Úspěch či neúspěch se neodvíjí ve skutečnosti od toho, jaký systém telefon používá.
tipuji, že 70% uživatelům je úplně putna, jaký systém v telefonu běží.
Co ale rozhodující je, je obchodní systém. Kdejaký ťaman na rohu má lepší Hamburger a přesto MCDonalds prodá suverénně největší počet naprosto průměrných burgerů, a to díky jeho filozofii(McDrive, dostupnost na stěžejních místech, rychlost, marketing...)
To je to, na co by se měla Nokia zaměřit. Už tisíce let funguje zlaté pravidlo, že zákazníkům se neprodávají parametry, ale POTŘEBY. Potřeba být něco více, mít zářivý křiklavý display se zasekaným bastlem, potřeba mít fční rozšířený ekosystém...atd.
Pak je tu třeba trocha toho obyč. štěstí a zvládnout antireklamu(všimněme se, že MM do Nokie neustále jen kope).
Co je fakt, že Nokia má velice těžkou situaci. Zatímco Samsung či Apple pole smartphonů TVOŘILI a těžili z nedostatků symbianu, Nokia musí již přesycený trh dotěžovat.
Nic ale proti SAM a APPlE. Oba mají perfektní obchodní filozofii a dokáží prodat zákazníkovi předražený průměrný telefon a ještě v něm z 90% vzbudit dojem šťastného nákupu.
O tom to vlastně je.EDIT:
http://www.youtube.com/watch... zde je vidět jedno z prvních hands on video s focením.http://www.youtube.com/watch... video pořízené mobilem
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 07. 2013 20:01