tak se mi zdá, že se tu všichni hádají jen o pár drobných za pár smsek a nějaký "super" výhodný volání s různým přehazováním karet atd.., ale výhoda tohoto přenosu je jinde...
pracuju ve firmě, která má firemní síť a měsíčně u Eurotelu protelefonuje 50tis a víc (tarify jsou optimalizovaný, levněji to nejde - podle tvrzení operátora), když jsem účty přinesl k Oskarovi, dostal jsem se o 15tisíc níž - a teď babo raď, přejít? změnit čísla? to bohužel nejde, jsme servisní firma a mnoho let používáme stejný telefonní čísla uvedený v manuálech, letácích... prostě všude, stane se, že zavolá někdo i po 5ti letech a udělá dobrej kšeft... řešit to pomalým uspáním všech čísel? nesmysl, pro zákazníka nekomfortní, pro nás taky (platit několik let i ty nejnižší paušály? - nanic)
už se těším na příští rok, na jaře skončí závazek u Eurotelu, zajdu k Oskarovi a je 180tis za rok doma, pokud se Eurotel zalekne a najednou ještě něco udělá s cenou, jenom dobře, je mi jedno u koho jsme, je to byznys, jde přece o peníze... proč je cpát operátorovi, když můžou být vyšší odměny nebo firemní výjezdní zasedání za ušetřený kačky