Nové tarify T-Mobilu – dražší i levnější (analýza)

Diskuze čtenářů k článku

zdenda  |  03. 09. 2004 10:26

Co porad mate s USA?...jsou nekde jinde.....ve vsem, proto i jako priklad v mobilnih sitich jsou silne mimo misu..porovnavejte treba Slovensko.....
btw. je fakt ze za 60$ mesicne neomezene volani kamkoliv v jednom statu je prima vec:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onex  |  30. 08. 2004 09:34

Já to říkám stále že se musí sčítat vše dohromady a jak operátoři argumentují a ohání se volnýma minutama tak to je pravý opak. Takzvané volné minuty jsou naopak ty nejdražší o čem se raději operátoři ani nezmíní Také mne nový "Relax" /možná by si měl T-mobile ujasnit význam slova a poté ho použít. V tomto případě to není ten nejvýstižnější název/ nenadchl, ba naopak velice zklamal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onex  |  30. 08. 2004 09:24

Ano možná si toho všimlo již více uživatelů telefonních a ostatních služeb společnosti T-mobile, ale to se při změně názvu dalo očekávat, že to povede směrem k co největším zyskům společnosti a né k tomu aby to co nejvíce vyhovovalo zákazníkovi, jak vždy při změně argumentují "zákazník upřednostňuje účtování po vteřinách" ano ale od začátku hovoru.... a je toho více. Samozřejmě ste si toho také možná všimli, že co změna, tak k horšímu. Ano povede se sem tam nějaká ta výhoda pro zákazníka jako je třeba volání hodinu za cenu tří mynut, což ovšem nejlépe mohli využít zákazníci twist protože je nezavazují žádné "volné"minuty jako paušální zákazníky.U paušálů se dá o veškerých výhodách pochybovat tak jako o změnách a zavedení nových tarifů pod trapným názvem "Relax". Možná by nebylo od věci, kdyby se do slavného T-mobile opřel eurotel stím, že začali používat jejich označení.Jinač co se týče cen, tak všechny uvedené Relaxi vedou jednoznačně ke zdražení ano je to pochopitelné, protože /a já osobně se na to velice těším/ potřebují vyrejžovat co nejvíce peněz dokud to zatím jde, protože až dostanou nařízeno, že musí převádět operátoři mezi sebou telefonní čísla tak to opravdu vznikne revoluce v cenách a opravdová konkurence a operátoři opravdu budou zákazníkům vycházet vstříc a bude je zajímat jejich názor a potřeby, tak jak to je například v USA. Operátorům klesají příjmy a zákazníci se radují proptože když se snaží operátor chovat arogantně a povýšenecky, tak prostě od dalšího měsíce přejdou k jinému a číslo jim zůstává a nemají stím žádné problémy a finanční výdaje tak jako to je u nás v republice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chen  |  26. 08. 2004 19:30

a co tarif student? žádná změna, nebo ho snad zrušili? můžu volat v tmo o víkendech do listopadu taky zadáčo, když si ho aktivuju???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  26. 08. 2004 15:14

Nevíte někdo, jestli u nových tarifů zůstane zachován VÍKEND PLUS?


Díky


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  26. 08. 2004 20:49

Tipuju ,že s Víkendem napodoběj Oskara.Bylo by ale lepší kdyby dali na výběr více variant. Spousta lidí těch 180kč opravdu neprovolá.....Měli dát ke každému paušálu tolik víkendových minut zdarma, kolik jich je volnejch v daném paušálu do všech sítí.T.j 80HIT...80 minut do TMO o víkendu.U HITu bych to vylepšil o 20%.


Doufám že si to přečtou.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Icetiger  |  25. 08. 2004 23:51

Pro redakci


Možná by stálo za to aktualizovat Váš prográmek v excelu myslím Tarifikátor. Svého času super věc, každý si tam mohl podle současných tarifů spočítat kolik opravdu zaplatí. Moc se přimlouvám za aktualizaci a nabídněte to těm Hurvínkům co jim není jasné jak se vlastně počítá telefonování ke stažení.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkrokodyl  |  25. 08. 2004 20:38

Tak mi taky přijde, že T-Mobile pro tarifní zákazníky skutečně nedělá nic moc, ty nový tarify jsou vyloženě hrozný, data dohání po EuroTelu... nevím nevím, upsal jsem se jim zase v lednu a nejsem si jistej, jestli to nebyla chyba. Měsíčně platím 3000-3500Kč tak si myslím, že by občas něco "příjemnýho" přijít mohlo. Na nový tarify jsem docela čekal, ale tohle je opravdu hodně špatná nabídka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sir Colder  |  25. 08. 2004 14:00

Pro mě je tohle nepochopitelný krok. T-Mobile neustále vymýšlí akce pro Twist karty a pro tarifní zákazníky nic. A teď? No to je hrůza. mám Tarif400 HIT a 2 partnerské karty. Dohromady mi to dělá min. 4000Kč každý měsíc. A 80 % je do TMo. S novým tarifem bych zaplatil asi o 500Kč víc než ted. Doufám že mi co nejdýl zůstane stávající tarif. Toho se nevzdám. Ale je to bordel. Za celý rok žádné akce, prostě nic (jen samý Twist) a ted tohle. No fuj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEDÁM  |  25. 08. 2004 15:56

No to teda není  FUJ to je naprosto normální! U tarifu už máš podepsanou smlouvu a uz jim nikam neutečeš jen budeš nadávat. Ale změnit předplacenou kartu je jednoduché a poroto TMo snaží si zákazníky přitáhnout a udržet vt om je celý vtip. já osobně mám ODEPIŠ a TWIST podle mě ta nejlepší kombinace! LOL... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 08. 2004 00:33

Měl jsem na toto téma v pondělí rozhovor s nějalkou paní z oddělení pro zákazníky,a dost jsem se bavil jediné co mi nabídla a to ji zajímalo ze všeho nejvíc,když vypovím smlouvu jestli si ze svých tří sim karet udělám Twist karty( za každou bych platil 100kč) a někomu je darovat.Když jim nevoní 5000,- za volání a nejsou schopný něco nabídnout ať jdou.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  25. 08. 2004 11:22

Mam pocit, ze valna vetsina z Vas vychazi ze spatneho predpokladu!

Dnesni nove tarify nejsou urceny stavajicim zakaznikum, novy zakaznici prakticky neexistuji. Je o pretahovani od konkurence! Proc?
- Mobil ma jiz "skoro" kazdy
- Ma-li operator zakaznika, pro by mu menil tarif (vzdy jeden z nich pohorsi a to ani jeden nechce)
- Poud zakaznik meni operatora, tak jej vetsinou nazajima cena volani do site noveho vlastniho operatora, to mel doposud drahe.

Proto nove tarify Oskara a T-mo.

MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spatnyhrac  |  25. 08. 2004 10:33

Nechápu strategii T-Mobilu, který u nových tarifů zdražuje volání do vlastní sítě a zlevňuje volání do ostatních. Do nových tarifů rozhodně nejdu ať se jmenují Relax nebo Super cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  25. 08. 2004 19:30

já bych to chápal jako tichou nenápadnou přípravu na tu pitomou přenositelnost čísla. S tou se takové zdražení sveze bez problémů - vždyť za to může ČTÚ, operátor je z obliga.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  25. 08. 2004 21:12

To ja se na prenositelnost cisla naopak velmi tesim. Dosud meli operatori ceny takove, ze se nedaly porovnat a po prenositelnosti srovnate u predplacenky jedine cislicko (cena za minutu, pripadne za SMS) a bude vsem jasno a operatori se hned zacnou vice snazit.

Jinak souhlasim s nazorem, ze soucasne sblizovani cen je zpusobeno blizici se prenositelnosti cisla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 08. 2004 10:29

Rozdíl v paušálu je 47 kč, za což se pořídí:
7,6 minuty do ostat.sítí
12,33 minut do T-M =>
Tak nevím, jak jste přišli na to, že se nový tarif vyplatí od 26 minuty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 08. 2004 23:04

Je tam rozmezí 26 až 30, což to poměrně přesně pokrývá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  25. 08. 2004 10:29

Eurotel Bussines 600 + Top Minuty za 2995 + 150 (bez DPH) tj. volna minuta za 2,621 (bez DPH) + 70 SMS. Eurotel rulez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATes  |  25. 08. 2004 11:14

To je sice hezký, ale řekni mi, kolik procent Čecháčků si tuhle kombinaci v této výši zvolí. Jen málo z mnoha podnikatelů a někdo z vyšší vrstvy. Takže pro obyč člověka absolutně nesmysl. HUJ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sentinel  |  25. 08. 2004 12:10

Ty ses dobrej srandista Myslis, ze Ti bude normalni clovek platit 3145Kc bez DPH???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda pritel tvuj  |  25. 08. 2004 14:04

Lado v tom mas pravdu...za asi 3700 dostanes 1200minut a to je hodne dobra nabidka,ale bohuzel top minuty uz se nenabizeji,takze momentalne je pro nejvetsi volace nejvhodnejsi 400hit/500 relax hit/...ja jsem jeste stacil premenit svuj 400 na tarif 80/provolam tak 70% na T-M/ a mesicne cca 500 minut,tak oproti 400 usetrim i 400kc za mesic...s relax 80 bych prodelal asi 200 kc mesicne...bohuzel mam dotak tak HIT mit nemuzu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  25. 08. 2004 10:05

Jako základní informaci bych od MM čekal hodnotu ceny volné minuty. Stačí pro Relax 30 spočítat, že minuta stojí 7,53 Kč. To je pěkná drahota a převálcuje to snad každá předplacenka. Stejně každý kdo si pořídí tarif nakonce volá přibližně tolik kolik má volných minut. Nebo dokonce méně a pak má minutu ještě dražší. Tarif se prostě vyplatí málokdy, snad jen tehdy pokud někdo účelně využívá různé "balíčky" apod. Jinak se nejnižší tarify prostě nemůžou vyplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizi  |  25. 08. 2004 10:33

"Stejně každý kdo si pořídí tarif nakonce volá přibližně tolik kolik má volných minut"To je prave ten problem, protoze pokud je to tak, tak si zvolil nevhodny tarif. Brat tarif tak, aby volne minuty = minuty ktere provolam muzete pouze u Oskara, tam to +- vychazi. U ET i TMO musite brat tarif tak, abyste provolavali minuty "nad" volne (platili nad pausal). Cili kdyz u TMO provolam 200 minut (v podstate kamkoliv, i kdyz to trochu ovlivnuje), nevezmu tarif 200, ale tarif 80, protoze v celkovem souctu zaplatim mene (jak mi kazdy mesic potvrzuji vypocty nad 35 SIM). Nejdrazsi jsou totiz prave ty minuty "zdarma".
A zbeznym pohledem na nove tarify vidim, ze tomu tak bude i nadale. I kdyz ten Relax 250 je trochu vyhodnejsi nez predchozi Tarif 200

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATes  |  25. 08. 2004 11:02

....Tarif se prostě vyplatí málokdy...


To není pravda. Třeba u Tarifu 20 Start HIT, který mám, je každá SMS za 1,19 vč. DPH (kromě volání těch 200-300 měsíčně "udělám"), a takovou cenu mi nenabídne žádná předplacenka... HUJ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hogista  |  25. 08. 2004 11:29

Tak si vem tarif od Oskara a si vysmátej a sms z 1,19 mas taky...


http://www.hrajpaintball.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  25. 08. 2004 11:45

Jo, je sice hezký že SMS je za 1,19 ale když do toho počtu rozpočteš paušál tak stojí jedna SMS najednou o korunu víc (např.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATes  |  25. 08. 2004 12:25

Jenomže jsi přehlédl, že píšu taky o tom, že i volám. Takže paušál využiju na volání a samozřejmě neprovolám jen těch volných 20min., ale zhruba 40-70min. A jak tu někdo psal, T-Mobile nestaví výhodnost tarifů tak, že se provolají jen volné minuty, ale že se provolá i pár (až dost) minut nad volné minuty. Samozřejmě neříkám, že ten či ten operátor je lepší nebo horší, vysvěluji jen to, proč mám ten tarif, co mám... HUJ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 08. 2004 23:03

Řeknu Vám dva důvody, proč tam ty volné minuty nejsou:


1) Eurotel má i volné SMS a výpočet volné minuty se pak trochu výrazně komplikuje.


2) Některé zvýhodňující balíčky (zejména možnost zdvojnásobení volných minut u Eurotelu) poměrně značně znehodnocují původní informaci o ceně volné minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  25. 08. 2004 09:20

U Relax Partner mi nějak uvedená tabulka nesouhlasí s textem pod ní:










SMS2,02 Kč2,02 Kč2,02 Kč2,38 Kč


"Kromě toho také podražily SMS, a to téměř na dvojnásobek.".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 08. 2004 22:59

To bylo způsobeno tím, že jsem se včera přehlédl a napsal cenu za SMS u starých Partner karet za 1,19 Kč (původně taková bývala, takže mi to přehlédnutí nepřišlo divné). No, kolegové si toho všimnuli a cenu opravili, ale text pod tím už ne, protože si nevšimnuli, že se na cenu ještě odvolávám v textu. Po Vašem příspěvku už to ale opravili. Já jsem bohužel byl celý den mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 08. 2004 09:19

V tabulkách by jistě mnozí ocenili cenu „volné minuty“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. :)  |  25. 08. 2004 09:17

Ja mam Dohodu s Oskarem a jsem vysmatej :) Kdyz vidim tyhle "supervyhodne" tarify tak se mi chce zvracet :)  


Volna minuta me stoji 1,83,- a po prekroceni platim 3 Kc do vsech siti, jen ve spicce mimo Oskar 5,- ale volne minuty sotva vycerpam :) Navic SMSky jsou taky dost levne, abych si usetril volne minuty do cizich siti, mam nekolik tarifu Odepis na volani do Oskara kdykoliv :) a na GPRS pouzivam Oskar GPRS Bussiness :) sice jen na chat, ale mesicne takhle utratim do 50,- Kč :) a to se vyplatiiii latiiii :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  25. 08. 2004 09:30

No vidis, ja budu ted dohodu rusit. Protoze stejne volam jen manzelce, takze si oba dame Moji Rodinu, tam to mas jeste levnejsi :o) 1.50,- za minutu. Je pravda, ze ostatni volani jsou uz trosku drazsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. :)  |  25. 08. 2004 09:54

Si porid Odepis a budes volat za 0,25 Kc za minutu :))), pomoci funkce AOC zamezis provolani vetsiho poctu minut nez volnych :) no a pak staci kdyztak vymenit simkartu za dalsi Odepis a dalsi a dalsi :))) ja mam asi 5 techto tarifu a za 50,- Kc mesicne 200 minut se vyplatiiiii latiiiiiiiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  25. 08. 2004 10:09

No to je kravina. Odepis muzes mit jen jednou na jedno rodne cislo. Navic je to uchylarna, mit pokazdy jine cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. :)  |  25. 08. 2004 10:32

No to neni kravina :) Ja muzu mit Odepisu kolik chci a kdyz si poridim dalsi, tak ani nemusim davat 1000,- Kc jako volaci zalohu :))). Staci jen s Oskarem podepsat jako firemni zakaznik smlouvu :))) a clovek ma spoustu vyhod. Krome toho, ze jsem dostal telefon za korunu, mam i na tarifu Dohoda s Oskarem tarif GPRS Bussiness :)   a to se vyplatiii latiiiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  25. 08. 2004 14:40

No to je teda hovadina. Odepis neni pro firmy takze na firemni smlouvu tezko muzes mit nekolik odepisu. Jde aktivovat opravdu jen jednou na jedno rodne cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. :)  |  25. 08. 2004 15:28

No to neni hovadina, protoze tech odepisu nekolik na svoje rodne cislo mam. Mozna to neni tim, ze jsem firemni zakaznik ale tim, ze jsem zakaznik se smlouvou. :) Mohl bych to klidne ukazat na fakture, jaka mam cisla a jake tarify :) ale nechci prijit o svou anonymitu. Zeptej se operatora. Proste to jde :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frost  |  25. 08. 2004 08:56

Kde jsou volne minuty, proc nejsou ve srovnani? Nevite nekdo zda pujdou odesilat i z mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arnost  |  25. 08. 2004 08:54

Nemuzu si pomoct,ale at to beru z jakekoliv stranky tak oskarovy tarify jsou proste nejvyhodnejsi,..jedine co mu schazi je opravdu kvalitni GPRS tarif,ale jak uz tu vcera nekdo rekl neni problem si ho poridit u konkurence,...takze jedine OSKAR,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  25. 08. 2004 08:51

Nikde jsem se nedozvěděl, kolik bude vlastně stát u Relax 80 WAP????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PRO HLUPAKY  |  25. 08. 2004 08:50

Pokles nemá být samozřejmě způsoben tím, že by Američané telefonovali méně – spíše naopak, v intenzitě užívání mobilů zdatně dohánějí Evropu a východní Asii. Na rozdíl od menších trhů (ČR nebo Slovensko jsou dobrými příklady) ale panuje v USA v mobilní telefonii „brutální“ konkurence. Působí zde šest obřích celofederálních operátorů (Verizon, Cingular, AT+T, Sprint, T-Mobile a Nextel) a velký počet menších až středních operátorů, kteří se soustřeďují hlavně na výnosné městské aglomerace.


Kromě této konkurence působí na snižování cen i snadnost změny operátora. Každý měsíc tuto změnu provede až milion Američanů (!) a výměna, jak je dobře známé, probíhá beze změny telefonního čísla. (Toto pochopitelně nešlo dobrovolně: příkazem a proti velkému odporu to v Americe přikázal FCC, obdoba českého ČTÚ). Povinná přenositelnost čísla při změně operátora tak působí jako katalyzátor změn, různých marketingových akcí a slev pomáhajících přetahovat klientelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  25. 08. 2004 11:14

V Americe je hned nekolik ruznych vzajemne nekompatibilnich mobilnich systemu - GSM,CDMA  a analogy a proto je tam mozno vice operatoru nez u nas. Rovnez jim nikdo nenarizuje prokryti nevyhodnych mist - me by se take libilo, kdyby byl operator pouze v Praze,Brne, Ostrave a silnice mezi temito mesty - byl by velice levny, nebot by nemusel pokryt malo lukrativni venkov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  25. 08. 2004 11:22

A jeste jsem chtel dodat - autor by mel dodat z jakych cen na jake ceny, je totiz docela mozne ze to bylo z mnohem vyssich puvodnich cen nez u nas - pak je totiz prostor pro snizovani cen !!! U nas jsou totiz ceny mnohem nizsi nez treba v Nemecku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  25. 08. 2004 08:13

Proč a kam zmizelo označení nejvýhodnější ceny v posledních tabulách?  Vždyť to je přece to nejdůležitější.


Vaše Socka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2004 08:55

Vzhledem k rozdílným paušálům a volným minutám nemá v posledních tabulkách, kde se srovnávají tarify různých operátorů, smysl označovat výhodnější sazby. Tarify je nutné posuzovat globálně, ne jen podle jedné ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiný T-User  |  25. 08. 2004 13:24

Pane Lutonský, omlouvám se, že pod Váš příspěvek píšu připomínku k Martinu Zikmundovi - ale ten se tu v diskusi zatím neobjevil a doufám, že redakce čte odpovědi na svoje příspěvky.


Nějak se nemůžu dopočítat těch závěrů u porovnání se starými tarify 80 a 200.


Tarif 80 měl ceny vlastní/cizí síť 2,50/5,50, Relax 80 má 3,50/4,50. Ať počítám, jak počítám, nemůžu s panem Zikmundem souhlasit, že cena do vlastní sítě se zvýšila o víc než se snížila cena do ostatních. Pořád mi to vychází jako zvýšení o 1 Kč (1,19 s DPH) u vlastní sítě proti snížení o 1 Kč (1,19 s DPH) u ostatních sítí. Mám pocit, že je to tím, že u staré 80ky je cena do vlastní sítě vč. daně 2,98 (2,50*1,19), ne 2,87, jak píše pan Zikmund.


A to samé platí pro Tarif 200 vs. Relax 250 (2,50/4,50 vs. 3,50/3,50) - opět je tam podivná cena s daní u starého tarifu.


Pro HITy platí totéž, protože i nové Relaxy zachovávají, že ceny po volných minutách jsou o 20% levnější než v základních tarifech.


Takže mám pocit, že pan Zikmund tarifům Relax trochu křivdí (jenom doufám, že na mě takhle po poledni nesedla ospalost a nepočítám to špatně já , protože to, co jim vytýká (cena do vlastní sítě se zvedla o víc než klesla cena do ostatních), není pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 08. 2004 22:52

Tak jsem to přepočítával a máte pravdu. Nechápu, kde se ta cena vzala (respektive vzala se z tabulky k předchozímu článku), ale je spočítaná špatně a je to moje chyba. Opravím to do článku. Mě bylo divné, že u HITu se to neliší a neHITu ano, ale nenapadlo mě podívat se na web TMO na staré tarify


Tímto se moc omlouvám, už jsem to opravil (dřív to bohužel nešlo, celý den jsem byl pryč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal mertl  |  25. 08. 2004 07:48

da se jestě odstoupit  od dvouletého závazku při změně cen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  25. 08. 2004 07:51

Jistě, udělal jsem to před rokem a půl... Při jedné z minulých změn cen (tedy navýšení)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2004 08:12

Žádné ceny se nemění. Tohle jsou nové tarify, na které nemusíte přejít - můžete dál zůstat u svého staršího tarifu, který se nezměnil. Takže to není důvod pro odstoupení od smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  25. 08. 2004 22:11

A jak to bude, když mám např. Tarif 80 HIT a vyprší mi smlouva na HIT. Mám takový špatný dojem, že na Tarif 80 už nepůjde HIT prodloužit a budu muset přejít na Relax a s tím padne i jedna Partner karta. Nebo snad k Relax 80 půjdou aktivovat také dvě Relax Partner karty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tsunami  |  31. 08. 2004 21:33

Chtěla bych se zeptat, zda stávající tarify budou platit stále a tarify Relax je pouze doplnily či zda až mi vyprší smlouva budu nucena přejít na Relax? Mám totiž 80 HIT a volám většinou jen na T-Mobile, takže novým tarifem bych si moc nepomohla. Předem děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  25. 08. 2004 07:32

Cena za volání do vlastní sítě je u tohoto tarifu stejná jako u Relax 30 Hit - tedy 3,81Kč/min s DPH!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FN  |  25. 08. 2004 07:13

Modelovy (realny) pripad T-80 + Partner-II volajici prevazne mezi sebou (resp. ten Partner prakticky vyhradne) po prechodu na Relax-80&Relax-Partner by pri stejnych parametrech volani za minuly a predminuly mesic vyslo temer o 20% vice...
U tech 80-minut tarifu se u uzivatele s modernejsim telefonem a trochou "datovych sklonu" asi hodi zvazit nabidku rocni smlouvy na T-Mob. Data nonstop (viz. tisk.zprava T-Mob), kde je i na rok 80 minut volani (holt museli dorovnat nabidku ET) s tim, ze pripadny Partner by sel na nejaky Twist, kde lze oproti tarifum hodne usetrit.

Secteno a podtrzeno, po prostudovani novych cen se stale vice potvrzuje dojem, ze "clenstvi v glogalni skupine T-Mobile" je pro zakazniky T-Mob spise pritezi (netreba snad zminovat i "vyhody" drazsiho roamingu v sitich T-Mob WorldClass oproti shodnemu volani v roamingu ze stejne zeme pres roaming nektereho z nasich ostatnich mob. operatoru). Nezbyva tedy nez se slzou v oku vzpomenout na byvaly Paegas a uvedomit si, za posledni dobu nejvetsi "pruvan" v nabidce zpusobil ETDN s pausalnimi datovymi tarify (a k tomu i prihozenymi minutami na volani), bohuzel i tato doba zlepšování nabídky skončila s 'odejitim' sefa a tesnym spojenim s CTc
Opravdu levneho volani v ramci site 1 operatora se zjevne nedockame (neco jako byly 'vytezovaci' akce trebas na Slovensku, kdy volani v noci v ramci site bylo gratis, popr. uzivatel byl obmenovan za minuty prichozich hovoru z cizich siti slevou na svem vyuctovani).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antares  |  25. 08. 2004 10:00

Zde to máš konkrétně, spočítal jsem si podle posledního výpisu, kolik bych zaplatil podle nových tarifů (volání v síti T-Mobile mám cca 70% ze všech hovorů):
80 hit: u Relaxu +41 Kč (s DPH)
Partner II.: u Relaxu +51 Kč (s DPH)
Takže jednoznačné ZDRAŽENÍ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrK  |  16. 09. 2004 21:06

Také myslím že není co řešit, prostě si ponechám "starý" tarif protože ty nové jsou jasné zdražení.  Nemluvě o tom když člověk ještě využívá Partner karty, jejich dosavadní výhodnost ty nové tarify znehodnotily dost výrazně.


No jo, honby za novými zákazníky už dávno skončily takže nějakého skutečného zlevňování se už jistě nedočkáme, spíš naopak. Operátoři vědí že mobil má už dnes každý a že si na něj už každý zvykl na tolik že dost  těžko by se s ním loučil že jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  25. 08. 2004 11:08

"popr. uzivatel byl obmenovan za minuty prichozich hovoru z cizich siti slevou na svem vyuctovani"


Tak to rozhodne ne - jinak se zacnou obevovat nejruznejsi inzeraty nabizejici prodej ruznych veci za senzacni ceny a po zavolani se po "chvili rozpominani od protistrany dozvite, ze to jej jiz prodano". Mnoho lidi zvlaste studentu si zacne takovym to zpusobem vydelavat na sve vlastni hovory !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onex  |  30. 08. 2004 09:52

Něvěš hlau doba kdy operátoři vydělávají nebude tak douho trvat az dostanou nařízeno navzájem mezi sebou převádět telefonní čísla, tak zapláčou nad svou arogancí, tak jako nyní v USA a i slavný T-Mobile tam pláče, poněvač jejich zisk rapidně klesá a zákazník se tomu může jenom smát protože si bez jakýchkoliv omezení přecházi k jinému operátorovi, který mu nabýzí levnější služby  no už aby to bylo tady taky. Jinak co se týče T-mobile, tak já při komunikaci sním si již neberu žádné servitky a pěkně si řeknu co si o něm myslím a i jsem jim napsal "Zlatý starý Paegas od doby co se honosíte názvem T-mobile to stojí za prd a spěje to pouze k horšímu:" A za tento slogan jsem ještě od T-mobile obdržel nejprve 3 a posléze ještě jeden měsíční paušál grátis Takže možná se i vyplatí říci svuj názor přímo tomu komu je určen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  25. 08. 2004 06:42

Přiznám se, že všechny ceny jsem neprocházel, ale třeba v původních tarifech Partner I, II, III jsou uvedeny chybné ceny za SMS! Možná redakce vychází z nějakého staršího ceníku! Také nejsou označeny výhodnější ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 08. 2004 22:55

Díky moc za upozornění, vysvětlení je ale mnohem prozaičtější. T-Mobile má na webu na posledním řádku totiž ceny za volání do hlasové schránky (ta je za 1 Kč) a včera jsem se překoukl a myslel jsem, že je to za SMS a tak to vzniklo  Moje chyba, omlouvám se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  25. 08. 2004 01:44

Možná by nebylo od věci, porovnat aspoň  tarif Relax 500, který je IMO vhodný zejména pro  "živnostníky", s oskařími tarify "Na jistotu" a "Na zisk". Na ty se totiž ve většině srovnání zapomíná téměř pravidelně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Icetiger  |  25. 08. 2004 21:31

To je dobře že myslíš na živnostníky ale Nový tarif RELAX 500 je pořád horší než současný  400 s HITEM ať počítám jak počítám to volání do vlastní sítě tam chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  25. 08. 2004 00:47

Podle mych propoctu se to "lame" az u 500 minut... hovoru...pokud zapocitam i vyhody typu rok Moje SMS zdarma u Oskara, ktere ted pouzivam, tak dokonce az pri 600 minutach... takze me nove tarify zaujaly, ale ve vysledku po proporctu v Excelu nechaly chladnym :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  25. 08. 2004 01:31

- celý ten náš český mobilní kartel by potřeboval trochu vypráskat kalhoty.
Škoda, že Mobilmania nezveřejňuje čas od času výši propojovacích poplatků (mezi mobilními sítěmi navzájem, za hovor z pevné do mobilní a naopak z mobilní do pevné), kde by vyšlo najevo, že za propojení do pevné sítě je poplatek řádu 1Kč (i méně) za minutu pro ČTc a zbytek jde do kapsy mobilnímu operátorovi.
Rovněž cena za SMS řádu 2 a více Kč (za 1 datový balíček ani ne 1 kB) je nehoráznost.

A čerstvá nabídka T-Mobile? Nic, co by stálo za širší pozornost...
Drahota, drahota, drahota...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  25. 08. 2004 07:36

Drahota, drahota..


Když mobilním operátorům lidi házej peníze vidlema, proč by se tomu měli bránit ? Dyk za dva roky a něco všichni prokecáme skoro jeden Temelín..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 08. 2004 09:55

Tak, tak. Výjimečně s tebou souhlasím.
Proto mám 320 minut za 95 Kč (25 do všech, 120 do Oskara a 175 na pevnou, textovky průměrně za cca 30 h), abych byl od těch vidlí co nejdál, a nějaké nové tarify jsou mi celkem ukradené...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  25. 08. 2004 10:15

prosimte a co mas za tarif ze to mas tak levny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 08. 2004 10:42

Měním karty. To je zatím jediný způsob, jak se neomezovat ve volání a neházet operátorům vidlema peníze do chřtánu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  25. 08. 2004 13:53

jo tak, taky reseni, ale ja sem na to moc linej
ok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smartBOY  |  25. 08. 2004 17:14

Měněním SIMkaret se dá samozřejmě ušetřit, otazkou je, zda při používání mobilního telefonu by si člověk neměl najít nějaký kompromis...


Jaks psal jednotlivé počty, nesedí mi, jak bys mohl tohle vše mít za 95Kč... Už jen když počítám Tvou nejideálnější variantu se 120minutami do Oskara (3x Odepiš) - to máš více jak 30Kč bez DPH... Co ten zbytek?


SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smartBOY  |  25. 08. 2004 17:21

Nenapadá mě nic jiného, než že máš tudíž 3x Odepiš a 7x Slyším Vás. Pak to vychází zhruba na 100Kč/měsíčně. Ale to máš tím pádem do všech sítí ne 25, ale 35minut, byť jen ve špičce! :o)) Tedy máš celkem 10 SIM karet. Tak to Tě obdivuju. Seš frajer!!! :o))))


SmartBOY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 08. 2004 08:40

95 Kč s DPH, vždy počítám i DPH. A kromě těchto paušálů mám ještě desetikorunovku a 2x Go. Každý má nějakou úchylku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  25. 08. 2004 11:03

Cilem mobilniho operatora je co nejvic omezit pevne site, proto se snazi aby volani bylo do nich co nejdrazsi. Stejne jako poplatek za volani z pevne do mbiilni (plati pevny operator mobilnimu).


Jejich spolecym cilem je proste aby pevne sti co nejvic zanikli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor