O2 znevýhodňuje dotované mobily

Diskuze čtenářů k článku

Laďas  |  02. 06. 2009 13:58

inu každý operátor má svoje "marketingové tahy" i když tento skutečně hraničí s dobrými mravy... v poslední době jsem už dělal několik optimalizací nákladů firem v porovnání O2 a VF a nestačil jsem se divit, i když jsem nepočítal, že O2 bude levnější (objektivně musím připustit, že i to se jednou stalo) úspory i přes 50% bych nehádal, leč skutečnost je taková... Ale jak už tu někdo napsal, jsou tací, kteří si myslí, že je to všude (nejen) cenově stejné a nechtějí o jiném operátorovi ani slyšet, prostě nemají přehled... na druhou stranu, jejich věc, jsou to jejich prachy. a jestli se chce někdo přesvědčit, tak vám tu optimalizaci rád udělám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyrxo  |  01. 06. 2009 10:54

Uvědomte si ale že většina lidí uzavírá smlouvu primárně kvůli tarifu a zvýhodněná cena mobilu je jen bonus navíc tzn. že člověk stejně daný tarif bude používat a ne třeba jen dva roky ale i déle to tedy znamená ,že to jestli bude minimální plnění nutno dodržet rok nebo dva je mu jedno. Jen velmi málo lidí si prodlužuje či pořizuje nový tarif primárně kvůli telefonu to by totiž ani s minimálním plněním na jeden rok přeci nebylo výhodné, takže o čem je vlastně tenhle článek? Jo to celé nemysl. Nemáte už o čem psát?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  01. 06. 2009 11:53

Vodafone ted totalne rozsekava konkurenci a myslim si ze jestli to takhle pujde dal tak mu budou rapidne pribyvat zakaznici, staci se podivat na ceniky vsech tri operatoru.. T-Mobile drahej jak prase (neskutecny co ted udelali s cenama dotaku) a navic s rocnim MMP, O2 je na tom trochu lip ale 2roky MMP no a Vodafone jen 6 mesicu zavazek a pri tom nejlepsi ceny.. takhle se to dela.. Mel jsem 6 sim vsech tri operatoru, ale postupne jsem se jich zaboval az mi zbyl jen Vodafone a ani ne tak kvuli cenam, ale kvuli pristupu, T-Mobile me nekolikrat natahnul ve fakture, navic mi i jednou prisel ucet asi na 8000,- za net, ze prej sem se pripojil na port ktery nemam v pausalu, pekny.. u VF jsem se pripojoval uplne na to samy a zadnej problem.. U O2 jsem resil problem se sim asi mesic, dovolat se na linku nebylo snad mozny a na prodejne me temer poslali nekam, vzdycky akorat umeli rict poslete pisemnou reklamaci..s nima jsem skoncil nedavno kdyz jsem byl na prodejne s tetou ktere ukradli mobil a chtela duplikat sim, prej ze to neni mozny, ze ma smulu a ten kredit co tam mela (asi 600,- )ze ten uz neuvidi.. ze prej musi koupit novy cislo, tak jsem je tam poslal dopr.dele, hodil po nich i moji simku a finito, O2 never more.. Ve VF mi dali duplikat sim ihned se stejnym cislem i s kreditem kterej sem tam mel a navic uplne zadarmo!! V t-Mobilu prej za to chtej 400,- :oO
Tohle jsou veci ktere nejsou nikde v ceniku ale lidi si to uvedomi az kdyz na to prijde.. Ted to vypada jak kdyz vyzdvihuju VF, ale takova je moje zkusenost.. Jak jednou rekla slecna na prodejne. U VF jsou lidi protoze chtej, prave kvuli pristupu k zakaznikovi a ne protoze musej kvuli smlouve na x let.. Ono na tom neco bude.. Dneska to neni jenom o cene.. Ono i kdyz podepiste neco co vypada na papire nejvyhodneji, tak ve finale vas to vyjde o mnoho draz nez jinde.. Operatori to maj moc dobre spocitany..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  01. 06. 2009 15:44

Chlape svatá pravda. Je to tak jak píšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keira  |  31. 05. 2009 17:21

Člověk se podívá do diskuze a nenajde tam nic jinýho než dětinské dohady o tom, který operátor je lepší. Každýmu vyhovuje něco jinýho tak se tady proboha nehádejte jak malý děcka, je to směšný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furret  |  30. 05. 2009 16:00

Tak, vzhledem k tomu, co teďka vymyslel T-mobile, posouvá se O2 na krásné druhé místo, protože to, co T-mobile předvedl nemá obdoby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  29. 05. 2009 10:37

Tento tyden se o O2 docela dobre psalo.
Mimo tohoto pochvalneho clanku vysel jeste clanek: Soutěž O2 o BMW ovládli profesionální hráči (z cehoz ma bezny zakaznik uprimnou radost). Toto je vyborna veta z clanku: "I člověk s průměrnou inteligencí si prostě dokáže otázku, která na něj vyběhne pětkrát za den, zapamatovat," uvedl pro pořad Reportéři ČT Luděk Dytrt, který se svým kamarádem Ondřejem Pávem vyhrál 15 vozů. A dalších dvacet jim prý Telefónica O2 dluží.
Tohle je dalsi perlicka: Klienti Telefóniky čekají na vyřízení požadavků, odbavení trvá dny:) Koupite si simku a zavolate si za tyden?:)
Docela v kontrastu je Vodafone: S Vodafonem si zavoláte, i když vám došel kredit. Necha vas poslat SMS nebo zavolat bez kreditu. Hodni kluci:) Neco se stane, zlomite si nohu a muzete nekomu poslat SMS, ze jste treba v nemocnici, ikdyz nemate kredit. Sice to jde vyresit i jinak, ale tohle Vodafone skoro nic nestoji a jsou superhodna ferova firma:)
Telefoniku zachranuje T-Mobile: T-Mobile mění věrnostní program, získat výhody bude náročnější. 1 bod o 10 Kc draz:) Ale urcite tam bude nejaka supervyhoda, ktera tozo zdrazeni zakaznikum vykompenzuje. Treba: nově si zákazníci mohou Bonus body navzájem darovat. Chytre. Skoda, ze nemam T-Mobile, vydal bych se do ulic zebrat body. Prachy uz stejne nikdo nedava. Rodiny se ted budou nutit jeste vice, aby mely stejneho operatora. Jen skoda nazvu clanku:)
Tohle je sice z minuleho tydne, takze trosku nefer, ale taky dobre (ja jsem to ale cetl az tento tyden, takze zarazuju): ČTÚ zahájil s O2 řízení kvůli obvolávání zákazníků konkurence.
No a nakonec se mi hrozne libil clanek: Telefonika nelegalne odebirala podzemni vodu. Sice v clanku slo o to, ze odebrala vice nez mohla, ale kdyz o nekom reknete, ze odebira nelagalne, tak se to rovna slovu krade:) Kdo necetl clanek cely, mohl ziskat tento dojem. Mluvci to zehlila slovy, ze 'odebirali nelegalne' v obecnem zajmu. Skoda, ze nerekla jaky tento zajem byl. K clanku byl vtipny dodatek: Telefonika to delala proto, aby rozkladem vody ziskala volny O2. Toho se ji minimalne tento tyden urcite nedostavalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci  |  30. 05. 2009 07:55

Od 1.6 si taky s O2 zavoláš i když nemáě kredit...
Prodlevy vy aktivacích? Teď je nová aktivace otázka 24hodin.
Nelegální doběr vody? Upřesni si o co se jedná - O2 získalo víc vody aby ho v létě (ze svých vrtů) dávalo městu ke byl nedostatek. Vytáhli tak město z problémů a taky vytáhli více vody ze země, než mohli (překročili limity - kvůli tomu městu). A teď jim TO město dalo pokutu, že mu dali víc vody než mohli.
Tvoje informace jsou očividně zkreslené, nepřesné a neúplné. Vypadá to že spíš cíleně, než náhodou, silně mi to připomíná bulvár, který si taky překrucuje fakta...
První zjistit, potom zveřejnit.

"Tohle je sice z minuleho tydne, takze trosku nefer, ale taky dobre (ja jsem to ale cetl az tento tyden, takze zarazuju): ČTÚ zahájil s O2 řízení kvůli obvolávání zákazníků konkurence."
To je také dobrá hloupost. Proč by jim nemohli volat? M2 neustále volají od T-Mobile a občas od Vodafonu, bežná praxe ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  29. 05. 2009 10:02

Me osobne takove jednani prijde jako sebeposkozovani firmy. Tarifni nabidky teto firmy vubec nectu, protoze uz mam v povedomi z minula, ze je nejdrazsi. Takoveto clanky me jen utvrzuji, ze nedelam chybu. Balicky a akce nesleduju, protoze na to nemam cas. V jednoduchosti je sila. Cena za volani, sms, internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarin Smrkac  |  29. 05. 2009 01:57

Nechal jsem se "vědomě" uvrtat před 2 roky do rámcové smlouvy s O2 s tím, že utratím každý měsíc 4000 Kč a oni mi jako udělají "pomyšlení" jenže jak to tak bývá tak volám dráž než současní rekruti s jejich XXL NEON tarify apod., o výhodách nevím vůbec nic, nikdo se o mne nestará a dotovaný telefon s úpisem na 2 roky to je výsměch, který dostanu kdykoliv a odkohokoliv A to nemluvím o dalším podrazu - zrušení BENEFIT bodů, které z ničeho nic byly zrušeny a propadly bez náhrady Ano jsem živnostník, je to na IČO a jde o více simkaret, ale vzhledem ke krizi, která je opravdu už zde tak 4 tisíce měsíčně nejsou zanedbatelný náklad a tak jsem ho chtěl snížit jakoukoliv cestou ( nejlépe odchodem ) - problém je, že touto smlouvou se zavazuje k placení 4 tisíc bez ohledu na to zda voláte, píšete nebo cokoliv jiného. Zkrátka jednou jsem to podepsal a teď už budu jenom platit a to i kdybych od nich odešel. Předčasné ukončení je sice možné, ale za každý měsíc co bude chybět se platí smluvní pokuta 5000 Kč.
A nepomůžete si ani přechodem ( přenositelností čísla ) k jinému operátorovi neboť závazek se týká útraty za služby a nikoliv za simkarty tedy konkrétní čísla. Můžu přejít klidně k VODAFOUNU, ale platit čtyřku budu stejně ba co víc ještě s pokutou Tyhle hoši nikdy neprovolají a velice lituji, že jsem se s nimi dal do spolku. Jsem přesvědčen, že by to bylo obdobně všude stejné a tak jediný styl co do budoucna budu preferovat bude stará dobrá předplacená simkarta, sice budu dobíjet, ale představuju si daleko větší kontrolu nad tím co se děje. Rámcová smlouva je svinstvo a nedá se z něj utéct takže VELKÝ POZOR NA TO CO PODEPISUJETE, pak už si můžete nadávat jenom vy a nikdo jiný Myslím, že docela dobře se má herec Michal Dlouhý, který propůjčil O2 a její reklamní kampani svůj podmanivý hlas. Nejenže dostal zřejmě dobře zaplaceno, ale jistě má nějaký velmi výhodný "doživotní" tarif pro sebe a svoji rodinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.Kolarříková  |  29. 05. 2009 01:14

Měla jsem GO Felia 3,80 Kč a nyní UFON 3,50 Kč kamkoli a kdykoli..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kitrix  |  28. 05. 2009 23:33

Priklad ze zivota. 3 roky u TM chteli jsme jako firma udelat nejake zmeny jako snizeni cen, dotace na telefony apod. odpoved byla: "je nam lito ale pro stavajiciho zakaznika nemuzeme prakticky nic udelat" dokonce mi obchodnice doporucila abychom ukoncili smlouvu a opet ji uzavreli, ze dostaneme podminky o kterych se nam ani nezdalo. Jednalo se o vic jak 1000 cisel a tretina mela data. Tak jsme sli za VF podminky skvely hezky ceny, volani mezi sebou zadara, zlevneny volani pro rodine prislusniky, slevy na telefony (zadarmo ani nahodou ale skoro) a vylet na F1. Po navratu jsme se jeste zastavili u kysliku a tam zacalo pravy coromoro, podminky podobne jako VF a kdyz si od nas vemete i pevne internetove pripojeni tak vam dame na kazdy mobil neomezeny datovy tarif za 100,- na telefony a datove karty otevreny ucet v hodnote 3 mesicnich pausalu (dalsi 2 roky nezaplatime za telefony ani korunu) Zaplaceni nakladu na zmenu tel cisel (nove vizitky apod.) a zaplaceni pokuty pro TM za predcasne ukonceni smlouvy. Sumasumarum provolam tak 12 hodin za mesic a internet v mobilu nevypinam a cena je 500,- Celkove to firmu stoji pres mego za mesic, ale pred zmenou to bylo skoro dvojnasobek. Chci rict ze O2 je hlavne pro velke zakazniky a tem udela pomysleni ale jednotlivce natahne jak gumu od slipu. Doporucuji vsem nebojte se vykaslat se na svyho operatora a jit jinam maximalne si polepsite, pokud teda budete cist podminky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 05. 2009 15:59

Byl jsem u všech tří českých operátorů a je úplně fuk kam jdete,protože naši tři operátoři se vždy dokáží perfektně domluvit na cenách a kvalitě služeb aby jeden z nich nebyl výrazně lepší,kradou stejně všichni a polemika o tom který krade víc nebo míň je blbost,jakmile podepíšete smlouvu,napakujou se na vás všichni bez rozdílu,je jenom otázka jaké triky si na to vyberou.Každému sedí něco jiného a pokud se dokáže dostat do toho profilu paušálů které se nabízí tak aby se mu to neprodražovalo tak to jde,ale pokud chcete používat všechny služby napříč celým spektrem které naše zaostalé GSM sítě nabízí,jste v háji,takový paušál není a pěkně se vám to prodraží u jakéhokoli operátora.To,že takzvaný dotovaný telefon je výhodný jen pro prodávajícího,to si snad dokáže spočítat každý kdo umí matematiku 4 třídy základní školy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  28. 05. 2009 10:44

to jsou věci. Až na to, že toto platí již více než rok, tedy od nástupu Neonů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novak  |  28. 05. 2009 10:08

zdravím autora článku, jen by mě zajímalo z jakých zdrojů čerpal info o změně podmínek MP.
popř. link.
děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  28. 05. 2009 03:47

Tip: Na toto téma probíhá diskuze na našem fóru
Tak nevím ... ten odkaz vede na diskuzi, kde nejčerstvější příspěvek je 2 roky starý. Neměl autor na mysli nějakou jinou diskuzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ya  |  27. 05. 2009 22:00

ouu tuu fak juu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matouš_KH  |  27. 05. 2009 19:25

Škoda, že tak jako se umí domlouvat operátoři na nás, se neumíme domlouvat my na ně. Kdyby sme zítra všichni řekly dvoum operátorům zbohem a šly všichni k jednomu, to by se pak děly věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  27. 05. 2009 19:54

A ke kterému?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matouš_KH  |  27. 05. 2009 20:16

To je celkem jedno, po zlevnění bychom se vrátily a než by zas zdražily by nějákou dobu trvalo...samozřejmě domluva 10 milionů lidí neni domluva dvou lidí, jen mne napadla taková teorie co by se asi tak dělo..:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  27. 05. 2009 23:50

pokud by byl velky odliv zakazniku od jednoho operatora tak by si ten druhy jen mnul ruce ale nejak by musel zaraagovat ten operator od ktereho odchazeji nebo by se zameril na jiny segment zakazniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  27. 05. 2009 23:49

a to je problem u nas lidi tady nechteji prechazet chteji porad byt u jedne spolecnosti at se jedna o banky mobilni operatory nebo dalsi poskytovatele ruznych sluzeb.... proste jsem tu tak tuzustanu a hotovo.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  28. 05. 2009 09:11

lidi by přecházeli pokud by ten přechod nebyl tak komplikovaný (hlavně časově) a kdyby tu byl operátor který by je skutečně nalákal. proč může být v zahraničí mobil se sředním tarifem kolem 500Kč třeba zadarmo a přenos čísla může trvat třeba jen 1-3 dny nebo dokonce pár hodin a proč u nás je přenos čísla na 2 týdny, občas ještě s problémy a telefony dotovane předražené? to potom není kam moc přecházet neboť tu chybí nějaké velké lákadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velkej Frajer  |  27. 05. 2009 19:20

Mně chování mobilních operátorů v době ekonomické krize příjde jako naprosto normální a proto ať se děje co se děje mne nic nerozhází. Ba naopak mám radost z toho, že mobilní operátoři dělají vše co jim diktuje Evropská unie. Uvědome si, že vzhledem k evropskému průměru máme směšně nízské telekomunikační poplatky a nejen to, i platově nejsme na tom z Evropy špatně. Máme tedy docela dobrou životní úroveň a kdejaký Rakušák by nám to mohl závidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puskin  |  27. 05. 2009 20:03

Smesne nizke telekomunikacni poplatky??? V CR??? Mne picne... Uvedu Te do kontextu, muzu? Velka Britanie, operator O2, prvni rok s operatorem, rijen 2007: rocni smlouva, SonyErik K850i zdarma, 30 liber mesicne (v te dobe cca 1000Kc), 200 minut + 400 SMS + volani do O2 vecer a o vikendech zdarma + ITS (International Traveller Service, slevnene hovory do zahranici a prijem hovoru v zahranici). (200 minut se zda malo, ale pri sekundove tarifikaci od zacatku hovoru se mi to nikdy nepodarilo provolat.). Po prekroceni limitu volani do vsech siti 20 penci (cca 6-7Kc). Druhy rok s operatorem, rijen/listopad 2008 - stacilo zavolat na infolinku a rict, ze uvazuji o zmene operatora, a hned mi bylo nabidnuto: rok a pul smlouva (mrchy ), Xperia X1 za 50 liber (1500Kc - dneska uz je daavno zadarmo, ale v te dobe to byla novinka, musel jsem cekat, az ji dostanou na sklad), 20 liber mesicne (600Kc), 600 minut + 1000 SMS + neomezeny internet + ITS. Ceny volani pri prekroceni limitu stejne jako vloni. To vse pri cene volani z UK do CR (kamkoli) za 17 penci za minutu (5Kc, to je levnejsi nez po UK pri prekroceni pausalnich minut, zajimave, ze?). Takze cemu rikas smesne nizke poplatky v CR? Pokud to ma Rakousko nejak zbesile drazsi, muzes uvest priklad? Docela bych se ale divil... To jenom doma si nechame sr*t od operatoru na hlavu a nikdo se nebouri proti vychytavkam typu mobil k nejdrazsimu tarifu za "vyhodnou cenu" x tisic, a skvela minutova tarifikace... Fuj, zase jsem se akorat nastval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  27. 05. 2009 21:25

To mně přijde srovnatelné s ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puskin  |  28. 05. 2009 09:43

Ano? Tak si zkus pripomenout, co stala K850 s drahym pausalem, mrkni, za kolik se da ted (pul roku po uvedeni) poridit u operatoru Xperia, podivej se, co stoji volani do zahranici, a pak mi dej vedet, u ktereho operatora v CR dostanes za po roce pouzivani jeho sluzeb za 600Kc 600 minut, 1000SMS a neomezeny net. Cela moje rodina k nemu okamzite prejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  28. 05. 2009 09:46

Porovnáváte klasickou ceníkovou nabídku s retenční nabídkou. Tedy klasická jablka a hrušky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puskin  |  28. 05. 2009 14:33

a) kde jsem uvadel, ze porovnavam klasickou ceskou cenikovou nabidku? Mluvim o retenci, pochopitelne! Ale na takovehle ceny/sluzby zdarma se clovek nedostane ani za 20 let kontraktu s ceskym operatorem...
b) ta nulova cena u S-E K850i byla hned pri zacatku kontraktu (copak stala u nas k pausalu za tisicovku? Pet - sest tisic?), zdarma volani do sve site vecery+vikendy rovnez, a levne mezinarodni hovory jakbysmet. O sekundove tarifikaci snad nema smysl se zminovat.
Takze jakepak jablka a hrusky? I kdyz, je pravdou, ze uz jen diky te tarifikaci se UK a CZ trhy lisi mozna vic nez ony zminovane druhy ovoce, cili v podstate mate recht...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  29. 05. 2009 07:23

S retencí O2 mám zkušenosti. Nabídka se tam pohybuje v tisících minut zdarma měsíčně, mobily za 1 Kč a podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puskin  |  29. 05. 2009 13:52

Muzes prosim napsat podrobnosti? A bavime se o retenci jednoho cloveka, kteremu skonci prvni rocni smlouva za rekneme tisickovku mesicne, a ktery zavola na retention department? Nebo uvadis priklad firemniho zakaznika? Pokud nekecas (a bohuzel jsem zatim silne skepticky), byl by to duvod vydrzet prvni rok sikany u O2... Diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  29. 05. 2009 13:59

Odkáži Tě na fórum Mobilmánie. Je tam přímo vlákno věnované retenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furret  |  30. 05. 2009 16:04

Tak to počítej znovu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  27. 05. 2009 21:09

tobě nikdo nepověděl, že muchomůrka zelená obsahuje kromě toxinů i halucinogeny?! Ses zbláznil ne? Možná nejsme pro operátory takový trh jakým je například Velká Británie, ale to neznamená, že nás budou takhle dřít. Kde vzalo O2 na 100 BMW1? Jestli má tolik peněz nazbyt, tak má slevnit služby a ne zdražovat. Neřeknu, kdyby něco budovali, aspoň pořádné pokrytí 3G sítěmi nebo signálem, ale dělají KULOVÉ!!! BTW: A krizi ať si strčí víte kam, když prohlašují, že telekomunikací se krize nedotýká tak se jí teď nemají ohánět!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  27. 05. 2009 21:58

V prvé řadě slovo slevnit neexistuje a zadruhé na ty BMW by ani nemuselo mít, protože mu je krásně zaplatili zákazníci těmi SMS odpověďmi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  27. 05. 2009 23:23

Jsi snad učitel češtiny? To je totiž jediný člověk, co mi může kecat do toho, co píšu. Vloudilo se mi tam "n". A to, že jim to zaplatili soutěžící je irelevantní, soutež totiž nemá sloužit primárně jako zdroj obživy. Těch několik desítek miliónů musí O2 investovat, disponuje takovýmito částkami, proč je tedy raději místo stupidní soutěže, které ani neumí pořádně udělat pravidla, neinvestuje do rozvoje, konkureční ždímačky, či co já vím. Průměrně inteligentní jedinec si řekne: strčte si tyhle věci do ******, já chci kvalitnejší služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  27. 05. 2009 23:47

mimo jine ty BMW stejneodmitaji dat nekterym zakaznikum kterym patri bez ohledu na toze prisli na chybu kterou udelal operator... to ze v soutezi se opakovali otazky neni problem souteziciho ale operatora...jejich chyba ze se nechteli otravovat s vymyslenim dalsich otazek O2 pro mne dlouho neexistuje a mam klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cmeli  |  28. 05. 2009 07:26

Jasně , frája maká pro kyslíky , že ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnik  |  27. 05. 2009 17:28

takže po nějakých 13 letech (skončila dvouletá fixace) asi udělám pápá - už ty neon tarify byly razantním zdražením (najděte mi odpovídající alternativu k silver max - nenajdete)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killbond  |  27. 05. 2009 16:21

Je pravda, že každý operátor má plusy a mínusy a tak se můžeme pořád dohadovat, který z nich je nejlepší. I já který mám O2 a těma svýma zvýhodněnýma nabídkama a skrytými podmínkami, bych tak i tak k jinýmu operátorovi nešel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymní čtenář  |  27. 05. 2009 16:30

Přesně, každý má svoje plusy a mínusy ... A já přidám že bych od T-M nešel ani k O2 nebo VF. Spíš si myslím že (a ruku na srdce): Kdo by plival na svého operátora a chválil konkurenci? Každý operátor dělá něco co se hodně lidem nelíbí, jen zákazníkům konkurenčních operátorů to do ruky aby na to mohli poukázat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  27. 05. 2009 18:35

Já bych na svýho plival. Mám teď mít nárok na novej mobil, takže asi zase koupím telefon pro někoho z rodičů, protože telefony z nabídky operátorů jsou mi k prdu.
Takže stejně koupím telefon pro sebe u klasického prodejce a zvýhodněný telefon operátora je mi k buřtu(zvlášt když se dají sehnat pomalu stejně drahý u prodejce jako dotovanej u operátora)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  27. 05. 2009 21:27

a hlavne ked na ebayi je to este o tretinu lacnejsie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  27. 05. 2009 23:44

jsem rad ze mam starou smlouvu a netyka se mne uctovani 60 + 30 nebo nedejboze maximalne zlodejske 60+60..... takovyto tarif bych si v zadnem pripade nezvoli.... chyba zakazniku ze na tohle pristupuji ale oni nechteji menit operatora tak na to radeji pristoupi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pop  |  27. 05. 2009 14:29

Já mam VF a neměnil bych SMS za korunu z netu zadara.Za 4 roky jsem neměl jediný komerční otravný telefonát ani SMS.Net na půl roku zadara. Samoobsulha od VF je bezkonkurenční služba.20ku mi přidaji k paušálu za to že mi nemusejí posílat výpis.20% sleva z provolaného nad rámec paušálu když to platim inkasem a teď nedávno jsem si vzal dotovanou N 6300 za 77 korun k paušálu 700 - tomu řikám dotovaný mobil a po půl roce si to setřepnu na 350 měsíčně a pohoda.Za 350 mam 70 minut do všech a to mě stačí nad hlavu i ten mobil. Vodafon je prostě paráda..Kyslík se muže jit zahrabat..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  27. 05. 2009 15:23

Provolám cca 8 hodin měsíčně a O2 vyjde jednoznačně nejlevněji. Kdo hodně volá, má O2. Ostatním stačí i jiní operátoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  27. 05. 2009 22:13

Ja provolam cca 5 hodin mesicne a za to zaplatim cca 550 Kc Ano, oskar dohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  27. 05. 2009 22:19

Tak to nic moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  27. 05. 2009 23:42

kdo hodne vola am O2 a na to jsi prisel kde ??? mesicne probvolam neco mezi 17-25 hodin a mam TM a rozhodne nechci jit k O2 jelikoz ti na male firmicky a zakazniky kaslou, zato TM i vodafone si techco zakazniku vazi lepe pro mne O2 neexistuje... jako mobilniho operatora povazuji VF a TM ..... podobne jako TM nepovazuje ufona za mobilniho operatora....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  28. 05. 2009 06:35

Nemyslím si, že máš pravdu. Mám s O2 zatím jen dobré zkušenosti, zato TM i VF mě vyhnali (TM po 5 letech, VF po 2 letech).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VF+TM  |  28. 05. 2009 08:31

Tak ja zase mam dobre zkusenosti s TM a kazdy problem se mnou vyresili. S O2 jsem mel problem u pevne linky a pri volani na O2 linku mi kazdy z operatoru vzdycky nabizel jestli nechci nektere jejich dalsi sluzby vzdy mi nabidli minimalne tri sluzby i pres to ze jsem hned rekl ze nemamzajem o zadne jejich dalsi sluzby.... az treti operator byl schopny vyresit muj pozadavek... ale to ze mi kazdy nabizel opakovane jejich sluzby mne vazne rozcililo a jako technik u nejmenovane spol vim ze normalni zakazniky temer vubec neresi a trva jim hodne dlouho nez vubec prijede technik O2 k zakaznikovi a nez se zacne neco dit....
pokud jsi spokojen necht ti to tak zustane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 08. 2009 11:04

já mám O2 Bronz Max za 214 Kč k tomu volných 60min a bez úvazku
stačí jen zatlačit na operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jey  |  27. 05. 2009 14:06

Jen opravím drobnou nadrženeckou chybku pana Pospíšila - U T-Mobile, při uzavření smlouvy na 3 roky, platí MMP také 24 měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 05. 2009 19:25

Chyba lávka, u T-Mobile je MMP 12 měsíců, ověř si, než něco napíšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  28. 05. 2009 00:32
Dr. Prcíř  |  27. 05. 2009 13:42

O2 - palec dolů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarecek  |  27. 05. 2009 13:39

ten banner je vybornej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  27. 05. 2009 16:12

Pripojuju se, nema chybu... navic to vypada, jako by byl opravdovej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeněk buchta  |  02. 06. 2009 07:50

no to určitě, panu Pospíšilovi bude dnes nejspíš někdo volat, kvůli zneužívání symbolů O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jr  |  27. 05. 2009 13:27

O2- co by jste čekali?
O2, bylo a je nejdražší operátor směřovaný na podnikatele a lidi s příjmem nad 20tisíc.
A těm taková drobnost nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  27. 05. 2009 13:38

Jsem živnostník a příjmy mám v násobcích vám uváděných 20.000,- a tohle je přesně chování, které mi vadí. Zejména, když vidím situaci v západní Evropě, kdy se telefony dávají za libru či Euro k sebemenšímu tarifu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JayDee  |  27. 05. 2009 13:59

krom firem(větších) který mají úplně jiné ceny, O2 moc bohatí lidé nemívají,spíš bych řek takový masový stádo spíš chudších, který prostě takovýhle podmínky vůbec nevědí a hlavně neřeší,stejně tak účtování apod., prostě se neorientují a řídí se heslem eurotel je nej a tak o nabídkách konkurence nemají ani potuchu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  27. 05. 2009 15:22

Mohu poprosit o zdroj Vašich informací. Zejména to o tom, jací lidé mají O2 a jací ne. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  27. 05. 2009 17:45

Nebo naopak mají dost dobrý přehled a O2 s velkými možnostmi různých balíčků, které konkurence nemá, jim vyjde výhodněji - čili zcela opak toho co tvrdíte vy. Nemáte ufona?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 05. 2009 21:45

Nevím, jak musí být firma velká, aby měla úplně jiné ceny, naše firma utratí u O2 cca 140 tis. Kč měsíčně, nějaké výrazné slevy na nákup HW nemáme. Spíš uvažuju, že vypíšu výběrový řízení na jiného operátora. Buď se budou snažit, nebo půjdeme jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ota  |  01. 06. 2009 10:55

řekl bych že je to spíš naopak!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  27. 05. 2009 15:21

Zámožnější člověk se nežene za všim co má na sobě "SLEVA" nebo "DOTOVÁNO", naopak houf zoufalejších lidí se uváže za krk O2, aby to měl "ZADARMO" nebo "SE SLEVOU". Mám předplacenou Oskartu SE a tomuhle se směju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  27. 05. 2009 23:12

Jsem student bez prijmu a mam u O2 tri SIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  28. 05. 2009 13:10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor