Já si nemohu pomoci, ale tuhle strategii dobýt za každou cenu USA na úkor Evropy fakt nechápu.I v dobách své největší slávy Nokii v USA zrovna pšenka nekvetla. Úspěchy slavila hlavně mimo USA, především pak v domácí Evropě.Ano, USA je sice významný trh, ale pro Nokii na proniknutí velmi obtížný, přecijen v USA slyší převážně na domácí značky (Apple, BB, Motorola). Takže Nokia musí na tamním trhu přístroje dávat hodně levně, aby se vůbec prosadila (viz skvělé ceny telefonů u paušálu). A zatímco všechny síly dává do tohoto náročného boje, který ji vyčerpává, tak její tradiční trhy začíná obsazovat konkurence, protože jim nevěnuje řádnou pozornost.Podle mého by bylo logičtější podržet si svoji pozici na tradičních trzích, a až si zde získám zpět pozici, můžu zkusit dobýt USA.Nokia prostě dělá ohromnou chybu v tom, že se naprosto otáčí zády ke svým starým zákazníkům - začalo to pohřbem Symbianu a MeeGo, pokračuje nesmyslnou preferencí USA. Už od ohlášení konce Symbianu a MeeGo si myslím, že se jedná o jakousi cílenou likvidaci Nokie a zatím mi to bohužel každý další této společnosti jenom potvrzuje...:(