Nejdříve bych rád komentoval reakce na tento příspěvek a to k uživateli pod přesdívkou Promo. Má sice pravdu, že na tísňové linky se dovoláte kdykoliv, i když jsou omezené odchozí funkce karty, ale pokud číslo u O2 dostane nějaký bonus, což každý měsíc určuje marketing společnosti, určitě zákazníka kontaktuje formou SMS, ale to neznamená, že si dotyčný zákazník SMS přečte, nebo jí omylem nevymaže (on nebo někdo jiný, kdo v době příjmu SMS má telefon v ruce), nebo prostě a jednoduše zapomene, že mu přišla. 100% bonus není u O2 neobvyklý.
A samotný příspěvek od Petra... Reklamace dobití je možná do 24 hodin, za podmínek uvedených v článku, pouze přes ATM je zapotřebí písemná reklamace a to do 3 prac. dnů od dobití. Pokud ti kredit byl odebrán po 2 měsících, tak se mohlo jednat o tehdejší nepříjemnost, kdy kredit byl připisován na čísla neoprávněně (nyní již bývalým) zaměstnancem O2. Po 2 měsících není možné navracet chybné dobití.
A přes terminál Sazky většinou problémy s dobitím nejsou, pokud není zákazník hlupák. Po dobití je zapotřebí, aby si každý překontroloval údaje na potvrzení o dobití, číslo, částku a zda transakce proběhla. Do 2 minut od dobití je možno transakci stornovat přímo na terminálu, do 24 hodin v případě dobití jiného čísla, dle podmínek v článku, je možná oprava přes operátora O2 (za 19Kč) a v případě, že transakce neproběhla, tak obsluha terminálu nesmí přijmout peníze. Pokud přijme peníze a transakce neproběhla a vy se k terminálu vrátíte zpětně, tak vás okradli a na reklamaci nemáte šanci, nedokážete jim to, že peníze od vás přijali. Takže na dobíjení pozor a také je zapotřebí dbát na max. lhůtu dobití - 24 hodin od podání žádosti na dobití.