O2 Style Skin: oblečte svůj mobil do efektní folie

Diskuze čtenářů k článku

Dejv  |  15. 01. 2012 13:40

Dobrý den,
chcu se zeptat tato aplikace co je na o2 už asi žřejmě není, protože ji tam nemohu najít. Tak se chcu zeptat jestli nevíte zda je nějaka taková stránka kde si můžu vybrat či vytvořit vlasní skin na mobil. Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel O.  |  06. 03. 2010 23:10

Tak folie na notebook už pár shopů děla. Kámoš si koupil na forbook.cz folii na 17" notebook a cena byla nižší než u O2 na mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zamis  |  22. 01. 2010 20:57

doufam ze to nevyrabi zadni moralisti a plesknou mi tam i hezkou prasecinku. neni to zas tak spatnej napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tergan  |  24. 01. 2010 08:49

Eh, no nápad je to dobrej a možná by to i fungovalo, sem sice VDFňák ale mám i O2 číslo, takže bych to zkusil. Ale bojím se, že když mám n95-8gb tak že mi přijde na n95-1, protože 8gb v nabídce není Btw: Funguje někomu nahrávání vlastních obrázků? Mi se Mozzila sekne a jediný řešení ctrl+alt+del.. Mm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  22. 01. 2010 14:41

Hmm, lepici folie, hezky... ale kobercovka je kobercovka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10.06  |  22. 01. 2010 13:46

V upoutávce je ,,oblečená,, N95-1, ale v seznamu telefonu chybí. Nebo jsem slepý? N95-8GB tam je (ale bez uvedené paměti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 14:09

"O2 však jedním dechem dodává, že seznam zařízení se bude rozrůstat, dočkat bychom se měli i přenosných počítačů."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10.06  |  22. 01. 2010 15:04

No hlavěn že tam mají Nok 8800 ... Arte, ale spousta blonďatých sekretářek si je asi polepí, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 13:04

Nevíte někdo,jestli to lze využít,ikdyž nejsem uživatelem O2? Jak se v tom případě k tomu dostanu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 13:29

napadá mě poprosit známého s kartou O2 a peníze mu dát hotově do ruky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  22. 01. 2010 10:56

Docela dobry napad, tady ted jde hlavne o aplikovatelnost, aby to fakt dobre vypadalo...
a trochu mi tam chybi nabidka tvorby jen nejakeho kusu, napriklat jen na zadni kryt...kdyz nechci oblekat cely telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  22. 01. 2010 11:33

V tom pripade staci namalovat jen zadni kryt, predni a zadni strana jsou oddelene. Ale cena je porad stejna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  22. 01. 2010 13:03

tak to je mi jasny, ale proc platit za neco, co nepotrebuju? Neni to zadna velka castka, ale principielne je to blbost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  22. 01. 2010 10:11

Přesně tak.Pořad něco vymyšleji ale aby jim fungovali služby ktere slibovali před dvouma roky a nedavno znovu třemi měsici jina služba a do dnes nic nemaká jak má.Ad nic předem nedavaji do medii a svojich letaku když u tohoto operatora je to utopije.Nebudu rozepisovat o jake služby se jedna protože už se toho napsalo hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  22. 01. 2010 11:21

tak to vím opet naprosto presne o kterou sluzbu se bude jednat jestli mas na mysli co se mela spoustet nekdy v puli listopadu . jediny reseni je , mel jsem u nich 3 cisla pausalni na podzim, nyni uz jen 1 .nehodlam se stale na fakturach okradat a resit kazdej mesic 2x reklamaci. jednu po telefonu a druhou jeste navic pisemne,aby mi vratili penize za neschopnost operatoru aktivovat pozadovanou sluzbu . misto volani mi klidne aktivujou nakou kravinu na smsky. todle uz je na budku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jb  |  22. 01. 2010 08:45

Kdyby radši manažéři společnosti místo vymýšlení podobných nesmyslů popřemýšleli o jejich úžasných (množné číslo je správně) interních systémech.
Třeba by pro začátek stačilo, kdyby naučili své zaměstnance s nimi pracovat! Anebo co třeba trochu zrychlit vyřizování reklamací. To je ale nejspíše moc náročné a přineslo by to úlevu zákazníkům a to se zřejmě dnes "nenosí"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wollkow  |  22. 01. 2010 09:29

Naprosto souhlasim. Porad mysli jen na penize a stejne tak porad sve zakazniky maji za debily!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agent  |  22. 01. 2010 10:53

A co čekáš? Vždyť jsem Telefonica importuje své vlastní knowhow z Jižní Ameriky, viz nový CEO české TO2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  22. 01. 2010 08:21
avatar
22. 01. 2010 10:15

tvorbu vlastního designu folie tam vidíte kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Potěra  |  22. 01. 2010 10:54

Dobrý den,
pane Kocera chtěl jsem se vás zeptat kde je možné si zakoupit dárkový poukaz? A je potřeba při jeho koupi být zákazníkem O2? Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 11:05

poukaz koupíte zde http://o2styleskin.o2active.cz/certifikat.php...
"Platba: Uhradit z tel. čísla zákazníka Telefónica O2"; buď se strhává částka z kreditu nebo připočte na fakturu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Potěra  |  22. 01. 2010 11:12

takže ho nelze zakoupit např. na prodejně platbou v hotovosti a potom ho použít na internetu při objednávce samotného skinu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 13:29

podívejte se do podmínek, nic takového jsem tam ale nenašel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor