Nokia 7250: nejlepší z celé série (test)

Diskuze čtenářů k článku

Radek  |  11. 06. 2003 13:34

Chci se zeptat, jestliže budu fotit někde venku za světla, nebo za osvětlení vevnitř, jaká bude kvalita fotek když budu fotit osoby, třeba na vzdalenost par metrů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolňajs  |  09. 06. 2003 18:20

Všude na stránkách jsem se dočetl, že telefon přehraje až 42 nástrojů, ale nikde není napsáno kolik jich přehraje najednou...

T610 má 32ti hlasé vyzvánění...

Někde sem se náhodou dočetl, že tato Nokia 7250 má 16ti hlasé vyzvánění, ale ani na stránkách Nokie jsem se to nedočetl.
A všechny její sestřičky mají vyzvánění jen 4 hlasé...

Jak to tedy je???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabiak  |  26. 04. 2003 11:31

Mám ji týden a pár dnů a ani jeden restart, ani jeden kix, rychlá spolehlivá a pamět 500 čísel v ní fakt je.... oproti nekvalitní 6310i který sem měl 4 za tu dobu je to pokrok a poklona Nokii.

Javahry a programy wap.redboss.cz a wap.wapstranky.cz doporučuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiFabiak!!!!!!!!!  |  25. 07. 2003 16:32

Ach jo.Ty seš tak neskonale trapnej.Kdy tě to přejde?Fakt nevim co na tom krámu máš.Je to blbost jak mraky.Ten mobil ani neni tak špatnej,ale ty seš špatnej:o). Jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabiak  |  25. 07. 2003 16:56

Fantomas, hmm :o)))) antiblbe :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  24. 04. 2003 15:13

Dobrý den.

Nemáte někdo odkaz na dowload e-mailového klienta (Java)?

Můžete mi jej zaslat na raptor@quick.cz prosím?

Děkuji

R.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
player  |  08. 04. 2003 19:16

Nevym teda jak vi ale mislym sy že nejlepšý Telefon bude nokyje 6100.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  08. 04. 2003 19:39

No misly sy co chcez ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  10. 04. 2003 17:41

Satane všim sem si že o tom něco víš.Nemáš tušení,kde bych na netu sehnat e-mailovýho klienta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  09. 04. 2003 13:48

Nejlepší telefon asi ne ale nejlepší Nokie dost možná ptotože jak jistě všichni víme mezi slepými je jednooký král.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luxa.m  |  08. 04. 2003 01:07

 

Ahojte lidicky,

omlouvam se, ze vas otravuji, ale potreboval bych radu. Nevite, jestli se da zjistit majitel mobilniho telefoniho cisla?? Cislo zacina predvolbou 728.... Sorry, ze se s tim pletu do uplne jine diskuse. Za rady dekuji predem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  04. 04. 2003 23:56

Dobrý večer,

až do dnešního dne jsem Vás považoval za víceméně rozumného člověka. Ale to poslední k čemu bych se snížil by bylo nic neříkající, mnohdy urážlivé odepisování na každý příspěvek. Nemluvě o tom, že svou rádoby vtipnou poznámkou zmaříte jakýkoliv pokus o konstruktivní dotaz.  Je mi líto i kvůli ostatním čtenářům MobilManie hledajícím informace v diskuzích, že musí něco podobného trpět. Omlouvám se jestli jsem Vás urazil, ale cítil jsem potřebu se k tomu vyjádřit.

S pozdravem Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 04. 2003 11:36

Dobre rano, dobry den, dobre poledne, dobrou chut,
tak jako kazdou sobotu Vas vitam uz u 387 prispevku v teto diskuzi. Bohuzel Vas zklamu, ctenari si zadaji svoje - grafy a kolace hovori jasne. Jak se rika, negativni reklama, taky reklama. Omlouvat se nemusite, me jen tak neco nerozhodi. Ale dekuji za ohlas! ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  07. 04. 2003 09:58

No tak Ty zas seš...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  04. 04. 2003 23:54

Dobrý večer,

až do dnešního dne jsem Vás považoval za víceméně rozumného člověka. Ale to poslední k čemu bych se snížil by bylo nic neříkající, mnohdy urážlivé odepisování na každý příspěvek. Nemluvě o tom, že svou rádoby vtipnou poznámkou zmaříte jakýkoliv pokus o konstruktivní dotaz.  Je mi líto i kvůli ostatním čtenářům hledajícím informace v diskuzích, že musí něco podobného trpět. Omlouvám se jestli jsem Vás urazil, ale cítil jsem potřebu se k tomu vyjádřit.

S pozdravem Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  04. 04. 2003 08:49

 tak už i já se v brzké době stanu majitelem tohoto podle mě vynikajícího mobilku  ...příspěvky jsem nečetl je to zbytečné stejně se tu vždy dohadujete nebo psíše válka nokiářů vs. siemensáře  tak asi tak ...

Jen mě ještě zajímá jestli telefon netuhne když se sním pracuje " pošlu sms a procházím ve zprávách a čeká se na doručenku jakmile přijde doručenka a já jsem v nějaké SMS tak telfon zatuhne tím způsobem že nejdou mačkat funkční tlačítka ... je to 6310i a dělá to snad u všech FW jelikož jsem jich už pár vyzkoušel"

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 15:27

Tak to me u 7250 nedela ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kong  |  05. 04. 2003 15:25

ještě mě zajímá jaká je kvalita nafocených fotek v porovnání Ericssonu T68i ???

THX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Angelo  |  05. 04. 2003 19:04

Vcera jsem si 7250 koupil a vlastnim i T68 a kvalita fotek je  u Nokie lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  06. 04. 2003 09:58

Mohu jenom potvrdit, navic fotoaparat je primarne urcen k posilani MMS a divat se na nejakou "fotku" na displeji T68 je tragedie ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kong  |  06. 04. 2003 13:51

 tak to jsem rád jelikož co jsem viděl u kámoše tak fakt na tom displeji jsou ty fotky hnus  a navíc ericsson nedodává na orig. CD žádnej soft. kterým bi si je mohl kámoš stáhnout z Mobilu do Pc kdežto nokie jo  no už se teším ještě to musím chvili vydržet a pak to bude v klííídku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  06. 04. 2003 14:13

ještě nmě zajímá jestli se dodává HF k poslechu rádia ve standartu nebo si ji musí člověk koupit ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  06. 04. 2003 22:50

Je ve standartním balení........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  07. 04. 2003 08:53

U 6610, 7210 a 7250 je standard a u 6100 se musi dokoupit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  07. 04. 2003 22:08

To se mi taky stalo, naštěstí ale jen 4x zatím od listopadu 2002. A vždy tak, že jsem rychle přejížděl z menu do menu, prostě hned a dost pracoval dál s telefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tofi  |  04. 04. 2003 08:12

Konecne jsme se dockali opravdoveho a plnohodnotneho nastupce 7110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 22:01

7110 ? Ses upsal, ne? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tofi  |  04. 04. 2003 08:12

Konecne jsme se dockali opravdoveho a plnohodnotneho nastupce 7110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ragamix  |  31. 03. 2003 19:48

Zdravim,

Telefon mam asi len 3 hodiny ale celkom som spokojny. Teda az na to ze ni nefunguje prepojenie s PC cez infra port - telefon sa pripoji a za chvilu zas odpoji a tak stale dookola.. Vie mi niekto poradit co treba nainstalovat? Pamatam sa na rovnaky problem s 6210 ktory som vyriesil nainstalovanim nejakeho patchu. Zrejme sa jedna o podobny problem ale zatial som nenasiel nic (na nete) co by ho vyriesilo.

Diki vsetkym sa pomoc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ragamix  |  31. 03. 2003 22:18

OK takze som prisiel na to kde bol problem - stara verzia logomanagera. Telefon sa pripoji pri nejakej akcii ako napr. dial-up ci spustenie logomanagera (ale nesmie byt stara verzia! - vtedy sa pripoji a o chvilu odpoji). Cize je to v poriadku.

Vie mi niekto povedat kde sa daju stiahut nejake java aplikacie a vyzvanacie tony?

Este by ma zaujimalo ci sa da aktivovat net monitor na 7250.

Dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 04. 2003 07:58

Na Series 40 nijak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ragamix  |  01. 04. 2003 12:58

skoda ale aj tak dik..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruno  |  31. 03. 2003 15:38

Venoval jsem asi 15 min. precteni vsech prispevku a bez urazky..Mam pocit,ze polovina z ucastniku si tady leci sve mindraky,druha polovina vubec netusi o cem je rec a vsichni dohromady jsou uplne mimo..Kde bych nasel diskuzi o NOKII 7250?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karkulka  |  28. 03. 2003 02:52

teda kluci...už dlouho jsem se tak nepobavila jako při čtení vašich reakcí. 7250 je pohodovej telefonek,už na ní čekám 3 měsíce... Mějte se fajn a nesežerte se tady. Ahojda Karkulka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  28. 03. 2003 13:06

Čekat 3 měsíce kvůli Nokii ?!?!?!?!?  (no fuj)  Nejradši bych si změnil nick na Vlka a potom asi tušíš co by následovalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mju  |  27. 03. 2003 08:48

Proč nejsou N7250 a N6650 v databázi? Minimálně 7250 by tam už asi být mohla, vždyť jste všechny údaje, podle kterých hodnotíte, už vypsali v článku! Chtěl jsem ji přehledně srovnat s N6650, ale ani tu jsem tam nenašel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fogger  |  24. 03. 2003 11:12

Bude 7250 i ? pry ma vyjit v červnu ? je to pravda? ma bejt obohacena o html prohlizec je to pravda at si zbytecne nekupuju 7250 tet !?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  24. 03. 2003 12:36

A jenom si to pěkně kup. Šak potom "příkůpiš" aj tu druhó ne? No có no?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  25. 03. 2003 07:18

Bejt tebou, tak jeste pockam par let - budou lepsi a lepsi mobily a je skoda vyhazovat penize tedka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pešek  |  26. 03. 2003 21:45

Obzvlášť za Nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fogger  |  24. 03. 2003 10:34

Kde to koupim za kolik ale at to neni nejakej pochybnej obchod! se mi to vysere a muzu jit na parky.. nahodou nevite kdo by chtel moji 7210 s fotakem vymenit za 7250 + doplatek (5litru) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  22. 03. 2003 22:37

mě se teda moc nelibi,ale funkcne neni spatnej..

Pete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rada  |  22. 03. 2003 20:11

hgfdh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rada  |  22. 03. 2003 20:08

7250 to je dělo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simon klan  |  20. 03. 2003 17:50

Co mam delat pro stahnuti her do meho Panasonicu gd67, ktery podporuje herni platformu in-fusio, jde to i pres kabel nebo jenom pres operatora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  20. 03. 2003 18:58

Rozbit ho kladivem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  21. 03. 2003 11:19

...a spláchnout do hajzlu.  

kdyby něco tak odkaz na poradnu je nalevo od diskuze  néééé?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamila  |  18. 03. 2003 22:56

Prodam 7250 za 6000,- Mam jeste 16 kousku. Privezla jsem je z nemecka, jsou uplne nove, zabalene, ale bohuzel bez ceske zaruky. Samozrejmne si je nejdriv muzete vyzkouset, jsem z Prahy.

Kamila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jgn  |  20. 03. 2003 12:08

nauč se ovládat telefon, ano? huso

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zilla  |  20. 03. 2003 23:07

Ahoj, jestli to neni nejaka legrace, tak ja bych mel vazny zajem. Pokud jeste mas nejake ty Nokie 7250 neprodane, ozvi se mi prosim na avenging.angel@seznam.cz a muzeme se domluvit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  22. 03. 2003 19:42

Samozřejmě je to legrace! Myslíš, že tenhle telefon koupíš někde za 6tisíc???!!!

P.S. Satane, zrovna si říkám, že by holá fakta o N7250 byla nuda, tak nám to tady zpříjemňuješ tou takovou Tvojí omáčkou, viď? No, seš šikovnej, jde Ti to, tak Ti děkuju. A nezapomeň zas něco vtipnýho připsat...

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  23. 03. 2003 09:55

Tak ten inzerat neni moje prace, takovej ubohej hajzl zase nejsem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 03. 2003 16:20

JEDNA SE O VTIP, NEVOLEJTE TAM!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klariska  |  04. 04. 2003 20:37

Beru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokot8210  |  14. 03. 2003 19:59

NOKIA - Fůůůůůůůůůj !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaLaM8210  |  14. 03. 2003 11:18

Ja sem zde pres potraviny, jsem totiz vykal, jedno velky hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaLaM8210  |  14. 03. 2003 11:20

Ja sem zde pres zbrane, ubiju vas 8210, sem totiz drsny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaDaM8210  |  14. 03. 2003 11:22

Ne ja sem zde pres zbrane ty ses jen trapna napodobenina. Ja sem bratranec nejvyssiho v Iraku. Sem drsny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuKaM8210  |  14. 03. 2003 11:23

Tady fakt trpi nekdo schizou a je perverzni. Ja sem normalni delam to se svou 8210.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuLiN8210  |  14. 03. 2003 11:24

Mam ho jak paratko, ale nemam mindrak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
satan3315  |  13. 03. 2003 19:36

Největší prase je SATAN8210

A neserte mě už s těmi blbými NOKIEMI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 20:27

Dekujeme za sdeleni, priste doporucuji pouzit modrou barvu - je to preci jenom vice kontrastni a taky pridat par vykricniku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  13. 03. 2003 19:34

zas des a bida - klasicka nokia.
15 polozek hlavniho menu - otresny.
stale chybejici bluetooth - ostuda.
absence hlasoveho ovladani, hlasoveho vytaceni, zaznamniku hovoru, diktafonu - ubohost.
nema opakovany budik - demence.
nema e-mailovy klient - zaostalost.
chybejici krytka fotacku, nekvalitni porizovani snimku, pomale prekreslovani hledacku, nemoznost prenest vyfoceny obrazek do pc jinak nez mms/eml - nevymakanost.
konecne naznak vlastniho menu - opicky á la ericsson?
radio v mobilu - zbytecnost.

tak ja nevim, co bych mu pripsal k dobru?
snad jen pro fandy barevnych displeju (zatim fakt nechapu) ten barevny displej...
nic jinyho mne nenapada, fakt ne
ale urcite bude pekne drahej a budou si ho kupovat samy "frajeri".
uz se zas tesim, jak mi ho nakej debilek polozi na stul v hospode a jen bude cekat az se na neco zeptam nebo jeste lepe - bude doufat, ze aspon trosku zaslintam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SATANA OT 715  |  13. 03. 2003 19:45

Mluvíš mi z duše - konečně se ozval aspoň někdo, kdo ví co píše.

Tento telefon bych ale všem NOKIAMANIAKUM doporučil. Život by byl bez nich nudný a já se aspoň můžu pořád někomu smát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 20:26

Opravdu duchaplne t29 tady psat pod 3 nicky v rozmezi par minutek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  14. 03. 2003 09:29

pod jakymi 3 nicky???
jestli "t29" = 3 ruzne nicky, pak budiz, ale to bys mel jit asi k doktorovi...
pod zadnym jinym nickem nepisu.
Jo a jeste jedna poznamka:
Statanku, kdyz si dovolim nejaky mobil trosku zkritizovat a napsat na nej svuj nazor (od toho asi diskuze je, nemyslis?), tak nechapu, proc pak kazdymu pises "nikdo ti ho nenuti"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 20:23

No myslim ze ty nechapes nejenom ten displej. Navic ti to nikdo nenuti, delas tady z toho otazku zivota a smrti.

BTW. fotky stahovat pres novy MobiMB 1.2.2 jdou v pohode, viz. http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=51 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  12. 03. 2003 21:18

Teda tolik příspěvků kvůli jedné Nokii!!! I když je dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alcatel 715  |  12. 03. 2003 19:52

Vzkaz pro všechny majitelé hloupých a předražených Nokií (což jsou všechny) a hlavně pro SaTanA 5110.

Nabíjte baterku, strčte si jakoukoliv Nokii do řitního otvoru a nechte ji vibrovat dokud se baterka nevybije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 20:03

Oh dekujeme za Vasi radu, sam osobne nevim, co bych si bez ni pocal. Bohuzel nejsem takove cune, abych si strkal nekam mobilni telefon. Jestli toto ma byt Vase projekce, tak musim rict, ze jste opravdu nechutne hnusne prase ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  12. 03. 2003 15:08

Jo ještě bych měl jeden dotaz. Mám v autě namontovanou těžkou HF pro nokii 6210 (cark -91). Momentálně v ní mám 6310i. Půjde mi do ní i 7250? Asi ne co? Když už dám Nokii 15.000 za telefon, proč bych jim ještě nevyplajznul trojčičku za HF, že? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  12. 03. 2003 15:12

Jéé sorry, já to nechtěl dát dvakrát, ale poprvé, když jsem klikl na odeslat, tak mi to nahlásilo, že stránka nemůže být zobrazena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 18:54

Ne nepujde - uz jenom kvuli velikosti a taky kvuli spodnimu portu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  12. 03. 2003 15:08

Jo ještě bych měl jeden dotaz. Mám v autě namontovanou těžkou HF pro nokii 6210 (cark -91). Momentálně v ní mám 6310i. Půjde mi do ní i 7250? Asi ne co? Protože, když už dám Nokii 15.000 za telefon, proč bych jim ještě nevyplajznul trojčičku za HF, že? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rawlek  |  11. 03. 2003 21:17

7250 je nato co umi a jak vypada moc draha, T610 bude moc drahy, ale funkcemi bude nabuseny a tezko bude mit konkurenci, vzhledove je to radost pohledet, klavesnice se mi zda pouzitelnejsi, narozdil od 7250, displaj je na SE o nakou tu tridu vis, fotacek snad taky, kua proc tu vlastne srovnavam nesrovnatelne   T610 bude fajnova libustka na praci, zabavu, jen tak pro radost a mozna i na to telefonovani   Du do nej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:24

No to nevim proc to srovnavas, zatim ani jeden neni na trhu, takze co resis? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  11. 03. 2003 20:41

Tak jsem se tesil na 6610 a az jsem si ji konecne sel okouknout nazivo do obchodu tak jediny co by se mi dalo vycist z tvare bylo asi toto . Na obrazcich fakt squela, display to samy, funkce pohoda ale nic extra, proste se mi libil, ale po zletmem okouknuti v realu sem si rychle strcil penize zpatky do kapce a upaloval sem z obchodu rychle pryc. Nechci to same zazit s N7250! Myslim ze by to dopadlo uplne stejne.. Proto si raci pockam na SE T610!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:21

Kazdej se jednou docka, i kdyz neceka - smrti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  11. 03. 2003 16:51

Nešlo by mazat reakce uživatelů které nesouvisí s článkem? Je to napřiklad 90 procent příspěvků od Satana a dejva (neberte to osobně - jste jenom jako příklad, já s vami sympatizuji ). Chtěl jsem si přečíst názory uživatelů na tento telefon, ale v půlce mě to přestalo bavit - kdo má pořád číst dohady těch puberťáků, že?

Těd ještě k 7250 - libí se mi už od té doby co jsem ji poprvé uviděl. Jak jsem si na Nokii přečetl že má mít jen 300 jmen v seznamu, tak mě pěkně zamrazilo. Z 6210 jsem přešel na 6310i a zatím nebylo nic co bych si mohl koupit (nepřichází v úvahu nic jiného než šestková nebo sedmičková řada od Nokie - 7650 je děsně velká a nevydrží jí baterka). Teď už totiž těžce zápasím s tou pětistovkou jmen. Je to pro mě hrozně málo. Proč dají do telefonu 5 MB a dovolí jenom 300 až 500 jmen do seznamu???
Jinak pokud 7250 bude fakt umět těch 500 jmen, tak hned jek ji dostanou v Celadonu nebo Agoře, tak je moje!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:23

No nevim jak chces cekat nazory uzivatelu u uplne novinky, ktera se jeste neprodava. Navic az ji dostanou tak je hned moje a ne tvoje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  11. 03. 2003 15:18

Hmm no me osobne se 7250 vcelku libi. Fce ma nadupany ale nemam duvod si ten mobil kupovat. Nepotrebuji barevny display, fotak a par dalsich fce ktery jsou vlastne na tom mobilu nejdrasi. A dokonce bych si je i zaplatil ale proc kdyz je nepotrebuju. Zatim mam max. spokojenost s 6510 tak u ni zustanu dokud to pujde. Vystridal jsem spoustu telefonu (znacek) Nokia zatim vyhovuje nejvic. Jenom malickost k tem fotkam je mi naprosto jedno co p. Broza nafotil aspon svoji dobrou naladou nasere hodne lidi . Recenze je dobra ponevaz jestlize je series 40 spise rozdilna vzhledem nez fce tak se z toho asi ani vic vypotit neda. Hlavne me neumlatte je to muj subjektivni nazor .

TRAVEX

PS: opravte to nekdo urcite tam mam chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:24

No pokud mas v pohode nazor a jeste chces opravovat chyby, tak me osobne nic nenuti ti je opravovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  11. 03. 2003 17:13

Skoda cekal jsem ze se nekdo chyti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:19

Treba se naka trubka chyti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 12:51

No, pokud ses nechytil ty tak už to asi prošlo. Žádná větší trubka už tu totiž není. (jó krom toho tvýho fandy /nedůležitý nebo bezdůvodný nebo jak si vlastně to pako říká/ to je možná trochu větší "borec")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 14:29

Spis bych rekl, ze mel policeno na tebe ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 15:20

Tak to asi těžko, já tady nikoho nebuzeruju za každej přehmat na klávesnici jako ty!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 18:52

No lepsi nez buzerovat a objizdet muzsky na tramvajove zastavce, jak to delas ty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 03. 2003 07:23

Ty někomu zkoušej vyčítat že nepoužívá argumenty. Kde´s přišel na to že by se někdo bavil tímto způsobem, tos odkoukal od svyho fotra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 10:06

Staci se podivat na to co tady pises a vsem je jasny, ze predvcerejsi "Na vlastni oci" bylo o tobe ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 03. 2003 14:29

Sory ale nejsem přilepenej celej den doma, abych sledoval v televizi každej přiblblej pořad co běží na Nově, takže netuším vo co gou. Mohl bys to nějak upřesnit sáťo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 17:54
Ivan  |  14. 03. 2003 07:42

Sakra tak ono už to prasklo? Ale natáčel sem to čistě s uměleckým záměrem tak snad bude mít policie pro mou řežisérskou vášeň pochopení. (ale všechny řikaly že 15 už jim bylo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liam  |  11. 03. 2003 15:01

Cau lidi,

myslim si, ze tato Nokia je vcelku dobrej founek, kterej bych si ale asi nikdy nekoupil a rozhodne ne kvuli fotaku...btw....SaTaN je asi uplnej idiot, kterej celej den nema co na praci a jen se plete do diskuzi. Hej lidi....co si kdo myslite o SaTaNovi ??? L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:30

Koukam uz tady mame i extremisty, kteri verejne vyzyvaji urcitou skupinu lidi k flamewaru. Dale jestli mam nebo nemam co na praci nech laskave na me, spis se starej, abys mel tu praci ty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liam  |  11. 03. 2003 16:35

Ja praci mam...a vubec si na ni nestezuju, ale tebe bych poslal kopat uhli do dolu, pak by te presli ty nejapny hlasky v diskuzich...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:17

Aha, tak uz se nam to tady vybarvuje, vysoky dustojnik Statni Bezpecnosti, ktery drive rozhodoval o tom, co kdo bude delat. Bohuzel, ta doba uz je za nama, fesaku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liam  |  12. 03. 2003 10:44

no jelikoz jsem se narodil az v roce 1981....tak verejnou bezpecnost moc nepamatuju....takze jsi se trefil vedle "fesaku". Jinak kdyz si projdu vsechny tve prispevky k teto diskuzi, tak 100% z toto nema absolutne co docineni s clankem.....nechapu, ze ty tvoje blaboly nikdo nemaze, protoze kdyz se chce normalni clovek docist neco kloudnyho o telefonu nebo sluzbe, ktera ho opravdu zajima, tak se musi probrat nejdriv hromadou nesmyslnejch kecu a stupidnich pripominek od tebe a podobnych lidi.

Zatim jsem nezaregistroval, ze by jakakoliv tvoje reakce byla delsi nez 3 radky a davala aspon trochu smysl......  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 14:37

No ze budes nejakej "mlicnak" je docela jasny, kdyz si pletes Statni bezpecnost a Verejnou bezpecnost. Jinak kdyz se vratim jeste k tvemu prispevku, hlavne ze tvuj prispevek na tema : "co rikate na satana8210" ma opravdu 100% co do cineni s clankem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liam  |  12. 03. 2003 14:50

ok....beru, ty bezpecnosti jsem si vazne spletl, ale ciste proto, ze nemam cas cist do detailu ty tvoje blaboly. Mlicnak ??? Hmmmm...no tak jo asi jsem mlicnak, ale kazdopadne jsem se svym vekem docela dost spokojenej....ty evidentne ne A ze je muj prispevek mimo tema diskuze ???? Tak to mas pravdu, ale je to zpusobeno pouze mnozstvim tvych prispevky, ktere nemaji zpravidla vubec nic spolecneho s danym tematem.....nechces toho uz nechat a jit prudit na jinej server ??? L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 18:51

Ne nechci, a ty? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  11. 03. 2003 16:31

Ja osobne jsi myslim ze je to nestastny zakomplexovany ubozak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:18

Odhalil jste me, co si tedka pocnu? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ALiEN  |  11. 03. 2003 13:55

Ach jo.... chtělo by to něco lepšího....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  |  11. 03. 2003 13:46

Možná, kdyby stála 10,50, tak by ASI stála za koupení, ale jinak NE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:21

Vazeny pane, kdyz uz tady "blejete" nejake castky, tak by stalo za to napsat konkretni jednotky. Z Vami napsaneho neni jasne, jesti se jedna o pocet ks nebo delku v metrech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sarun  |  11. 03. 2003 10:47

na www.thardware.net ji maj za 15999,- ...jdu do toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  10. 03. 2003 15:19

Tak ja tento mobil u me zaradim na 2. misto u meho budouciho pristroje...Nutno ovsem podotknout, ze to misto je  asi 2km za prvnim mistem T610.

Mimoto - mobil je na omak opravdu super plastovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 17:57

Je to opravdu super, modlit se nekolik let k nejakemu telefonu. Zvlast kdyz v dobe, kdy vyjde uz bude konkurecne uplne nekde jinde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  10. 03. 2003 23:35

Daj si pauzu kámo. Celé dni tu znehodnocuješ diskusie ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:14

Ja uz mam Kitkat za sebou, a ty? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 07:30

Já se nacházím v období před Kitkatí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  11. 03. 2003 11:25

Mam ho slibeny na kveten, takze jeste chvili pockam... Nevim o jake konkurenci tady mluvis, ze by Alcatel??? Nebo Motorola??? Nebo si myslis na Nokii???  Jak kouknu na tebe, tak ty si ted budes muset, pomerne dlouhou dobu vystacit s uz ted zastaralym mobilem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maruschka  |  10. 03. 2003 15:03

7250 je pomerne slusnej foun (vlastni zkus. s de verzi), recenze je sqela, lec mam nekolik dotazu: je 64-ove omezeni java app. u noka dano sw, nebo je k tomu hw duvod? co displej ve srovnani nok - samsung, nebo nok - panasonic? a odjinut: slo by udelat logovani a show ip? slo by mazat veskere prispevky neukojeneho pedofilniho ucitele zemepisu, byvaleho rudeho bonzaka (satana)? a co jan tleskac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 17:58

Tleskace znasilnil tajemny M jako maruschka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saip  |  10. 03. 2003 11:20

SaTaN8210 by se mel zacit lecit. Jeho "bleskochytroreakce" ve mne vyvolavaji silne pochybnosti o jeho dusevnim zdravi.

A zaroven naleptavaji to me. Dokonce i pisu do diskuzi, coz cinim velmi, velmi vyjimecne. Kazdopadne, tahle Nokia je, jako vsechny

novinky a jako vsechny Nokie zvlast, zase predrazena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 14:37

To ze je pro tebe neco "predrazene", tak neznamena, ze to bude predrazene i pro ostatni. A dale k tvym pochybnostem. Jestli mas starost o svoje dusevni zdravi, ktere muze byt ohrozeno touto diskuzi, vyhledej prosim nejblizsi ambulatni peci, kde se o tebe s radosti postaraji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saip  |  11. 03. 2003 20:36

Asi nechapes slovo predrazene. To znamena, ze se vyrobek prodava za nadsazenou cenu, kdy vyrobce sazi na statut novinky

a "must have" syndrom lidi, kteri proste novinky miluji. S tim, kolik ma kdo penez to absolutne nesouvisi. Vsechny mobilni telefony jsou z pocatku cenove nadsazene, postupem casu jejich cena rapidne klesa v prime umere jejich prodejnosti. Ale pokud chces, klidne si kup nedokonaly telefon od firmy, jejiz znacka proslula v poslednich letech enormni poruchovosti nabehovych serii za cenu, ktera po peti mesicich klesne v radech tisicu.

Nebo si kup Vertu. Ja Ti to preju.

Sbohem, Saip

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:15

Ja to chapu, a taky chapu, ze ty ses tady pasoval do role Boha, ktery stanovil, ze konkretne tato Nokia bude predrazena ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  10. 03. 2003 11:08

Po vyfocení se fotografie automaticky uloží do Galerie, celý proces je velmi rychlý; určitě rychlejší než u 7650, kde bylo navíc ukládání manuální. Zkrátka focení je uživatelsky velmi jednoduché, jen chodíte a mačkáte tlačítko.

Zajimalo me, jak tohle autor myslel - mam 7650 od zacatku a nikdy jsem se nesetkal s "manualnim" ukladanim. Staci taky jen chodit a mackat tlacitko, tak co to ma znamenat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  10. 03. 2003 20:23

Dnes jsem si hrál s 7650 a taky se mi to ukládalo automaticky, takže bych to taktéž rád věděl. Ale protože pánové redaktoři se věnují něčemu jinému, teda odpovídají pouze na některé otázky, tak se možná ani nedočkáš odpovědi stejně jako já s tím kalendářem.  Ale aspoň jsem si dnes zjistil, že ani na 7650 není tolik možností s již napsanou položkou v kalendáři, tak jako tomu bylo u 7110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 20:53

A co tam bylo u te 7110 tak extra? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  10. 03. 2003 21:09

Třeba přesouvání události z dneška například na jiný kterýkoliv den. Když mi to dnes pípne na 6310i, tak si s tím tak můžu ..... protože vlevo dole nemám volby, ale jen ukázat nebo odejít. Pokud mi někdo napíše, že je to lepší v jiném novějším fw, tak budu jen rád, mám pořád 5.10.

A vůbec ten kalendář byl na 7110 super, hned po vstupu bylo nahoře vidět, co daný den mám a další tři dny taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 21:46

Hehe, no tak jestli vsechny svoje problemy odsouvas na jine dny, tak to neni moc dobry chlape ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 03. 2003 21:59

Bohužel, nemám 7650 po ruce, takže nemohu posoudit, nicméně nějak mi utkvělo v paměti, že jsem fotky mohl po vyfocení uložit nebo zahodit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  11. 03. 2003 03:08

No Petre, mohu Vas ubezpecit, ze na 7650 neni opravdu treba volit ulozeni a vymazani, jednoduse kliknete na volu FOTOAPARAT a pak jen jiz mackate joystick. Prvnim stiskem se objekt vyfoti a ulozi do telefonu (zde je mozno nepovedenou fotku rovnou smazat) a druhym stiskem se opet prepne do hledacku a vesele dal fotit. To mi prijde velmi prakticke a vzhledem k velmi solidni rychlo¨sti prekreslovani u 7650 take jako jedno z nejlepsich reseni fotoaparatu v mobilu v soucasnosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 03. 2003 22:07

Za to, že neodpovídáme, si mohou čtenáři sami. 90 procent této diskuse je mimo téma a orientovat se v té záplavě kravin už zkrátka nedokážeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  11. 03. 2003 00:13

Ano, však jsem psal, že bych to mazal. Zase ale je fakt, že těžko máte na mazání čas. Takže to asi necháme při starém.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  10. 03. 2003 06:13

V Ríme sa v špecializovanom obchode na mobilné telefonny predáva za 550 eur aj s DPH (italsky IVA).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 03. 2003 13:59

Když máte tak dobré informace nemají tam náhodou také už 6650? za kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MeDWeD  |  10. 03. 2003 02:34

Maximální velikost aplikace je však stále omezena 64 kilobajty.

Tak to je traparna....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:28

Zajimavy nazor, muzeme nam prosim ukazat nejake aplikace, ktere maji vice? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pelotrix  |  09. 03. 2003 21:03

Překvapilo mně, že od rána dosud nikdo neopravil nadpis odstavce ve druhé části, který se věnuje "Kávesnici". Nebo slouží pro podávání kávy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 22:08

Už jsem to opravil, díky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 03. 2003 20:41
dejvidek  |  09. 03. 2003 21:03

(Příspěvek (zatím)(ne)zrušen. Chcete-li mít na MobilManii reklamu, kontaktujte naše obchodní oddělení.)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 21:30

Když to ale Kasa.cz dává zadarmo, nebudeme přece takoví nelidové, abychom čtenáře s touto nabídkou neseznámili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 22:02

Nene to bude trochu jinak. Ty jí dostaneš zadarmo a tak tu link může bejt

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fydo  |  09. 03. 2003 22:08

tak jsem si hned objednal dve :))
nekupte to ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g-shock  |  09. 03. 2003 17:47

Ještě jedna otázka na pana Brožíka, proč fotíte svůj nevkusně zařízenej panelákovej byt jako? Koho zajímá, že máte na ledničce mikrovlnku a všude holý stěny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 18:14

Fotografie v článku jsou pro posouzení kvality snímků, nikoli kvůli objektům na nich.

(Stalo se vám něco, že jste tak naštvaný na všechno kolem?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  10. 03. 2003 15:11

asi ti závidí bejvák, bůhví v čem "to" žije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Ševčík  |  09. 03. 2003 18:21

Aby jsme viděli kvalitu fotek, která je nevalná. Co podle tebe vlastně měl pan Broža fotit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 18:34

Tak já jen čekám na fotku přirození pana Broži, samozřejmě čistě pro posouzení kvality (foťáku)...případně by bylo dobrý kdyby u testu nějaké kamery ještě přidal home video, nejlíp nějakou vypráskanou "akcičku":))).

V tomto kontextu je jeho obličej a byt ještě slabý kafe, zatím jenom zkouší co vydržíme:))...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:16

Sice out, ale pisu bodik ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 21:50

Máte dobré nápady, ale asi nebudu tím, kdo je zrealizuje. Příště budu fotit Marka Lutonského, aby byla změna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 22:37

Zapomeň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 23:58

Tak potom jestli můžu navrhuju domácnost pana Holčíka:), to mimčo už sem dlouho neviděl:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  10. 03. 2003 15:13

najdete ho třeba tady :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 23:54

Díky:), já vím. Už se na tu naši ryšavku:)(doufám, že si nepletu obličeje:))) těším, bude to ladit s designem Mobilmanie hezky:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 03. 2003 19:47

Ryšavka je Ivan Lukáš, ne Marek, ten je drsný brunet

Ivan má teď melír, takže je spíš špatně odbarvený blonďák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  09. 03. 2003 18:39

A čo iné by mal fotiť? Nie je to jedno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 18:45

Tak pořád lepší než kdyby fotil Marka Lutonského, taky pravda:)). Měl by fotit klasiku, jiný mobily, předměty denní potřeby apod., krajinky - jeho byt na 10 způsobů není krajinka:)..Ale je to ve výsledku jedno to jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g-shock  |  09. 03. 2003 18:49

Když vyfotí bílou stěnu v kuchyni, pak další bílou stěnu v obýváku a pak ještě bílej panelák zvenku tak to teda jedno opravdu je, to už zrovna nemusí fotit nic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:20

Porad lepsi, nez kdyby fotil tvuj bilej chlupatej zadek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 22:00

Nikdy bych netušil, že se kvůli pár fotkám rozvine tak "plodná" diskuse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  09. 03. 2003 22:17

Teda klobouk dolu.

1000 bodů pro SaTaNa za ten "bílej chlupatej zadek"

takhle jsem se u diskuse už dlouho nezasmál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 23:33

Já sem taky dost dlouho takhle nezasmál. Resp. já sem se nezasmál a u tebe to je tím, že seš suchar, ne SaTaNem. Ono jak se to nahromadí po troškách tak to pak evokuje i takováhle trapárna. Co když je shocker černoch a model a tudíž si holí půlky? Za tohoto předpokladu se tomu asi zasmál i on. A to nemluvím o tom, kolik by za takový fotky potom musel Broža platit, pokud by to nebyl barter v naturáliích...Ale dovedu si ho představit jak lítá po brněnskejch veřejnejch toaletách a fotí tam holý zadky, to zase jo, případně vedle nich dává ještě svůj obličej s těma "vychytanejma" grimasama, to by pak bylo co srovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:26

Neber to tak vazne ty modelovej cernochu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 03. 2003 07:49

Vážím si názorů čtenářů MobilManie, proto hned zítra vyrazím do německých ulic na veřejné záchodky fotit zadky.

Petře a ostatní, nechcete už konečně diskutovat o něčem rozumném? Třeba o Nokii 7250?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZ  |  10. 03. 2003 19:45

To my nemuzeme protoze cokoliv tu nekdo napise k veci tak se ho satan pokousi utrit takze se to tu omezuje pouze na vykriky  nejaka znacka rulezzz  a na satanovo radoby vtipne odpovedi kazdemu kdo ma nejake vyhrady (i slusne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 20:51

No pokud tady nekdo zvraci nebo s*re svoje prispevky, tak jsem se chopil role toho, co to tady utira ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 13:32

A jak víš že bys sám po sobě nepotřeboval utřít pane hajzlbábo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:17

Ja pouzivam Pampersky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 09:42

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  09. 03. 2003 19:47

Nechápu o co vám jde??? Pokud vám to vadí, tak na ty fotky nekoukejte a nejlíp, nepruďte v recenzi.
Myslím si, že vetšina čtenářů, se nas těmi fotkami pousmála. Alespoň pan Broža umí tu recenzi oživit a neni to taková suchařina jako na konkurenčních serverech.
Asi se vám opravdu něco stalo, že jste takhle nasranej, ale jděte si svůj vztek vylejvat někam jinam a nedělejte bordel v jinak klidné diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fydo  |  09. 03. 2003 20:06

presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:18

Spis bych to videl na "velmi stastne majitele" konkurencni znacky (napr. SE), ktera jde velmi ale velmi nahoru. Mozna jeste rychleji, nez oni sami dokazou poznat a proto se nam tady posmivaji, jak jsou nad veci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 21:44

Nevím jak shocker, ale já si na SE T610 nemůžu stěžovat:), zvlášť když ho mám za speciální cenu. Už jenom designově je to úplně jiný kafe než tohle obludárium:)..Ale každýmu jeho, mně se třeba 7250 nelíbí, ale Vám určitě ano a já Vám ten názor neberu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:14

Chlape, teda kdovi jestli ses chlap, protoze to vypada, jako bys mel menses ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Serjoža  |  09. 03. 2003 21:15

Je to zkrátka takový holobyt  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  09. 03. 2003 17:25

Ten mobil se mi fakt líbí. Pane Broža, kdy se má začít prodávat a co cena?Jak je to s vydrží?Jo a příjem signálu je taky důležitej, ono se řekne, že všechny mobily mají stejný, ale není tomu tak, třeba Motorola V66i nebo T720i nejsou zase na signál takový chytači nebo máte jiný názor?Díky za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 21:43

Vydrží tři dny urputného používání, zvláštní ale je, že stav nabití ukazuje dva dny plno a pak se během dne sníží na nulu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g-shock  |  09. 03. 2003 17:20

7250 je stejnej trapas jako celá ta "povedená" série 40, jejíž telefony nemají žádný funkce, vypadají hnusně a většina z nich má navíc nepoužitelnou klávesnici. Hlavně že to má "foťák" kterej bude při první ráně o stůl podrápanej jak zapocený obličej pana Břeži. Nakonec, na nic víc než na mlácení o stůl a vrhání proti zdi se ty finský křápy nehodí.. Nejlepší je, že ten design N7250 je už totálně out, a to se ještě ani nezačala prodávat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 18:13

Nokia 7250 patří stejně jako ostatní telefony série 40 k nejvybavenějším telefonům, které si dnes (nebo v blízké době) můžete koupit. Mohu to dokázat výsledky z naší srovnávací metodiky, kde je v současnosti více než sto mobilů. Nabídnete i vy nějaké důkazy?

Čočka fotoaparátu je mimochodem ukryta pod výměnným krytem, takže pokud by se opravdu něco stalo, stačí kryt vyměnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis T.  |  09. 03. 2003 21:02

Jak na Vás Marku působilo letmé seznámení s T610? Jsou to určitě konkurenti. Zbavil se už SE špatného psaní sms? Který telefon na Vás zapůsobil větším dojmem?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 21:32

Sony Ericsson T610, který jsem měl v ruce, byl zatím spíš prototyp - a v menu docela pomalý. Na hodnocení proto počkejme, až bude k dispozici finální model.

T610 na mě ale zapůsobil víc než tato Nokia. 7250 je opravdu výborný telefon, souhlasím s Petrem, ale je to už asi šestá variace na stále stejné téma. To už trochu nudí, zvlášť když o každém modelu musíte napsat článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Ševčík  |  09. 03. 2003 18:26

Hmm... ty seš ale chyyytrej. Máš pravdu - Serie 40 nemá žádný funkce (neumí to volat, přijímat sms, nemá to kalendář, rádio, J2ME...), má to nepoužitelnou klávesnici kterou jsem ozkoušel a přes její vzhled byla OK... má to hnusnej design kterej se určitě NIKOMU nelíbí... Tak proc to vlastne Nokia vypustila? Asi proto, aby takovy jako ty si rvaly vlasy a takovy co maj normalni nazory a jsou vyrovnani jedinci (ja, pan Broža, pan Lutonský, pan SaTaN8210...) se vam smali jak jste naivni Díky Nokie!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g-shock  |  09. 03. 2003 19:41

Vyrovnaný jedinec s normálními názory by takový příspěvek nemohl sesmolit ani uprostřed epileptického záchvatu, takže se nechte tímto vyvést z omylu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:13

Koukam, ze ty se v tech zachvatech nejak vyznas, doufam ze to mas podchyceny medikamentama ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 23:52

Dobře, pokládáš otázky já své odpovědi. Proč Nokia vydává variace na toto téma - aby si ovečky co nemají kam strkat peníze kupovaly novinky a mohly s nima machrovat a to myslím smrtelně vážně:). Je to jako když si někdo kupuje pořád (tím nemyslím 1 za 2 roky ale tak 1 za půl roku) lepší počítač, auto apod., nejsou to jeho vysoké nároky, ale určitá prestiž. Funkčně se dá srovnat docela dost mobilů, udělejte si seznam fcí co opravdu používáte a bez kterých nemůžete žít. Potom seznam mobilů které tomu odpovídají. Mě pak vychází jako měřítko cena a design. A kolik fcí vůbec každý jeden uživatel Nokií využije s poměrem k ceně mobilu je další věc. A na tom staví Nokia "novinky" už několik let. Design se líbí jak komu, to do toho pléct nebudu. Mimochodem, pan Lutonský i Broža si zajisté kupují každý nový model Nokie a že jich je:), je to už opravdu NUDA. Myslím že tady jste šlápl vedle. A když přičtu infantilní hnidopišství SaTaNa, tak možná právě on je ten, kdo si kupuje každý týden novou Nokiu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:24

Typickej cechacek, kterej ma AOT db a pred barakem S120 a jaksi nemuze prekousnout, ze soused odvedle ma kazdej rok novyho bavoraka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  10. 03. 2003 15:06

Jasně a ty si ten soused né? ha ha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 17:50

Rozhodne me jedno, jestli ma soused novejsiho bavoraka a nebo jestli ma jeho televize vetsi uhlopricku nez moje. Ovsem panovi, ktery psal vyse, to asi dost lezi v hlave, co maji sousede ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 07:26

Tak jó no....a co to má ten tvůj soused vlastně za káru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:43

Kdyby jsi umel cist a jeste k tomu i trosicku uvazovat, tak z meho threadu je patrne, ze je me to uplne jedno, tudiz to nevim a neresim to. To prenecham takovym, jako jsi ty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 12:56

Takže ty mi tu značku prostě nejsi schopen zdělit to je neuvěřitelné. Vzhledem k tomu že dikuze je vedená na téma novinka od Nokie a ty si prostě nepamatuješ tak závažnou a základní věc jako je značka auta tvýho souseda to fakt nepochopim, no hrůza děs  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:15

No jestli zijes informaci, co ma tvuj soused za auto, tak te lituju dvakrat - jednou kvuli soucasnosti a podruhe i z hlediska budoucnosti, protoze ty nikdy mit auto nebudes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 09:40

No o tom jestli budu nebo nebudu mít auto si povíme později. Zřejmě si nepochopil dotaz, já nežiju informací o autě mojeho souseda, zato se ale můžu umlátit pro informaci o autě TVOJEHO opakuji TVOJEHO souseda! Tak a teď zpívej ptáčku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 14:34

Chlape, zkus tolik nechlastat pres den, tvoje otazka je nejak celkem out ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 15:16

Beru si tvou radu k srdci budu chlastat i v noci. Jaká je značka auta tvojeho souseda? Teď už přestávám mít trpělivost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 18:49

Doufam, ze v tuto dobu uz pretekla a v zachvatu ses umlatil klavesnici xmrti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 03. 2003 07:17

A tož takovó radosť bech tě neodělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  10. 03. 2003 15:12

Diky takovym, ma NOKIA tak dobre vysledky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 17:51

A diky takovym jako ty taky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 13:20

a ty taky a já taky ona taky ten taky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  11. 03. 2003 05:58

Božíííííčku!!! Mluvíš mi z duše!!! Plně s Tebou souhlasím!! Konečně trefnej názor na ty odporný finský křápy!!

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:17

Podle stylu psani + pouzivani nekolika vykricniku tipuji, ze se jedna o nejakeho adolescenta. Podle casu, ze mel rano ve skole na sedmou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 03. 2003 17:12

Podle mýho názoru je Nokia 7250 atraktivní telefon, a osloví spoustu lidí. (přesto sem zvyklí na siemens). Článek byl dobrej.

Komu se holt nelíbí, at si..... a da si odchod.

 

 

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:20

Souhlasim, ale nekteri to ne a ne pochopit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  11. 03. 2003 00:53

No lidi to jistě chápou. To ty máš pekelníku velké problémy pochopit, že jsou i jiné telefony než Nokia. A dokonce stejně, resp. srovnatelně dobré. To je překvápko, viď???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:16

Kdyz uz se chceme bavit na urovni, tak bych prosil nejake konkretni znacky a k nim i veci, kterymi jsou srovnatelne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  11. 03. 2003 16:11

To je ovšem zajímavý, že když někdo zmínil konkrétní značku a snad i typ, např. SE, tvá diskuze na úrovni byla o tom, ať si prý jde veřejně onanovat nad tím mobilem jinam. Vskutku argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:13

A kde presne? Kde kdo vyjmenoval presne co ma jina znacka a co nema tato Nokia a naopak? Krome Marka Lutonskeho to tady nikdo neudelal. Zkus si to trosku procist, nez tady zase neco vyzvracis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  12. 03. 2003 18:59

No dobře, já tady zvracím, zato ty nadšeně a veřejně (!!!) stříkáš na všechny strany v nekritickém nadšení nad každou Nokií!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 20:00

Koukam, ze s Vami je opravdu debata na urovni. Na dvoji vyzvani pro  predlozeni konkretni jine znacky a plusu s minusy porad mate jenom kecy o "strikani". Nu coz, kazdy uz si udela obrazek sam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  12. 03. 2003 20:58

Ale no tak Satanisto, najednou to má být na úrovni??? A s Vykáním? Podívej se na jiné své příspěvky /máš jich tady něurekom/ jak jsou věcné a "na úrovni".  A jak jsou kulantní a slušné. To jsou tvá "věcná" slova o onanii nad jinými značkami. Já proti Nokiím nic nemám a jakkoli jí nefandím, uznávám ji. A tenhle konkrétní founek vypadá fakt moc dobře. Ty jsi ten typ, co jinou značku neuzvává, ani kdyby se jí povedl telefon a jen kolem na vše kydá hnůj. A přestože znáš, argumenty používáš málokdy, jen vystavuješ na odiv svůj "vtipný" fanatismus. S55 zcela shazuješ jen kvůli displeji /ano je slabý/, to by mě zajímalo co bys říkal kdyby měla 4litry barev jak Nokie. Ale ty by sis jistě něco našel proč je to shittelefon, když to není Nokia. Nu vot, obrázek si skutečně každý udělá sám. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 03. 2003 07:33

Ano, co jsem si ji soukrome testoval, tak uz jenom kvuli tem dvou bocnim klavesam pod displejem, ktery jsou ostry tak, ze uplne pichaji do prstu. Navic nelogicke menu, atd ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  09. 03. 2003 21:11

Jistěže byl článek dobrý: prostě když už přečtením recenze zjistím, že mi dotyčný mobil nevyhovuje (nebo naopak), pak recenze na 100% splnila svůj účel, a kvůli tomu se snad píšou, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman C.  |  09. 03. 2003 16:26

Za kolik se bude tento skovst prodavat? (tusi to uz nekdo?) a kdy se objevi na pultech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 20:58

Roman C.: Pokud by si četl diskusi od začátku,tak sem psal že cena bude cca 15000,- bez DPH, telefon bude v prodeji (pokud se nic nestane) začátkem dubna,třeba to bude příjemnej apríl

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crew  |  09. 03. 2003 15:48

Me se 7250 nelibi a ani funkce me nikterak neoslovily. Koupil bych si ji jen s pistoli u hlavy...bye

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:19

Jo to verim, normalni cestou bys na ni nevidelal, takze ti zbyva jenom pistole u hlavy prodavace ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magriel  |  09. 03. 2003 19:28

Blbečku, přestaň už do každýho rejpat a nauč se nejdřív česky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:11

Neoslovuj me tak, nejsem tvuj kamarad z ustavu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 20:56

2magriel: Řekl si nám něco k věci?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magriel  |  09. 03. 2003 21:19

Ano rekl jsem k veci ze satan neumi cesky. U ostatnich me to nevadi ale u nejvetsiho buzeranta, co se pravopisu tyka, se musim ozvat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  10. 03. 2003 09:15

Ty mas, koukam, tezce nahrabano!  Vycitas tu neustale nekomu pravopis a sam jsi cune na urovni neadrtalce...   Zatimco Satan udelal jeden jediny preklep, ty, cune, jsi tam ve 2 vetach nasekal tech hrubek 5!  Zamet si pred vlastnim prahem, nez se zase zacnes ztrapnovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magriel  |  10. 03. 2003 11:45

Jenže o to tu vůbec nejde, jde o to, že se ten satan do každého naváží a nemá k tomu sebemenší důvod. Mimochodem tu, v pořadí druhou, poznámku psal nějakej jinej magriel! MM, chci logovací systém!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 14:35

To ja uz chci aspon rok ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  11. 03. 2003 08:30

V tom pripade ma ostra poznamka nepatrila Tobe, ale tomu, kdo se za Tebe vydaval. Co se tyce Satana, tak kazdy tady snad uz pochopil, ze to tu patri k mistnimu koloritu. Kdo ma svedomi ciste a neplaca tu jenom nesmysly, ten si z toho hlavu delat nemusi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 08:35

Hehe tak mistni kolorit jo? Skoda ze me neplati jeste redakce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  11. 03. 2003 09:06

To by teda mela, jinak by se tu vsichni akorat zamilovane poplacavali po ramenech a slintali nad tema svejma Alcatelama & spol. a to by byla bezbreha nuda... ostre kritiky neni nikdy dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  10. 03. 2003 14:59

"Neni dulezite" si píše sAtAn sám na obhajobu svých ubohých kydů je to tutovka a hlavně dlaší důkaz toho že sAtAn 3310 je trotlík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 17:48

Tak to musim dementovat, nikdy nicky nemenim. Klidne se obratte na redakci ohledne porovnani me IP a toho "Neni dulezite" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 07:22

Dobře, dobře ale ten trouba ma stejný styl kydů jako ty, nehledě na to že vystoupí vždy jen na tvou obhajobu. Seš to ty nebo tě tady někdo strašně žere (ale já si stejně myslím že si to TY)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:42

No hlavne ze tvoje prispevky tady oplyvaji argumenty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 12:47

o nic míň než ty tvoje, rozumbrado

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  11. 03. 2003 08:57

Ty ses ale trapna, Nastenko, sama se tady vydavas za Ivanka a nikdo Te za to nejebe. Radsi si bez zalejvat parez, protoze s takovymhle nadanim na psychologii se asi neuzivis 

Nevystupuji na obranu Satana, ale na obranu zdraveho rozumu proti dementum jako ses treba Ty... Tak si to zkus prebrat se svym pochroumanym mozeckem jak chces

A jediny, co tady zeru, jsou takovy jehnatka jako ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 03. 2003 12:32

teď ses prozradil sAtAne3310 tak nadanej na ubožáčkovsky cachty jako tyhle tady už nikdo druhej neni a proto satánek=nedůležitý je to jeden a ten sám buzerant.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:12

No nevim co ma spolecneho sexualni orientace s tim jestli nekdo je a ci neni ten druhy. Ja jsem uz jednou rekl, ze to nejsem ja a tak si to preber jak chces ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  12. 03. 2003 09:58

Jen ho nech, on si ty sve mindraky a mizive IQ musi necim nahnat, tak tu bude placat ubohoucke vyplody sveho zbytku mozku furt dokola a dokola, i kdyz mu to budes dokola a dokola vysvetlovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 12:40

Evidentně na tom nejsem s IQ ani mindráky tak zle jako ty, takže si nic nahánět nemusím. Zvlášť ne na takovým vlezdoprdelistovi jako si ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 14:33

Zajimave, v jednom prizpevku jsem to podle tebe ja, tedka uz je to zase nejakej muj vlezdoprdelista. Hele, zkus si to ujasnit a potom semka konecne neco rozumnyho napsat. Takto vypadas jako docela nevyrovnana osobnost, co prevlika nazory jak komunisti po revoluci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 03. 2003 15:12

Tak teda konečně něco rozumnyho: ten tvůj vlezdoprdelista je SKORO větší idiot než ty. Ať si to ty sám nebo nějakej tvůj pomatenej fanatik, píšete stejny jedny a ty samy kraviny, takže je to vlastně úplně jedno kdo z vás se tu ozve aby někoho skoušel nasrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 03. 2003 18:48

Ano, my tady skousime nekoho nasrat. Navic kazdy slovo jinak - viz. hacky a carky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 03. 2003 07:13

No a co jako ? To ses moc nevycajchnoval, čekal sem od tebe nějakou originálnější odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  13. 03. 2003 08:50

Mas v tom, Ivanku, trosku zmatek. Co bych z nejakeho pochlebovani nekomu, koho ani neznam, asi mel? Tez smesne pusobi to, jak nam tu neustale podsouvas to, co tu provadis (nebo se o to spis jen snazis) predevsim ty sam. Ale mas pravda, vzdycky me potesi vytocit neco jako ses ty  Takze dekuji, zes nezklamal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 03. 2003 14:22

Nedovolil bych si tě zklamat a pokud sis nevšiml tak se "spíš jen snažím" nenavážet do nikoho krom takových stresmenů jako si ty. Ty jsi mne taky nezklamal, takže když se to vezme kolem a kolem tak sme se vlastně óóhromně potěšili.   Jó a pro příště - já mám vždycky pravda. ČAU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  14. 03. 2003 09:15

Hehe, borecek se nam predvedl. Ja tam udelam jeden jediny preklep, coz Ivanek v naslednem prispevku neopomene zduraznit, ale ze tam naseka sam 3 hrubky (2x carka mezi vetami pred "tak", "sme" misto ceskeho "jsme" atd.), to mu zjevne zpusobuje slast v rozkroku...Kdyz ses blbej, tak na to aspon neupozornuj, ne? Jestli to ale lip neumis, nez shazovat sam sebe, tak pak mou vytku promin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  14. 03. 2003 10:14

Musíš pochopit pane češtináři že já ti na nějaký "jsme" z vysoka se*u proto píšu a budu psát "sme". S těma čárkama máš sice třeba recht ale co se týče toho blbce tak za toho seš tu ty sám.   ČAO AMIGO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  14. 03. 2003 12:08

Co to tady proboha řešíte za hovadiny? Dlouhosáhlé diskuse nad češtinou jsou na pctuningu tak tam táhněte.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  14. 03. 2003 13:17

máš recht m*dat na to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magriel  |  10. 03. 2003 11:30

A to co si nám řekl ty a satan, to jsou slinty k pohledání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vallas  |  09. 03. 2003 21:42

 Ale,ale - co se nam to se SaTaNem deje - NEVYDELAL - bozi mlyny melou pomalu ale jiste!              Btw sem nadsenej z T610 ,uplne me dostal - bye my T300, hey you T610 come to daddy!!!          SONYERICSSON RULEZZZZZ 4EVER!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:22

Hehe, tak to je fakt, dostal jsem se sam. Nicmene abych byl takovej ubozal a onanoval tady verejne nad SE, tak daleko jsem se zatim nedostal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  10. 03. 2003 08:35

Teda jako ještě jsem neviděl nikoho, kdo by se ukájel nad mobilním telefonem... Ale na přísloví: "Ten, kdo nejvíc křičí od toho to fičí..", asi něco bude. Takže se divim, že ti ještě neupadla ruka, když Nokia hází na trh každou chvilku stejnej telefon s jiným označením.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 08:54

Aha stejnej, zajimava myslenka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  10. 03. 2003 10:46

               ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vallas  |  10. 03. 2003 18:24

Aha takze podle tebe je vyjadreni toho ze se mi neco libi onanovanim? tak to potom onanuji dnes a denne, protoze se mi libi hoodne veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 20:50

A to jsem snad nekde primo rekl? Kdyz vidim prispevek, jak se tam dotycny rozplyva a potom jeste opakuje pismenka, tak to vypada, jako by mel zrovna orgasmus a drzel klavesnici ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vallas  |  11. 03. 2003 19:04

Ale tohle tu presne delas ty!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:12

Opravdu? Nevsiml jsem si, ze bych nekde pouzival pro zvyrazneni sveho textu vicero interpunkcnich znamenek za sebou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  11. 03. 2003 00:35

Satánku, ubozal (jak píšeš) to asi nejsi, to je divné slovo. Opravdu ses nedostal tak daleko, abys verejne onanoval nad SE, konecně nemáš na to čas, když tady imrvére veřejně onanuješ nad Nokiema...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 15:44

7250 je skaredy a nevkusny telefon, navic je pomaly a velky, fotak stoji za prd, ale jeste ze ma 5MB pameti, tu fakt vyuziju (leda f prdeli;)... Displej je tmavy a nevyrazny a kde to ma Bluetooth? Boze ta nokie  NIKIDY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 16:09

Už jste ten mobil měl v ruce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:24

Hehe, ten mel v ruce akorat svyho snehulaka AOT db ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 03. 2003 23:40

Tak pokud sem to dobře pochopil tak zatím pouze f prdeli:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Jarkovsky  |  10. 03. 2003 13:23

Pomaly?!?? Mel jsem ho v ruce sice jen hodinu, ale vse, co na nem bezelo, bylo nadherne rychle. Reakce okamzite. I nejruznejsi hry na nem bezeli bez jakehokoliv zpomaleni. Natoz tel. seznam, SMS nebo foceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 14:34

Mels ho v ruce hodinu? To mas teda docela vydrz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  11. 03. 2003 00:39

Každej není tak pekelně (!!!) rychlej jako ty Satane, to víš........někdy je rychlost na závadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawid  |  09. 03. 2003 15:32

Nokii opravdu nemusim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:18

To jsme opravdu radi, ze to vime, ale jaksi nam to zily netrha ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bronek  |  09. 03. 2003 15:30

Ten displaj bych na te nokii fakt neprekousl, je fakt hnusnej a to doslova.... Kdyby mela alespon BT :( Mno jeste ze je celkove hnusna aspon se ni nemusim zabejvat. Viva Sony Ericsson T610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 03. 2003 16:12

Displej patří k těm lepší,, není vůbec "hnusnej". Podle fotek nemůžete soudit. Ale váš názor vám samozřejmě neberu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:14

Osobne myslim, ze ty si nekoupis ani jeden, takze tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narg  |  09. 03. 2003 15:19

Jak mohlo neco bez bluetooth, e-mailoveho prohlizece, neco co ma GPRS jen 3+1, bez internetoveho prohlizece, dostat vyborny za datove funkce?? A nema ani diktafon, hlasove vytaceni, ovladani, triband, ma li-ion baterku... to je ulet!! Cim si to zaslouzilo druhe misto?  Kdyt takova T68i nebo S55 jsou mnohem lepsi, jsou i mensi... ja vim, todle ma fotak, ale to uz bych radsi 7650, ta ma aspon Symbiana a ne todle nechutny Nokiacky prostredi, co se nezmenilo od dob 5110! Tfuj, a ten design ^____^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 16:15

Výše vysvětluji, proč je hodnocení takové. Vyjmenoval jste funkce, které Nokii chybí, ale zapomněl jste na vlastnosti, které zase nemá Sony Ericsson a Siemens. Srovnání není založeno jen na deseti chybějících vlastnostech, nad kterými se pohoršujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narg  |  09. 03. 2003 20:18

At jsem hledal co jsem hledal, nenasel jsem nic, co by bylo lepsi, snad jen hlasite handsfree. Jinak ma fotak, ale ty fotky vypadaji hur, nez u SE T68i i Siemense S55. No, T610 asi je nej, to mate pravdu Jsem mozna trosku zaujaty, Nokie nemam rad, ale proste mi prijdou jednoznacne horsi jak konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:22

Kdo hleda, ten najde - ale koukam ze tobe to moc nejde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narg  |  09. 03. 2003 20:43

No jo, ty abys nemel kecy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:19

Ja a kecy? Ja nezacal, ja pouze reaguji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  09. 03. 2003 21:05

Nojo, ale to sou zrovna celkem důležité funkce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:20

Jaksi jsi tam zapomel dopsat, ze jsou to mozna dulezity fce pro tebe, me to zily netrha ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narg  |  10. 03. 2003 19:51

Jo, me slo o to, jak reagujes Aha, takze jsou vicemene dve skupiny lidi, kteri by si koupili mobil za takovou cenu a nevdilo by jim, co vsechno neumi - prvni skupina jsi ty, a druha jsou "inteligenti" (slusne receno, nebo treba hlupaci...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:04

Vsak si kup sam, po cem tve srdce touzi a nezvracej tady svoje myslenkove pochody ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  10. 03. 2003 22:40

Síra ti zatemnila mozek. Hádej kdo tady páchá nejvíce pronokiáckých blitků???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:12

Nejsem stara cikanka, abych neco hadal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  09. 03. 2003 13:08

To jsem se zase zasmál:

"z obrázků je jasně patrné pro koho je nokie určená"

Takže jen pro Divy z krajiny OZ ?? No nevím zprvu se mi nelíbil desing T610, ale postupem času jsem změnil názor, tohleto je zase jen nokie s divnou klávesnicí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IVO  |  09. 03. 2003 13:05

Zajímalo by mě jestli se ta 5 MB paměť dá využít jen na ty fotky nebo na vše = melodie, aplikace, SMS,....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 13:27

2IVO: Řekl bych že na vše,jako je tomu u všech ostatních Nokií (6610,6100,7210...) tj. paměť je sdílená na melodie,hry,aplikace,fotky,tapety na pozadí....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  09. 03. 2003 12:34

Pane Broza, jak tomu muzete dat vyssi hodnoceni nez T68i??? Vzdyt ten mobil nema ani modrozub a nedaji se z nej rozumne vyravovat fotky!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 03. 2003 12:39

Ty radsi mlc a soupej nohama, kdyz to nechapes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 13:06

Už si někdy zkoušel fotit s T68i? Tak poooooomalej mobil sem už dlouho neviděl a radši ani nechci, paměť má menší,pravda má BT,ale to je asi vše, nemá JAVu,pořádnej displej (koho dneska 256 barev oslní?)....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  09. 03. 2003 13:15

Zase to ma opakovany budicek, moznost vystavit poznamku na displej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SiPiT  |  09. 03. 2003 13:27

Jo a má to hlasový ovládání, hlasový vytáčení, hlasový záznamník. Ty fotky z 7250 nejdou poslat ani přes infra! To by mělo bejt někde na úrovní 6610...ne před S55 a T68i

Nechápu vaše hodnocení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 13:51

Podívejte se na počet získaných bodů z tisíce možných:

  • Nokia 7250: 829

  • Sony Ericsson T68i: 826

  • Nokia 6610: 813

  • To jsou rozdíly plus minus procento. Všechny tři telefony jsou na naprosto stejné úrovni a pokud nám vyčítáte, že je Nokia 7250 o tři body nad T68i, chápu to spíš jen jako povzdech fanouška Sony Ericssonu, který nemá rád Nokie, než jako opravdovou výtku.

    Nokia 7250 má ve srovnání s T68i: větší, podrobnější a lepší displej, hlasité handsfree, vícehlasé vyzváněcí melodie, rychlejší ovládání a lépe se s ní pracuje s SMS, má vestavěný fotoaparát a rádio, Javu. Funkce, které zmiňujete, telefonu chybí, proto je výsledné hodnocení obou telefonů prakticky stejné.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nesa  |  09. 03. 2003 22:06

    A kterápak Nokia měla víc než rok zpátky, víc než 2 barvy na displeji ???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lead  |  10. 03. 2003 02:38

    9210
    SE rules

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:17

    No nevim jestli to nevis, ale takova 9210 je uz tady dost dlouho ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nesa  |  10. 03. 2003 08:22

    9210 je komunikátor, ten se s mobily nedá srovnávat...
    A jestli 5 měsíců připadá dost dlouho, tak klidně namítnu Siemensem S25...  Ten tady byl ještě dřív...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 08:54

    Nejdriv se ptas na Nokie a potom tady tahas Siemense. Vis vubec co chces? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nesa  |  10. 03. 2003 09:24

    Jistě, že vim co chci. Kousek výš jsi ohrňoval nosík nad displejem Se T68, tak proto jsem se ptal na Nokii. Ale když jsi vzpomenul na 9210, která byla o 5 měsíců starší, tak jsem připomněl, že Nokia nebyla zdaleka 1. barevný GSM foun...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 14:33

    A ja jsem snad nekde psal, ze byla Nokia prvni s barevnym displejem? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nesa  |  10. 03. 2003 19:12

    OK, "sori", to byl Dejvidek, ale vy máte skoro stejné názory, a tak to vyjde na stejno

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  10. 03. 2003 11:38

    jó když se nám to hodí,tak je to komunikátor,jindy je to zas mobil, bylo to mobilní zažízení s 4096 barvami

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  10. 03. 2003 07:34

    2Nesa: No já už v roce 1998 sem měl na 5110 černou a bílou

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nesa  |  10. 03. 2003 08:26

    2Dejvidek: A koho tím krmíš? černá + bílá = 2barvy.  Já psal více než 2 barvy, tj. 3, 4, 5, ... nekonečno.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  10. 03. 2003 21:46

    Dejvídku, Satanův pobratime, tak pokud ještě máš ten mobil někde doma ve skříni, tu bílou nám určitě ukaž!!!! Pokud tedy nemyslíš na krytu  .......

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  10. 03. 2003 14:01

    Ma treba e-mail klienta a opakovany budik.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 13:18

    Telefony se hodnotí vzorcem podle toho, jaké mají parametry a funkce. Jestliže je některý telefon nad jiným, znamená to, že má více funkcí nebo lepší parametry.

    Nokia 7250 sice nemá Bluetooth, to je však pouze jeden parametr zhruba ze stovky, kterou hodnotíme.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    CIJOML  |  09. 03. 2003 13:24

    A muzete nekde uvest vsechny ty parametry, ktere hodnotite? At jsem hledal jak jsem hledal, tech 100 jsem fakt nenasel

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 13:41

    Je jich přesně 94 a najdete je v excelové tabulce, kterou si můžete stáhnout z webu Mobilit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    CIJOML  |  09. 03. 2003 13:46

    A co maji delat uzivatele nemainstreamoveho OS jako je Linux? Bohuzel na wokna fakt nemam...tomu se rika diskriminace... :(

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 13:48

    2CIJOML: Chudáčku s Linuxem

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 13:58

    Je mi jedno, co budou dělat ostatní. Tohle je interní redakční dokument, ze kterého generujeme různé výpisy a grafy. Dáváme ho k dispozici případným zájemcům o metodiku, kterou používáme, nebudu ale kvůli nikomu měnit její formát, který nám dokonale vyhovuje.

    V jakém formátu byste si vůbec představoval tabulku, v níž je několik desítek tisíc vzorců, které se online přepočítávají? To není matice hodnot, pro kterou stačí CSV.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    CIJOML  |  09. 03. 2003 15:46

    Rozhodne XML - potom se to da zobrazit temer na vsem, co ma procesor :D

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 16:07

    Jenže XML neuloží grafy a nezvládá makra, soubor je třikrát větší. Pro naše účely se nehodí.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    networ  |  09. 03. 2003 15:41

    Cijomle, to prece od redakce s tlapkami na ocich nemuzes chtit!!! Vzdyt oni jsou radi, ze jim obcas funguje web. Otevri si to v OO. Mne to slo v pohode krome grafu G3, ktery je prazdny. BTW ten bluetooth adapter koupim co nejdriv to pujde. Rohoduju se mezi nekolika druhy. Pak dam vedet jak mne to podle Tveho navodu chodi.
    ntw

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:00

    Co maji delat? Treba spachat sebevrazdu ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  10. 03. 2003 14:21

    Nechci nijak zpochybnovat vase hodnoceni. Myslim ze to ani jinak nejde. Osobne bych se ale primlouval k hodnoceni podle dvou kriterii. A to podle funkci pro zabavu (hry, polyf. vyzvaneni, loga, obrazky atd.) a podle funkci pro praci (datova komunikace, e-mailovy klient atd.) i kdyz nekdy se to muze hodne prolinat. Faktem ovsem zustava, ze to ze mobil ziska lepsi hodnoceni diky napr. hram je me celkem na nic kdyz hledam neco na praci a naopak.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  10. 03. 2003 21:08

    Uvažuji, že bych každý telefon ještě oznámkoval (resp. vypočítal známku) podle funkcí:

  • pro manažery

  • pro hračičky

  • pro stylaře

  • pro ty, kteří hledí hlavně na korunu

  • Ale zatím ještě přemýšlím, jak to co nejlépe udělat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 21:30

    Hihi, ale zapomel jsi skupinu pro me ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  10. 03. 2003 22:26

    A jakou jako?? Pekelníci? Spíš jsi myslel Nokiafanatici, že????

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:11

    Jo bingo, proste pro "fanouse" ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  11. 03. 2003 16:08

    To je ale pak zbytečná kategorie, protože hodnocení pro fandy tvýho pekelnýho ražení a argumentů bude vždy 100%.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:10

    To je sice fakt, ale ja jenom pro poradek ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  09. 03. 2003 12:33

    Nevite nekdo, jaka aplikace pro "prohlizeni internetu" by sla do NEJEN (napr. i 6610,6100) tohoto typu mobilu nainstalovat? Sel by do neho nacpat klasicky Webviewer, ktery je znamy pro pouziti v Nokii 7650? Diky!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 12:41

    Nejenom ze by tam sel, on tam je ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  10. 03. 2003 18:34

    2Satan

    Jako standart to ma uz v sobe?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 20:45

    No to ne, ale pro nekoho to standard je, takze si to tam hnedka da ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  11. 03. 2003 12:50

    Tak priste napis, ze ho tam uz mas a ne, ze tam je!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  11. 03. 2003 16:10

    Ja to myslel v pritomnosti a ne v minulosti ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 13:10

    2Mirek77: No tenhle http://www.reqwireless.com/webviewer.html webovej prohlížeč sem narval jak do 7210,6610 tak do 6100, všude fungoval,zatím tam není uvedena 7250 ale to je asi otázkou času....

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bodik  |  09. 03. 2003 12:18

    Je ten kalendář tak domrvený jak na 6310i  nebo je tak fajn jako na 7110 ? Jinak super, paměť mě velmi příjemně překvapila. Jenže pořád a pořád myslím na 7650 , ta je zřejmě mým osudem, ale pořád váhám a ani nemám pořádné důvody........

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 12:41

    Duvody a nebo financni prostredky? Nazyvejme veci pravymi jmeny ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jakub  |  09. 03. 2003 18:42

    Neboj, jen ty jsi bohaty:)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 20:10

    Ja se nebojim. A mate asi skvelou dedukci, kdyz z jedne vety dokazate vycist i uplne jiny smysl - a nebo to mozna bude jenom tak bohata fantazie ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bodik  |  09. 03. 2003 20:37

    Tys taky z mého příspěvku vyčetl, že nemám finanční prostředky.......

    Jinak dík za odpověď na otázku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:16

    Napsani faktu a napsani otazky jsou dve odlisne veci, to te ve skole neucili ? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bodik  |  10. 03. 2003 09:45

    A co? 

    Chtěl jsem  napsat víc a nepříjemně, ale peču to. Už mi to pomalu leze na nervy, člověk napíše otázku k tématu a nějaký dement to musí komentovat úplně jinak. Takže jsem pro registraci a taky pro mazání stupidních příspěvků jako je třeba i tenhle. 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  10. 03. 2003 22:02

    Kalendář ani na jednom z mobilů si už nepamatuji; každý týden mám jiný mobil, takže detaily se z hlavy vypaří.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    robsn  |  09. 03. 2003 11:49

    Mám SL45i a jsem asi rozhýčkaný velikou pamětí, ale jelikož mám i digitální fotoaparát, tak si myslím, že nějak přehnaně básníte o pouhých 5 MB paměti... Na to, že je sdílená, je to docela málo, nemyslíte?

     

    Rob

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:54

    Malo a na co? Ja si zatim vystacim s tema par kB. Navic ve fotaku mam CF 128 MB, takze neni co resit ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 12:01

    Je to zatím nejvíce, kolik má mobil této kategorie. Proto ty básničky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    robsn  |  09. 03. 2003 12:03

    Mobil této kategorie by měl mít pamět větší... 5MB na JAVU, fotky a ostatní věci je vážně málo... No, paměťové karty by mnohé vyřešily...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 12:16

    2robsn: Který telefon stejné kategorie má větší paměť? Marně pátrám.....

    dejv

    PS. Neberu do toho "founy" jako je 3650 a P800 s paměťovou kartou.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 12:38

    A jak vis ze je to malo? Mam rad zasvecene komentare cloveka ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 14:44

    Myslím, že více než pět měga bohatě stačí, pokud zrovna nepotřebujete cpát do mobilu Dooma. Programy v Javě jsou omezeny velikostí 64 kB, takže abyste paměť zabral, musel byste jich tam nahrát nějakých sedmdesát.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Adam  |  09. 03. 2003 16:35

    A programy v jave nemji zadny data? Treba emailovy programek uklada emaily kam?
    Mozna se ptam blbe, ale javovy telefonek nemam a nemaho ani nikdo z mich znamych, tagze sem javovy programky videla akorat na screenshotech v Mobilitach, Mobilmanii a jinych podobnych mediich.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tessien  |  09. 03. 2003 22:53

    No, ja popravde taky nechapu, proc davaj vyrobci do mobilu tak maly pameti... Kdyz si vezmu, ze 128MB CompactFlash-ka se da koupit za cca 1300,- MOC s DPH, tak to je celkem pakatel, ve srovnani s cenami dnesnich novych founu. Podle me dat tam treba 64MB pameti by ten telefon zdrazilo max. o 500. A nebyl by zadnej problem s fotkama, Javou, zvonenima, SMSkama, e-mailama.....

    Nicmene, asi musime byt radi aspon za tech 5MB, treba se pak rozhoupou i ostatni vyrobci ;)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    XSPACE  |  01. 04. 2003 19:39

    Vetsi pamet, vice tranzistoru, vetsi spotreba Zatim co vyvoj hardware je kazdym rokem mnohem dal neni tomu tak u baterii....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mr.Nikdo  |  09. 03. 2003 11:06

    Nejsem sice Nokiista, ale tuhle si časem určitě pořídím. To je nááááááááááádhera!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:17

    Nekdo casem, nekdo hnedka ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    robsn  |  09. 03. 2003 11:46

    Ale to si pak budeš muset změnit přezdívku, už je zastaralá...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:53

    Opravdu? Tak to dekuji za upozorneni. BTW musim jenom umrit ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    robsn  |  09. 03. 2003 12:04

    tak tak... 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    killerR320  |  10. 03. 2003 08:16

    Tak tahle nokie vypada skvele ted vlastnim 6610, ale tento telefon me vazne dostal je po vsech strankach vyvazeny tot muj osobni nazor killer

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 10:33

    Tedka premyslim, ze 6800 mela taky 5 MB pameti a mela 500 polozek v seznamu. Neni tomu tak nahodou i u 7250? Nebo ma 300 / 5MB ?

    Jo obrazky a aplikace stahovat jdou skvele, jenom musite mit program MobiMB - potom neni problem si "zazalohovat" na disk i originalni aplikace, co jsou v telefonu ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 03. 2003 10:40

    Je to 300/5 MB. MobiMB - alespoň verze, kterou mám k dispozici - s 7250 na rozdíl od ostatních Nokií series 40 nefunguje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 10:44

    A jakou verzi mas k dispozici Marku? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 11:18

    Myslíte si,že by bylo technicky reálný upravit paměť novým fw na sdílenou? Tj,aby nebyl limit 300 čísel?

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 11:26

    Bohužel, 7250 ukazuje zbývající paměť na kontakty v procentech, proto jsem uvěřil číslu z webu, tedy 300 položkám. Nicméně když jsem zkopíroval do paměti 125 jmen, paměť byla zaplněna z 25 procent! To znamená, že kapacita není 300, ale 500 stejně jako u 6800. V recenzi to ještě opravím.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:46

    Tak to je super, stejne jsem byl rozhodnutej do toho mobilu jit, ale toto jenom uvitam ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 12:03

    Jen mne to utvrdilo v tom, že informacím od výrobce neradno vždy věřiti.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 12:12

    2Petr Broža: Tak příště radši kopíruj a kopíruj

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 12:36

    No jenze on to vzal doslova a kopiroval z WEBu Nokie ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    *Tom*  |  09. 03. 2003 10:11

    Je vidět, že je to fakt našlápnutej telefon-soudím podle výrazů Petra Broži na fotkách-ten z něj byl uplně mimo

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 10:35

    Telefon je fakt povedený a nemá to co dělat s mým nevkusným, upoceným a zarudlým obličejem

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:04

    No kdovico jsi u toho jeste Petre provadel, ze? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    *Tom*  |  09. 03. 2003 11:16

    Aspon je videt ze tu praci neflakate a bere to fakt s nasazením-to ten pot.

    Je to docela dobry rozptyleni, vsechny recenze mají ty same fotky a tady u ty se clovek aspon zasmeje

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 14:50

    Mimochodem, nevím jak A.Jolie přišla na to, že jsem byl upocený  V tom pokoji bylo při focení asi deset stupňů

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 17:21

    No a co kdyz to ma z prvni ruky, byla tam s tebou a kdovico jste provadeli ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 10:03

    7250 je alespoň podle recenze fakt dobrej mobílek,ale stále si myslím že ze série 40 je vzhledově nejpovedenější 6100...  Ta paměť by se mi do 6610 hodila

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    RedBaron  |  12. 03. 2003 18:56

    Dle mýho jsou vzhledově královnami této série 7210 a 7250, ale zase mě přesvědčily funkce místo vzhledu. A tak už to u mě bývá...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A. Jolie  |  09. 03. 2003 09:42

    Je možné, že vám už docházejí náměty k focení, ale přece jen si myslím, že zvěčňovat upocenou a zarudlou (nevkusnou) tvář redaktora a vybavení jeho bytu je docela trapný.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 10:04

    No co občas je nutný vědět,jestli se z Petra Broži nestal třeba ufon (jako kdysi na fotce s BT sluchadlem...)

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zwelf  |  09. 03. 2003 10:04

    Jo, jenže tohle je server o mobilech, ne o fotografování. Takže važ slova, jsi docela trapná.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A. Jolie  |  09. 03. 2003 14:10

    Nevím, co je trapného na tom, když vyjádřím své zklamání nad vkusem mého jinak velmi oblíbeného redaktora? Nemyslím si, že by měl autor čtivých a kvaltitních recenzí potřebu vystavovat své fotky na velmi navštěvovaném serveru o mobilech - každopádně - když už to udělá, má se aspoň trochu upravit.  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    *Tom*  |  09. 03. 2003 10:15

    Podle mě je naprosto jedno co fotí. Ty fotky se stejně nedají použít jinde než na displeji telefonu-takže jestli tam maj toho Petra Brožu, mikrovlnu či panelák je mě vážně fuk. K focení jsou digiťáky a jestli někdo pořizuje roddiné foto na telefonu tak je buďto blázen, nebo chce mít fotoalbum hodně malého formátu

     

    Hauuuu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 10:34

    Zato brat si jako nick jmeno zname herecky je opravdu originalni ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A. Jolie  |  09. 03. 2003 14:14

    stejně originální jako přezdívat se jako zastaralý stylový telefon pro ženy

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 16:55

    No tak jeslti existuje nejaky telefon SaTaN tak sem s nim ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  10. 03. 2003 09:01

    Jestlis myslela N8210, tak to neni zadna vlozka, aby to bylo jen pro "zeny"... Navic mam pocit, ze dotycny se tu uz nejedenkrat pokousel vysvetlit, ze ta cislovka nepochazi z oznaceni jisteho mobilu...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  10. 03. 2003 21:05

    Tys bobku taky fanaticky a zavile vysvětloval jak je nVidia totálně nejlepší a podívej kde dneska je. Skoro na prkně. Vivat ATI !!! Jo a tenhle founek je fakt móóóc dobrej a slušně vypadá. I když podle srovnání poráží S55 snad jen kvůli velkému náskoku v sekci hry, resp. zábava. 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 21:29

    Tak prejit od mobilu k damskym vlozkam a potom jeste ke grafickym kartam. Tomu rikam neco ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  10. 03. 2003 22:10

    A kde máš ty vložky ty pekelná vložko?? Nebo tvoje přítelkyně /nespíš-li pouze s founem Nokia a máš-li jakou/ používá na svou broskvičku mobil?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  11. 03. 2003 07:09

    Precti si cele vlakno a potom kydej ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  11. 03. 2003 08:20

    Hehe, nejlepsi jsou blbeckove, co jsou totalne mimo a pletou si weby, diskuse a navrch neumeji cist. Radsi ho nech onanovat nad tou jeho trapnou ATInou, na vic se stejne nezmuze...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  11. 03. 2003 16:18

    No jo, tys neměl před časem už z čeho šplíchat, když byla ještě nejrychlejší GF4600, tak zato teď co se nVidia nechytá, tak ti musí semeníky praskat ve švech !!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  11. 03. 2003 22:09

    Panove, nechcete svoje erekce z grafickych karet smerovat do jinych diskuzi, kde muzete bez prestani ejakulovat? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  11. 03. 2003 16:21

    Jo a moc nám chybí na PCTuningu tvé "chytré" komentáře jak je nVidia nejlepší. Zvláště pod články o tom, jak ji v testech Ati drtí

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  12. 03. 2003 09:53

    Jedine, co se tu "drti", je to tvoje misto, kde my ostatni mame mozek. Ejakulujes tady zjevne nad diskusema, ktere probihali a byly aktualni pred rokem... zkus nezit chvili minulosti, treba se pak zbavis i zavislosti na bryndaku a sunaru...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  12. 03. 2003 17:43

    Ano, uznávám že plkám o něčem co sem nepatří, ale nemohl jsem si pomoci, když tvoje modla zachází pomalu na úbytě, a tvé totální rozumy už nás neoblažují pod články o jejím zcela jasném výkonovém zaostávání ............. Ostatně asi jsi natolik soudný, že už aspoň na příslušném fóru držíš hubu a neztrapňuješ se. Může být, že za čas budeš mít co chválit, ale zatím je to tragédie. Tak se zatím roztékej nad tím jak dobrá je Nokia......

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  13. 03. 2003 08:40

    Asi takhle - tesi me,ze tou modlou jsem pro tebe zjevne ja. Pamatovat si, jak jsem ti to pred rokem nandal a furt na me po cely rok myslet, to mi docela lichoti, i kdyz jsi jenom takovy urvany zaostaly ichtyl. Skoda, ze sam netusis, o cem vlastne mluvis a z ceho mas tu detinskou radost. Co ale mohu na tobe hodnotit kladne, je velice trefna volba tveho nicku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  11. 03. 2003 08:26

    Nevim, sice jako tvoje midraky a pocit menecennosti souvisi s timhle webem a touhle diskusi, ale to, ze NV ma stale 2x vetsi podil na desktopovem trhu nez ta tvoje ATI, mi rika, ze ATI je stale tam, kde byla vzdycky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  11. 03. 2003 16:04

    Tak si to mysli zoufalče. Testy mluví jasně. To víš, chybí mi tvé pruzení a nvidiotské blitky na PCTuningu, tak jsem ti připomněl sešup tvé modly. Doufám, že se hned tak nezastaví.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  12. 03. 2003 09:54

    Myslim, ze tvuj opravneny pocit menecennosti se ti brzy vrati s plnou silou

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Glum  |  12. 03. 2003 18:40

    Ha, ha, nevím kdo je méněcennější, nevím komu skoro chcípla jeho oblíbená firma, která měla být totálně nejlepší na věčné časy. Však zkus prudit se stejně nesmyslnými blitky jako dřív na přísnušných fórech. Dřív se jenom smáli tvému fanatismu, dneska by tě s těmi tvými chorými výplody rychle vyfakovali!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Neni dulezite  |  13. 03. 2003 08:45

    Hmm, jedine, co tu zjevne chciplo, je tvuj chory mozek. Placas jednu hloupost na druhou, mas to ale tezky zivot. Zcela ti unikaji souvislosti a to i casove, fakt nevim. Zkus se zeptat tveho osetrujiciho lekare, jestli by s tim neslo neco delat...na saska totiz neni nikdo zvedavej...natoz aby ho bral nekdo vazne

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  21. 03. 2003 19:18

    Já,že sem šašek,odpověz mi popravdě co v mém příspěvku nedává rozum.Já narozdíl od tebe to co
    napíšu si po sobě zkontroluju,ty  pedofilní Jacksne...

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  23. 03. 2003 09:57

    Zkontrolujes? Ale s tim nickem jsi se asi jenom upsal, ze? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  21. 03. 2003 18:24

    Sorry,ale někdo použil můj nick.Nic takového sem já
    osobně nepsal.Aby ten hulvát chcípl do rána.

    Nic proti siemensům nemám,za málo peněz hodně muziky.Nokie maj poslední dobou sice hodně funkcí,
    ale co se týče jejich vzhledu,no žádný šmak přátelé...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  23. 03. 2003 09:57

    Jo kazdej ti tady veri, ze jsi to ty, hlavne ta diakritika o tom hodne vypovida. Zkus se priste trosku vic snazit ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 10:50

    Příště vyfotím vás

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 03. 2003 11:03

    Tak bacha, aby nepraskla ta cocka ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A. Jolie  |  09. 03. 2003 14:19

    Jsem ráda, že jste se neurazil - na první pohled mi vaše fotografie přišly jako zbytečná exhibice někoho, koho si vážím. Píšete skvělé recenze, ale nefušujte modelům do řemesla.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  09. 03. 2003 14:41

    Vždy, když dostanu do rukou mobil s foťákem, nedokážu se udržet. Vinou nekvality fotografií z 7250 vypadám upocený a zarudlý, přitom jsem zpocený nebyl vůbec a zrudlý už vůbec ne. Mimochodem, svoji fotku dávám téměř do každé recenze mobilu s foťákem, a vždy se snažím tvářit jako naprostý idiot

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 00:26

    svoji fotku dávám téměř do každé recenze mobilu s foťákem, a vždy se snažím tvářit jako naprostý idiot


    Coz se bez problemu dari ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  10. 03. 2003 07:29

    Oh, ty vtipalku, co takhle si vzit jinej nick? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  09. 03. 2003 17:21

    Řekl bych, že je lepší naopak fotit pořád stejné věci - alespoň se lépe srovnává výkon jednotlivých foťáků. Někdo tu volal po úpravě fotek. To by byla velká chyba, protože jakékoli úpravy by znehodnocovaly informaci o tom jak na tom který foťáček je.

    K foťáčkům v mobilech jsem zatím dosti skeptický - smysl začnou mít až v okamžiku, kdy nabídnou rozlišení na úrovni alespoň těch nejjednodušších modelů DF (tedy 1,3 MPx a alespoň digitální zoom). Do té doby to bude jen hračka s téměř nulovou praktickou využitelností.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr T.  |  09. 03. 2003 20:59

    - když už to udělá, má se aspoň trochu upravit.

    To bylo na pana Brožu, ne na fotku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jarda  |  09. 03. 2003 09:30

    (Příspěvek zrušen. Chcete-li mít na MobilManii reklamu, kontaktujte naše obchodní oddělení.)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 09:31

    nemaj jí tam (jen že bude....), co to je proboha za firmu,že nemá ani svojí doménu?

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zwelf  |  09. 03. 2003 10:02

    Jo, u nich bych si určitě něco koupil.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 03. 2003 09:13

    15000,- bez DPH.....

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lekvar  |  09. 03. 2003 07:40

    nj 1st:)

    btw nokia sux

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor