Nokia Tube: hudební nástroj z ní nebude (video)

Diskuze čtenářů k článku

cola  |  05. 06. 2010 22:19

jak do toho řezal jak to ani v ruce pořádně nedržel ten do toho mlátil silou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2009 22:41

Lol co to je za shit? :D Ani ''OS'' nezachrani tuto nokiu od zleho spracovania displeja. Naozaj nevyuzity potencial.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neverim  |  08. 03. 2009 01:26

Trapná a pomalá kopie iphone, jak telefon tak ta aplikace. Pro iphone tohle existuje už dávno s daleko lepším ovládáním o dezvou, tohle je doslova výsměch. Je to až k neuvěření jak se iphone snaží neustále někdo kopírovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shit??  |  05. 06. 2010 22:23

mno ono shit to asi moc nebude akorát pomalá aplikace oslové a ete ktomu že se každý snaží napodobit zhnilé jablko řekl bych že to napodobenina není ani trochu spíš vylepšení a např. htc měla o dost dříve neš zhnilé jablko dotykový display tk co napodobuje iphone htc??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houdini  |  21. 12. 2008 17:23

Drahá MM, mohli byste místo těchto de bilních článků konečně napsat recenzi o nokii 5800? Jde vidět že to je stroj s velkým potenciálem a bude to jistě velký bestseller i tady v ČR a tak myslím,že by nebylo od věci napsat takovou recenzi. Krom toho jsem už dokonce četl nějakou recenze na jednom z českých nokia fór a to prosím nejsou profesionální pisálci jako vy! Takže prosím konečně vytáhněte hlavu z pr. a zkuste udělat recenzi, která vám každopádně přidá na sledovanosti vašich stránek.
Tady ty de mentní software hračičky nechte blbečkům s iPhone, pač ti krom toho stejně nemají nic na práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  21. 12. 2008 18:08

Říci o přístroji, že má potenciál, když nedokáže ani po stisku tlačítka přehrát zvuk, je poměrně odvážné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houdini  |  21. 12. 2008 18:19

NE! Hodnotit přístroj na základě jednoho shlédnutí krátkého videa prezentující naprosto neužitečnou aplikaci tetí strany je odvážné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  21. 12. 2008 18:40

I to je možné. Třeba jde opravdu tak špatně napsat takto jednoduchou aplikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houdini  |  21. 12. 2008 22:33

Ne ikdybych byl nezaujatý tak bych řekl, že není ta nokie prostě tak špatná aby tak šíleně pozdě reagovala. Musí to být problém v té aplikaci, protože jsem viděl celkem hodně videí a na všech se ta nokie tvářila jako dost svižná. Dokonce jsem teď před chvílí viděl jedno na youtube, kde reagovala rychleji v některých připadech než iPhone viz. youtube.com/watch?v=gtJ8ScsHylY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Vlcek  |  22. 12. 2008 10:44

Tohle mi prijde jako hodne zcestne srovnani. Pominu-li profesionalitu v jake bylo video porizeno, mou neznalost francouzstiny, a jisty odpor k Nokii jiz z dob kdy jsem pouzival nekolik generaci Siemensu, tak mi i presto musite dat za pravdu, ze pokud budu srovnavat dva totozne telefony s ruznym obsahem dat (co do poctu kontaktu, sms, atd.) tak je vice nez pravdepodobne ze jeden z nich bude v nekterych situacich pomalejsi. Je mozne ze na tom dokonce Nokie co do rychlosti opravdu lepe je (ackoliv o tom pochybuju - tezi predevsim z chudsiho grafickeho podani a poctem zobrazenych informacich v ruznych menu pristroje), ale napriklad srovnani scrollovani bylo skvelou ukazkou jaky rozdil je mezi platformami symbian/macOS. Ja jsem si za zivot koupil a vyzkousel mnohe zarizeni - po tom co Siemens uz nebyl tim cim byval jsem hledal neco co mi bude vyhovovat. O silenstvi, ktere jsem zazival s wm, kdy jsem provadel pomerne casto HR (ano snazil jsem se zarizeni vyuzivat naplno, instaloval jsem veci, ktere nebyly uplne standardni, ale tim se zde chvastaji uzivatele tohoto systemu), ackoliv uprava homescreen neni nikde jinde v takove mire mozna jako treba zde (neni to ale pro uplne lamy), jsem byl donucen odejit a zkusil jsem symbian(Nokia, Panasonic - nerad bych se k nim vyjadroval, musel bych byt vulgarni), ktery vystridal SE, Nokia (S40), SE s UIQ, nekolik Samsungu, Motorola...stridal jsem telefony jako na bezicim pasu - nektery nevydrzel ani mesic, jiny treba i pul roku. Momentalne mam iPhone (jak mnozi jiste z komentare vycitili). Mel jsem ho mesic po tom, co se zacal v USA prodavat a mam ho dodnes. Nesplnuje vsechny moje pozadavky, neni to nejhezci telefon, neni ani maly a ani lehky. Dokonce i zde se mi stalo, ze jsem byl donucen preinstalovat system. Ale! To vsemi zatracovane iTunes vratilo telefon se vsemi daty, nastaveni do puvodniho stavu za par minut bez meho zasahu. Dal jsem mohl tedy vyuzivat telefon(!!!jeste jedenkrat zduraznuji telefon!!!), ktery ma rychle uzivatelske prostredi s prijemnym a jasnym ovladanim, nekousne se mi v okamziku kdy ocekavam dulezity hovor, protoze mi na pozadi bezi 5 ruznych aplikaci, ktere vlastne ani nepotrebuji. Ja si dokazu predstavit cloveka, ktery opravdu potrebuje neco vice - mluvim tu o wm, protoze jine systemy nejsou zdaleka pouzitelne. Mluvim zde napr. o synchronizaci dat, schuzek, kalendare a mailu(ne s googlem, nebo jinymi bastly, mluvim tu napr o Lotus Notes). Tam ma iPhone jeste mezery a pokud dotahne tohle, tak ho opravdu mohou zacit pouzivat bussines zakaznici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OMG  |  20. 01. 2009 12:16

Malem jsem se rozbrecel.Tobe je tak 14 a mel jsi Siemens A55 co jsi zdedil po brachovy,pak jsi na vanoce od babicky dostal Nokii 1600 a ted jsis u rodicu vybrecel iPhone at uz se ti ve skole neposmivaji,ze nejsi megacool frajer.Spi dal a uz radsi nic nepis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolfov  |  20. 01. 2009 14:01

Nemyslim, ze jsi brecel malem, protoze ty pravopisne chyby jsi asi pres ty slzy nevidel - nicmene o tom mluvit nechci, chybu udela kazdy.
Neni mi 14 ani 18, ano, prvni mobil jsem dostal z casti od rodicu, byla to staricka S8 a mel jsem ji asi 14 dni, potom jsem si uz tento drahy konicek hradil ze sveho. Studium uz je za mnou, takze se mi ani ve skole nesmeji. A kdyby jsi mel nejake roky a trochu rozumu, tak pochopis, ze kazdy normalni clovek ma telefon hlavne proto, ze mu vyhovuje a libi se mu, na druhe lidi celkem kasle.
Tohle je jeden z duvodu, proc uz roky nejsem aktivnim na mobilmanii. Pristup k netu ma skoro kazdy a hemzi se to tu lidmi, kteri nemaji k tematu co rict, tak se alespon do nekoho trefuji. Jsem si jisty, ze z toho vyrostes, jen doufam, ze to bude brzy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PLSradu  |  22. 01. 2009 19:20

Cau, hledam nejaky mobil s velkym displayem a rozlisenim prevazne na filmy. Dale vyuzivam hudbu..asi nejvic z celeho telefonu dale bych uvital moznost stahovani java aplikaci :) OS nepotrubuju ale je +. Nevite o nejakem mobilu pro zabavu? Liby se me ta nokia5800XM ale jak jsem si poctive precetl vsechny prispevky tak me trochu zamarazilo jak o ni pisete ze je pomala dokonce s 2GB kartou...? tak tedka jsem na rozpacich prosim poradte jestli o necem vite za rozumnou cenu .. (9000Kc) Diky odepiste an m@il D.Slunko@seznam.cz Jeste jednou Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  20. 12. 2008 21:34

kdy bude k sehnaní na trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zub0r  |  21. 12. 2008 01:06

Dá se koupit už teď. V prodejnách maj zatím jen telefony z dovozu, ale na vlastní kůži sem si ho ozkoušel a měl i nainstalovanou češtinu. jelikož se jená o dovoz, cena je vyšší (12500,- co jsem viděl) proto počkám až na 16.2. kdy se začne oficiálně prodávat v čr. snad pude cena na krásných 9999,-
PS: PŘESTAŇTE SE HÁDAT, ZDALI JE LEPSI IPHONE NEBO NOKIA, STEJNE SE NIKDY NESCHODNETE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  20. 12. 2008 20:40

Já se divím, že tohle vůbec vypustěj ven. Kdyby to ale fungovalo, tak by to byla náhodou dobrá aplikace. Já mám na W910 o dost jednodušší aplikaci, ale lze tam bubnovat pomocí motion sensoru. Tak by to do tohohle taky mohli udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  20. 12. 2008 20:40

Teda, poctive sem si precetl vsechny prispevky a docela jsem se pobavil, to vam reknu, ale rozhodne jsem u zastancu iPhonu. Nechci ho do nebe vychvalovat. Je to specificky zarizeni. Ale aspon se nesnazi nic kopirovat. Takhle nokie je jasna kopie a ke vsemu desna a nedotazena. Tohle se soudruhum fakt nepovedlo. Jinak kdo rika, ze oproti iPhonu je mnohem vic moznosti, tak jabko asi ani nemel v ruce. Na netu uz sezenes pres 250000 aplikaci vseho druhu. Clovek jen nesmi bejt linej a najit si to. Ano, vybaleny iPhone sice nema skoro zadne aplikacky, ale na druhou stranu te apple aspon nenuti pouzivat software, ktery nechces. A kdyz si das tu trochu prace a stahnes si to, co k praci potrebujes, tak kam se pak s**ou vsechny HTCka a Nokie a Omnie. Ale pokud si pohodlny lenoch, iPhone si vazne nekupuj. Co se tak bavim s lidma o telefonech, zjistil jsem, ze na iPhone nadavaj lidi, co neumi anglicky nebo technicky antitalenti, co sou radi, ze umi volat a smskovat. Beru to, ale potom na ten telefon nenadavejte a nekritizujte, kdyz to neni jeho vina, ze s tim neumite. Howgh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  20. 12. 2008 21:22

Přesně takhle to je:) Svatá pravda. iPhone je pro lidi co si chtějí s mobilem pořádně vyhrát a ne jen odeslat smsku a šoupnout ho do kapsy, já mám iPhonu už asi 3 měsíce, a používám ho denně uplně na maximum:) A jeste nechapu proc se nikomu nelibi iTunes?? Lepsi program sem nikdy neměl, vždyt to za vas udela veškerou práci. Nechápu vás...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  20. 12. 2008 21:39

Ještě bych si dovolil definici použité terminologie, leckoho by mohla zmást. Respektive určitě mate.
Vyhrát si s mobilem - bavit se samotným používáním telefonu, nad jehož návrhem někdo přemýšlel. Každá činnost s ním přináší libé pocity vlastní jen dokonalým výrobkům.
Pracovat s mobilem - typicky uživatelé výrobků HTC a systému Windows Mobile; myslí se tím práce se samotným zařízením, aby se dosáhlo stavu, kdy bude alespoň trochu rozumně (popřípadě opět) použitelné. Neděje se tak dobrovolně a rozhodně to není součást výdělečné činnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saruman  |  29. 12. 2008 00:49

Je supr, kdyz dela program za me veskerou praci, ale co nesnasim je, KDYZ CHCE ZA ME PREMYSLET. To nikdy neodpustim zadnymu programu, operacnimu systemu ani pocitaci. Tyhle veci maji delat co chci a nesnazit se myslet za me a urcovat, co mam chtit. Kdyz to nejaky system dela, stavam se jeho odpurcem, at to umi co to umi. Proto nemam rad Visty ani Macy. A ani iPhone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saruman  |  29. 12. 2008 00:52

dodam, ze klasickym prikladem toho, co nemam rad je Windows Media Player. Posledni pouzitelna verze byla ta z Win98. Tudiz ani iTunes mi nemuze sedet. Mam rad mplayer+midnight commander... a to mi asi neni pomoci, co? Mobil ovladany prikazovym radkem asi nekoupim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  20. 12. 2008 22:53

Umím anglicky, živím se téměř deset let mobily a vším okolo nich, ale na iPhone nadávám taky. Kde se stala chyba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  21. 12. 2008 20:58

Rozhodne jsem nerekl, ze iPhone musi kazdy milovat. Taky se svym zpusobem zivym mobily a osobne pouzivam nokii a jsem s ni maximalne spokojeny. Jeste tu s klasickym operakem a ne zrudnost, jako je symbian. Proste jen nechapu lidi, co to vzivote nemeli ruce a uz nadavaj, jakej je to kram, protoze jedna baba povidala. Nejsem zaujaty iPhonak, ale mel jsem ho na nekolik dni k dispozici a je to super zarizeni. Cena uz tak super neni, to uznavam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zub0r  |  21. 12. 2008 01:19

Tak s tím souhlasit nemůžu, ale pokud tady napíšu důvody, tak přijde další iphonář a bude mi je vyvracet... Takže jendou větou: Iphoňáci,nechte si iphony a nenavážejte se do nokiáků a Nokiáci vy se zas nenážejte do iphoňáků.
Jasně stručně a výstižně, neboli někdo rád holky a jiný vdolky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  21. 12. 2008 10:05

ty vecny dohady uz unavujou..... stacilo rict,ze vam proste chutna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 11:40

Sice asi najdeš papírově 250000 aplikací, ale musel bys bejt milionář abys je všechny mohl mít, když něco scháníš na WM tak to seženeš i zadarmo a určitě toho je víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  21. 12. 2008 18:25

hele vy blázni s jablkem.za pět minut není co klikat.jestli toto vám stačí,tak potěž klobás ..a restart..jooo ten blokne jablko na půl hodiny...joo kdo neokusil ten neuvěří......a vůbec.já mám radši hrušky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  21. 12. 2008 18:27

hele vy blázni s jablkem.za pět minut není co klikat.jestli toto vám stačí,tak potěž klobás ..a restart..jooo ten blokne jablko na půl hodiny...joo kdo neokusil ten neuvěří......a vůbec.já mám radši hrušky ...apropo..kdo takové aplikace používá?manažeři?..leda by byly uhrovatí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pfhawk  |  22. 12. 2008 17:43

vyborne, takze ted kazdy telefon s dotykovym ovladanim je jasna kopie iTelefounku(dejme tomu, ze by se to tak dalo chapat z kombinaci vsech prispevku). beru to, ze je iPhone specificky, coz Jobs z pocatku i hlasal, ale postupne zacal tvrdit, ze iPhone je vhodny naprosto pro vsechno. Zkuste se podivat na dil Simpsonu s Mapple a Stevem Mobsem, treba se neco naucite :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fcs  |  20. 12. 2008 19:24

další bazmek z Nokijova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  20. 12. 2008 16:06

Tahle Nokia je skutecne pomala a nedotazena. Pokud uvazujete nad hudebnim chytrym mobilem, je SE W960i nejlepsi volba soucastnosti. SE w960i je opravdu spicka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 11:37

Copak že už nenadáváš na SE? Ta tvoje Nokia Xpress music se ti už vysrala? U nás ve firmě jich už bylo na reklamaci asi 8 a to nebyly starý ani 2 týdny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  21. 12. 2008 15:59

No nazdar.Musim te zklamat, ale moje nokijka nema zadny problem, az na pomale cteni dat z pam. karty vetsi nez 2GB, coz casem zacne vadit. Uvazoval jsem o N96, HTC Touch HD i 5800 a nakonec vzal W960i. Nabidka SE je pro mne stale nepouzitelna az na jeden telefon a to w960i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 16:52

Kdyžtak nepoužitelný, ale podle mě je stejně nejlepší Xperia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  21. 12. 2008 17:11

WM je pomaly, neohrabany system a nepomuze tomu ani kov na Xperii.U W960i je Symbian UIQ krasne vyladen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 21:06

To je sice pravda že UIQ je lepší ale v Xperii tam vyladily ten WM taky hodně dobře možná líp než u HTC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OMG  |  20. 01. 2009 11:59

Kdyztak nepouzitelnA nabidkA.Nepouzitelny nabidka mi moc nesedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  20. 12. 2008 10:24

Mohu se zeptat, proc telefon misto testovani podrobujete takovymto s prominutim hnuskam? Uz vas to nebavi? Tak to predejte jinym a nedrzte ty pristroje v redakci mesice, nemyslenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwick  |  20. 12. 2008 12:03

Mě ro příjde k věci a podstatné. Jestli se ti to nelíbí nečti to.... dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo007  |  20. 12. 2008 13:44

To že hudební mobil tohle nezvládá a konkurenční mobily, které nejsou "hudební" tohle zvládají bez problému, je docela dost podstatná informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmag864  |  20. 12. 2008 14:07

ikdyby tu kytaru, piano, nebo třeba harfu uměl každý mobil třeba i stará 3310, zajímalo by mě kolik lidí co na nějaký hudební nástroj hrají by si na to raději pořídila mobil ...
tohle mi přijde jako nezbytečnější aplikace a jestli to zvládá hudební, nehudební nebo třeba předpotopní mobil je vedlejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  20. 12. 2008 09:17

Nelze srovnávat mobil s klavírem .. a hlavně ta odezva u mobilu! hrůza!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  20. 12. 2008 09:45

na iphonu to je celkem bezvadny - krasne fungujou i 2 klavesy najednou a odezva okamzita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZIZU5  |  20. 12. 2008 12:46

na iPhonu lze najednou mackat vic klaves nez 2 neni problem ze 4 i vic!! Hlavne je to bez odezvy a lze menit oktavy ;) j a kdyz si pustite bubny a pripojite iphone na kvalitni repro.... parada!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmag864  |  20. 12. 2008 14:03

pánové a mluví tu někdo o iPhonu? ne tak se děte zahrabat i s vaším multidotykem co neumí ani ... umí vubec něco jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZIZU5  |  20. 12. 2008 14:35

musíse to srovnávat s jablíčkem když to právě na něj je relativně zdařilá kopie!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  20. 12. 2008 14:59

spiš je to jeho zabiják... narozdil od toho shnilyho jabka to umi podstatně víc věci, namátkou třeba multitasking, doinstalováni dodatečnych aplikaci (ikdyž zatim docela pochybná kompatibilita, časem se jistě vyvinou nativní touch aplikace..), lepši foťák atd atd... dalo by se pokračovat dost dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  20. 12. 2008 15:15

I kdyby měla ta Nokia nakrásno a 200 funkcí navíc, je jí to úplně k ničemu, když nemá intuitivní a funkční uživatelské prostředí, které neobtěžuje a neháže klacky pod nohy. Co vše se na takovej bastl nabalí, nehraje žádnou roli. A mimochodem, doinstalování dodatečných aplikací je u iPhonu řešeno výborně.
Navíc neumí kloudně ani takovou primitivní věc, jako je piano. První aplikaci, kterou jsem si na iPhone koupil (Pianist). Není nad to zahrát si intro Tubular Bells. Už jenom tohle je deal-breaker.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  20. 12. 2008 16:04

Tak takhle muže uvažovat jen ten kdo si koupi iPhone jako jedinou vyhodou iphone do teď bylo jeho dotykovy prostředi pro prsty. To má i Nokia 5800, která je navic lip využitelná, neni k ni potřeba nějakej stupidni program (iTunes), má lepši foťák, rozlišeni, přislušenstvi a mohl bych pokračovat. Jedinej argument co máš Ty je, že má multitouch a aplikaci Pianist, která je tak maximálně k vyzkoušeni a nic vic... Jinak, když přišel iPhone, moc aplikaci na něj nebylo, dokonce žádny, dokud nepovolil Apple SDK, ale tato Nokia je už otevřená... ještě nějakej pádnej argument?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZIZU5  |  20. 12. 2008 16:37

asi nejvetsi argument hovorici pro iPhone je ten ze prave on ukazal svetu novou generaci telefonu a prave tento telefon se vsichni zatim marne snazi dohnat a duraz kladu hlavne na slovo marne! jasne vetsina chytry telefonu ma "lepsi" funkce, ale je nutno uvedomit si, ze iphone nelze brat jako telefon na praci, ale jako telefon pro mlade lidi, kteri maji radost ze zivota a chteji si uzivat a bavit se kazdou vterinou kdy maji pristroj v ruce a to je prave to co nokii, htcckum, omnii atd atd chybi a to je prave to co se zatim marne snazi "vyrobit" pro sve telefony!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  20. 12. 2008 19:06

radši budu mít miň komfortu (teda, miň... spiš dost... pracoval jsi někdy vůbec s 5800? měl jsi ji v ruce dýl než pět minut? ) za cenu víc funkcí a větších možností... než si užívat stylového cool mega "in" multitouch rozhraní na telefonu, který neumí prakticky nic jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  20. 12. 2008 21:19

Komfortu máš minimum, nedělej si iluze. Je tam Symbian, ten znám dobře. A prakticky nezměněný, jen se na něj dá ťukat. Už jenom když vidím nabídku nastavení, tak mě jímá hrůza.
Kapacitní dotykový display a multitouch x tlakový display s jedním dotykem
Systém od píky navržený pro ovládání prsty x bastl nesoucí za sebou léta vývoje jdoucího i tak špatným směrem
Systém promyšlený s konzistentním, intuitivním a jednoznačným ovládáním, které dědí v nezmenšené míře aplikace třetích stran
Systém, který to co umí v základu, nabízí velice promyšlené a integrované s HW, který jej obaluje
Pokud tento základ něco neumí, nemá cenu se bavit dál. Lepením přívěšků se tohle nevylepší. Zatímco s absencí nějaké funkce se u iPhonu potká člověk jen výjimečně, s nedotaženým prostředím musí bojovat na každém kroku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 11:33

Promiňte že se pletu do vaší flamewar, ale Nokie jak je vidět neumí vyrobit telefon, který by byl dobrý na dotykové ovládání, IPhone umí sice vyrobit dobře ovladatelný telefon, ale ostatní věci stojí u něj za ......., takže si myslim že každý z těchto výrobců ať se vrátí k tomu svýmu a dotykové telefony ať nechá na pravých odbornících jako je SE nebo HTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas26  |  21. 12. 2008 22:42

od kdy je iPhone firma???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Werni  |  22. 12. 2008 14:32

No tak dobře Apple sorry spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguel  |  30. 12. 2008 00:57

telefon pro mlae lidi za 14tis ? neznam moc mladych lidi kteri si to muzou dovolit ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  20. 12. 2008 18:41

sedaku, tobe nebude vice, jak 14 ze??? Ja radeji budu mit lepsi display, budu si moci doinstalovat aplikace(uz jsem si doinstaloval ICQ Skype a messenger je nastaveny) pak si jeste rad nahraju hry pro PDA atd. iPhone je jen hracka, neuvedomis si to, dokud nezkusis druhe veci, jako SE xperia ci jakekoliv THC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  20. 12. 2008 19:03

Pravda... K čemu mi bude telefon, kterej se bude krásně a jednoduše ovládat, když umi kulovy a tváři se že je to nejlepši smarthpone/pda? to si mužu rovnou pořidit 3310 a uživat si pohodlny ovládáni s navikey...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZIZU5  |  20. 12. 2008 19:56

vsechny aplikace ktere si vyjmenovaval na iPhona jdou taky nehlede na to ze kdyz udelas jailbreak jde tam daleko vic veci nez na WM, ale to ja n!!! sega, gameboy, nintendo atd j a hodne casto pracuju s HTC touch diamond nesrovnatelny!!!! votres!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZIZU5  |  20. 12. 2008 19:56

vsechny aplikace ktere si vyjmenovaval na iPhona jdou taky nehlede na to ze kdyz udelas jailbreak jde tam daleko vic veci nez na WM, ale to ja nechci kvuli zaruce!!! sega, gameboy, nintendo atd j a hodne casto pracuju s HTC touch diamond nesrovnatelny!!!! votres!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  21. 12. 2008 03:08

Sorry, ale po Jailbreaku přijdeš o záruku, pokud se nemylim. A tady jde o telefon v puvodnim stavu, tzn se zárukou. Na HTC si taky můžeš nahrát Jakoukoli ROMku z PDA developers ale tim přicháziš o záruku ale to nikoho (opakuji NIKOHO) nezajimá... do libovolnyho WM přistroje nebo s60 přistroje si bez ztráty záruky nahraju tisice věci a je mě jedno jestli je telefon blokovanej nebo ne... Jinak nechci nic řikat, ale Sega, gameboy a nintendo jdou i na s60 a na WM taky.... tady je vidět, jaky s tim systémem máš zkušenosti.... di si radši hrát s nedodělkem a použivatelny přistroje nech nám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  21. 12. 2008 14:32

No pokud nejsi naprostej tupec, tak po stisknutí tlačítka Restore v iTunes máš jailbreak pryč a záruku z5. Ty omezený kecy vás všech mi přivádí úsměv na tváři. Musíte se prostě furt a furt vymlouvat, jak si s tim jejich pomalým a hnusným systémem můžete dělat, co chcete. iPhone již přes App Store nabízí přes 10 000 aplikací, kde se o většině z nich ostatním firmám ani nezdálo. Absence multi-taskingu je čistě účelová věc a umožňuje aplikaci běhat tak, jak jí autor napsal a to je v mobilním zařízení mnohem důležitější než aby jich běhalo 100 najednou a tudíž 100x pomaleji. Který z Vašich "telefonů" se může pochlubit s grafickým procesorem? Možností pro iPhone je nespočet a neustále jich přibývá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 17:02

Já nevim ale grafický procesor má třeba Xperia nebo Touch HD a stařičký IPhone který je oproti nim funkčně k prdu. Na co je telefon, který nemá od výroby prakticky nic a všechno se musí dokupovat přes App Store, jo jen pro maniaky kteří jsou závislý na nakousnutém jablku, vlastně to logo vyjadřuje vše, to že na něm není celé jablko znamená, že Apple neudělá nikdy nic pořádně, alespoň že mají šikmooký a cikáni kde dělat když jim za to Apple maniaci draze zaplatí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  21. 12. 2008 18:22

Kdybys jen alespoň o iPhone něco věděl. Polovina aplikací na App Store je zadarmo. Čtyři pětiny z těch zbylých jsou levňoučké a představují výborné funkce nebo hry, které na jiných strojích nenaleznete ani za pár let. Zbytek jsou "drahé", ale velmi funkční profesionální aplikace pro úzký okruh lidí, kteří tyto věci potřebují a jsou ochotni za to zaplatit (navíc všude v komentářích píší, jak je to levné oproti tomu, kolik skvělých věcí jim to přineslo). Já tu narozdíl od Vás nekritizuji ostatní značky, ale zvýrazňuji výhody telefonu, o kterým víte vy maximálně to, že má na zádech nakouslé jablko. Běžte si radši hrát se svým úžasným WM telefonem, který se minimálně z poloviny svého provedení inspiroval kde jinde, než u iPhone. Těmi vašimi prázdnými kecy nikoho z uživatelů iPhone i ostatních, co o něm alespoň něco ví (já jsem jeho zastánce, jinak používám dobrou nokii 6120, za to ale mám iPod touch a vlastním mimojiné vedle Vista PC také Apple ntb) nepřesvědčíte. Jinak abyste věděl, Apple narozdíl od jiných firem právě vše dotáhne do posledního detailu a například jijich počítačům se díky skvělému OS málo co vyrovná.
Sbohem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 20:59

Kamarád má IPhone tak vim o čem mluvim to by mě zajímalo jestli operátor ti to stahování nenaúčtuje při dnešních tarifech pochybuju že ne a pak přirážka za aplikaci a prachy jen tečou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  21. 12. 2008 21:16

Slyšel jsi někdy o Wi-Fi? Domácí, hotspoty... Pak Vodafone má teď na půl roku net zadarmo. Nějak docházej argumenty vidim :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Werni  |  22. 12. 2008 14:39

No a co já mám Eurotel data nonstop a taky bych si IPhone pádlo nikdy nekoupil. Já si nekupuju výrobek jen kvůly reklamě chtěl bych vidět jak zařídíš přes aplikace třeba rádio, nebo aby natáčel video nebo autofocus co základní věc jako je multitasking a takových věcí je plno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  22. 12. 2008 14:57

KvůlI reklamě nevim kdo to kupuje, protože jí je míň, než na takové Nokie. Rádio mě nezajímá, to je do auta a ne do nejlepšího MP3 přehrávače na světě. Tam se počítá, že to nejlepší už máš a žádný rádio nepotřebuješ. Video mě taky moc netrápí, jelikož to co natáčej Nokie je stějně děs včetně těch fotek. Hlavně, že to má 10 miliónů MegaPixelů, viď. Prostě když chci fotit nebo natáčet, tak použiju mojí 10MPix kameru. Ty asi o iPhone nic nevíš, nikdy si s ním nedělal, protože bys jinak chápal proč tam ten tvůj multitasking není. On je ttiž tolik výkonnej, že aplikace se startují bleskurychle a operují stejnětak. Až budeš mít někdy něco od Apple a budeš s tím mít nějaký zkušenosti, tak se prosím ozývej. Já totiž používám Nokii a mám iPod touch, takže přesně vím, o čem mluvím. Tohle je jen tradiční česká závist, která musí hledat chyby na znatelně lepších věcech, jenom abyste se cítili líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  22. 12. 2008 15:00

Jinak kdybys věděl, co to ten multitasking je, tak bys věděl, že ho iPhone má. Jediné, co to nedovoluje je spuštění dvou významných aplikací najednou a to kvůli zachování výkonu. To že ti je jedno, že ti ty Nokie nebo WM stroje běžej pomalu kvůli stovkám zbytečných procesů, je čistě tvůj problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguel  |  30. 12. 2008 01:06

jak tak vidim co tu pises tak asi dost dobre nechapes na co je Multitasking, ze ? neni to o tom aby aplikace rychleji startovaly, ale abys je vubec nemusel ukoncovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  21. 12. 2008 19:31

a k čemu ti v Xperii nebo Touch HD to GPU je, když ti na to nikdo nenapíše použitelnou aplikaci ty tele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 12. 2008 21:04

já nevim jak ty ale já jsem viděl plno her a aplikací na tyto dva telefony co využívají GPU stačí jen koukat ty lamo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  21. 12. 2008 21:28

Muj telefon (N82) má grafický procesor, stejně tak jako třeba N95 nebo N96 atd :) takže nevim proč vydiš u toho tvyho "telefonu" grafickej procesor jako vyhodu, je to spiš standard v téhle cenové kategorii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  21. 12. 2008 21:36

Jo všechno to jsou moc krásný a rychlý mobily :D Nechápu proč mi moje 6120 běhá rychleji, než N95 :D je to stejný symbian, vím jak takový symbian pracuje a zdaleka toh nenabízí tolik jako iPhone, už vůbec ne výkonnostně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vacil  |  22. 12. 2008 15:24

Tak 6120 Classic je asi nejrychlejsi smart Nokie se Symbianem. System beha rychlejs oproti N95 asi kvuly vyssimu taktu CPU u Classicu (369 Mhz oproci 330 Mhz u N95), ve hrach ma zase N95 naskok diky 3D cipu ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromik  |  22. 12. 2008 15:29

Ano, byl jsem hodně překvapený rychlostí 6120. Výborná Nokie, asi nejlepší, co jsem kdy držel v ruce. U Symbianu mě ani nezajímá ten 3D chip, jelikož na S60 moc dobrých her není a to ovládání je taky hrůza pro to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saruman  |  29. 12. 2008 00:41

hehe... a co tak mit nejakej jednoduchej, spolehlivej mobil na volani a sms (treba i nokii 3310) a zbytek dohanet na notebooku? Myslim, ze tato kombinace je mnohem pouzitelnejsi nez ty vase hracicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  20. 12. 2008 21:18

Myslim že iPhone umí hoodně moc věcí, především po jailbreaku nemá nějaká nokia vůbec žádnou šanci:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šedák  |  20. 12. 2008 20:39

iPhone jen jen hračka a je mi 11.
Zato vy si na tohle nahrajete ICQ, Skype a hry a jste očividně úplně někde jinde. Ach bože.
THC zkoušet nehodlám, technoparty nejsou moje hobby. A s pracovníma Nokiema zkušenosti mám (E71), s WM také (ne HTC, ale to je šumák). iPhone je proti tomu použitelnej nástroj. To použitelnej zdůrazňuji. Vše je přímočaré, intuitivní, rychlé a neobtěžující. Zbytek je porůznu pomalej, nemá to kvalitní dotykový display, je to komplikované, nesjednocené (chování systému, prvků UI), obtěžující (desítky zbytečných hlášek a potvrzení) a ve výsledku stresující a frustrující. Že to má stovky funkcí navíc je jedno, pokud to neumí kvalitně ani ten základ. Raději občas oželím nějakou drobnost výměnou za funkční přístroj, než se u každého tasku stresovat s úžasně vybaveným telefonem. A to využívám iPhone do mrtě včetně firemního Exchange.
A mimochodem, hry na iPhonu jsou kvalitativně na úrovni her konzolových (PSP). Srovnávat je s hrami z WM nebo Symbianu je docela vedle. Navíc jsou vesměs výrazně levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brkel  |  12. 01. 2009 07:49

Az si budu moct na iPhonu zahrat THPS2, stary adventury, pripadne pustit DOSbox (vetsina novych her stejne stoji za h***o), nebo skladat hudbu (elektronickou) stejne jako sem to delal na svem prehistorickem Aceru (budiz mu zeme tezka, PDA dobry, ale servis zadnej) a jako hravam na sve FS dnes, pak uznam ze iPhone opravdu za neco stoji. Mam PDA a Symbianovy mobil, iPhone ma v praci kazdy druhy, takze mam s cim porovnavat. A ovladani? Podle me si pustim bez pomoci stylusu (ten uz sem nevytahl pekne dlouho, pouzivam ho jen pokud pisu rychle, kratke poznamky, protoze rychlost psani na male klavesnicce je opravdu uzasna) na svem PDAcku hudbu rychleji nez na iPhonu. Co vic, vazi asi dve tretiny, je trictvrtecni velikosti - a to je stary jak metuzalem.
Takze, co mi na to povi jablickari? A nemotejte mi sem nic jinyho od Applu - uznavam ze PCcka sou jedny z nejlepsich co vubec existuji, ale radeji si koupim plastak od XX, nez davat za OS, exkluzivitu a design dvojnasobek ceny. Navic kdyz je ten OS proste Linux a mam daleko vetsi vyber zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loslhotos  |  20. 12. 2008 22:32

Co THC, ale třeba koks...to je pak jakýkoliv telefon jen zbytečná zátěž v kapse když chceš leetaaaaaat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  21. 12. 2008 22:31

Ja THC zkousim pravidelne a fakt doporucuju, jsou po tom prijemny stavy.. Why always the anger? blam blam blam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vovox1  |  21. 12. 2008 13:04

no comment
argument, ze zakladni vec, co ma telefon umet je piano?
boze, jdi lizat zadek Jobsovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alice  |  21. 12. 2008 16:29

To já bych klidně šla, ale on nechce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IR  |  20. 12. 2008 09:01

Proč stylusem? Vám k ní nedali trsátko..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor