Nové Nokie: asymetrie a hudební N-Gage

Diskuze čtenářů k článku

pepa  |  13. 08. 2008 15:08

Chci se zeptat nevíte někdo jestli bude u nás dostupná i v zeleném provedení??!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  22. 04. 2008 14:57


Ta 5320- ka sa mi zdá ako keby to bola vylepsená N 6120 classic, no neviem pochopit preco tam Nokia autofocus.Ktoré mobili zase majú autofocus a prisvetlenie tie su zase také tlsté a velké ze mi idú odtrhnut vačok. Nepaci sa mi takato politika. Uz len koli tomu si ani jeden z mobilov nekúpim.
P.S: Pozrite sa na SE K550, keby mal vyssie rozlisenie displaya by to bol idealny mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radevic dyn  |  22. 04. 2008 15:14

Zaspal jste dobu Existují mobily s autofocusem tenké kolem 12 mm, to asi nebudou trhači kapes, a rekordní Sony Ericsson C902 má 10,5 mm, autofocus i xenonový blesk. Naopak je škoda, že to nešlo dát třeba do 7900 Prism nebo 5300 Xpress Music

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  22. 04. 2008 15:36

To není xenon, ale Photo Light. Měl by mít ale stejnou účinost jako xenon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer  |  22. 04. 2008 14:09

Koukám, že se Nokia opravdu pevně drží sloganu, jenž zazněl z úst Anssi Vanjokiho v souvislosti s napodobováním iPhonu: "Pokud se ve světě objeví něco zajímavého, potom to s hrdostí okopírujeme"... Momentálně si berou na mušku kombinaci černé a oranžové barvy, ktrerou SE již ve svých Walkmanech dávno opustil... Ať žije inovativní Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAscal  |  22. 04. 2008 14:18

Co se inovací týče, tak spíš ať žije motorola

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  22. 04. 2008 15:39

5220 má klávesy okopírované od SE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  22. 04. 2008 16:38

Červena mozna, ale kde vidis tu oranzovou mi neni jasne .. asi mas nejakou vadu zraku,ne? :D
A proto, ze SE a jini vyrobci jednou vyrobili barevne telefony proto je nesmi vyrabet nikdo jiny? Takze kdyz ods pouziva modrou, zeleni zelenou, cssd oranzovou tak ma zit cely svet bez tech barev,protoze si je nejaci *** nekde 'privlastnili' ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
míč  |  22. 04. 2008 12:45

Muzete mi rict, proc mate v tech udajich chyby stale? staci se podivat na oficialni stranky Nokia a hned vidim minimalne dve, ktere normalni clovek se znaky zacatecnicke anglictiny odhali.. stydte se..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  22. 04. 2008 12:56

To je slovosled, jako když mluví Milouš Jakeš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 22. 04. 2008 12:59

muzete mi neprijemny pane rict o jake chyby jde? jestli jde o ty chyby, ktere jsem postupem casu napravil, pak je to proto, ze clanek vznikal postupne, kazdy prispevek ma u sebe cas, kdy byl pridan a do toho napsaneho uz nechci zasahovat. Rano mi slo hlavne o aktualnost, MobilMania byla par minut jedinym webem, ktery google vratil na dotaz na jmena novych telefonů. Tedy proto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
van der cuc  |  22. 04. 2008 14:13

Styďte se, já tu vidím také minimálně dvě technické chyby. Autor článku asi opravdu neumí ani za mák anglicky, když si splete slovíčka "volume" s "weight"...pokud vám to stále nedochází, tak si už konečně opravte ty hrubky co se týče hmotnosti u obou Nokií. Nokia 5320 XM nemá 67 gramů, ale 90 g!!! a 5220 XM nemá 53, ale 78 gramů!!!! Pokud vám jde o aktuálnost, pak nechápu, že jste si to po sobě už ani jednou nezkontrolovali, příště tedy dvakrát měřte a jednou řežte, než zas něco podobnýho splodíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
míč  |  22. 04. 2008 15:10

zástupce šéfredaktora časopisů Mobility a MobilMania.cz a nezjisti rozdil mezi VOLUME a WEIGHT, tomu tedy rikam bravo!!! to je hukot dne!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
míč  |  22. 04. 2008 15:12

a samozrejme uz to opravil a bude delat mrtvyho brouka, ale nezapre ty hrubky, to je selhani a videl bych to na ujmu v podobe umazani premii i kdyz nevim nevim, .. no holt Polesny odesel, zacala nova era ERORŮ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 22. 04. 2008 15:15

aha, tak tohle jsou ty hrubé a na první pohled viditelné chyby, které jsem udelal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
míč  |  22. 04. 2008 15:18

tak nevim, jestli spatne ctu..
VOLUME / WEIGHT ? Ja vim, lidi se snadno ocuraj hodnotama, ale kdyz nekdo prijde na chybu, to je povyku misto skloneni hlavy a odcupitani.. co..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
van der cuc  |  22. 04. 2008 15:19

jasně že...splést si "Weight" a "Volume", to je vážně o oprátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  22. 04. 2008 22:48

vo svete sa deju aj horsie veci...neviem ako vy ale fingerfarty davam pravidelne...netreba z toho robit vedu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  22. 04. 2008 12:38

Experimenty s dezajnem u běžné užitné věci, které navíc do jisté míry omezují praktičnost, se ještě žádnému výrobci nevyplatily. Hodně štěstí .... Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  22. 04. 2008 14:21

zajimalo by mě jaky experimenty mysliš, pokud ti jde o zkoseny hrany, je to jen a pouze estetickej prvek, kterej nijak neomezuje funkčnost, jen vypadá zajimavě... nebo jaky experimenty snad mysliš? btw 5320 se mi fakt hodně libi, má pro mě hlavni kryterium - symbian s60. a k tomu taky n-gage, no super, ještě k tomu se mi libi designově, fakt povedenej telefon. Ještě by to chtělo zjistit jakej to má foťák, jestli má pohybovy čidlo atd, a budu spokojenej, ale vim, chce to čas :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelos  |  22. 04. 2008 15:35

Pravda, Motorola Razr byl vyloženě neúspěšný telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  22. 04. 2008 22:56

experimenty?...hm..ja som vcelku rad ze zmyzol chrom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomopk  |  22. 04. 2008 11:38

No ten dizajn je fakt odporný... Hlavne 5220.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  22. 04. 2008 15:40

V poslední době Nokia dělá samé hnusné mobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Samgarr  |  22. 04. 2008 11:21

Netusite nekdo cenu te 5220? Pokud bude nejaka primerena, jdu do ni. Potrebuju totiz nejakeho "kamarada" s 3.5mm jackem pro moji pracovni E51 a nechci vyhodit moc penez;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 22. 04. 2008 11:29

cenu v korunách vám s určitostí ještě několik měsíců nikdo nepoví. Tentokrát ani nebudu psát do nokie, protože ceny, které mi poslaly k posledním představeným nokiím byly poněkud ujetě vysoké. Pro orientaci zkuste vycházet z toho, co jsem napsal do clanku - pro tu 5220 tipuji šest, šest a půl tisíc, což by odpovídalo i jako cena za nástupce 5310...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 04. 2008 18:24

Jako nástupce 5310 bych 5220 určitě nepovažoval. Horší displej, je hnusnější a hlavně mě zaráží NEPODPORA SDHC !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  22. 04. 2008 11:13

No tak vzhledem to na 5310 nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  22. 04. 2008 09:32

Zatím nikde není info o to, zda 5320 XM má S60, podle specifikací bych to tak viděl (Ovi, HSDPA, N-gage ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 22. 04. 2008 11:11

ano, ta n-gage to potvrzuje, v tiskovce to uvedené není, ale právě podle této herní technologie určené výhradně pro symbian mě to mohlo napadnout ještě dřív, než jsem objevil technickou specifikaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  22. 04. 2008 11:13

Myslím, že je to zřejmé i podle "symbianového" tlačítka pro vstup do Menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 22. 04. 2008 11:20

ano, i to byl náznak, ale na začátku jsem si přečetl, že půjde o "levné a dostupné telefony", což mě pak na nějakou dobu poznamenalo a uvažoval jsem o telefonech automaticky jako o hloupých telefonech, tedy o S40...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  22. 04. 2008 13:03

V pohodě pane redaktore Ještě uvidíme co bude na fóru Nokie (ohledně prosesoru a RAM), jinak mi přijde, že nižší 5220 vychází (podle baterie a 5. generace S40) ze modelů 3120c/6212c

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scamp  |  22. 04. 2008 09:18

Zdá se mi to nebo je ta 5220 zkosená do prava?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  22. 04. 2008 09:31

Ano je je to zmíněno v textu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor