Nokia N81 8GB v redakci (dojmy a fotogalerie)

Diskuze čtenářů k článku

Láďa  |  10. 11. 2007 08:43

Nechápu toto: když už za to člověk bude ochoten utratit tolik peněz,proč tam nejsou schopni naistalovat ale spoň jednu celou hru a ne jen dema?
To by se jim asi něco stalo,že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  12. 11. 2007 16:08

nevsiml sis? Uz davno pominula doba predinstalovanych aplikaci! Kazdopadne na konzolich take nemas ze zakladu hry.. Na PC take ne! Ukaz mi nejake PlayStation, ktere v sobe ma naisntalovanou hru od vyrobce /akce "hry free" se nepocitaji, ty dava prodejna/, na N-Gage take nebyla zadan hra, jen u starsiho ngage spaceimpact v .sis na CDcku, PSP si take koupis za 5000,- a hru nemas zadnou.. PC si take koupis a muzes koukat jen na BIOS, dokud si tam nehodis OS (pokud v tom mas widle, tak sis je zaplatil, to je jako kdyby jsi k N81 dostal hru, kterou by jsi zaplatil k tomu.. Gameboy take nikdy nemel zadnou hru primo v sobe... Je to normalni, zapomen na mobily, zapomen na 3110, co v sobe mela Snake..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  08. 11. 2007 20:46

Hry na mobilu nehraju a co se tyce hudby, tak jsem si nedavno koupil iPod Classic 80 gb. Prenos dat do nej rychly, kvalita dost dobra. Ted v nem mam nejakych 5000 MP trojek, 2800 fotek, nejake filmy v rozliseni 640 krat 480 ( Koukatelne i v televizi ) a 30 giga volnych. A kdyz porovnam cenu s jakymkoliv multimed. telefonem, tak vzhledem ke kapacite neni co resit. Jinak mam novy SE K 850i a pouzivam ho jen na telefonovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  08. 11. 2007 22:26

A co jste nám chtěl vlatně sdělit? Opravdu hodnotný příspěvek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubák  |  08. 11. 2007 23:25

asi že po kapsách nosí deset věcí místo jedný..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  09. 11. 2007 18:49

A navíc byly všechny zadarmo, jak jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  08. 11. 2007 20:18

Tak ja nevim, proc Nokia sve jinak SUPER telefony przni nedostatecnym displejem s QVGA rozlisenim. Na tak velky displej je to skutecne malo. Uz i vetsina recenzentu, kteri meli v ruce jiny model - N95 8GB na tento fakt upozornuje.
Proc proboha Nokia nepouziva sve mnohonasobne kvalitneji displeje z modelu serie "E" nebo napr. N80?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
forrest  |  08. 11. 2007 20:28

No myslím, že v tomto případě QVGA displej dostačuje. N95 8GB má 2,8" displej a N81 "jen" 2,4" což je při pohledu na plochu displeje celkem velký rozdíl. Samozřejmě, že je bez debat, že by obou slušelo rozlišení 352x416

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 11. 2007 21:38

Jedinej problem by mohla byt nekompatibilita se starsimi Symb. programy, ktere jsou na QVGA.
Nicmene stejne jednou budou muset prejit na to jemnejsi rozliseni a stejne budou muset predelat ty programy. ... proc teda ne ted

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  09. 11. 2007 18:49

Nene, QVGA není pro Symbian starší rozlišení než těch 416x ... v tom to určitě nebude.
Podle mě Nokia osazuje displeje zcea náhodně. Do N80 tohle, do N81 tamto, do E60 tohle, do E65 tamto ... nejspíš to losujou z klobouku, snad tam jednou nebude místo displeje králík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peace.vOlE  |  08. 11. 2007 11:43

Nevim jak vy v redakci ale můj názor na tento telefon je velice negativní.Telefon jsme dostali jako služební nicméně jsme se začali vracet k Nokii N70 jelikož tento telefon je naprosto nemožný nejhorší práce je s tlačítky ovládání to je horor takže pak práce se pro vás stává utrpením jediné plus je kvalita displeje ale už bych tento telefon nikdy nechtěl .............
děkuji za možnost vyjádřit se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xj  |  08. 11. 2007 13:42

Priste kdyby bylo mozny vyjadrit se s alespon minimalni interpunkci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mountin  |  08. 11. 2007 18:05

Nevim ale tohle neni telefon kterej bych považoval za služební... tl je telefon na hudbu a hry... prakticky opak služebníoh telefoni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N95  |  08. 11. 2007 18:51

Ty nosíš dva founy? Jeden na práci a druhý na zábavu. To bych vážně nechtěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
whisky  |  08. 11. 2007 08:34

Ohromně by mě zajimalo ja si stoji rychlost přístupu čtení/zapis do intergované paměti oproti paměťové kartě. Chapu, že by bylo potřeba mit vedle sebe obě verze telefonů, ale snad Nokia nějaké specifikace uveřejnila.
Pak by bylo rozhodně zajimavé kolik volné paměti RAM zůstane k dispozici po spuštění telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2007 10:05

presne sem si to hledal este nez sem se kouknul sem. takze podle oficialnich specifikaci N81 (obicejna) podporuje microSD 4GB. takze kdyz si koupim nejakou rychlou microSD 4GB muzu na to hazet vsechno prez ctecku a nemusim se srat s kabelem a rvat tam MP3ky prez noc... to radsi ozelim 4GB navic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
forrest  |  08. 11. 2007 20:03

Technické údaje:
CPU: clock rate 369 MHz
SDRAM Memory: 96 MB
42 MB Free Executable RAM Memory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  08. 11. 2007 22:12

Na všechny otázky se pokusím odpovědět v připravovaném testu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  09. 11. 2007 15:14

Prosil bych plz srovnani vydrze, u N95 "classic" to je docela bida, tak jak to vylepsili ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarecek  |  08. 11. 2007 06:59

1 mp3 = 15 vterin, 4 mp3 = minuta, 240 mp3 = hodina .. myslim, ze par mega za vterinu by u zarizeni s 8 gb pameti nebylo od veci ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2007 10:07

presne sem si to hledal este nez sem se kouknul sem. takze podle oficialnich specifikaci N81 (obicejna) podporuje microSD 4GB. takze kdyz si koupim nejakou rychlou microSD 4GB muzu na to hazet vsechno prez ctecku a nemusim se srat s kabelem a rvat tam MP3ky prez noc... to radsi ozelim 4GB navic...
sry to melo byt rovnou na tebe :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  09. 11. 2007 00:49

Čoveče, přečti si po sobě, co jsi napsal.. Je problém psát trochu správně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 11. 2007 09:22

mas v tom velkej problem kdyz to pisu nespisovne ? nepisu sloh ani zivotopis ani zadnou jinou dulezitou listinu tak klid. myslim ze z toho je v pohode poznat co jsem myslel... pokud chces spisovnou cestinu prihlas se spis na nejakej krouzek basniku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacque  |  09. 11. 2007 11:21

Mi je to vcelku jedno,jestli pises spisovně nebo ne. Ale vypovídá to o tvé inteligenci a serioznosti příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 11. 2007 00:27

o me inteligenci to snad nevypovida nic. zpusob psani v diskuzi pod mobilem snad nerika jestli jsem nebo nejsem uplnej vul. prosim, kdybych tady psal urazky a sprosta slova. ale tohle je moc... mozna by ses mohl starat spis o informace nez o cestinu jako takovou. mohu vedet co delas za povolani ? ucitel ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  12. 11. 2007 16:02

heh obicejna vypovida za vse.. jeste ze jsi to napsal hned 2x ke dvoum vlaknum ;)
.. urazka a sprosta slova nepises, pravda, ale "srat" do teto diskuze jaksi nezapada ze? :D
.. pises na mobilu? To te absolutne neomlouva, bud pravopis apod.. umis nebo neumis, je jedno kdy/kde/jak rychle pises.. Tak radsi nepis ;)
.. informace? Velice hodnotne :D lol... asi tak jako tento muj prispevek, aneb hodnota = 0, tudiz se hodnotou neohanej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2007 17:13

ad1: ja do teto diskuze "neseru" jak pises. pouze rikam svuj nazor.
ad2: nepisu na mobilu ale na pocitaci. jestli pisu podle pravopisu nebo slangem je jen a jen moje vec a pokud to nejsou vylozene neprislusici slova, je to jen moje vec. nepsal sem nic co by mohlo kohokoliv pohorsovat a nic co by zde jiz kdekdo nenapsal predemnou.
ad3: ten prispevek nad tebou byla pouze reakce na tvuj prispevek a nemel nic spolecneho s telefonem o kterem by tu mela byt rec. proto v nem nemohla byt zadna hodnotna informace. hodnotne bylo pouze to aby sis uvedomil jaky si hnidopich...
HAWK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  12. 11. 2007 18:09

neseres? "...a nemusim se srat s kabelem ..." ehm.. tady se nebavime o tom jak to vypadalo v kontextu me vety, ale o tom co pises za slova.. Svuj nazor tedy vyjadruj slusne..
.. jiste je to tva vec, jen, jak vidis, krasne to tu vsem ukazuje tvoji tvar, navic jsi psal ze pises na mobilu, ze by rozdvojenna osobnost? Jiste dobra vymluva ze jsi nenapsal nic co by nikdo pred tebou nenapsal, je tu tolik prispevku ze bych se dost divil kdyby tu nebyl podobny clovek co ty a navic je tu tolik prispevku, ze to nikdo nebude kontrolovat..
.. ten prispevek nademnou nemohla byt reakce na muj prispevek, vsimni si! ja jsem reagoval na tvuj prispevek, tedy napsal jsem svuj prispevek az po tobe - reagoval jsi na "Jacque [147.229.212.xxx] | 09. 11. 2007 11:21", to opravdu nejsem ja, neplet si pojmy (nicky)..
Jo? ja? Vzdyt ja jsem ti napsal az ted? Tak jak mohu byt hnidopich? Vzdyt v tvem predchozim prispevku nic ode mne nebylo ! :D .. michas dva lidi (/nicky/) dohromady.. To nepoznas jabka a hrusky?
.. jdi spat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2007 18:15

na nick nekoukam. stejne muzes mit klidne 10 nicku. reagoval na muj prispevek k tobe tak sem si domylsel ze to jsi ty. omlouvam se za to.
muzes mi ukazat kde sem psal ze pisu na mobilu ?
s tim slovem "srat" sem to prehnal. bylo to v afektu...
a posledni vec. alespon mam tu odvahu byt prihlasenej. ty nemas odvahu se prihlasit ani napsat co vlastne delas za to povolani kdyz tak kritizujes :) odhaduju na druhy rocnik stredni skoly, zapalenec do mobilů :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  12. 11. 2007 18:20

omlouvam se, spatne jsem si prebral tuto vetu, pod mobilem jsem myslel ve smyslu, ze diskuzi (post) jsi napsal na mobilu " zpusob psani v diskuzi pod mobilem "
povolani? Take jsi ho nenapsal! Neptal jsi se mne na nej.. ptal jsi se toho nademnou, proc bych mel odpovidat na neco, na co se me nikdo neptal? Ze nejsem prihlasenej? Naopak, to pote ukazuji svoji identitu (IP) .. naopak beru jako srabstvi se prihlasit, protoze prijdes jedine a to prave o tu identitu (IP), jinak ses na tom stejne.. Takhle lehce muzes zjistit dost veci.. jen o tom dost vedet ;)
.. ano celkem ses trefil .. akorat jsem vetsi zapalenec do dratovych telekomunikaci a jejich bezpecnosti a do pocitacove bezpecnosti + povolani nemam, ale mam brigadu, co s timto uzce souvisi, takze asi tak ;) ale gratuluji k trefe, pokud jsi negooglil a trefil jsi to z pantu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2007 21:56

hh dekuju :) negooglil sem :)
nj to mi mohlo dojit ze kdyz sem to psal nekomu jinymu tak neodpovis :D nj jindy. z toho usuzuju ze ses student. mozna stredoskolak.
kdyz sem prihlasenej tak vzdy vis ze pisu ja a nikdo jinej takze IP adresa neni potreba ne ? super profik prez pocitace nejsem ale neco malo s tim preci jen umim :) kazdopadne nemam duvod neco hledat prez ip (ikdyz na to existujou programy ktery ti ukazou dokonce i blizsi misto kde bydlis tusim)...
jinak aby tady nepokracoval flame. ja sem jsem taky student :) vysokoskolak (neber to jako nadrazenost :D... mozna brzo vyletim... :D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor