O2 otevřelo nové zákaznické centrum v Ostravě. S řešením požadavků pomáhá operátorům umělá inteligence

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

Inteligentní síť = IQ tykve 🤣

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2023 14:42

Řešením celý týden nefunkční BTS.
Asistentka Eva úplně selhává.
zmizela BTS!P3 Žižkov, Kubelíkova 60 panelák. Nejde 5G!https://www.gsmweb.cz/foto. php?op=oskar&cid=10291&okres=ABZtráta času....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 09. 2023 14:08

Jakoze az s O2 sem se opet vratil do dob vytaceneho spojeni a chozeni s mobilem po zahrade a hledani signalu :)) televize tak to je uplne slagr, to bych se poblil.. a resit s tema tupcema uplne cokoli je zazitek.. nejlepsi je kdyz resite nefunkcni internet a mental vam nabidne jako "omluvu" balicek navic k TV .. ktera jaksi bez netu nefunguje.. co bych chtel, dneska uz tam delaj akorat gumy a ukacka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 09. 2023 19:48

Moje O2 je fajn aplikace, příjemné rozhraní, funkční, a dá se tam toho dost nastavit.
ALE:
ta "umělá inteligence" v případě technických problémů vše jen prodlužuje a komplikuje (nahlásit poruchu přes moje O2 taky není výhra - nedostanete info co je za problém a kdy bude odstraněn). Jediná funkční cesta je "překonat" ten jejich automat, a dostat se přímo na operátora - ti schopnější rovnou předávají technikům, a je to jediný způsob jak zjistit "co" je za problém a "kdy" bude odstraněn. Nedávno jsem řešil nefunkční BTS v mojí lokalitě (a na to navázané jak mobilní služby, tak internet), a ten jejich automat mě akorát přiváděl k šílenství. Btw pokud nahlásíte poruchu v moje O2, už se nedostanete na operátora (při zádání stejného čísla služby, a rovnou vám to položí hovor).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor