Čínská značka OnePlus se rozhodla k mírné obměně vizuální identity. Modernizuje své logo, jehož součástí je vedle tradiční orámované jedničky se znaménkem „+“ také samotný název OnePlus. Ten je nyní napsán čistým fontem jednotné tloušťky a opět verzálkami.
Samotná číslice „1“ je taktéž vypsána modernějším nepatkovým fontem. Základem je červeně zapsané logo na bílém podkladě, existovat budou ale zřejmě i další barevné varianty, např. černé písmo na bílém podkladě, případně různé inverzní alternativy. Součástí identity zůstává zažitý claim „Never Settle“.
Výrobce, jenž majetkově patří pod čínskou společnost Oppo, si k příležitosti lehké obměny loga připravil akci pro své zákazníky, v rámci které jim na oficiálním e-shopu sleví z cenu smartphonu OnePlus 7T částku 50 eur (cca 1 350 Kč). Objednávat lze se zadáním slevového kódu „SAMEONEPLUS“ i z Česka.