O2 oznamuje novou vizuální identitu svého operátora v Česku. Název zůstává, mění se ale korporátní font, modrá barva bude mít jiné odstíny, kyslíkové bubliny na billboardech budou méně výrazné a zejména – po téměř 25 letech se vrátí starší slogan prvního českého operátora Eurotelu „Více ze života.“
„Tento claim provázel spouštění vůbec první české mobilní sítě Eurotel (přímého předchůdce O2), kdy operátor přinesl lidem nejnovější technologie, aby jim zlepšil život. A tato filosofie se za dvě dekády nezměnila, naopak – v dnešní době, kdy jsou technologie všude kolem nás, nabírá na ještě větší důležitosti,“ uvádí ke změně vizuálu marketingový ředitel O2 David Daneš.


Vlevo původní logo používané od roku 1991, vpravo refresh loga z roku 2001
Uvedený slogan nicméně spuštění sítě Eurotel (v roce 1991) ve skutečnosti neprovázel. Ještě se starším logem s kolečkem a vlnovkou se používal claim „Vždy s vámi“, až později jej nahradil slogan nový. K vizuální změně loga pak došlo v roce 2001, kdy byl použitý dynamičtější font a vlnovka s kolečkem byla nahrazena obloučkem.

Novými reklamami O2 bude nadále provázet virtuální ztělesnění chytré sítě, modrovlasá Eva, přidá se font „On Air“ vyvinutý v Londýně i pro ostatní světové operátory používající branding O2, a nový odstín modré „Beyond Blue“. Nová kampaň bude spuštěna hned na začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v outdooru, printu, síti prodejen O2, online i na sociálních sítích.
Ještě předtím si ale můžeme společně připomenout staré dobové reklamy operátora Eurotel z druhé poloviny 90. a první poloviny nultých let. V této době používal výše zmiňovaný slogan „Více ze života“. Poté už operátora koupila španělská skupina Telefónica a dala mu název O2. Dobové reklamy archivuje youtubový kanál StareReklamy.