O2 vylepšuje zákaznické systémy. Některé služby v samoobsluze budou mimo provoz

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

28. 09. 2018 04:25

No snad pak zase nebudou psát vyúčtování ručně 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Nechápu jak jim mohou zákazníci tolerovat takhle dlouhou odstávku zásadních systémů. Poslal jsem to bývalému kolegovi, který teď pracuje v Japonsku u mobilního operátora NTT Docomo v IT. Prý se tam už dlouho takhle nezasmáli. Nechtěli uvěřit, že to není vtip.
Česká republika bude ve světě zase o kousek slavnější a opět kvůli mobilním operátorům a opět kvůli jejich neschopnosti či všehoschopnosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2018 17:36

Měli by spíš vylepšit službu O2 data

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2018 17:06

Ajé, vetsinou kdyz nekdo takovy neco vylepsuje, tak vysledek je presne opacny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor