Nokia 7700 - první dojmy z nového komunikátoru

Diskuze čtenářů k článku

marek  |  07. 03. 2004 09:41

kolik bude stat koupil bych si ji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 02. 2004 13:46

displaye, než začnete něco kritizovat, neznám žádný PDA který by mělo rozlišení 640x320 a o tom to je a ne o nějakým vzhledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Hudec  |  06. 02. 2004 13:17

napriklad toshiba e800 ma VGA t.j. 640x480 a sharp zaurus uz nejaky ten piatok detto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 02. 2004 14:21

co já vím tak toshiba se prodává jenom v Japonsku a Sharp stojí 1200 USD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Hudec  |  06. 02. 2004 14:27

toshiby sa predavaju aj v CR a mozete sa napr aj tesit na recenziu od kolegy

mno a starsie zaurusy stoje cca 600 usd, novsie okolo 800 usd. a po HW stranke su oba o _hodne_ na tom lepsie

no a potom je tu napr Sony Clie UX50 ktore ma sice 480x320 (t.j. o nieco mensie rozlisenie) , ale je mensie, lahsie (pritom obal nie je z plastu ale z horcikovej zliatiny) ma wifi, bluetooh, klavesnicku, fotacik, kameru (na mpeg4), hw dekoder na mpeg, mpeg4 .. viacej napr v nedavnej recenzii http://www.mobilmania.cz/PDA/Ar.asp?ARI=106456&CAI=2129

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 02. 2004 20:32

No jo, jenomže nokia bude stát 500-550 USD, a zaurus je o mnoho dražší, nehledě na to že Wi-fi, je jenom na krátknou vzdálenost(zatim), a GPRS mám skodo všude, takže pro mě jako potenciálního zákazníka zatím vychází nejlépe nokia a až cena klesne tak na ní možná budu mít, o Zaurusu si můžu nechat jenom zdát. A co se týče Clie tak display má krásný ale bohužel jenom 480x320, což je pro mě málo, potože to potřebuju HLAVNĚ na internet, ale těším se na vaší recenzi tý Toshiby, doufám že to bude stát za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cimrman  |  17. 12. 2003 22:53

... zase budou mít důvod za něco utratit naše daně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno + příjmení  |  16. 12. 2003 22:23

Tohle si ani nikdo nekoupi takovy shit. At zije SE T610 nebo P900

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnik  |  16. 12. 2003 08:20

Máte pravdu hoši, další superhnus od nokie.Tohle přece není žádné PDA.
Sice jsem nokiař, ale jinou novou bych si teď rozhodně nepořizoval (nyní 6310i).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ceribo  |  15. 12. 2003 18:11

Sakra Nokie má teda někdy úlety:) ale pokud je schopna nabídnout kvalitní portfolio funkčních kvalitních telefonů, tak je mi úplně jedno jaký úlety Nokie udělá, ať dělá třeba mix mobilu s hajzlem, dokud bude vyrábět i zálkadní kvalitní nabídku je mi to jedno! ale bohužel se tý kvalitní nabídky méně a méně drží a to je věc co ji může položit, když odendáme chytrý mobily jako 6600,3660, a módní 7210 a 7250i a N-gage, co základního nám zústane? 3300, která není moc vychytaná, pak dobrá 3100 a 3200(sice podivná klávesnice:) ne špatná 3510i, pak možná vzhledem nevyhovujcí odolná 5100, pak 6100, 6220,6610 a 8910i, která není z levného kraje je tohle portfolio značně nevyrovnané.(schválně neberu Nokie s nebarevným displejem, i dobrou 6310i, protože sama Nokie chtěla prosadit barevné diplaye)

pokud si Nokie tuhle základnu kvalitně nepodpoří, tak je doopravdy možné, že se svými úlety může zničit. Omlouvám se za délku a děkuji všem kteří si to celý přečetli:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buzna  |  15. 12. 2003 16:37

   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  15. 12. 2003 15:21

proc porad nokia gegla do toho co neumi?  -  kdyby radsi delali normalni fony , ted sem si kupil siemens M55 a nerovna se nokiim 2x tolik drazsim ani po klavensicu a jestli tak bude nokia pokracovat tak zapar let si ju nikdo nekoupi :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otrix  |  15. 12. 2003 15:10

Teda lidi vy jste fakt na palici....

Nejdriv sama kritika a jen co prijde na trh tak se budete predhanet kdo bude zpivat lepsi chvalu...

Nekritizujte neco, co jste sami nemeli v ruce...

...a ze je design trochu ulitlej... no budiz... za ten rok nez sem dorazi na trh (verte ze to driv nebude), uz vam to treba ani neprijde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  15. 12. 2003 17:06

"za ten rok nez sem dorazi na trh" nas japonsky a korejsky firmy (cti: Samsung, LG, Kyocera) zavalej takovyma telefonama, ze Nokia, Siemens a nakonec i muj oblibenej SE budu jen tise valit bulvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  15. 12. 2003 18:45

Máš recht.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  15. 12. 2003 12:29

Nokia si může dovolit i takové úletky. I když telefon Nokia 7700 asi každému do oka či do ruky nepadne, určitě si své příznivce najde, ale obávám se, že cena bude hrát nemalou roli. Uvidíme jak se ji začne dačit. Já věřím, že sice nějaký velký průlom neudělá, ale dařit se bude určitě ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
al9  |  15. 12. 2003 13:34

Musim souhlasit! Nevim proc vsichni nadavaji na Nokii jako na smejda. Nema o nic vic/o nic min chyb nez jini vyrobci. Kazdy at si vybere mobil podle sveho vkusu! Sam osobne taky jednu Nokii vlastnim http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=106101&CAI=2103 a muzu rict, ze zatim je 98% spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  15. 12. 2003 16:44

2al9: Jsi trapnej, v jedné diskusi mít tři oskazy. Ke všemu je článek na home page, trapné, hnusné.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 12. 2003 12:25

Je to, dle mého názoru, takový pokusný chroust. Něco jako Fiat Multipla nebo Renault Velsatis. Předpokládám, že vývojáři Nokie měli následující zadání: nový mobil (komunikátor), který je ve všem úplně jiný než je obvyklé. Buď to bude úspěch nebo naprostý propadák. Mě osobně se N7700 moc nelíbí. Jsem ale přesvědčený, že jestli je na ní něco povedeného nebo životaschopného, brzy se s tím setkáme u jiných, méně extravagantních, mobilů, a nejen u Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mamlas  |  15. 12. 2003 13:37

co mate proti Renaultu Vel satis ???? Jde o jedno z prukopnickych aut ktere obcas osvicene automobilky delaji a renault tou automobilkou bezesporu je a take se mu to vyplaci....... ale to patri asi na jiny server...... :)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 12. 2003 15:40

Nemám nic proti Velsatisu, ani nemám nic proti N7700. Chtěl jsem říct to co vy ve své reakci: ... jedno z průkopnických (doplnit po libosti: mobil, auto, nebo třeba křeslo...) ... atd. Byly ale doby, naštěstí dávno minulé, kdy byly tito průkopníci a osvícenci třeba upalováni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  15. 12. 2003 10:57

Už jsem to kdysi psal, že se Nokia čím dál víc vzdaluje koncepci klasického telefonu a orientuje se spíše do říše úletů. Tento model toto bohužel potrvzuje. Komunikátor v takovéhle podobě, dle mého názoru je bez šance na větší úspěch. Nedovedu si představit nějakého "šéfa" z touhle potvorou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  15. 12. 2003 12:13

To je mediaphone, ne komunikator. Co by s nim proboha "sefove" nebo "poslanci" delali? Toto neni pristroj urceny pro tuto skupinu uzivatelu. Kam na to porad chodite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  15. 12. 2003 14:34

Článek začíná jasně: Jedna z posledních novinek finského výrobce směřuje do kategorie komunikátorů ...  Nevidím žádnou zmínku o nějakém mediaphone nebo co. Tak si ten článek nejdříve přečtěte.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  15. 12. 2003 16:55

Nerozumím. Článek jsem samozřejmě četl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  16. 12. 2003 14:05

to, ze tam neni mediaphone je problem clanku (resp. jeho autora) - ne  prispevatele - holt nesmite verit vsemu, co na MM napisi!

Opravdu 7700 neni komunikator!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pomeranč  |  15. 12. 2003 12:23

>> ... čím dál víc vzdaluje koncepci klasického telefonu

Také některé domy se čím dál víc vzdalují klasické koncepci paneláku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
al9  |  15. 12. 2003 13:30

Podívejte se ještě na tohle: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=106101&CAI=2103 , taky úlet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  15. 12. 2003 14:41

Jeden z posledních, jakž takž vypadajících i když nemnoho úspěšných telefonů od Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adamek  |  15. 12. 2003 17:12

To jste placenej za mnozstvi zobrazeni clanku? Nechapu proc tady furt vnucujete odkaz na vas sobotni vyplod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  15. 12. 2003 10:41

Pro ty "později narozené", kterým N7700 připomíná tak maximálně topinkovač:

Podle mého názoru je to retro-design ve stylu amerických jukeboxů z 50. let minulého století. Kdo je nepamatuje - tady je pár fotek z jedné "fan" stránky sběratele jukeboxů:
http://home.wanadoo.nl/mwe.roos/jukeboxpics/jukemail5.jpg
http://home.wanadoo.nl/mwe.roos/jukeboxpics/jukemail6.jpg

http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail9.jpg
http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail11.jpg

http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail12.jpg
http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail57.jpg

http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail73.jpg
http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail76.jpg

Mně ta analogie připadá celkem milá.
Někomu by se ale zas možná líbilo tohle:
http://home.wanadoo.nl/roos.h/jukeboxpics/jukemail71.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  15. 12. 2003 11:08

Nokia se vůbec zhlídla v retro stylu. Véčko 7210 mi silně připomíná 60tá až 70 tá léta. A líbí se mi to. Jen bych já osobně dal přednost Palmu (který mám) nebo PPC, protože množstvím programů, které se na ně prodávají, jsou bezkonkurenční. Nokia by se měla snažit vyrobit třeba nejmenší bluetooth telefon pro ty, co chtějí volat a smskovat a surfovat jen přes PDA a mobil s bluetooth. A nebo by se měla držet 9210, ale tudy si myslím úspěch nevede.....

Jo takové bluetooth sluchátko a mobil v jednom by byla nádhera:o)))))))))) (nebo bluetooth mobil jako přívěšek nebo náramek kolem ruky.......:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  15. 12. 2003 12:17

Véčko 7210 mi silně připomíná 60tá až 70 tá léta.

Myslíte asi N7200:
http://www.nokia.com/nokia/0,,47705,00.html

Ano, to je pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  15. 12. 2003 20:39

No je to pravda, už se v těch číslech fáááák nevyznám a plete se mi to.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  15. 12. 2003 14:17

To meli rict hned, ze je to jukebox a nemuselo to tolik lidi mast ze je to telefon/PDA :)
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  15. 12. 2003 10:30

napad nie je zly, aj ten displej by som bral, ale nie v konstrukcii radiatora, kde sa telefonuje zboku, zospodu, zvnutra, blee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  15. 12. 2003 10:22

mila NOKIA cakame na n9310 .... case stejne ako 9210. Pridaj GPRS, EDGE, funkcne BT, WiFi, USB a dobry OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  16. 12. 2003 13:59

na 9310 cekas marne, ale 9500 se dockas... a mas pravdu - tohle neni komunikator -  a pokud vim, tak Nokie to nikdy nepresentovala jako komunikator, ale jako multimedialni telefon...

doporuciji autoru clanku se spojit se zastupci nokie a at mu reknou pro koho jetelefon urcen....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  19. 12. 2003 11:41

ano presne tak. Nic proto autorom cpressu, ale vobcas sou to lamy lamovité Tato Nokia je jednoznacne mirena do segmentu entertaiment - zabavy (a kravinek)

Od komunikatoru ocekavam seriozne konzervativny vzhled (p800 vypada jako hracka z IKEY), kvalitny HW a stabilny a roziritelny SW.

BTW: co to je 9500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tony  |  15. 12. 2003 10:07

Sice velmi nevzhledne, ovsem za to zcela originalni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
al9  |  15. 12. 2003 13:27
nib  |  15. 12. 2003 14:54

Honzicku, di s tou reklamou na vlastni clanek do PRDELE! to to sem musis davat trikrat????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  15. 12. 2003 09:46

Teť si představme model 9210i s upraveným Seires 60 (Series 90) pro ten větší displej, navíc by se telefon podstatně zmenšil, přibyla by podpora usb, bt a wi-fi a doladila klávesnice a ovládání. Vždyť po designové i sw stránce už má Nokia dobré základy, kdyby to jen doladila, myslím že by i fanoušci SE a Siemnsu i jiných značek museli smeknout - ale takhle můžou být v klidu, protože vědí, že tohle je nedonošené dítě, které ještě vypadá hůř než barbie :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RichieP800  |  15. 12. 2003 09:40

Ked som si v Marci 2003 (03/2003) kupoval SE P800, tak som tvrdil, ze mi tento telefon vydrzi aspon 2 roky, bez toho, aby sa na trhu objavil vaznejsi konkurent, za ktory by som ho vymenil. Zatial okrem P900 (ktory je iba malym upgradeom) sa nic neobjavilo. Cakam na novy komunikator od Nokie, tak som zvedavy, co sa z toho vyklube, ale pokial to bude pokazde vacsia tehla, ako P800, tak SE to prvenstvo ozaj ziska. Minimalne medzi komunikatormi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadel  |  15. 12. 2003 12:56

Hmmm, ET smartphone je použitelnější, stabilnější, atd. Jen ten BT mu chybí

Nokie mi připadá, že se totálně zbláznila (hlavně marketing / design a spol.) - v okamžiku, kdy i ženské, když si koupí novou nokii, tak řeknou: "jéžišmarjá, vždyť to snad ani není nokia, to už snad i ten blbej siemens byl lepší" a prodají ji (přitom jim jde o to, aby to vypadalo stejně, ovládalo stejně a psaly se na tom stejně smsky  ), tak není něco v pořádku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  15. 12. 2003 09:26

Opravdu se těším, až s tímhle budou chodit naši poslanci.

Přeji jim to.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fráňa  |  15. 12. 2003 08:39

Je mi až s podivem, jaké mobily pouští Nokia do světa. Mé přání je, aby jiný výrobce usedl na mobilní trůn. Přimlouvám se za SonyEricsson . Pouze se obávám, že díky špatným firmware u levných telefonů to půjde pomaleji!!!

Lidé vybírali Nokie pro design, příjemné psaní sms, ovládání a jméno. Možná že brzy zůstane jen to jméno.

Fr

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telefonista  |  15. 12. 2003 08:37

Je videt ze u Nokie jiz zapomneli ze vyrabeji telefony ... Inu vsechny giganty jednou skonci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  15. 12. 2003 08:10

Jako komunikator to neni spatne. Zvlaste ten dotykovy displey. Ale radsi bych prece jenom mene napadny design PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  15. 12. 2003 06:58

Nokia neumí PDA,teď to víme. Už ani neumí telefony. Na tahu je Microsoft. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  15. 12. 2003 14:03

DALŠÍ ZBYTEČNEJ, MIMO MÍSU,TRAPNEJ VÝKŘIK DO TMY...

...ubožáku,bez kloudnýho argumentu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kirby  |  15. 12. 2003 16:06

nějakému nokiařkovi se to nelibí.... AˇT SI NASERE A NOKIKI SI STRČI NĚKAM§!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATOG  |  15. 12. 2003 18:30

2kirby:
HLAVNĚ se nejdřív nauč v klidu psát,možná,že to potom bude k přečtení.

Kolik ti je 14 a 3/4 ... ?

BTW: nejsem nokiář,tak jak to myslíš ty,ale nesnášim ubohý výkřiky o něčem,co většina lidí ještě ani neměla v ruce...Já bych takovouto hlášku nenapsal o čemkoli,co sem ještě neměl možnost pořádně otestovat...

Takže di do p****e s Nokiářem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor