O2 na konci roku 2017 navýšilo čistý zisk, noví zákazníci mobilních služeb ale nepřibývají

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

avatar
05. 02. 2018 14:29

Tak při takovým zisku fakt asi není problém zaplatit 180M / rok na exkluzivní práva za Ligu Mistrů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2018 13:40

Zisk si teď už můžou navyšovat, ale beze mě. 11/2017 jsem po 8 letech přestal být jejich zákazníkem. Jednu a tu samou službu (ADSL) se pokoušeli každý rok zdražovat. U konkurence mám nyní s VDSL 2x vyšší rychlost a ještě levněji.
Těšilo mě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 01. 2018 05:12

Tak hlavně, že vyaukcované licence na pásmo jsou tak předražené, že jdou všichni 3 oligopolisté trvale o žebrácké holi, že jo Ivánku Vávrovic alias alien.cz ? :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2018 22:47

Vydělávají takový ranec a nejsou schopni dát aspoň 15 GB dat za těch 550 Kč co platím za 10 GB samozrejmě bez neomezeného volání jen data. Ono by to šlo nalákat zákazníky ale ne každý chce neomezené volání + data za ty prachy jako nechápu tu hlášku tipu 20 GB dat a neomezené sms a volání za 1700 Kč proč nenabídnou jen samotných těch 20 GB za nějakou normální cenu proč jen blbích 10 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  30. 01. 2018 19:26

Není kde brát.
Nejsou lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2018 18:51

Perfektní, do 300,- jim už zbývá jen 7 korun. :D Na to, že každá placka potřebuje internet(zde ovšem pouze wifi) je to žalostný nárůst.Možná ještě několikrát přizvednout datové kvoty u stř. tarifů ceny cca 5kila (u vyšších za necelý litr zrušit) a půjde to i o desetikoruny na kartu. Rád se opakuju-kde není motivace, tam netečou peníze. Pro kritiky mám argument, za 7let dřívější praxe mám dobrou představu, kolik běžný spotřebitel je ochoten utratit za tarif. Marketing ale spí, nebo si hraje na slepou bábu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor