Nová Motorola A1000 hravě převálcuje i Sony Ericsson P900

Diskuze čtenářů k článku

motorola fun  |  19. 04. 2005 01:22



Uz som jeho vlastnikom asi va tyzdne.Je ale prvda ,ze momentalne zijem v UK,kde je bez problemov zohnat.V pripade zaujmu dajte vediet.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6E()R6E  |  25. 07. 2005 07:53

Ja bych o nej zajem mel.. email@atw.wz.cz dej kdyztak vedet.. diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
motorola fun  |  19. 04. 2005 01:22



Uz som jeho vlastnikom asi va tyzdne.Je ale prvda ,ze momentalne zijem v UK,kde je bez problemov zohnat.V pripade zaujmu dajte vediet.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  12. 02. 2004 18:31

Ted se divam na Motorolu E1000 a mel bych schvalne otazku na zde pritomne:

Nezda se vam ovladani 23 tlacitek + joystick trosku uchylny? To uz ma snad Motorola nabeh na QWERTY?

V1000 vypada zatracene dobre - i kdyz ta klavesnice ... mno ... zajimave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CARREAUM  |  12. 02. 2004 14:59

hodne slusnej mobil hlavne to rozliseni fotaku 1.2 mega pixelu ale jeste je otazka kolik bude stat a jestli se k nam dostane ale jestli jo mame se na co tesit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  16. 02. 2004 00:19

no na to ze ho budou prodavat tak za rok????? Jinak kouknete se do Asie  -SonyErik tam uz rok prodava SO505i ( SO505iS - novejsi verze ) s 1,3 megapixelem a nikdo z toho tady neplace. Az se tady rozjedou site treti generace, tak jenom pridaji k adresam dodavatelu dalsi polozku - Evropa a soupnou sem odladeny a odzkouseny bomby, o kterejch se nam ted a tady ani nezda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  12. 02. 2004 14:43

Fakt fandim motorolam a preju jim hodne uspechu s novymi telefony.

Richie

www.riweb.wz.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inForm  |  12. 02. 2004 14:37

Já tedynevím, ale dávat titulek, že za více než rok se objeví zařízení, které převálcuje současnou jedničku... To si říkáte redaktoři? SE P900 se nějaký měsíc prodává a možná se bude prodávat i za rok. Možná se dokonce ještě bude prodávat v době, kdy Motorola vyběhne s tímhle. Ale vsadím se, že vedle P900 už budou i jiné.

A propos: Za rok tady bude nový XYZ a ten převálcuje všechny dnešníé mobily!

Vy jste vážně bulvár... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta T.  |  12. 02. 2004 14:52

Souhlasim, polovina 2005 a prevalcuje P900.....to je to samy, jako kdyz ted vznikaji clanky jak spatny je telefon SET68i...k smichu.

V polovine roku 2005 bude mit SE dalsi smartphone s jsem zvedavej, kde bude tato vychvalovana Motokára.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  12. 02. 2004 14:21

Byl jsem hodně zvědavý když mi najížděla stránka s tímto článkem. Po shlédnutí detailní fotografie displeje se mi ale otevřel nůž v kapse. Okamžitě jsem si totiž vzpoměl na Motorolu A920 kterou jsem vlastnil. Není to ani trošku dobrý přístroj, kvalita displeje spolu s rozlišením byla skvělá ale to bylo tak vše. Myslím že člověk který prahne po Symbianu a s tím i použitelném přístroji vždy sáhne po P900 protože konstukce typu dotyk displej/klávesa je super věc a když už klávesnici někdo nepotřebuje tak určitě sáhne po MDA2 nebo obdobném zařízení. V jádru byl systém stejný stejný jako u P800 ale v detailech se lišil. Taky jsem to měl od anglického operátora "3" pro kterého byl tento přístroj vyroben. Spousta blbostí jako AGPS apod stejně u nás nepoužitelné a dokonce byla A920 uzamčená proti instalaci nepodepsaného software společností "3" :o)))) Dokonce jsem na netu viděl petici kterou uživatelé podepisují aby motorola přístroj odemkla. Z hlediska rozšiřitelnosti aplikací typu Agile Messenger NEPOUŽITELNÉ. Nakonec jsem se vrátil zpět k vynikajicí P800 a už nikdy jinak. Nemůžu si pomoci ale věřím že A1000 bude velmi blízká obdoba A920 akorát bude běžně dostupná. A920 jsem měl přes mnoho lidí. Prostě když slyším Motorola ve spojení se Smartphone tak jsem na pochybách. Starý dobrý SonyEric a P800/P900 a v době kdy u nás bude A1000 tak bude i P1000 a to zase bude někde jinde. Toť můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  16. 02. 2004 00:14

pravdu mas. konec roku 2002 - P800, konec roku 2003 - P900, co asi bude koncem roku 2004 - zase o ligu lepsi Pecko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  12. 02. 2004 13:10

Ten design je snad koupenej od Nokie ze 7650 ne? Vám ty tlačítka, joystick, tvar a barvy celkově nepřipadají podobné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schnio  |  12. 02. 2004 12:49

Ja nechapu co z ty Motoroly delate, ze valcuje Sony Ericsson atd... Dyt datum releasu je az za pul roku a ostatni za rok. Ostatni znacky maj porad spoustu casu releasnout neco lepsiho a za pul roku natoz za rok i technologicky vyspelejsiho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  12. 02. 2004 10:41

koukněte se na ty obrázky. Imho jsou u každého modelu dva foťáky, jeden vepředu, druhý vzadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COLT  |  12. 02. 2004 09:54

VŠIMLI JSTE SI DATA UVEDENÍ DO PROFEJE??  POLOVINA 2005???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  12. 02. 2004 10:20

No moc bych se nevzrusoval...je to az za rok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fráňa  |  12. 02. 2004 09:16

Myslím, že Sony Ericsson odpoví dalším modelem a bude lepší a lepší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  12. 02. 2004 08:45

Vzhledem k tomu, ze bude krome GSM podporovat take WCDMA, tak pochybuji, ze by u nas byla dostupna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.G  |  12. 02. 2004 12:18

ale uvidime ET chysta preci komercni sit WCDMA2000 tak uvidime..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  12. 02. 2004 06:58

Pokud budou tlačit cenu dolů,jak je u Motoroly zvykem,tak to bude moc zajímavý přístroj.  Škoda že je to na Symbianu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SweetTwist  |  12. 02. 2004 07:17

S tim bych si hlavu nelamal. Symbian letos skonci jako mrtva vetev a vyrobci od neho jeste radi utecou k MS. Coz je jenom dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  12. 02. 2004 07:54

Nejprve postřeh k článku - běžné rozlišení pda asi nebude 320x220...

A k Symbianu - zád se mi pánové, že ani jeden z vás neměl podobná zařízení v ruce. Sám jsem také utekl ze Symbianu na windows mobile, ale řeknu vám, velice rád jsem se vrátil. Programy jsou kratší, jsou stejně dobré, dají se mnohem lépe sehnat jako warez a celkově se mi symbian zdá jako vhodnější os pro mobily. Na pda by jsem si to asi těžko představil, to je pravda. Na druhou stranu by jsem rovnou smáznul často vytýkané mínus pro ppc - a to zamrzání - myslím že obě platformy padají zhruba stejně, je to v normě a záleží na implementaci do konkrétného zařízení.

A buďte hlavně rádi, že Nokia koupila Symbian a potažmo vyhlásila otevřeně válku M$ v os pro mobilní zařízení, které již dnes válcují klasická pda. Pro nás zákazníky je to dobrá volba - tak jako intel a amd. Jen se trošku obávám, že Nokii opravdu dochází dech, ale jsou tu jiní, co snad vydrží (viz. Motorola).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 02. 2004 08:12

souhlaz, symbian warez rulezzzzzz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  12. 02. 2004 11:54

Coz muze byt i zacatek konce Symbianu, pokud se vyplati prodavat aplikace pro Symbian, tak se na to vyvojari vykaslou a nove verze budou jen pro widle !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 02. 2004 08:16

presne tak bezne rozliseni pda (pocket pc) je 320x240...a pak konkurenci weby pisou o rozliseni 320x208 ...coz se ma jednak p900 a jednak se mi to zda pravdepodobnejsi pomerove, kdyz se podivam na obrazek...ale jak rikam...nezkoumal jsem to na milionech webu , takze je mozny i udavany rozliseni

ten fotak s timhle rozlisenim je urcite supr, ale panove, kdy uz prestanete posuzovat fotaky jenom podle megapixlu...pokud tam bude zase nejaka zmrcena plastova "cocka" tak tomu nepomuze ani 10 mega....

co se symbianu tyce, taky bych to nevidel jako problem, ale sila ms je bohuzel tak velka, ze si nejsem jist s budoucnosti symbianu  jinde nez u ty nokie

a ta vaha tyhle motoroly...to se mi skoro ani nechce verit...90g je nejak podezrele malo

a jeste jedna vec...nemuzu si pomoct, ale p900 je mnohem hezci...ale to je ciste subjektivni nazor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rastas  |  15. 03. 2004 00:58

Ja se neobavam, ze Nokii dochazi dech, ja DOUFAM!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  12. 02. 2004 12:48

Ja si teda mrtvolu predstavuji ponekud jinak a blize k ni ma stale ten Tvuj zboznovany M$. Kolikpak se asi prodalo smartfounu se Symbianem a kolik s tema tvyma Windozema zkonvertovanejma z portablu? Byls treba nekdy na predvadecce M$? Vetsi frasku jen tak nezhlednes, tim myslim predevsim to v praxi predvadene neustale zamrzani a pady, tak jak je znaji uzivatele stolnich Windoze... Netvrdim, ze M$ to proste kolem sebe nemuze umlatit nekdy v budoucnu prachama, ale Nokia neni zadna tuzka, takze to taky klidne muze dopadnout jako v konzolich, kde Sony dava M$ na pr*el na vsech frontach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 02. 2004 18:08

Padání Windows? Předpokládám, že nemáš na mysli "stolní" Windows XP? Mám verzi professional a běží klidně tejden vkuse. Samozřejmě, 98 a starší padaly, ale XP vydrží hodně... Toť můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfa  |  14. 02. 2004 02:13

myslim ze win XP prof. je uz dostatecne stabilni , skousel sem kde jake kousky a pokazde to ustal.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  16. 02. 2004 19:14

Souhlas, XP se mi zdaji dostatecne stabilni. Jak jsem za doby 98 na windowsy nadaval, tak s instalaci XP jsem s tim prestal ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
airman  |  12. 02. 2004 21:52

Taky se mi zdá že jsi to nikdy neměl v ruce. MS je dobrej (tak trochu z nouze) možná na PC ale už jen díky strategii MS si radši koupim ten Simbian a ten systém je podle mě skvělej. Je to možná taky tim že se do toho vložila Nokia která narozdíl od Ms ví jak udělat jednoduše ovladatelnej a uživatelsky přívětivej telefon. Práce se symbianem je prostě úplně skvělá a kdyby to výrobci nekazili těma experimentma (N3650, SX1) tak by to nemělo chybu! Jinak co já si pamatuju tak asi jediný u nás prodávaný "PDAL" od motoroly byla Acoply 008 a ta si dlouho držela docela vysokou cenu!! Ale jinak to vypadá skvěle a teď snad jen doufat aby to u toho "vypadá" nevydrželo!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  12. 02. 2004 07:46

Ty uz sis dlouho nezaprc.l, vid? Semeno se Ti vrazilo do mozku. Tomu culibrkovi dole, co propaguje M$ asi jeste vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzin  |  14. 02. 2004 22:51

Pravdu díž kamaráde.Sony Erik se z toho wokotí.Ač to jsou amíci a já vim vo čem hovořim a Ty jistě také,Hold kdo umí ten umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor