastny rozdil, rozhodne ne tak propastny jako napr. velikost displeje 176×208 bodů VS 128×128 bodů ci moznosti.

nevyhovující ovládání

...rozlozeni klaves mi prijde uplne stejne u obou vyse uvedenych

absence podpory MP3

...hmm, zrejme Ti stale nedosla podstata otevreneho OS (navic ignorujes SX1, ktery ma HW jak radio, tak MP3)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 16:23

SX1 spadá do sekce velké rozměry a nevyhovující ovládání...

Nokii 6600 jsem používal asi měsíc, pak šla z domu. Jinak 7650, 6600 i 3650 nemají nativní podporu MP3, tedy hudba sice hraje, když si doinstaluji přehrávač, ale zvuk zní jako z tel. sluchátka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  29. 04. 2004 12:00

Podle meho clanek neobsahuje zkusenosti uzivatele, ale PR material Nokie. Ve zkusenostech bych ocekaval srovnani kladu a zaporu...ne chvalozpev na jeden telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 12:17

Zápory jsou v článku uvedeny; není jich mnoho. Nebo byste očekával, že budu za každou cenu kritizovat povedený telefon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  29. 04. 2004 12:31

A zkoušel jste odeslat/přijmout dlouhou SMSku? někde jsem slyšel, že s příjmem jsou trable. Ještě kdyby dali funkce jednotlivým klávesám jako má Siemens (třeba zapínání/vypínání infra, podsvícení a tak...) a vyřešlili ten tmavý podklad u příchozh hovorů, byl by to ideální mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 04. 2004 16:07

Dlouhé SMS jsou v pohodě. Příjem vypadá tak, že když si otevřeš první SMS a přijde mezi tím druhá, telefonu zobrazí Aktualizuji zprávu a za vteřinu se text připojí k té původní. Pokud si ji přečteš až po příchodu všech zpráv, uvidíš  v seznamu jen jednu dlouhou. Vyřešeno skvěle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 16:19

S příjmem dlouhých SMS jsem problém neměl; pravda, za dobu, co mobil mám, došly tak dvě tři; většina lidí mi volá, psaní SMS je obtěžuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  29. 04. 2004 19:27

Taky bych rekl, ze je to spis chvalozpev. Vzdyt si i autor obcas sam protireci. V odstavci nadepsanem "Kladivo na piraty" (nebo nejak podobne) se rozplyva nad moznosti vystavat na krizovatce, cekat, az ji nekdo projede na cervenou, natocit ho a pak zaznam poslat babicce, protoze spz je necitelna. Stejne tak "komunikace s pocitacem funguje na vybornou", ale nelze zobrazit slozku s medii a synchronizace take nefunguje, jak by mela. Uvadim jenom priklady.
Mozna by to chtelo priste trochu min euforie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 19:31

Komunikace funguje na výbornou, jen některé programy ne; chtěl jsem tím jen zdůraznit, že s Bluetooth nemám žádný problém.

Ano, je to v podstatě chvalozpěv, protože mobil si to zaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  29. 04. 2004 11:42

Vážně skvělej telefon, proč ale něco tak úžasného neumí pracovat s GO simkartama ? To mě vázně mrzí, budu se muset poohlídnout jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Specimen  |  22. 02. 2005 11:34

Bejvavalo, mam ho od ledna s novym fw a Go jede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misok  |  29. 04. 2004 10:47

Dekuji redakci ze udelala tento clanek. Vazne skvela prave a jsem moc rad!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faja  |  29. 04. 2004 10:42

Lidi, mozná je to trochu mimo mísu, ale poradte mi jaky typ infraku si mam poridit? V soucasne dobe am Nokii 6510 a 6100 a treba se nekdy obevi i 6230. V obchode mi rikali ze zrovna ty co maji nechodi na 100% s tema novejsima nokiema a nedokazali mi definovat ktere jsou novejsi s ktere strasi:o))), proto se ptam tady, jestli ma nekdo zkusenosti? Budu to pouzivat k tahani emailu na notasu pres GPRS a taky na spravu telefonu. Diky Moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  29. 04. 2004 12:29

Hele a co ti chodí s 6510kou? Já se se svým notebookem prostě s 6510kou nespojím, ani kdybych se posr... s Me45 v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matradmen  |  29. 04. 2004 13:51

Nemas nahodou na telefonu neoriginalni kryt? Ja jeden takovej mam a krz nej mi infra nejede! Tak pozor na to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  29. 04. 2004 14:54

No, to mě nenapadlo, ale tím to asi nebude. Notebook telefon vidí - nějaká komunikace proběhne - ale to je vše... na internet se nedostanu, o správě kontaktů si můžu nechat zdát... JO a s Psionem v klidu... tak nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  26. 12. 2004 13:32

to se mi taky jednou stalo s 7110 a win2k... pricin muze byt hafo:
- nenasel jsi presne misto, kde je infraport na telefonu a ntb (nekdy je to fakt problem ;)
- nenapsal jsi jaky pouzivas system, w2k (v nejakych starsich verzich) potrebuji nejaky ircomm update
- opatchuj co muzes
- odinstaluj a znovu nainstaluj IR a telefon (pokud se Ti pridal automaticky jako modem)
- reinstalaci telefonu proved se spravnym driverem (ne s tim, co tam samy prasknou windows).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 04. 2004 16:10

2Faja: Osobně mám externí infra do COM portu, název MA600 (Mobile Action?), made in thaiwan. Funguje od dob co sem měl 8310, takže pak fachal s 6510,6610,E700,610, nyní i s 6600 a 6230.

dejv

PS. Tehdy sem ho kupoval za cca 900,- teď sem viděl MA620 za nehorázných 1390,- bez DPH 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubca  |  30. 04. 2004 19:49

ja mam infra zn.BESTEK a zatim  my chodil s e700 i 6600 ted s 6230 uplne v pohode. muze nekdo poradit jakej format prehrava videoprehravac v 6230 ja uz skusil snad vsechny formaty a nic.kdyz tam nahraju neco z pc tak to pise za format neni podporovan,nebo mi nabidne moznost prehrat a po potvrzeni prehrani se nic nedeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejv  |  29. 04. 2004 10:37

Kazdej kdo ma trochu vkusu musi naprosto uznat, ze design se opravdu nepoved. Ten telefon vypada jak z obdobi povalecnejch vysilacek krome tech funkci a displeje vypada jak cerny strasidlo. Jestli se mnou nekdo nesouhlasi, tak akceptuju, ze ma jinej vkus. Ale tohle cislo je pro opticky me totalni propadak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Mengele  |  29. 04. 2004 14:36

BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA. Je to tvuj nazorrr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoHnY  |  12. 12. 2004 23:33

A me se hrozne libi. Asi to bude v tom, ze ja jsem clovek kterej ma rad primky a nemam rad krivky. Sem tam nejaky to zaobleni je dobra vec, ale hranaty mobily se mi vzducky libily.
Na 6230 jako student nemam penize a ani ji nepotrebuju. Jsem vlastnik oprejskany MT50ky s odchazejicim sluchatkem a ten mobil tvarove namam rad. I kdyz jsem rad za vymeny kryty protoze se do sundat bordel z displaye.
PS: k mobilu se chovam jak si zaslouzi kus plastu s modrym podsvicenim a chraplajicim sluchatkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@jkl_l  |  29. 01. 2005 14:36

jestli můžu bejt sprostej, tak "řeks HOVN*O" (stejně jsem tam radši dal hvjězdičku ) ten telefon nemá chybu a jestli máš pocit, že vypadá jako vysílačka, tak se běž nejdřív na nějakou vysílačku podívat, abys pak zjistil, že tohle je nejlepší neSYMBIANovej telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  29. 04. 2004 10:00

1. Zadní kryt tak neskutečně nedoléhá, že po 3 dnech jsem měl pod displejem tolik nečistot jako kdybych telefon vyválel v hromadě prachu... Nosím telefon v kapse košile, chovám se k němu jak k miminku a zadní kryt už je v rohu ošoupaný...
2. Nestačí název skladby MP3 souborů, musíte mít vyplněné ID3 tagy abyste viděli názvy skladeb... V Přehrávači médií sice vidíte název skladby, ale Přehrávač hudby chce ID3 tagy... A dále. Dávejte u všech souborů pozor na atributy. Pokud budete mít atribut Pouze pro čtení, soubor v telefonu nesmažete a nesmažete ho ani např. přes Bluetooth. Nemám čtečku, takže nemohu zkusit zda ve čtečce to nebude OK.
3. Zvolím-li levou klávesou Jdi na - Přijaté, dostanu se správně do přijatých zpráv, ale tlačítko Zpět mě hodí zpátky do tohoto výběrového menu. Zvolím-li např. Galerie, tlačítko zpět mě hodí na menu Galerie...
4. Javové Aplikace zablokují telefon pro telefonování i SMS. Všem volajícím jsem nedostupný...
5. Zajímalo by mě jak jste na displej dostali datum... To je asi nějaká sms služba, že?
6. Jak jste přiřadili konkrétní melodii ke jménu? Asi přes skupiny...?
7. Buzení rádiem není možné pokud není připojena bondovka. Taktéž není možné posluchat rádio pokud není připojena bondovka. Bondovka totiž slouží jako anténa...
8. ICQ - cMessenger - funguje výtečně. No, prostě funguje...
9. Škoda, že se na pravou horní klávesu nedají nadefinovat další funkce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  29. 04. 2004 12:36

ad 1) Jen jestli to nebude rukama.

ad 4) Není pravda, teď jsem to zkoušel a dá se normálně dovolat, takže nešiřte bludy. (Jediné rozumné vysvětlení je, že se java aplikace připojuje na internet přes CSD.)

ad 5) Nastavení > Nastavení data a času > Datum > Zobrazit. Žádna SMS služba se nekoná.

ad 6) Jo, přes skupiny.

Mluvíme vůbec oba dva o stejném telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  29. 04. 2004 13:54

ad 1).
ad 4). Oprava - Java aplikace, které se připojují na Internet zablokují příchozí volání i sms.
ad 5).
ad 6).
Jestli Vy máte na mysli Nokia 6230 tak ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  30. 04. 2004 07:29

Díky za bod 5. To jsem taky nevěděl

Aleš

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubca  |  30. 04. 2004 19:34

ja si  nahral pres infra mp3 do6230 uplne v pohode a  telefon je zobrazil i s nazvem uplne v klidu.a dokonce i kdyz jsem mel mp3 v ruznych slozkach pri aktivaci prehravace hudby se v nem vsechny objevily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubca  |  01. 05. 2004 08:22

Ty idiote to co tady popisujes jsou jenom keci,nauč se s tim telefonem zachazet a potom neco pis.me pride ze tento telefon nemas ale zes cet nejakou recenzi na 6230 objednanou siemensem 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ParaDroid  |  29. 04. 2004 09:50

nedělal náhodou design týhle nokie člověk, kterej je odpovědnej taky za Vertu? Mi to příde podobný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  29. 04. 2004 14:42

Tak to nevím. Každopádně jsou si telefony nápadně podobné.
Klávesnice mi přišla trochu moc gumová, ale celkově patří k těm nejlepším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  29. 04. 2004 09:39

Včera jsem si chvíli hrál se spolužákovou 6230kou, takže :
je to klon 7250 (mám jí už skoro rok..)

-+ stejná velikost
- 6230 je o poznání težší
+- displej je jen o málo lepší; na Samsung se ani náhodou nehrabe
+- použitelnější fotky díky interpolaci; to na displeji tel. stejně nepoznáte a na PC si je může zvětšit každý
+ lepší klávesnice
- konformní design (nuda:)
- dnes podstatně vyšší cena !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 04. 2004 16:01

2Web: Srovnávat 7250 a 6230 je trochu divný ne? Displej je stejnej akorát tak velikostí (128x128bodů), ale je aktivní. 6230 je o dost rychlejší než 7250, paměť,zvonění,bt. atd...

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  29. 04. 2004 21:39

Rychlost je pro mě velkou devizou. Myslel jsem to spíš tak, že bych jí za ty prachy neměnil. Přehrávač mp3 nestojí za nic !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 04. 2004 08:05

2Web: Pokud srovnám telefony bez operačního systému které MP3 mají, tak 6230 je na špici.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  26. 12. 2004 13:25

v cem presne je mp3 prehravac spatny? jak se ovlada, jakej ma vykon...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@jkl_l  |  29. 01. 2005 14:30

čtu si tenhle článek a furt přemejšlím,kdy sem něco vložit... teď mne to už ale dožralo... nevím jestli dělám dobře, že to dávám sem, ale už jsem to nevydržel  .
Takže: mp3 přehrávač: žádná sláva, ale je to obyč foun, takže nemá smysl nadávat - kdo chce, ať si napíše vlastní JAVovskej. posouvá divně, ale posouvá, což mi chybí u videa - faj. co mne nejvíc štve je to, že při přehrávání mp3 se zasekává foun při práci s ním.. prostě asi po každejch 4sekundách na jednu nereaguje... taky - síla zvyku (jasně-pak nejdou hrát některý akční hry) ale mám verzi FW 315 a nevím, jak je to s novějšíma, protože jsem proti nim vysazenej - mám už třetí a teprve teď jsem s ním spokojenej: ten první měl vadu v displeji-chybné PX a když jsem ho přehrál, tak se nechoval tak jak měl a pamět telefonu hlásil jen 3MB a ne 8což jsem nebyl ochoten zkousnout, protože při příjmu mp3 od kámoše mi to řvalo,že nemá místo.. další jsem osobně nezkoušel, protože o něj nechci přijít, a že jsem ho měl od ET, tak jsem si ho vždy do týdne vyměnil. Telefon má spoustu vychytávek a všude se najde nějaká muška, která může dělat rotyku. pokud by jste někdo měli zájem, tak mi napište: m_lukac_4@seznam.cz ICQ: 172406543 a mobil sem dávat nebudu...
mohl bych o tom telefonu psát dost dlouho, ale teď na to nemám náladu a ani moc čas...  takže jestli něco chcete řešit nebo vědět, tak se klíďo ozvěte...
PS:1-preferuju ICQ a 2-jestli víte někdo o stránce, kde je rozepsáno co všechno ve kterejch verzích pánové v NOKIi udělali, tak vám budu vděčnej... už to hledám dost dlouho a moc se mi nedaří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tsunami  |  29. 04. 2004 17:02

Já se tedy už moc těším až se zbavím 7250 a budu mít 6230 (už jen cca 14 dní). Řekla bych, že je tam o moc víc rozdílů. MP3 zvonění, MP3 přehráač, možnost natáčet video, posílat MMS, které obsahují víc než pouze 1 fotku atd.  A pár gramů na víc mě opravdu nezabije.

Jen se mi moc nelíbí, že se tu často objevují zmínky o tom pohybu zadního krytu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janoch  |  29. 04. 2004 09:29

Přímo na kartu lze větší soubory kopírovat i bez PC suitu. Spáruji mobil s počítačem a pak mohu ke kartě přístupovat normálně v průzkumníku přes My Bluetooth places - Entire Bluetooth Neighborhood a OBEX file transfer. Škoda že se tam nedostanu z total commandera, ale nemůžu chtít všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  29. 04. 2004 11:51

Staci dohrat do Total Commanderu plug-in a melo by to jit, aspon s S55 to jde.

SIFS v1.0 - SIEMENS Flex-Filesystem via OBEX
--------------------------------------------
Copyright (c)2003 Andreas Ziemer
eMail: sifs@a-z-e.de

This Total Commander plugin gives access to SIEMENS mobile phones
with flexmemory, ME45, S45 and others.
(ERICSSON T68 not tested - gimme feedback !)

Requires TotalCommander v5.51 or later!


Installation
============
1) Copy SIFS.WFX to a folder of your choice, best is Total Commander folder.
2) From Total Commander's main menu, select
Configuration - Operation - FS-Plugins
3) In the popup box press 'Add', locate and select SIFS.WFX and press OK.

After the first start you have to select the COM-port where your mobile
is connected to, and the baud rate. SIEMENS currently supports 57600 and
19200, ERICSSON needs 19200 (untested). Later SIEMENS phones as the 45 series
might work with 115200 (also untested).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vitas  |  29. 04. 2004 09:03

Zkoušeli jsme Nokii 6230 připojit k PC s operačním systémem WinXpPro SP1
pomocí bluetooth BTOES, od firmy MSI, ale s nezdarem. Protože WinXpPro SP1
byly nainstalovány na PC již 2roky, tak abychom vyloučili nezdar  kvůli chybám v operačním
systému, tak jsme operační systém znovu nainstalovali na čistý HDD v PC.
Abychom předešli anabázi trápení s výrobky neznámých firem, vyrábějících
bluetooth, při navazování spojení s PC, tak jsme zakoupili výrobek od firmy 3Com,
o které jsem si mysleli, že když se zabývá výrobky pro počítačové sítě,
že s jejím výrobkem nebudeme mít potíže. S PC Suite 5.8 Nokia 6230 přes bluetooth firmy 3Com komunikuje, synchronizovat se ji po několika pokusech zatím nepodařilo. Co by nás, ale zajímalo, je to, zda by se po
instalaci PC Suite 6.0 ( staženou ze serveru Nokia.com), přes nainstalovanou
PC Suite 5.8, mělo v nabíce connection manageru objevit i nabídka bluetooth
připojení. Ta se totiž neobjeví.

Mohl byste tady doporučit bluetooth výrobek do USB, který s Nokii 6230 100% funguje?


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 09:18

Mám USB Dongle MSI už cca dva roky a s 6230 jsem neměl jediného problému, fungují všechny programy. WXP SP1, PC Suite 5.8 z dodávaného CD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  03. 08. 2004 19:18

Potěšte mě... je to MICROSTAR MS-6967 Transceiving BlueTooth Key USB?
http://alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=39735
Mám ho již 2. rok a nerad bych zjistil, že už mi k ničemu nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KV  |  29. 04. 2004 12:46

Me BT dongle key od MSI funguje s N6230 (PC SUITE 5.8 z original CD) bez problemu (teda problem byl ze jsem to nainstaloval, nechtelo to restart ale neslo to propojit .... sparoval jsem je ale nebyl dostupny pro PC SUITE, po restartu PC vse OK)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  29. 04. 2004 17:03

Pouzivam N6230 s NTB IBM T41 s Bluetooth a XPPro ... s pripojenim jsem mel nasledujici problemy.

- u autorizovaneho spojeni se po ukonceni jakekoliv aplikace spojeni znova nenavaze.

Nutno vypnout pozadavek na autorizovane spojeni BT.

 - nekdy se stava, ze po vypnuti BT na Nokii a NTB a po opetovnem nastartovani, se neda spojit s PC suite. Pripijit na internet pres BT/GPRS jde bez problemu.

Zatim jsem neprisel proc je tomu tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slavek  |  06. 05. 2004 16:14

S bluetooth I-tec pohoda, jede s PC Suite 6.1, synchronizace funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loupežník  |  20. 12. 2004 12:22


Zdravím,  mám stejný problém, respektive podobný. Při propojení MSI Btoes s 6230 a GPRS spojení se mi stává, že telefon po nějaké době z ničeho nic vytuhne. Tedy ztratí se informace na displeji a telefon vypadá jako že se vypíná, potom se oklepe, obživne, ale spadne GPRS session. Ostatní aplikace fungují dobře, ale při určitém zahlcení telefon padá. Zbytečný říkat, že jsem z toho dost špatnej a že se mi další peníze dávat za kabel nechtějí (((((
nevíte jestli se s tím dá něco dělat, třeba přehrání firmware ?
 
Díky
Loupežník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loupežník  |  20. 12. 2004 12:24

 
Zdravím,  mám stejný problém, respektive podobný. Při propojení MSI Btoes s 6230 a GPRS spojení se mi stává, že telefon po nějaké době z ničeho nic vytuhne. Tedy ztratí se informace na displeji a telefon vypadá jako že se vypíná, potom se oklepe, obživne, ale spadne GPRS session. Ostatní aplikace fungují dobře, ale při určitém zahlcení telefon padá. Zbytečný říkat, že jsem z toho dost špatnej a že se mi další peníze dávat za kabel nechtějí (((((
nevíte jestli se s tím dá něco dělat, třeba přehrání firmware ?
 
DíkyLoupežník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loupežník  |  20. 12. 2004 12:24

 
Zdravím,  mám stejný problém, respektive podobný. Při propojení MSI Btoes s 6230 a GPRS spojení se mi stává, že telefon po nějaké době z ničeho nic vytuhne. Tedy ztratí se informace na displeji a telefon vypadá jako že se vypíná, potom se oklepe, obživne, ale spadne GPRS session. Ostatní aplikace fungují dobře, ale při určitém zahlcení telefon padá. Zbytečný říkat, že jsem z toho dost špatnej a že se mi další peníze dávat za kabel nechtějí (((((
nevíte jestli se s tím dá něco dělat, třeba přehráním firmware ?
 
DíkyLoupežník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  26. 12. 2004 13:11

presne tohle se deje i mne (w98 cz opatchovany vsim, cim se dalo), MSI BT, 6230, pripojeni pres BT modem (ne Nokia, ale BT soft).
Asi pul minuty po spojeni 6230 vytuhne a udela nejakej soft restart, ale spojeni se cele nejak vyprasi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  29. 12. 2004 10:31

tak dalsi patrani ukazalo, ze starsi kusy to nedelaji, novejsi ano.
jestli to delaji i ty uplne nejnovejsi, neni jasne.
je to vsak chyba pristroje a je s tim nutne do servisu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  29. 12. 2004 10:31

tak dalsi patrani ukazalo, ze starsi kusy to nedelaji, novejsi ano.
jestli to delaji i ty uplne nejnovejsi, neni jasne.
je to vsak chyba firmware a je s tim nutne do servisu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  02. 01. 2005 13:22

Jo, se servisem jsem uz mluvil a budu tam muset. Mam nove PC Suite 6.41 a novou Nokii 6230. Synchronizovat mohu, pretahovat soubory tez (MSI BT), ale na Internet se nepripojim. Vubes nerozchodim modem Nokia 6230 BT (resp. ovladac). Mam verzi softu pro MSI BT 1434 i novy firmware 525, s T610 to funguje perfektne, s Nokii vubec (Internet).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.hajdy  |  31. 01. 2006 10:25

Tak to je ani nevyhazuj. Mám 6230i a při reklamaci mi bylo zděleno, že o problému ví, ale zatím ho nedokážou řešit. Dali mi zdarma kabel, ale ten nic nevyřešil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tleskač  |  29. 04. 2004 08:30

Opravdu hezky napsaný článek. Na dobrý mobil se dobře píše, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakubowski  |  29. 04. 2004 08:24

Mám 6310i,a jsem nějak na Nokie zvyklej,myslíte( vy kdož telefon máte), že je to náhrada,nemyslím ani tak funkce,tam není co řešit,ale spíše ovládání, je to klasická Nokia,to jsme z článku pochopil,ale mám u spousty telefonů problémy s rukama,mám je poněkud větší,a tak se chci optati,jestli se dobře ovládá?  A co zvuk při telefonování, nešumí to tak jako u 6610,6100 apod.když je to serie 40.Díky moc, jinak musím říc,že je to asi nejlepší mobil co jsem viděl,v současný době.........design super!!!! Díky za recenzi, na to zas epraskne peněz,hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Mengele  |  29. 04. 2004 14:32

Mobil je v poho az na zminene bugy/funkce. Ja jsem presel z 6310i a jedine, co me hodne ser* je vydrz baterie - tak 3 dny v prumeru, coz je tak pulka 6310i. Nejlepsi bude kdyz si ten telefon tou svoji prackou vyzkousis, podle me bys nemel mit problem. Zvuk OK. Ale i tak by Nokie udelala nejlip, kdyby skrizila 6600 a 6230. Cus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark.oh  |  23. 07. 2004 12:47

taky mám docela velké prstíky :)) ale se psaním nemám sebemenší problém. Klávesy mají opravdu výborný stisk a dobře se mačkají...Telefon při hovoru nešumí, spíš mám pocit, jako bych byl uzavřený v lahvi :)) Při mluvení je to takový zvláštní pocit, který z předchozích modelů neznám. Něco jako smyčka...Možná je to vada, nevím. Ale nemám k telefonu jako takovému sebemenších připomínek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mateman  |  29. 04. 2004 08:22

Měl bych několik poznámek k recenzi konkrétně k tomu jak autor popisije nahrávání mp3 do mobilu. Ve skutečnosti se mp3 dají nahrávat přes audio manager přímo do paměti mobilu, aji do jakékolim podsložky. Stačí si vytvořit seznam skladeb ve formátu m3u, což dokáže aji obyčejnej winamp. Ten pak můžete přes audio manager nahrát kam chcete a mobil si pak seznam stop pak najde. Jinak je mobil fakt supr. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vitas  |  29. 04. 2004 10:34

Bluetooth 3Com pošle MP3 přímo jako "soubor" do mobilu, kde si ho uložíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pallev  |  21. 10. 2004 10:40

Dakujem za tuto poznamku pretoze autor clanku ma dost odradil tym ze musim pouzivat ciacku.
Xcel by som sa opytat ci ta Nokia aspon teoreticky podporuje 1GB MMC ... nieze sa mi stane ze vyhodim kopu penazi za velku kartu a budem sa na nu moct len pozerat ....
vo vybave som si nevsimol USB kabel .... ako tam tie subory napracem ak nemam BlueTooth?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  03. 12. 2004 16:46

1 GB mi tam nejede, 512 MB ano.
Pisnicky nakopirovat pres ctecku MMC karet. Stoji cca 250-300 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Villik  |  08. 07. 2007 17:06

Hej že nevim jak Vy, ale ja tam mam 1GB kartu RS-MMC ( ono to nevadi, RS-MMC je menší, ale je tam redukce na MMC velikost).. Mam ju obyc A-data ... a FURT MAM N6230 Mam ho moc rad. A vůbec mě nesere, že má takovej foťák, ono to sice není na nějaké výstavy, ale momentky s tím vyfotíte. S t9 nepišu tak je mi to fuk a na klavesnici sem si rychle zvykl. Mě to prostě stačí ... tečka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlos  |  29. 04. 2004 08:15

... článek od Petra Broži na MM. Konečně . Díky Za něj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl von Brno  |  29. 04. 2004 07:23

ten fotak je rozhodne uspokojujici! kdyz to srovnam s mym T630 tak to vypada fakt supr. a dokud neprijde S65 tak to bude jeden z nej fotaku....uz aby tu byla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 08:00

Záleží na tom, koho chcete uspokojit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vitas  |  29. 04. 2004 10:36

Foťák - bídná kvalita. Bez zadního krytu i se zadním krytem ( "kvalitní" krycí sklíčko to nedělá )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  29. 04. 2004 07:08

Dost se mi líbí článek, a můžu s úspěchem říci -na potvrzovací tlačítko jsem si zvykl raz,dva-, takže jsem lepší. Je to dobrej mobil, funkce a tvar jsou přesné, a ty tlašítka na psaní taky nejsou k zahození a to mám prsty skoro jako havíř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funcarver  |  29. 04. 2004 02:37

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=714 tady recenzent na klávesnici velmi, ale opravdu velmi nadává a zuří ;) Jinak se ale všichni shodují, že jde o mimořádně povedený mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 07:59

Já považuji klávesnici za jednu z nejlepších, kterou jsem "potkal".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  03. 08. 2004 19:14

Také se Vám stalo, že po opakovaném přehrávání midi z Galerie jsou další opakování na rodíl od prvého jasnější a hlasitější?
Nevím, jestli je to vada mnou testovaného kusu, nebo něco rozšířenějšího

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Mengele  |  29. 04. 2004 01:05

Mobil je v poho, snad jen :

v T9ce jsou chyby v ceskych slovech (momentalne si nevzpomenu ve kterych)
ve vyberu jazyku je slovencina a slovenscina
BT se neumi samo vypnout
kdyz je ve fotoalbu vic fotek, docela se prjizdeni adresaru zpomali
poznamku z poznamkoveho bloku lze exportovat do pocitace do TXTcka, ale opacne nikoliv
zadni kryt stoji za prd
fotak nic moc oproti 6600 nebo 3650 (snad to doresi alespon softwarove)
vydrz teda taky nic moc
s tema prehravacema si taky mohli trosku pohrat - REW a FF ve videu napr.
skoda ze fotky nejou odesilat mailem

ALE JINAK HO MAM RAD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  29. 04. 2004 01:28

len par reakcii k pripomienkam

- ta T9 nikdy nebude na 100%. dakedy fakt chýbajú tie najpoužívanejšie slová

- ta "slovenstina" nie je to, čo tu píšem, ale v slovinčine napísané slovinština (slovenja, slovenština)

- to neplatí ani pri infraporte a nielen na 6230

- snímky idú posielať e-mailom, akurát je to zaslanie MMS na mail. mne to ide.

- inak súhlas, zvlášť pri fotoaparáte, čakal som uš aspoň zoom, keď nie viac Mpx...

 

mne na mobile ešte chýba

- možno vačší displej

- výmena pamatovej karty (má niekto skúsenosi s noname?)

- cez infraport sa dajú s inými mobilmi série 40 vzmieňať len vizitky

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan II  |  30. 04. 2004 20:56

S novějšími mobily serie 40 si rozumí, druhý mobil totiž musí mýt schopnost odeslíat přes IF port zkoušel jsem posílat obrázky na 7250 - bez problémů, zpět to nejde, protože 7250 neumí z galerie obraz poslat. Zcela bez problémů je posílání obrázků a hudby (pouze stažené melodie, nahrané v telefonu výrobcem nelze) mezi 6230 a 6220

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blick  |  30. 04. 2004 07:31

Ne... Slovenčina a Slovenščina je naprosto správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  29. 04. 2004 00:43

Tento mobil se moc nepoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  29. 04. 2004 01:16

hmmm ty jsi se taky moc nepoved, ale doma ti to nechteji rict na rovinu  Z tebe je Siemensak cejtit na mile daleko, zkus se trochu zamyslet, nez neco napises, ono je to asi jedno, jako obsahovou hodnotu na tvuj prispevek, hlavne ze jsi prvni kdo pod clanek napsal prispevek  Uzasny jen tak dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  29. 04. 2004 08:11

Nepovedl se a nebo na nej proste jen nemas, tak alespon napises tohle :)) Tak to potom jo :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  29. 04. 2004 14:10

Ty jsi fakt kopytoJak muzes rict,ze se nepovedl,co se ti nezda?Ja mam take Siemense,ale kdyz se jine znacce neco povede,tak neni problem to uznat,ne?
P.S.Vule zadniho krytu je nekolik milimetru?To se mi ani nechce verit,ze by se pohyboval ve 2-3 mm.To by tam snad ani nemohl drzet,pac ty pacicky,ktere ho drzi by musely mit 0.5cm.
P.P.S.Teda pane Broza,mit tam Cernou kocku od Enklavy,ze se nestydite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 04. 2004 19:32

Už se stydím

Pravda je taková, že Černou kočku tam nahrál Marek Lutonský, než mi mobil dal po testu, a já ji tam nechal; nechtělo se mi moc hledat, co dát místo toho. Navíc mi na ni hrají lidé, co nejsou v seznamu => ti, s nimiž nechci mluvit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 04. 2004 22:58

Jaká kočka? Jako bys nevěděl, že do mobilů nahrávám jen svůj oblíbený Ježkův Bugatti Step. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  30. 04. 2004 07:41

A prosím vás, nevíte náhodou, kde tenhleten Bugatti Step sehnad ve formátu *.mid? Já už se po něm všemožně ohledal, ale nebyl jsem úspěšný.
Děkuji

Ščorda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  03. 05. 2004 11:37

no nevim .. me to zabralo asi 2 vteriny ... do googla (www.google.com) jsem napsal "Bugatti Step midi" a vyadlo na me asi milion odkazu na stazeni )))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  03. 05. 2004 11:38

a abych nevypadal ze kecam o necem co nevim .. zde je ten link ) http://www.doupe.cz/vaulty/3510i/midi/b/bugatti.mid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  30. 04. 2004 09:43

Richard to vyjadril uplne presne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jednou blb porad blb  |  01. 05. 2004 18:50

Jednou blb porad blb     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
u  |  02. 05. 2004 19:19

Do do pr.......(to už si domyslíš)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rainhard  |  09. 05. 2004 17:49

 jseš kokot až to bolí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
totojepast@seznam.cz  |  17. 05. 2004 04:01

???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobil_daemon  |  13. 11. 2004 21:25

ODBLOKOVÁNÍ
Crux Unlocker, funguje, vyzkoušeno. Odblokována N6230, Eurotel
www.psg.neostrada.pl/CruxUnlocker_v201_Setup.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
axpime  |  18. 07. 2005 22:38


A ako si to stiahol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  10. 09. 2005 16:04

355666001767812 imei

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  24. 11. 2005 20:42

chlapci prosim vas moc kde najdu skupinu moby mp3 do telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor