Operátor vám účtuje nesmysly? I tak musíte fakturu zaplatit. Jak postupovat dál?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 49

Názory k článku

avatar
09. 05. 2019 11:36

Proto mám kredit a a vidím co kolik stojí v reálném čase. A mohu hodit bobek na nějaké smlouvy a výpovědní lhuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 05. 2019 02:36

Naprosta nehoraznost. Tyhle zakony slouzi akorat k zhorseni pozice zakaznika a posileni uz i tak nwprimerene silne pozice kartelovych operatoru ve vztahu k jejich zakaznikum.
Zvlaste mne neskutecne vytocila pasaz (nevim, jeszli je to pravda, budu tomu verit), ze pokud podate k CTU zadost o odklad placeni faktury jeste pred vyrizenim reklamace a reklamaci operator nasledne zamitne a vynasledne budete k CTU podavat namitku proti zamitnuti reklamace, tak ze pry musite znova pozadat o odklad platby. To je neuveritelne. Prece je naprosto jasne, ze kdyz zakaznik jednou zadal o odklad placeni faktury a pak podava k CTU namitku proti vyrizeni reklamace uctovane castky, tak ze nadale nechce platit spornou fakturu az do rozhodnuti Uradu. O co tady jde, aby se z cloveka vydyndal dalsi spravni poplatek za novou zadost, aby Urad zbytecne resil dalsi ukon? U nas je CTU z hlediska zakazniku naprosto k nicemu.
Tyto povinnosti jsou jenom klacky, ktery nas system vylobovany operatory za prihlizeni nebo dokonce za pomoci CTU hazi zakaznikum pod nohy, aby jakykoli odpor nakonec vzdali a naprosta vetsina z nich to taky udela. Urad totiz nemusi stiznost klienta primo odmitnout, to nezni hezky. Staci mu naparit tisice malych povinnosti ke splneni a prakticky vysledek he potom stejny.
A to vubec neresim, jak o te namitce Urad rozhodne meritorne. I kdyz klient prekona vaechny vhozene klacky pod nohy, tak Urad si stejne vzdycky muze najit nejakou (treba formalni) zaminku proc tu namitku zamitnout. Sam mam takovou zkusenost. Tak takhle to chodi v teto bananove republice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 05. 2019 18:13

Bezdůvodné obohacení je i v ČR trestné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 05. 2019 10:23

Operátor vám účtuje nesmysly? I tak musíte fakturu zaplatit. Jak postupovat dál?
-----------------------------------------------------------------------------------------------Správný Český Zákazník si pořídí druhý Paušál, aby měl ještě víc problémů .
(ironicky)Se Zahraničními Předplacenkami Nemusím Řešit Měsíční Platbu a kontrolu vyúčtování Paušálu, neřeším ani Cenu za služby - ty jsou bezkonkurenčně Nízké !
Oproti Českým Předplacenkám .
Včetně do EU .Jsem sám zvědav, jestli příchod 4 Českého operátora něco změní .
Bude ale spíše infikovaný těmi Českými Šmejdy !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 05. 2019 22:54

Za rozumný bych považoval kompromis. Zaplatit běžně účtovanou částku a rozdíl nechat až na výsledku reklamace.
Ono když operátor naúčtuje např. několik desítek hodin volání v roamingu z Mosambiku na satelitní telefon Inmarsat ačkoliv jsem se prokazatelně nehnul z EU tak mě nepřijde normální si kvůli tomu brát hypotéku. Nebo snad operátor po kladném vyřízení zaplatí i náklady s tím spojené? Asi těžko že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 05. 2019 15:56

To je teda logika. Takže když někomu pošlu vymyšlenou fakturu za služby, které si neobjednal, tak mi ji musí zaplatit a teprve pak reklamovat?! To asi těžko, tak proč to tady takhle platí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  06. 05. 2019 13:09

Bohužel, operátoři důvodům k reklamacím a různým podvodům na uživatele sami napomáhají svým nastavením služeb.Implicitně totiž má každý automaticky všechny služby aktivované včetně volání do zahraničí, premium a audiotextových služeb, různých platebních služeb, dobíjení kreditu z faktury atd.Přitom drtivá většina lidí tyto služby nevyužívá a setká se s nimi až je někdo podvodně prozvoní, zavolají zpět a diví se, že tam mají drahý hovor na číslo z Afriky, případně opět nějakým podvodem odešlou premium SMS atd., pak přijde obrovská faktura a lidé řeší, jak je to možné.Já jsem zastáncem toho, že to má fungovat naopak - metodou OPT-IN. Tedy deaktivované vše, co uživatel nechce a povolené jen to, co si vyžádá, co mu bude vysvětleno při podpisu smlouvy a s čím bude souhlasit.Drtivá většina lidí totiž využívá jen hovory na běžná čísla v ČR, SMS na běžná čísla v ČR a data. Roaming pak většina lidí neřeší buď vůbec nebo jen při dovolené.Běžný člověk opravdu nepotřebuje mít implicitně aktivovanou možnost utrácet horentní sumy přes platební nástroje Telco firem.Ostatně tuto je "stará písnička" už od dob SPT Telecom. Kdo si tady ještě pamatujete vytáčené připojení, tak jistě znáte kauzu "dialery". Tedy, že nebožákovi nějaký virus nebo script, (který se potom ještě klidně i sám smazal, takže později nebyl k nalezení ani antivirem), změnil číslo vytáčeného připojení modemem na jiné - audiotextový a drahý hovor, na jehož konci ale podvodníci zřídili normální server pro připojení k Internetu, takže nešťastníkovi "vše normálně fungovalo" a přišel na to třeba až za měsíc a půl, kdy mu přišla částka na obrovskou sumu za "audiotextové hovory".Lidé se také ptali a chtěli po Telecomu, aby audiotextové hovory implicitně pro všechny zablokoval a povoloval až na vyžádání, ale Telecom toto tehdy odmítl a měl podobné argumenty jaké používají dnes operátoři pro mnoho podobných služeb.Proto doporučuji zavolat na call-centrum operátora nebo mu napsat písemně a nechat si zablokovat všechno, co nepoužíváte. Pokud navíc máte, dnes velmi rozšířené, tarify s neomezeným voláním a SMS po ČR, tak možnost naúčtovat něco nad rámec tarifu pak razantně klesne.Pokud operátor nabízí limit na maximální vyčerpanou měsíční částku, z bezpečnostních důvodů, doporučuji taky aktivovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  06. 05. 2019 13:01

Ukázková parta voličů.Dva roky se tu se mnou hádají jak bude dobře po každé změně "telekomunikačního zákona" a doposud se nic nezměnilo přesně jak již dva roky stále opakuji.Aktuální novela opět postrádá zásadní body a všichni zase koukají jako sůva z nudlí ... a já se zase popadám smíchy za břicho.Tak zase za dva roky, borci. Pokecáme o chudácích spotřebitelech a zlodějských operátorech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2019 11:09

Proto mám předplacenky, by se mě nechtělo běhat každý měsíc se složenkou na poštu. Takhle si dobiju v trafice při cestě do práce kdy se mně chce a kolik se mně chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 05. 2019 10:29

Úspěšnost reklamací u O2 bez zásahu ČTÚ je téměř nulová. Na faktuře služba, o které nikdo nikdy ani neslyšel, natož, aby si ji objednal a absolutně nezájem. Bylo to tehdy asi 60 korun, tak nestálo za to psát stížnost na ČTÚ a pak za ty nervy (a na to zjevně spoléhají).
I to je důvod, proč u O2 paušál už nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 05. 2019 10:22

Představte si, že jste důchodce, nemáte internet. Operátor vám zašle fakturu, ta nedojde, přesto musíte zaplatit i když nevíte kolik, protože opis je dle vyjádření operátora nemožné poslat. To je teprve sranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 05. 2019 10:06

Lobiste kartelu operatoru si prolobovali zakony, ktere zakazniky jasne poskozuji.
Povinne hradit totalne nesmyslne faktury je jednim z tech zakonu.
Slusny clovek se operatoru zastavat skutecne nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor