Nový Sony Ericsson a další chuťovky z Japonska

Diskuze čtenářů k článku

honza  |  20. 02. 2004 17:57

at ericsson udělá nějakej design podobnej T39  tehdá ten design a flip bylo něco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AdNo  |  22. 02. 2004 15:59

Desing ala T28s/T29s/T39m uz Sony Ericsson bohuzel delat nebude.

AdNo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  20. 02. 2004 01:08

No jo, no... to jsou ty jejich "mobily" - ctecky, snimace otisku, otaceci ci jine superdispleje, flasinet, planuje se hvezdarsky dalekohled, generator gama zareni a vrhac siloveho pole . A to nejpodstatnejsi v clanku stejne chybi - a to je ta zdrcujici skutecnost, ze ty jejich dobre vybavene mobily prijdou v prepoctu dle aktualniho kursu na nejakych nasich pet - sest litru. Obycejnej, co nema nejakou extra vyfikundaci, stoji polovicku.

A kdo chcete videt nejnovejsi japonskou vyfikundaci v mobilni telefonii, kouknete na
http://www.flyingczechman.org/index.php?m=200401.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  20. 02. 2004 01:13

Sakra, ten odkaz se nejak zblaznil nebo co... musite si ho prekopirovat, kliknutim to nefunguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sds  |  19. 02. 2004 15:33

Nikdy bych si teno telefon nekoupil už hlavně kvůli designu, protože se mi zdají telefony SE všechny stejný. Hruuuuuuza. Možná tak dobrý fce atd. ale jako designovou bombu, to neberu. Nic, du koukam na Siemensy a na Nokie. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  19. 02. 2004 13:28

zase je to tlusty jak bigmac ala z600 , proste hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  19. 02. 2004 13:38

To bych neřekl, Z600 má 28 mm, zatímco tohle véčko 22 mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misok  |  19. 02. 2004 12:39

Co se tyce toho ovladani televize tak to neni ojedinele. Symbian S60 to umoznuje taky. Uxistuje program jmenem Psiloc Total IRmount a tam jsou vsechny televizi + hifi + tiner atd. atd. Proste vse co se da ovladat IR. Takze to nokii s IR zvladaji take..... A ne jen televize....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 02. 2004 08:39

No rád bych nějaké véčko od SE, ted mám T610. Tedle telefon má ale jednu zásadní vadu, nemá žádný joystick !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  19. 02. 2004 20:06

Nevím teda jak vy, ale já ještě žádný "véčko" s joystickem neviděl. Musí být přeci trochu vystouplý, aby se dobře ovládal a do véčka se tím pádem vejde těžko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  19. 02. 2004 08:02

Je bezne, aby sa europske modelky pouzivali pre japonsky trh? Opacne si to predstavit vobec neviem
Ja len, ci nahodou ten SE nie je chystany i pre Europu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikzviera  |  19. 02. 2004 01:58

Viem ze to nesuvisi z temou, ale na niektorych serveroch ako pocketpctools som videl motorolu mpx 300 a podla odlesku v hlavnom display-i mozno dedukovat QUERTY klavesnicu a vela dalsich zaujimavych tlacidiel. Som proste nateseny, ze si konecne za kratky cas kupim pouzitelny mobil s kancelariou tak sa s vami delim o poznatok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  19. 02. 2004 08:04

Dobře, ale proč to píšeš všude? Napiš to prostě jednou do fora a stačí, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikzviera  |  19. 02. 2004 14:14

Nepisem to vsade, iba dva krat. A to preto, lebo kazdy necita vsetky fora. Teda aspon ja nie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  19. 02. 2004 01:49

Umístění vnějšího displeje v dolní části telefonu není moc obvyklé, stejně jako pozice snímače vestavěného fotoaparátu. Ten se může pochlubit rozlišením 0,3 megapixelu,...

No tak to se má teda čím chlubit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  19. 02. 2004 01:27

...jehož hlavní displej zobrazuje 260 tisíc a vnitřní 65 tisíc barev...
pokud je hlavní ten vnější, tak to pak jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  19. 02. 2004 08:06

Omlouvám se, opraveno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D. (luked)  |  19. 02. 2004 08:14

boldem pod nadpisem: jehož hlavní displej zobrazuje 260 tisíc a vnitřní 65 tisíc barev

a v třetím odstavci je pak na začátku uvedeno: Teď poslouchejte - vnější displej má 260 000 barev a rozlišení 240 x 320 obrazových bodů (!).

jsem z toho tak trochu zmatený. vnější displej podporuje více barev než ten vnitřní? je tomu opravdu tak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  19. 02. 2004 08:22

Samozřejmě, že ne. Byla to chyba, ale už byla odstraněna - viz příspěvek výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  19. 02. 2004 23:06

Ať už s chybami nebo bez nich, hlavně, že ten článek vyšel o půlnoci. Příjemná změna . Doufám, že to nebylo jen vyjimečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 02. 2004 23:21

Zatim to byla výjimka, kvůli článku, který byl linkován ze Živě. S novým designem stránek se ale možná opět vrátíme k vydávání o půlnoci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  19. 02. 2004 00:23

Ten design je hodnej japonskejch středoškolaček.   Osobně od Ericssonu nic nečekám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanz  |  19. 02. 2004 07:03

Osobně se mi "véčka" moc líbí a ani tyhle nevypadaj špatně. Nějaký bych si dal. Stejně tak jako tu japonskou středoškolačku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor