Nový Eurotel Tandem: levnější než Go karta

Diskuze čtenářů k článku

glogloman  |  24. 09. 2003 19:55

už druhej den mi nejde volat, poté co jsem si na infolince ET nechal změnit GO na Tandem... pořád mám kredit, můžu posílat a přijímat SMS, ale když mi někdo volá, tak jsem obsazenej... na infolince mi řekli, že už jsem vyřazenej z databáze Go a teď musim počkat až mě zařadí jako Tandem... nevim jestli je ET tak vytíženej (2 dny!) nebo co... stalo se to taky někomu? dík

.:: glogloman ::.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 09. 2003 12:43

Dobry. Akorat ta drobnost, ze spicka neni uz do 16, ale az do 20 hod!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trully  |  16. 09. 2003 12:56

Přesně tak!!! To může být podstané při rozhodování zda přejít z Tandem I na Tandem A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  16. 09. 2003 14:29

Hmmm, taky me to ted prekvapilo. Ale mam pocit, ze i tak se to vyplati. Otec treba na Tandemu 1 provola ve spicce asi okolo 120minut na ET a 80minut na ostatni operatory, takze uspora bude pro nej v radu stokorun.

Bohuzel musim jim s hlavni SIMkartou i tandemy na znackovou prodejnu a tam mi to prevedou. Fakt nechapu proc, prece to nema se SIMkou nic spolecneho a provedou to na ustredne, ne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2003 15:21

Byrokracie u Eurotelu nezná mezí, to jste zjistil až teď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  16. 09. 2003 16:40

Ja jsem zatim (5let) celkem spokojen. Na infolajne cekam maximalne minutu, vetsinou vubec, tarif a nove sluzby mi zmeni a zapoji hned druhy den (a nemusim cekat na nove zuctovaci obdobi jako u Oskara) a muzu chodit mezi tarify nahoru i dolu bez nejakych poplatku.

Naprosta pohoda. A ve srovnani s TMO a Oskarem mene vypadku (pritelkyne mela nejdriv TMO a ted ma Oskara)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaZaL 2110  |  17. 09. 2003 19:33

Moje rec, moje rec...

BaZaL 2110

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trully  |  16. 09. 2003 16:22

Jinak je to good, mě by ale u RELAXu dostali, kdyby zrušili konec špičky v 16h :(

Kvůli tomu ho mám a volám po práci na ET a do pevné za 2.70Kč. Dřív to nepotřebuji, takže mi ty šílené ceny ve špičce nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
E.T.  |  21. 09. 2003 00:56

Pro soukromy telefon zaměstnance považuji tarif RELAX za ideální. Do 16 stejně nemam čas. Navíc to je nejlevnější tarif. T-mobil má dost podobnej tarif, ale ET je ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  16. 09. 2003 12:36

Je pravdou, že došlo k určitému posunu cen směrem dolů oproti Tandemu 1,2,3. Na druhou stranu bych JEDNOZNAČNĚ netvrdil, že jsou tarify levnější než GO, i když jde pravděpodobně o PR článek.

Proč?

Jsem účastníkem programu GO Bod a dostávám ke každému nabití 20% z nabíjené částky navíc.* Pokud přepočtu zaplacenou a dobitou částku na cenu k použití**, platím za volání 5,50 Kč/min. a za SMS 1,50 Kč/min kamkoliv a kdykoliv.

Proto je odvážné jednoznačně tvrdit, že Tandem je levnější než GO.

Zvláště odstrašující je cena za volání ve špičce do ostatních sítí za 6,30 (u tarifu TM - Partner 1 je to 4,20 s DPH) a cena SMS není také nějak akční   

* je pravda, že jsem tuto "slevu" neměl od začátku období, ale až po dosažení 15tis. GO bodů. Na druhou stranu jsem kolikrát dostal 30% kreditu navíc - 20% GO Bod + 10% akční sleva (za nabití v bankomatu KB, nyní prostřednictvím ET Duet)

**jde o tarif GO Fun.¨

Propočet například takto: ZČ / (1+PKN)(ZČ/CS) 

ZČ - zaplacená částka za dobití

CS - cena služby za jednotku, tzn. 6,60 za minutu, 1,80 za SMS

PKN - podíl kreditu navíc, např. 20% - 0,2

Příklad: dobíjím 660 Kč a dostanu 30% kreditu navíc,

moje aktuální cena za volání bude 660 / 1,3*(660/6,6) = 660/130 = 5,08 Kč / min. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2003 13:15

A co příští rok? Než znovu nasbíráte 15 000 bodů, tak to bude asi nějakou dobu trvat, pokud teda ještě Go Bod bude pokračovat. Navíc pokud takto hodně voláte, vyplatil by se vám Oskarův tarif (má levnější textovky než Eurotel), např. ten nejlevnější, minuta kamkoli kdykoli za 5,25 Kč, do Oskara za 4,20 Kč, textovka za 1,05 Kč (při platbě inkasem 20 textovek měsíčně zdarma), a to hned, ne až po nasbírání 15 000 nějakých bodů. Navíc sleva na nový telefon, bez úpisu na rok nebo dva a bez aktivačního poplatku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  17. 09. 2003 08:20

Proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite. Co treba 6.60Kc/1.30=5.08Kc, 1.80Kc/1.3=1.38Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  16. 09. 2003 08:45

i pro stare tandemy??? Nebo se musi zadat o zmenu Tandemu 1 na tandem A?

Jinak je to parada, otec usetri tak 300Kc. Ty ceny sly dolu o dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  16. 09. 2003 09:12

Resim stejny problem. Na strankach ErrorTelu pisou, ze pokud uz pouzivas Tamdem kartu, musis navstivit prodejnu ET nebo autorizovaneho dealera. (O *11 tam zatim neni ani slovo ) Ach jo, ET uz by mohl konecne spustit neco jako Oskarovou samoobsluhu.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hups  |  16. 09. 2003 06:39

"Nase systemy nemohou Vas pozadavek momentalne zpracovat, zkuste, prosim, pozdeji".

Zkoušel jsem nastavit limit včera večer a dnes ráno. Zaráží mne, že asi není žádná fronta pro ty příkazy. Po pár minutách přijde výše uvedená odpověď. Nevím teda, co si o tom myslet. Za každý požadavek přes sms určitě platím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  16. 09. 2003 08:36

To je u ET normalni. Stava se to bezne pri zmenach parametru GO. GO jsem pouzival asi pred pul rokem pouze nekolik mesicu k volani do site ET a s ET jsem pred tim nemel zkusenosti, ale hodne me prekvapil, podle me, neprofesionalnim zpracovanim GO linky. Menu jsou zmatena. Nekdy se porad dokola opakuje jen jedna volba a pod. ...

xaxa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mc  |  16. 09. 2003 12:02

tak to jseš dobrej negramot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 09. 2003 08:42

Z webu ET:

"Ceny za odeslané SMS, kterými v rámci služby Eurotel Tandem můžete nastavit, změnit a zrušit limit či zkontrolovat jeho stav, odpovídají tarifu, který jste si u Eurotelu aktivovali."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trully  |  16. 09. 2003 10:17

To je hezké, ale když systém vrací chybu, tak Vám tu zprávu i tak zaúčtujou.

Pěkný bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  16. 09. 2003 19:39

Presně tak, něco podobneho se mě stávalo u T-mobile (tehdy ještě paegas) při používání Paegas info (sim toolkit).Objednal jsem si např. odjezd vlaku a odpověď nikde. Takhle jsem to udělal několikrat, pak jsem stratil veškerou trpělivost a volal na info linku. Měli poruchu, ale prachy zě mě nikdo nevrátí. Tak se dělají z lidí blbci a bussines. Mimo to prodám a) Oskartu 10 Kč/hovor: cena 1500,- nebo nejvyšší nabídce, b) Alcatel OT512: stáří 1 rok, nový přední i zadní kryt, klávesnice i základová deska, cena 2000,- ( pouzdro na opasek jako bonus, možno i GO kartu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  16. 09. 2003 20:24

sorry, ještě adresa pro zájemce k předchozímu příspěvku: pospichal@zpv.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří V. S.  |  16. 09. 2003 06:36

Tedy pane Brožo, musím říct, že jsem se docela zasmál - volání ve šipčce, to není špatné. Ne že by mi nějak vadil Váš překlep, stane se, ale už 10 minut se snažím to vyslovit a nějak mi to nejde. A moc se u toho baví všichni kolegové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 09. 2003 08:31

Tabulka je převzatá z webu Eurotelu a bohužel i s tou chybou, které jsem si nevšiml. Ostatně na Mobil.cz ji mají také

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quino  |  16. 09. 2003 05:35

Jsem paušální zákazník Eurotelu a uvažuji o Tandem kartě. Máte někdo zkušenosti s tím, jak vypadají faktury při využití této služby, a hlavně jak to akceptují finanční úřady?
Díky za rady.
quino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kashi  |  16. 09. 2003 06:17

V žádném případě se nejedná o daňový podvod. V měsíční faktuře jsou rozúčtována jednotlivá čísla samostatně. Takže při zaúčtování se přesně určí ta čísla která jsou využita v podnikání a která jsou "osobní spotřebou". Je to přehledné. Daňový podvod si představuji zcela jinak.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  24. 09. 2003 11:13

Pro upresneni: faktura je jedna pro kazdy kod zakaznika, polozky na ni nejsou rozdeleny podle SIM, nybrz podle druhu sluzby (vnitrostatni odchozi hovory, mezinarodni hovory + roaming, poplatky atd.). Z faktury samotne tudiz nikdo nepozna, zda platite i za Tandem. Prilohou faktury je "souhrnny ucet za telefonni cislo" ke kazde SIM evidovane pod prislusnym kodem zakaznika -- z tohoto souhrnneho uctu naopak poznate vse a chcete-li, muzete korektne rozlisovat danove uznatelne a neuznatelne naklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor