Nové ceny Telecomu: hromada přehledných grafů

Diskuze čtenářů k článku

JaRaš  |  05. 02. 2002 00:57

u ČT lze pořídit každý rok !!!
A to nepočítám další hovorné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  16. 01. 2002 10:21

Když už nám Telecom nutí tarif Home Standard za 299 s 90Kč zdarma, tak by mohl zavést aspoň převod neprovolaných Kč do dalšího měsíce, aspoň o jeden měsíc. Nebo by se aspoň oněch 90Kč mohlo vztahovat i na připojení k internetu. Já osobně 90Kč skoro nikdy za hlasové služby neutratím, takže se mi stane, že provolám třeba 40Kč, 50Kč mi propadne a za připojení k internetu budu muset doplatit dalších x Kč. To se mi zdá nefér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  16. 01. 2002 11:05

Mas pravdu. Take bych rada dohnala to co jsem minuly mesic neprovolala. Jak si mam udrzovat prehled, zda mi jeste nejaky kredit zbytecne nezbyl? Když už si musíme platit 90Kč na provolání, tak by nás to měl Telecom nechat využít!

Iva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  16. 01. 2002 11:43

Souhlasím s Tebou, mne by stacilo, kdyby se tech 90Kc  vztahovalo i na volání na internet. Pak uz bych tech 90Kc provolal kazdy mesic a mel bych po starostech.

Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumo  |  10. 01. 2002 18:25


Lepsi napad nez zdrazit ceny vymyslet nemoh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka Gajdušková  |  09. 01. 2002 16:26

Nevím jestli bylo správně zdražovat paušální poplatek za služby Telecomu.Vím že sice nabídli nějaké minuty zdarma a nějaké výhody,ale ty jsou dobré jen pro některé zákazníky.Měli by si uvědomit,že každý občan nemá na to,aby platil pro něj "předražené služby".Nevím jestli se neměli zamyslet nad tím zda by nebylo výhodnější nechat daný (pro většinu výhodný) paušální poplatek a pro jiné zákazníky (většinou firmy) neudělat výhodnější nabídku,která by vyhovovala oběma stranám.V našem státě Telecom nemá bohužel žádnou konkurenci a to je ta zásadní chyba.Nebylo by špatné se zamyslet nad něčím,než to uskuteční.Co takhle anketa?! Ankety se dělají na kdovíjaké témata,tak proč se nezeptali občanů také na jejich názor než učinili patřičné kroky.A na závěr bych chtěla jen dodat že by se měli zamyslet i nad tím,jak prohlašují že sice někteří (podle mě poměrně větší část) lidé pevnou linku odhlašují.Ale to nic nemění na tom že většina lidí jejich výhodnou nabídku příjme a linku si neodhlásí.Nevím podle čeho tak soudí,protože vše nasvědčuje tomu (myslím tím ty dlouhé fronty na odhlášení tel.)že opak je pravdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Wat  |  08. 01. 2002 20:11

Firma Telecom pokud nemá roční zisk 8 mil. ročně jak byla zvyklá doposud, hledá jak oškubat své klienty. Mohou nastat dvě možnosti:

1) lidi odhlásí linky, pokud jich bude dost, dojde ke stažení nových cen

2) lidi přistoupí na tuto hru,(většinou ti co mají připojení dial up) a jede se dál

Otázka zní: Kolik pevných linek je třeba odhlásit aby si Telecom uvědomil, že se mu to nevyplatí a dosáhne tzv. Pyrhova vítězství?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 01. 2002 11:31

Větu "... přinášíme hromadu přehledných grafů, které vám ve vašem rozhodování pomohou ", považuji za hodně nadnesenou. Očekával jsem tu spíš závislosti ceny na provolaných minutách pro jednotlivé tarify. (Např. měsíčně protelefonuji 20 minut do mobilní sítě, k internetu se připojím desetkrát při celkové délce x minut.) Je tu samozřejmě hodně proměnných (provolané minuty kam a kdy) ale jedna velká neznámá (cena). Ideální by byl interaktivní ceník. Tak jsem to zkusil spočítat sám a vyšla mi zajímavá věc, v mém případě ať budu mít MINI, STANDARD nebo MAXI, tak zaplatím zhruba 500 Kč.

Jinak ty vysoké paušály jsou známkou absence trhu. (Například jako dálniční známky, Karta Z na železnici, poplatky za odvoz popelnic na hlavu a pod.) Kdybychom např. museli zaplatit měsíční paušál v každém obchodě, kam chodíme nakupovat (z důvodu nákladů na jeho postavení a provoz) a pak tam mohli o něco levněji nakupovat, asi by se nám to většinou nelíbilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jb  |  03. 01. 2002 22:13

Já osobně měsíčně s mobilem neprovolám ani měsíční paušál u telecomu (standatd), pravda nevolám nijak moc, ale málo taky ne. Myslím, že takovích lidí je víc a proto tento krok Telecomu nechápu a jako zákazník odsuzuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucky  |  03. 01. 2002 14:17


Zdrazili? Ano! Je nekdo, kdo Vam nabidne telefonovani levneji? Asi tezko.. Bude to jine pristi rok lepsi pro normalni lidi? Asi ne, ostatni pevni operatori maji neuveritelne vydaje z budovani sve infrastruktury. I oni jsou nadseni,ze cena se zveda. Jsou totiz vsichni v cervenych cislech, tedy az po usi v dluzich, ktere mate zaplatit vy a ja. Jedine,co jej jiste, je souboj o podil na trhu. Takze asi vydrzi jeste chvili "internet zadarmo".Telekom nalakal uzivatele na levne ceny ISDN zarizeni a take je poradne pumpne - zdrazeni nejmene + 50 CZK/mesic. Takze vetsi prijmy, vetsi vydaje. Nekoho potesi marketingove mimikry s pausalem v cene - ten je ovsem zaveden jen proto, aby nahodou nektery mesic, kdy budete na dovolene,jste sve penize odevzdali taky - zadarmo.. Je mozne se ptat, jak jsou pravidla telekomunikacniho trhu nastavena. Je treba se ptat vysoko a nez se neco zmeni, vestina lidu bude spokojena s tim,ze si si muzou na verejnosti sproste zanadavat. A pak zvolej zase socany a ptakostranu,kteri monopol prodluzuji kvuli cene prodeje statni podilu oficialne a lobby Telekomunistu, kteri se chovaji profesionalne,ze jsou schopny lepit statni rozpocet a jeste si udrzet sva nomenklaturni mista. Cest praci,soudruzi. Pan Pilny Vam tam nevonel,ze ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  02. 01. 2002 13:10

Ničím nepodložené, amorální rozhodnutí. Projev neskutečné arogance. Chladná spekulace korumpujících a zkorumpovaných. 
Takhle nějak vidím pozadí nejen letošního zdražení. Výše zdražení a zastírací manévr s tarify nám může pomoci s rozhodováním.  Ať už je naše rozhodování jakkoliv bolestné, máme štěstí, že tato možnost tu je.  Plynárny, ČEZ ani VAK nám tuto možnost nedají!  Proto poděkujme Telecomu a rozlučme se s ním.  Nemožné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bary  |  30. 12. 2001 18:36

Jak přísloví praví : Komu není shůry dáno, na českém komunikačním trhu, natož v apatyce...

Pouze snížení paušálních poplatků za pevnou linku mohlo v dnešní přemobilované době udržet klienty. Jestliže mé paušální poplatky za užívání mobilu na JAKOUKOLIV předplacenou kartu jsou nulové a argument o tom, že volání z pevné linky je přece levnější (hlavně na mobily), když (KUPODIVU) většina lidí používá (a je k zastižení) na mobilu, tak nechápu, k čemu mi vlastně pevná linka je. Že tato úprava cen TeleComu pouze nahrává našim třem mobilním operátorům je každému jasné. Koho že to vlastní Telecom ? Copak se mu provozování pevných linek nevyplácí ??

Jediným problémem zůstává připojení k i-netu. Kdo nyní poradí nezkušenému, který by rád použil připojení radiem, neorientuje se na trhu a "velmi rád" by si vybral nějakou šikovnou "dcerku" od Telecomu, která mu zřejmě nyní ráda nabídne své služby... HB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krtek  |  30. 12. 2001 15:05

Je před volbami Vážení, zkuste navštívit "své" poslance a poptat se jich na jejich názor, co udělají proto, aby telecom nemohl zdražit, na proklamativně, konkrétně. Kdy budou interpelovat pana ministra spojů a dopravy, kdy předvolají do sněmovny ředitele ČTÚ k podání vysvětlení etc, etc. věřet, současná situace - a ta je pouze jednou za čtyři roky - nám, "prostým voličům" nahrává. Uvidíte, jak se každý poslanec i senátor, každá strana budou třást o každý hlas, který by mohli získat či ztratit. Udělejme pořádný rozruch mezi těmi, kteří más " zastupují" či lépe měli by nás zastupovat. je doba, - zaplať pánbůh - kdy by na naše hlasy mohl někdo dát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Z.  |  29. 12. 2001 00:18

Otázka pro Telekomunikační úřad: Byla při schvalování
nových cen ověřeno deklarované průměrné zvýšení o 3.7%?
Ať počítám, jak počítám, na tuto hodnotu se nemohu dostat,,,
P.S. Již někdy v loňském roce předpovídal nejvyšší boss
Telekomu dosažení "evropského" paušálu do 4 let na
úrověň okolo 600 Kč - takže první splátka do Evropy přijde
příští rok. Jinak to ale vyznívá docela dobře: pokud bychom
uvažovali 4 milióny stanic, je to nějakých 400 miliónů navíc
...a navíc jen škrtem pera. Zkrátka vedení firmy může být
s hospodařením spokojeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Chyský  |  28. 12. 2001 17:02

Veškerý příval kritiky z těchto příspěvků směřuje na hlavu Telecomu, ale ten se přece chová docela normálně - proč by nezdražil, když si to může dovolit. Když mu to někdo dovolil. Vyspělá ekonomika má pro tyto situace řadu pojistek - vytvoření konkurenčního prostředí, cenová regulace monopolu atd. Soutěžní otázka: proč asi tyhle pojistky v tomto případě  už mnoho let vůbec, ale vůbec nefungují?...
(Odpovědi na soutěžní otázku házejte prosím do urny.)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ksfga  |  28. 12. 2001 14:34

Kdy uz zrusej telecom, kdy?

Snad brzy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Polák  |  27. 12. 2001 14:09

A co bude s tarifem Internet 2002? Bude nějaký nebo stále "pojedeme" podle tarifu Internet 2000. Díky za informaci.

Krásný den přeje

Honzik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kropáč  |  02. 01. 2002 14:54

Tarif Internet 2002 se dá najít na stránkách Telecomu. Levnější to samozřejmě nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pat  |  25. 12. 2001 22:12

Asi jsem za poslední rok příliš zhýčkaný australskou Telstrou (podobná polostátní firma jako Telecom) a její pevnou linkou s 30 centy paušálu za místní hovor - tedy i dial-up, ale tohle je vážně moc. Welcome home. Ruším pevnou linku už z principu, protože okrádání veřejnosti nehodlám podporovat.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  24. 12. 2001 09:36

Všude ve světě je internet skoro zadarmo, jenom telecom u nás to zdražuje. To není normální!!! At už ten monopol skončí. Všichni moji známý to odhlásí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 12. 2001 00:28

Před tímto zdražením jsem zvažoval, jestli mám pevnou linku zrušit, a nebo jestli se to za tu cenu ještě vyplatí. Po tomto zdražení (1.2.2002) jsem se konečně rozhodl pevnou linku odhlásit a tímto Českému Telecomu děkuji, že moje zvažování urychlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  23. 12. 2001 00:07

Když si odectu tech volnych volnych 90 Kc, ktere provola temer kazdy, tak skoncim na 209Kč,-, tzn. ze Telekom zdražil o 34Kč, ale zato zlevnil hovorné.  Ja osobne si zavedu tarif HOME INTERNET a dostanu 13 hodin na internetu zdarma (cca 200Kč). A mimochodem, kdyz porovnam ceny Telecomu a ceny mobilnich operatoru, tak vede jednoznacne Telecom. Asi se dockam kritiky za tento prispevek, ale kdyz si to preberete, tak mam pravdu. Nebo znate levnejší zpusob jak se dostat na internet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  23. 12. 2001 03:23

chlapce chlapce nejsi ty nahodou z telecomshitu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek K.  |  24. 12. 2001 17:04

Ses posral, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  24. 12. 2001 17:15

Podle sebe hodnotim tebe. Asi ses posral sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jar. Novacek  |  22. 12. 2001 21:01

Český telekom se chová jako komunistický ,,moloch´´,a místo marketingové strategie a získávání si jednak nových klientů a preferování stabilních a bezproblémových klientů,využívá bezostyšně své monopolní postavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing. Karel Šíma  |  22. 12. 2001 19:57

Jsem bohužel důchodce a na zřízení přípojky jsem čekal 17 let. Ne někde ve městě ale ve stotisícovém městě. A teď tohle! A to jsem si chtěl užít i dříve nevídaného internetu. Co s Tím udělá antimonopolní úřad? A najdou  nějací naši volení zástupci odvahu k inteligentním interpelacím? A co volby?!

¨Jsem už vším znechucen.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spesl  |  22. 12. 2001 14:53

Je to opravdu skvělý!!!! Po celou dobu jsem držel pevnou linku jen kvůli internetu. Po této skvělé ohlášené akci končím i s Netem. Bohužel, je to škoda, ale nebude to trvat dlouho a přijde někdo jiný... Jako ostatně je vším... Bude to chtít pouze čas

Stejně už bylo hrozné pořád čekat na večer aby připojení nestálo moc. A teď po novém?

Tady v tomto státě už je možné počítat i s tím, že například Plynárny zdraží plyn na zimu a jako kompenzaci ho zlevní v létě!!! Není to něco podobného u telecomu?

Konec pevná linko, měl jsem tě rád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Bucek  |  22. 12. 2001 12:15

Je zcela jednoznacne, ze telekom chce ziskat vice penez, aby mohl vice zlevnit az prijde konkurence. A jestli to udela tak byt antimonopolnim uradem tak mu dam pokutu ve vysi nekolika desitek miliard a vraceni casti poplatku zakaznikum, protoze by bylo jednoznacne, ze kdyz zlevnil po prichodu konkurence tak bylo zdrazovani zcela nelegitimni.

A ja se klidne vsadim ze po prichodu konkurence (ne hned, ale az se rozjede) zlevni.

 A taky se vsadim, ze nedostane zadou pokutu!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxim  |  22. 12. 2001 08:08

kde je ta konkurence!!??byl by klid!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prof  |  22. 12. 2001 06:41

V dobe,kdy ma stale Telecom povinnost budovat site(fyzicky,zadratovat) a pak mu chudaci duchodci a vpodstate cela rada dalsich lidi plati srandovni pausal a volaji z mobilu....Moje maminka zrovna tak,cekala na telefon radu let za socialismu,a i kdyz vola malo, CO KDYBY.  Ted ji k mobilu presvedcim rychleji.A zrejme to je i zamer Telecomu - zbavit se techto uzivatelu.

Horsi to bude s Inetem,mimo velka mesta,kde alternativci je nula od nuly pojde.Cela rada lidi na Inet proste zacne poradne pocitat a tam,kde to pujde spocitaji si i jine formy pripojeni.

ISDN za korunu? - schvalne si propoctete rozdil.Datova volani jsou odlisna od voice.To nam ta koruna nabere docela jiny ekonomicky rozmer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  22. 12. 2001 04:27

mam pro to jenom 1 slovo : nasrat

rusim ISDN at dou do hajzlu - at se podivaj do nemecka co se tam plati za ADSL ... (a jaky tam pri tom maji platy !!!!)

at si ty zasrany cenovy tarify strcej do ...

takovy nehorazny okradani lidi v CR - to je naprosto neuveritelny, jak nekde v rozvojovej zemi

ps. jestli takhle dopadne i energetika tak se mame na co tesit

to: telecom - kdyz zlevnite, tak budete mit vic zakazniku a vydelate vic penez !!! 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox  |  22. 12. 2001 02:08

Telecom je prostě shit. Doteď jsem ho přiživoval nemalými částkami a měl jsem pevnou linku hlavně kvůli internetu. Teď podle těch debilních tarifů může jít celý telecom s netem přes dial-up do háje. To už se mi víc vyplatí zrušit pevnou linku a pořídit si domů pevné připojení od někoho jiného. Radši budu platit litr měsíčně za net a budu moct surfovat kdy se mi zachce, než živit telecom přemrštěným paušálem a surfovat po desate vecer pet minut abych se nezhrozil nad fakturou. Myslím že panáčkové brzy poznají, že přestřelili, protože mám pocit že hooodně lidí pevnou linku zruší a nevím kdo je pak bude živit. Budou žrát své nevyužité linky aby nexcipli hlady.

Aso už zapoměli na Internet proti monopolu. Doporučuju akci zopakovat ale v brutálnějším měřítku.

Howg

Fox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  21. 12. 2001 20:27

Rád bych poznal člověka, kterej na tohle přišel, protože musel bejt pod vlivem drog nebo musel bejt alespoň totálně vožralej, ač se nám mobilní operátoři (nebo alespoň jeden) snaží nabídnout služby v kterejch by se měl vyznat každej, Telecom nám připravil totální chaos a zmatek v kterym se nevyzná NIKDO! Kurva kdo mi řekne co se mi vyplatí? Já vim co odhlásit ten zas*anej telefon, ale tady mě nikdo přes mikrovlnu nebo co já vim na Net nepřipojí bez toho abych neplatil tisíce....jsem zděšen, pevnou linku ruším babičce, která provolá měsíčně pár korun, bude mít mobil a nebude platit žádnej paušál.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowman  |  21. 12. 2001 19:54

Docela dost často se v posledních dnech tady v dikuzích hovoří o tom, zda je výhodnější pevná linka nebo mobil. Každý počítá desetihalíře a píše, co je levnější. Ale taky bysme se měli zamyslet nad tím, že třeba mobil můžu mít s sebou v parku, můžu posílat a přijímat SMS, můžu na wap, spousta služeb a naproti tomu je pevná linka, se kterou se můžu tak akorát krčit někde doma s drátem u ucha. I kdyby byla pevná o něco levnější, pořád bych si zvolil o něco dražší luxus. Pokud by to bylo v řádech desetikorun, proč ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  21. 12. 2001 19:16

............již delší dobu jsem se přesvědčoval, že bude jistě výhodnější pro připojení na net využít bezdrátu. No a vidíte je to tady, moje nerozhodnost je vyřešena Díky našemu "zlatému Telecomu" to moje rozhodnutí padlo velmi rychle. Že by poslední křeč Telecomu před příchodem konkurence, nebo i ostaní poskytovatelé budou držet basu.......?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  21. 12. 2001 14:31

Nevím už, jestli to byli Financial Times nebo jiný Emerický noviny, ale někde tam jsem četl článek o tom, že tehdejší SPT Telecum je považován za jednoho z největších kouzelníků s čísly. Bylo to někdy v roce 1996 nebo 97 (nebo 98?).

Telecum součqasnými tarify dokazuje, že se v něm nezklamali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  21. 12. 2001 14:13

Nezkousi nekdo timto sptatnym marketingovym tahem,stlacit dolu cenu a zefektivnit firmu?Me to pripada docela genialni.Mnoho zakazniku odhlasi svoje linky,Telecomu poklesnou zisky a bude mit duvod k ozdraveni firmy pro noveho majitele.Novy majitel by si asi jinak tezko zduvodnil masove propousteni,ktery ten socialisticky moloch stejne ceka(slysel jsem o studii,ze ktere pry vyplyva,ze by stavajici pocet linek hrave zvladalo udrzet v provozu asi patnact procent zamestnancu).Po techto zmenach upravi tarify podle konkurence a nabidne byvalim zakazniku bezplatne zrizeni zrusenych linek.

Tak co rikate?Fikce?Realita?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pat  |  25. 12. 2001 22:01

Hezká fikce, ale asi jenom fikce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kropáč  |  02. 01. 2002 14:49

Přesně tohle si myslím také a v podobném smyslu jsem to napsal v jiné diskusi. Znehodnotit firmu jak jen to jde, levně prodat, kupec ji "ozdraví" a rozprodá po kouskách za daleko vyšší cenu. Nemáme tu už podobné případy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Koutný  |  21. 12. 2001 13:18

Hrozná je na tom především ta skutečnost, že nemám možnost poplatky ovlivnit tím, že se uskrovním, protože paušál je na tom nezávislý a musím jej platit.

Potom je hrozná skutečnost, že nevidím, že by mi někdo nabízel třeba služby navíc.

Rozšíření nabídky tarifů a programů vnímám v případě Telecomu jako použití finty, která se pro tento účel mimořádně hodí, tj. rozmlžit tak, aby byl odhad a srovnání co nejobtížnější.

Zajímalo by mne, co v tomto případě může a nemůže dělat antimonopolní úřad.

JK

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Pfeiler  |  21. 12. 2001 12:12

Nevite nekdo kolik ma stat (podle novych tarifu u HOME Mini) volani do zahranici? Hlavne se mi jedna o Slovensko.

DDT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 12. 2001 09:54

Volání na Slovensko jsem vyřešil koupí Slyším Vás u Oskara - 1 minuta stojí 3,68 Kč. Sice bez DPH (s daní je to něco kolem 3,80 Kč/min), ale i tak se mi o dost snížily účty, oproti dřívějšku, kdy jsem volal z pevné linky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  21. 12. 2001 12:01

Je to zoufalství, monopol pevnych linek v době po 10-ti letech svobodného trhu po revoluci . Telecom je proste naprosto arogantni firma naprosto zneužívající svých podmínek které má, je naprosto nechutná nejen svým chováním ale i svými nabídkami, kdyby byla opravdová konkurence v pevných linkách nikdy by s takovým chováním nepřežila.  A náš stát ještě vytváří podmínky aby tato firma se chovala jak se chová. Naprosto nechutně  zdražila a jen hloupý člověk to nepozná, svou aroganci nezamaskují nějakými volnými kredity, vše je jenom nechutné zdražení a nic jiného. 

APELACE!!!  Kdo opravdu volate jenom zřídka, tak tu pevnou odhlaste!!! Pro málovolající je oravdu mobil levnější, dělám to tak už 3 roky a šetřím každým coulem.

Spočítejte si kolik minut byste mohli provolat z mobilu kdyby jste neplatili minimálně 200Kč měsíčně za paušál, za který máte minimum volného kreditu.

Telecom je nechutná arogantní firma a kdo ji cpe peníze, podporuje akorát její nechutné chování a vytváří jim zisk za téměř nulové služby v porovnání s mobilními operátory.

Buďmě šťastní, ze existují mobily a naši opetátoři, máme na výběr, tak toho využívejme ve prospěch našich kapes.

Český člověk se nesmí nechat zneužívat!!!!!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 12. 2001 11:28

Vypada to, ze Telecom  se nijak neobava konkurence alespon co se tyce alternativnich operatoru. Myslim si, ze se ale dost plete. V dobe, kdy mobilni operatori snizuji ceny za volani i ceny pausalu a aktivace je zdarma, delaji mobilni operatori Telecomu konkurenci dostatecnou. A to se nezminuji o vyhodach mobilu oproti pevne lince. Datove prenosy v mobilnich sitich take zacinaji dosahovat dostatecne rychlosti, takze i tento duvod pro drzeni pevne linky se zacina vytracet. Myslim si, ze toto je krok k dalsimu snizeni poctu pevnych linek, protoze kdo ji zrusi, uz se k ni asi nebude vracet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Úlehla  |  21. 12. 2001 10:51

Je to v p***li... Pevnou mám už jenom qůli internetu a teď když se to ještě zdraží, tak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 12. 2001 10:28

Těm lidem ktěří to vymysleli bych dal zlatý padák(určitě by se to Českému Telecomu vyplatilo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Vikomt  |  21. 12. 2001 09:55

U popisu barev pod prvním grafem by mělo být označení barev spíš MINI-standard-maxi  místo  HOME-standard-maxi... Snad to každý pochopil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kloub  |  21. 12. 2001 08:51

eee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  21. 12. 2001 08:34

Ve tredu, kdyz jsem se o zdrazeni pausalu na 300Kc dozvedel, jsem opravdu zacal presvedcovat rodinu, ze pevnou nepotrebujeme. Ale vcera jsem si to poradne spocital a misto 450Kc by jsme zaplatili asi 480Kc, takze to neni takova tragedie.

Petr
P.S. v popisku u prvniho grafu ma asi byt Mini misto Home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  21. 12. 2001 08:43

Přesně tak, skutečně tam má být Mini

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 12. 2001 00:44

Až teď jsem si všiml kromě těch základních informací cen za volání do zahraničí u Home Mini - 16 Kč špička - 14 mimo špičku. To musel opravdu vymyslet idiot, kterej si myslí, je ČT je v Česku jedinou telekomunikační firmou.

Dělá to na mě dojem, že celkově chtěj telecom do roka zavřít, asi je to už na nic, když má každej mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.B.  |  21. 12. 2001 00:14

telecom me fakt pekne stve. hlavne tim (az po zdrazeni pausalu), jak odlisil volani do sve site a do site jinych operatoru. ted si zacne zuby nehty drzet zakazniky. ale nema cenu se rozcilovat. konkurence tu mela byt uz davno. napriklad v nemecku je jiz od 1.1.1996(!). a kde dneska s telekomunikacema jsou! hned, jak to bude mozne zdrham ke konkurenci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor