zdravim vsechny,
Tenhle problem neni primo muj, ma jej kamos, ale jelikoz je docela bezradny a zatim to vypada tak, ze mu zustane nefunkcni pristroj v cene 15 000 Kc, tak mu s tim chci pomoci.
V listopadu 2005 si kamarad koupil v Praze v Levi Nokii 9300 za 15 000 Kc. Az do minuleho tydne fungovala naprosto bez problemu. Pak si chtel udelat pres Nokia PC Suite zalohu telefonu, ten ale s PC prestal komunikovat. Telefon zkousel pripojit jak pres Bluetooth, tak pres IrDA, ani jedna moznost nefungovala. Zavolal do autorizovaneho servisu na Praze 10 (CellNet s.r.o.), tam mu oznamili, at pristroj prinese. Nasledne mu byl v servisu nahran novy firmware s tim, ze by se to tim melo vyresit. Nevyresilo. Jeste v ten den zanesl Nokii zpet do servisu. Od technika mu bylo sdeleno, ze to je HW zavada a bude potreba vymenit SWAP telefonu (co si pod tim predstavit netusim). Taktez mu bylo sdeleno, ze pokud to bude HW zavada, tak se ten telefon bude posilat do Finska na posouzeni a tam technici rozhdonou, jestli dostane novy telefon nebo ten samy, ale opraveny.
Kdyz pak po vikendu prisel do CellNetu, technik mu sdelil, ze se v telefonu hrabal cely den, ale ze se mu zavadu nepodarilo odstranit. Telefon ma pry mimo kritu a displaye vymenen cely vnitrek (takze ma i nove IMEI). To se mi ale nezda, protoze kdyby tomu tak bylo, tak by ta zavada snad nepretrvavala. Dale technik kamaradovi oznamil, at se stavi druhy den a domluvi se primo s vedoucim servisu na dalsim postupu.
Kdyz se dnes kamos v servisu stavil, nestacil se divit. Vedoucim servisu mu bylo oznameno, ze je to zavada, kterou v soucastnosti nedokazi opravit, ale neni vylouceno, ze se tak nekdy v budoucnosti stane. Ve stejnem zneni se vyjadrili do servisniho protokolu - Vymena SWAP jednotky, zmena IMEI. V soucasne dobe je problem neresitelny a na jeho odstraneni se bude pracovat. Pry ma pouzivat jiny zalohovaci software nez je NOKIA PC Suite (mimochodem, tu dodava primo NOKIA na CD k pristroji). Jeste vcera, kdyz mluvil s tim technikem (ne se sefem servisu) mu bylo sdeleno, ze pokud dostane do servisniho protokolu vyjadreni, ze mobil ma neopravitelnou zavadu, tak mu bude vymenen za novy kus. Dnes se ale servis vyjadril naprosto arogantne, ze s tim nechteji mit nic spolecneho a hotovo. Ma si pry zajit na NOKIA zastoupeni a to je maximum, co pro nej mohou udelat. Kamos tam zasel, ale bohuzel technik, ktery to ma na starosti je na 3 tydennim pobytu ve Finsku a nikdo ostatni se s nim o tom nechtel bavit.
Muj dojem z toho je takovy, ze to chteji zahrat do outu a zbavit se problemu. Kamos volal do Levi (prodejce toho pristroje), tam mu sdelili, ze jim ma 9300 prinest, ale oni jej stejne budou posilat zase primo na Nokii a tam se to bude posuzovat. Vyresi se to minimalne za 3 tydny, driv se ten technik nevrati. Otazkou je, jak se k tomu vyjadri v NOKII. Kdyz autorizovany servis napsal, ze to na vymenu pristroje neni, je dost pravdepodobne, ze samo NOKIA zastoupeni se nevyjadri jinak. Co potom?
Zajima me, jak postupovat v pripade, ze by se to i z LEVI vratilo jako neuznana reklamace. Kamos ma ted v podstate totalne prekopany komunikator s jinym IMEI, ovsem stale neni plne funkcni. Jde to resit jeste jinak, nez soudni cestou? Ma nekdo s NOKII podobnou zkusenost?
Predem dekuji za kazdy ohlas.
edit: Pred chvili volal kamos, ze tam neni ani puvodni vnejsi display. Vymenili jej v servisu za nejaky stary vysviceny. Takze z povodniho mobilu, ktery prinesl do servisu mu zustal jenom kryt. Jinak cely vnitrek mobilu, vnitrni i vnejsi display je vymenen. Co je tohle za jednani servisu?