O2 u nás a v Anglii. Stejné a přece jiné

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  22. 08. 2007 19:50

O2 v cechach vsechno dava hrozne draho,vsude ve svete kde je velka konkurence,je vse levnejsi a telefony jsou vetsinou pozornost zato ze se upisete.Skoda ze ne u nas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mivro  |  21. 08. 2007 10:14

zdravim. v prvom rade nechcem provokovat ani nic podobne, ale dobre chapem, ze v CR nemate standardne sekundovu tarifikaciu po prvej sekunde (1+1)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  21. 08. 2007 16:50

Ano!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mivro  |  21. 08. 2007 21:46

tak to som fakt netusil... co si ja pamatam, tak co som mal prvu svoju predplatenu kartu od Globtelu (Orange) okolo roku 2001 uz vtedy bola aj sekundovka... na pausali mal otec myslim uz od roku 2000... bez toho si neviem predstavit mobilnu komunikaciu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ste v piči!  |  23. 08. 2007 12:15

"bez toho si neviem predstavit mobilnu komunikaciu"
tak to ja si komunikaci nedovedu prectavit bez mobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  21. 08. 2007 21:04

To by mě taky zajímalo????????????????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannibal152  |  20. 08. 2007 21:08

Zijem v anglicku a mam o2 kartu ale len na dobijanie kreditu, teda nie pausal....
je to lepsie.. lebo si mozem zaplatit rozne sluzby ako international calls a stoji to asi 200CZ jednorazovy poplatok a ak volam na slovenske O2 tak mi berie 5SK na minutu co je 0,10 L a kredit si dobijam 15L.... dalej mam taku sluzbu ktora je zdarma a to su volne minuty na vecer, vikendy a sviatky... ak si dobijem na mesiac min. 15 Libier mam 150minut ak max 30L ma 300... volne minuty platia na vsetkych operatorov a pevne linky v UK.... je to super...no tak volanie z UK na SR ma vyjde lacnejsie ako zo SR na SR... trapne vsak??? a mobily??? len cez ebay... really good

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  20. 08. 2007 17:34

Je to další odpad z dílny nezkušeného "redaktora".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KSMDG  |  20. 08. 2007 19:54

Tak uteč, hnido, nebo napiš lepší.
Konečně se někdo odvážil něco říct proti neskutečné zotročovací politice operátorů. Já měl v Anglii tarif 4 roky a za ty 4 roky jsem vystřídal 3 telefony - Sharp GX 30, Sony Ericsson S700i a můj poslední byl Sony Ericsson W850i - dostal jsem ho úplně zadarmo! Za telefon jsem platil jenom na začátku, kdy jsem za toho Sharpa zaplatil 100 liber, protože to byl tehdy top telefon a já chtěl nízký tarif - všechno bylo přehledně vysvětleno, takže jsem věděl úplně přesně, do čeho jdu. Každý další upgrade byl zadarmo. A to se mi v jednu chvíli automaticky a bez poplatků zvednul i tarif, najednou jsem měl místo 100 minut 125 ... a platil jsem stejně.
Od doby co jsem se vrátil mám předplacenku Vodafone (setrvačnost, dřív jsem měl Oskara a v Anglii Vodafone), ale tarif si od nikoho nepořídím do chvíle než si mě začnou pořádně vážit. Prostě za závazek musí člověk dostat benefit. A to co nabízejí naši operátoři za "benefity" je prostě hnůj a hlína a nestojí to ani za čárku.
Článek je výborný, profesionální, ne takové emocionální výplody, jakých jsem schopen já a většina diskutujících.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soul  |  21. 01. 2008 20:56

jee, SE S700, to byl asi nejlepsi telefon co sem kdy pouzival (ted mam N N93) a kupoval seam ho za 17 000 v CR :(. No ted ziju v Holandsku a mam Samsunga D900i zadarmo k upsani na 1 rok za 20 euro mesicne jako druhej telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shanik  |  20. 08. 2007 16:42

Proc autor clanku ve srovnani O2 CZ pise jen O2 UK? Osobne si myslim, ze by mel srovnat i s ostatnimi zememi, kde O2 pusobi a pak bude rozdil jeste markantnejsi. Co treba O2 DE a nebo O2 IRL? Osobne vyuzivam predplacenku od O2 IRL, k telefonu za 90 euro jsem dostal 90 euro kredit (takze vlastne telefon zadarmo), do CR volam za 19 eurocentu za minutu a navic hovorne uctuji po vterinach 1+1 jak vnitrostatni tak mezinarodni hovory. Pritom hovorne mimo spicku a o vikendu je levnejsi nez v CR (i kdybych nepocital vterinovou tarifikaci). A to jsou v Irsku na necelych 5 milionu obyvatel 4 mobilni operatori a dalsi virtualni jsou na ceste, takze vymluvy typu Cesky trh je maly u mne neobstoji! Hlavne nechapu, proc jeste nikdo nic neudelal s uctovanim 60+1, ktere je v Cechach uz od zacatku mobilni komunikace? Vetsina Evropskych operatoru uz davno uctuje po vterinach 1+1, tak proc u nas je tomu jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 08. 2007 14:31

Fakt je to v Anglii tak super?

Včera jsem na disku
popíjel skotskou whisku
s mechanikem firmy IBM,
brejkoval jsem chvíli,
než mně došly síly,
pak povídám: Co dělá Anglie?
"O Anglii mně wůbec newyprávěj,
to je, jak bych sedl uchem na špendlík,
sprawedlnost nenajdeš tam žádnej
a připadáš si jako tajtrlík.
Reprezentanti z Oxfordu
válej' si fraky ve Fordu
a my musíme zpívat s nima v jednom akordu.
Ať jsou jací-tací, dávají nám práci,
když se naše libra z burzy domů potácí.
Proto u nás v Anglii nosíváme fangli
těm, co nám držej' štangli,
tvářit se však musíme, jako že nic nevíme,
no přesně jako na hlavu padlí."
Čóveče, mně se rozum hrbí
nad tím, jak to tam máte blbý,
my máme od lordů dávno klid,
vyhostili jsme je ze země
a teď si žijem nádherně,
u vás by to mělo také jít.
"Už vod těch dob, kdy začla téci Temže,
víme, že chtělo by to strukturální čenže,
vono by to chtělo být, jak by to mělo, hou, jenže
nikde tak ve světě
korupšn nekvete
jako u nás v Anglii,
buď jseš loajální a držíš se tý lajny,
anebo čekej, že tě vylijí.
Proto každej Brit, kterej chce mít klid,
chválí svoji práci, než by si ji nechal vzít.
Kdybych se, hochu, šprajcoval,
pod mostem bych nocoval
a ty bys nyní za mý prachy těžko tancoval.
Proto u nás v Anglii nosíváme fangli
těm, co nám držej' štangli,
as I'm not like Czech, so I carry flag,
even if I go sometimes back.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alexthexplrer  |  20. 08. 2007 13:34

Clanek dobry jen vic takovych!!!
Ja si dovolim jen poznamku, ze autor zcela opominul subjekty, ktere "preprodavaji" kontrakty velkych operatoru. Napr.CarphoneWarehouse. Ja mel tarif konkretne od O2 UK pres Carphone, platil jsem 35 liber mesicne a kazdy 3 mesice poslal vsechny ucty Carphone Warehouse. Ti mi poslali cca do mesice sek s pulkou tarifu zpet, tj za tri mesice se jednalo o 70 liber (tj. tarif me stal ve finale 17,5 mesicne ). Nemluve o tom, ze jsem telefon v hodnote v te dobe 140 liber mel zdarma.
Doslo to dokonce tak daleko, ze kdyz si nekdo da praci, tak muze mit tarif uplne zadarmo. Nektery firmy na netu vraceji celou castku. To jen takova rada, pro ty co premysleji o tarifu v UK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  20. 08. 2007 12:33

Článek je to pěkný a znovu to jen dokazuje touhu cizích firem na zdejším, nerozvinutém trhu vydělat co nejvíce. Takhle je to ve všem. Lidi zde platí mnohem více než v cizině(s přihlédnutím na kupní sílu), ale platí. Dokud platit budou, nebude důvod jít s cenami dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  20. 08. 2007 11:00

Je to jedna z nejhorších firem v ČR.Všechno jsem u nich zrušil a šel jinam.Nebudu takovejm sráčum nosit peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  20. 08. 2007 13:15

mas recht

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  21. 08. 2007 20:42

To je velmi hodnotný příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drcz  |  20. 08. 2007 10:43

U TM jsem nikdy nebyl takže můžu jen těžko porovnávat ! Ale zkušenosti mam s O2 a Vodafone, osobně nevidím důvod proč nadávat na O2, nikdy jsem neměl s nima žádný problém, volání a služby bez problémů a samotní operátor mi zodpověděl vše co jsem chtěl vědět! U Vodafone zas tak dobrý zkušenosti nemám, vyskytli se mi tam problémy s různými druhy služby a za platby, ale to samé se může vyskytnout u kterého koliv !!!
A srovnání zrovna s Anglií neni zrovna nejlepší! .. lepší by bylo už zminované Německo nebo i porovnaní operátorů v okolních zemí!....
Ale díky za článek !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  20. 08. 2007 10:35

Dokud nebudou ceny v cizině přepočteny s ohledem na kupní sílu, tak je to stále trochu neporovnatelné. Co na to použít hamburger, big max index? Pokud za hamburger v UK zaplatím 2x více, pak by se v přepočtené tabulce jejich ceny za volání vydělily dvěma... To by bylo srovnání!
http://www.economist.com/markets/indicators/displaystory.cfm?story_id=8649005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  20. 08. 2007 11:53

To by me zajimalo kdy tu stal Big Mac 50,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  22. 08. 2007 16:30

Az se bude i vybaveni operatoru prodavat podle prepoctu kupni sily, tak klidne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oriesko  |  24. 08. 2007 16:52

Na BigMaca ti to asi zodpovedne neprepocitam, tyhle veci nejim, ale myslim, ze tu stoji cca £3. Takze 120 kacek
Ale popisu ti to jinak. Myslim, ze nektere odhady jsou tu ponekud nadnesene (£50 = 300Kc - tak to bych opravdu nerek), ale me to osobne vychazi na jednoduche nasobeni deseti. £1 = 10Kc (porovnani ve vztahu k prumernym platum!!!)
Takze si vsechny ty tarify, co treba stoji £35 predstav, ze by u nas staly 350Kc To by bylo hezke, ne?
Prumerny plat je v UK (nemam podlozeno statistikami, pouze osobni zkusenosti) cca 20 (administrativa) - 50 (lekar v nemocnici) k£ rocne. Takze se drzme v normalnich mezich a povazujme za prumer £30.000 rocne.
Po zdaneni ti zbude nejakych 24/12 = 2.000 cisteho mesicne. To je dost hodne podobne prumernemu ceskemu platu vydelenemu 10, ne? (20.000Kc )
No a ted si predstav, ze mas tech svych 20 litru mesicne cisteho (pro Prazaky to bude tezke, ja vim ), jdes do obchodu a mas tam:
- mesicni tarif s 500 volnymi minutami a 500 SMS za 350Kc
- spickove vybaveny znackovy PC notebook za 9.000Kc
- nejnovejsi 8MPX digifotak za 2.000Kc
- znackove dziny v rozmezi od 150 do 900Kc
- pullitr lahvove Plzne za 16Kc
- MacBookPro za 13.000Kc
- Porsche Boxter (druha ruka, skvely stav) za 220.000Kc
- Range Rover (r.v. 2005) za 430.000Kc
- benzin za 9Kc litr
... a tak dale a tak dale
Snad krome nemovitosti si anglani zijou jak v bavlnce. Pro me to bylo asi nejexemplarnejsi zjisteni, jak moc je nase zame chuda a zaostala Sad but true.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  26. 08. 2007 16:23

Predpokladam, ze pokud bych v UK zaplatil za bydleni, zbyde mi z platu podstatne mensi castka nez v CR, ale i tak to srovnani po prepoctu pro nas vychazi dost drsne...
Dik za dobry rozbor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fiel  |  20. 08. 2007 10:28

a proč se to nesrovnalo s Německem? Je nám kupní sílou mnohem blíž než Anglie, stejně tak je blíž kilometrově a ty zvyky jsou mnohem méně rozdílnější než v Anglii. Navíc jsou tam taktéž O2, TMO a VF jako u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 20. 08. 2007 10:49

Protože se mi mnohem lépe pracuje s webovými stránkami primárně v angličtině. Můžete si říct, že je to blábol, ale prostě je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  20. 08. 2007 12:39

Já si neříkám, že je to blábol, já si říkám, že je velmi tristní, když v celé redakci není nikdo, kdo by uměl TROCHU německy (na zorientování se v ceníku není zrovna třeba státnice z Nj).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  20. 08. 2007 17:31

Vážený pane "redaktore". Vaše články stojí za starou belu. Věnujte se prosím vás něčemu užitečnějšímu a nespamujte MM takovými hnusy. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  20. 08. 2007 12:44

take existuji on-line prekladace, napr
http://www.google.com/translate_t
- uznavam, ze to neni vzdy to prave, ale pri otevreni stejne stranky ve 2 oknech (original+prekladac0 by se to snad zvladnout dalo. Navic se vicemene pouzivaji stejna vyrazy (tariff, atd.).
Sice je to OT v kontextu tohoto clanku, ale s Nemeckem bych srovnal nabidky DSL pripojeni, napr. 16Mbit+unlimited volani na pevne linky, bez jakehokoliv FUP pod 50,- EUR mesicne (tedy nejakych 1400,- Kc). O tom se nam tady muze jenom zdat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  31. 08. 2007 12:43

Pokud vim, tak Nemecko bylo co se tyce mobilniho telefonovani vzdy drazsi nez my a tudiz by to nebyla takova senzace - proste vyssi platy a tudiz i ceny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  20. 08. 2007 09:44

No konecne to nekdo napsal do clanku!!!
Kdyz se takovychto clanku bude psat vic tak se snad jednou neceho podobneho jako je tomu od nas nas zapad taky dockame!
Zatim mi to prijde, ze vychodni evropa sponsoruje tu zapadni, byt kupni sila je tady mnohonasobne mensi.
Autorovi bravo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
def  |  20. 08. 2007 10:10

Ani bych nerekl, ze sponzoruje, spis jde o to, ze v Cechach je mala konkurence (3 operatori), maji mnohem mene zakazniku a zakaznici nejsou tak bonitni. Bezny anglican klidne necha mesicne za telefon 50 liber a vic - takze si operator muze dovolit mu dat telefon prakticky zadarmo (je bezne, ze se tu i plati - dostanes telefon s tarifem a treba 150 liber na ruku). Pak je tu jista role velikosti trhu - v Anglii je sestkrat vic zakazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 08. 2007 10:32

Bohužel s tou konkurencí je to tak. Žádná v podstatě není, došlo jen k rozdělení trhu a k plíživému zdražování (všimli jste si, že u starších tarifů bylo volání do vlastní sítě vždy levnější, většinou za polovinu, a teď to „sjednotili a zjednodušili“ na tu vyšší částku?; účtování 60+30; nepřevádění či polopřevádění neprovolaných volných minut; brutální zdražení roamingu atd.). Ufon zatím taky nic moc, no uvidíme, až pokryjí a nabídnou příští rok i mobilní volání. Pokud nabídnou volání ve vlastní síti za rozumný paušál a účtování 1+1, mohlo by se to trochu pohnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnevimm  |  04. 10. 2007 19:37

U:fon nabizi volani ve vlastni siti zadarmo protoze nevyuziva GSM ale datove prenosy pro internet a vola se prez Voip (prykticky skype) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 10. 2007 08:45

No, za paušál není zadarmo, to jen tak lživě prezentují v reklamě, aby jim na to hejlové skočili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IPna  |  20. 08. 2007 10:39

Jo akorat ze problem je v tom, ze pro anglicana je 50 liber prd, to si vydela kazdej mantinel v mcdonaldu za den..
Co se tyka male konkurence v tom problem neni, v irsku jsou 4 operatori nabidka telefonu je podobne uboha jako u nas, ale co se tyka tarifu a pay as you go karet tak ceny jsou daleko nizsi. S predplacenou Vodafone kartou je volani do CR za 20 centu za minutu, sms do zahranici za 15 nebo 10 centu nemluve o tom, ze dostavate mesicne 10E kredit zadarmo po dobu asi pul roku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  20. 08. 2007 11:03

Presne tak ... 50 liber je cca jako pro nas 300 korun. No a v tech 50 librach uz je sakra provolanych minut a odeslanych SMS a MMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KSMDG  |  20. 08. 2007 20:00

Souhlas. Já když jsem si v UK pořídil 100 minutový tarif, tak jsem prvních půl roku platil účet minimálně 80 liber ... první účet byl dokonce 119 ... a to jsem byl obyčejnej au-pair se 70 librama týdně.
Účtování po sekundách, co provoláš, to zaplatíš, pak se stane, že se stejným tarifem toho člověk subjektivně vyřídí mnohem víc, protože v našich končinách jeden krátký hovor rovná se obvykle jedna minuta dole, zatímco v UK si do té minuty vyřídíte třeba 5 dvacetisekundových hovorů, což většinou na krátkou domluvu stačí. A pak člověk telefonuje, a telefonuje, a smskuje, a když je rozdíl, nikdy není tak příšernej, aby se nedal zaplatit.
A o té kupní síle - pravda pravdoucí. 50 liber prostě nic není. V kruzích kde jsem se já pohyboval, se dalo 50 liber vydělat za pár dní pouhým uklízením a hlídáním dětí po večerech.
U nás bohužel stále hudba budoucnosti. Už se podívejte jenom na Apple, jaké jsou cavyky s iPhonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  20. 08. 2007 21:08

hmmm... zrazu sa predsa len ukazuje ze se-kundova tarifuckacia je to prave orechove...
..ja jsem to rikala ze si cumaky rozbijou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 08. 2007 11:15

Hmm. Asi nejak nesleduju posledni vyvoj ale driv platilo, ze minuta ma 60 sekund. Tech 5 dvacetisekundovych hovoru do minuty teda bude asi nejaka novinka v oblasti pocitani casu.
Jinak ale souhlas. Velmi kratkych hovoru jde do minuty udelat vic zatimco u nas to ucetne je nekolik minut. Pak dochazi k takovym paradoxum jako provolani 200 minut behem hodiny nebo provolani 40 hodin denne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x_pavel  |  21. 08. 2007 12:59

50 liber za par dni se snad da vydelat i u nas ne?.. pravda jsem z prahy takze si nedelam iluze s tim jak to je treba na bruntalsku kde prace moc neni.. nicmene 2000-2500 rekneme za 4-5 dni neni podle me tak moc...ale opravte me jestli se mylim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IPna  |  22. 08. 2007 19:18

No zalezi co delas, tady se to da taky vydelat za den klidne vid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  16. 10. 2007 01:48

Ted je v Anglii zakladni mzda 5.52/h a 50 liber zdanenych vzdela i clovek s IQ 25 vytiranim zachodu za 10 hodin...
Jinak O2 kazdou chvili vymysli nove a nove akce.. Ted treba staci odeslat SMSkou operatorovi svoje postovni smerovaci cislo a z mista volani (mista uvedeneho PSC) mate vsechny hovory zdarma. Pokud se kazdy mesic dobije mmin. 10 lber, stale se to prodluzuje. Fakt parada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasa  |  20. 08. 2007 09:43

sice nejde o britanii ale stejne. tady ve svedsku jsou mobilni sluzby nepomerne levnejsi nez u nas. napriklad tarif ktery pouzivam ja (1SEK=3CZK): mesicni pausal 49:-, sms/mms do vlastni site zdarma mimo za 0.69:-, volani do vlastni site zdarma, do ostatnich siti a na pevnou za 0.69:-, volani na pevnou do cech 0.5:- do mobilni site za 4.50:- doba upsani je 12 mesicu a nejsou v tom volne minuty. jiny tarif napriklad mesicne 499:- a vsechny sluzby zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  20. 08. 2007 09:43

Jo, to znam. Mam soukromy O2 a firemni TMO. Cenama dost hruza. Treba ac jsem vyznamny zakaznik O2, tak byla pred SmartRoamingem pro mne vyhodnejsi pouzivat vsude v Evrope predplacenku Fr.Orange.
Ted je stale vyhodnejsi, nez u TMO, kde ma firma par set aktivnich karet s dost velkejma uctama.
O tech telefonech to je znamo. Nap. v nejdrazsi Francii se dotovana cena HTC VOX (S710) pohybuje jiz od 60ecek. At si to kazdy porovna sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  20. 08. 2007 09:17

Moc hezky clanek!!! Tuto situaci sleduju uz delsi dobu a jsem rad ze na to konecne nekdo upozornil... Ono nemusime ani jezdit do Anglie, staci se podivat na jine vyspele zeme aby ste zjistili jak s nami nasi operatori vydrbavaji... Diky autorovi a tesim se na dalsi dil!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  20. 08. 2007 09:17

Moc hezky clanek!!! Tuto situaci sleduju uz delsi dobu a jsem rad ze na to konecne nekdo upozornil... Ono nemusime ani jezdit do Anglie, staci se podivat na jine vyspele zeme aby ste zjistili jak s nami nasi operatori vydrbavaji... Diky autorovi a tesim se na dalsi dil!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
def  |  20. 08. 2007 08:55

Ja ma o2 UK jako pay&go (predplacenka) a nemuzu si je vynachvalit. Sluzby maji parfektni, telefony levne (koupil jsem si u nich samsung d900 za £109 - rekneme 4500Kc). Mensi problem je s tarifem. Na prvni pohled vypada dost nevyhodne, ale po chvilce se ukaze, ze je vlastne dost vyhodny. Kdyz si za mesic nabiju £10, tak dostane bud 50 minut volani, nebo 100 SMS (muzu si vybrat). Kazde 3 mesice mi vrati 10% z nabite castky za dane obdobi. Kazdy mesic dostanu 1MB dat. Volani do CR mam za 30p/min a SMS za 10p. A to neberu v potaz, ze v Anglii se uctuje po vterinach od zacatku hovoru (takze kdyz mluvim 10 sekund, tak zaplatim sestinu minutoveho tarifu - zadne po vterinach po prvni minute). Zakaznicky servis je v pohode, pokryti v pohode, roaming v pohode (kupodivu neni mozne roamovat v Cechach s O2 CZ, ale jen t-mobile!). Takze spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STandas  |  20. 08. 2007 08:17

Operator O2 se svymi telekomaky v zavesu co tam smrdi or roku 1950 az do ted a dlouho budou to vede opravdu od 10ti k 5ti. Nastesti jsem pri premene zlateho Eurotelu na O2 utekl k Tecku, kde jsem moc spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  20. 08. 2007 08:37

A copak se Ti nelíbí na moderní a pružně reagující společnosti SPT Telecom, která jediné co změnila, je název, a to hned 2x?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  20. 08. 2007 09:07

Utekli jsme při měsíční fakturaci 200 tis. od "téčka" k O2. A jsme spokojeni mnohem víc.
BTW. žena byla minulý týden u t-mobil na prodejně, že potřebuje PIN od SIMky. Na značkové prodejně jí řekli, že si musí koupit novou SIMku! ...měli štěstí, že jsem tam nebyl, takovou bandu kreténů jsem nezažil. Držím si od nich odstup od doby, kdy jsem byl ujištěn, že mi vrámci záruky nahrají nový firmware do 3310 u nich koupené - po 14ti dnech se vrátila ze servisu s tím, že byla zasažena kapalinou (nebyla!), firmware nepřehráli a abych dostal mobil zpátky, tak jsem musel zaplatit za diagnostiku!
Vy u Telecomu možná natrefil na lemply (nebo nadáváte s masami na Telecom, protože to je "trendy"), já opakovaně narážím na neschopnost zaměstnanců T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  20. 08. 2007 09:35

no pokud si vaše žena pin změnila tak ho těžko operátor bude znát.. maximálně mohou znát puk kod ale to zase pochybuju žeby někde archivovali puk pro 5 milionů čísel... nadávat můžete sobě že si papíry od simky neschováváte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  20. 08. 2007 10:02

Nepochybuj, archivují.
Pokud šlo o předplacenou kartu, která nebyla registrovaná, nemohli PUK sdělit. V opačném případě se stala chyba...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cindik  |  20. 08. 2007 16:06

Ani u karet není problém. Naši důchodci 3x špatně zadali PIN a o nějakém PUKU neměli ani ponětí, kor když SIM dostali jako nepotřebnou od někoho nalšího. U VODAFONU nám po zodpovězení nekolika kontrolních otázek PUK vydali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  20. 08. 2007 23:59

minimalne v BSCS se da zjistit PUK a PUK2 pro jakoukoli aktivni SIMku ktera je aktualne prirazena k jakemukoli aktivnimu tel.cislu
pred tim, nez se SIMka dostane do obehu (na prodejny, dealery atd.) tak je zavedena v systemu a udaje jsou uz pripraveny, po aktivace se udaje nahraji do ostreho systemu kde s nimi uz pracuji sami prodejny a infolinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
to mr.detlef  |  06. 09. 2007 13:15

Jojo .. taky jsem měl problémy s pinem, zašel jsem na prodejnu a za stovku mi na počkání změnili pin a dali novej PUK, takže jsem byl maximálně spokojenej, v tomhle problém nevidim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  20. 08. 2007 13:40

Uvědomte si, že telefony neopravuje T-Mobile, ale značkový servis. Pláčete na nesprávném hrobě, příteli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  21. 08. 2007 00:55

Větší krávovinu jsem už dlouho nečetl. Neměla manželka náhodou zablokovaný kromě pinu i PUK? Potom už samozřejmě jiná možnost než výměna SIMky za poplatek asi není. Hold za blbost se platí
Proč myslíte že měli zaměstnanci prodejny štěstí? Uřval by jste je díky své omezenosti k smrti?
A další perlička - ujištění, že v rámci záruky bude přehrání firmwaru na 3310ce zdarma a pak zjištění že je telefon zasažen kapalinou (doplnění, že nebyla od Vás neberu - nejste autorizovaný technik, na rozdíl od toho kdo toto vyjádření k telefonu dal) firmware v záruce nepřehráli. No toto, jak si to mohli dovolit. Když jste telefon poškodil a tím přišel o záruku, mohli si to dovolit uplně normálně, a je logické, že ve chvíli kdy servis zjistí, že byly porušené zaruční podmínky, nebude do přístroje zasahovat žádnou opravou. A jak už tady někdo podotknul, jde o vyjádření autorizovaného servisu, kterým se daný operátor pouze řídí při svém vyjádření. Platby za diagnostiku byly svého času standartní u všech operátorů i jiných prodejců elektroniky, ale potom co tuším tenkrát Oskar prohrál nějakou soudní při od toho všichni operátoři rychle ustoupili - pokud se pletu s tím Oskarem, tak mě opravte a nekamenujte
Až tady příště budete plivat špínu na kteréhokoliv z operátorů, tak aspoň používejte pádné argumenty a pravdivé informace, a ne informace Vámi upravené, zkreslené Vaší neznalostí a taky stářím těchto informací. Ta "aféra" s 3310kou je už přece jen kapku starší, nemyslíte? To snad ještě ani T-Mobile neexistoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  21. 08. 2007 12:44

presne tak! Uplny souhlas, lepe to snad ani vyjdrit nejde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmaniak  |  23. 08. 2007 00:22

Pokud šlo o Cellnet pak je to jejich pecialita ani se na tel nemrknout a říci že je zasažen tekutinou a nechat si zaplatit diagnostiku. Jiný servis autorizovaný nebo neautorizovaný by si to nedovolil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  23. 08. 2007 13:16

Já myslím že ani Cellnet si tohle nemá důvod dovolovat, protože za provedení záruční opravy dostane od výrobce zaplaceno. Ale vzhledem k tomu že je povinnen na provedenou opravu poskytnout záruku, tak ji v případě oxidace - zasažení kapalinou neprovede, ať je viditelně jakkoliv sebemenšího rozsahu. Do několikavrstvé systémové desky ani ten technik nevidí a pokud vidí stopy na povrchu, tak automaticky zamítne opravu z důvodu porušení záručních podmínek - to mi přijde logické

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  21. 01. 2008 13:17

pro FMMB.. myslim, ze to opravdu lepe napsat neslo.. peknej denu preju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  23. 08. 2007 22:32

asi nováček na prodejně...u T nedostanete PIN ale po jeho zablokování vám bude zdělen PUK aby sis ten PIN mohl znova nastavit a to že někdo zapomene PIN no tak to je kapitola sama o sobě...ma si ho radši vypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soptik21  |  24. 08. 2007 13:54

Je směšné, že tu Fšichni reagují na simku, ktera nehrala pravdepodobne moc velkou roli pri prechodu k O2... ale tech 200 tis asi ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor