Nové fotografie a informace o Ericssonu T66m

Diskuze čtenářů k článku

karyk  |  25. 04. 2002 11:07

Slysel jsem, ze T66 ma softwarevy problemy. Obcas zatuhne. Mate nekdo o tom nejake informace ci osobni zkusenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sette  |  16. 03. 2002 16:55

Já to beru z pohledu ženy. Nevím co je Bluetooth (nebo jak se to píše). Sice jej mám na T39, ale fakt nevím k čemu mi to je. Myslím, že na mobilu je nejdůležitější doba vydržení baterie pro hovor, sms, hodiny, kalendář..atd. Ale hlavně především DESIGN. Takový nějaký technický vymoženosti normální člověk vůbec neužije. Tak proč je tam strkat. Stejně tak normální člověk si asi nekoupí telefon, který stojí několik táců a je mu vlastně na nic, jelikož neví co to tam za funkce je.  Je fakt, že poslední dobou je Ericsson s mobilama o hodně ve předu než Nokie. Jelikož Nokie nedokázali odstranit jednu dost důležitou vadu. A tím je velikost a hmotnost. Taky jsem ještě v Nokiich neviděla barevný displei jako na T68. No odtud jde asi vidět, že jsem zástupcem Ericssonu a že si jej kupuju jenom z prestyže

Jo taky jedna malá otázka. Zatím mi někdo vysvětlil na co je ten Bluetooth. Takže se ptám:" To za několik let budu moct dát telefon ke sporáku a von mi uvaří výborný oběd a k tomu upeče báječný moučník?"

(Sorry ze příspěvěk, někteří budete kroutit hlavou. Ale jsem jenom ženská. tak sorráček.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  22. 04. 2002 21:32

Úplně s Vámi souhlasím. Nemám notebook a svůj domácí počítač si nepřipojím k síti mobilním telefonem ani náhodou. Různé doplňky jsou vázány k danému přístroji, když si koupím jiný tak je můžu vyhodit a stejně je to nanic. Nadbytečné funkce jen zatěžují při listování v menu a obsluha se stává zbytečně složitou. Styl svého majitele mobil už dávno neutváří, dnes je to věc běžné spotřeby, kterých můžete mít kolik chcete. Tak proč nemít jeden telefon na doma, jeden do práce a další do hospody a k vodě? Na něco je dobrá Nokia,  na něco Ericsson a na specielní akce se hodí i ta stará vykopávka, co máte někde doma v šuplíku. Dohadovat se co je lepší? Proč ne, ale na co lepší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Oskar  |  13. 03. 2002 10:45

Erick to pěkně rozjel......................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  01. 03. 2002 20:38

Chtelo by to fotku spolecne s Alcatelem 511.No ale jak jsem na nej koukal,tak to uz je fakt moc maly,rekl bych,ze optimalni velikost je jeste jako u 511(97mm),ale tohle uz se neda snad pomalu ani zmacknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  01. 03. 2002 10:48

Za cenu T68 máte takového drobka, co však zdaleka nedosahuje kvalit T68, takže si myslím, že zájem o něj bude menší. Je dražší než malá Nokia 8310 nebo dokonce 6510 a to je příliš, i když je to drobíček, za což se platí. Tady se Ericsson vydal až příliš moc a myslím si, že pověst těžších, robustnějších a odolnějších mobilů mu seděla víc. Se svoji R320s jsem stále spokojenej a měnil bych určitě za R520m nebo T68. Na kolibří T66 nejsem moc zvědavej a T65 něco chybí, i když kdyby stála okolo 5000 Kč, tak bych do ní šel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex McMurdock  |  01. 03. 2002 09:53

Sorry,  ať se na mně nikdo nezlobí, ale ten telefon je hnusnej jak ....., vypadá jak hračka pro panenku Barbie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Ruchař  |  01. 03. 2002 09:21

Nepodporuje např. datové přenosy prostřednictvím GPRS, nemá Bluetooth a infračervený port.

Podle našich informací by balení s telefonem mělo obsahovat i bezdrátové Bluetooth sluchátko.

Píšete že nemá bluetooth, ale že se bude dodávat s HF bluetooth, jak tomu mám rozumět, má Bluetooth nebo nemá????

děkuji za odpověď

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 09:31

Tato informace je opravena už asi půl hodiny; jen je nutné počkat na překešování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebuild  |  01. 03. 2002 08:59

Ten mobil je zajímavý JEN velikostí (maličkostí) a hmotností (59g). To je mobil někde mezi "normálním" mobilem a mobilem v hodinkách, prstenu, nebo náušnici. Ty budou však praktičtější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  01. 03. 2002 11:29

Mno, moje kolegyne na neho cekala uz od listopadu 2001 Pro lidi (zeny) co litaji do USA je dobra volba. Takovy maly Tri-band nikdo nenabizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 03. 2002 15:48

V.60, V.66 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  01. 03. 2002 07:20

Display neni stejny jako u T65 (101x67x 4 odstiny). T66 ma 101x65 cernobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 09:16

Ale v článku je uvedeno, že je stejný jako u R600.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  01. 03. 2002 11:26

Verte mi, ja ho mel v ruce (t66)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 11:48

Já vám věřím ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  01. 03. 2002 00:48

Proc je u mobilu bezBTsluchatkoBT???O modulu nebyla ani zminka!!Proc jste se nezeptal vaseho informatora,p.Broza?A proc je v clanku pohotovost 5h,a ve vasi databazi4??Pokud to neni Vas preklep(resp.spatny prepocet minut na h),meli by jste to sami objasnit.JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  01. 03. 2002 02:41

Zdar lidi...

Napada me akorat jedna vec - erik preci prodava pridavny BT modul, ne? Jestli se teda nepletu! Takze bud je to cele v cene - o cemz ale silne pochybuji, uz takhle si vemte, ze to sluchatko stoji peknejch par tisicovek a jeste ten pridavnej modul a telefon bude skoro jako darek zdarma, hi!!

Anebo potrebujou doprodat ty moduly a tak vymysleli tohle.

A pak to taky muze bejt vsechno jinak .

Zdar, vrana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 09:20

Takže - Bluetooth sluchátko není, jeno obyč. bondovka. V databázi máme jiný údaj, protože byla vyplněna dříve a údaj v článku pochází z jiného zdroje než údaj v dtb; bohužel, na webu Ericssonu doba hovoru není uvedena, proto jsem sjednotil dobu hovoru na 200 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Septim  |  01. 03. 2002 00:38

Hmm, proč přibalovat k telefonu Bluetooth sluchátko, když nemá telefon zabudovaný Bluetooth ?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa Vacek  |  01. 03. 2002 07:18

To by me taky zajimalo.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 09:15

Jde o standardní bondovku, šlo o chybu přílíšného toku informací napříč redakcí v jeden okamžik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  12. 03. 2002 22:33

Fantastické zdůvodnění
To je věta hodná politika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  01. 03. 2002 00:28

Ještě mám dotaz k redakčnímu systému diskusí. Lze odstranit duplicitu zasílání příspěvků ve fórech e-mailem? Tzn, když už je jisté, že mi upozornění přijde, protože můj příspěvek už se někde ve vláknu nachází, systém automaticky předejde tomu, aby mi příspěvky chodily dvakrát. Je možné udělat takovouto úpravu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  01. 03. 2002 00:12

No hruza!! Neni lepsi za tu cenu N6510? Krome Bluetooth ma snad vsechno!! Je divny, kdyz mobil stoji 16000,- a nema GPRS!!!!!!!!! Tlacitka jak ctu, tak taky hrozny! Zkratka Nokie je NEJ, - samozrejme ze neni taky dokonala! Hlavne ty hacky v T9!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  01. 03. 2002 00:35

Vdyt si muzete vybrat, budto kolibrika - stylovy mobil, treba tento od nokie, nebo jiny, s rozumejsi velikosti (S45, T68, ..), nebo nadmerneho obra 6310 (alá 6210 s GPRS a BT).

A verte mi, testoval jsem tyden 6310 a prilis me nenadchla. Mela sice super klavesnici. Ale podsviceni na nic, velka jak krava, nevyhovoval mi IrDA. Siemens S45 ma sice nedokonalou klavesnici. Ale jinak bych momentalne nemenil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  01. 03. 2002 00:53

Jasny, jasny, ja jen napsal muj osobni nazor. Nokia 6310 se me taky zda hoodne velka. 6510 me vyhovuje. Samozrejme ma taky chyby, ale nemenil bych. Oproti 3310, 6210 ma moc tvrdy stisk klavesnice!!  taky CZ T9 neni moc vychytany diky zbytecne diakritice.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James Bond  |  01. 03. 2002 09:18

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  02. 03. 2002 14:58

Proc porovnavate T66 s 6510? Vzdyt je to uplne jina kategorie. Zkuste si 6510 porovnat treba s T68 nebo T39 a zjistite, ze proti tomu jsou Nokie predrazeny kramy  a to co umi Ericsson uz pul roku, se Nokia nenaucila do ted.

Me osobne se T66 taky nelibi a na muj vkus je urcite predrazena ale to je u Ericssonu spise vyjimka. Navic je neco jineho videt telefon na obrazku a drzet ho v ruce.  A miniaturizace taky neco stoji.

Jestli tady nekdo dnes prodava telefony co nic neumi, jsou velky,  tezky a hlavne predrazeny, tak je to predevsim Nokia - viz hlavne 8210,  3330 a nebo dnes i 6210.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 03. 2002 15:25

Proč myslíte, že T66 a 6510 jsou telefony různých kategorií? Jsou srovnatelné cenově, rozměrově, jsou to stylové telefon, a tak se není čemu divit, když se srovnávají i funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  01. 03. 2002 00:11

Hezkou půlnoc, měl bych pár otázek:

1.Kdo má tak dlouhé prsty?
2.Jsou ty barvy toho telefonu skutečně tak ošklivé?
3.Dá se vůbec ještě zmáčknout klávesa palcem?
4.Proč se výrobci vrací od baterií Li-Pol zpět k Li-Ion?
5.Není to už spíše telefon na klíče než za opasek?

Díky za odpověď, snad jsem Vás moc neunavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 00:18

1) Jeden náš kamarád
2) Jsou takové, jaké vidíte
3) Lze to, ale dře to
4) Třeba jsou lehčí
5) Tak nějak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  01. 03. 2002 00:25

To teda nevím s těma Li-Ionkama, že by byly lehčí. Teď jsem nedávno do 7110 kupoval Li-Pol 1400MAh, je stejně velká, ale má větší kapacitu a o dva gramy lehčí než Li-Ion 900 MAh. Takže v tom bude něco jiného. Vy jste si tohoto fenoménu zatím nevšiml? U všech nových telefonů vidím Li-Ion, zatímco před rokem to vypadalo, že všechno bude do roka Li-Polové, dneska kde nic, tu nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  01. 03. 2002 06:51

odrazuje totiž počet nabíjecích cyklů u Li-pol 150 až 200. A Li-JON ta obvykle stárne a za dva roky je po ní. Jinak souhlasím s Tebou. Li-JONky jsou rozhodně těžší než Li-Pol při stejných rozměrech.

S Li-pol zkušenosti nemám.  Ten údaj jsem získal z místní diskuse o bateriích.

Za kolik jsi ji koupil a kde?

Už se těším na dobu, až budem moci lít do baterie vodu jednou za měsíc.    jééééé skoro se to rýmuje.

Ted používám něco přes 3 roky starou Li-ON baterii o kapacitě 1000 MAh - do loňského listopadu jsem ji měl v 5110. Ze začátku vydržela 6 dní - to jsem psal hlavně SMS a před rokem jsem ji dokázal vybít za 2 až 3 dny  - když jsem hodně volal, jinak vydržela 4 dny. V listopadu jsem ji šoupl do 7110 - bez volání vydrží 3 dny. Jinak ji nabíjím po 2 dnech. Až výdrž klesne na den - kupuji novou baterii a nebo tam dám tu origoš baterku se kterou jsem tu 7110 koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  01. 03. 2002 07:21

Kdyby vydržel mobil jenom tři dny, tak už je to v pohodě na dva roky, takže to si myslím nebude problém. Spíš to bude nákladné.

Baterku 1400MAh do 51/61/62/71 mají na emobil.cz za 990,- Kaček. Já ji koupit musel, protože ta původní devítistovka už držela jen den a půl. Žravá 7110 s novou 1400 vydrží pět dní, ale mě se nepovede to, co Tobě, protože já fakt volám (Dohoda) + SMS upozornění na maily, kterých je opravdu hodně. Jinak normálních SMSek nenapíšu víc než 150 za měsíc, ale spíš volám. Dohoda je pohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krokodil  |  01. 03. 2002 02:19

Li-Ion baterie vydrzia viac nabijacich cyklov ako Li-Pol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 09:12

Podle informací co mám, je Li-Pol omezena malým počtem nabíjecích cyklů, kdežto Li-Ion věkem; udávají se dva roky. Prostě Li-Ion při stejném používání vydrží déle. Ovšem životnost mobilu je tak rok, tak v tom by přece problém být neměl; spíš v tom, že výroba Li-Pol je dle mého názoru dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  01. 03. 2002 10:10

Ja bych taky tipoval cenu. Li-Pol dela zatim malo firem. Kdyz vezmu nabijeni cca po 4 dnech a 200 cyklu, tak jsem na zivotnosti > 2 roky i s jakousi rezervou poklesu kapacity na konci zivotnosti a nabijeni po 3 dnech . Navic se u Li-Pol kratke dobijeni (ne do plna) kdyz jeste baterka neni prazdna udajne jako cyklus nepocita ...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  01. 03. 2002 10:44

Podle mě Li-Ion vydrží déle než dva roky! Tomuto bych moc nevěřil, tipnul bych si přes 3 roky.

Rozhodně jsem s Li-Ion spokojenější než s Ni-MH, ta mě pořád zlobila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 10:55

Nejde o to, že by Li-Ion nevydržela déle než dva roky, ale po dvou letech se začnou zhoršovat její vlastnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joejog  |  01. 03. 2002 12:31

je skoro stejné ,pokud zestárne věkem po dvo letech nebo počtem nabíjecích cyklů taky po dvou letech. Vadit by to mohlo pouze tomu ,kdo ji vyšťaví za dva dny ,ale mě vydrží LiPol dní pět s nočním vypínáním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 03. 2002 15:14

Taky se mi znamej chlubil, ze mu vydrzi telefon 6 dni. Tak jsem si ho od nej pujcil. No a vecer byl mimo provoz. A to jsem normalne volal. Takze ty zazracne hodnoty, co tady nekteri uvadeji jsou asi od tech co vubec nevolaji a pri kazde prilezitosti telefon radsi vypnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 03. 2002 15:48

Mě Erik T39m vydrží dva tři dny, víc ani ránu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor