Nové tarify Telecomu - strach z mobilů?

Diskuze čtenářů k článku

 |  02. 01. 2004 23:15

Upozorňuji na podfuk Telecomu s výpočtem volných minut. Před půl rokem jsme hloupě skočili na Telefon120 a když nám účty vzrostly, začali jsme hledat. Bez detailního rozpisu proč někomu platit za to, že ti napíše, za co ti fakturuje?) je to šílené, ale podezření se mi potvrdilo telefonicky na zel. lince. Vzhledem k tomu, že peníze odečítají za první dvě minuty atd., tak volné minuty neodečítají podle skutečně provolaného času, ale podle účtování!!! To znamená, že když voláte půl minuty, odečtou vám dvě. Když je teď ta akce na volání o víkendech a svátcích za 50 hal./min., tak se to těchto tarifů netýká a spokojeně Vám opět odečtou tolik času, za kolik by vám účtovali poplatek.

Oni se divili, že já to považuji za podvod. "Neříct všechno" prý není podvod. To je zřejmé šizení zákazníka ... že mě nenapadlo, když s prodejem těch tarifů posílali i krajánky do rodin, že to nějak smrdí! A krajánci o tom věděli houby, takže naslibovali - a bylo. POZOR na všechny nové tarify - velmi důkladně si ověřte, jak se co bude účtovat, a JAK DLOUHÁ, RESP. JAK VELICE KRÁTKÁ, MŮŽE BÝT VOLNÁ MINUTA DOOPRAVDY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  22. 12. 2003 21:03

Jedinou nepříjemností na nových tarifech je sjednocení pásma mimo špičku a v noci pro dálkové hovory

Na to jste přišli jak?

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/index.php

Nevím, jestli to Telecom měl někde uvedeno špatně, ale rozhodně to není pohotová reakce na vaši nebo jinou kritiku, protože takto je to u cenových programů Telefon 120 a Telefon 240 uvedeno např. i v Ceníku telekomunikačních služeb k 1.9.2003 (ceníkové položky A.520850, A.520851, A.521050, A.521051).

V tiskové zprávě ze 17.12. není cena za volání v noci uvedena, ale možná je to jen opomenutí nebo z důvodu stručnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  20. 12. 2003 22:35

Aby se v tom čert vyznal, nenosím přece v hlavě kalkulačku! A proč  se zvyšování daní říká zdražení tomu fakt nerozumím, já si daň přece odečtu!

Bohužel je obecný trend uvádět ceny s DPH což pomáhá státu kamuflovat daně. Přitom s takto vysokými cenami skutečně nemá obchodník nic společného, jen ho stát nutí takto vybírat daně. V USA vám daň připočtou vždy až na konci účtenky všude se jinak uvádí ceny bez daně. Člověk alespoň ví jaké a komu platí daně. Kdyby se i na výplatních páskách uváděli skutečné daně a třeba i u benzínu spotřební daně, zjistil by průměrný zaměstnanec, že ze svého platu zaplatí daně téměř 70%. No ale uznávám, že pohodlnější pro všechny (hlavně pro levičáky) je tvářit se, že daně nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  21. 12. 2003 11:49

Ceny uvádíme včetně DPH, protože tu DPH musí drtivá většina uživatelů v článku uvedených tarifů platit. Děláme to na MM odjakživa. Politiku do toho pletete akorát Vy, ta s tím nemá naprosto nic společného. Ostatně můžu Vám klidně říct, že zrovna ČSSD jsem rozhodně nevolil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  21. 12. 2003 16:47

Mě zase vytáčí když někdo uvádí ceny BEZ DPH, protože kalkulačku v hlavě taky nenosím a zajímá mě co skutečně zaplatím, pokud někdo uvádí ceny bez DPH tak je to dle mého názoru mírně klamavá reklama.  Přece drtivá většina (a nejenom čtenářů Mobilmanie) si DPH odečítá, včetně i různých drobných živnostníků kteří většinou také nejsou plátci DPH.

S těmi výplatními páskami s Vámi souhlasím, ale jinak upřímně řečeno je mě úplně fuk jak to mají někde v USA . Když něco chci nakoupit nebo využívat nějakou službu, jako konečného spotřebitele mě zajímá kolik skutečně zaplatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  21. 12. 2003 16:49

OPRAVA: samozřejmě správně mělo být  ... si DPH neodečítá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  22. 12. 2003 10:44

Ale pokud vim tak se napriklad v USA plati za kazdou navstevu u lekare i leky pokud nemas osobne - navic placeny nejake komercni pojisteni - kdezto u nas je to jiz zahrnuto v danich - takze srovnavejte srovanatelne !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  18. 12. 2003 15:03

CTc si z lidi dela jenom vtipky a vsichni ostatni taky, kdy uz konecne zlevni a nebude furt vymyslet mraky tarifu s kombinacema drahyho pausalu nebo drahych minutovych sazeb. Vemte si, ze mluvit s nekym na ulici nebo v hospode vas nic nestoji. A mluvit s nekym pres telefon a platit za to treba 5, 6 nebo 7 Kc za minutu ... a v podstate za prd, jen za par elektronickejch signalu, ktery proletej dratama a zmizej ve vzduchu nebo v necim uchu ... uznejte ze to je nejvetsi zlodejarna vsech dob. I pres miliardovy invetice maj miliardovy zisky, tak proc volani nemohlo byt kolem 1 nebo 2Kc za minutu. A jeste k tomu jsou cesky operatori nejdrazsi v Evrope ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  18. 12. 2003 14:50

Odkud se ví, že u Telefon 70 jsou volné minuty taky rozděleny na 35+35? V tiskové zprávě jsem si toho nevšiml.

A operátorka zákaznického centra, ze které jsem chtěl vyrazit nějaké podrobnější údaje o nových tarifech (např. cenu na volání na zahraniční mobilní síť) byla jako kolovrátek a četla mi pořád dokola jen údaje z tiskové zprávy s tím, že nakonec připustila, že ona nic jiného neví než co má napsáno.

Taky jsem se mj. dozvěděl, že nové tarify si mohu objednat až od 1.1.2004, tzn. že je od 1.1. nemohu používat, protože objednat se musí nejpozději 10 dnů před začátkem zúčtovacího období, což by bylo vpodstatě zítra (mám zúčtovací období od 1. do posledního dne v měsíci), ale to je právě ještě objednat nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  19. 12. 2003 10:04

Omlouvám se, ověřil jsem si - je to skutečně 35/35 špička/mimo špičku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  03. 01. 2004 00:04

Nedostatek informací mají především sami ti "telefonní prodejci". Sedí rozstrkaní po celé republice, často se střídají a nedostávají kvalitní školení. Stalo se mi, když jsem v létě musel zařídit kartu "telekonto", že jsem obdržel tak chybné informace, že mě to stálo moc telefonování, změnu za poplatek 100, a následně nápravu další chyby zas toho dalšího operátora - nejprve na radu třetího obyčejným dopisem, pak po nečinnosti na radu čtvrtého doporučeným dopisem - a nakonec mi uvěřila jakási reklamační šéfka, když slyšela, jak nepříčetně řvu, že to je všechno pravda, a napravila to po telefonu "na čestné slovo".

Operátoři 123456 jsou většinou arogantní a to, co mají zakázáno slyšet, od zákazníka prostě neslyší. Když už slyší, tak nezapíšou, takže když se pak ptáte po osudu svého oznámení, dozvíte se, že jste nic neoznámili. Už se mi to stalo dvakrát i s reklamací. Rozhovory jsou teď nahrávány, což není kvůli zkvalitnění služeb, ale kvůli sledování loajality operátorů. Ti jsou pod ještě větším tlakem, a tak pro jistotu odmítají zákazníkům říci i to, co by jim normálně nedělalo potíže. Dřív se mnou i souhlasili ...

Operátoři Eurotelu jsou nejlepší. Operátoři Oskara jsou někde uprostřed. T-mobile neznám.

A internet? Zlatý UPC chello i se všemi svými poruchami. Když vyreklamujete poruchu, oni ji uznají, omluví se vám, sami zavolají či napíšou a dohodnou s vámi slevu. Jen se tam nelze dovolat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  03. 01. 2004 01:01

Jj, s operátory na infolince to není žádná sláva. Po několika zkušenostech jsem dospěl k závěru, že musím volat tak dlouho, dokud mi alespoň tři různí bezprostředně následující operátoři nesdělí stejné informace. Teprve tehdy je zde jistá, byť ne stoprocentní, pravděpodobnost, že ona několikrát zopakovaná informace opravdu odpovídá realitě.

Je ale smutné, že i u mobilních operátorů si musím informace potvrzovat. Již několikrát se mi stalo, že neznali vlastní služby či tarify...

Mimochodem, jsem zvědav, kdy se na webu Oskara konečně objeví ty slibované dvě webové kamery... už na to přiliš času nemají...
http://www.oskarmobil.cz/about_oskar/viewnews_cz.php3?id=210

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  18. 12. 2003 13:07

Konecne Telecom pripravil vyhodne pausaly pro sve zakazniky. Gratulace marketingu CTc. Snad timto dokaze konkurovat mobilnim operatorum a lide si uvedomi ze mobilni operatori nejsou tak levni jak se tvari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pida  |  18. 12. 2003 13:09

A vcem prosimte vidis vyhodnost tech tarifu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  18. 12. 2003 13:22

Vidí je v reklamních brýlích od CTc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adamek  |  18. 12. 2003 20:35

Chtel bych videt ipcko pocitace ze kteryho pises. Typuju to na na CTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miranda  |  18. 12. 2003 11:01

ahjojky vsem, mam tarif maxi, vsimla jsem si, ze u novych tarifu je vyhodnejsi volani do ciziny. je to levnejsi i  u XCALL (95200xx...)? nebo nema cenu prechazet, protoze cena je stejna...???? Diky za info

Cusky Mir...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pida  |  18. 12. 2003 13:07

Ahoj, pokud umis trosku pocitat tak si okamzite dej nejnizsi pausal od CT a zvol si alternativni operatory a mas klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  18. 12. 2003 17:28

Pokud si dáš nejmenší páušál tj mini tak si žádného alternativního operátora nezvolíš. Nebo jsem něco zaspal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pida  |  18. 12. 2003 22:24

Samozrejme ze ne MINI. Nejnizsi mozny je tarif ZERO, ale to by jsi prisel o volne minuty.Pisu jen na vysvetleni, ze jakykoliv tarif od CTc je vyhazovani penez, ale pokud neco musis mit tak jenom to nejnutnejsi.CTc ted prodava alternativcum 1 minutu za kolem 0,40 Kc za minutu a jeste jim to uctuje po sekundach a lidem to dava za 1,60 s DPH a uctuje 2 minuty. Tomu rikam zlodejina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  18. 12. 2003 18:43

To jsem chtel udelat. Ale ten "nejnizsi" pausal, ktery umoznuje volbu operatora je za trista, po Novem roce za tristapade. Na to, ze to je placeni za uplne guvno se mi to zda dost rozhazovacne. Kdyz se to prepocita na tech par desitek minut, ktere provolam, jedna mi vychazi tak na 5 az deset korun. Takze rusim linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Nepomlk  |  18. 12. 2003 10:40

Zapomněl jste, že Indoší bratrstvo si to pojistilo ještě tím, jak se podělili o akcie AUTOCONTONLINE a.s.? Přes půlku si tam přece drží přes švýcarskou profláklou pračku peněz ANKER BANK, přes kterou se už v republice několikrát tunelovaly investiční fondy. Takže si vlastně ty peníze nosej do hnízda jak v kabele. Všichni o tom vědí, všichni to vidí a všichni mají ruce v klíně. Tohle je svět naruby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Celaskon  |  18. 12. 2003 10:21

Telekomousovi NIKDY NEVERIT!!! Za kratkej cas by stejne zdrazil... V pripade telefonu si pod sebou svoji vetev uz uriznul, ted si odrezava i zajemce o internet.... Pak uz si budou moc u malejch zakazniku zbalit tech svejch par dratu a jit konecne do hajzlu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No jo  |  18. 12. 2003 10:04

Autor: Přemysl Voráč (193.170.198.xxx) Datum: 16. 12. 20:19
Titulek: Tunýlek má jméno EUREDIS ! Odebírat reakce:
Odpovědět

Ani to nedalo moc práce - firmička EUREDIS a.s.. Je chudinka tak nová, že se nám ještě nestačila ani zobrazit v Obchodním rejstříku a už se činí. Zajímavé jsou na ní dvě věci. První je sídlo Poděbradská 88/55, Praha 9. Zcela náhodou stejná adresa jako sídlo našeho drahého generálního dodavatele AutocontOnline. Druhá je ještě zajímavější. Držitelem domény www.euredis.cz není nikdo jiný než Michal Šperling - jeden z výkonných šéfů AutocontOnline. A protože tento chlapec již jménem EUREDIS vystupuje, přednáší i jedná, asi těžko pochybovat o velmi těsné zájmové i personální unii GD a EUREDIS! Takže jsme doma. Tunýlek má jméno EUREDIS. První krůčky nám udělala hned v internetizaci knihoven, kdy nám Michal Šperling prezentoval v té době ještě neexistující EUREDIS na pracovním jednání Sekce SDRUK. A nábor specialistů nedělal nikdo jiný než personální šéfka AutocontOnline madam Průchová - sice se to tvářilo, že specialisty hledá pro Autocont CZ, ale těžko přetěžko tomu uvěřit. Kdyby snad někomu jméno paní Průchové připadalo jaksi povědomé, tak ať se pro vysvětlenou obrátí na firmu LANGMASTER. Takže indoší mafie nastupuje na strukturální fondy v plné zbroji pod pseudonymem EUREDIS. A kdože jsou majitelé EUREDIS? Nechme se překvapit a nepředbíhejme událostem. Z nebe přece nespadla a tak andělé to budou dost těžko!!!.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  18. 12. 2003 09:59

jaký má telecom internet za pausal (podoba tech DATA NONSTOPU)

diky

http://www.webik.kvalitne.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  18. 12. 2003 09:42

Spíše bych měl kárat redaktora tohoto článku než samotný ČT. On totiž zapoměl uvést také nové tarify pro ISDN linky. V tomto článku to postrádám ikdyž je jasné, že drtivá většina uživatelů pevné sítě, právě používá HTS než euroISDN.

Co se týče samotné nabídky ČT, moc se tedy " nevycajchnoval ", dneska nejlevnějším providerem, který nabízí zahraniční hovory za cenu meziměstských je služba Bluetone od ČRa a to do sousedních zemí. Samotné vnitrostátní hovory jsou u Tele2 levnější než u ČT.

Podtrženo sečteno, nemám tedy důvod měnit svůj cenový plán a raději budu i nadále volat přes Tele2 a Bluetone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  18. 12. 2003 08:36

Já jsem pevnou neměl a nikdy si ji zavádět nebudu. (Znám hodně lidí, co ji zrušilo.) Mám TM 4 roky a pokud to příští rok hodně neposerou, tak jinam nepudu. Ale i kdyby se měli všichni mobilní operátoři v ČR zrušit, tak k TeleCumu nikdy nepůjdu. Jsou akce (a ČTc jich udělal tolik, že je to aspoň na 1000 let dopředu), které se neodpouštějí. (ADSL, děsně drahej internet, neustálé zdražování, nejnovější výmysl prodávat HW ("levné PC po dotaci za 27000") atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No jo  |  18. 12. 2003 09:05

Taky bys prodával HW a vys*al se na cenovou politiku, voláni,ADSL atd., kdybys byl ředitelem Českého Telecomu a majitelem Autocontu, ne? Tomu se říka bizna na jedné straně a hloupost lidí na straně druhé, že to nevidí.....A co pání poslanci na to? Ti mají zas tučná konta za lobing...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  18. 12. 2003 09:37

Máš recht. Ještě že si komly stavíme sami. (Neber to jako reklamu, ale kdybych si chtěl koupit celej kompl, tak od Dexxu.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 12. 2003 08:07

V úvaze zda přejít nebo nepřejít z Home Standard na Telefon 70 je  správně uvedena minimální hodnota u volných minut ale trochu pochybuji o té "drtivé většině případů" kdy je nový tarif výhodnějí. Když tak totiž koukám do svých faktur, faktur své sestry a našich babiček za DOMÁCÍ telefonní stanice, převažuje u nás místní volání mimo špičku.  Volání ve špičce často nedosahuje za měsíc těch 35 minut. A tu je vhodné zvážit, že u starého tarifu  Home Standard se mimo špičku pořídí za ten hovorový kredit "až 128 minut", jak před časem uváděl ČTc na svých letácích a internetových stránkách. Pravda ovšem je, že já i pro místní hovory využívám ve špičce alternativního operátora s výhodnější minutovou sazbou než má ČTc,   čímž se snadno dostávám na nejekonomičtější využítí kreditu od Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaason  |  18. 12. 2003 08:54


Truchu poctu. Srovnavam Standard proti 70 (35+35minut) (ceny s dph): pokud bych chtel na Standardu provolat adekvatne 35+35 minut, bude me to stat od

35*0.81 (mistni) + 35*1.96 (mezimesto) = 28.35 + 68.6 = 96.95Kc (mimo spicku)

do

35*1.62 (mistni) + 35*4.23 (mezimesto) = 56.7 + 148.05 = 204.75 (spicka)

proti volnemu kreditu 104.57Kc (s dph!) na Standardu je telefon 70 temer vzdy vyhodnejsi (tedy krome pripadu, ze volam jen mimo spicku mistne), navic lze prevadet neprovolane minuty do dalsiho mesice (kdyz treba budete na dovolene). v pripade alternativniho operatora je situace jina. 35 mistnich mimo spicku s TC(home standard) vas vyjde na 28.35 + 35 minut mezimesto s alternativnim operatorem bude priblizne 40Kc. Dohromady necelych 69Kc. Nicmene i to je pouha teorie, protoze tech 347.41Kc (s dph) za home standard tak jako tak zaplatit musite + tedy tech 40Kc za AO = 387.41, coz uz je drazsi nez 347.70Kc za telefon 70. samozrejme za tech 387.41Kc muzete provolat mnohem vice minut mimo spicku mistne. uz to nehodlam pocitat, snad je to jasne. Pokud ale nekdo potrebuje OBCAS (do tech 35 minut) volat dalkove a zaroven chce platit celkovou castku co nejmene, tak je telefon 70 nejlepsi volba. treba me ukamenujte, ale takhle stoji moje pocty a myslim, ze TC to ma spocitane podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaason  |  18. 12. 2003 09:03

mam tam chybu samozrejme musim pocitat, kolik by me stalo volani na telefonu 70 vuci predplacenemu kreditu na Standardu. Prvni radek vychazi stejne, druhy je o par korun mensi. Zbytek textu plati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  18. 12. 2003 10:21

jestli se nepletu, tak ty volné minuty jsou špička/mimo špičku a ne město/meziměsto. Tj. sčítat to musíte po sloupcích a ne tak v řádku. Tj. pokud budu volat hlavně místně, tak je Standard vždy lepší, pro meziměsto už je lepší 70tka. Pokud ale budeme uvažovat domácí telefon, tak tam bude 90% hovorů mimo špičku, tj. využije se jen těch cca 30kč z paušálu a většina minut ve špičce propadne. Tomu říkáte výhodnější?

Samozřejmě záleží jak kdo volá, tohle je můj případ a asi většiny lidí, co jsou přes den v práci a známým volají až večer když jsou doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaason  |  18. 12. 2003 10:55

mate pravdu, omlouvam se za chvyby vypocet. navic musim pocitat jak lze vyuzit onech 35+35 minut (spicka/mimo), tedy musim pocitat cenu Standardu. nejlevneji varianta je tedy

35*0.81 (mistni mimo sp.) + 35*1.62 (mistni spicka) = 28.35 + 56.7 = 85Kc

nejdraszi varianta je

35*1.96 (mezimesto) + 35*4.23 (mezimesto) = 68.6 + 148.05 = 216Kc

jinak mate pravdu, pokud volate pouze mistne, 70ka se vam nevyplati. o sp/mimo je tezke mluvit, je spousta lidi, kteri prichazi dom kolem seste a to je jeste spicka, je spousta lidi, kteri pracujou doma, je snad mozna v nasi republice obcas nejaka zenska na materske a pak existuje nejaka sluzba, kdy naklapete kod a z jakeho koli telefonu volate na svuj ucet (nevim jak se to jmenuje), coz je mnohdy u nekterych zamestnavatelu jediny zpusob, jak se dovolat pres podnikovou ustrednu.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 12. 2003 16:30

No, já nevolám "pouze místně", ale dálkové hovory mám u alternativního operátora za 2,20 Kč ve špičce a za 1,10 Kč mimo špičku  a místní ve špičce za 1,44 Kč (počítáno již jako v článku včetně 22% DPH!), tedy nezanedbatelně levněji než u ČTc .  Takže, zvládnu-li provolat ten kredit u ČTc,  Home Standard + alternativní operátor mne vyjde levněji než Telefon 70.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  18. 12. 2003 14:39

navic lze prevadet neprovolane minuty do dalsiho mesice (kdyz treba budete na dovolene).

U Telefon 70 nelze !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel63  |  18. 12. 2003 08:06

Miluji tyhlety výhodné nabídky. Volání na mobil člověku, který je 200m ode mne, je dražší než kdyby byl 1000 km daleko. Taky by třeba mohli zavést volání do Burkina Faso za 0,20 Kč za minutu se sekundovou tarifikací :-\ K 1.lednu rušíme ve firmě 4 linky a přecházíme na Bluetone Angel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vough  |  18. 12. 2003 08:05

Je Teleci schopen poskytnout NEOMEZENY pristup na ADSL

ZA PAUSAL? Nejake nove tarify me nezajimaji.Chci toho opravdu tak moc

nebo cele Teleci je prolezle neschopnosti ekonomicky myslet?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobb  |  18. 12. 2003 08:04

Dle info z jinych medii se Tunelocom rozhodl zavest i "zajimavy" pausal na internet, jmenuje se to tusim 90+300, za 470kc je 90minut volani a 300minut internetu mimo spicku! Pokud si vezmete minutu volani dle Home Standart do site CT za 1.62kc/min, vychazi vam internet na priblizne 60kc/hod! Tomu rikam pecka, mimo spicku... Bravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DjDD  |  18. 12. 2003 09:05

A nemel by se spíš brát v úvahu paušál u jiných tarifů než minutová cena?
u Telefon 70 je paušál pro 70 volných minut 347,-
470 - 347 = 123,-
pokud zanedbám tech 20min navíc tak 123/300 je 0.41 za min
to sice neni nic uzasnyho, ale neni to 1kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 01. 2004 23:49

Upozorňuji znova, že 70 volných minut NENÍ 70 volných minut, právě tak jako u Telefon 120 to není 60+60 minut, ale tolik minut, za kolik by to "užralo" peníze při jiném tarifu. Tzn. na začátku nejmíň dvě, a to i při vteřinovém omylu či zavolání "mami, už jedu". Dokud nemí ČTc vteřinovou tarifikaci, jsou jeho volné minuty na houby.

Volné minuty u Oskara se mi skládají skutečně po provolaných vteřinách - tak mě nikdy nenapadlo, že to nějaký darebák může dělat jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 12. 2003 07:45

Pochybuju ze to bude jeste lepsi. Kdyz zdrahnou TM a ET v cervenci na 999 bez dane, tak se opet Telecom nema ceho bat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  18. 12. 2003 07:53

Je otázkou, jestli ET a TM zdrahnou v létě.  Co se týče "výhodných" volných minut, 70 minut volání v době, kdy člověk není v práci - tj. večer, nebo o víkendu, určitě není v ceně 105 Kč. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  18. 12. 2003 09:34

To je zvednutí na 999 za jakej tarif? Já mám TM80 teď za 450 bez. S daní to bude po Novým roku 549.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  18. 12. 2003 14:46

spi daaaal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  18. 12. 2003 06:16

Nechybí Vám tento tarif v přehledu tarifů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrac  |  18. 12. 2003 08:18

Je to jenom přejmenované, od Nového bude nabízen v nové řadě (Telefon resp. Internet).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  18. 12. 2003 10:00

O internetových tarifech píše náš sesterský magazín www.zive.cz, taky jsme na to v článku upozorňovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor