Odhaleno: Jak si Apple podrobuje média

  • Nálepku tech-jedničky Apple nevybudoval jen povedenými produkty
  • Neocenitelnou zbraní je specifický marketing a práce s médii
  • Postupy PR týmu jsou promyšlené, tohle je vysoká psychologie
Odhaleno: Jak si Apple podrobuje média

Vztah Applu k médiím v USA a jinde

Apple a marketing je spojení, které stále vyvolává řadu emocí. Gigant z Cupertina se chová jinak, než většina technologických firem k médiím, blogerům i veřejnosti. Na webu 9to5mac se objevil článek od Marka Gurmana, který alespoň trochu odkryl tajemství, jakým si Apple stále udržuje oblibu a obdiv u veřejnosti. Díky mnoha rozhovorům s bývalými zaměstnanci Applu mohl nahlédnout do zákulisí tiskových konferencí a především specifického marketingového týmu.

Klepněte pro větší obrázek
Sídlo Applu, v němž celé jedno křídlo patři PR týmu
Váš názor Další článek: #BendGate: testovací mučírnu Applu ovládá Windows XP

Témata článku: Apple, iPhone, Zajímavosti, Jak, Křídlo, Shiller, #Apple, Bloger, Rozesílání, Český novinář, Hlavní tvář, APP, Největší překvapení, Momentum, Stručný návod, Hlavní jádro, Mark Gurman, USA Today


Určitě si přečtěte