Nové „Go“ Eurotelu vs. ostatní předplacenky: od pondělí všechno jinak

Diskuze čtenářů k článku

Petr R.  |  13. 04. 2006 22:32

Nové GO předplacenky to tu ještě nebylo, informace o tom ,že k dobití kreditu už není u tarifů FAIN, TXT,MIX., 18. měsíců ,ale 6.  o tom by jste měli být informováni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ach jo  |  05. 04. 2006 07:42

Tak jsem si včera přes hlasový systém aktivoval tarif Eurotel Fajn, od té doby mi zablokovaly veškerá odchozí volání a na infolince jsem se dozvěděl, že je to kvůli velkému náporu lidí a nezaručují, že Vám odblokují volání dřív jak za 24 hodin !!!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitris  |  03. 04. 2006 11:35

Jsem věrný zákazník Oskara a jeho odepiš takže podle mnohých socka, jenže maximálně spokojená. Vždycky mi přišly akce Eurotelu a T-mobilu poměrně legrační, protože to sice znělo dobře ale pak člověk zjistil že to má tolik podmínek, že celkový efekt byl +- nula.
V lednu jsem  ale Eurotelu skočil na to dlouhé volání (mám na to skvělý protějšek ) takže jsem si pořídil Go, vánoční edice tj. simka jen za kredit + 100% navíc při prvním dobití což bylo celkem fajn a ta nabídka dlouhých hovorů je super.
A ted ty nove tarify - pouzival jsem Fun Go a ted jsem si ho zmenil na to TXT protoze ten balicek smsek za 35 Kc je taky docela fajn nabidka navic kdyz v cely duben je smskovani zadara. To Gocko pouzivam jen s tou dotycnou, takze odpada volba vhodneho kamarada :)
Mě konkrétně Eurotel touhle "revoluční" změnou potěšil.
Každopádně nechápu jak dnes může chtít za sms 3,2 !!! To je vážně mazec. Myslím si, že žádné dramatické zlevnování hovorů se konat nebude, ale že operátoři půjdou spíš cestou balíčků typu volná volání o víkendech což za rozumných podmínek může být fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlastikw  |  02. 04. 2006 15:09

Jaký je zásadní rozdíl mezi těmito tarify? Mě se zdá, že jsou úplně stejné, jediný rozdíl je že sms je u nového tarifu o 10(!!!)haléřů levnější. A to je teda neuvěřitelná změna SMS za 3,20

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  02. 04. 2006 17:12

no zakaznik podle nich musi mit dojem, ze se porad neco deje / vylepsuje - pro nej, aby se mel lepe a von skutek utek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rookie  |  01. 04. 2006 17:04

  Tarif Twist Home lze získat pouze zakoupením speciální Twist karty z limitované edice (a její cena je dost vysoká, při poskytnutém kreditu). Její platnost končí 30.8.2006 (může, ale nemusí být prodloužena). Pokud nebude prodloužena (a to nikdo nezaručí), bude po uvedeném termínu změněna na Twist Standart (nic moc).
  Special Go a jeho inovovaná verze Eurotel Fajn jsou výhodné pro ty, kdo nevolají jen do jedné (vlastní) sítě (a těchto lidí je hodně, sám k nim patřím). Ty vteřiny si lze při vlastním volání ohlídat stopkami či minutovým pípnutím, což mají i levnější mobily (bez digiťáku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  02. 04. 2006 02:35

Ty vteřiny si lze při vlastním volání ohlídat stopkami či minutovým pípnutím, což mají i levnější mobily (bez digiťáku).

Potíž je v tom, že telefon, který minutové pípnutí umí, tuto vlastnost po vložení SIM Eurotel GO ztratí (Siemens A52 - 55 - 57). Eurotel myslí na vše, i na to, jak vám zabránit indikovat provolané minuty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2006 14:26

Jak uz tady bylo mockrat receno - 60+30 je v dnesni dobe fakt dobry vtip. Sice je pravda, ze vetsina mych hovoru ma 56-58s (ne ze bych to nejak meril nebo ocekaval, kdy to bude tesne pred 1minutou, abych to polozil :D, ale proste mi to tak vchazi (na domluveni, kde prave jsem + kde budu to staci a tech par dlouhych hovoru se zas tak moc netyka 60+30)). Kazdopadne co jsem hlavne chtel rict - v dnesni dobe, kdy tady mame VoIP operatory a ti maji uctovani pri volani na pevnou/mobil vetsinou za 1+1 je zvednuti uctovani na 60+30 dost dobry spas.. A sazet pouze na to, ze moznost pouzivat VoIP ma "zatim" pouze male procento uzivatelu a pouzivat VoIP mobilne ma snad ani ne promile uzivatelu.. Hmm - to snad ani nemuzou myslet vazne. Vlastne bohuzel nejen muzou myslet, ale dokonce to tak i udelat..Me tak napada - sice jsme "pouze zakaznici", ale nebylo by tohle neco pro CTU?
No nic - me se nastesti zadne GO ap. netyka, tak mi to muze byt celkem jedno, ale faktem je, ze je to radna "drzost".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarin  |  01. 04. 2006 00:55

Nebudu každýmu dávat pravidelně desátek jenom z principu,ať už jde o ČEZ či nadnárodní korporace,co vyrábějí šmejdy, které Vám po záruce odejdou.
Jsem zvyklý koupit si kvalitní věc a využívat jí co nejdéle.

Zrušil jsem pevnou ,zruším i jeho bratříčka ! ! ! 
Na Seznamu mám SMS za 1Kč a SKYPE má nainstalovaný polovina rodiny. Když si hodím VOIP -  třeba Hallo jsem na tom líp.Stejně mobil nenosím,protože jsem na nějakém jiném příjmu ,ale to všichni vědí..

Už se těším ,až se signál bude šířit zadara po WiFi sítích.

Jarin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 03. 2006 23:29

Je to logické, skrytým záměrem cenové politiky předplacenek chce ET donutit co nejvíc uživatelů Go k přechodu na paušál. Vždy a všude platí - prvotní je vydělat, jen to musíme šikovně zamaskovat jako inovaci či vstřícný krok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  01. 04. 2006 02:40

Me prijmy jsou situovane o malinko vice, nez-li je prumerny plat v ČR. Chci tim rici, ze na tom nejsem financne uplne bidne. Nicmene, na pausal proste prejit nechci - z mnoha duvodu (napr. presna kontrola nakladu...). Znam pomerne hodne spolupracovniku i znamych, kteří maji podobne uvazovani (tykajici se predplacenek).
Jedineho, cim timto Eurotel dosahne je to, ze proste budu vyuzivat predplacenych sluzeb jineho operatora. TO JE VSE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  02. 04. 2006 13:31

U Vodafone, u pausalu, v libovolny okamzik presne vite, kolik cini zrovna vas ucet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr  |  31. 03. 2006 18:22

Stále čekám na REVOLUCI,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr  |  31. 03. 2006 18:23

Ooops,
...tohle je jen evoluce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindra999 (novy)  |  31. 03. 2006 23:44

Já zas čekám na POLUCI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr  |  31. 03. 2006 18:22

Stále čekám na REVOLUCI,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr  |  31. 03. 2006 18:22

Stále čekám na REVOLUCI,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  31. 03. 2006 17:06

Původní verze článku, která se na tomto serveru objevila v 0:25, obsahovala níže uvedený odstavec. Vážená redakce, prosím, dejte si pozor, ať neklesnete na úroveň Mobil.cz Mimochodem, Mobil.cz udělal úplně stejnou chybu v článku "Eurotel změnil všechny Go tarify". Doufám, že od sebe neopisujete...

------
Podobně účtuje i Vodafone u své předplacenky. Jeho kvóta je stanovena na pět set korun. Pokud provoláte více a voláte zejména „vodafoňákům“, budete spokojenější právě u něj než u Eurotelu, hovor do vlastní sítě vás vyjde na 2,38 Kč za minutu.
------

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 03. 2006 16:05

Pozitivního pro zákazníka prakticky nic. Mám teď Fun Go, když ho srovnám s novou nabídkou, vzhledem k uplatnění počítání 60+30 prakticky každá nová varianta znamená, že Eurotel podraží. Je vidět jak u nás stále zuří konkurenční boj a čím je mobilní telefonování běžnější, tím dražší jsou ty nejobyčejnější základní služby. Kdyby nás to nestálo peníze, bylo by to k smíchu. Rozhodně nemám důvod zkoušet cokoliv z nové nabídky, nebo tarif trvale měnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  31. 03. 2006 15:57

Právě sedím v kanceláři, kde mám ha-loo, tarifikace 1+1. Teď jsem potřeboval zavolat na T-Mobile, mám Twist standard (tarifikace 60+1), ale jelikož je špička, stojí první minuta 5,90 Kč, pka to jde po vteřinách. Zavolal jsem s ha-loo, hovor trval 59 sekund a stál mě 4,56 Kč, kdybych volal z Twistu, zaplatím 5,90. U ha-loo tam ještě mám kód dealera, takže dostanu 3 % slevu a tento hovor bude stát asi 4,42. Kdybych se nevykecával a stihl to za kratší dobu, u ha-loo zaplatím přesně provolané vteřiny, třeba jen 2 Kč.
S novým Go tarifem za 5,50 bych za ten hovor dal 5,50, ale běda překročit o vteřinu, už by to stálo 8,25, u Twista by to bylo za 6 Kč (60+1) a u ha-loo 4,72 (bez slevy).
Podle mne ideální tarifikace je 30+1, protože do té půlminuty se hovor sice dá udělat, ale to je minimum a pak už to na každém záleží, jak se chce vybavovat. 60+30 je asi to nejhorší, co může být, protože zákonitě se z 99 % ten hovor vždycky ukončí tak, že se už zaplatí zbytečně další půlminuta.
Už si to nepamatuji přesně jak to bylo, když Twist přecházel z účtování 30+30 na 60+1, vycházelo to kromě těch hovorů do půlminuty, kterých se stihlo velice málo vždycky lépe na 60+1.
Prostě když jsem u PC, volám na mobily s ha-loo a když jsem v terénu, tak nemám jinou možnost a musím platit. A protože jsem doma připojen přes kabelovou televizi, v nejbližší době koupím VOIP bránu a zruším pevnou linku, to bude jediné rozumné řešení, sluchátko s mikrofonem za stovku nebo USB telefon za 650 Kč jsou sice krásné řešení do kanceláře, kde u toho počítače stále sedím (a pevnou linku nemám) ale domů to není ideální řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  31. 03. 2006 15:44

Puvodne jsem byl take vice-mene potesen z nabidky novych GO tarifu... Byl jsem predevsim rad, ze se alespon neco pozitivniho deje... Ale uctovani 60+30 u kazdeho tarifu? NO,TAK TO JE NEUVERITELNY!!!! Celkova sleva v Kc/min neni rozhodne tak masivni, aby se toto dalo prehlednout!!!!!!!!
Vzdyt puvodne bylo na GO uctovani 30+30, pak presli na 60+1 a ted na 60+30? Proboha, co to je za drzost???
Toto je velke minus pro Eurotel! Az utratim kredit z Vanocky, tak uz nedobiju a kartu necham propadnout. Nehodlam pristupovat na takovehle "habadurky", co si na nas dovoluje Eurotel!
P.S:Na Slovensku meli uz asi pred 4 roky uctovani po sekunde (a to i od prvni)! Dokonce si vzpominam, ze nejaky operator (nevim, jestli Globtel) nabizel dokonce prvni 3 sekundy uplne zdarma (pro pripad nechteneho spadnuti do hl. schranky...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivánek kamárád  |  31. 03. 2006 13:53

Ty vole ivánku viděls ty nový tarify od Eurotelu...No viděl , a vo co go??....No vo co go, já když je viděl tak jsem si myslel že mě je*ne .No to jsme na to stejně.A hele a viděls tu tarifikaci??No neviděl!!Tak to buď rád, protože kdybys ji viděl , tak by ti  *****
PS - a o signálu kterej tady nemaj se rozepisovat radši nebudu....
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muffy  |  31. 03. 2006 13:08

Eurotel si dělá z lidí akorát p...l Jen ty ceny za SMS jsou jak z 90.let!!! A ted se píše rok 2006!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor  |  31. 03. 2006 11:39

Myslím, že ve srovnání byl opominut tarif Special Go, který byl nabízen v rámci různých akcí. Ale jak vidím vlastně ho teď jen přejmenovali na Fajn a slevnili SMS o 10 haléřů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  31. 03. 2006 11:56

Special Go mi leží v šuplíku a nevidím důvod, proč ji provozovat dál... Omezené "akce", které ET na tento tarif měl, už neplatí a volat za 5,50 za min. v režimu 60 + 30 a předražené SMS - to není nic výhodného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R2  |  31. 03. 2006 14:39

A s jakym jinym predplacenym tarifem si zavolam za 5,50 kdykoli chci a do kterekoli site?

Mam dojem, ze s zadnym.

Myslim, ze se jedna o jeden z nejvyhodnejsich tarifu na nasem trhu. (krome sms, ktere ja osobne temer nepouzivam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R2  |  31. 03. 2006 14:41

omluva jeste s twist home, ale ten krome volani za 5,50 ma ostatni polozky drazsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivánek kamárád  |  31. 03. 2006 14:53

No jo jenže TWIST HOME má účtování 60+1 a vo tom to je.Za 5,50 si ty zavoláš jen když budeš volat 1 minutu a to přesně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  31. 03. 2006 18:11

Vzhledem k tomu, že tarifikace je 60+30, tak reálná cena vychází spíš na 5,80 - 6 Kč. A na takovýhle průměr se s jinou předplacenkou dostaneš taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jojo  |  31. 03. 2006 10:47

To nemáte vůbec v tabulce přidanou tuto hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  31. 03. 2006 10:53

Tarif Go Mix je přeci docela široce rozveden hned v první kapitole, včetně vámi zmiňované hodnoty 400 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2006 14:15

To sice jo, ale pak ve srovnani s ostatnimi tarify by to HOOODNE zamichalo cervenou barvickou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Navrhovatel  |  31. 03. 2006 10:28

Navrhuji pro ET tento go tarif : 2,00Kč/min. Tarifikace 6000+6000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 03. 2006 10:00

Návrh pro redakci: Objevují se zde příspěvky, ze kterých vyplývá, že účtování 60+30 zvedne cenu volání o 7–15 %. Navrhuji přidat do článku tabulky s cenami volání o 10 % vyššími. Možná by to celkem zamíchalo s tou červenou a zelenou. Je jasné, že u každého to bude jinak, ale aspoň tak pro hrubé srovnání. Je také jasné, že „oficiální“ ceny jsou dosažitelné pouze pro případ, kdy by 100 % hovorů bylo kratších než 1 minuta, což je tak výjimečné, že o tom nemá smysl uvažovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  31. 03. 2006 10:30

Takovýhle způsob vyúčtování můžou zavádět akorát zloději, protože účelem je okrást zákazníka a vyúčtovat mu služby, který nebyly poskytnuty. Asi jako by se ve vašem obchodě rozhodli, že něco zlevní o 0,10 Kč a nákup budou zaokrouhlovat na celý stovky nahoru.
 
Ale po vlastních zkušenostech vím, že Errortelu o nic jinýho nikdy nešlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hawkey  |  31. 03. 2006 09:47

Dobrý den, mám bohužel snížený barvocit a červenou a zelenou v tabulce rozeznávám velmi těžko, nebylo by možné barvy v článku upravit aby byly rozdíly patrné i pro mne. Touto vadou netrpím jen já a byl bych za to redakci vděčný. Možná by stačilo barvy ponechat, jen je více odlišit, nebo levnější ceny udělat modře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  31. 03. 2006 10:40

Doporucuji Vam internetovy prohlizec Opera, kde jsou preddefinovane ruzne styly zobrazeni web stranek a muzete tak zmenit zobrazeni stranek na Vam vyhovujici stiskem jedineho tlacitka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  31. 03. 2006 09:43

Uz aby tu byli virtualni mobilni operatori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ  |  31. 03. 2006 09:01

Smrt Eurotelu. To je síť, které zákaznící už dávno nepřibývají. T-Mobile je největší v ČR, Vodafone (pochopitelně) roste a ET se svojí starou sítí a technologií končí. Dobře jim tak, nepřeju jim nic jiného. Od roku 1999 jsem zastáncem Vodafone (Oskar), který mě nikdy nezklamal!
Eurotel mě a nejen mě okradl o nehorázné peníze například při odečítání MMS z Nokia 3310 (ano, čtete dobře) a na paušálech za akce, které jsem nikdy neuskutečnil. Jsou to zloději a podvodníci. Nepřeju jim nic jiného než ten nejhorší bankrot a miliardové zadlužení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 03. 2006 10:00

Jses v zivote trochu pesimista, ze? Co se tyce rustu zakazniku, Eurotel jich ma nejvice. Jen za posledni mesice 2005 jich ziska vice, nez TM a VOD dohromady. Zastarala sit? Mozna myslis NMT, ta ano. Jinak Et ma CDMA, UMTS, ADSL. A co konkurence? No a ta MMS? Jednoduse lze odeslat MMS z webu Et. Nebo si objednat obrazek, melodii apod. To vse chodi v odectu za sluzby MMS apod. Nespin, kdyz numis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  31. 03. 2006 20:11

No, to jsou ale všelijaké ty bonusové karty +100%, které porozdávají před vánocemi a takhle se jim po světě toulá spousta karet využívaných málo nebo skoro vůbec... No a to jsou ti "zákazníci" navíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr4k  |  31. 03. 2006 22:02

Jen tak na okraj ET zadny adsl nema, to jen prodava sluzbu CT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  31. 03. 2006 23:37


Jen tak na okraj. Eurotel A CTc je nyní jedna fr. Takže má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  11. 04. 2006 09:20

ty vole adsl oznacit jako moderni technologii, si me fakt pobavil (nejlepsi dnesni, fakt )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeny  |  31. 03. 2006 08:40

Občas projedu detailní seznam hovorů a přepočtu si, kolik by mě hovory stály v účtování 60+30 (mám 60+1) a 60+30 u mě vychází průměrně o 7% dráž. 
Cena 5,50 v 60+30 vychází asi tak stejně draze jako kdyby tam byla cena 5,90 v 60+1.
Eurotel zase tímto blafuje, ale těch 5,50 vypadá určitě pro něj marketingově lépe, než kdyby tam dal 5,90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomi  |  31. 03. 2006 08:44

namísto zlevnění, přišlo zdražení. 7% není naoko moc, ale stejně tak mohl ten pitkotel zlevnit o 7%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 03. 2006 08:57

No nejvíc mě na tom štve, že když přišel se zlodějnou Eurotel, tak ty zbylé dva taky nic nenutí zlevňovat. Okrádání zákazníků Eurotelem má citelný dopad i na ceny, za které volají zákazníci jiných operátorů. Přestože Eurotel používám zřídka, toto mě teda dost nas.alo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 03. 2006 08:23

Ty vole, tak to je maras. 60+30 u všech tarifů! Oni úplně zešíleli. No nic, aspoň je jednodušší rozhodování, žádné toto nové svinstvo nemá vůbec smysl si aktivovat a zkoumat to dál. To si můžou strčit do ř.ti. Žádný přechod k Eurotelu se konat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomi  |  31. 03. 2006 07:27

30+1 je jedine co by se dalo akceptovat, od te doby co mam doma i v praci (na soukrome hovory) Skype, klesl mi ucet za mobil z 900-1000Kc na 300-400. A pritom volam co do minut mnohem vice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepajz  |  31. 03. 2006 07:55

Asi tak. A na pevnou máme VoIP, žáno. Třeba Ha-loo má tarifikaci 1+1 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majner  |  31. 03. 2006 07:20

To by me zajimalo, jak si to jako predstavuji. Clovek si koupi SIMkartu, nastavi nejakej tarif a spokojene si zije a pak se najesnou zacne divit, ze ho volani stoji jinak a ze zpravy odecitaj vic, nez driv.... lidi, co nemaj internet, budou hodne prekvapeny, doufam, ze ET rozesle informacni SMSky, alespon ze slusnosti... protoze ne kazdej je natolik tolerantni, aby volal na GO linku a ptal se... spousta lidi se proste sebere a pujde k Osralovi nebo k T-Debile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being (novy)  |  31. 03. 2006 06:54

Článek neřeší, zda bude možné k novým tarifům aktivovat službu Eurotel Star.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  31. 03. 2006 06:47

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  31. 03. 2006 09:06

Když jsem to počítal u nás na firmě, kde nám dávají výpis přesně po sekundách a účtují nám teda "víc" než jsme provolali kvůli tarifikaci, tak jsem přišel na to, že tarifikace 60 + 1 je přibližně o 15% levnější, než 60 + 30 a o 25% dražší, než 1 + 1. Chápu, že je to individuální záležitost, ale toto je průměrná firma s třiceti linkami, kde si nikdo hovory kvůli tarifikaci nestopuje, takže je to aspoň pro mě statisticky zajímavé a k novým Go tarifům si automaticky přidávám 15%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  31. 03. 2006 10:14

Vw firme mate urcite jinou strukturu hovoru(delsi hovory nad nekolik minut), nez u toho kdo ma predplacenku. Clovek s predplacenkou vola hovory kolem minuty, takze ta 60+30 se cloveku muze pekne prodrazit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  31. 03. 2006 03:39

Nic kvůli čemu bych měnil co mám. Ještě jsem zažil účtování 30+30 a naučil jsem se "telegrafovat hubou", abych stihl hovor do 30 sekund. Účtování 60+1 je rozhodně lepší než 60+30 a úplně nejlepší je, když sedím u netu a zapnu si ha-loo, kde mám na všechny mobilní sítě volání za 3,90 Kč bez daně, takže nějaké 4,64 Kč s daní (nevolám s tím jedině na Oskara, kde mám Odepiš a 40 minut měsíčně mi na volání do Oskara stačí, dále mám Twist standard a doma leží ve starém telefonu Quatro Go pro jistotu, někdy se mimo špičku hodí někam zavolat za 3 Kč).
Ale to ha-loo nejen že je většinou levnější než volání do vlastní mobilní sítě, ale má tarifikaci 1+1, takže jsem se po mnoha letech vrátil k "telegrafování hubou" a hovor ve špičce na Eurotel, kde bych z Twistu Standard zaplatil minimálně 7,90 Kč za první minutu díky tarifikaci 1+1 klidně zvládnu i za 2 koruny.
Prostě konkurence je a jestli budou Španělé postupovat tímto způsobem, tak budou mít nehynoucí zásluhy o rozvoj internetové telefonie, jako jejich drahý předchůdce Telecom se zasloužil svojí cenovou politikou o to, že dnes každý průměrný člověk včetně kojenců u nás má něco přes jednoho mobila. Kdyby nasadil rozumné ceny, zákazníci by od něho hromadně neutíkali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  31. 03. 2006 07:21

Presne tak, 30+30 bylo to nejlepsi uctovani, co v CR kdy bylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  31. 03. 2006 09:09

jenže oprátoři přišli na to, že zákazníci to nechtějí... Tak to změnili... kur.y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 04. 2006 18:12

Ano 30+30 bylo asi to nejlepší co bylo a jestlipak si vzpomínáme kdo zavedl účtování 60+1? Pokud si dobře vzpomínám tak to byl Oskar. Ta reklama která to propagovala byla pěkně ujetá. Teď při krátkém hovoru mám před očima jak se motají ty číselníky když volám 25 sec. a platím celou minutu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viky  |  31. 03. 2006 07:29

Taky jsem si poridil internetovy telefon, zadnej mesicni pausal, volani na pevnou za babku, volani na mobily za cca. 4 Kc, uctovani 1+1.
Napriklad, kdyz se dovolam nechtene do schranky na mobilu, tak tak me to stoji jenom 20 hal. a ne 7.90 Kc jako u karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tak tak  |  31. 03. 2006 08:30

Volani z pevneho VOIP telefonu na mobily kdykoliv za 3,9Kc vcetne dane s tarifikaci 1+1sec je odpovidajici. Divne casy kdy se na mobily vyrazne vyplati volat z "pevneho" telefonu. Eurotel muze tak akorat saskovat jak je v roce 2006 bajecne volat za 7,5Kc a posilat sms za 3,5Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 03. 2006 02:17

tak koukám že Vodafon v domácí síti stále nejlepší. Tmobile za 3kč. jo ale +70 kč paušál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  31. 03. 2006 08:54

Je to tak, prakticky se u T-Mobile dostaneš na 4Kč / minutu po provolání sedumdesáti minut za měsíc, což mi přijde na Twistaře tak akorát. Ale v tom srovnání se to vyjímá pěkně, to si T-Mobile dobře "podplatil" takovéto tabulky, všechna čest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
h  |  04. 05. 2006 17:53

Procpak mu nedali cervenou v kolonce pausal :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  31. 03. 2006 02:13

Eurotel - Český telecom si z nás tropí blázny. Takové "nové" tarify si může strčit za klobouk. Nejsou snad v ničem výhodnější, než ty staré. Očekávané zlevnění volání na pevnou linku se nekoná, takže spojení Eurotel + Český telecom do jediné firmy zákazníkům zjevně žádné výhody (kromě zlodějských cen a účtování) nepřináší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pozn.  |  31. 03. 2006 02:03

Neda mi to, abych nemel poznamku. Tyto tarify jsou uz ted zastarale. Napr. ve Svycarsku vsichni mobilni operatori nabizeji jeden tarif po predplacene karty, kdy jedna hodina (i nacata) do vlastni site vcetne dvou virtualnich a na pevne linky stoji v prepoctu na Kc osm korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  31. 03. 2006 01:33

Na webu eurotelu jsem vecer ty tarify vubec nenasel, ale docela by me zajimalo, co znamena "mohou zákazníci posílat neomezené množství SMS zpráv zdarma"?
Vim co bych si pod tim chtel predstavit, ale jak znam eurotel, tak tam bude zase nejake omezeni. Minule bylo v podminkach pevne dane maximum a navic poznamka, ze pokud bude mit operatorka pocit, ze sluzbu zneuzivate, tak vam sms nauctuji, takze co znamena neomezene tentokrat?
Divil bych se, kdyby to bylo vic nez 50 za den, protoze eurotel vi, ze mu NIKDY pokutu za klamavou reklamu nedostane :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  31. 03. 2006 00:50

Jen by me docela zajimalo, jak je to s prejmenovanim ET na O2 resp Telefonica O2. Uz se spekulovalo, ze to bude od 1.4.06, ale pak to nejak utichlo. A jeste ke vsemu ET udela novy tarify, kde se slovo Eurotel vyskytuje (u ET fajn dokonce neni ani to GO - pokud tam nakonec nebude).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  31. 03. 2006 00:47

Nevím, kde autor vzal informaci, že u Vodafone karty dochází ke snížení ceny volání do vlastní sítě z 3,57 Kč na 2,38 Kč po provolání 500 Kč. Možná jsem trochu mimo, ale opravdu nechápu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  31. 03. 2006 09:58

Autor to asi nepostrehl. Ono se furt neco meni. Kdysi to tak u Oskaret fungovalo, ale uz to zrusili (velky cerny puntik pro Voskara). Jmenovalo se to Oskarta Flexi.
http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=111340

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  31. 03. 2006 17:00

Ale to já vím, Oskartu/Vodafone kartu mám několik let a Flexisazbu jsem za tu dobu měl asi 2x aktivní. Průser je v tom, že
1) autor článku je amatér a bez ověření píše věci, které už dávno nejsou pravda
2) autor nebo redakce následně článek opraví bez jakékoliv omluvy

Pro zajímavost - původní verze článku obsahovala odstavec:

Podobně účtuje i Vodafone u své předplacenky. Jeho kvóta je stanovena na pět set korun. Pokud provoláte více a voláte zejména „vodafoňákům“, budete spokojenější právě u něj než u Eurotelu, hovor do vlastní sítě vás vyjde na 2,38 Kč za minutu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cEmIR  |  31. 03. 2006 19:33

těch 2.38 přeci jen na skartě existuje, ALE...
je to pouze u verze Speciál, kde se platí i do vlastní sítě jako do ostatních, ale na dvě zvolená čísla to je za těch 2.38 - bohužel nejdou použít pro vilná volání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  31. 03. 2006 00:39

Stejne je tech 60+30 navrat do mobilniho praveku. Pokud se nemylim, kdysi bylo u ET uctovani 30+30, to bylo stejne nejlepsi uctovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  31. 03. 2006 00:37

Pri predstaveni novych tarifu jsem si myslel, ze u Eurotel Fajn bude tarifikace 60+30 stejne jako u special Go, ale ze bude u vsech tarifu? To snad ne? Ted uz jen chybi, aby zavedli 60+30 u pausalnich tarifu a muzou jit do riti. Jinak nejak nechapu, jaka bude vyhoda u specialu (kdyz je jeho aktivace omezena do 31.3.06) oproti fajnu. No, uvidime, na zalozni simce si aktivuju special a treba bude naka akcicka, ale pochybuju. Zmenit na fajn to muzu vzdycky, a v akci i zadarmo. Nebo ze bych si aktivoval pro jistotu jeste jednou Quatro, kdyby zrusily novy aktivace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  31. 03. 2006 00:36

Je stale za stejnou cenu ? Jedina sluzba ktera je u mobilnich operatoru asi zajimava. Proc se tohle nesrovnava ? T-Mobile pozaduje pro aktivaci samostatnou SIM kartu a Vodafone to pro jistotu nenabizi vubec. Takze kdo vyhrava ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  31. 03. 2006 09:17

Odpovim jinak. Tady jasne prohrava Voskarfone. Dodnes jsem nepochopil, proc na predplacence nenabidl neomezeny datovy tarif (resp. ten jeho stupnovity). Twist sice vyzaduje samostatnou SIM kartu, coz je opruz, ale T-mobile ma na druhou stranu rychlejsi GPRS a vetsi pokryti EDGE. To se ET snazi vyrovnat rozsirovanim UMTS, ale zatim se UMTS buduje jen ve velkych mestech, kde neni tak potrebne.

ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 03. 2006 12:18

A jeste jedna vec. Vodafon jako jediny ma na predplacence zakazane smtp takze si z mobilu mail neposlete.
Na pc je to jedno. Tam si klidne muzu spustit vlastni smtp server ale na mobilu to nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  31. 03. 2006 17:59

Pokud používáš Gmail nebo máš vlastní doménu, může ti to být u zadku
Navíc, aspoň ho nemusíš přepisovat, pokud si tam dáš jinou kartu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  01. 04. 2006 12:55

no nekdo ma vlastni domenu, ale chce pouzivat i offline klienta a mit treba obsah posty synchronizovany pres imap ... kor u gprs je asi lepsi, kdyz se posta jednou stahne a kdyz se pak slovek vraci ke zpravam/attachmentum, tak se nemusi stahovat znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira023  |  30. 04. 2006 01:10

Pošleš ale jako SMS a hlavně za cenu SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  31. 03. 2006 00:27

Tak teda Španělé to pěkně pohnojili. Nakopal bych je pěkně zpátky odkud přitáhli.

U Fajnu je sleva 10h/sms a 30h/kB wapu, no to celkem i potěší, oproti Specialu.

Ale FUN vs. TXT je prapodivný. Na první pohled "výhodnější" TXT je výhodnej při volání do Et mezi 1-60s a 71 a dál. V pásmu hovoru 61-70s je lepší Fun, no ale je to o haléře to by ještě stálo za přechod kvůli tomu třicetníkovýmu wapu. Ale volání jinam by se pěkně prodražilo. Jedině, že by někdo byl ememeskař

A mix je divnej.


Celkově vzato, jsem dopoledne měl radost z nových tarifů, ale teď koukám jako puk a do Španělska na dovču rozhodně nepojedu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  31. 03. 2006 07:29

Platit v dnešní době 5.50 až 7.40 Kč za minutu volání je fakt brutus.Opravdu nechápu jak si někdo může toto koupit.Asi tady to konkurenční prostředí není zas tak konkurenční co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 17:55

Kamo, NAPROSTY SOUHLAS !!!  Presne to same jsem chtel napsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 18:01

jeste dodam: ceny porad stejne, hlavne ze bude mit kazdy operator 100 ojebavacich tarifu a supervyhodnych nabidek "do konce kvetna"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor