Vážení, nutno vzít hlavně v úvahu, že Oskar potřebuje ZOUFALE nové zákazníky, ale ti už nejsou. Všichni jsme doposud byli svědky reklamních kampaní bratrů Eurotel/Paegas alias T-debil, která byla o ničem. Je totiž dramatický rozdíl v tom, přesvědčit zákazníka, že si má koupit tarif ode mne, než že se má vykašlat a zrušit konkurenci a "přejít".
Kdo sleduje dlouhodobě Oskarovu kampaň, musí jednoznačně uznat , že je nejvtipnější a nejzdařilejší (zřejmě též nejdražší....). Počet takto získaných zákazníků je však stále (zřejmě) nedostatečný, proto se musí (občas) i Oskar uchýlit k malé lsti a tzv. tajit a tajit. Vznikne tím zvláštní atmosféra OČEKÁVÁNÍ, která do jisté míry znásobí efekt (někdy jen směšného zlevnění). No a naši novináři často "velmi ochotně" si na této atmosféře přihřejí svou polívčičku (zřejmě maso do ní občas nějaký ten operátor přihodí, že...).
Nicméně-další články rozpitvávající Oskarovy tarify jsou docela fundované a odhalují určitou skrytou snahu získat trochu více na paušálech na úkor hovorného.
Mimochodem mám Dohodu s O. za 575Kč/300min. a nemám problém; u Paegasu jsem platil dvojnásobek a u Eurotelu bych zaplatil ještě víc. Jen aby finanční situace Oskara nezlomila dřív.... ZAČNĚTE POČÍTAT VŠICHNI....
zdraví Pavel