Celá ta věc s fotorámečkem byla zřejmě původně myšlena úplně jinak - hlavně jako levná reklama pro Vodafone. Ale hoši z MM z toho bohužel udělali antireklamu, frašku a ostudu.
Za těch 7 dní se zde vyskytlo celkem 7 článků o MMS rámečku (4.-10.1.) - takže spojení "Vodafone MMS fotorámeček" mi už spíš začalo být odporné než zajímavé či lákavé. Trochu jako pěst na oko.
A celé to divadýlko s výběrem vítězných fotografií, tomu jen dalo korunu.. Nejen, že zvítězily absolutní kýče "dobarvené" Photoshopem apod., ale k tomu navíc "NĚKOLIK" jedinců podvádělo a nestačil si toho všimnout žádný "expert".
Když tady píšu, že to jde s MM z kopce, místo nekonečných diskuzí, hádek a přesvědčování, by to chtělo mít snahu něco změnit k lepšímu. Nemám tím na mysli jen avatar s nějakým epileptikem, který očividně na stropu hledá komára..
Doufám, že náš cenzor "logik" opět vyhodnotí, že můj příspěvek nemá s tématem nic společného a skryje ho..