Víte co by mě zajímalo ? Proč se vůbec takováto debata vede? Upřímně se bavím nad tím, jak někdo nadává na to jak je volání drahé. Tak sakra nevolej když na to nemáš !!!!!! Jdeš do autosalonu a koupíš si nový model Mercedesu, když na něj nemáš ? Ne, nekoupíš. A kdybys na něj měl a koupil si ho, tak v něm pak budeš jezdit a nadávat , že ti je na blití, jak byl drahej ? Nebudeš!
Tak piš SMS z netu nebo posílej dopisy, ale nekupuj si telefon.
Jinak pokud chcete porovnávat služby operátorů tak absolutní jedničkou je pro mě T-Mobile. Vyzkoušel jsem si všechny a musím říct, že např. přístup operátorů na Infolince je absolutně o něčem jiném než u O2 nebo Vodafone ( tam se prakticky nedá dovola, navíc myslím, že ani nemají nepřetržitý provoz). Když jsem řešil u T-Mobilu problém, tak to vypadalo následovně : Zavolal jsem , asi 20 vteřin mi hrála do sluchátka hudba, pak to vzala velmi ochotná slečna, vyslechla mě , řekla, že to probere ještě s jedním oddělením a zavolá během 30 min. zpět. Po zkušenostech jinde jsem si myslel že samozřejmě nezavolá, ale za 10 min zvonil tel. řekla řešení , navíc takové, že jsem si to líp nepředstavoval, rozloučila se a já se cejtil, jako v bavlnce. A na příští faktuře se stalo to, co řekla.... Kdyby byla ve škole, tak má 1 s * ....