Nokia 8800 Sirocco: nejdražší Nokia se nese (test)

Diskuze čtenářů k článku

Simon  |  25. 09. 2008 23:40

Může mi někdo logicky vysvětlit proč tohle malý zoufalství stojí takovej balík, to je jako kdybych si koupil auto za melouna a ono nemělo airbagy, abs, klima, atd ?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milosek  |  28. 12. 2007 22:55

Panove tak tenhle prvek zabalenej v pozlatku(teda oceli) si muze koupit jen zoufalec za tu cenu-realna dle vybyveni atd. se mi jevi tak 4-6tisic a pridavam se k nazoru ze nokie sou hnusne...ale jak se rika proti gustu....
PS:az ho u nekoho uvidim tak se mu budu smat jak pekne vyhodil 27litru a So.Eric.,Samsung ,apod mu za 1/5 cenu natrhnou rit.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer  |  30. 10. 2006 18:49

to by mě zajímalo, jakej kkt si tuhle blbost koupí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:51

Mr. Wizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:40

S takovým se opravdu na základní škole nesetkáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:09

Pravil Mr. WIZI, absolvent ZVLASTNI SKOLY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:17

Nepoužívejte prosím pravidla 'podle sebe soudím tebe'.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 00:57

Neboj, nepouzivam, DEMENT jsi tady jenom ty, to ti nikdo upirat nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N8800 Sirocco  |  03. 11. 2006 14:25

Mám pocit, že tuto diskuzi ovládli nevybouřeni pubescenti, kteří si léčí svoje mentálně-sexuální komplexy (typicky používají mobil na hry, příp. na sms). Pro normální čtenáře tohoto serveru naprosto nepoužitelné ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  04. 11. 2006 01:36

S temi sexualnimi komplexy mas uplnou pravdu Ale ted sorry, jdu hrat hada a musim napsat par SMSek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo  |  30. 10. 2006 18:13

Co je to za blábol?! Vždy tenhle kousek slot pro pam. kartu má a v tom je právě rozdíl od Nokie 8800 ! Je vidět, že ten, co tuhle recenzi psal, asi nikdy telefon neměl v ruce!!! Nebo se mýlím??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 12:46

Kdyby ho neměl v ruce, těžko by ho mohl nafotit. Kdybyste se pozorně podíval v recenzi, jsou tam i detailní fotografie a slot na kartu tam opravdu není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markr  |  29. 11. 2006 17:17

kamarade,mylis se. je videt,ze ten telefon jsi v ruce nemel spise ty... ten slot tam totiz neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meteorolog  |  30. 10. 2006 12:55

vidím, že snobové ještě nevymřeli... Na tom telefonu je luxusní možná tak akorát zpracování a použité materiály. Disajn je pouze otázka osobního vkusu. Za luxus rozhodně nepovažuju záplavu funkcí, ale pokud už telefon nějaké funkce má měly by být na špičkové úrovni - tj. displej se 16 mil. barvami by měl být naprostou samozřejmostí (rozdíl v kvalitě je opravdu značný) a co se týče fotoaparátu, ten tam neměl být buď vůbec, nebo měl mít úplně jiné parametry (aby se s ním dal např. vyfotit text – kdo viděl film Firewall jistě ví o čem mluvím ) Je to stejné jako byste v luxusní limuzíně našli sériové díly ze Škodovky… S tímto telefonem se možná dá machrovat, ale rozhodně ne před člověkem věcí znalého… Chápu, že je nutné nabídnout mobil za 25.000 pro lidi, kteří by si nic pod 20.000 nekoupili… Ale to bych si raději připlatil a koupil zlatý Rolexky s briliantama, u nich bych měl alespoň jistotu, že mi je bude opravdu každý závidět…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  30. 10. 2006 13:29

Na tom telefonu je luxusní možná tak akorát zpracování a použité materiály

No vidíš - asopň něco. Stále nechápu výkřiky těch, co tu melou něco o vysoké ceně a pod. Jo, kdyby naše státní správa kupovala tyto mobily po stovkách pro své zaměstnance, paK BYCH CHÁPAL TOTO ROZHOŘČENÍ.. aLE POKUD TO NEJSOU PENÍZE Z MÉ KAPSY.. AŤ SI KLIDNĚ KOUPÍ KDO CO CHCE. Kua - omlouvám se za Caps Lock - ale už to přepisovat nebudu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meteorolog  |  30. 10. 2006 14:42

To máš pravdu, ale neméně důležité je také to, co se skrývá pod tou ocelovou skořápkou... A to už luxus opravdu není... Neříkám, že je to špatné, nepraktické a podobně, ale luxus si představuju přeci jen trochu jinak. Tohle je spíš jen takové pozlátko... Prostě průměrnej mobil zabalenej do lákavýho kabátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 12:58

A jak si tedy představujete luxus?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:56

Prosim, ja to vim, je to napr. Porsche s motorem z Trabanta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:36

Obávám se, že pro Vás je vrcholem luxusu předplacená měsíční jízdenka místo použití jednotlivých jízdenek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:46

Pravil vedec, jasnovidec, psycholog a psychiatr v jedne osobe - Mr. WIZI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  30. 10. 2006 13:35

Myslis, ze snobove potrebuji fotit mobilem?

Navic k cemu 16 mil. barev, kdyz lidske oko nerozezna ani 65k od 262k? A jeste k tomu na takove male plose.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meteorolog  |  30. 10. 2006 14:51

Netvrdím, že všichni snobové jsou stejní... Já osobně bych tam ten foťák taky necpal, ale proč když už tam je, tak musí stát za prd? Z čistě praktického hlediska je úplně k ničemu.

Mám telefon za 5000 s 16 mil. barvami a každej na to čučí jak JOJO, protože je to fakt děsnej rozdíl. Nevím čím to je, samozřejmě tu svoji roli hraje i rozlišení a tzv. "jemnost" displeje, ale je to prostě fakt. Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 16:09

Ver tomu, ze vsichni snobove jsou stejni = omezeni a hloupi, mysli si: Mam prachy, jsem the best. Ale zapominaji na to, ze PRED RAKOVINOU JSME SI VSICHNI ROVNI, tady totiz ani ty penize nepomuzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 12:59

Ano a to co jste předvedl se označuje jako typická demagogie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:31

Ale pane kolego, to byl mimoradne slaby vykon, alespon bych ocekaval, ze tu demagogii vice rozepisete nebo prihodite nejakou tu definici alespon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NovyMobil.cz  |  30. 10. 2006 12:04

Jedinečnost 8800 je 100% pouze pro ty kteří tento telefon měli v ruce. I já jsem ho ale musel dát pryč, protože nejen velmi malá výdrž baterie, ale hlavně velmi špatná klávesnice...
Ale to je u tohoto vylepšence pryč! Celkové ovládání je lepší a za tyto peníze super volba. Váš mobilní specialista NovyMobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 15:56

No to bude asi pekne looserskej obchod, kdyz musi s reklamou spamovat po forech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibor  |  29. 10. 2006 22:28

asi sem taky dement ale ten kdo nazval vlastníky tohoto telefonu dementy měl bohužel pravdu. na tomto telefonu nevidim žádný styl, pokud  style m nenazýváme cenu.. o každém telefonu za 25 tisíc musíme říct že je stylový. takový nokia komunikátor je vlastně taky ohromně stylový.-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 01:16

No konecne nazor!!! Mnoho dementu totiz zabira na slova jako: LUXUSNI, STYLOVY, EXKLUZIVNI, LIMITOVANA EDICE a podobne srac*y. Kdo videl Zoolandera, tak si pamatuje jak tam rikali, ze muzou vzit par rybarskych hacku a prodat to kralovne Alzbete jako nausnice a vo tom to je. Btw. milionari a manazeri v Americe pouzivaji zasadne Palm Treo700w, nekdy i dva stejne kusy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  30. 10. 2006 08:52

hňupe, skupino... :) dovedeš pochopit, že pro někoho 25 000 nic není a že si ten foun koupí jen proto, že se mu líbí? někdo si tak kupuje mobily, někdo auta, někdo dalehko větší pí.oviny. Prostě je tu trh, tak to Nokia nabízí.. Co tě žere?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 09:25

Dotyčný je pouhý pisálek, který jde tzv.'proti proudu'. Tímto vyprokovává ostatní normální lidi k vyvracení jeho mylných, místy až urážlivých názorů. I toto je forma seberealizace, obvzláště pokud je například daný telefon mimo jeho finanční možnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 15:24

Az na to, ze nejde o seberealizaci, ale o zabavu jsi na to docela kapnul kamo (ty ale asi taky nebudes 2x normalni, kdyz ti stoji za to se tady se mnou 2 dny hadat, ze?). A koupit si DEMENT mobil je opravdu mimo moje financni moznosti, protoze tak bohaty, abych vyhazoval penize do kanalu nejsem a nikdy nebudu, to ty prachy radeji rozdam homelessakum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 11:03

Opravdu mě překvapuje kategorické používání slovních spojení, typicky nikdy, nejsem, nebudu. Z toho lze jednoznačně odvodit velmi mnoho věcí, například i jistou duševní nevyváženost až nevyrovnanost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:48

Aha, takze kdyz napisu: 1+1 NEJSOU 3 A NIKDY NEBUDOU 3, tak jsem vlastne dusevne NEvyvazeny a NEvyrovnany, no to je velmi zajimave pane kolego, zda se, ze se nam zde rodi nova vedecka disciplina. Tak na tom pracujte a pak nas seznamte s vysledky vaseho vedeckeho badani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:33

Opětovně 'nás'? A nebo je to snad myšleno jako 'my, jeho veličenstvo'?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:13

Odbihate od tematu pane kolego! Jsem si jist, ze i ostatni ctenare zajima k cemu jste ve vami vynalezene vedni discipline dospel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 11:16

Opravdu mě překvapuje kategorické používání slovních spojení, typicky nikdy, nejsem, nebudu. Z toho lze jednoznačně odvodit velmi mnoho věcí, například i jistou duševní nevyváženost až nevyrovnanost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:51

Ano, pane kolego, o vasem novem objevu se jiz vi. Pro potreby encyklopedii a slovniku bych doporucoval vymyslet jeste nejakou definici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:37

Raději bych to nechal na Vás, protože zde máte evidentně patent na rozum Vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:18

Ja bych rad, ale zatim jste nas neseznamil s vysledky vaseho vedeckeho snazeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:20

Onen objekt zde ostatní seznamuje sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:20

Onen objekt zde ostatní seznamuje sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 00:50

Nemusis to psat 2x DEMENTE, me a rekl bych, ze i ostatnim ctenarum to staci jenom jednou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 16:02

Me nezere vubec nic, fakt, v klidu. Ja jsem jen rekl, ze je to telefon pro DEMENTY, nic vic. No a pak se nekteri ozvali a dal uz to sam vidis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mnemic  |  29. 10. 2006 22:12

Prohlížim fotky a marně se snažim najít, co že je na tom Siroccu tak vyjimečnýho a stylovýho... Asi věc vkusu... IMHO styl žádnej a poměr cena/výkon směšnej... Ale což, ať si každej udělá názor sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  30. 10. 2006 08:25

Copak vsechno musi mit pomer cena/vykon? Vzdyt to nemaji ani auta.
Vetsina Nokii nema tento pomer.

Ale zkus si nekdy otevrit ucebnici ekonomie a snad to pochopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mnemic  |  30. 10. 2006 11:55

Já jen prostě nechápu tyhle stylovky... Pro mě to sou jen rozmary a blbosti... Já neřikám, že vše musí mít poměr cena/výkon. Ale nějakej super styl na tom nevidim, ten poměr tam taky neni, tak je mi jen záhadno, proč to stojí takovej kotel...Možná ta cena je na tom stylová... Btw studoval sem ekonomku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  30. 10. 2006 12:57

Kdyz jsi to studoval, tak proc se ptas?

Kde je poptavka, tam je nabidka. Proste nekteri lide se chteji odlisit a chteji byt exkluzivini a tak si to taky zaplati. Vsechno neni pro vsechny.

Me se proste ocelovy vysouvaci mobil s kremikovym sklem libi. Nekomu se libi Ferrari, ale to svou cenu uz vubec nema a uzitecnou hodnotu jakbysmet. Navic v ramci exkluzivity Ti mohou odmitnout to auto i prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 09:12

Pochopitelně, že je to věcí vkusu. Pokuste se zde napsat, co je pro Vás osobně vyjímečné a stylové a třeba je to pro jiné naprosto běžné či naopak extrémní. Pokud se ovšem zaměřujete na poměr cena/výkon, tak nejste prostě vhodnou cílovou skupinou tohoto telefonu a bude nutné se porozhlédnout po přístroji, který stojí dva tisíce a má víc funkcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:40

Ano, cilovou skupinou jsou DEMENTI a jejich mluvci WIZI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:23

A Vy jste zase mluvčí čtyřprocentní menšiny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:09

Ne, ja jsem mluvci vsech nekrofilu. Jeste nejaky DEMENTNI dotaz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:15

Aha, už tomu rozumím, proč tak rád odpovídate na DEMENTNI dotazy, zřejmě proto, že sám budete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 00:46

No a dal DEMENTE? Ty me fakt napinas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin K.  |  29. 10. 2006 20:27

Baterie není Li-Ion, ale Li-Pol, poprvé vydržela mi 2 dny on-line, z toho 2,5 hodin hovoru, asi 10 sms, nějaký nastavování, atp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.G  |  29. 10. 2006 19:59

Zdravím,
koukám, že tu někdo má problém s tím vypořádat se s rozdílným názorem než je ten Váš.
Když mám posoudit tento telefon jako celek tak musím konstatovat, že si tento telefon, po přečtení recenze, jdu zítra koupit. Nevím proč nadáváte lidem do buzerantů, když se jim líbí rozdílné věci a také nechápu názor, že "za ty peníze bych si ho nekoupil". Víte když se Vám něco líbí a máte možnost si to pořídit, tak nad tím neuvažujete ani vteřinu. Před pár lety jsem byl zarytý "nokiář", ale před dvěma lety jsem přešel na SonyEricsson a dodnes toho nelituji. Tento telefon, je něčím vyjímečný, na tom se asi shodneme všichni, ovšem pro někoho to je cena a pro někoho design. Pro mě to druhé.
Zítra se s Vámi velice rád podělím o první dojmy z teto "krasavice"!
Přeji pěkný večer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin K.  |  29. 10. 2006 20:42

Máš recht - N8800 Sirocco mám týden a jsem s ním spokojen čím dál víc. Před tím jsem měl N ani nevím co to bylo za kufr, Ericssony, N5110, N7110, N6310i, N6230, N6230i, zkoušel jsem několik Samsungů u nových Ericssonů i N9300i, N6233 a nakonec moje volba pdla na tohle (i když se mi jej podařilo sehnat úplně za jiný peníze). Pro práci jsem zjistil, že nepotřebuji žádnej Symbian atp. ale hlavně relativně velkej telefonní seznam, rychlej, spolehlivej telfon a aby trošku vypadal. Měj jsem v ruce i N8800 i N8800 SE, ale tenhle mi sedí líp. Trochu jsem uvažoval o N6233, ale jen 500 jmen v telefonním seznamu. K paměti - 128MB mi bohatě stačí - MP3 přehrávač nepoužívám, pro informativní foto to stačí a když chci něco opravdu vyfotit, fotím zrcadlovkou.
Spokojený uživatel N8800 Sirocco :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desperado (novy)  |  29. 10. 2006 21:17

Pekne, vyfot tveho Sirocca tvoji zrcadlovkou a na pozadi mej tenhle muj prispevek. Pak nam sem dej odkaz na obrazky. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 09:21

Má cesta byla podobná Vaší s tím rozdílem, že již poměrně dlouhou dobu mám předchozí model 8800. Jsem s ním spokojen, ale láká mě opětovně možnost modelu novějšího. Abych se přiznal, moc se mi nelíbí nové barevné provedení, co ovšem oceňuji velmi kladně je přiložené kožené pouzdro a BT headset. Teď je to u mě pouze o rozhodnutí, zdali zvolím novější, ale asi ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 15:49

JJ, barevne provedeni nic moc, ze? Ale myslim, ze v ruzove je nebudou delat nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 10:25

Takže pokud výrobce nevyrobí růžovou variantu, tak Vás neosloví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:33

Bozzzzzzicku, ruzzzzzzovouccccccka. Cukrousssssi mozna by me oslovila, ale tento model prenecham radeji DEMENTUM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:22

Chápu, černý model je určen pro dementy a růžový pro homosexuály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:06

A dal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nezaujatý  |  01. 11. 2006 08:12

JA, ty naozaj nie si dement ako sa ti snažia nahovoriť, ty si ČISTÝ K O K O T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  01. 11. 2006 14:45

ČISTÝ K O K O T? Tak te chvali doma? Inu, jiny kraj, jiny mrav ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:15

Někomu říkají doma takto, jinému zase v ústavu říkají 'pane kolego'. Není to jedno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 00:44

To uz jsi psal o par radku vyse a neboj, ja narozdil od tebe OPRAVDU nemam problem porozumet psanemu textu DEMENTE Tak co tam mas dal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  29. 10. 2006 15:59

Její majitel se s druhým vlastníkem jen tak nepotká. NO TO BYCH REKL, TAKOVEJ TELEFON SI MUZE TOTIZ KOUPIT JEDINE DEMENT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Almon  |  29. 10. 2006 17:05

Jako dement ses ukazal akorat tak ty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  29. 10. 2006 17:43

Jaaasne, mimochodem, jak jsi s tim telefonem spokojeny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  29. 10. 2006 17:45

Trefné, fakt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Almon  |  29. 10. 2006 19:22

Tolik penez bych za telefon taky nedal, ale to neznamena, ze budu urazet ty, kteri ano. Az vyrostes z puberty, mozna to pochopis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  29. 10. 2006 21:47

Mekty o puberte jako univerzalni argument diskusnich for A jsem si jist, ze jen naprosto mizive procento DEMENTU, co si ten telefon koupi, cte MM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  29. 10. 2006 19:22

Pokud vyjdeme z lékařské terminologie, tak demence je rozvoj mnohotných poruch poznávacích funkcí, které se projevují poškozením paměti, poruchou abstraktního myšlení, úsudku a plánování a poruchou zrakoprostorových funkcí, přičemž postižení vede k výraznému omezení v běžném životě. Jelikož jsem vlastníkem přechozí verze, tak se chci zeptat, zdali se to týká i mě. Dle Vašeho vyjadřování předpoklám, že ano. Svůj příspěvek si dovolím zakončit jedním příslovím: 'Hloupý není ten, kdo se dopustí hlouposti, ale ten, kdo svou hloupost neumí zakrýt.'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  29. 10. 2006 21:57

Vazeny pane, mate-li problem se slovem DEMENT, tak vas v tom pripade klidne oznacim za VOLA (ano, vim, ze patrne nemate kopyta a rohy a ...) P.S. Prislovi je ponekud v rozporu s vasim priznanim k tomu, ze vlastnite predchozi verzi toho MT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 09:03

Mé jednání je naprosto v souladu s oním příslovím. I kdybych udělal hloupost koupí toho přístroje, tak Vy svou hloupost ani neumíte zakrýt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  30. 10. 2006 11:28

Tak už toho chlapi nechte - znáte to, jak se dva perou a ... (Vont Široko se směje, tedy, byl to Vont?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 15:00

Omyl, jenom DEMENT se chlubi/nezakryva, ze si kupuje takove telefony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 10:18

Má-li toto příznivé účinky na Vaši léčbu, tak si klidně ulevte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:29

Nema, me by nejvice potesila jeste nejaka psychologicko-psychiatricka definice. Pro shrnuti dodam, ze uz jsme tady meli demenci a schizofrenii, takze kdyby se objevilo jeste neco, tak sem s tim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:21

S žádostí o detailní diagnosu se doporučuji obrátit na lékaře ve Vaší spádové oblasti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:06

Ja jsem nezadal o diagnozu, ale o nejakou "velmi inteligentni" definici, kterymi pane kolego jenom srsite Vidim, ze u vas jde opravdu o demenci nebot mate problemy s pochopenim psaneho textu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nezaujatý  |  01. 11. 2006 08:11

JA, ty naozaj nie si dement ako sa ti snažia nahovoriť, ty si ČISTÝ K O K O T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  01. 11. 2006 14:54

Aha, chapu. Ale v tom pripade jsi na spatnem serveru, protoze spinavy K O K O T I (TY) ctou www.mobilmania.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nezaujatý  |  02. 11. 2006 09:06

No chvalabohu ja teda medzi nich nepatrím - to mi "padol kameň zo srdca".

Ja čítam len mobilmania.cz - tá SK je oničom

Z tých SK ti odporúčam fony.sk - táto stránka je fakt dobrá!

BTW - a navrhujem vecnú diskusiu - nie urážanie prispievateľov + výrobky.
To je prejav nevyvinutosti a dúfam, že všetci čo sme tu sme na určitej úrovni...
Za ten vulgarizmus sa ospravedlňujem, no nepáčil sa mi tvoj útok na Wiziho, hoci ho vôbec nepoznám - choval sa normálne, no ty si to preháňal... Dúfam, že ti nejde len o to rozpútať tu nevraživosť...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 14:33

OK, tak ja jsem jako nic neslysel a priste si davej bacha OK?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  29. 10. 2006 09:26

Mobil pro růžové chlapce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkkk  |  07. 05. 2007 16:01

ty ignorante

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pocestný  |  29. 10. 2006 07:13

Nechápu proč se v hodnocení článku považuje za nevýhodu vysoká cena. To je podle mě trochu mimo mísu. Ale chci napsat hlavně něco jiného. Sirocco se mi nelíbí, myslím, že jako snobskej telefon by mohl mit daleko lepší design. A hlavně měl by být určen pro práci. Takže i vzhledem k ceně by měl mít: displej s 16 mil. barev (z principu), data vyšší třídy. A ještě jednou. Opravdu hezký design. Tenhle je jen trochu jiný, ne krásný. A měl by. S tímhle telefonem se totiž bude člověk chlubit, aspoň nepřímo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  29. 10. 2006 07:50

U takovéhoto telefonu je EDGE vyšší třídy apod. zbytečný.. Každý majitel tohoto telefonu stejně bude mít jako druhé zařízení nějaké MDA či Nokii comunnicator, tohle bude mít jen na honění trika..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  29. 10. 2006 19:10

Mám klasickou verzi 8800 a bohužel se mi tato novější nelíbí. Cenu jako mínus nevidím, spíše naopak je dobře, že existuje telefon, který si prostě a jednoduše nekoupí každý 'trumpeta'.

(teď očekávám reakce puberťáčků, tak jen do mě)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Almon  |  29. 10. 2006 19:31

Jo mas recht, ale moc bych to tady nerozkrikoval, nebot se tezko setkas s pochopenim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 08:56

Samozřejmě jsem to čekal, nicméně názory zastydlých pubertálních jedinců mě opravdu nedokážou rozházet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 10. 2006 07:47

Existuje víc telefonů, který si nekoupí každý "trumpeta" a ne všechny stojej 25 000kč ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 08:58

Tvrdil jsem snad někde opak? Také bych uvítal, kdybyste byl konkrétní a nějaké modely třeba vypsal. Další věcí je ovšem to, že každý máme jiné preference a těžko mé důvody či požadavky můžete aplikovat sám na sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
combo  |  29. 10. 2006 07:08

Nokia 8800 Sirocco MÁ slot na paměťové karty a to Micro SD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  29. 10. 2006 16:01

Měla mít, ovšem finální model skutečně nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Armando  |  29. 10. 2006 00:23

Mizérie za vysokou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirkuc  |  29. 10. 2006 05:09

Dobré ráno, prohlédl jsem fotky tohoto telefonu a musím konstatovat, že na adresu pána, který říkal prve - "nádhera" se musím zeptat : "V čem vidíte tu nádheru ??? Ve vzhledu Nokie ? Vždyť je katastrofální, jak se u Nokie stalo zvykem, ten vzled i této Nokie je příšerný, křivé hnusné linie, tytéž a neustále se opakující varianty Nokiího vzhledu, displej patřící spíše do doby předpotopních diluviálních telefonních příšer. Uvědomme si a vezměme jako fakt - Nokia má otřesný design, proto chvalme founky značek Sony Ericsson, Motorolky a miloučké Samsungy, jejichž tvůrcové myslí na lidi, ano, myslí na lidi a tvoří opravdu hezké, miloučké a pěkné telefonky. Jinak, diskuze na téma Otřesnost vzhledu Nokií na mail : mirkuc@gmail.com, mirkucer@centrum.cz TELEFONU 776 777 780 a 575 750 915. Díky všem, kteří nepodléhají N - manii. Zdar !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  29. 10. 2006 08:31

Prepac za vyraz, no ty si asi nejaky "trtko z Valala"

Ta Nokia je "vydareny" fon - akurat ten fotak si mohli odpustit (nedavat ho tam vobec)+ pouzit matny kov!

Je to fon pre managerov (a aj to len na telefonovani - nie na pracu) - aby sa ukazali, ze na to maju - tak naco super display a ine nepotrebne hovadinky od hrackarskych vyrobcou tebou spomenutych???

Treba aby vydrzal zopar hodin hovoru (pre takychto ludi je urceny), a nie aby sa "vybuchal" na kravinach, ktore su urcene hlavne ...nastrocnym!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  29. 10. 2006 08:36

OSPRAVEDLNUJEM SA..
v rozruseni na predchadzajuci nazor som urobil par chybiciek:

OPRAVA: telefonovaniE
vyrobcoV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  29. 10. 2006 17:43

Jsi vůbec nějaký dost vedle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferrko  |  05. 02. 2007 20:20

Jo jasne geyu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  29. 10. 2006 16:01

TAK TO ME FAKT POBAVILO ABY UKAZALI, ZE NA TO MAJI Pane kolego, to se ukazuje uplne jinak, takhle se predvadej jenom looseri, kteri nemaj vic, nez tech 25 tisic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  30. 10. 2006 07:44

Tak potom naco takyto fon?
Popripade VERTU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 16:19

minimalne 2-3 Luxusni auta, 15-20 znackovych obleku (ne OP Prostejov) a barak jako krava (neplest s vesnickym OKALEM) s bazenem jako krava Na telefonu nezalezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  30. 10. 2006 07:46

Taka Nokoa N73 im pri praci pomoze urcite viac...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lincoln  |  22. 02. 2010 15:27

Souhlasím ten mobil není výjmečný funkcemi, ale vzhledem a cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  29. 10. 2006 09:02

Já nikdy neměl rád teploušky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  29. 10. 2006 19:04

Uz zase??? Nerikal jsi nahodou, ze uz toho nechas, protoze Te plno lidi nazvalo trapnym?

Ses posedlej antiNokiista. Napr. na takovem Samsungu uz nic originalniho a pekneho neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  29. 10. 2006 19:15

Samozřejmě Vám rozumím, ovšem krása je naprosto individuální věc. Jsem vlastníkem předchozí verze 8800 a musím zde říci, že se mi libí podstatně více, než tato novější. Na druhou stranu ovšem nechápu počínání těch, kteří mají potřebu za každou cenu, nejlépe celému sdělit, proč by to či ono nechtěli. Máte-li i přesto potřebu své názory sdělit, mohu za sebe nabídnout osobní setkání, které preferuji před sepisováním emailů. Čas bych si určitě udělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smile  |  27. 02. 2007 20:29

zaujatost co?vtipálku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  29. 10. 2006 17:41

Vidím to stejně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  29. 10. 2006 00:18

Je to fakt nadhera. Osobne se mi teda vic libi 8800 SE, ale ani timhle bych nepohrdnul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  29. 10. 2006 17:40

Za ty peníze aby také nádherná byla!Funkčně je to ale outsaider!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  29. 10. 2006 19:11

Můžete třeba konkrétně napsat, které funkce mu chybí? Zohledněte ovšem prosím především cílovou skupinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 01:03

Myslim, ze pro DEMENTY je tam funkci az moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  30. 10. 2006 09:01

Již níže jsem psal, že demence je rozvoj mnohotných poruch poznávacích funkcí, které se projevují poškozením paměti, poruchou abstraktního myšlení a úsudku. Dle Vámi použitého stylu vyjadřování a neustálým opakováním urážek jiných diskutujících mi připadá, že ona definice se spíše hodí na Vás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  30. 10. 2006 14:57

Jaaasne frajere, mas pro nas jeste nejakou definici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 10:05

Nás? Takže už množné číslo? V tom případě to vidím na jasné symptomy schizofrenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 15:14

Boze, ty ses fakt dement jakyho svet nevidel. Jak sis jiste vsiml, muj nazor tady sdili vice lidi, tak proto. Takze jeste nejaka definice?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  31. 10. 2006 17:19

Je všeobecně známo, že zastoupení lidí s průměrným a nižším IQ v populaci je výrazně vyšší, než nadprůměrných jedinců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 10. 2006 21:00

No, to prumerne a nizsi IQ na tebe dobre sedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  01. 11. 2006 08:05

S tvojím vyjadrovaním JA by som to skôr usudzoval HLAVNE NA TEBA a nie na Wiziho...
BTW: ak sa ti niečo nepáči, nemusíš to hneď urážať - a hlavne ak na to ani nemáš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  01. 11. 2006 14:59

A mame tady prvniho schizofrenika. Az zo Slovenska k nam zavital paaan 1) majko! 2) nezaujaty. Doufejme, ze jeho nazory tuto "velmi plodnou" diskuzi jeste vice obohati Klidne se pane kolego take trochu vice rozepiste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizi  |  01. 11. 2006 18:13

Pane kolego? Tak Vás oslovují v onom ústavu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 11. 2006 00:36

OK, tak ne kolego, ale DEMENTE! Je to lepsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkkk  |  07. 05. 2007 15:58

Ach Bože! větší kecy od tupých lidích jsem dlouho nečetla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georginek  |  12. 01. 2008 20:15

Je to sice pekny, ale za ty prachy.........zadny poradny funkce, mno telefon pro TY CO NEVEDI CO S PRACHAMA A SOU bez pozadavku na technologii. Jak se pise v clanku - Ma to jen drahou cenovku.....Ja to videt v realu tak reknu: Kurevsky drahej telefon pro Barbie.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor