V tomto příkladu je jasné, jak dotyčný pochybil. Pokud mne paměť neklame, tak v roce 1999 bylo psáno ve všeobecných podmínkách Eurotelu toto ustanovení " Provolá-li účastník za 6 kalendářních dnů částku vyšší než je jeho měsíční paušál, pak je provozovatel sítě Eurotel povinen uložit mimořádnou pokutu ve výši 20 000,- kč + trojnásobek jeho měsíčního paušálu "
Možná právě proto, ten dotyčný omylník, měl zaplatit vysokou částku.
Eurotel dle mého názoru neměl odpouštět tuto částku a místo toho měl sjednat s dotyčným splátkový kalendář, například platbu ve výši 1500,- Kč /měsíčně a zároveň pozastavit služby do doby splacení pohledávky.
Já vím, je to trošku tvrdý postup, ale správný postup.
Není možné, aby si někdo hrál s mobilním telefonem jako malé děcko a pak se divil, že mu příjde vysoká pálka.
Na druhé straně, zase pochybil Eurotel a už při překročení provolané částky 1 000,- Kč měl kontaktovat dotyčného zákazníka, zda-li nedošlo ke zneužítí jeho služeb.
V nejtvrdším případě by mu měl pozastavit služby. Oskar je v této věci velice tvrdý a spravedlivý. ( volací záloha 1 000,- Kč )