Odblokované iPhony po aktualizaci firmwaru nefungují

Diskuze čtenářů k článku

JSH  |  02. 10. 2007 12:41

Tak jako asdf jsem z pristupu Applu velmi zklaman. Na jednu stranu chapu proc se k tomu firma Apple stavi tak jak se k tomu stavi, ale na druhou stranu nechapu ceho chce vlastne dosahnout. Tim ze bude telefon zablokovany a nebo ze se do nej neda dostat nejak souborove (via usb storage) MP3 a musi se jit na to pres nejake rozhrani Itunes, jako nevim nevim.. myslim ze na to jeste neni asi cas, aby lidi pochopili (podle pana Lutonskeho to ale ani chapat nemusi) na co jsou indexy, databaze misto souboroveho pristupu (files,dirs atd)..
Snaham hackeru rozumim, ale dle meho jsou zcela tragikomicke. Moc neverim ze se jim to podari, protoze to by v Applu museli byt opravdovi zacatecnici, aby udelali nejaky obycejny NetWorkLock, ktery by se dal haknout jak nekde na N5110. Snad pro priklad staci jen, aby si Apple (nebo obecne vyrobce mobilu se sofistikovanych OS) domluvil s operatorem zasilani (jednorazove nebo treba nahodne) nejake sekvence nekolika kryptovanych bajtiku po nejakem blize nespecifikovanem servisnim kanale, toto zaimplementuje to GsmCore a hackeri jsou bez zdrojoveho kodu defacto nahrani. Obcas si behem telefonovoni system neco vyzada, nebo dostane kontrolni sekvenci behem hovoru a je to. S tim proste nic neudelaji. S holyma rukama (tedy bez toho src) je to temer nerealne (resp. realne, ale pustit reverse eng. na nejaky code a jeho pochopeni, prepsani, kompilace, obejiti vselijakych testovacich crc souctu nebo ceho vseho, tam mohou byt (a taky urcite budou) kryptovaci algoritmy (bez klicu = bez sance), ale kdo neprogramoval tak si to nedokaze predstavit co to je za praci).
myslim si, ze zablokovanim pro konkretniho operatora se Apple dopustil chyby (neni to ovsem jedina chyba). Ma to logickou pricinu proc to tak udelal, ale pak je spise otazka, proc se Apple hrne na trh, ktery ma trochu jine atributy nez na co je Apple zvykly.
JSH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SZYslak  |  02. 10. 2007 16:03

Nejsem hacker, ale jsem si jist, ze co jde zablokovat, jde i odblokovat a je to jen otazkou casu, vynalozeneho usili a hlavne sikovnosti - viz ten typek co iPhone hw odblokoval jako prvni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyle  |  02. 10. 2007 22:27

Pozna to kazdy zo zivota. Vzdy sa najde niekto lepsi od teba. A Apple moze mat (a urcite aj ma) vynikajucich ludi, existuju dalsie tisice - stotisice, ktore su na podobnej, alebo lepsej urovni. A ze sa vzdy najdu nejake moznosti ako to 'hacknut' je viac nez iste, pretoze niekomu z tej obrovskej skupiny sa vzdy podari najst nejaku vec, ktoru ten team o par ludoch prehliadol, alebo koli funkcnosti nemohol uzavriet. Ako napisal niekto predtym, ide o to, kolko casu tomu venuju, aka je motivacia atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  02. 10. 2007 11:47

Kdybys nebyl hlupák jen,
nevolal bys iPhonem.
Alepoň tohle mě napadlo, když jsem si představil, že bych si koupil tak drahý mobil, nechal ho doblokovat a teď mi ležel mrtvý na stole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 10. 2007 09:16

Zdravím všechny, vím, že můj příspěvek sem nepatří, ale chtěl bych upozornit na velice zajímavý telefon se 2 SIM kartami, které pracuji současně. Jde konkrétně o typ TE558. Můžete si tam dát libovolné operátory a tak mít v podstatě u sebe dva telefony. Vše si můžete prohlédnout na www.top-electronic.cz, kde o něj najdete patřičné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  02. 10. 2007 10:12

Když to víš, tak to nepiš pod každej příspěvek.
Modi smažte tu reklamu prosím... Už tak jich je na MM až kam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  02. 10. 2007 21:41

Jo, tohle je myslim dobrá akce majitele toho obchodu. Bože!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  02. 10. 2007 10:40

dobry den. take vim, ze to sem nepatri, ale je mi to jedno, stejne to napisu sem.
chtel jsem jenom rict, ze soucasne tramvaje maji vice naprav nez ty predchozi a ze jejich dvere jsou hezci.
take jsem chtel rict, ne nektry porcelan je krehci nez nejaky jiny.
no, tak asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  01. 10. 2007 22:11

Fakt by me zajimalo, zda je iPhone tak vyjimecny nebo jenom lidi natolik zblbnuty kampani?
Nejak nechapu, ze za takovychhle podminek je o telefon zajem.
Podle recenzi me nezaujal, ale v ruce jsem ho nemel, tak nevim, no. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lalala  |  01. 10. 2007 22:19

v praze jsem si s nim chvili hral, je opravdu skvely... jedine co me tam chybi tak je to ze tam nejdou editovat .doc a excel soubory ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 10. 2007 07:18

Měl jsem možnost si ho o víkendu osahat a musím uznat, že co se týče parádiček (samootáčení displeje, listování fotkami a jejich zvětšování) tak je super. Myslím si však, že by mě to stejně za pár dní ale omrzelo. Nejsem totiž ten typ člověka, který si pověsí telefon na kšandu kolem krku a říká tím všem kolejdoucím "KOUKNĚTE SE, JAKÝ JSEM MACHR" Tím chci říct pouze to, že stejnou práci odvede jakýkoli jiný smartphone. Ovšem nebudete se moci pochlubit svým přátelům že máte zázrak - iPhone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  01. 10. 2007 19:44

Upřímně co více se dá od nakouslého a zahozeného jablka očekávat?
Ono je přece hlavní že tam není windows a je tam logo nedotištěného jablka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  01. 10. 2007 20:12

Zkus si také někdy déle používat nějaký apple produkt, ať tu neplácáš blbiny a neprezentuješ se jako ňouma.
Opravdu neznám ani jednoho člověka, který by po důkladném vyzkoušení applu o něm prohlásil, že je totálně špatný. Spíše naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  01. 10. 2007 20:28

Apple může být dobrý, ale jeho přístup k uživatelům je tragický... Nejsem zastáncem, ale po tom co se zde předvádí, je to tragedie a jak tady někdo volal boha, je hodně smutné, když není kudy kam, pokusit se modlit i k němu, yen který vše odflákl za sedm dní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marta  |  02. 10. 2007 01:15

No nevím. Používám WM 5 zařízení, můžu telefonovat, psát tento příspěvek, seženu kdejaký soft a jsem volný. Žádný úpis a ani jsem na jeho pořízení nemusel rozbít prasátko. To také přece není totálně špatný, spíše naopak. Takže proč bych měl jít do iphonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  02. 10. 2007 08:35

No nejlepsi by bylo iPhone zkusit a videt, ze je trochu o necem jinem. Mam zkusenosti s WM a myslim, ze je to celkem tragicky system, co se tyce ovladatelnosti. Z iPhone jsem mel po vyzkouseni daleko lepsi pocit. Nicmene absence GPS a zablokovani 3rd party aplikaci me odrazuje od koupe. Chapu zablokovani SIM (smlouva s operatorem), ale pockal bych si jestli zablokovani 3rd paty aplikaci je umyslne, nebo je zpusobeno treba prekotnym vyvojem API (coz by znamenalo, ze 3rd party se brzy prizpusobi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  02. 10. 2007 21:40

WM není tragické. Je to prostě systém založený na Windows. Apple iPhone jsem měl a to ovládání je skutečně jednoduché. Každému co mu vyhovuje.
Btw nedivme se, že Apple se brání odblokování, když má podle informací 10 % podíl ze všech služeb, které na iPhone jsou realizovány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  02. 10. 2007 21:59

heh mlask mlask mlask mlask mlask mlask mlask mlask aple mlask mlask mlask mlask mlask mlask už skoroooo mlask mlask mlask mlask mlask mlask mlask mlask kurna itunes mlask mlask mlask mlask mlask mlask už bud mlask mlask mlask mlask mlask mlask uuuuuuuuu mlask mlask mlask mlask mlask mlask

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mc Domy  |  01. 10. 2007 20:35

Souhlasím z KK... Já má notebook a stolní počítač od applu. Respektive mám od něj vše kromě telefonu. iPod,Apple TV,Cinema HD Display atd. Apple je jedna z nejlepších značek,ale bohužel to vyžaduje nějaké peníze.
Myslím že jsou blbý,protože Apple iPhone by se měl prodávat jako běžně dostupný telefon. Já iPhone chci,ale vzhledem k tomu,že u mě telefon vydrží půl roku,nemá cenu se vázat na nějakejch 18 měsíců. iPhone je GOOD telefon,ale má vážné,tedy pro mě vážné chyby. Myslím,že Apple udělal v tomhle chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  01. 10. 2007 17:52

Oh my God, at Bůh zachranuje všem budoucím majitelům tohoto zázraku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  01. 10. 2007 18:28

Tobě iPhone pěkně leží v žaludku, pod každým článkem neustále produkuješ příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  01. 10. 2007 18:54

je to demokracie nebo ne? diskuse ve slušných mezích je také zábava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  01. 10. 2007 16:54

Co k tomu, jsem z přístupu Apple zklamán. To, že při odblokování přijdete o záruku a při updatu firmwaru se znovu vytvoří sim lock, to bych chápal. Jenže byli zablokovány také nativní aplikace pro iPhone, které posunují iPhone úplně někam jinam. Navíc před nedávnem prohlásili, že aplikaci třetích stran jim nevadí a nebudou je záměrně blokovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SZYslak  |  02. 10. 2007 15:57

Jasne, Apple tim docela nasral sve zakazniky, kteri kdyz chteli jeho vyrobek, museli se stat rukojmim ej tiii end tiii. Kdy uz konecne vyrobci pochopi, ze blokovani je naprosty nesmysl, kterym jen umoznuji prizivovat se ruznym individuim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor