Když jsem u O2 pracovl, celkem dost jsem je hájil, své služby si mohl najít každý, cena byla vyšší, ale to kvalita služeb taky. Ovšem od lonské vánoční akce, alá každý dostane dárek, někteří si však za něj zaplatí 9 stovek, jsem se nepřestal divit. Adsl Start, již zmíněná vánoční akce s dárkem, neustálé pohřbívání benefitu, balíčky Trio a Duo (kdo zažil doktrínu one-stop-shoping v úžasné aplikaci IOM ví své), neustálé výpadky systému, kdy sice zákazmníkovi říkáte že máte nejlepší internet na trhu, ale že smlouvu sepíšete papírově a posléze ji sám zadáte do systému, neboď vám nefunguje intranet, tarify Neon, kdy sice voláte neomezeně, ale pouze s největším tarifem a v podmínkách už chybí jen že při hovoru musíte skákat po levé noze a štěkat. Nedělám si iluze že u TM či V to bude jinak, ale alespoň z jejich chovaní nemám pocit že jsem jako zákazník na posledním místě.