O2 přibylo 70 tisíc zákazníků mobilních služeb. Firma udržela stabilní zisk

Názory k článku

mol191280  |  28. 01. 2020 14:31

Zase se zloději chvástají, jak moc okradli slušné lidi. FUJ! Čistý zisk našich tří mobilních operátorů přesahuje 10 miliard korun. K tomu ještě jejich manažéři berou astronomicky nechutné platy a pořád se tady najdou blbci, kteří mi budou tvrdit, že máme kvalitní síť, která moc stojí a proto je u nás draho? Jsme obětí kartelu a zlodějů! Proč proti tomu ČTÚ nic nedělá? Že by si je operátoři koupili???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Jo chvástají a mění firemní tarify ať človek chce nebo ne jsou to šmejdi zlodejský

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  28. 01. 2020 20:28
zogoth  |  28. 01. 2020 20:33

Mobilmania dneska sdílela Půrův článek z info CZ o tom jak operátorům klesají zisky a marže a že se čtvrtý operátor nezaplatí. Nezdá se vám že tahle zpráva to malinko vyvrací?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papadimo  |  28. 01. 2020 21:29

O2 je největší zloděj z nich. Ještě že mám předplacené karty a vrituly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2020 07:47

Počet SIM karet není počet zákazníků.To že rodina má 3SIMky, jedno ADSL a jednu TV. Je stále jedna smlouva jeden účet jeden zákazník. To samé předplacenky které lidi drží zminulosi protže jim to ovládá kotel, ZS, nebo vrata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2020 08:14

Je mi zle z toho, když v médiích čtu a vidím, jak se zlodějům a podvodníkům daří. O2 je naprosto nejhorší operátor z celé trojky, na úrovni šmejdů kteří prodávají hrnce nebo 'kouzelné deky'.Mobilní hlasové služby
- O2 jako jediný operátor stále neumí eSIM, donedávna byly nemalé problémy s VoLTE a doposud stále nemá ani VoWiFi (volání přes WiFi) - služba je pouze v interním testovacím provozu.- O2 internet = nejlevnější modem TP-LINK ARCHER MR200 nám 3-5x týdně hlásil, že "chybí SIM karta", nebo prostě přestával fungovat internet. Pomohl až restart.- O2 TV = nejnovější set-top box nedokázal stabilně hrát déle než cca 1-2 hodiny. Buď se zasekl a bzučel, nebo neseděl obraz + zvuk, nebo byla modrá či zelená obrazovka. Opět pomohl až restart - což nám zkazilo advent, když se člověk k tomu musel zvedat i 4x za večer.Komunikace s O2 na katastrofální úrovni. Nikoho nic nezajímá, všichni tvrdí že jim vše funguje správně a ohání se smlouvou na 2 roky. Ve výsledku jsem vše zrušil, budu platit penále cca 8 tisíc a pak se dozvídám, jak se jim skvěle daří a jak si firma udržela stabilní zisk. TO JE KRÁSNÝ ZISK - PRODAT ZAJÍCE V PYTLI A JEŠTĚ ZÁKAZNÍKY POKUTOVAT ZA TO, ŽE TO UŽ NERVOVĚ NEVYDRŽELI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor