Tak slavná bude spíš kvůli takovým patriotům, jako jsi ty. Který do světa posílá podobné z kontextu vytržené pomluvy.Vzhledem k tomu, jak velké harakiri v interních systémech O2 dělá, tak bude až s podivem, pokud to za tu dobu stihnou přelít.
Ono, nahradit ty systémy, s rozsahem databází a množství transakcí v nich, není žádná legrace. A ty objemy dat, které musí zmigrovat .. naprosto chápu, že potřebují udělat freeze, aby to přenesli, ověřili a spustili. Aniž by se jim na exportu data stále měnila. To by pak mohli migrovat do nekonečna.Btw, asi jste nezaznamenali, jak svůj SAP migroval tuším že loni ČEZ. To jejich webová a mobilní samoobsluha nefungovala několik měsíců. A služby jely komplet setrvačností. A nikdo neuměl říct, kdy se to zas zprovozní. Kdy zas člověk uvidí faktury. Kdy se dopočítá přeplatků záloh.
Pamatuji si, že jsem někdy na konci léta aktioval jednu doplňkovou službu. A podle faktury mi ji reálně zprovoznili až někdy v dubnu letošního roku. Doba odezvy 3/4 roku. A tady se někdo směje týdenní odstávce u O2.