Kupovat iPhone kdekoliv jinde než přímo u Apple se vyplatí jenom lidem, kteří ho chtějí na splátky, protože to u Apple nejde.Já sám jsem kupoval několik iPhonů od Apple a potom dva od T-Mobile a to je opravdu NEBE A DUDY!!!Za prvé, když jsem měl problém s iPhonem od Apple, který používá přítelkyně a který už byl po záruce, tak si poslali kurýra, převzal, všechno bez keců a vrátil se za 4 dny opravený a zdarma včetně dopravy, přestože to bylo po záruce a nemuseli to dělat.U T-Mobile jsem reklamoval teď o víkendu svůj iPhone a s "pilotem" jsem se musel hádat jestli do reklamačního protokolu opravdu zapíše to, co mu říkám, že telefon je opravdu ve stavu "bez poškození", přestože 95% mobilů nějaké má, tak díky sklu a krytu tento opravdu ne... No hrůza. Navíc už to byla čtvrtá reklamace a vždycky jim to trvá o poznání déle.K reklamaci u T-Mobile potřebují záruční list, ORIGINÁL PAPÍROVĚ, jinak ne. Dokonce chtěli občanku, jinak ne. Když je odstoupení, tak přestože jsem ho kupoval u nich a mohli by si to podle IMEI dohledat, tak prý nemohli a opět potřebují po mně dodat doklad...U Apple je nákup registrovaný na Apple ID a nepotřebují vůbec nic, jen výrobní číslo, sami si všechno dohledají.Osobně z toho mám pocit, že T-Mobile se k reklamaci staví tak, aby ji řešit nemusel a aby zákazníka "umákl" na ztraceném papíru případně aby jej ta byrokracie přestala bavit a pokud to není nic zásadního nebo se jedná už o model s nižší cenou, tak raději obětoval ty peníze než své nervy.Naopak u Apple jsem měl pocit, že opravdu tu reklamaci vyřešit chtějí a naopak vychází vstříc jak jen je to možné, aby ji vyřídit mohli a nechtějí dokládat věci, které už musí mít sami.Osobně si vybírám obchodníky především podle toho, jak přistupují k reklamacím a nápravě chyb. Protože chybu může udělat kdokoliv - to jak výrobce, tak prodejce. Ale je nespravedlivé, aby pak za ni platil zákazník.