On-line rozhovor: Vodafone odpovídá

Diskuze čtenářů k článku

PaulosCZ  |  09. 06. 2007 14:17

Cituji:
Dominik Kolář: Nejen chytrý přehled nefunguje. Přestala fungovat promo akce Vodafone live!. Minulou středu jsem si koupil u Vodafonu telefon Sony Ericsson K800i, k němu jsem měl dostat promo akci 1 hra +1 obrázek + 1 melodie zdarma. Jako první jsem si stáhl hru a další den jsem u Vodafonu na chytrém přehledu měl částku +90 KČ! Takže se jedná o šizení zákazníka a své peníze dostanu zpátky jen těžko.
Jdi to reklamovat, mě paní reklamaci uznala a mých 90 Kč mi vrátila. Promo akce Vodafone live! funguje až do 10. června 2007, konec je zítra, takže si doporučuji pospíšit. Mimojiné se podívej ve Vodafone live! do sekce Oblíbené (taková hvězdička), dole v servisních stránkách najdeš volbu Moje nákupy, tu si otevři a najdeš tam, co si ještě můžeš stáhnout zdarma. Tohle platí pro všechny.
Když se po otevření odkazu Stáhnout neobjeví pokladna, ale hned se začnou věci stahovat, je to fpoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucihaf  |  05. 06. 2007 23:18

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spider  |  30. 05. 2007 22:48

Já : Ruším tarif přes veškerou dosavadní mnoholetou spokojenost - dítě mi provolalo přes flexistrop (byl nefunkční) vysokou částku. (Dva měsíce za sebou !!) Navíc jsem v médiích četl o kompenzaci za nefunkční službu a nic se neděje. Končím i kdyby dítě mělo posílat kouřové signály (tím myslím, že Vodafona po této stránce řadím k ostatním operátorům
Vodafone linka péče : Vy věříte bulváru, jako například Blesk nebo Mobilmania ??? Tam zveřejnili tuto informaci. A navíc - je to jen technika, nelze po ní chtít aby fungovala na 100%. Nicméně Vodafoun v současné době sestavuje seznam zákazníků, které bude obvolávat a bude kompenzovat výpadek služby. ?????
Můj komentář : Vodafone vzpamatuj se dokud je čas a zbav se přeběhlíků navyklé na manýry Telekomu. Nebo to snad myslíš vážně ??? Kde jsi nechal našeho OSKARA ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  31. 05. 2007 00:07

Tenhle prispevek mne fascinuje! A co pro to, aby Ti VF neco vykompenzoval, udelat??? VF se nebrani, chybu priznava a napravuje. Tady jenom skuhras a cekas. Citis se ukrivdenej - jednej. Nebo nech lezet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  31. 05. 2007 00:52

Myslím, že Spiderovi šlo hlavně o přístup infolinky. Takové jednání by si za Oskara nikdo nedovolil ani omylem. Asi tam tenkrát mohli pracovat jen slušní lidé, co se nevysmívají zákazníkům, co jim nepraští s telefonem, co jim vědomě nelžou do uší, atd. S oběma typy letitá zkušenost, respektive už jen vzpomínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alena  |  31. 05. 2007 07:14

Včera jsem volala na infolinku, syn mi přečerpal z důvodu nefunkčního flexistropu vic ja k 700,- navic nad 400,- bez DPH. Operátorka si vše ověřila a celou částku nad 400,- bez DPH mi vrátili bez problémů. Tak nevím, že by někomu vše vrátili a někomu ne??? Nemám s Vodafonem žádný problém, vrátili mi i částku, která mi omylem naskočila využitím promo akce na Vodafon live, stačí jedno zavolání. Nevím, jak to funguje u jiných operátorů, měli jsme nejdřív karty a paušál až u Oskara, ale osobně jsme neměli zatím žádný problém, co by na infolince nedokázali k naší spokojenosti vyřešit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  31. 05. 2007 08:46

Naprosto souhlasim, taky zadny problem s infolinkou nemam, vzdy vyresim problem ku ke spokojenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ONDRA  |  31. 05. 2007 15:00

Mě taky vrátili přes 500 Kč a stačil jeden hovor! To Spider má asi slabé nervy! ... prd prd prd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaulosCZ  |  09. 06. 2007 14:21

Mě museli naposledy vracet 90 Kč kvůli promoakci Vodafone live! Problém při reklamaci nebyl, ale nechápu, jak mohou operátoři u linky vykládat člověkovi, že si může stáhnout 1 obrázek, 1 video, 1 hru ještě před začátkem té promoakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  30. 05. 2007 21:41

Bylo leto roku 2000 co jsem poridil sim kartu tehdy jeste oskara. Nevim, jestli sluzba byla dostupna hned od zacatku, kazdopadne jsem vzdy (jakmile to bylo mozne) po datu vyuctovani mrknul na stranky operatora a vyzjistil moji aktualni dluznou castku, pripadne mrknul i na fakturu. I pres pomerne strmy rust zakazniku, hlavne na v pocatcich zivota oskara, jsem s prihlasenim do samoobsluhy nikdy nemel sebemensi problem. Az tohle jaro se mi z nicehonic podarilo do samoobsluhy prihlasit snad az po tydnu od zacatku meho snazeni. Cim to?? Ze by nenadaly vzrust poctu pristupu?? Ze by Vodafone zacal setrit na nespravnych mistech???Nekdo neco zanedbal? Nebo snad vsechno dohromady?? Docela jsem v tu chvili litoval nestastniky kteri si poridili sluzbu "po svem". Treti den uz jsem byl docela nervozni a na mobilmanii zacal prohledavat bleskovky na tema nefunkcni samoobsluha apod...Vzdyt o techto vecech pomerne seriozne informujete...Ale nikde nic...Ten pan z Vodafonu povidal neco o metani a kobercich...Myslim ze v tomhle pripade uz to snad ani moc dobre neslo...mozna bagrem...A co se tyce tech odpovedi ve stylu " V pripade pretrvavajicich potizi se obratte tam a tam...." To mohl rovnou rict ze nevi co na to ma rict.... ;)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  30. 05. 2007 19:30

Například vůbec nejela internetová samoobsluha a nešel zprovoznit program Kamarádi. Hrají si na dobráky, ale přiznají jen minimum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Zoido  |  30. 05. 2007 13:46

Jak to tak čtu, nezbývá mi, než kroutit nevěřícně hlavou. Konkrétně se mi jedná o tuhle pasáž:
"Pavel Král – otázky pro Ann Hofwander:
2/ Budou promoakce a jiné nabídky do budoucna zaměřené i např. pro Dohody s Vodafonem?
2) Naším cílem je zpřístupnit všechny nabídky všem zákazníkům nehledě na to, jaký tarif používají.To se vztahuje i na tarif Dohoda s Vodafone"
To se mi otvírá kudla v kapse, protože dlouhodobě používám Odepiš a tak můžu sám nejlíp posoudit, že veškeré bonusy, prémiové balíčky a podobné srandy kolem Odepiš (ev. Slyším vás) a Dohody akorát tak prohučí na cestě k "plnohodnotným" tarifům. Jasně, všechny nabídky zpřístupníme všem zákazníkům, ale jen "Vocamcaď Pocamcaď" nebo též "jak kdy - a jak pro koho-ho-ho", není-liž pravda?
(kdyby někdo chtěl něco namítat - jen si na uvedené otloukánkovské tarify aktivujte Po svém, Inkaso, Moji rodinu, Balíček víkendové hovory, Balíček víkendové SMS, Balíček volné minuty, Balíček SMS a kdoví, kde všude nás ještě berou na hůl; buď se vám to nepovede, nebo zjistíte, že měsíční vyúčtování se nezmění ani o haléř)
P.S. Já jsem u Vodafone spokojený, ale dovede mě vážně vytočit, když se takhle veřejně vysmívají lidem do očí. A pokud to bylo myšleno tak, že "v budoucnu" nám tyhlety výhody dají taky - díky mockrát, ale to už mohlo být zařízeno od začátku, jen trocha snahy kdyby byla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  30. 05. 2007 18:01

Ty bys chtěl za 11,90 Kč aby ti Vodafone udělal z prdu kuličky, viď ty dovedo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Zoido  |  30. 05. 2007 18:42

Doufám, že se staré paní Blažkové ulevilo a odeslání příspěvku ji vnitřně naplnilo, někomu stačí ke štěstí málo.
Nestěžuji si na poskytované služby, v podstatě mi vyhovují. Šlo mi o to, že jedinou akcí pro všechny zákazníky v pravém slova smyslu byly snad jen víkendové SMS zdarma na začátku letošního roku - a to byl dobrý tah. Na jinou podobnou akci si nevzpomínám a proto mě odpověď paní Hofvander tak popudila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  30. 05. 2007 13:21

Tohle ze byl online rozhovor? Za hodinu odpovedet na otazky od cca 13 tazatelů? Nevim, nevim,....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  30. 05. 2007 16:15

nechci byt neslusny ale tohle nebylo nic konkretniho (je to na ........)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 11:56

Procitam jednotlive prispevky a odpovedi jsou na jedno brdo. Lidi, o cem si myslite, ze je krizova komunikace PR???
Vyuzil bych potencialu kompetentnich osob z VF k zodopovezeni i jinych otazek - nevim jak u ostatnich, ale ja Vam, pane Kuzeli, nejake posilal na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Kůžel  |  30. 05. 2007 12:05

Na mail mi doslo mnoho otazek, zadna od SmartBoye (snad se nepletu). Protridil jsem duplicity a otazky cekaji ve frontě. Tento rozhovor je primarne zameren na problemy minulych tydnu se sluzbami, nicmene predal jsem i otazky mimo téma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 12:13

Mate pravdu, ze smartboy@... jsem Vam dotazy neposilal, sly z meho oficialniho mailu. Chapu, ze se redakce snazila objasnit priciny nedavnych problemu, ale od PR nemuzete cekat nic vic, nez ty odpovedi, ktere padly a byly vsechny stejne. Odpovedi se nevymykaji prinicpum a poslani krizove komunikace. Myslim si, ze v mailech byly mnohem zajimavejsi dotazy smerem k peci o zakaznika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kratinoska  |  30. 05. 2007 10:40

me dosla sms o nezaplaceni faktury a moznosti zastaveni sluzeb. celkem me tato zprava vytocila 1. jsem byl z zahranici a dost tezko bych neco resil, ale za 2. to platim inkasem, takze me pekne nasr*li. co mam z toho ze me za 14 dni dojde radoby omluvna sms ze pokud mi nejaka sms dosla tak ze to byla chyba u nich.
nechapu jen logiku, ze me dojde sms o nezaplaceni faktury kdyz se to plati inkasem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:51

A v čem vidíš problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomik  |  30. 05. 2007 17:07

Mé slečně se stalo to samé, taky inkaso a sms že nezaplatila a pak omluva. Myslím, že pánům od Vodafonu toho nefungovalo víc a je docela NEFÉR že přiznaj jednu chybu a o dalších deseti mlčí a dělají jako že nic a interně je řeší. Ale jinak podle mě je Vodafone jednička i tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 05. 2007 09:33

Dobry den,
ja snad ani nemam otazku co se tyce nefunkcnich sluzeb. Hodlam prejit od konkurence k vodafone, ale jedine co ma zatim odrazuje je pece o stavajici zakazniky.
Zbyly operatori na trhu majit tzv. Benefit program a ruzne vyhody pro jeho cleny, vim ze to neni nic zazracneho, ale preci jen, kdyz vam domu prijde katalog s nabidkou prislusenstvi ci reklamnich predmetu nebo s nabidkou slev u partneru urcite to nekoho potesi a tim ze zakaznik bude nahanet benefit body urcite vice provola.
Planuje neco podobneho vodafone ? Prijde mi, ze pece o stavajici zakazniky je dosti mizerna, ne-li prakticky nulova.
Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:02

Zkusím ti odpovědět za Vodafone.
První dva měsíce paušál 0.
Dále 300,- na další služby, třeba co provoláš nad volné minuty/kredit.
Co dva roky dotovaný telefon, samozřejmě čím větší paušál, tím větší sleva. Při zřízení paušálu si můžeš vybrat jestli dotovaný telefon nebo nějaký balík služeb zdarma. To vše bez smlouvy, při odběru telefonu ale chtějí, aby jsi byl u VDF aspoň 6 měsíců, z toho ti ale dva měsíce stejně neúčtují, takže 4 měsíce.
Při platbě inkasem jako třešňa na dort 20,- navíc.
Při službě Po svém 20% sleva z každého hovoru a porodbný výpis zdarma.
Já osobně jsem ještě k VDF přetáhnul dva známé, takže mě odměnili za jednoho petistovkou, druhého o něco míň, záleží, jak velký tarif si tvůj známý vybere.
Začátkem roku, krom SMS o víkendech zdarma, mi VDF dal dva měsíce volání zcela zdarma do kterékoliv sítě v ČR a zcela neomezeně. Spoustu služeb mají oproti konkurenci neplacené.
Měl jsem paušál i u O2 a benefity byly sice motivační, ale to je asi tak na nich všechno, výhody oproti VDF minimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 10:09

Na druhou stranu spousta sluzeb, ktere jsi uvedl, jsou JEDNORAZOVE, resp. ziskas je jen jako novy zakaznik. 20SMS za inkaso je nejaky bonus? 20% sleva se tyka vsech, tedy i tech, kteri potrebuji faktury do nakladu? Po svem je doplnkova sluzba, kterou neco ziskas a ztracis, nemuzes ji radit do vernostniho programu. Chybi BENEFITY pro stavajici zakazniky, treba i nekolikalete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:20

20 kč za inkaso jako bonus považuji. Částka je srandovní, ale je, konkurence ti nedá za inkaso ani knoflík. 20% sleva za Po svém je pro ty, co faktury do nákladů nepotřebují. Předpokládám, že pokud dáváš hovory do nákladů, pak tě nějakých 20% nezajímá. Nevím, co se službou Po svém ztrácíš, ale i jako doplňkovou službou hodně ušetříš a získáš. Já osobně ji do věrnostního programu řadím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 10:29

20SMS za inkaso do vernostniho programu radim, ale jak jsi spravne rekl, castka je srandovni a nicotna. Ale budiz. Vernostni program povazuji takovy, ze prinasi vyhody "za obycejne vyuzivani sluzeb a loajalitu", u sluzeb je to neco za neco. Vzhledem k tomu, ze Ti nechodi papirove faktury domu a operatora Ti zpoplatnuji 30Kc, "naoplatku" dostanes elektronicky podrobny vyuctovani "zdarma" a nizsi sazby. Je to ale jako kazda sluzba, napr. Kamaradi, kde za penize dostanes taky vyhodnejsi volani. Co je ale na tom za benefit v ramci VERNOSTNIHO programu? Jak sam pises, se SLUZBOU Po svem i tak usetris, ale nerozebirame sluzby, ale zmineny vernostni program. Mimochodem si nejsem jisty, ale konkurenti za platbu inkasem nabizeli podrobny vyuctovani zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:48

Podrobný výpis zdarma u konkurnce - je to možné, tak až do detailu to neznám. Je otázkou, co se pojmenuje věrnostním programem, jeden může dávat body, za které si vybereš batoh nebo třeba telefon ale za jakou cenu, setrvání na další dva roky? Přemrštěný paušál? Kupoval jsem máti levný Samsung SGH200 (nemýlím-li se). U VDF jsem doplatil 900,- při svém současném tarifu. U O2 jsi dostal telefon za 1,- ale podmínka smlouva na 24 měsíců a minimální výše na faktuře 1500,-!!! Kde je ten benefit? Připomínám, že normální cena telefonu byla cca 1700,- Kč. Další věc je, kdy zaplatíš o 30-50% více v celkovém součtu za služby u konkurence, pak za takovou cenu benefity ani nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 11:09

Jeste jsem si to overoval, podrobne vyuctovani u konkurence k inkasu skutecne za korunu. Jinak souhlasim s Tebou v poslednim prispevku, ze muzes sbirat body za premrstene pausaly a ze si vlastne body "nasbiras" diky drazsimu volani apod. Ale kdyz porovnas ceniky, ceny nejsou uz tak markatne rozdilny, jako byvavaly driv... Jediny hacek bych videl v uvazku az na dva roky pri prodluzovani smlouvy apod., al enapr. v mem pripade jsem ochoten se "uvazat" k operatorovi. Ale i bez uvazku by potesilo zakaznika, kdyby na fakture objevil nahodne pridani volnych minut, SMS ci MMS. To se mne u tehdejsiho ET obcas stavalo a byl jsem mile potesen. Pro operatora jsou tyhle interni bonusy temer nulovymi naklady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  30. 05. 2007 14:31

To neni tak docela pravda. Firemni zakaznici (klidne jedna SIM na ICO) maji sluzbu "po svem" vcetne danoveho dokladu. Sice ne podrobny (ten je na webu elektronicky) ale tisteny a dostacujici jako danovy doklad. Jo a jeste narozdil od nefiremnich zakazniku neni zpoplatnena infolinka, i kdyz mas "po svem" s 20%ni slevou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  31. 05. 2007 06:31

Při platbě inkasem u T-Mobile můžeš mít podrobný výpis za 1kč a při případné reklamaci tě řeší přednostně a kdyby to nevyřešili do 24hod tak ti vrátí prachy na účet.. 101%péče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crocodille  |  30. 05. 2007 10:44

Nyní bonusy, které jsou nabízené pro nové zákazníky jsou nabízeny také pro stávající. Ať již se jedná o vyzkoušení balíčků na měsíc, nebo minulý měsíc balíček extra nabito. :) Jo amimochodem, pokud je číslo u VF na ico, tak si lze aktivovat službu PO SVEM extra u které platí stejné podmínky jako u normálního Po SVEM + domu chodí první stránka vyučtování, kterou si lze dát do nákladů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 11:12

Jestli tomu tak skutecne je, tak jsem mile potesen (ja na inkaso dostavam podrobne vyuctovani zdarma jeste jako stary zruseny benefit, takze menit nebudu), ale obavam se, ze dle nazvu je treba mit Nabito. Nebo jde sluzba ke vsem tarifum?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crocodille  |  30. 05. 2007 11:32

Je to služba pro všechny tarify až na pár vyjímek, viz. http://www.vodafone.cz/foot_cz/legal/term_add/condition_extra.htm
a jeste jeden detail...neni zpoplatněný hovor na operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  30. 05. 2007 11:40

Diky za avizo, tenhle doplnek k ICO mi unikl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  30. 05. 2007 08:54

Vážený pane víceprezidente, kdy Vaši demosíť konečně přepnete do ostrého provozu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  30. 05. 2007 09:35

Pane XXTeens to jméno vám přidělili ve stacionáři?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  30. 05. 2007 09:39

Ne, spíš v Jedličkárně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  30. 05. 2007 10:58

Odpověď: Přizpůsobujeme se situaci na trhu a proto čekáme, až tak učiní T-Mobile
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  30. 05. 2007 12:01

A já bych se rád zeptal T-Mobilu, kdy hodlá nabízet služby na úrovni 21. století a ne pouze parodii na mobilní síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  30. 05. 2007 13:10

Tak to si budeš muset počkat na jinou diskuzi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  30. 05. 2007 07:04

To mě překvapuje. Mám zato, že nejenom Flexi... služby nejely. Ty mě osobně tolik netrápí, spíš mě štvalo, že nefungovalo přihlášení do Samoobsluhy, když fungovalo, tak se tam vůbec neaktualizovaly údaje o spotřebovaných jednotkách (delší dobu jsem viděl jenom údaje z jednoho určitého data), pak se pomalu začaly doplňovat a až před pár dny se dokonce objevily takový údaje jako "částka převedená z minulého období". I vystavení vyúčtování v Samoobsluze se zpožďovalo oproti jinejm měsícům
Psal jsem dotazy přes jejich Podporu a odpověděli mi jenom takovými těmi klasickými "slinty" jako že problémy zaznamenali a že na tom dělají. Mě by teda stačilo, kdyby třeba na úvodní stránku Samoobsluhy napsali, že jsou problémy a že se řeší (nebo by stačila SMSka). Ušetřili by si podle mě víc podobných dotazů, protože zákazníci pak nevědí, jestli je to jenom jejich problém nebo jestli je to nějak hromadnější.
Podle mě to trvá tak skoro 2 měsíce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  30. 05. 2007 07:16

Měl jsem samozřejmě na mysli prakticky nefukční Chytrý přehled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 09:42

Po přihlášení bylo upozornění hned na úvodní stránce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  30. 05. 2007 10:02

Tak to by mě teda zajímalo kdy? Když tam nebylo možno se přihlásit, tak jsem to samozřejmě vidět nemohl (proto píšu SMS). jakmile jsem se mohl přihlásit, tak jsem to tam neviděl. Psal jsem jim to i jako možnost proč to tam nedají, když ty problémy trvají delší dobu. jediný co jsem tam v poslední době měl, byla anketa, jestli používám odkazy vpravo na obrazovce.
Nebo jsi měl na mysli
Samoobsluha Můj Vodafone je prostě skvělá.
o Má otevřeno nonstop!
o Je úplně zdarma!
o Je rychlá a pohodlná!
?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:11

Psal jsem že PO PŘIHLÁŠENÍ na úvodní stránce. Předpokládám, že jsi byl přihlášený v samoobsluze, když píšeš o takových problémech. A tam to napsáno bylo. Já se přihlašuji do samoobsluhy často, občas problémy s přihlášením byly, ale nejsem kretén, abych hned volal na helplinku, že jim nefunguje samoobsluha. Pupeční šňůru se samoobluhou nemám, takže se bez ní obejdu, pokud zrovna nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  30. 05. 2007 10:50

Tak v tom případě máš asi pravdu, přece si nebudeš vymejšlet. Ale já bohužel nemůžu sloužit, ale když jsem se konečně po několika dnech byl schopnej na Samoobsluihu přihlásit, tak tam NIC takovýho nebylo. Taky si nepřipadám jako úplnej trotl, abych se musel ptát na každou blbost, ale stav Samoobsluhy (na který aky nejsem závislej, ale přece jenom ji informativně používám pro kontrolu více SIMek) mi nepřipadal spíše několik týdnu nirmální, tak jsem položil dotaz. zdálo se mi, že to třeba není globální problém všech klientů, protože mi bylo divný, že se o tom nikde moc v konferencích nemluví, když jindy se tu rozebírají mnohem větší blbiny.
Navíc si myslím, že by mi napsali třeba "vážený kliente, asi jste se přehlédl, ale info o částečné nefukčnosti Samoobsluhy bylo uveřejněno na úvodní stránce".
Nemá cenu se o tom bavit, protože každý má třeba jinší zkušenost. Mě ovšem věci kolem nefukčnosti celkem dost zklamaly, navíc v době, kdy VDF proklamuje jiné přístupy ke klientům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  30. 05. 2007 10:53

Souhlasím, že to nefungovalo, tak jak mělo. Ale proto bude taky dneska on-line diskuze se zástupci VDF. Tebe to možná zklamalo, já to považuji za vstřícný krok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  30. 05. 2007 11:00

Prostě tam to upozornění dlouho nebylo, takže ty slinty, že jsou fér a nic nekryjí jsou jen slinty, které Mně Osobně už lezou krkem
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  30. 05. 2007 11:01

Já přece nejsem proti tomu, že bude jejich zástupce odpovídat, to je určitě vstřícnej krok, ale pro mě osobně po dlouhým mlčení. Sám vím jak uživatelé řvou, když něco důležitýho nejede den nebo víc dní a pro mě osobně byly tohle spíš tejdny. Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  30. 05. 2007 11:58

u me ve vyuctovani taky byl dost velkej bordel a oni rekli ze se to dotkol jen flex sluzb,dyt' to chybne vyuctovani furt tam zustava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  31. 05. 2007 06:14

Mas pravdu ze meli napsat sms jako mi napsal nedávno T-Mobile ze nebude fungovat 5dni služba můj limit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davidoff  |  30. 05. 2007 01:14

Dobrý den,
měl bych pár dotazů týkajících se nastavení vašich služeb. Jaké rezervy v IT jste měli doposud alokovány pro zpracování dat? Byly v řáda desítek procent, nebo v procentech a čekali jste, až se to takto provalí (pokud to jede, nikoho to nepálí)? Takže hodláte nakoupit nové Xeony a doufáte, že nové železo vše podchytne? Nebo které další opatření chystáte?
Mimochodem, tento krok příznat chybu a snažit se odškodnit postižené zákazníky vám přinese větší benefity, než snažit se celou věc zamést pod koberec. Kvantifikujete tyto přínosy, třeba ve formě case studies?
DF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2007 09:28

Mám obavu jak bude probíhat rezervace lístků ve Varech (Vodafone je letos poprvé partnerem MFF KV). Doufam, že to taky nebude každou chvíli přetížený a že náprava nebude trvat týden nebo déle (festival totiž trvá týden).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2007 00:34

Které služby byly postiženy?
J.H.: FlexiStrop a FlexiLimit.
Mně nefungovalo přihlášení do samoobsluhy několik dní po sobě. Předpokládám, že to mělo souvislost s tím co je zmíněné v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor