Nové tarify T-Mobilu: výhodné nebo drahé?

Diskuze čtenářů k článku

leňa  |  03. 03. 2007 01:06

ahoj..chtěla jsem se teptat, jestli nevíte, jak zrušit smlouvu s T-mobilem, pokud ji mám uzavřenou na dva roky..předem děkuju..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomino  |  06. 04. 2012 17:48

Nějaké informace se objevují i na fb...
http://www.facebook.com/pages/Stop-předraženým-mo... ...
i o tom tvém problému tu je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maniac  |  28. 02. 2007 17:19

doporučuji se podívat na http://senduit.com/d5fea4 - srovnávací tabulka, zřejmě produkt z dílny T-mobilu (ale dává celkem zajímavé výsledky :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 01. 2007 23:05

Nevím podle čeho se dělaly grafy, ale když srovnám nejdažší tarif u O2 a Vodafonu, tak mi to nesedí. Za stejný peníz, mám stejně minut nad 2 618Kč. Nevím tedy proč je tarif Od Vodafone vyznačený jako nejdražší? A to se ještě neuvádí sleva Po Svém, kterou může mít každý, to znamená že graf negraf ale já volám levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  01. 02. 2007 17:39

v tom je i nějaká ta smska víš a např. u vodafonu je poměrně moc sms a mál minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2007 19:51

Podívej se na to pořádně! Minutové volání stejné, SMS levnější ale podle grafu to vyjde dráž?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  31. 01. 2007 21:15

A budou v kreditních tarifech někdy i data? Doufám, že se toho někdy aspoň moje děti dožijou! :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Y.  |  31. 01. 2007 13:42

Po přečtení článku a omrknutí "grafů" si kladu otázku:
Šlo napsat ještě více neobjektivní a ve prospěch T-Mobilu zaměřený článek? Myslím, že téměř ne...
Pan šéfredaktor MobilManie není schopen (nebo ochoten) srovnat navzájem srovnatelné tarify, zohlednit cenová zvýhodnění jiných operátorů než protlačovaného T-Mobile, promítnout do cen TM a O2 zlodějskou tarifikaci 60+30 (autor ani neví, že ji používá i O2, který ji bohužel "znovuzrodil").
Davide, vážně si myslíš, že toto je článek hodný šéfredaktora?
Jestli jsi ochoten přiznat, že ne, tak svůj poklesek naprav objektivním srovnáním kreditních tarifů našich operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  31. 01. 2007 17:28

Trochu mi to připomíná takový ten boj AMD a INTEL. Víte ti co mají v PC intel nikdy nepřiznají že AMD není jen náhradní řešení a ti co mají AMD nikdy nepřiznají že i INTEL může být k něčemu dobrý.
Jednou za čas vyjde test který řekne AMD je lepší, v ten moment se může jaká koli diskuze žměnit na 0 a 1 přičemž:
0 jsou všechny příspěvky, které nesou fráze typu zkorumpovaný, nadržuje, neobjektivní....
1 jsou všechny příspěvky co autora brání.
Za půl roku na to vyjde recenze co říká "INTEL je lepší" a jako by se jen prohodili 0 a 1 a všichni třeba i opoměli že autor je stejný.
Tak stejně to vidím u našich operátorů. Když tu před nedávnem komentovali příchod O2 na trh, byla to pecka jako sviňa. Podobné to bylo i když VF vysadil tarify nabito, T-mobile se mohl jít zahrabat protože VF je lepší. Dnes když má zase o něco navrch TM, tak jste zase proti. Je mi to trošku k smíchu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Y.  |  31. 01. 2007 18:34

Jaros.ml: Říkám ve svém příspěvku, kdo je nejlepší? Ne. Napadám neobjektivitu článku, pod kterým je podepsán šéfredaktor. Ať je nejlepší kdokoli z operátorů, tento článek nemá s objektivitou nic společného.
Příměr AMD versus Intel je v tomto případu mimo. Rád bych byl, kdyby zareagoval sám pan autor, ale to se asi nestane (jak už to je téměř pravidlem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  01. 02. 2007 17:42

Ne je zcela na místě. U autorů příspěvků o AMD a INTEL se taky nikdo nezamyslí nad tím, že článek píšou většinou jedni a ti sami, a pokaždé když dají někomu navrch tak je ti druzí proklínají. Článek podle mě je objektivní a evím co by jste chtěli T-mobil s tarify přišel jako poslední tzn. že si to dobře spočítal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Y.  |  02. 02. 2007 10:51

Jaros.ml: Není na místě a tečka. T-Mobile si mohl dobře spočítat co chtěl (ceny za minutu u vyšších tarifů jsou skutečně zajímavé), to ale nic nemění na tom, že článek pana šefrédatora Polesného není bohužel objektivní. Kdyby byl, nebylo by v diskuzi na toto téma tolik připomínek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  03. 02. 2007 14:36

Nebudu se tady dohadovat jak malej jarda o Intel a AMD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akrosius  |  31. 01. 2007 10:38

Proč neporovnáte tarif Simple 600 s tarifem Nabito 600??? Když jsou za ůplně stejné peníze. Místo toho propvnávaté tarif Simple 600 s tarifem Nabito 300 kde je minuta hovoru dražší! Asi to byl záměr že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
víťa  |  31. 01. 2007 09:51

Každý kdo umí počítat tak ví že Vodafone je levnější a hlavně bez dvouleté smlouvy. Článek je nejspíše zaplacený od T-Mobile a je jasně napsán v jejich prospěch objektivnost šla zřejmě stranou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  31. 01. 2007 08:34

poté co jsem viděl první graf jsem další radši ani neotevíral.. Jistěže při tarifu NABITO100 a při provolání 100min je VF nejdražší, protože jestli někdo volá 100min měsíčně a má NABITO100, tak je debil!!!! Jak můžete pane redakotore-amatére (ani jsem nenašel, kdo to psal) něco takového publikovat na mobilmanii.cz??? Vždycky jsem si myslel, že jste odborníci pánové a ne žáci 3.třídy ZŠ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeff  |  31. 01. 2007 08:17

Nevím který magor tento článek a grafy dělal , ale když se podívám do katalogu všech operátorů, tak zjistím, že výhodnější jsou tarify od O2, vždyť za kolik se bude vojavascript:__doPostBack('ctl01$48_1029$ctl00$btnSave','')
Odeslatlat u těch T kreditů? Už jen na oko... A zvýhodnění hit??? Proč bych se zbytečně uvazoval na 2 roky??? Když u Simple je pouze 6 měsíční smlouva a teď tam přece O2 dávalo navíc ještě nějaký kredit. Zase klasicky mi vyšel nejdráž T-mobile. Tady asi někdo pracuje přímo pro ně ne??? Velmi "neutrální" články!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza Zvadly  |  31. 01. 2007 01:08

Autor ani v diskusi nikdo nenapsal, že jediný t-mobile v případě kreditních páčálů převádí nespotřebované jednotky nikoli do příštího účtovacího období, ale takříkaje donekonečna. To je myslím super, zatímco opak je šílená tarifikace 60+30. Mám i SK kartu a mohu jen potvrdit, že tarifikace 1+1 snese i vyšší ceny za telefonování, protože řadu věcí vyřídíte za pár sekund, kdežto v CZ musíte vždycky utratit jednu korunu bez ohledu na operátora.
Znovu - t-mobile má superplus v převádění neporovolaných jednotek a největší mínus ve staronové tarifikaci. Jinak souhlasím s tím, že je to jediný operátor, kde se lze domlouvat na inforlince a řešit problémy jinak než pomocí čísel donekonečna u zbývajících dvou operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  30. 01. 2007 23:15

Opet jen blemty, mlzeni, placani... Zadny vyrazne vyhodnejsi tarif... Tyhle tarify me rozhodne nepresvedcily!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci  |  30. 01. 2007 22:23

Jěště že po nás nechce T- mobile abychom platili zlatem - nic dražšího jsem neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik Vítek  |  30. 01. 2007 14:30

Myslim, že v těch grafech je trošku znevýhodněný Vodafone. Porávnají tam defacto vždy o třídu nižší tarif než u O2 nebo T-Mobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ada  |  30. 01. 2007 12:10

pokud pridavame do srovnavani variantu HIT je mozne u VF pridat i varianty PO SVEM a EXTRA NABITO, ktere muzou vyrazne posunout bod zlomu dal... to zas nekdo neco najde a udela srovnani aniz by znal detgailne nabidku vsech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  30. 01. 2007 11:58

Je to sice nepodstatný, ale docela by mě zajímalo, jakým způsobem se na nový tarify vztahujou bonus body...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pahja  |  30. 01. 2007 11:24

jestli se nepletu, tak pruimerny hovor ma do minuty, maximalne 3 minuty. Pak provolat 140 minut je docela ranec hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  30. 01. 2007 10:18

Další z nabídek českých zlodějů, kteří se jen snaží vymyslet, jak vzít zákazníky na hůl. Celý mobilní byznys se stal tady u nás naprosto absurdním.
Když jedu někam do zahraničí, koupím si většinou místní předplacenou kartu a nestačím se divit. Třeba teď v Thajsku: i když byla nejdražší a od největšího operátora, měla volání kdykoli a kamkoli za 1,20. Je pak jasné, že při takových podmínkách nikdo neztrácí čas studováním nějakých grafů a podmínek pod čarou, ale normálně volá. A takhle je to skoro ve všech zemích: mobilní komunikace má tak nastavené podmínky, že vás vyjde minuta max. na 2 - 3 koruny a ne jako tady, kde se z vás snaží vymačkat co nejvíc a ještě pokud možno bez volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  30. 01. 2007 11:19

Víte co by mě zajímalo ? Proč se vůbec takováto debata vede? Upřímně se bavím nad tím, jak někdo nadává na to jak je volání drahé. Tak sakra nevolej když na to nemáš !!!!!! Jdeš do autosalonu a koupíš si nový model Mercedesu, když na něj nemáš ? Ne, nekoupíš. A kdybys na něj měl a koupil si ho, tak v něm pak budeš jezdit a nadávat , že ti je na blití, jak byl drahej ? Nebudeš!
Tak piš SMS z netu nebo posílej dopisy, ale nekupuj si telefon.
Jinak pokud chcete porovnávat služby operátorů tak absolutní jedničkou je pro mě T-Mobile. Vyzkoušel jsem si všechny a musím říct, že např. přístup operátorů na Infolince je absolutně o něčem jiném než u O2 nebo Vodafone ( tam se prakticky nedá dovola, navíc myslím, že ani nemají nepřetržitý provoz). Když jsem řešil u T-Mobilu problém, tak to vypadalo následovně : Zavolal jsem , asi 20 vteřin mi hrála do sluchátka hudba, pak to vzala velmi ochotná slečna, vyslechla mě , řekla, že to probere ještě s jedním oddělením a zavolá během 30 min. zpět. Po zkušenostech jinde jsem si myslel že samozřejmě nezavolá, ale za 10 min zvonil tel. řekla řešení , navíc takové, že jsem si to líp nepředstavoval, rozloučila se a já se cejtil, jako v bavlnce. A na příští faktuře se stalo to, co řekla.... Kdyby byla ve škole, tak má 1 s * ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  30. 01. 2007 13:10

U Mercedesu bych ten problém neviděl, ty stojí všude +/- stejně a kupující má na výběr jako levnější, tak i dražší alternativy. U mobilních operátorů nejsou ceny vysoké kvůli úrovni jejich služeb, ale protože je do jejich odvětví znemožněn přístup. Diskuse, jestli na to mám nebo nemám je naprosto bezpředmětná, vůbec nesouvisí s ochotou doplácet na monopolní chování pár zlodějů, kteří se předhánějí, jakou fintu na okradení zákazníků vymyslet.
Jinak za ty roky jsem si taky vyzkoušel u různých služeb všechno operátory a dle mých zkušeností byla právě podpora T-Mobile nejhorší (a kromě toho v mý oblasti nejhorší pokrytí, nesrozumitelný a vypadávající hovory).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  02. 02. 2007 22:30

Naprosto souhlasím,T-M je jednička a Vy ostatní zoufalci Vodafonu se treba pos.rte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TerTor  |  30. 01. 2007 13:05

Hale to s tim levnym volanim ve svete jako myslis vazne ???!!!!!! Si asi nikdy nekoukal za kolik volaj lidi v nemecku, ve spanelsku, italii a tak ???!!!! Tak fakt nevolaj za 2 KC. Sice to maj treba vuci platum levny ale urcite ne za takovy penize jako tady pises ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  30. 01. 2007 13:33

Teď jsem se třeba díval na tu Itálii, tam je např. za 15 euro měsíčně 240 minut na pevnou i do mobilních sítí. Takhle vysoký ceny jako u nás nejsou nikde!
Jen pro zajímavost: v Thajsku stojí minuta odchozího hovoru v roamingu (Vodafone) 60,- bez DPH, příchozího 30,-. Jak zloděje obejít? Pořídíte si místní předplacenku, hovory přesměrujete natvrdo -> VOX -> thajská předplacenka a můžete volat kolik chcete, příchozí minuta vyjde celkem na cca 6,50, odchozí ještě míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TerTor  |  30. 01. 2007 14:39

No co ja vim, tak ve spanelsku zijou kamosovi rodice a ty tam volaj za vic nez my tady mame roaming, tak nevim :) a hlavne myslim srovnavat thajsko a podobny zeme s nama si myslim ze moc nejde. Tam je mobilni komunikace podle me trochu nekde jinde. Ale kdyz volam za 4,2 s dani kamkoli a to mam tarif blby 300. Tak ze si myslim ze zase tak draze tady nevolame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 01. 2007 16:01

Možná ne ve srovnání s Thajskem (upozorňuji ale, že tam nám pomáhá velmi výhodný kurs koruny - můžete napsat také o tom, že se v restauraci najíte za 15 Kč), ale ve srovnání s Evropou jsme levní. VE srovnání s Německem několikanásobně, ale dokonce i na Slovensku jsou ceny vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  30. 01. 2007 08:39

Když porovnáváte sazby a provolaná částky, rovnou bych to u O2 a T-Mo zvýšil tak o 10%; tolik cca totiž činí rozdíl v účtování. Viz např. příspěvek autora Neser ve fóru http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=35635&postdays=0&postorder=asc&start=60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 08:46

Jsem taky pro, ty grafy by pak vypadaly trochu jinak. A hlavně tam nemáte Po svém, které je bez úvazku, když už porovnáváte i HIT s 2letým úvazkem. Porovnání je velmi nevyvážené a zkreslené, to by se seriozním novinám stávat nemělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  30. 01. 2007 09:06

Nejen Po svém, ale každopádně Extra nabito, tam je těch 20% navíc za polovinu hodnoty. Případně i inkaso.
Každopádně to porovnání je úplně na nic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  30. 01. 2007 09:47

Chtěl bych poděkovat redakci za zpracování nových informací a připravení přehledu. Chápu, že určité zjednodušení je nezbytné. Díky, dobrá práce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 11:36

To není zjednodušení, to je (záměrné?) zkreslení. Porovnávat obyč paušál s HITem je prostě nesmysl. Jedna čára navíc v těch grafech by nijak nebyla na škodu nebo na úkor přehlednosti. Anebo tam nedávat ani HIT, když už. Člověk, který se v tarifech nevyzná, pak získá velmi zkreslenou představu. Když zvýhodněné volání, tak u všech nebo u nikoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  30. 01. 2007 08:38

ked vidim tu tarifuckaciu 60+30 len si povzdychnem...ZLATA SE-KUNDOVA TARIFUCKACIA..... stale sa cudujem ze sa ceski useri nevzburili proti spekulaciam a la 60+1, 60+30, 30+30, 60+60......
a asi to ide ked aj O2-SK ohlasila pravu sekundovu.... 1+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice  |  30. 01. 2007 10:40

Nevim nevim, pokud srovnam tarifikaci 1+1 s miliony ruznych cen u milionu ruznych pausalu s miliony ruznych spicek, mimo spicek, predobedovych spicek, predvecerovych spicek, aktivacnich poplatku, deaktivacnich poplatku, (CLIP, volani na opa), nemoznost pouzivat data na prepaidu, obstrukce pri zmene postpaidu na prepaid atd... Dival ses na to nekdy takto?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  30. 01. 2007 22:51

dival... jednoznacne sekundova tarifikacia je najlepsia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 01. 2007 11:29

Ono to je hlavne tim, ze u nas funguje konkurence jaksi naruby. Operatori se predhaneji v tom, kdo predstavi horsi nabidku.
Utect neni kam takze na tom nemame sanci cokoliv zmenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clapa  |  30. 01. 2007 08:32

je u TM nekonečný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  30. 01. 2007 08:31


Tedy nejen T-mobile ale i O2, Vodafone jsou zloději.
Už se nemohu dočkat až zruším onu takzvanozu výhodnou smlouvu T30 hit. že já vůl ji uzavíral. Takhle jsem zaplatil víc za jeden rok než bych provolal na twist. :(
Prý SMS za korunu,. Jenže já musím platit DPH. Při odeslání 1000 SMS už jsou to dvě stovky o kterých se mlčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  30. 01. 2007 08:35

ano ano suhlas, si vul...
kazdy co i len kusok chytry user vie ze ceny na pausaloch sa uvadzaju bez dipiejc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  30. 01. 2007 12:17

ano to že jsi vůl ale nemusíš každému říkat že?
myslím že z tvého příspěvku je uplně jasné.
hovořil jsem o klamání zákazníka. O ničem jiném. To že jsem podal podmět stížnosti k čoi a sos je asi tak vše co můžu udělat pro takové jako ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  30. 01. 2007 22:49

nik ta neoklamal...... chyba je len v tom ze si vul...a este si to aj priznas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nerez  |  02. 02. 2007 12:41

no ty vole, tak se zkus obrátit i na ombutsmana, ministerstvo vnitra a evropsky soudní dvůr Doporučuji navštívit třeba Makro, tam by tě z těch cen asi ranila mrtvice :))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clapa  |  30. 01. 2007 08:57

muzes na Kredit 250HIT prejit. pokud hodne pises sms, vyplati se ti mnohem vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stukie  |  30. 01. 2007 08:25

pekny, ale proc u T-Mobile používáte zvýhodnění HIT a u Vodafone nemáte Po svém nebo extra nabito?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ex  |  30. 01. 2007 08:11

Tak nevím:
T30Hit/Pevná+/Víkend+ a celkový paušál 318.92Kč
Volání na pevnou 7dní/24Hod za 1,19
svátek,sobota,neděle - T-deb za 0,60Kč
a i když volám více,tak téměř vždy se vejdu do 900,-
S počítal jsem si to podle kredit250Hit, vždy jsem tvrdě přesáhl danou částku...
Nové tarify T-Mobilu: výhodné nebo drahé? DRAHÉ
Snad se vyplatí jen pro člověka, kterému karta leží doma a moc s ní nevolá, ale z nějakého důvodu se nechce T-Mobilu vzdát......Takže kredit se bude stále převádět....i když to se také může časem změnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 08:28

Nechci se dotknout autora předchozího článku, ale bohužel je typ člověka, který novou nabídku opravdu nevyužije a tudíž nechápu, proč píše. Normální člověk opravdu nevolá jen o víkendu a pouze do T-mobilu a večer na pevnou, aby za každou cenu ušetřil. Já osobně mám tarif T30 HIT, volám po provolání volných minut kam zrovna potřebuji a kdy potřebuji a po spočítání možnosti "T30 HIT" při měsíční útratě cca 800 Kč (2 hodiny volání a cca 80 SMS) versus "KREDIT450 HIT" mi o dvě stovky vychází levněji nový kreditní tarif. Jasně, může se vznést otázka tarifikace 60+30, ale co jsem slyšel, tak u Vodafone je účtování stejné a ne 60+1..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ex  |  30. 01. 2007 08:30

To bylo jen pro srovnání... a na pevnou je to 24hod /7 dní v týdnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ex  |  30. 01. 2007 08:32

a právě, že není problém provolat na pevnou 200min během pracovních dnů (což je 238,-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 08:36

Vím, to moje bylo taky porovnání, pro ty, co volají přes den a nechcou zbytečně platit vysoký paušál (T80), který je opravdu sám o sobě nevýhodný. Za tu pevnou se omlouvám, bohužel až zpětně jsem si to znovu zkontroloval. P.S. On má doma krom firem ještě někdo pevnou? ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ex  |  30. 01. 2007 08:50

Právě, že pevnou má stále hodně lidí...ale hlavně ty firmy...dokonce některé uvádí jen pevnou.
Přešli jsme z dražších tarifů na nižší, protože máme několik tel. a tak platíme to co skutečně provoláme(téměř) a pokud se někdy tel nevyužije, tak 300,- je oproti 1800 rozdíl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  30. 01. 2007 08:36

Špatně jsi slyšel, co se toho VF týče ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 08:39

Jasně, může se vznést otázka tarifikace 60+30, ale co jsem slyšel, tak u Vodafone je účtování stejné a ne 60+1.. – Tak to je opravdu perla. „Co jsem slyšel“, tak tos slyšel dost špatně, Voda má 60+30 pouze u jediného pravěkého paušálu Slyším vás, kde je 40 minut za 11,90 Kč, který už dávno nelze aktivovat, jinak má všude 60+1. (U Dohody je 60+60, ale tam je 300 minut za 654 Kč.) Jak někdo může spoléhat na to, „co jsem slyšel“? Neskutečné. Když máš Internet, tak není nic jednoduššího si to ověřit na vodafone.cz a neplácat tady nesmysly.
U účtování 60+30 počítej minimálně 10 % navíc k ceně hovorů, spíš ale 15 %. Myslím, že se budeš divit, jak ti kredit ubíhá rychleji s tímto zlodějským účtováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 09:20

Netvrdil jsem, že je to pravda, pouze jsem to slyšel a to jsem tam napsal. To, jestli jsem slyšel dobře nebo špatně, jsem v tom textu neřešil ani jsem na to nespoléhal, pane "neskutečný".
""Neskutečné. Když máš Internet, tak není nic jednoduššího si to ověřit na vodafone.cz a neplácat tady nesmysly."" - U T-mobilu na netu máš tarifikaci napsanou hned pod vypsanejma tarifama, ovšem u Vodafonu není nic a opravdu mi to nestojí za to, se v jejich stránkách přehrabovat, abych našel to, co má být hned u cen tarifů.
P.S. Pravěký paušál "Slyším vás, kde je 40 minut za 11,90 Kč"? Mám pocit, že tohleto je tarif Odepiš - 40 minut a paušál 12 kaček, aktivovat jde..Apropo, ""Neskutečné. Když máš Internet, tak není nic jednoduššího si to ověřit na vodafone.cz a neplácat tady nesmysly."" ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 09:32

Jak praví klasik, mít pocit znamená ho.no vědět.
Odepiš, s účtováním 60+1, je nástupcem tarifu Slyším vás s účtováním 60+30. Mám oba tarify, takže vím, o čem mluvím.
...ovšem u Vodafonu není nic a opravdu mi to nestojí za to, se v jejich stránkách přehrabovat, abych našel to, co má být hned u cen tarifů. – Není nutné to tam psát, když mají u všech nabízených tarifů 60+1. Voda se (zatím) účtováním nesnaží nikoho oj.bat. I když 30+1 nebo 1+1 by mu slušelo víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 10:17

Ono není nutno to tam psát, ale v rámci komplexních informací by to nebylo na škodu.
S nižší tarifikací naprosto souhlasím, závidím tiše Slovákům, ovšem už jim nezávidím ty jejich ceny za volání ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2007 09:58

Chtel bych podotknout, ze kdyz provoilate 120 minut mesicne, je NESMYSL mit tarif T30HIT, nezlobte se na me. Proc? Protoze minuty nad ramec volnych minut mate ZBYTECNE DRAHE. A taky nevim, proc porovnavate stary tarif za 250 Kc s novym tarifem za 450 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 10:24

Proč mám T30 HIT? Protože kvůli rodině a přátelům chci T-mobile, na tarif BAV SE už jaksi nemám roky, a v porovnání s cenami volání a SMS u Twistu jsem volil tuto variantu - navíc, pro 30ti minutách se mi volání 3,80 Kč do T-mobilu a 5,70 do ostatních mi nepřijde oproti předplacenkám až zas tak drahé..
A proč srovnávám T30 HIT s novým KREDIT 450 HIT? Protože jsem propočítával, kolik za výše uvedené provolané minuty a napsané sms zaplatím u toho či onoho tarifu, když budu brát jako bernou minci útratu 800 Kč měsíčně u T30 HIT ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 01. 2007 11:25

No nevim ale me teda volani za 5,70 prijde hodne drahe. Volam kam potrebuju a ne podle toho v jake je kdo siti.
A srovnani s predplacenkami tady vychazi taky zajimave. Go Felicia (vim ze uz ji lze tezko ziskat ale porad to jde i kdyz to neco stoji) s volanim za 3,80 kamkoliv je teda o dost vyhodnejsi. Ano jsou tam drahe sms ale pri onech 80 sms mesicne to bohate vyvazi levnejsi volani.
Osobne uz jsem davno prestal resit otazku, za kolik kdo vola me. To je problem jeho volby tarifu. Me zajima za kolik volam ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2007 11:26

No vidim, ze jsi vubec nepochopil smysl meho prispevku. Kdyz provolavas 120 minut mesicne, tak nechapu, proc mas T30 HIT a nikoliv treba T80 HIT, kde ma nejenom vice volnych minut za mene penez, ale take levnejsi minuty mimo minuty zdarma.
Uz to chapes? Doufam, ze ano, protoze srozumitelneji jsem to uz napsal nemohl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 13:50

Neboj se, chápu, článek se týká nových kreditních tarifů, proto předpokládám, že se debata točí kolem nic. Kdo se neumí napoprvé vymáčknout jasně, holt to musí specifikovat ještě jednou ;o)
K polemice T30 HIT vs. T80 HIT: mám spočítané, podle toho, kam volám nejčastěji, že by se mi T80 HIT vyplatil až při tisícovce měsíčně, což jaksi neprovolám, proto T30 HIT..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2007 15:43

"Kdo se neumí napoprvé vymáčknout jasně, holt to musí specifikovat ještě jednou ;o)"
A nekdo dokonce napotreti, ze Diavolo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diavolo  |  30. 01. 2007 15:55

To víš, šmrdlale, hlavně že drží zuby a stolice je pravidelná..;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 01. 2007 08:30

no zas kdyz provoam mesicne kolem tech 300kc, tak se kredit250 celkem vyplati, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 08:43

Pokud provoláš kolem 300 Kč měsíčně, tak se ti rozhodně vyplatí Nabito 100 + Po svém. Stačí počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 01. 2007 09:33

Plus inkaso (dalších 20 Kč navíc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2007 16:15

+ balíček extra nabito (tedy celkem za 119,- máš kredit 166,60)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2007 16:16

teda sorry - za 130,90 máš těch 166,60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 01. 2007 08:08

Zdravim, vi autor clanku nebo nekdo jiny, zda se kredit da pouzit i na SMS a MMS z CR do zahranici (slovensko), pripadne hovory do zahranici z CR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  30. 01. 2007 09:05

ano, dá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 01. 2007 11:50

a jsi si jisty? u vodafonu se pry SMS do pausalu nepocitaj, ty co smerujou z CR do sveta .... uctujou je pry zvlast nad ramec tarifu, ackoliv je stejna cena 1,19 ... tam to maj na hlavu postavene, tak me zajimalo, zda i T-Mobile to bude mit stejne ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  30. 01. 2007 16:43

U Vodafonu je v paušálu jak volné minuty tak SMS... do paušálu ti nikdo mezinárodní hovory nezapočíta.. opravdu žádnej místni operátor, nevím o tom. když chceš volat na Slovensko měl jsi si už dávno pořídit u Oskara když byl Oskarem ODEPIŠ, tam jsou hovory na Slovensko za hubičku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 01. 2007 21:13

pokud vim, tak prave u vodafonu jsou sice SMS, ale nedaji se posilat do zahranici, uctuje se to nad ramec pausalu a to proste nechapu proc to nejde v ramci pausalu, kdyz je jednotna cena 1,19kc ... hovory na jednu stranu chapu, ze tam nejsou, ale na druhou nechapu proc tomu tak je. Vsak by ten pausal rychleji ubyl diky vetsi cene a pro operatora by to bylo vyhodnejsi ... vsak i u predplacenky se to strhava z kreditu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2007 10:22

mam kamose ze skoly roztrousene po celem svete, takze smskuju do zahranici celkem dost a T-mobile mi vsechny smsky uctuje jako do CR, takze by to melo jit. jeste jsem u nich nevidel sazbu pro sms do zahranici. vim, ze na slovensku maji specialni tarif pro sms do zahranici, ale u ceskyho tmobile to neni.. - ale ja jak je to presne s timhle novym kreditnim tarifem nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:24

doporucuju rozlisovat: sms na ceske telefoni cislo (vzdy je za stejnou cenu, protoze nemuzes vedet, jestli je telefon v zahranici nebo ne) a sms na zahranicni cislo (vzdy se ridi jinym cenikem, ktery na netu urcite najdes :)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nbee  |  10. 02. 2007 19:52

SMS do zahraničí stojí stejně jako po ČR, takže tady by se nemělo co řešit. Ale s voláním do zahraničí silně pochybuju, to se účtuje navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  30. 01. 2007 08:00

T-Mobile jsou největší ubožáci,neumí ni vymyslet jen se opičkovat od jiných.Chci i připsat něco jiného než poznámku k těmto tarifům.Tyká se to T-Mobilu.Smlouvu s vámi uzavřou kdykoli a kdekoliv.Není problém.Když se ne vlastní vinou spozdíte splacením hned vám to připomenou a dokonce vám pošlou blahopřáni k narozeninam.Ale že vám končí smlouva to vám neřeknou automaticky vám to prodlouží.Aniž by se vás zeptali.A zrušit to už nejde kdekoliv musíte jet do autorizovaní prodejny a nebo písemně.Samozřejmě mezi tím platíte dál svůj tarif.Jenom za každou cenu si udržet klienta.Ubohé jednání.!!! Zlatý Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  30. 01. 2007 08:30

u nekterych tarifu je automaticke prodlouzeni v podminkach, jindy operatori zakaznikum volaji, nebo je odeslana predvyplnena zadost o prodlouzeni.... nectes, nevis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  30. 01. 2007 09:12

Právě že jsem si podmínky četl.Jenomže operátor ani nezavolal ani neodeslal predvyplněnou žádost.A automaticky to prodloužil,aniž by to nějak oznámil předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loky  |  30. 01. 2007 20:46

Automatické prodloužení smlouvy je platné pouze u etarifu. pakliže jsi obdržel prodloužení smlouvy, máš možnost do 15 dmů od toho prodloužení odstoupit. písemně!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  30. 01. 2007 22:54

a automaticky po skonceni smlouvy naskoci smlouva na dobu neurcitou, kterou muzes vypovedet kdykoliv po uplynuti vypovedni lhuty - myslim 1 mesic u beznych tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  30. 01. 2007 10:43

Když skončí smlouva na dobu určitou je převedena na smlouvu na dobu neurčitou, ktero lze kdykoliv bez sankcí vypovědět, to je snad normální a samozřejmé. Nebo by ti přišlo lepší, kdyby tě po vypršení smlouvy na dobu určitou odpojili a číslo zrušili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  30. 01. 2007 14:21

Vůbec by to nevadilo,protože logicky už jsem u jiného operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  30. 01. 2007 14:31

Na tom není nic logického, je úplná blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  30. 01. 2007 15:14

Není to blbost jak píšeš,protože jsou i lidi kteří staré číslo nechcou a čekají až skončí smlouva,aby mohli u jednoho operátora skončit.Mezi tím si pořídí jiné čislo nebo tarif u druhého operátora.Vše ale na konci období když jim končí stará smlouva u byvalého operátora,aby se zbytečné neplatilo za dva paušály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  30. 01. 2007 15:54

Takových je ale určitě menšina, sám to naznačuješ formulací "jsou i lidi". Takže je nesmysl aby operátor rušil tarify pokud nedojde k prodloužení závazku, navíc by tím byl i sám proti sobě, to si prostě kařdý musí ohlídat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  30. 01. 2007 16:16

Já nemluvím o zrušení tarifu,ale o prodloužení smlouvy !!!!! Dám přirovnání kdyby tě v práci přeradily na popeláře ,bez jakéhoko-li udání důvodu.Jak by se ti to líbilo????Napřed tě nalákají do smlouvy,mohl by jsi tu smlouvu podepsat třeba i parku na lavičce.Ale když ti smlouva končí,tak se ani neozvat a automaticky prodloužit smlouvu.Aniž by ti poslali třeba novou smlouvu a k tomu třeba kataog,aby jsi si vybral něco za své utracené peníze.A co člověk třeba z vesnice jak dá výpověd,budto musí jet do krajského města zažádat o zrušení smlouvy do značkové prodejny anebo v době mailů,posílat písemnou výpověd,je to trapné.A navíc výpovědní doba je jeden měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  31. 01. 2007 17:09

Ty jsi větší dement než vypadáš. Pokud jsi neměl etarif nebo BavSE tak ti automaticky smlouvu neprodloužili, co hůř jenom převedli na smloíuvu na dobu neurčitou. Ale ty to nenazíváš smlouvou na dobu neurčitou ale automatickým prodloužením smlouvy, což vypadá jako že na dobu určitou. Lidi co si neumí nic přečíst, nenechají si nic vysvětlit, protože se musí cítit ukřivděně, nesnáším!!
Laskavě přestaň zahlcovat web svejma teoriema a pakuj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frossiV  |  04. 02. 2007 20:23

Ale ty chytrolínku.Vlez tam kde patříš Někdo hold nesnese kritiku svého operátoru.Nejhorší na všem je to,že se zmůžeš jen na urážky.Nic víc.každý si může psát co chce,chápeš to a kvůli takovým jako jsi ty nepřestanu psát.Přeji tobě a těm kteří hájí T-Mobile,aby je pořádně natáhly na zúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  05. 02. 2007 10:55

Já mám VF a dohodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  03. 03. 2007 17:21

Nemůžu souhlasit, u T-mobile mám tarif 80 už nevím kolik let a pokaždé mi přijde dopis s návrhem smlouvy cca 2 měsíce před vypršením smlouvy. Právě před 14 dny mi opět přišel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  07. 03. 2007 07:52

Největší ubožák a hlavně nejdražší operator je Vodafone!A ten kdo se opičí byl právě první Vodafone protoze první kdo spustil kreditní tarify na světě byl britský T-Mobile(najdi si bleskovky z loňského jara) ale samozřejmě jako vždy musí český vodafone nebo o2 krást slogany a služby T-mobilu aby je nemohl použít český

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deif  |  30. 01. 2007 07:15

"Nejstrměji následně stoupá křivka modrá, ale sklon se od ostatních příliš neliší." Proboha, jaký je rozdíl mezi strmostí a sklonem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luk  |  30. 01. 2007 10:33

opravdu pekna veta :)).
Jinak me mrzi, ze kdyz zahrnou zvyhodneni HIT, tak jednou taky neukazou PO SVEM. Priznavam, je to clanek o T-mobile. Jinak to ucotvani je katastrofalni. Co udelat grad, kam jeste pridat primerne znevyhodneni :)) - myslim, ze to nekde bylo spocitano o kolik to vychazi hure.
Jo a Vodafone by mohl oprasit reklamy s tim neplatte vice nez spotrebujete (treba s tou benzinkou)... at uukaze jak se kolegove tajne vraceji k praktikam. Jo soby kam se podivas.
Taky bych docela rad videl graf, kde by byly vsechny kreditni tarify ... vim ze by to byla docela zmet car, ale snad by to slo (videlo by se, zda nejakemu tarifu nekonkuruje jiz ted z dalsi kategorie - kde je u vlastniho operatora vhodne prejit na vyssi tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sandman  |  30. 01. 2007 12:35

souhlas, hlavně sem nepochopil proc nesrovnali Nabito 300 se simple 240 a Kredit 250. Ma k nim bliz nez ktem vyssim tarifum a nevidim problem proc nemoh byt zahrnut do obou tabulek. Nabito 100 je trochu mimo misu, ale je hezkyx videt srovnani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  30. 01. 2007 16:37

jo je to jakoby srovnávali pokaždé o stupeň nižší paušál a tak degradovali naschvál Vodafone, příde mi to porovnání neobjektivní
Autor byl nejspíš línej víc přemejšlet tak to prostě jako sedlák zarovnal první s prvním druhý s druhým atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  30. 01. 2007 16:34

Souhlas, chybí tam "po svém" to by asi pak červená čára měla sklon tak malej že by všichni koukali asi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  31. 01. 2007 00:14

Přijde mi tento článek ubohý a zaplacený T-Mobilem - když píšou o HITu, proč nepíšou také o Po svém? Je to také forma zvýhodnění!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Šípek  |  31. 01. 2007 11:43

Jsou to zajímavé postřehy, souhlasím. Byl bych rád kdyby se toho ujal nějaký redaktor MM. Snad to čtou. Pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
víťa  |  31. 01. 2007 09:48

Jedná se o tri T-mobile jak navázat na tred konkurenčních značek každý kdo umí počítat pochopí že Vodafone je levnější a hlavně BEZ DVOULETÝCH SMLUV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyna  |  31. 01. 2007 11:13

UPOZORŇUJI: T-Mobile není jediný,kdo má u kreditních tarifů účtování 60+30. 02 má u tarifů simple taky 60+30 (na videohovory dokonce 60+60). Navíc se u O2 musíte při využití tarifů simple upsat na min 6 měsíců,kdy se nemůžete vrátit k normálnímu tarifu!!! Pouze Vodafone má u všech současných tarifů včetně odepiš 60+1.Je to velký rozdíl,který u průměrné délky hovoru něco pod 2 min může prodražit volání až o 20%!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.  |  06. 03. 2007 20:21

Porovnat tarify lze na kalkulátorech www.tet.cz, ale u těch tarifů s tarifikací 60+30 se musí u kratších hovorů připočítávat těch 10 - 15 % počítaného času navc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor