O2 (Eurotel) představuje výhodnější roaming

Eurotel dnes rozeslal tiskovou zprávu, kterou vydal jeho vlastník, společnosti Telefónica Móviles a O2. Týká se zlevnění roamingu. Jelikož v nejbližších měsících očekáváme přejmenování Eurotelu právě na O2, je zajímavá i pro české uživatele.


Tisková zpráva

Společnosti O2 a Telefónica Móviles představují „My Europe“ přinášející zákazníkům výrazné výhody při roamingu

O2 a Telefónica Móviles jako první mobilní operátoři na světě přestávají účtovat poplatek za hovory přijímané v zahraničí

Praha, 11. května 2006 - Společnosti O2 a Telefónica Móviles, dvě mobilní společnosti skupiny Telefónica, dnes odhalily “My Europe” – komplexní nabídku roamingových tarifů za nízkou cenu určenou evropským zákazníkům. Jedná se o historicky první balíček, jehož sazby neobsahují žádný poplatek za hovory přijímané v zahraničí.

Tato významná iniciativa přichází pouze tři měsíce poté, co společnost Telefónica letos v únoru O2 získala, a podtrhuje slib, který skupina dala svým zákazníkům, že jako součást větší globální společnosti jim bude poskytovat  hmatatelné výhody.

V celosvětovém měřítku jsou společnosti O2 a Telefónica Móviles první, kdo plánuje zrušení poplatků za přijímání hovorů v zahraničí. Nabídka se bude týkat zákazníků využívajících novou “high roamer” službu, která je jednou ze služeb představených v rámci “My Europe”. Služba vhodná pro zákazníky, kteří hodně cestují, bude zaváděna od konce roku 2006. Druhá ze služeb “My Europe” je připravena pro zákazníky, kteří vyrážejí na dovolenou. Zákazníci společností O2 a Telefónica Móviles získají jednodušší a levnější paušální sazbu za hlasový roaming v celé Evropské unii ve všech mobilních sítích, které použijí.

César Alierta, předseda představenstva společnosti Telefónica, řekl: “Nabídku jsme začali připravovat již v únoru, na první schůzi představenstva společnosti Telefónica, které se účastnili i zástupci rozšířené skupiny. Tento přístup podporuje naše strategické cíle, tj. využití rozšířených možností skupiny provázáním největších trhů v Evropě pomocí jednoduchých nabídek a snižování investičních nákladů díky spolupráci umožňující zavedení služby ve všech společnostech najednou.”

Informace o dvou hlavních nabídkách v rámci “My Europe”:

  • Volitelný plán služeb pro všechny zákazníky předplacených služeb i smluvní zákazníky, jehož spuštění se plánuje v létě, bude zaměřen především na zákazníky cestující na dovolenou.  Ve všech zemích EU nabídne příchozí i odchozí hlasové hovory za poplatek mezi 0.50 a 0.59 EUR za minutu bez ohledu na použitou síť. Službu přinášející více než 60 % úsporu oproti stávajícím tarifům budou moci využívat všichni zákazníci skupiny Telefónica v Evropě, tj. ve Španělsku, Velké Británii, Německu, Irsku a České republice.
  • Služba ‘high roamer’ se zaměří na zákazníky se smlouvou, kteří často cestují do zahraničí. Za měsíční poplatek, o jehož výši rozhodne lokální operátor mobilní sítě O2/Telefónica Móviles, si zákazník bude moci vybrat zemi nebo skupinu zemí, kde mu budou odchozí hlasové hovory směřující do jiných zemí EU poskytovány za ceny srovnatelné s cenami domácích hovorů, zatímco všechny  příchozí hovory budou zdarma.

Peter Erskine předseda představenstva a generální ředitel společnosti O2 k nové službě poznamenal: “Dnešní oznámení podtrhuje náš slib, že spolupráce se společností Telefónica brzy přinese zákazníkům skutečné výhody. Službu jsme navrhli tak, aby ji zákazníci co nejsnáze pochopili; netrestáme zákazníky za to, že využívají roaming v jiných sítích, protože v Evropě nabízíme za volání jednotné sazby; zákazníkům, kteří při cestách do zahraničí často využívají roaming, tzv. high roamers, rušíme poplatky, které operátoři v minulosti účtovali za příjem hovorů v zahraničí.”

Uvedené volitelné služby podpoří velká letní marketingová kampaň a další reklama za 8 mil. EUR. Službu bude moci využít příslušná část zákazníků z více než 50 milionů klientů společností O2 a Telefónica Móviles. Zákazníci společnosti O2 budou moci službu využívat od 1. července 2006; ve Španělsku bude služba k dispozici od poloviny srpna, kdy si většina zákazníků bere letní dovolenou.

“Jsme rádi, že naše společná snaha přinese zákazníkům další konkrétní výhody,” řekl  Salvador Anglada, generální ředitel společnosti Eurotel.

Konkrétní informace o tom, jak tuto nabídku budou moci využít zákazníci společnosti Eurotel (Telefónica O2 Czech Republic), budou zveřejněny v průběhu června.

Diskuze (13) Další článek: Počet tarifních zákazníků T-Mobilu stoupá

Témata článku: , , Salvador, Investiční náklad, Marketingová kampaň, První balíček, Pře, Euro &, Dnešní oznámení, Euro, Cestující zákazník